O WiolettaS

79 Polubień
126 Rozwiązań
311 Postów
Re: Re.: konto Direct bez karty

Jak nie masz karty Visa Zbliżeniowej do konta, nie musisz się martwić o sumę transakcji bezgotówkowych na kwotę 300 zł.
Ta kwota dotyczy tylko płatności kartą. Jak masz wydana kartę i nie zrobisz tych płatności, naliczamy wtedy miesięczną opłatę 7 zł. 

Faktycznie aby korzystać z karty Visa Zbliżeniowej w telefonie, musiałabyś mieć jej plastikową wersję. 
Możesz natomiast skorzystać z oferty karty

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: kosztorys banku VS mój

@vck1000 Skontaktuj się proszę z naszą infolinią: 32 357 00 57.
Specjaliści z działu hipotek są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00, w soboty w godzinach 8:00 - 16:00.
Przyjmiemy od Ciebie wtedy zgłoszenie. Na podstawie reklamacji sprawdzimy wycenę i przeliczymy kwotę jeszcze raz. Sprawę będziemy wyjaśniać indywidualnie. 

 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Wypłata transferowa z IKZE, czyli nie oddamy pańskich oszczędności emerytalnych i co nam pan ...

Ustawa a zarazem regulamin rzeczywiście mówi o 14 dniach, bez wskazania na dni kalendarzowe czy robocze.
Faktycznie są to dni kalendarzowe. Przepraszam za błędną odpowiedź w poprzednim wpisie oraz za czas oczekiwania na transfer.

 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Aplikacja ING na App Gallery Huawei 2021

Rozważamy takie rozwiązanie. Jednak obecnie nie mamy więcej szczegółów.

Jak coś się zmieni w tym temacie, damy znać. 

 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

@Luka99 @piopio Zgłosiliśmy tę sytuację. Wyjaśniamy co jest powodem tych komunikatów i błędów. 
Obecnie nie mam więcej informacji w tym temacie Emotikon: Smutny 

 

2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Pożyczka gotówkowa

Pożyczkę gotówkową możesz spłacić przed terminem w dowolnym momencie.
Nie pobieramy za to dodatkowej opłaty. 

Pożyczkę możesz spłacić przed terminem:
- przez usługę Moje ING w zakładce Kredyty - Pożyczka gotówkowa - Nadpłać pożyczkę,
- przelewem na numer konta do spłaty pożyczki przed terminem lub,
- w naszym oddziale. 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Problem - rodzic nie widzi konta.

Zgadza się, jest tak jak piszesz Emotikon: Szczęśliwy  Aby dodać kartę do Apple Pay, Twój rodzic musiałby wyrazić na to zgodę. 
Dodatkowo jako przedstawiciel ustawowy powinien mieć podgląd do Twojego konta w swojej usłudze Moje ING. 
Taki podgląd rodzic ma wtedy do uzyskania przez Ciebie pełnoletności.

Twoje konto w usłudze Moje ING rodzica powinno być widoczne na głównym ekranie po zalogowaniu w zakładce Konta.


J

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Dwie działki jako wkład własny

Jeżeli będziesz budować dom – bierzemy pod uwagę tylko działkę, na której będziesz się budować. 
A w przypadku zakupu nieruchomości – nie przyjmujemy innej działki jako zabezpieczenie. 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Pożyczka online.

Możemy to dla Ciebie dodatkowo sprawdzić.
Jeśli chciałbyś poznać szczegóły powodu odrzucenia wniosku o ofertę kredytową możesz nam to zgłosić:
- na czacie po zalogowaniu do usługi Moje ING,
- na naszej całodobowej infolinii,
- w oddziale.

Specjalista przyjmie zgłoszenie z prośbą o wyjaśnienie powodu tej decyzji. 

 

7
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Nie mogę płacić telefonem

Napisz proszę, z jakiego rodzaju płatności telefonem korzystasz? 
Masz dodaną kartę Visa Zbliżeniową do płatności telefonem czy kartę Mastercard w telefonie?
Jakie pojawiają się komunikaty podczas prób płatności? 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce Emotikon: Smutny
Przekazałam Twoją wiadomość do właściwego zespołu z prośbą o przyspieszenie zgłoszenia. Poczekaj proszę na odpowiedź.

 

 

6
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Jeżeli chcesz aktywować kartę w Moim ING:
•wybierz Karty i płatności telefonem, wejdź w szczegóły karty i wybierz Aktywuj kartę lub
•wejdź w zakładkę Moje finanse, wybierz kartę, a następnie Aktywuj kartę.

 

Jak nie widzisz tej opcji, skontaktuj się proszę z naszą całodobową infolinią: +48 32 357 00 02.

 

Może być kilka sytuacji, że nie widzisz opcji aktywacji karty w Moim ING, np.
- jest to n

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Zamówiłem raport Bik przez aplikację mobilną

Otrzymaliśmy nowe informacje w sprawie Twojego zgłoszenia. Szczegóły sprawdzisz w wiadomościach, w swojej bankowości. 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Odbiór budynku zakończenie prac budowlanych

Żebyśmy uznali, że inwestycja jest zakończona, powinieneś przesłać nam:

  • zdjęcia wykonanych prac oraz
  • dziennik budowy.

Prace powinny być wykonane zgodnie z kosztorysem. Jeśli na przykład kosztorys uwzględnia wykończenie tarasu, powinien być on skończony. 
Możesz dodać maksymalnie 20 plików o łącznej wielkości do 10MB.
 

Dokumenty możesz nam wysłać w swojej bankowości:

  • Wejdź do sekcji Kred
...
2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Problem ze ściągnięciem aplikacji

Naszą aplikację udostępniamy dla telefonów z systemem: 
- Android (od wersji 7.0),
- iOS (od wersji 11).

Jeśli masz aplikację na telefonie z systemem Android w wersji od 7.0 spróbuj wyczyścić dane aplikacji Google Play i pobierz aktualizację ponownie. 
Jak to zrobisz wyłącz i włącz telefon. Następnie spróbuj pobrać aplikację raz jeszcze.

 

1
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Darowizna działki, a wniosek o kredyt na budowę domu

Tak, refinansujemy inwestycje nawet 12 miesięcy wstecz Emotikon: Szczęśliwy 
Chętnie przekażemy więcej szczegółów, ale prosimy o kontakt z działem hipotecznym. Jest on możliwy w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Numer telefonu to 32 357 00 65.
 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Zamówiłem raport Bik przez aplikację mobilną

Dziękuję za Twoją wiadomość. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu
z prośbą o przyspieszenie. 
Mam nadzieję, że szybko otrzymasz odpowiedź. Poczekaj proszę na rozpatrzenie Twojego zgłoszenia. 

 

 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Aplikacja ING na Huawei

Nadal nie mamy decyzji w sprawie udostępnienia aplikacji w AppGallery. 
Jak coś się zmieni w tym temacie, damy znać.
Nie zalecamy instalowania aplikacji z niezaufanych źródeł.
Aby działała ona poprawnie i miała dostęp do wszystkich opcji należy pobierać ją z autoryzowanych sklepów Play i AppStore.
Przekazałam Twoją wiadomość do osób, które odpowiadają za rozwój naszej aplikacji mobilnej.

 

2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Oferta pożyczki

W Moim ING prezentujemy dla Ciebie ofertę, z której możesz skorzystać w danym momencie.
Jeśli masz zatrudnienie na okres dłuższy niż 60 miesięcy, możemy sprawdzić czy mamy dla Ciebie propozycję pożyczki na dłuższy okres spłaty.


Możemy to zrobić jak skontaktujesz się z nami:
- telefonicznie: 32 357 00 69 lub,
- w oddziale.

Zapraszam do kontaktu Emotikon: Szczęśliwy

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Promocja "Do 120 zł dla aktywnych" a konto firmowe

Promocją obejmujemy wpływ na konta osobiste, które wymieniamy w regulaminie.
Nie bierzemy pod uwagę wpływów na konto Direct dla Firmy. 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Konto Fundacji

Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą konta Emotikon: Szczęśliwy 
Na Twoje pytania odpowiedzą specjaliści jak skontaktujesz się z naszą infolinią 32 357 00 24. Możesz również napisać do nas na czacie.
Nasz dział korporacji jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00
Zapraszam do kontaktu Emotikon: Szczęśliwy

 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Ważność decyzji,

Jeśli podjęliśmy pozytywną decyzję, to od daty jej podjęcia masz:

  • 90 dni na podpisanie umowy dla kredytu opartego o zmienną stopę procentową,
  • 30 dni na podpisanie umowy dla kredytu opartego o stałą stopę procentową.
2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Konto Direct jako wspólne

Przykro mi, natomiast w naszej ofercie Konto Direct prowadzimy dla jednej osoby Emotikon: Smutny 
O szczegółach tego konta i jego możliwościach napisaliśmy wyżej.
Możesz również posiadać u nas Otwarte Konto Oszczędnościowe wspólnie z drugą osobą. Nie pobieramy za niego miesięcznej opłaty. 
Jednak do tego konta nie wydajemy kart płatniczych. 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Uzupełnienie dokumentów - jak długo do decyzji?

Zazwyczaj po dostarczeniu dokumentów i zaakceptowaniu wstępnej analizy, decyzję podejmujemy w przeciągu kilku dni roboczych. Proponuję, żebyś w tej sytuacji skontaktowała się ze specjalistą, u którego kompletowaliście dokumenty. Sprawdzi to dla Ciebie.
 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Udział w garażu poziemnym - finansowanie miejsca parkingowego

Rzeczywiście jest tak, jak powiedział rzeczoznawca. On wycenia lokal, a jako wartość miejsca postojowego przyjmiemy cenę, która podana jest w umowie deweloperskiej. Nie będziemy prosili o uzupełnienie operatu Emotikon: Szczęśliwy 
 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:33
Data ostatnich odwiedzin ‎12-06-2021 21:45
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 311
Łączna liczba otrzymanych Lajków 79
Posty, które lubię