O WiolettaS

121 Polubień
221 Rozwiązań
541 Postów
Re.: Zwiększenie limitu KK nie działa
Wniosek o zwiększenie limitu karty kredytowej możesz złożyć w naszej placówce.
W Moim ING obecnie mamy tę opcję wyłączoną.
7
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Odstępstwo ilość miesięcy do liczenia dochodu
W takiej sytuacji skontaktuj się z naszym doradcą hipotecznym. Możesz umówić się na spotkanie w placówce lub wideo tutaj: https://www.ing.pl/kontakt
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Historia Transakcji - Ukrycie informacji
Saldo konta możesz ukryć w Moim ING w zakładce Ustawienia - Widok - Strona główna.
W tym miejscu możesz zaznaczyć, czy chcesz mieć widoczne informacje na głównej stronie, ile masz pieniędzy.

W historii konta nie możesz natomiast ukryć poszczegółnych transakcji wykonanych na koncie.
Jeśli masz dopisanego pełnomocnika lub współwłaściciela do konta, będzie on miał podgląd do Twojej historii.
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Raty - zmieniający się harmonogram
W sprawie kredytu hipotecznego skontaktuj się proszę z naszymi specjalistami hipotecznymi.
Są oni dostępni na czacie w Moim ING lub pod numerem infolinii 32 357 00 57, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00 lub w sobotę do godziny 16:00
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Problem ze skonfigurowaniem karty Visa do płatności zbliżeniowych w moje ING i Google Pay
Może być wiele powodów tej sytuacji. 
Aby korzystać z Google Pay musisz mieć telefon w wersji Android 9.0 lub wyższym i zainstalowaną najnowszą wersją aplikacji Moje ING oraz funkcją NFC. 
Platforma nie współpracuje z telefonami, na których zostało zmodyfikowane oprogramowanie. 
Zatem instalowanie aplikacji z nieznanego źródła może powodować te kłopoty
2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Decyzja ostateczna

Chciałabym pomóc ale tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić informacji o Twoim wniosku.
Skontaktuj się proszę ze specjalistą, u którego składałaś wniosek

 

8
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Mieszkanie od ojca

W tej sprawie powinieneś się skontaktować z radcą prawnym, który wyjaśni Ci z jakich możliwości możesz skorzystać i wskaże, które rozwiązanie będzie najlepsze.

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

@KatarzynaP @Marta6 

Chciałabym pomóc ale tutaj nie mamy podglądu do wniosku kredytowego i jego etapu. W tej sprawie potrzebny jest kontakt ze specjalistą, u którego był składany wniosek

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zmiana wyglądu panelu moje ing.

Zapisaliśmy Twoje uwagi w temacie funkcjonalności Mojego ING. Jeśli podczas wpisywania numeru konta pojawia się kłopot, przeskakuje kursor, daj nam proszę znać na czacie przez Moje ING.
Zapiszemy zgłoszenie w tej sprawie na podstawie danych. Przekażemy je do specjalistów z działu technicznego z prośbą o analizę sytuacji

 

1
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Tryb ciemny

Jeszcze nie udostępnimy tego rozwiązania. Wiemy jak bardzo jest to oczekiwane przez Klientów

2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Zamknięcie konta.

Tak, możesz zamknąć konto przez internet, dokładnie w swojej usłudze Moje ING. Jak wejdziesz w zakładkę Konta - Konto Mobi, u dołu strony jest opcja zamknięcia.
Moje ING możesz zamknąć osobno w zakładce Ustawienia - Bezpieczeństwo. Przykro mi, że rozważasz zamknięcie konta w naszym banku. Zachęcam do przemyślenia Emotikon: Szczęśliwy

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: "NIe możesz teraz skrócić okresu kredytowania"

Kwota nadpłaty powinna dać możliwość skrócenia okresu kredytowania o min. 2 miesiące, żeby zrealizować dyspozycję w Moim ING. Nie jesteśmy w stanie powiedzieć jaka to kwota, bo to zależy od parametrów danego kredytu.

 

4
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: koniec okresu budowlanego

Jeśli skończy się okres 36 miesięcy na rozliczenie się z budowy, a budowa nadal nie będzie zakończona, zapraszamy do kontaktu ze specjalistą w oddziale banku. Jest wtedy możliwość wnioskowania o aneks do umowy kredytowej, który wydłuży okres budowlany. Każdy wniosek jest rozpatrywany indywidualnie. Koszt aneksu to 200 zł.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: VISA w Holandii

Karta Visa ma zasięg międzynarodowy i możesz skorzystać z niej we wszystkich punktach usługowo-handlowych i bankomatach, w których jest logo Visa. Możesz dodatkowo zamówić do konta w euro osobną kartę Mastercard. Czas oczekiwania na otrzymanie karty jest do 8 dni roboczych. Miesięczna opłata za kartę to 4,50 zł. Wtedy w sytuacji, gdyby zdarzyło się, że danych punkt za granicą akceptuje tylko Maste

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z aplikacją ING na telefonie Ralme 7 pro

@Blast6241  Z Twojego wpisu pod innym postem wynika, że możesz już logować się do aplikacji bez kłopotu. Jeśli sytuacja się powtórzy daj nam znać Emotikon: Szczęśliwy

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Moje ING po otwarciu każe się logować

Cieszę się, że możesz już się zalogować do aplikacji. Jak będziesz miał pytania, zapraszam do kontaktu Emotikon: Szczęśliwy

 

2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat zjadł pieniądze

Odpowiedzieliśmy na Twój wpis, który zamieściłaś w innym miejscu. 
Jeśli chcesz sprawdzić status swojego zgłoszenia, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się telefonicznie: 32 357 00 69.
W tym miejscu nie możemy przekazać Ci więcej informacji, gdyż nie mamy tu podglądu do Twojego konta. 

4
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat wciągnął pieniądze

Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.
Jeśli chcesz poznać szczegóły reklamacji, skontaktuj się proszę na czacie w Moim ING lub z naszą infolinią: 32 357 00 69. 
Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów. 

 

 

1
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Promocyjne OKO ING Business

Chciałabym pomóc w wyjaśnieniu sprawy, jednak przez Społeczność nie mamy podglądu do oferty, z której korzystasz oraz danych w systemie. 
Najlepiej jak w tej sprawie skontaktujesz się z naszymi specjalistami z działu firm. 
Jeżeli konto obsługujesz przez usługę ING Business, skontaktuj się pod numerem 32 357 00 24.
Specjaliści są dostępni w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Tryb ciemny

Pracujemy nad wprowadzeniem trybu ciemnego w aplikacji. Jak tylko takie rozwiązanie się pojawi, będziemy o tym informować. 
Obecnie nie mamy informacji o dokładnej dacie wprowadzenia.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: błąd "Nie udało się pobrać danych" dla wniosów o kartę przedpłaconą dla dziecka i 500+

Jeśli pojawił się u Ciebie taki błąd, spróbuj proszę wypełnić wniosek z poziomu innej przeglądarki internetowej lub w obecnej wyczyść pliki cookie. 
Gdyby to nie pomogło, skontaktuj się proszę z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie: 32 357 00 69. Wtedy na podstawie danych, jeśli będzie taka konieczność, specjaliści będą mogli przekazać zgłoszenie do działu technicznego.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Płatność za wypłatę euro z bankomatu w Niemczech

Jeśli będziesz wypłacała euro w Niemczech to opłaty są takie, jakbyś korzystała z obcych bankomatów w Polsce. Np. dla konta osobistego Direct pierwsza wypłata w okresie rozliczeniowym jest darmowa.
Za każdą kolejną wypłatę naliczamy 5 zł. Okres ten liczymy od 29 dnia miesiąca do 28 dnia miesiąca kolejnego.

Pozostałe kraje, w których wypłacisz euro na podobnych zasadach znajdziesz w wykazie na tej s

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat pobrał pieniądze bez potwierdzenia i znikły!!

Przez Społeczność nie mamy dostępu do Twojego zgłoszenia. 
Jeśli zgłosiłeś reklamację w sprawie kosztów i jest ono zakończone, odnieśliśmy się do sytuacji w odpowiedzi na nie

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Widok przed zalogowaniem

Cieszę się, że sprawa się wyjaśniła i masz już podgląd do stanu konta Emotikon: Szczęśliwy

 

5
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:33
Data ostatnich odwiedzin ‎08-08-2024 09:06
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 541
Łączna liczba otrzymanych Lajków 121
Posty, które lubię