Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Brak możliwość wpłacenia pieniędzy na konto.

[ Edytowane ]

Założyłem konto oszczędnościowe w promocji, aplikacja działa i jest numer nowego konta.

Po wysłaniu przelewu na nowe konto jest on odrzucany (zwracany) z dopiskiem "konto zamknięte".

W aplikacji jest informacja "Potwierdzamy twoje dane, może to potrwać do 2 dni roboczych".

 

Mineły dwa dni robocze a przelew nadal jest odrzucany i dalej jest ten komunikat.

Na czacie napisali, że postaraja się pilnie aktywować konto...mija kolejny dzień i nadal to samo.

Przy zakładaniu konta była podana informacja, że będzie można z niego od razu korzystać...

 

Troche to oszustwo, bo promocyjne oprocentowanie miało być przez 3 miesiące, dni promocji zaczynają upływać (w informacjach konta jest już ustalona data wygaśniecia promocyjnego oprocentowania) a z promocjii nie da się korzystać bo nie da się wpłacić pieniędzy.

Odpowiedz
0 Lajków
min
min
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-01-2025
Wiadomość 1 z 2 (847 wyświetleń)

Re.: Brak możliwość wpłacenia pieniędzy na konto.

Chciałabym pomóc w wyjaśnieniu sytuacji ale w tym miejscu nie mam podglądu do konta. Napisz proszę do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy wtedy dla Ciebie więcej szczegółów i co dzieje się z kontem.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
555
125
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (760 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy