Odpowiedz

Re: Re.: Paczki przelewów w Moje ING

Witam paczki przelewów działają w jednoosobowej działalności. Teraz mam spółkę cywilna. Dodaje pliki do paczki przychodzi kod sms i niby tranzakcja przebiegła prawidłowo,
ale w historii nie ma przelewów. Dopiero w hustorii paczki widzę że pojawia się błąd księgowania. A przelewow robię naście dziennie a wpisywanie ich ręcznie bez pomyłki zajmuje godzinę dłużej.
Kiedy można się spodziewać naprawy funkcjonowania serwisu ?
Odpowiedz
0 Lajków
Pawel1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-12-2018
Wiadomość 31 z 34 (5 885 wyświetleń)

Re: Re.: Paczki przelewów w Moje ING

Przepraszam, że tak długo czekałeś na naszą odpowiedź. Staraliśmy się sprawdzić przedstawiony przez Ciebie problem, natomiast bez analizy konkretnej sytuacji nie mamy takiej możliwości. Przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych, dlatego proszę Cię o kontakt z nami przez Moje ING, telefonicznie 32 357 00 62 lub z oddziałem. Wtedy na podstawie Twojego przypadku przeanalizujemy ten błąd.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
634
119
04-09-2015
Wiadomość 32 z 34 (5 613 wyświetleń)

Re: Re.: Paczki przelewów w Moje ING

Witam

Czy funkcja paczka przelewów będzie dostępna również w bankowości elektronicznej dla klientów osobistych ???? Emotikon: Bardzo szczęśliwy

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 33 z 34 (5 068 wyświetleń)

Re: Re.: Paczki przelewów w Moje ING

Paczki przelewów udostępniamy dla klientów korporacyjnych. Nie mamy informacji o planowanych zmianach w tej kwestii.

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjuszJ
Były moderator
Były moderator icon
19
6
26-11-2018
Wiadomość 34 z 34 (5 054 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy