O WiolettaS

124 Polubień
224 Rozwiązań
555 Postów
Re.: Wplatomat zablokował pieniądze

Dziękuję. Przekazałam do działu reklamacji prośbę o przyspieszenie Twojego zgłoszenia 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Wplatomat zablokował pieniądze
Podaj, proszę numer Twojego zgłoszenia. Przekażemy wtedy prośbę o przyspieszenie sprawy. Nie mamy tutaj podglądu do Twojej reklamacji.
2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Chciałabym pomóc ale tutaj nie mamy podglądu do Twojej reklamacji. Dlatego też ciężko mi się odnieść do szczegółów zgłoszenia.
Każdą sprawę wyjaśniamy indywidualnie.
Uznanie warunkowe to sytuacja, w której wpłacamy pieniądze na konto, jeszcze zanim rozpatrzymy reklamację.
Dzięki temu są do dyspozycji pieniądze, a my mamy czas, by spokojnie wyjaśnić sprawę.

Jeśli nie będziemy mogli rozpatrzyć reklam

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: POMOC W REKLAMACJI

Przekazałam wiadomość do naszych specjalistów z działu reklamacji z prośbą o przyspieszenie Twojego zgłoszenia

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Problem ze stroną logowania

Spróbuj proszę jeszcze zaktualizować obecną przeglądarkę do najnowszej wersji.
Jeśli to nadal nie pomoże, napisz do nas na czacie w Moim ING - jeśli masz taką możliwość po zalogowaniu z innej przeglądarki lub z aplikacji na telefonie.
Możesz również do nas zadzwonić 32 357 00 69. Przekażemy wtedy zgłoszenie do działu technicznego na podstawie bardziej szczegółowych danych.

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Limit odnawialny

Tak, limit odnawialny jest debetem w koncie. Jest to oferta kredytowa, o którą wnioskujesz tak samo jak o kredyt.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Brak możliwość wpłacenia pieniędzy na konto.

Chciałabym pomóc w wyjaśnieniu sytuacji ale w tym miejscu nie mam podglądu do konta. Napisz proszę do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy wtedy dla Ciebie więcej szczegółów i co dzieje się z kontem.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: nie można utworzyć stałego zlecenia

Wejdź, proszę w opisane przez Ciebie zakładki. Jak pojawi Ci się formularz do wypełnienia przelewu kliknij w opcję "przelew zwykły". Uzupełnij formularz o potrzebne dane odbiorcy (numer konta, nazwę i adres odbiorcy, kwotę i tytuł). Pod tytułem kliknij w okienko "stałe zlecenie". Wtedy uzupełnisz jego datę rozpoczęcia i zakończenia oraz częstotliwość.

W ten sposób założysz stałe zlecenie.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Aplikacja a wirtualka Androida
Przykro nam z powodu Twojej opinii. Jednak jednym z warunków oferty promocyjnej Otwartego Konta Oszczędnościowego, do otrzymania podwyższonego oprocentowania, jest zalogowanie się 3 razy w trakcie trwania promocji do aplikacji mobilnej Moje ING na telefonie.
Aby zainstalować aplikację mobilną, musisz mieć telefon z systemem Android (od wersji 8.0)

2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Oko max

Zgadza się, możesz założyć Otwarte Konto Oszczędnościowe Premium lub konto Active. Nie musisz mieć zaproszenia do tej oferty.

Jednak w przypadku oferty Otwartego Konta Oszczędnościowego Bonus Max, te zaproszenie jest potrzebne. 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Awaria bankomatu

Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Awaria bankomatu
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce i pieniądze nie zaksięgowały się na koncie. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojego konta. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING lub prześlij numer zgłoszenia. Przekażemy sprawę do wyjaśnienia
4
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Nadpłata pożyczki - Zmiany bez poinformowania

Nie mieliśmy zmian w rozliczaniu nadpłaty pożyczki gotówkowej w Moim ING. 

Jeśli nadpłacisz pożyczkę, raty pozostają w tej samej wysokości, a skraca się okres kredytowania. Jeśli chcesz zmniejszyć wysokość kolejnych rat, możesz to zrobić w placówce poprzez podpisanie aneksu.

Nie pobieramy za to opłaty. 

 

4
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Problem z założeniem konta.
Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej sprawie, proszę by zaczekał na jego rozpatrzenie.

W temacie konta, by sprawdzić szczegóły, syn może też skontaktować się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69
1
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Zwiększenie limitu KK nie działa
Wniosek o zwiększenie limitu karty kredytowej możesz złożyć w naszej placówce.
W Moim ING obecnie mamy tę opcję wyłączoną.
7
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Odstępstwo ilość miesięcy do liczenia dochodu
W takiej sytuacji skontaktuj się z naszym doradcą hipotecznym. Możesz umówić się na spotkanie w placówce lub wideo tutaj: https://www.ing.pl/kontakt
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Historia Transakcji - Ukrycie informacji
Saldo konta możesz ukryć w Moim ING w zakładce Ustawienia - Widok - Strona główna.
W tym miejscu możesz zaznaczyć, czy chcesz mieć widoczne informacje na głównej stronie, ile masz pieniędzy.

W historii konta nie możesz natomiast ukryć poszczegółnych transakcji wykonanych na koncie.
Jeśli masz dopisanego pełnomocnika lub współwłaściciela do konta, będzie on miał podgląd do Twojej historii.
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Raty - zmieniający się harmonogram
W sprawie kredytu hipotecznego skontaktuj się proszę z naszymi specjalistami hipotecznymi.
Są oni dostępni na czacie w Moim ING lub pod numerem infolinii 32 357 00 57, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00 lub w sobotę do godziny 16:00
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Problem ze skonfigurowaniem karty Visa do płatności zbliżeniowych w moje ING i Google Pay
Może być wiele powodów tej sytuacji. 
Aby korzystać z Google Pay musisz mieć telefon w wersji Android 9.0 lub wyższym i zainstalowaną najnowszą wersją aplikacji Moje ING oraz funkcją NFC. 
Platforma nie współpracuje z telefonami, na których zostało zmodyfikowane oprogramowanie. 
Zatem instalowanie aplikacji z nieznanego źródła może powodować te kłopoty
2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re.: Decyzja ostateczna

Chciałabym pomóc ale tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić informacji o Twoim wniosku.
Skontaktuj się proszę ze specjalistą, u którego składałaś wniosek

 

8
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Mieszkanie od ojca

W tej sprawie powinieneś się skontaktować z radcą prawnym, który wyjaśni Ci z jakich możliwości możesz skorzystać i wskaże, które rozwiązanie będzie najlepsze.

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

@KatarzynaP @Marta6 

Chciałabym pomóc ale tutaj nie mamy podglądu do wniosku kredytowego i jego etapu. W tej sprawie potrzebny jest kontakt ze specjalistą, u którego był składany wniosek

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zmiana wyglądu panelu moje ing.

Zapisaliśmy Twoje uwagi w temacie funkcjonalności Mojego ING. Jeśli podczas wpisywania numeru konta pojawia się kłopot, przeskakuje kursor, daj nam proszę znać na czacie przez Moje ING.
Zapiszemy zgłoszenie w tej sprawie na podstawie danych. Przekażemy je do specjalistów z działu technicznego z prośbą o analizę sytuacji

 

1
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Tryb ciemny

Jeszcze nie udostępnimy tego rozwiązania. Wiemy jak bardzo jest to oczekiwane przez Klientów

4
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:33
Data ostatnich odwiedzin ‎09-03-2025 18:03
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 555
Łączna liczba otrzymanych Lajków 124
Posty, które lubię