Dziękuję. Przekazałam do działu reklamacji prośbę o przyspieszenie Twojego zgłoszenia
0
0
Moderator
09-03-2025
Podaj, proszę numer Twojego zgłoszenia. Przekażemy wtedy prośbę o przyspieszenie sprawy. Nie mamy tutaj podglądu do Twojej reklamacji.
0
2
Moderator
09-03-2025
Chciałabym pomóc ale tutaj nie mamy podglądu do Twojej reklamacji. Dlatego też ciężko mi się odnieść do szczegółów zgłoszenia.
Każdą sprawę wyjaśniamy indywidualnie.
Uznanie warunkowe to sytuacja, w której wpłacamy pieniądze na konto, jeszcze zanim rozpatrzymy reklamację.
Dzięki temu są do dyspozycji pieniądze, a my mamy czas, by spokojnie wyjaśnić sprawę.
Jeśli nie będziemy mogli rozpatrzyć reklam
...
0
0
Moderator
09-03-2025
Przekazałam wiadomość do naszych specjalistów z działu reklamacji z prośbą o przyspieszenie Twojego zgłoszenia
0
0
Moderator
25-02-2025
Spróbuj proszę jeszcze zaktualizować obecną przeglądarkę do najnowszej wersji.
Jeśli to nadal nie pomoże, napisz do nas na czacie w Moim ING - jeśli masz taką możliwość po zalogowaniu z innej przeglądarki lub z aplikacji na telefonie.
Możesz również do nas zadzwonić 32 357 00 69. Przekażemy wtedy zgłoszenie do działu technicznego na podstawie bardziej szczegółowych danych.
1
0
Moderator
26-02-2025
Tak, limit odnawialny jest debetem w koncie. Jest to oferta kredytowa, o którą wnioskujesz tak samo jak o kredyt.
0
0
Moderator
12-01-2025
Chciałabym pomóc w wyjaśnieniu sytuacji ale w tym miejscu nie mam podglądu do konta. Napisz proszę do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy wtedy dla Ciebie więcej szczegółów i co dzieje się z kontem.
0
0
Moderator
12-01-2025
Wejdź, proszę w opisane przez Ciebie zakładki. Jak pojawi Ci się formularz do wypełnienia przelewu kliknij w opcję "przelew zwykły". Uzupełnij formularz o potrzebne dane odbiorcy (numer konta, nazwę i adres odbiorcy, kwotę i tytuł). Pod tytułem kliknij w okienko "stałe zlecenie". Wtedy uzupełnisz jego datę rozpoczęcia i zakończenia oraz częstotliwość.
W ten sposób założysz stałe zlecenie.
1
0
Moderator
12-01-2025
Przykro nam z powodu Twojej opinii. Jednak jednym z warunków oferty promocyjnej Otwartego Konta Oszczędnościowego, do otrzymania podwyższonego oprocentowania, jest zalogowanie się 3 razy w trakcie trwania promocji do aplikacji mobilnej Moje ING na telefonie.
Aby zainstalować aplikację mobilną, musisz mieć telefon z systemem Android (od wersji 8.0)
0
2
Moderator
12-12-2024
Zgadza się, możesz założyć Otwarte Konto Oszczędnościowe Premium lub konto Active. Nie musisz mieć zaproszenia do tej oferty.
Jednak w przypadku oferty Otwartego Konta Oszczędnościowego Bonus Max, te zaproszenie jest potrzebne.
0
0
Moderator
02-12-2024
Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.
0
2
Moderator
29-11-2024
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce i pieniądze nie zaksięgowały się na koncie. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojego konta. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING lub prześlij numer zgłoszenia. Przekażemy sprawę do wyjaśnienia
0
4
Moderator
29-11-2024
Nie mieliśmy zmian w rozliczaniu nadpłaty pożyczki gotówkowej w Moim ING.
Jeśli nadpłacisz pożyczkę, raty pozostają w tej samej wysokości, a skraca się okres kredytowania. Jeśli chcesz zmniejszyć wysokość kolejnych rat, możesz to zrobić w placówce poprzez podpisanie aneksu.
Nie pobieramy za to opłaty.
0
4
Moderator
10-01-2025
Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej sprawie, proszę by zaczekał na jego rozpatrzenie.
W temacie konta, by sprawdzić szczegóły, syn może też skontaktować się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69
1
1
Moderator
25-11-2024
Wniosek o zwiększenie limitu karty kredytowej możesz złożyć w naszej placówce.
W Moim ING obecnie mamy tę opcję wyłączoną.
0
7
Moderator
24-10-2024
W takiej sytuacji skontaktuj się z naszym doradcą hipotecznym. Możesz umówić się na spotkanie w placówce lub wideo tutaj:
https://www.ing.pl/kontakt
0
0
Moderator
04-08-2024
Saldo konta możesz ukryć w Moim ING w zakładce Ustawienia - Widok - Strona główna.
W tym miejscu możesz zaznaczyć, czy chcesz mieć widoczne informacje na głównej stronie, ile masz pieniędzy.
W historii konta nie możesz natomiast ukryć poszczegółnych transakcji wykonanych na koncie.
Jeśli masz dopisanego pełnomocnika lub współwłaściciela do konta, będzie on miał podgląd do Twojej historii.
0
0
Moderator
17-07-2024
W sprawie kredytu hipotecznego skontaktuj się proszę z naszymi specjalistami hipotecznymi.
Są oni dostępni na czacie w Moim ING lub pod numerem infolinii 32 357 00 57, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00 lub w sobotę do godziny 16:00
0
0
Moderator
17-07-2024
Może być wiele powodów tej sytuacji.
Aby korzystać z Google Pay musisz mieć telefon w wersji Android 9.0 lub wyższym i zainstalowaną najnowszą wersją aplikacji Moje ING oraz funkcją NFC.
Platforma nie współpracuje z telefonami, na których zostało zmodyfikowane oprogramowanie.
Zatem instalowanie aplikacji z nieznanego źródła może powodować te kłopoty
0
2
Moderator
15-06-2024
Chciałabym pomóc ale tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić informacji o Twoim wniosku.
Skontaktuj się proszę ze specjalistą, u którego składałaś wniosek
0
8
Moderator
12-06-2024
W tej sprawie powinieneś się skontaktować z radcą prawnym, który wyjaśni Ci z jakich możliwości możesz skorzystać i wskaże, które rozwiązanie będzie najlepsze.
0
0
Moderator
21-05-2024
Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
0
0
Moderator
20-06-2024
@KatarzynaP @Marta6
Chciałabym pomóc ale tutaj nie mamy podglądu do wniosku kredytowego i jego etapu. W tej sprawie potrzebny jest kontakt ze specjalistą, u którego był składany wniosek
0
0
Moderator
14-05-2024
Zapisaliśmy Twoje uwagi w temacie funkcjonalności Mojego ING. Jeśli podczas wpisywania numeru konta pojawia się kłopot, przeskakuje kursor, daj nam proszę znać na czacie przez Moje ING.
Zapiszemy zgłoszenie w tej sprawie na podstawie danych. Przekażemy je do specjalistów z działu technicznego z prośbą o analizę sytuacji
0
1
Moderator
10-12-2023
Jeszcze nie udostępnimy tego rozwiązania. Wiemy jak bardzo jest to oczekiwane przez Klientów
0
4
Moderator
21-03-2025