Odpowiedzieliśmy na Twój wpis, który zamieściłaś w innym miejscu. Jeśli chcesz sprawdzić status swojego zgłoszenia, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się telefonicznie: 32 357 00 69. W tym miejscu nie możemy przekazać Ci więcej informacji, gdyż nie mamy tu podglądu do Twojego konta.
Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia. Jeśli chcesz poznać szczegóły reklamacji, skontaktuj się proszę na czacie w Moim ING lub z naszą infolinią: 32 357 00 69. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów.
Chciałabym pomóc w wyjaśnieniu sprawy, jednak przez Społeczność nie mamy podglądu do oferty, z której korzystasz oraz danych w systemie. Najlepiej jak w tej sprawie skontaktujesz się z naszymi specjalistami z działu firm. Jeżeli konto obsługujesz przez usługę ING Business, skontaktuj się pod numerem 32 357 00 24. Specjaliści są dostępni w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00
Pracujemy nad wprowadzeniem trybu ciemnego w aplikacji. Jak tylko takie rozwiązanie się pojawi, będziemy o tym informować. Obecnie nie mamy informacji o dokładnej dacie wprowadzenia.
Re: błąd "Nie udało się pobrać danych" dla wniosów o kartę przedpłaconą dla dziecka i 500+
Jeśli pojawił się u Ciebie taki błąd, spróbuj proszę wypełnić wniosek z poziomu innej przeglądarki internetowej lub w obecnej wyczyść pliki cookie. Gdyby to nie pomogło, skontaktuj się proszę z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie: 32 357 00 69. Wtedy na podstawie danych, jeśli będzie taka konieczność, specjaliści będą mogli przekazać zgłoszenie do działu technicznego.
Re: Płatność za wypłatę euro z bankomatu w Niemczech
Jeśli będziesz wypłacała euro w Niemczech to opłaty są takie, jakbyś korzystała z obcych bankomatów w Polsce. Np. dla konta osobistego Direct pierwsza wypłata w okresie rozliczeniowym jest darmowa. Za każdą kolejną wypłatę naliczamy 5 zł. Okres ten liczymy od 29 dnia miesiąca do 28 dnia miesiąca kolejnego.
Pozostałe kraje, w których wypłacisz euro na podobnych zasadach znajdziesz w wykazie na tej s
Re: Wpłatomat pobrał pieniądze bez potwierdzenia i znikły!!
Przez Społeczność nie mamy dostępu do Twojego zgłoszenia. Jeśli zgłosiłeś reklamację w sprawie kosztów i jest ono zakończone, odnieśliśmy się do sytuacji w odpowiedzi na nie
Re: Blokada depozytu na karcie debetowej przy wynajęciu auta - czy jest możliwa?
Jeśli płatność będzie realizowana za pomocą danych karty, to karty płatnicze/debetowe mają taką możliwość. Ważne, żebyś miała włączone dzienne limity karty dla transakcji internetowych. Ten limit możesz sprawdzić i zmienić: - w Moim ING w zakładce Karty i płatności telefonem. Po wybraniu swojej karty trzeba wybrać opcję "limity transakcyjne", - telefonicznie: 32 357 00 12.
Może to wynikać z uprawnień, jakie posiadasz oraz czy możesz wykonać dowolny przelew z aplikacji.
Zobacz to proszę, jak wybierzesz opcję: Przelewy i wnioski – Nowy wniosek – Edycja uprawnień użytkowników. Tu wybiera się użytkownika z listy – pod sekcją Bankowość Mobilna, musi być zaznaczone uprawnienie: Przelew dowolny.
Szczegóły w tej sprawie mogą przekazać Ci specjaliści z działu firm. Są dostępn
Nie możesz dodać karty ING do płatności Xiaomi. Nie mamy takiego rozwiązania. Nie mamy również informacji, by miało się to zmienić w najbliższym czasie.
W miejsce karty tracącej ważność wysyłamy nową. Wysyłamy ją na Twój adres do korespondencji listem zwykłym, który podałeś w banku. Niebawem karta powinna być u Ciebie. Jeżeli na obecnej karcie masz miesiąc luty, jest ona ważna do końca miesiąca. Więcej informacji w tej sprawie oraz poprawność adresu możemy dla Ciebie sprawdzić, jak napiszesz do nas na czacie w Moim ING.
W celu uzupełnienia ulgi za złe długi w JPK_V7, należy przy tworzeniu JPK wybrać Opcje > Utwórz > Utwórz wykorzystując formularz. Na formularzy należy zaznaczyć Podatek naliczony - do odliczenia > Zawiadomienie o skorygowaniu podstawy podatku należnego.
Kody autoryzacyjne przy płatności BLIK nie będą pojawiały się za każdym razem. O tym decyduje nasz system bezpieczeństwa. Zalecamy przepisanie tego kodu podczas płatności. W aplikacji kody autoryzacyjne nie wczytują się automatycznie.
Jeśli masz na myśli określone koszty kredytu i zwrotu, sprawę możemy dla Ciebie wyjaśnić reklamacyjnie. Możesz ją zgłosić przez Moje ING, na naszej infolinii lub w oddziale.
Dziękuję, że zainteresowałeś się naszą ofertą karty kredytowej. Ciężko mi się odnieść w tym miejscu do opisanej przez Ciebie sytuacji. Nie mamy tutaj podglądu do Twojego wniosku kredytowego oraz szczegółów dotyczących decyzji.
Wpływ na podjęcie pozytywnej decyzji kredytowej ma m.in. zdolność i pozytywna historia kredytowa. Również nie powinieneś mieć zaległości wobec ZUSu i Urzędu Skarbowego, w prz
Blokada transakcji oznacza - że bank wyraził zgodę na płatność. Teraz czekamy na rozliczenie z punktu, w którym płaciłaś. Jeśli takiego rozliczenia nie otrzymamy do 8 dni - środki odblokujemy automatycznie.
Po osiągnięciu 65 r.ż. oraz przy równoczesnym spełnieniu warunku dokonywania wpłat na IKZE co najmniej w 5 latach kalendarzowych można dokonać Wypłaty z IKZE. Można wybrać wypłatę jednorazową lub w miesięcznych ratach.
Wniosek o Wypłatę trzeba złożyć w placówce bankowej - miejscu spotkań. Wypłata następuje w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia wniosku.
Nie znamy jeszcze dokładnych terminów wprowadzenia nowego wskazania. Jak na razie nie wprowadzamy zmian w sposobie oprocentowaniu kredytów, więc najbliższą zmianę wykonamy na podstawie aktualnie obowiązującego WIBOR6M. O zmianach na pewno będziemy informować z wyprzedzeniem.
Chciałabym pomóc ale w tym miejscu nie mamy dostępu do szczegółów reklamacji. Nie mamy też podglądu do danych naszych klientów. Przekazałam już prośbę do działu reklamacji z prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia. W przypadku wpłaty we wpłatomacie, urządzenie wydaje potwierdzenie wpłaty. Jeśli posiada Pani takie, może je Pani dodać do zarejestrowanego zgłoszenia. Jeśli robiła Pani kilka wp