O WiolettaS

85 Polubień
132 Rozwiązań
341 Postów
Re: Płatność kartą wirtualną

Mamy zgłoszony błąd w działaniu karty Mastercard w telefonie. Wyjaśniamy już tę sytuację z dostawcą karty. 
Niestety nie mamy jeszcze informacji kiedy to będzie rozwiązane Emotikon: Smutny

 

Do tego czasu:

- możesz korzystać z innego alternatywnego sposobu płatności. np. BLIK, tradycyjna karta Visa, Visa w telefonie lub
- przy kolejnej płatności kartą Mastercard w telefonie, jeśli to nie kłopot, zrób zakupy na

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Mamy taki plan. Jednak nie mogę jeszcze odpowiedzieć na Twoje pytanie w temacie terminu udostepnienia tej usługi Emotikon: Smutny
Jak będziemy wiedzieli coś więcej, damy znać Emotikon: Szczęśliwy

 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: 40 dni na decyzję wstępną

Wystarczy wysłać nam taką informację Emotikon: Szczęśliwy Nie powinniśmy prosić już o żadne dodatkowe dokumenty.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny

Niestety tutaj nie podamy Ci takich informacji Emotikon: Smutny Skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi (32 357 00 65) Emotikon: Szczęśliwy 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpis hipoteki

@Reynevar jeśli notariusz nie zrobił takiego wpisu za Ciebie, w pierwszej kolejności prześlij nam akt notarialny w bankowości do weryfikacji. Następnie niezbędne dokumenty przygotujemy automatyczne do 3 dni roboczych od akceptacji aktu.

Otrzymasz od nas informacje, że dokumenty są gotowe. Wtedy umówimy Cię na wizytę w oddziale, aby te dokumenty odebrać. 

Wydamy Ci: 

- oświadczenie o ustanowieni

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Konto.

Przykro mi, że masz zablokowane konto i nie możesz z niego obecnie korzystać.
Chciałabym Ci pomóc ale na forum nie mamy wglądu do systemu bankowego i danych naszych klientów.
Nie możemy tutaj sprawdzić powodu zablokowania Twojego konta.

 

Skontaktuj się proszę z naszą infolinią lub przez Moje ING, tak jak prosiliśmy Cię w poprzednich wiadomościach.
Ostatnią dostałaś tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/Sytuacja/m-p/34208#M2740

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce Emotikon: Smutny
Skontaktuj się proszę z nami na czacie przez usługę Moje ING lub z całodobową infolinią: 32 357 00 69.
Przekażemy Ci wtedy aktualną informację o statusie Twojego zgłoszenia. 

 

Jak otrzymałaś już informację o zwrocie do 30 sierpnia i rozpatrzeniu zgłoszenia, do tego czasu powinnaś mieć gotówkę na koncie.

 

 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt a najem

Zależy nam na tym, żebyś wywiązywał się z umowy jaką zawarłeś z nami, dlatego powinieneś terminowo spłacać raty. Swoje mieszkanie możesz wynająć jako osoba prywatna. Nie będziemy sprawdzać, kto tam mieszka Emotikon: Szczęśliwy 



 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Dodatkowe dokumenty

@marlang przepraszamy, że tak długo to trwa, mamy w ostatnim czasie bardzo dużą ilość wniosków Emotikon: Smutny Faktycznie jest tak, że jeśli wniosek składałaś u pośrednika, nie jesteśmy w stanie podać żadnych informacji - oprócz statusu.

 

 

7
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Sprawdzanie statusu wniosku

Status wniosku możesz sprawdzać na naszej stronie tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny/proces-i-dokumenty 
Tak jak napisał @hakunamatata

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Status wniosku

Napiszcie proszę czy problem z tą stroną nadal u Was występuje? Nie mieliśmy jak na razie więcej takich zgłoszeń.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Załącznik nr 3 do umowy

@czarna666 nie powinno być żadnego problemu, jednak najlepiej zadzwoń do nas i potwierdzimy warunki Emotikon: Szczęśliwy 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Pytanie o II transzę kredytu

@Rav1987 zgadzam się w pełni z tym co pisze @czarna666 , Oczywiście, możliwa jest sytuacja, że wypłata transzy będzie wcześniej, zależy to od wielu czynników. Jednak zgodnie z umową mamy 10 dni roboczych i taki zapas bezpiecznie założyć  Emotikon: Szczęśliwy 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

@bpacholek czasy procesowe są tylko wskazówką. Staramy się aby ten okres był możliwie najkrótszy. Jeżeli chcesz uzyskać szczegółowe informacje dotyczące swojego wniosku - zawsze najlepiej jest kontaktować się z opiekunem wniosku Emotikon: Szczęśliwy  

 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

@bpacholek Przez Społeczność nie mamy jak sprawdzić Twojego wniosku Emotikon: Smutny
Najlepiej, żebyś w tej sprawie skontaktował się ze specjalistą, u którego kompletowałeś dokumenty. 
Każdy z wniosków rozpatrujemy indywidualnie. 

