Saldo konta możesz ukryć w Moim ING w zakładce Ustawienia - Widok - Strona główna. W tym miejscu możesz zaznaczyć, czy chcesz mieć widoczne informacje na głównej stronie, ile masz pieniędzy.
W historii konta nie możesz natomiast ukryć poszczegółnych transakcji wykonanych na koncie. Jeśli masz dopisanego pełnomocnika lub współwłaściciela do konta, będzie on miał podgląd do Twojej historii.
W sprawie kredytu hipotecznego skontaktuj się proszę z naszymi specjalistami hipotecznymi. Są oni dostępni na czacie w Moim ING lub pod numerem infolinii 32 357 00 57, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00 lub w sobotę do godziny 16:00
Re.: Problem ze skonfigurowaniem karty Visa do płatności zbliżeniowych w moje ING i Google Pay
Może być wiele powodów tej sytuacji. Aby korzystać z Google Pay musisz mieć telefon w wersji Android 9.0 lub wyższym i zainstalowaną najnowszą wersją aplikacji Moje ING oraz funkcją NFC. Platforma nie współpracuje z telefonami, na których zostało zmodyfikowane oprogramowanie. Zatem instalowanie aplikacji z nieznanego źródła może powodować te kłopoty
Chciałabym pomóc ale tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić informacji o Twoim wniosku. Skontaktuj się proszę ze specjalistą, u którego składałaś wniosek
W tej sprawie powinieneś się skontaktować z radcą prawnym, który wyjaśni Ci z jakich możliwości możesz skorzystać i wskaże, które rozwiązanie będzie najlepsze.
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu
Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
Chciałabym pomóc ale tutaj nie mamy podglądu do wniosku kredytowego i jego etapu. W tej sprawie potrzebny jest kontakt ze specjalistą, u którego był składany wniosek
Zapisaliśmy Twoje uwagi w temacie funkcjonalności Mojego ING. Jeśli podczas wpisywania numeru konta pojawia się kłopot, przeskakuje kursor, daj nam proszę znać na czacie przez Moje ING. Zapiszemy zgłoszenie w tej sprawie na podstawie danych. Przekażemy je do specjalistów z działu technicznego z prośbą o analizę sytuacji
Tak, możesz zamknąć konto przez internet, dokładnie w swojej usłudze Moje ING. Jak wejdziesz w zakładkę Konta - Konto Mobi, u dołu strony jest opcja zamknięcia. Moje ING możesz zamknąć osobno w zakładce Ustawienia - Bezpieczeństwo. Przykro mi, że rozważasz zamknięcie konta w naszym banku. Zachęcam do przemyślenia
Re: "NIe możesz teraz skrócić okresu kredytowania"
Kwota nadpłaty powinna dać możliwość skrócenia okresu kredytowania o min. 2 miesiące, żeby zrealizować dyspozycję w Moim ING. Nie jesteśmy w stanie powiedzieć jaka to kwota, bo to zależy od parametrów danego kredytu.
Jeśli skończy się okres 36 miesięcy na rozliczenie się z budowy, a budowa nadal nie będzie zakończona, zapraszamy do kontaktu ze specjalistą w oddziale banku. Jest wtedy możliwość wnioskowania o aneks do umowy kredytowej, który wydłuży okres budowlany. Każdy wniosek jest rozpatrywany indywidualnie. Koszt aneksu to 200 zł.
Karta Visa ma zasięg międzynarodowy i możesz skorzystać z niej we wszystkich punktach usługowo-handlowych i bankomatach, w których jest logo Visa. Możesz dodatkowo zamówić do konta w euro osobną kartę Mastercard. Czas oczekiwania na otrzymanie karty jest do 8 dni roboczych. Miesięczna opłata za kartę to 4,50 zł. Wtedy w sytuacji, gdyby zdarzyło się, że danych punkt za granicą akceptuje tylko Maste
Odpowiedzieliśmy na Twój wpis, który zamieściłaś w innym miejscu. Jeśli chcesz sprawdzić status swojego zgłoszenia, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się telefonicznie: 32 357 00 69. W tym miejscu nie możemy przekazać Ci więcej informacji, gdyż nie mamy tu podglądu do Twojego konta.
Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia. Jeśli chcesz poznać szczegóły reklamacji, skontaktuj się proszę na czacie w Moim ING lub z naszą infolinią: 32 357 00 69. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów.
Chciałabym pomóc w wyjaśnieniu sprawy, jednak przez Społeczność nie mamy podglądu do oferty, z której korzystasz oraz danych w systemie. Najlepiej jak w tej sprawie skontaktujesz się z naszymi specjalistami z działu firm. Jeżeli konto obsługujesz przez usługę ING Business, skontaktuj się pod numerem 32 357 00 24. Specjaliści są dostępni w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00
Pracujemy nad wprowadzeniem trybu ciemnego w aplikacji. Jak tylko takie rozwiązanie się pojawi, będziemy o tym informować. Obecnie nie mamy informacji o dokładnej dacie wprowadzenia.
Re: błąd "Nie udało się pobrać danych" dla wniosów o kartę przedpłaconą dla dziecka i 500+
Jeśli pojawił się u Ciebie taki błąd, spróbuj proszę wypełnić wniosek z poziomu innej przeglądarki internetowej lub w obecnej wyczyść pliki cookie. Gdyby to nie pomogło, skontaktuj się proszę z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie: 32 357 00 69. Wtedy na podstawie danych, jeśli będzie taka konieczność, specjaliści będą mogli przekazać zgłoszenie do działu technicznego.
Re: Płatność za wypłatę euro z bankomatu w Niemczech
Jeśli będziesz wypłacała euro w Niemczech to opłaty są takie, jakbyś korzystała z obcych bankomatów w Polsce. Np. dla konta osobistego Direct pierwsza wypłata w okresie rozliczeniowym jest darmowa. Za każdą kolejną wypłatę naliczamy 5 zł. Okres ten liczymy od 29 dnia miesiąca do 28 dnia miesiąca kolejnego.
Pozostałe kraje, w których wypłacisz euro na podobnych zasadach znajdziesz w wykazie na tej s
Re: Wpłatomat pobrał pieniądze bez potwierdzenia i znikły!!
Przez Społeczność nie mamy dostępu do Twojego zgłoszenia. Jeśli zgłosiłeś reklamację w sprawie kosztów i jest ono zakończone, odnieśliśmy się do sytuacji w odpowiedzi na nie