O WiolettaS

110 Polubień
200 Rozwiązań
497 Postów
Re: Galeria Renova brakuje bankomatu ing

Dzień dobry,
przekazaliśmy Twoją wiadomość do osób, które odpowiadają za lokalizację naszych bankomatów i wpłatomatów. 
Na bieżąco lokalizację urządzeń aktualizujemy na naszej stronie.
Jeden z bliższych wpłatomatów znajduje się też przy ul. Kondratowicza 22, mieści się on w placówce bankowej.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Makler IKE

Niestety obecnie nie mamy planów udostępnienia IKE maklerskiego.
Jeśli chodzi o bardziej bezpośrednie inwestycje w aktywa zagraniczne niż za pomocą funduszy, to przez konto maklerskie (zwykłe, nie w formie IKE) są dostępne ETFy na S&P500, Nasdaq, DAX oraz nowy segment rynku - GlobalConnect, który ruszył w listopadzie, aczkolwiek na pojawienie się bardziej rozpoznawalnych i popularnych firm na tym r

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Dzień dobry

Jeśli pojawia się u Ciebie kłopot z płynnym działaniem aplikacji, spróbuj proszę wyczyścić jej dane w ustawienia telefonu i aktywują ją raz jeszcze. Możesz ją też przeinstalować. 
Sprawdź również, czy Twoja przeglądarka Chrome na telefonie jest aktualna. Warto też upewnić się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji systemowej Android System WebView. Jeśli to nie pomoże, proszę

...
3
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Aplikacja na androidzie sama sie uruchamia

Pracujemy nad naprawieniem tego błędu. Przepraszamy za kłopoty z tym związane.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Powiadomienia o przychodzących przelewach

Jeśli posiadasz konto dla spółki, jest ono obsługiwane przez usługę ING Business. 
Na telefonie z systemem Android możesz pobrać naszą aplikację w sklepie Play. 
Usługa posiada zabezpieczenia, które chronią przed atakami. Zapewnia też kontrolę nad dostępnem do danych.

Dla kont firmowych obsługiwanych przez aplikację ING Business nie mamy opcji powiadomień push. Możesz ustawić płatne powiadomienia SM

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: OKO z bonusem na start

To są dwa różne konta. W szczegółach konta, na załączonym zdjęciu, masz potwierdzenie, że uczestniczy ono w promocji Bonus na Start. 

 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Aplikacja ING na Huawei

Faktycznie, aby korzystać z BLIKa jest do tego potrzebna aplikacja. O tym, z jakich sklepów można pobrać naszą aplikację informujemy też m.in. na naszej stronie
Natomiast w przypadku promocji „Poleć konto znajomemu”, wymagane transakcje bezgotówkowe można zrobić za pomocą karty płatniczej Visa Zbliżeniowej, którą wydajemy do konta. 
 

1
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: OKO z bonusem na start

Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus dla obecnych klientów i Otwarte Konto Oszczędnościowe z Bonusem na Start, to dwie różne promocje. 
Zamieściłeś tutaj wycinek regulaminu z poprzednich edycji promocji Bonus na Start. Domyślam się, że obecnie korzystasz z oferty oszczędnościowej. Zatem jeśli w Moim ING w zakładce Oszczędności  - Otwarte Konto Oszczędnościowe, w szczegółach tego konta widzisz inform

...
3
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Analiza wydatków - kategorie - sugestia

Sugestie w sprawie kodów SMS przekazałam do zespołu, który zajmuje się takimi rozwiązaniami. Podczas logowania, w zależności od telefonu, masz do wyboru opcję kodu PIN lub odciskiem palca. 

W naszej aplikacji udostępniamy też wiele możliwości. Możesz korzystać z dodatkowych usług, np. z opcji Mój transport. Zakupisz tutaj bilety komunikacji miejskiej, opłacisz parkingi czy przejazd przez wybrane a

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: "Wspaniały" kontakt z ING

@wojciech Dziękujemy za Twoją opinię w tej sprawie. Zapisaliśmy ją i przyjrzymy się aktualnym opcjom

1
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Nie mogę znaleźć wniosku o wakacje kredytowe

Na zwykły kredyt nie możesz złożyć wniosku o wakacje kredytowe. Ta opcja jest dostępna dla kredytów hipotecznych.

Jeśli masz kłopot ze spłatą pożyczki, możesz skorzystać z innych rozwiązań, np. restrukturyzacji czy zawieszenia umowy po utracie pracy w ramach przepisów tarczy 4.0.

Na naszej stronie możesz sprawdzić szczegóły tych rozwiązań

 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: brak uprawnień

Uprawnienia w ING Business można zmienić we wniosku Edycja uprawnień użytkownika, należy nadać odpowiednie opcje przy każdym z rachunków (Podgląd rachunku, Wprowadzanie przelewu, Modyfikacje przelewu, Podpisywanie przelewu, Wysyłanie przelewu) jak też w kolejnych sekcjach Uprawnienia transakcyjne zaznaczyć odpowiednie uprawnienia w grupie Rachunki, Przelewy i Lista zleceń.
Aby użytkownik mógł wysył

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Umowa przeniesienia własności - zaświadczenie dla notariusza

Nic się w tej sprawie nie zmieniło. Prosimy Cię o kontakt z naszą infolinią 32 357 00 57 (dni robocze 8-20 i soboty 8-16). Specjaliści umówią dla Ciebie w tej sprawie wizytę w jednym z naszych miejsc spotkań. 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Warunki atmosferyczne

Dziękujemy Emotikon: Szczęśliwy Również życzymy miłego i słonecznego dnia Emotikon: Szczęśliwy

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Xiaomi Mi Band 6 NFC

Nie mamy nowych informacji w tej sprawie  Emotikon: Szczęśliwy

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Mamy informację, że coś się zmieniło w Twojej sprawie. Zapoznaj się proszę ze szczegółami swojego zgłoszenia. 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe

Możesz zawiesić ratę kredytu również w okresie karencji swojego kredytu. Takie zawieszenie nie ogranicza też możliwości nadpłacenia kapitału w dowolnym momencie Emotikon: Szczęśliwy 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Nowy wniosek kredytowy

Rozumiemy, że zależy Ci na szybkiej decyzji. Każdy wniosek jest dla nas ważny i robimy wszystko, żeby móc przekazać jak najszybciej naszą decyzję. Bardzo prosimy o cierpliwość. 

 

4
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Ponowne złożenie wniosku o zawieszenie raty kredytu

Jeśli chcesz zawiesić ratę wrześniową, możesz też skontaktować się z naszymi doradcami na czacie lub infolinii, gdzie przyjmiemy od Ciebie reklamację. Wizyta w placówce nie będzie konieczna. 

 

1
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe a skrócenie okresu karencji

Potwierdzam, że odsetki zostają umorzone za okres zawieszenia. Okres kredytowania wydłuży się o ilość zawieszonych rat, czyli odsetki będą naliczane po zakończeniu okresu zawieszenia.
Rata kapitałowo - odsetkowa będzie płatna od kolejnego miesiąca po złożeniu wniosku o rezygnację z okresu karencji.


 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Podwójnie pobrana opłata

Sprawdź proszę, czy nadal ta blokada utrzymuje się na Twoim koncie. 
Jeśli nadal ją widzisz, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie: 32 357 00 69. 
Sprawdzimy Twoje konto i przekażemy więcej szczegółów 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Awaria bankomatu

Dostaliśmy sygnał, że w sprawie Twojego zgłoszenia pojawiły się nowe informacje. Jak korzystasz z usługi internetowej, tam sprawdzisz szczegóły. 
W sprawie statusu zgłoszenia możesz się również skontaktować z nami na czacie w bankowości internetowej lub telefonicznie: 32 357 00 69

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe a skrócenie okresu karencji

Jeżeli zawiesisz spłatę kredytu w okresie karencji, to karencja po prostu się przesunie na kolejne miesiące po odwieszeniu spłaty swojego zobowiązania. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, to prosimy, zadzwoń do nas 32 357 00 57 lub napisz na czacie w swojej bankowości internetowej. Odpowiemy na Twoje pytania.

 

6
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew na konto zagraniczne

Jeśli otrzymałeś informację, że przyjęliśmy przelew do realizacji, powinien być wysłany z Twojego konta.
Prawdopodobnie przelew zleciłeś po godzinie 17:00, dlatego nie widziałeś go rozliczonego w historii konta. Jest on wtedy widoczny w kolejnym dniu roboczym.
Możesz wtedy sprawdzić informację w zakładce Usługi - Ustawienia płatności - Zaplanowane płatności.


Przelewy w obcej walucie realizujemy w dn

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: 500+

Ciężko mi wyjaśnić przez Społeczność, co może być powodem, że nie udało Ci się złożyć wniosku o świadczenie 500+. 
Być może powodem jest brak aktualizacji danych. Sprawdź proszę w swojej usłudze Moje ING w zakładce Moje Dane, czy masz wszystkie dane i oświadczenia aktualne.
Jeśli wszystko się zgadza i nadal będziesz mieć kłopot, skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 69 lub przez Moje ING. 

 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:33
Data ostatnich odwiedzin ‎06-12-2022 08:51
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 497
Łączna liczba otrzymanych Lajków 110
Posty, które lubię