Nie ponieważ problem nie jest po naszej stronie tylko po stronie ING. Dlatego nic bardziej nie denerwuje niż stwierdzenie, że przeinstalowanie aplikacji albo wyczyszczenie cache powinno pomóc. Tą samą bzdurę ING przekazuje zarówno tutaj, jak i w odpowiedziach w Google Play.
ING - zróbcie coś z tym w końcu! Jestem Waszym klientem od końca listopada 2022, minęły trzy miesiące i nic z tym nie zrobiliśc...
Z całym szacunkiem, ale wiem jak obecnie działa Autopay w ING Nie pytałem również czy będziecie informować po wprowadzeniu zmian tylko czy w ogóle są takie plany. Jak rozumiem planów żadnych nie ma? Szkoda, nadal do biletów muszę używać osobnej aplikacji.
Czy ING planuje wprowadzić możliwość zakupu biletów autostradowych w aplikacji? Współpracujecie w przypadku videotollingu z Autopay'em, a Wasza konkurencja, która również z Autopay'a korzysta (Millennium) wprowadziła już bilety do aplikacji
Re: Samsung S22+, Android 13, nieprawidłowy dostęp do aparatu
Dziękuję za informację. Czekam w takim razie z wytesknieniem na aktualizację Oby naprawiła ona również zamulanie aplikacji... Nie, ponowna reinstalacja, czy też wyczyszczenie cache nie pomaga.
Potwierdzam, problem występuje nadal. Błagam, zróbcie coś z tym...
A na początek zacznijcie od zaprzestania polecania ludziom w odpowiedziach na Google Play żeby "wyczyścili cache, albo zainstalowali apkę od nowa, na pewno pomoże", jest to strasznie denerwujące.
Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel
Nie skanowałeś przypadkiem na przykład kodu QR w autobusie? U mnie na Samsungu jest ten sam błąd, aplikacja cały czas korzysta w tle z aparatu pomimo tego, że już dawno nie powinna.
Nie ma absolutnie sensu nic czyścić, ani instalować od nowa. U mnie problemy występują na nowym S22+, więc to problem po stronie ING, a nie naszych telefonów.
Podpinam się do tematu. Pod względem wypłat blikiem z bankomatów odstajecie od rynkowych standardów gdyż we wszystkich dużych bankach te wypłaty są bezwarunkowo darmowe. Prosimy o zmianę i u Was.
U mnie ten sam problem. S22+, również Android 13. Aplikacja jest świeżo zainstalowana. Naprawcie proszę swoją aplikację zamiast radzić ludziom zrobić reinstalację lub usunąć cache