O WiolettaS

72 Polubień
107 Rozwiązań
274 Postów
Re: Współwłaściciel komfort a nadawca przelewu

W przypadku konta wspólnego na potwierdzeniu powinnaś zobaczyć dane obu współwłaścicieli. 
Sprawdź proszę w szczegółach konta jakie są do niego uprawnienia. 
Zrobisz to w usłudze Moje ING w zakładce Konta - Konto Komfort.

W szczegółach konta na samym dole zobaczysz osoby upoważnione.
Jeśli w tym miejscu masz informację o współwłaścicielu napisz proszę do nas przez usługę Moje ING. Wtedy wyjaśnimy

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Bankomat zabrał

Przykro mi z powodu tej sytuacji. Przekazałam Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu z prośbą o przyspieszenie reklamacji. 
Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni.

 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Tak, taką opłatę pobierzemy jeśli przelew wyślesz w PLN. Jeżeli w Moim ING wybierzesz walutę przelewu w EUR, wtedy za przelew europejski nie naliczymy opłaty. 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat Błąd Księgowośći

Otrzymaliśmy nowe informacje w sprawie Twojego zgłoszenia. Sprawdź proszę wiadomość w Moim ING.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Przykro mi, że rozważasz odejście z naszego banku. 
Faktycznie w tym roku zmieniły się zasady przy płatności kartą przez internet. Musieliśmy dostosować się do postanowień dyrektywy PSD2,
o czym pisaliśmy już w poprzednim wpisie.

 

Zmiany te spowodowały również wprowadzenie dodatkowych zabezpieczeń, m.in. dodatkowy limit dla płatności internetowych. 
Zgodnie z odpowiedzią, jaką dostałeś na rekla

...
8
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat

Dostaliśmy nowe informacje w sprawie zgłoszenia. Sprawdź proszę Wiadomości w Moim ING. 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Brak decyzji kredytowej od 18.12

Od złożenia kompletu dokumentów czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni roboczych. Rozpatrujemy je tak szybko jak to możliwe.
Jeśli do tej pory nie otrzymałaś decyzji, skontaktuj się proszę ze swoim doradcą kredytowym, u którego składałaś wniosek. 
 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Brak decyzji od 23.11.20

Czas jaki mamy na podjęcie decyzji to 21 dni. Liczymy go od momentu dostarczenia wszystkich dokumentów. W Twoim przypadku liczymy go od 16 stycznia, jeśli nie poprosimy o dodatkowe dokumenty. 

 

 

1
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Google pay

Możesz mieć aplikację Google Pay na dwóch różnych telefon i dodać w niej kartę. Z Google Pay może też korzystać pełnomocnik do konta. 
Jednak powinien on mieć swoją imienną kartę wydaną do Twojego konta oraz usługę Moje ING.
Wtedy  na swoim telefonie będzie mógł dodać swoją kartę do usługi Google Pay. Nie powinien on korzystać z Twojej karty. 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Swatch Pay

Nie planujemy na ten moment takiego rozwiązania. Jeśli coś się zmieni w tym temacie, damy znać.

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Data przelewu od banku dla sprzedającego

Zgodnie z umową na wypłatę pieniędzy mamy 10 dni kalendarzowych od złożenia wniosku o uruchomienie. Staramy się realizować wypłaty jak najszybciej jest to możliwe. 

 

1
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z kontem maklerskim.

Naprawiliśmy już błąd w działaniu usługi Makler. Możesz się do niej zalogować. 

 

2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: MAKLER ING PROBELMY

@daxus @Krokx Przykro mi, że nie mieliście dostępu do usługi Makler. Obecnie działa on prawidłowo. Możecie zalogować się raz jeszcze.
W przypadku strat, sytuację można wyjaśnić ze specjalistami z Biura Maklerskiego 32 357 00 32.

 

4
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Nie działa makler

@GrzegorzC @TomKac Występowały kłopoty z usługą Makler. Obecnie jest on już dostępny. Możecie spróbować zalogować się do usługi.

 

 

38
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: IKE - założyć przez ING czy NNIP?

