Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto
Przelew możesz zlecić z konta w złotych jako przelew walutowy lub bezpośrednio z konta walutowego. W przypadku trybu pilnego DZIŚ, przelew zostanie udostępniony w banku odbiorcy w tym samym dniu. Jeśli zlecisz przelew w trybie zwykłym, to czas realizacji wynosi 2-3 dni robocze.
Jeśli w ciągu 90 dni nie zalogujesz się do aplikacji na zaufanym urządzeniu, automatycznie usuniemy je z Twoich zaufanych ze względu bezpieczeństwa. W tej sytuacji faktycznie wymagana jest ponowna aktywacja aplikacji
Re.: Powiadomienia PUSH dotyczące próśb o przelew BLIK
Otrzymaliśmy potwierdzenie, że powiadomienia działają obecnie prawidłowo. Jeśli ponownie zaobserwujesz kłopoty z nimi, prosimy napisz do nas na Czacie w Moim ING. Specjalista przekaże zgłoszenie do działu technicznego
Przykro nam, że podjęłaś decyzję o zamknięciu konta u nas Jeśli nie masz już kont ale nadal możesz logować się w bankowości internetowej - to do zamknięcia pozostaje jedynie ta usługa. Możesz ją zamknąć w zakładce Ustawienia - Bezpieczeństwo - Dostęp do bankowości - Zamykanie Mojego ING.
Usługi możesz też zamknąć w placówce bankowej. Na spotkanie zabierz aktualny dokument tożsamości.
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji
Przez Forum nie mamy wglądu do danych w systemie, nie możemy tutaj zweryfikować Twojej sprawy. Prosimy skontaktuj się z Centrum Wsparcia Biznesu pod numerem 323570024 lub poprzez Czat w ING Business.
Prosimy napisz w tej sprawie na Czacie w Moim ING. Specjaliści z zakresu zajęć egzekucyjnych są dzisiaj dostępni do 18:00. Sprawdzą Twoje konto w systemie
Re.: Dopłata do kredytów - jakie są obecnie możliwości
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów
Re.: Eksport wyciągu bankowego do XML dla księgowości
W ING Business opcje eksportu danych dostępne są w opcji Narzędzia - Import/Export, kolejno z lewej Szablony Eksportu. Jeśli będziesz miał dodatkowe pytania w tej sprawie, zachęcamy do kontaktu przez Czat w ING Business lub pod numerem +48323570024.
Re.: Resetowanie aplikacji podczas autoryzacji SMS
Może to oznaczać, że pamięć telefonu jest przeciążona. Prosimy, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną aplikacji i zamknąć nieużywane aplikacje, które działają w tle. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami przez Czat w Moim ING, wtedy przekażemy zgłoszenie do działu technicznego
Jeśli potrzebujesz potwierdzenia pojedynczej transakcji z karty kredytowej, prosimy skontaktuj się z nami na Czacie w Moim ING, zamówimy je dla Ciebie.
Teraz widzimy, że korzystasz z ING Business Niestety w przypadku tej usługi, nie ma opcji "Zwróć" dla otrzymanego przelewu. Istnieje możliwość powielenia zlecenia, jeśli wcześniej było wysyłane już do danego kontrahenta.
Standardowo, czas to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów. Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące statusu swojego wniosku i czasu jego rozpatrzenia, skontaktuj się z doradcą, z którym go składałeś.
W Moim ING nie można niestety wysłać przelewu w hrywnach.
W tej sytuacji najlepiej zorientować się, jakie waluty przyjmuje bank odbiorcy. Jeśli przyjmuje złotówki, przelew możesz zlecić w złotych, a przewalutowanie zrealizuje bank odbiorcy.