Czy Wy sobie naprawdę żarty robicie ze swoich klientów?
Zgłosiłem problem (nie tylko ja) w styczniu 2024 roku, od razu po wprowadzeniu tej usługi. Mamy czerwiec 2025 roku, czyli półtora roku później, a Wy z tym nic nie zrobiliście.
O jakim bezpiecznym rozwiązaniu mowa? Czy Wy w ogóle wiecie, jak działa CarPlay w samochodach, czy po prostu wprowadziliście coś, o czym nie macie zielonego pojęcia?
Niedługo minie półtora roku od wprowadzenia funkcji CarPlay. Kiedy w końcu uczynicie ją użyteczną?
Sam pomysł i fakt, że to wprowadzono jest MEGA przydatny, ale funkcja ta musi działać bez konieczności odblokowywania telefonu żeby miała jakikolwiek sens!
A ja tak spytam z ciekawości - naprawdę myślicie, że zachęcicie ludzi do korzystania z blika zbliżeniowego jeżeli nie wlicza się on do kwoty zwolnienia z opłaty za kartę? Jesteście bodajże jedynym bankiem, który tak robi.
Chciałbym korzystać z blika zbliżeniowego, ale jeśli i tak muszę zrobić transakcje na 300 zł kartą to mija się to z celem.
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta
ING też się dostosuje do finalnej wersji. Poza tym to nie jest tak, że inne banki się do 18.4 dostosowały. U nich po prostu aktualizacja nie „koliduje” w żaden sposób z kodem i nic się nie zepsuło. A ING jak widać musi trochę poprawić. Te bety są głównie dla nich.
Co się jakiś czas temu stało u Was z powiadomieniami PUSH dotyczącymi próśb o przelew BLIK? Wysyłam z ING prośbę do innego klienta ING i ta druga osoba nie dostaje w ogóle powiadomienia PUSH o tym w czasie rzeczywistym. Prośba dotarła, jest u odbiorcy, może ją zaakceptować, ale powiadomienia brak. Przychodzą one dopiero na przykład następnego dnia. Sam spotkałem się z sytuacją w której zaakceptowałem...
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta
Ludzie, czy Wy na głowę upadliście? Instalujecie na lewo i prawo bety nie przeznaczone dla Was, a potem narzekacie, że coś nie działa… To jest całkowicie normalne i możecie winić tylko siebie. Osobom twierdzącym, że zmienią przez to bank polecam puknąć się w czoło.
Nie wiem co ING robiło w tym tygodniu z kartami płatniczymi (mieliśmy chyba 3 lub 4 przerwy techniczne z tym związane), ale po którejś z tych przerw przestałem otrzymywać jakiekolwiek powiadomienia push o transakcjach kartami. W ustawieniach jest wszystko OK, w samej apce nie było nic ruszane.
Od jakiegoś czasu po każdej akceptacji (lub odrzuceniu) prośby aplikacja wyświetla komunikat "Nie udało się pobrać danych" pomimo tego, że prośba została zaakceptowana (lub odrzucona) prawidłowo.
Do tego doszły kompletnie źle wyświetlane kwoty próśb o przelew, zarówno w powiadomieniach push, jak i powiadomieniach w samej aplikacji. Jedyne miejsce w który
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione
Wydaje mi się, że lepiej było najpierw spytać o typ systemu operacyjnego autora niż podawać takie rady, które w ogóle mogą się nie odnosić do tego konkretnego przypadku. Bo na przykład ja mogę poprosić o poradę, jak mam wyczyścić dane aplikacji na iOS’ie…