Cieszę się, że zainteresowałeś się Indywidualnym Kontem Emerytalnym.
TFI NN Investment Partners jest naszym partnerem biznesowym, tylko od Ciebie zależy, gdzie zdecydujesz się skorzystać z tego rozwiązania.
W ING Banku Śląskim będziesz miał swoje rozwiązania w jednym miejscu, oraz wgląd do nich, przez aplikację Moje ING.
W naszym Banku masz do wyboru, w ramach IKE 26 funduszy inwestycyjnych, z NN

...
2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z kontem maklerskim.

@Lorelei @sobol92 @przemekb

Mieliśmy zgłoszony błąd w działaniu Maklera. Zgadza się, powinniście już mieć dostęp do tej usługi. Przepraszam za ten kłopot.  

 

6
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Limit zadłużenia

Jeśli na Twoim koncie z limitem zadłużenia pojawi się wpłata, to dojdzie do automatycznej spłaty zadłużenia. Kwota spłaty odpowiada wysokości wpłaty. 
Oznacza to, że będziesz mogła ponownie korzystać z dostępnej kwoty na koncie. Po wpływie pensji będzie on odnowiony o kwotę wpłaty.
Pieniądze są dla Ciebie w ramach limitu dostępne od razu – nie po 30 dniach. 


Umowę zawieramy na 12 miesięcy, jest

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Zlecenie stałe a brak środków na koncie

Stałe zlecenia wykonujemy rano, w dniu, który wskazałeś podczas zakładania zlecenia.


Jeśli nie będziesz mieć w tym czasie pieniędzy na koncie, ostatni raz spróbujemy wykonać płatność o godz. 14:00.
Jeśli termin przypada w niedzielę lub dzień świąteczny, stałe zlecenie zrealizujemy w kolejnym dniu roboczym.
 

4
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Konto walutowe

Jeśli nie widzisz konta możliwe, że ukryłaś je do podglądu w Moim ING. 
Sprawdź to proszę w Moim ING w zakładce Ustawienia/Widok - Pokaż wszystkie ukryte konta.
Jak tam nie zobaczysz swojego konta, skontaktuj się z nami na czacie przez Moje ING lub z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. 
Sprawdzimy wtedy dla Ciebie informację o koncie.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wniosek o kredyt czas oczekiwania

Po analizie sprawdzamy wycenę i podejmujemy ostateczną decyzję. Może zdarzyć się tak, że na tym etapie poprosimy Cię o dodatkowe dokumenty. 


 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt-dochod powołanie

Cieszę się, że nasza oferta Cię zainteresowała.

Jeśli posiadasz wynagrodzenie z tytułu posiedzeń Zarządu lub/i Rady Nadzorczej oraz starasz się o pożyczkę gotówkową musisz mieć udokumentowany dochód.


Do analizy bierzemy pod uwagę okres ostatnich 3 miesięcy. 

Jeśli wynagrodzenie z tego tytułu wpływa bezpośrednio na konto do naszego banku od minimum 3 miesięcy, oświadczasz o nim.

 

W pozostały

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Pożyczka hipoteczna na udziały w nieruchomości

Pożyczka hipoteczna zabezpieczana jest na całej nieruchomości, nie tylko na jej części. Abyśmy mogli się na niej zabezpieczyć potrzebna jest zgoda pozostałych właścicieli.

 

2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Umowa przeniesienia własności - zaświadczenie dla notariusza

Numer telefonu 32 357 00 69 jest numerem naszej całodobowej ogólnej infolinii. 
W poprzedniej wiadomości widzę, że wkradł się błąd, za co przepraszam Emotikon: Smutny 
Właściwy telefon do specjalistów z działu hipotek to 32 357 00 57. 
 

 

2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Powiadomienia push o przelewie


Zapisałam również Twoją uwagę w tej sprawie. Przekazałam ją do specjalistów, którzy odpowiadają za rozwój naszej aplikacji.
Jak coś się zmieni w tym temacie, damy znać Emotikon: Szczęśliwy

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Aplikacja Mobilna na telefonach Huawei z AppGallery

Obecnie aplikację udostępniamy w dwóch autoryzowanych sklepach. Jeśli coś się zmieni w temacie App Gallery, damy znać. Zapisaliśmy również Twoją sugestię w tej sprawie.

 

1
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:33
Data ostatnich odwiedzin ‎25-02-2021 14:53
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 274
Łączna liczba otrzymanych Lajków 72
Posty, które lubię