02-12-2025 13:11
Zgłaszam publiczną skargę na proces obsługi reklamacji.
27.11 wpłatomat ING uległ awarii podczas wpłaty 5000 zł. Środki zostały w maszynie, ale nie trafiły na moje konto. Podczas rozmowy z infolinią otrzymałem informację, że po rozliczeniu nadpłaty w urządzeniu, korekta nastąpi w ciągu 1-2 dni.
Termin ten minął, a środków dalej nie ma. Zostałem wprowadzony w błąd przez pracownika banku, a przez brak tych pieniędzy nie mogę uregulować bieżących zobowiązań.
Nr reklamacji: 121228/112025
Oczekuję natychmiastowego wyjaśnienia sytuacji i księgowania środków. To niedopuszczalne, aby klient musiał ponosić konsekwencje awarii Waszego sprzętu.
02-12-2025 13:19
Przykro nam, że wpłatomat nie zadziałał prawidłowo. Zgłoszenia weryfikujemy i rozpatrujemy tak szybko jak to możliwe. Przekazaliśmy do działu reklamacji prośbę o pilną weryfikację Twojej sprawy.
03-12-2025 09:18
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |