O WiolettaS

101 Polubień
174 Rozwiązań
429 Postów
Re: Brak historii celów oszczędnościowych w ramach rachunku oszczędnościowego

W ostatnim czasie zmieniliśmy prezentację Otwartego Konta Oszczędnościowego i założonych celów w Moim ING. 
W szczegółach konta oszczędnościowego widzisz obecnie podstawowe informację o założonym celu.
Jego szczegóły możesz natomiast sprawdzić w osobnej zakładce. Wybierz Usługi - Zarządzanie finansami - Cele oszczędnościowe. 
W tym miejscu, po kliknięciu w zdjęcie celu możesz m.in. sprawdzić historię

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: eTerminal

Spróbuj skorzystać z tych wskazówek: 
- zsynchronizować czas w telefonie, 
- wyłączyć tryb deweloperski, 
- ustawić blokadę ekranu na telefonie.


Jeśli nadal będziesz miał kłopot, skontaktuj się proszę z naszą infolinią pod numerem +48 32 357 47 37 opcja 2.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Komtowalutowe

Upewnij się proszę, czy na terminalu podczas płatności kartą akceptujesz transakcję w złotych czy w obcej walucie.
Prawdopodobnie otrzymujemy informację o płatności w złotych. Wtedy rozliczamy ją na koncie w złotych.
Tak się dzieje, gdy właściciel terminala proponuje przewalutowanie transakcji po swojej stronie, tzw. opcja Dynamic Currency Conversion. 
Nie powinieneś wtedy tego akceptować tylko wskaz

...
2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Przelew a komornik

W tej sprawie powinieneś skontaktować się z organem egzekucyjnym aby to on zwolnił kwotę spod egzekucji. 

 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Bilety

Na tę chwilę nie planujemy rozszerzenia zakupu biletów o pociągi oraz nie planujemy współpracy z innym dostawcą niż moBILET.

2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Dostęp do BIK

W Moim ING możesz zamówić Raporty i Alerty BIK w zakładce Usługi - Raporty i Alerty BIK.

Raport BIK - otrzymasz raport zawierający dane o kredytach, historii spłat oraz ocenie punktowej BIK swojej kondycji kredytowej.

Hasło do otwarcia raportu otrzymasz z BIK na numer telefonu podany w banku - prawidłowość i aktualność numeru możesz sprawdzić w swoich danych w Moje ING.

Twój raport wyświetli się w

...
2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Konto OkO błędny numer konta

Jeśli w dalszym ciągu, nie został zmieniony numer konta do przelania pieniędzy z konta oszczędnościowego to napisz do nas na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy co się dzieje. Tu nie mamy dostępu do sytemu, aby to dla Ciebie wyjaśnić. 

4
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Płatność kartą za loty

Jeśli płatność przebiega prawidłowo, powinnaś mieć informację w Moim ING. 
Przynajmniej na początek kwota płatności powinna być zablokowana w historii konta. Zazwyczaj tak się dzieje zaraz po wykonaniu płatności.
Jeżeli otrzymałaś informację o odrzuceniu tej płatności, musimy to sprawdzić w naszym systemie bankowym.
Napisz proszę do nas w tej sprawie na czacie przez usługę Moje ING lub skontaktuj się

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Robot inwestycyjny - podstawowe pytania

Cześć,
przesyłam odpowiedzi na Twoje pytania:
1. Podatek pobierany jest automatycznie przy wypłacie z robota inwestycyjnego od wypracowanego zysku w wysokości 19%
2. W dowolnym momencie możesz zmienić strategię inwestowania, wypełniając ponownie ankietę inwestycyjną. Jest ona dostępna w bąblu z robotem inwestycyjnym 
3. Oczywiście, w dowolnym momencie możesz zrezygnować z inwestowania w robota inwesty

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew zagraniczny. Problem!

Dzień dobry,
z Twojej wiadomości wynika, że przelew wysłałeś z innego banku na konto osoby w naszym banku.
Jeśli odbiorca do tej pory nie otrzymał przelewu, powinieneś skontaktować się ze swoim bankiem. Tam, na podstawie zgłoszenia sprawa powinna być wyjaśniona.
Nie wiem, co było powodem, że musiałeś przedstawiać dokumenty, by potwierdzić ten przelew. Być może była wymagana jakaś korekta lub uzupełni

...
4
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat awaria

Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował wpłaty.
Przekazałam Twoją wiadomość do właściwego zespołu z prośbą o przyspieszenie sprawy.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana separatora

Mamy obecnie zgłoszony kłopotem z wprowadzeniem kwoty przelewu z przecinkiem. Nasi specjaliści z działu technicznego pracują nad rozwiązaniem.
Błąd zauważyliśmy w angielskiej wersji aplikacji.


Do momentu rozwiązania problemu spróbuj proszę:
- skorzystać z wersji polskiej aplikacji lub
- po zmianie kwoty na niepoprawną ręcznie usunąć nadmiarowy przecinek i cyfry zostawiając kropkę oraz wprowadzić popr

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: informacia o klijecie banku wysyła ing

Ciężko nam się odnieść do informacji, o których piszesz w tym miejscu. Napisz proszę, gdzie i jakie dokładnie informacje odszukałeś? Podaj proszę dokładne źródło pochodzenia tych wiadomości.   

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Realne oprocentowanie konta oszczędnościowego + kilka pytań technicznych

Chciałabym pomóc i przekazać Ci więcej szczegółów o Twoim koncie, jednak przez Społeczność nie mam wglądu do oferty, z jakiej u nas skorzystałeś.

W Moim ING, jak wejdziesz w zakładkę Oszczędności i następnie w nowo założone konto, w jego szczegółach powinieneś mieć informację, czy jest to oferta Bonus na Start czy oferta Bonus.

Jak nie masz takiej informacji, prawdopodobnie mogłeś założyć drugie s

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Uruchomienie na nowym urządzeniu Redmi Note 10 Pro

Świetnie. Cieszę się, że udało Ci się aktywować aplikację Emotikon: Szczęśliwy

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: MT940 kodowanie

Nie wprowadzaliśmy zmian w tym zakresie.
Nie powinieneś mieć takich błędów na wyciągu, o których piszesz. 
Wyciąg MT940  generowany jest z kodowaniem CP852. Możliwe, że jest to związane z ustawieniami u Ciebie. 
Być może używasz innego kodowania przy otwieraniu dokumentu, stąd błędy w odczycie. 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Pensja na już

Oferta Pensja na już jest aktywna przez 15 dni. Po tym czasie zamkniemy ją na Twoim koncie.
Jak pobierałaś pieniądze w ramach tej oferty, każdy wpływ na konto w pierwszej kolejności spłacał tą wykorzystywaną kwotę. 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Nadpłata kredytu z automatycznym skróceniem okresu kredytowania

Nie mamy takiej opcji w Moim ING. Po nadpłacie możesz zamówić aneks skracający okres spłaty na infolinii 32 357 00 57 lub poprzez czat w Moim ING. 
Jeśli zamówisz go do 3 miesięcy od nadpłaty, to będzie on bezpłatny. 
Docelowo aneks muszą podpisać wszyscy kredytobiorcy w placówce banku podczas wcześniej umówionego spotkania. 

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Statusy

Chciałabym pomóc ale nie wiem jakie potwierdzenie PDF posiadasz. Przez Społeczność ING  nie jestem w stanie sprawdzić jego szczegółów.
Jak nie masz u nas konta i oczekujesz na przelew, o którym pisałaś tutaj,
skontaktuj się proszę z jego nadawcą. Nadawca powinien skontaktować się z nami by sprawdzić poprawność wykonania przelewu i braku jego dostarczenia.

Jeśli podejrzewasz, że mogłaś zostać oszukan

...
1
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny a śmierć jednego z kredytobiorców

Przez Społeczność ING nie jesteśmy w stanie przekazać Ci więcej informacji. To już zależy od indywidualnej sytuacji spadkobiercy.
Po bardziej szczegółowe informacje w tym temacie powinieneś skontaktować się z centrum monitoringu kredytów: 32 357 00 71. 
Generalnie po śmierci kredytobiorcy osoby, które dziedziczą powinny zgłosić fakt śmierci w oddziale.
Ostatecznie powinni też przedstawić akt poświadc

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny - podział nieruchomości. Decyzja negatywna

Informację przekazaliśmy Ci pod Twoim innym wpisem, w tym miejscu. 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny a podział działki

Bank podjął ostateczną decyzję w oparciu o wszystkie dostarczone dokumenty i w ramach wewnętrznych regulacji, które określają poziom ryzyka, jaki możemy przyjąć. 
Jeśli nie zgadzasz się z decyzją, to zawsze możesz złożyć dyspozycję z prośbą o szersze wyjaśnienie powodu decyzji odmownej. 
W tej sprawie możesz skontaktować się ze specjalistami z działu hipotek, którzy są dostępni na naszej infolinii 3

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny- brak ksiegi wieczystej dom

W takim przypadku konieczne jest umówienie się ze specjalistą na spotkanie. W trakcie spotkania nasz specjalista zbierze dokumenty dotyczące nieruchomości i przekaże je do konsultacji naszym analitykom. 
Bez wglądu w dokumenty i bez możliwości ich analizy nie jesteśmy w stanie udzielić wiążącej odpowiedzi. 

W sprawie umówienia spotkania możesz skontaktować się z nami na czacie w Moim ING lub telefo

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z aplikacją

Spróbuj jeszcze wyczyścić dane aplikacji w ustawieniach Twojego telefonu. Następnie wyłącz i włącz swój telefon.
Podczas aktywacji upewnij się, czy wpisujesz wszystkie dane poprawnie. Sprawdź również jakość połączenia z internetem. Możesz też zobaczyć, czy ten sam błąd pojawia się jak korzystasz z wi-fi czy danych komórkowych na Twoim telefonie.
Jeśli nadal będziesz miała kłopot, skontaktuj się pros

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Rata kredytu - odsetki - kapitał

Nie wiem, z której dokładnie oferty kredytu korzystasz. Nie mam tutaj podglądu. Jednak w przypadku raty, kapitał i odsetki różnią się od siebie w miesięcznej racie. Te proporcje zmieniają się z miesiąca na miesiąc.
Najlepiej, by wyjaśnić tę sytuację, skontaktuj się proszę z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie.
W przypadku kredytu hipotecznego zadzwoń proszę pod ten numer 32 357 00 57. Specja

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:33
Data ostatnich odwiedzin ‎23-06-2022 11:56
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 429
Łączna liczba otrzymanych Lajków 101
Posty, które lubię