O WiolettaS

125 Polubień
226 Rozwiązań
564 Postów
Re: Planet cash wplata blik

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie. 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Wprowadzenie Samsung Pay

Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: zapłata BLIKiem zbliżeniowym - problem

Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Dziękuję za przekazanie numeru zgłoszenia. Przekazałam sprawę do działu reklamacji z prośbą o przyspieszenie 

 

3
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mam tutaj podglądu do Twojego zgłoszenia by sprawdzić jego szczegóły. Czy możesz wysłać numer reklamacji? Przekażemy wtedy prośbę do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie sprawy

 

6
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Konto w promocjach OKO

W promocji Otwartego Konta Oszczędnościowego z Bonusem na Start lub w ofercie Otwartego Konta Oszczędnościowego Bonus nie wymagamy posiadania karty płatniczej. 15 transakcji możesz zrobić też blikiem, zgodnie z warunkami promocji.

W innych ofertach promocyjnych faktycznie karta może być wymagana. Jeśli chciałbyś sprawdzić szczegóły, najlepiej jakbyś skontaktował się z nami na czacie w Moim ING 

2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Bankomat nie zaksiegował 4 000 PLN - reklamacja odrzucona

Przesłałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia do naszego działu reklamacji

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Dostęp do konta po przeprowadzonej sprawie spadkowej

W pierwszej kolejności trzeba zgłosić śmierć właściciela konta/produktu. Może to zrobić dowolna osoba w naszej placówce bankowej. Takie zgłoszenie jest też możliwe przez naszą stronę internetową.
Jest ona dostępna w tym miejscu: https://www.ing.pl/kontakt/dla-spadkobiercow
Do wypłaty pieniędzy z konta osoby zmarłej jest potrzebna osobista wizyta w placówce. Jeśli jest kilku spadkobierców i nie ma s

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Przelew z Freedom24 -> ING w USD, bank korespondent

Listę banków, z którymi współpracujemy znajdziesz na naszej stronie, tutaj

W wykazie mamy nazwę banków korespondentów dla danej waluty oraz kody SWIFT 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Wplatomat zablokował pieniądze

Dziękuję. Przekazałam do działu reklamacji prośbę o przyspieszenie Twojego zgłoszenia 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Wplatomat zablokował pieniądze
Podaj, proszę numer Twojego zgłoszenia. Przekażemy wtedy prośbę o przyspieszenie sprawy. Nie mamy tutaj podglądu do Twojej reklamacji.
2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Chciałabym pomóc ale tutaj nie mamy podglądu do Twojej reklamacji. Dlatego też ciężko mi się odnieść do szczegółów zgłoszenia.
Każdą sprawę wyjaśniamy indywidualnie.
Uznanie warunkowe to sytuacja, w której wpłacamy pieniądze na konto, jeszcze zanim rozpatrzymy reklamację.
Dzięki temu są do dyspozycji pieniądze, a my mamy czas, by spokojnie wyjaśnić sprawę.

Jeśli nie będziemy mogli rozpatrzyć reklam

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: POMOC W REKLAMACJI

Przekazałam wiadomość do naszych specjalistów z działu reklamacji z prośbą o przyspieszenie Twojego zgłoszenia

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Problem ze stroną logowania

Spróbuj proszę jeszcze zaktualizować obecną przeglądarkę do najnowszej wersji.
Jeśli to nadal nie pomoże, napisz do nas na czacie w Moim ING - jeśli masz taką możliwość po zalogowaniu z innej przeglądarki lub z aplikacji na telefonie.
Możesz również do nas zadzwonić 32 357 00 69. Przekażemy wtedy zgłoszenie do działu technicznego na podstawie bardziej szczegółowych danych.

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Limit odnawialny

Tak, limit odnawialny jest debetem w koncie. Jest to oferta kredytowa, o którą wnioskujesz tak samo jak o kredyt.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Brak możliwość wpłacenia pieniędzy na konto.

Chciałabym pomóc w wyjaśnieniu sytuacji ale w tym miejscu nie mam podglądu do konta. Napisz proszę do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy wtedy dla Ciebie więcej szczegółów i co dzieje się z kontem.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: nie można utworzyć stałego zlecenia

Wejdź, proszę w opisane przez Ciebie zakładki. Jak pojawi Ci się formularz do wypełnienia przelewu kliknij w opcję "przelew zwykły". Uzupełnij formularz o potrzebne dane odbiorcy (numer konta, nazwę i adres odbiorcy, kwotę i tytuł). Pod tytułem kliknij w okienko "stałe zlecenie". Wtedy uzupełnisz jego datę rozpoczęcia i zakończenia oraz częstotliwość.

W ten sposób założysz stałe zlecenie.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Aplikacja a wirtualka Androida
Przykro nam z powodu Twojej opinii. Jednak jednym z warunków oferty promocyjnej Otwartego Konta Oszczędnościowego, do otrzymania podwyższonego oprocentowania, jest zalogowanie się 3 razy w trakcie trwania promocji do aplikacji mobilnej Moje ING na telefonie.
Aby zainstalować aplikację mobilną, musisz mieć telefon z systemem Android (od wersji 8.0)

2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Oko max

Zgadza się, możesz założyć Otwarte Konto Oszczędnościowe Premium lub konto Active. Nie musisz mieć zaproszenia do tej oferty.

Jednak w przypadku oferty Otwartego Konta Oszczędnościowego Bonus Max, te zaproszenie jest potrzebne. 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Awaria bankomatu

Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Awaria bankomatu
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce i pieniądze nie zaksięgowały się na koncie. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojego konta. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING lub prześlij numer zgłoszenia. Przekażemy sprawę do wyjaśnienia
4
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Nadpłata pożyczki - Zmiany bez poinformowania

Nie mieliśmy zmian w rozliczaniu nadpłaty pożyczki gotówkowej w Moim ING. 

Jeśli nadpłacisz pożyczkę, raty pozostają w tej samej wysokości, a skraca się okres kredytowania. Jeśli chcesz zmniejszyć wysokość kolejnych rat, możesz to zrobić w placówce poprzez podpisanie aneksu.

Nie pobieramy za to opłaty. 

 

4
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Problem z założeniem konta.
Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej sprawie, proszę by zaczekał na jego rozpatrzenie.

W temacie konta, by sprawdzić szczegóły, syn może też skontaktować się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69
1
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Zwiększenie limitu KK nie działa
Wniosek o zwiększenie limitu karty kredytowej możesz złożyć w naszej placówce.
W Moim ING obecnie mamy tę opcję wyłączoną.
7
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Odstępstwo ilość miesięcy do liczenia dochodu
W takiej sytuacji skontaktuj się z naszym doradcą hipotecznym. Możesz umówić się na spotkanie w placówce lub wideo tutaj: https://www.ing.pl/kontakt
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:33
Data ostatnich odwiedzin ‎09-11-2025 16:24
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 564
Łączna liczba otrzymanych Lajków 125
Posty, które lubię