O WiolettaS

114 Polubień
209 Rozwiązań
526 Postów
Re: Problem z aplikacją ING na telefonie Ralme 7 pro

@Blast6241  Z Twojego wpisu pod innym postem wynika, że możesz już logować się do aplikacji bez kłopotu. Jeśli sytuacja się powtórzy daj nam znać Emotikon: Szczęśliwy

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Moje ING po otwarciu każe się logować

Cieszę się, że możesz już się zalogować do aplikacji. Jak będziesz miał pytania, zapraszam do kontaktu Emotikon: Szczęśliwy

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat zjadł pieniądze

Odpowiedzieliśmy na Twój wpis, który zamieściłaś w innym miejscu. 
Jeśli chcesz sprawdzić status swojego zgłoszenia, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się telefonicznie: 32 357 00 69.
W tym miejscu nie możemy przekazać Ci więcej informacji, gdyż nie mamy tu podglądu do Twojego konta. 

4
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat wciągnął pieniądze

Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.
Jeśli chcesz poznać szczegóły reklamacji, skontaktuj się proszę na czacie w Moim ING lub z naszą infolinią: 32 357 00 69. 
Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów. 

 

 

1
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Promocyjne OKO ING Business

Chciałabym pomóc w wyjaśnieniu sprawy, jednak przez Społeczność nie mamy podglądu do oferty, z której korzystasz oraz danych w systemie. 
Najlepiej jak w tej sprawie skontaktujesz się z naszymi specjalistami z działu firm. 
Jeżeli konto obsługujesz przez usługę ING Business, skontaktuj się pod numerem 32 357 00 24.
Specjaliści są dostępni w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Tryb ciemny

Pracujemy nad wprowadzeniem trybu ciemnego w aplikacji. Jak tylko takie rozwiązanie się pojawi, będziemy o tym informować. 
Obecnie nie mamy informacji o dokładnej dacie wprowadzenia.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: błąd "Nie udało się pobrać danych" dla wniosów o kartę przedpłaconą dla dziecka i 500+

Jeśli pojawił się u Ciebie taki błąd, spróbuj proszę wypełnić wniosek z poziomu innej przeglądarki internetowej lub w obecnej wyczyść pliki cookie. 
Gdyby to nie pomogło, skontaktuj się proszę z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie: 32 357 00 69. Wtedy na podstawie danych, jeśli będzie taka konieczność, specjaliści będą mogli przekazać zgłoszenie do działu technicznego.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Płatność za wypłatę euro z bankomatu w Niemczech

Jeśli będziesz wypłacała euro w Niemczech to opłaty są takie, jakbyś korzystała z obcych bankomatów w Polsce. Np. dla konta osobistego Direct pierwsza wypłata w okresie rozliczeniowym jest darmowa.
Za każdą kolejną wypłatę naliczamy 5 zł. Okres ten liczymy od 29 dnia miesiąca do 28 dnia miesiąca kolejnego.

Pozostałe kraje, w których wypłacisz euro na podobnych zasadach znajdziesz w wykazie na tej s

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat pobrał pieniądze bez potwierdzenia i znikły!!

Przez Społeczność nie mamy dostępu do Twojego zgłoszenia. 
Jeśli zgłosiłeś reklamację w sprawie kosztów i jest ono zakończone, odnieśliśmy się do sytuacji w odpowiedzi na nie

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Widok przed zalogowaniem

Cieszę się, że sprawa się wyjaśniła i masz już podgląd do stanu konta Emotikon: Szczęśliwy

 

2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Blokada depozytu na karcie debetowej przy wynajęciu auta - czy jest możliwa?

Jeśli płatność będzie realizowana za pomocą danych karty, to karty płatnicze/debetowe mają taką możliwość.
Ważne, żebyś miała włączone dzienne limity karty dla transakcji internetowych.
Ten limit możesz sprawdzić i zmienić:
- w Moim ING w zakładce Karty i płatności telefonem. Po wybraniu swojej karty trzeba wybrać opcję "limity transakcyjne",
- telefonicznie: 32 357 00 12.

Rodzaj akceptowanych kart do

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew w aplikacji ing business

Może to wynikać z uprawnień, jakie posiadasz oraz czy możesz wykonać dowolny przelew z aplikacji.

Zobacz to proszę, jak wybierzesz opcję: Przelewy i wnioski – Nowy wniosek – Edycja uprawnień użytkowników.
Tu wybiera się użytkownika z listy – pod sekcją Bankowość Mobilna, musi być zaznaczone uprawnienie: Przelew dowolny.