 

86
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Zajęcie komornicze a konto oszczędnościowe

Jeżeli zajęcie egzekucyjne jest wystawione na osobę, która jest właścicielem konta oszczędnościowego, to konto może być również objęte zajęciem. W tej sytuacji wynagrodzenie może być również zablokowane. 


W 2021 roku kwota wolna od zajęcia egzekucyjnego dla kont prywatnych wynosi 2100 zł. Jest odnawiana co miesiąc. Nie obowiązuje dla kont firmowych oraz nie dotyczy zajęć alimentacyjnych.


Możes

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Problem z aplikacją ING na Iphonie

@KasiaCz Dziękuję za zgłoszenie. Jak korzystasz z danych komórkowych na telefonie spróbuj jeszcze wyłączyć swój telefon, uruchomić go raz jeszcze.
Następnie zaloguj się do aplikacji ponownie. Daj znać czy się udało. 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: problem z profilem zaufanym

Przykro mi, że masz takie zdanie Emotikon: Smutny Nie mamy kłopotów w działaniu profilu zaufanego i logowaniem się przy jego pomocy.
Jeśli składałeś reklamację w tej sprawie, szczegóły przekazaliśmy Ci w rozpatrzonym zgłoszeniu. 
Jak nie zgadzasz się z odpowiedzią możesz się od niej odwołać. 
Reklamację możesz zgłosić na naszej całodobowej infolinii 32 357 00 69, na czacie w Moim ING lub w oddziale. 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Księgowość online

Po zaksięgowaniu dokumentów w zakładce Księgowość - Księgowanie dokumentów, należy wejść w Księgowość - Ewidencje. 
Następnie wybierz miesiąc księgowy. Na liście dostępnych Ewidencji znajduje się KPiR (miesięczny) i Roczny raport KPiR, które możesz pobrać przez naciśnięcie po prawej stronie Opcje - Pobierz PDF.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Mniejsza kwota kredytu

@Kacper1986 Na zdolność kredytową wpływ ma wiele czynników, np. dochody, historia kredytowa, obciążenia lub wycena nieruchomości. Niestety, nie jesteśmy w stanie zweryfikować, czy możemy jakoś skorygować ten wniosek. Proszę, skontaktuj się z doradcą, z którym go składałeś. Możesz również złożyć reklamację z prośbą o uzasadnienie tej decyzji. Zrobisz to na czacie w Moim ING lub pod numerem telefonu

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat

Super, dziękuję za wiadomość Emotikon: Szczęśliwy

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Super! Cieszę się i dziękuję za Twoją wiadomość Emotikon: Szczęśliwy

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Mamy informację w temacie Twojego zgłoszenia. 
Sprawdź proszę dokładnie wiadomość w bankowości internetowej. Tam otrzymałaś szczegóły Emotikon: Szczęśliwy

 

2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z aplikacją ING na Iphonie

@Dominik76PL @Romuel Dziękuję za Wasze zgłoszenie. Faktycznie pojawiły się u nas sygnały o takim błędzie. 
Analizujemy co jest jego powodem. Mam do Was prośbę żebyście zgłosili nam tę sytuację na czacie w Moim ING. 
Podajcie wtedy jaki jest adres niedziałających IP, jak próbujecie się zalogować do aplikacji. 
Będzie to dla nas pomocne dla rozwiązania tej sytuacji. Wasze wiadomości też przekazałam

...
1
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: 007582/062021

Przekazałam Twoją wiadomość z prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia. 
Przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Termin na rozpatrzenie reklamacji jest maksymalnym. 
Poczekaj proszę na odpowiedź w tej sprawie.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:33
Data ostatnich odwiedzin ‎09-09-2021 14:28
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 341
Łączna liczba otrzymanych Lajków 85
Posty, które lubię