Nie wiem co ING robiło w tym tygodniu z kartami płatniczymi (mieliśmy chyba 3 lub 4 przerwy techniczne z tym związane), ale po którejś z tych przerw przestałem otrzymywać jakiekolwiek powiadomienia push o transakcjach kartami. W ustawieniach jest wszystko OK, w samej apce nie było nic ruszane.
Od jakiegoś czasu po każdej akceptacji (lub odrzuceniu) prośby aplikacja wyświetla komunikat "Nie udało się pobrać danych" pomimo tego, że prośba została zaakceptowana (lub odrzucona) prawidłowo.
Do tego doszły kompletnie źle wyświetlane kwoty próśb o przelew, zarówno w powiadomieniach push, jak i powiadomieniach w samej aplikacji. Jedyne miejsce w który
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione
Wydaje mi się, że lepiej było najpierw spytać o typ systemu operacyjnego autora niż podawać takie rady, które w ogóle mogą się nie odnosić do tego konkretnego przypadku. Bo na przykład ja mogę poprosić o poradę, jak mam wyczyścić dane aplikacji na iOS’ie…
Re.: Aplikacja mobilna - pomysły z innych banków do wzdrożenia w ING
Opóźnienia w ING są i jest to fakt tylko nie każdy to zauważa. Pojawiły się w momencie przejścia na nową szatę graficzną. Raz jest wszystko OK, a raz powiadomienie o transakcji, czy wpływie na konto przychodzi po paru godzinach.
Zaraz miną trzy miesiące od momentu pojawienia się opcji zwiększenia limitu KK. Trzy miesiące minęły, a funkcja nadal nie działa.
Nie mogę pojąć jak można wrzucić coś do apki i "zostawić" niedziałające na trzy miesiące. Jeżeli prowadzicie testy tej funkcji to powinna się ona wyświetlać wyłącznie testerom, a nie każdemu.
Nawet jak zrozumieją to i tak nic z tym nie zrobią. ING znajduje się teraz w dziwnym trybie tak jakby oczekiwania na coś, nie za bardzo wiadomo na co. Żadna z rzeczy zapowiedzianych już dawno temu nie została wprowadzona, nic się w ING nie dzieje.
Zgłosiłem to do ING tego samego dnia w którym ta funkcja została udostępniona, poszukaj na forum ING w ogóle nie wiedziało o co mi chodzi, a sam problem do dziś nie jest rozwiązany. Zapomnij, że kiedykolwiek będzie.
"Ponownie" nie udostępnicie go wszystkim klientom ponieważ on nigdy nie był dostępny dla wszystkich klientów.
Po prostu pojawił się guzik w szczegółach karty kredytowej i od samego początku nie działa. Z punktu widzenia IT jest to niedorzeczne. Po co udostępniać coś, co nie działa?