Szczegóły w tej sprawie mogą przekazać Ci specjaliści z działu firm. 
Są dostępn

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Xiaomi Mi Band 6 NFC

Nie możesz dodać karty ING do płatności Xiaomi. Nie mamy takiego rozwiązania. Nie mamy również informacji, by miało się to zmienić w najbliższym czasie. 

 

1
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Xiaomi Mi Band 6 NFC

Obecnie nie mamy w planach tego rozwiązania

 

3
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Uprawnienia do zapisu

Mamy zgoszony błąd. Problem dotyczy telefonów z systemem Android 13. Planujemy go wyprowadzić w kolejnych aktualizacjach aplikacji Moje ING.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Termin ważności karty automatycznie wydłużony

W miejsce karty tracącej ważność wysyłamy nową. Wysyłamy ją na Twój adres do korespondencji listem zwykłym, który podałeś w banku.
Niebawem karta powinna być u Ciebie. Jeżeli na obecnej karcie masz miesiąc luty, jest ona ważna do końca miesiąca.
Więcej informacji w tej sprawie oraz poprawność adresu możemy dla Ciebie sprawdzić, jak napiszesz do nas na czacie w Moim ING. 

 

2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Złe długi jak sobie radzicie?

W celu uzupełnienia ulgi za złe długi w JPK_V7, należy przy tworzeniu JPK wybrać Opcje > Utwórz > Utwórz wykorzystując formularz. 
Na formularzy należy zaznaczyć Podatek naliczony - do odliczenia > Zawiadomienie o skorygowaniu podstawy podatku należnego.


 

1
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Autoryzacja sms

Kody autoryzacyjne przy płatności BLIK nie będą pojawiały się za każdym razem. O tym decyduje nasz system bezpieczeństwa. 
Zalecamy przepisanie tego kodu podczas płatności. 
W aplikacji kody autoryzacyjne nie wczytują się automatycznie.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Wcześniejsza spłata kredytu konsumenckiego

Jeśli masz na myśli określone koszty kredytu i zwrotu, sprawę możemy dla Ciebie wyjaśnić reklamacyjnie. 
Możesz ją zgłosić przez Moje ING, na naszej infolinii lub w oddziale. 

 

2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Płatność kartą w internecie

Jeśli nie otrzymamy informacji o rozliczeniu a nie doszła ona też do skutku, blokada po tym czasie może być na Twoim koncie zwolniona. 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: trudne rozmowy

Dziękuję, że zainteresowałeś się naszą ofertą karty kredytowej.
Ciężko mi się odnieść w tym miejscu do opisanej przez Ciebie sytuacji. 
Nie mamy tutaj podglądu do Twojego wniosku kredytowego oraz szczegółów dotyczących decyzji.

Wpływ na podjęcie pozytywnej decyzji kredytowej ma m.in. zdolność i pozytywna historia kredytowa. 
Również nie powinieneś mieć zaległości wobec ZUSu i Urzędu Skarbowego, w prz

...
2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Płatność kartą w internecie

Blokada transakcji oznacza - że bank wyraził zgodę na płatność. Teraz czekamy na rozliczenie z punktu, w którym płaciłaś. Jeśli takiego rozliczenia nie otrzymamy do 8 dni - środki odblokujemy automatycznie. 

2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: IKZE- WYPŁATA PO 65R.ŻYCIA

Po osiągnięciu 65 r.ż. oraz przy równoczesnym spełnieniu warunku dokonywania wpłat na IKZE co najmniej w 5 latach kalendarzowych można dokonać Wypłaty z IKZE. Można wybrać wypłatę jednorazową lub w miesięcznych ratach.

Wniosek o Wypłatę trzeba złożyć  w placówce bankowej - miejscu spotkań.
Wypłata następuje w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia wniosku.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zmiana oprocentowania w 2023 roku

Nie znamy jeszcze dokładnych terminów wprowadzenia nowego wskazania. Jak na razie nie wprowadzamy zmian w sposobie oprocentowaniu kredytów, więc najbliższą zmianę wykonamy na podstawie aktualnie obowiązującego WIBOR6M. O zmianach na pewno będziemy informować z wyprzedzeniem.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Brak zaksięgowanej wpłaty- reklamacja

Chciałabym pomóc ale w tym miejscu nie mamy dostępu do szczegółów reklamacji. Nie mamy też podglądu do danych naszych klientów.
Przekazałam już prośbę do działu reklamacji z prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia. 
W przypadku wpłaty we wpłatomacie, urządzenie wydaje potwierdzenie wpłaty. Jeśli posiada Pani takie, może je Pani dodać do zarejestrowanego zgłoszenia. Jeśli robiła Pani kilka wp

...
7
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:33
Data ostatnich odwiedzin ‎04-06-2023 17:23
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 526
Łączna liczba otrzymanych Lajków 114
Posty, które lubię