Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta
ING też się dostosuje do finalnej wersji. Poza tym to nie jest tak, że inne banki się do 18.4 dostosowały. U nich po prostu aktualizacja nie „koliduje” w żaden sposób z kodem i nic się nie zepsuło. A ING jak widać musi trochę poprawić. Te bety są głównie dla nich.
Co się jakiś czas temu stało u Was z powiadomieniami PUSH dotyczącymi próśb o przelew BLIK? Wysyłam z ING prośbę do innego klienta ING i ta druga osoba nie dostaje w ogóle powiadomienia PUSH o tym w czasie rzeczywistym. Prośba dotarła, jest u odbiorcy, może ją zaakceptować, ale powiadomienia brak. Przychodzą one dopiero na przykład następnego dnia. Sam spotkałem się z sytuacją w której zaakceptowałem...
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta
Ludzie, czy Wy na głowę upadliście? Instalujecie na lewo i prawo bety nie przeznaczone dla Was, a potem narzekacie, że coś nie działa… To jest całkowicie normalne i możecie winić tylko siebie. Osobom twierdzącym, że zmienią przez to bank polecam puknąć się w czoło.
Nie wiem co ING robiło w tym tygodniu z kartami płatniczymi (mieliśmy chyba 3 lub 4 przerwy techniczne z tym związane), ale po którejś z tych przerw przestałem otrzymywać jakiekolwiek powiadomienia push o transakcjach kartami. W ustawieniach jest wszystko OK, w samej apce nie było nic ruszane.
Od jakiegoś czasu po każdej akceptacji (lub odrzuceniu) prośby aplikacja wyświetla komunikat "Nie udało się pobrać danych" pomimo tego, że prośba została zaakceptowana (lub odrzucona) prawidłowo.
Do tego doszły kompletnie źle wyświetlane kwoty próśb o przelew, zarówno w powiadomieniach push, jak i powiadomieniach w samej aplikacji. Jedyne miejsce w który
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione
Wydaje mi się, że lepiej było najpierw spytać o typ systemu operacyjnego autora niż podawać takie rady, które w ogóle mogą się nie odnosić do tego konkretnego przypadku. Bo na przykład ja mogę poprosić o poradę, jak mam wyczyścić dane aplikacji na iOS’ie…
Re.: Aplikacja mobilna - pomysły z innych banków do wzdrożenia w ING
Opóźnienia w ING są i jest to fakt tylko nie każdy to zauważa. Pojawiły się w momencie przejścia na nową szatę graficzną. Raz jest wszystko OK, a raz powiadomienie o transakcji, czy wpływie na konto przychodzi po paru godzinach.
Zaraz miną trzy miesiące od momentu pojawienia się opcji zwiększenia limitu KK. Trzy miesiące minęły, a funkcja nadal nie działa.
Nie mogę pojąć jak można wrzucić coś do apki i "zostawić" niedziałające na trzy miesiące. Jeżeli prowadzicie testy tej funkcji to powinna się ona wyświetlać wyłącznie testerom, a nie każdemu.