O KarolinaM

86 Polubień
148 Rozwiązań
351 Postów
Re: Re.: Zmiana adresu zamieszkania na umowie

ewajab9581, usunęliśmy podany przez Ciebie adres we wpisie ze względów bezpieczeństwa. Napisaliśmy też do Ciebie wiadomość prywatną w tej sprawie Emotikon: Szczęśliwy

W powyższych odpowiedziach podaliśmy już w jaki sposób można zmienić adres. W przypadku adresu zamieszkania zmienisz go na dwa sposoby:

  • w Moim ING: Profil/Moje dane/Dane osobiste/Edytuj lub
  • osobiście w naszym oddziale w Polsce.

Adres do korespond

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Co slychać

My? Nie możemy narzekać 🌞 A jak u Ciebie?

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Prosimy, skontaktuj się z nami ponownie na czacie w Moim ING lub telefonicznie. Podczas rozmowy, poproś pracownika o przyjęcie zgłoszenia, w którym koniecznie podaj datę i np. orientacyjną godzinę, kiedy wysłałeś do nas wiadomość, na którą nie otrzymałeś odpowiedzi. Warto też dodać do zgłoszenia PESEL lub imię i nazwisko + datę urodzenia. Pomoże to nam w odszukaniu Twojej wiadomości.

Niestety nie

...
1
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat wciągnął pieniądze...

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe, a podany termin jest maksymalnym czasem odpowiedzi.

Przekazałam numer Twojej reklamacji do odpowiedniej jednostki w naszym banku z prośbą o pilną realizację.

2
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: konta

Nowe konto osobiste możesz otworzyć tylko pod loginem do istniejącego już konta. Nie wydajemy dwóch różnych loginów dla kont indywidualnych jednej osoby.

Założysz je w Moim ING - zakładka Oferta ING/Konta osobiste.

Opłaty są uzależnione od typu konta jaki wybierzesz. W ofercie mamy m.in.:

  • konto Mobi dla osób w wieku 18-26 lat,
  • konto Direct - darmowe konto osobiste,
  • konto Komfort - dla osób,
...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Czas oczekiwania

Tutaj nie mamy jak sprawdzić żadnych szczegółów, ponieważ nie mamy dostępu do Twojego wniosku. Prosimy o kontakt z pośrednikiem - wszystko Ci wytłumaczy Emotikon: Szczęśliwy 
 

9
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: kredyt hipoteczny

W opisanej przez Ciebie sytuacji proponowałabym kontakt z naszą infolinią, aby sprawdzić warunki umowy. Natomiast w sytuacji, jeśli mamy przyjętą wartość nieruchomości zakładającą doprowadzenie domu pod klucz, to najprawdopodobniej, nie będzie takiej możliwości Emotikon: Smutny
Taka zmiana obniżałaby wartość nieruchomości przyjętą w operacie, gdzie zakładaliśmy cel na budowę domu z wykończeniem.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Wycofanie wniosku o aneksowanie umowy kredytowej

Zazwyczaj zmiany związane z umową wprowadzamy po podpisaniu aneksu. Jeśli go nie podpisaliście, zachęcam do kontaktu ze specjalistą, u którego składaliście dokumenty. Sprawdzi na jakim etapie jest wniosek i przedstawi wszystkie możliwości ☺


 

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Dodanie płatności z pliku PLI dla Split Payment - Nieprawidłowy format Elixir

Pracujemy nad udostępnieniem w Moim ING paczek przelewów z wykorzystaniem mechanizmu Split Payment.

Jak tylko nam się to uda - będziemy informować ☺

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Uzupełnienie wniosku - środki własne

Mogę się odnieść do Twojego pytania tylko w ogólny sposób. W sprawie uzupełnień do wniosku najlepiej skontaktować z osobą, która prowadzi Twój wniosek.

W praktyce, będziemy wymagali udokumentowania zainwestowanego w budowę wkładu własnego, czyli zdjęć wykonanych prac plus skany z dziennika budowy. Chodzi o prace, które zostały wykonane po wizycie rzeczoznawcy.

2
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: "Dobranie" kredytu hipotecznego

W takim przypadku możesz złożyć wniosek o podwyższenie kwoty kredytu. Wniosek możesz złożyć w oddziale banku, minimalna kwota podwyższenia to 20 tysięcy. Podczas analizy będziemy ponownie badać zdolność kredytową, będzie również potrzebna ponowna wycena po przedstawieniu zaktualizowanego kosztorysu.

Ważne, aby kwota kredytu po podwyższeniu nie przekroczyła 80% wartości nieruchomości. Spotkanie w

...
1
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Szare transakcje I jak prosić o zwrot czy coś?

Jeśli dane Twojej karty zostały przechwycone, powinieneś ją jak najszybciej zastrzec, aby uniknąć nieupoważnionych transakcji w przyszłości. Możesz to zrobić na dwa sposoby:

  • w Moim ING: Karty i płatności telefonem/Karta (np. Visa zbliżeniowa)/Zastrzeż lub
  • telefonicznie +48 32 357 00 12, infolinia jest całodobowa.

Po zastrzeżeniu karty możesz reklamować nieuprawnione transakcje. Reklamację zg

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Konsolidacja

Na społeczności nie mamy wglądu do danych w systemie bankowym, więc trudno mi odpowiedzieć na Twoje pytanie. Każdy wniosek jest analizowany indywidualnie. Jeśli nie otrzymałeś wyjaśnienia odnośnie powodu decyzji negatywnej, skontaktuj się z nami:

  • na czacie w Moim ING (w dni robocze od 8:00 do 24:00, soboty 8:00-22:00),
  • telefonicznie +48 32 357 00 69 (infolinia jest całodobowa).

Sprawdzimy Tw

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Księgowanie płatności.

Możesz odwołać:

  • Przelew TARGET, przelew krajowy z bieżącą datą realizacji, który wymaga przewalutowania, przelew walutowy poza krajem, polecenie przelewu SEPA oraz polecenie przelewu w walucie obcej zlecone:
    - w dni robocze - po godzinie 17:00
    - w sobotę, niedziele i święta - przez cały dzień.

 

  • Polecenie przelewu wewnętrznego (na rachunki prowadzone w banku), które wymaga przewalutowani
...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Czasy procesowe

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Możesz zgłosić w tej sprawie reklamację na kilka sposobów:

  • przez czat w Moim ING,
  • telefonicznie +48 32 357 00 57,
  • osobiście w oddziale.
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Autoryzacja przelewów do odbiorców z listy

Autoryzacja transakcji przez SMS może być wymagana niezależnie od tego, czy przelew wykonujesz do zapisanego odbiorcy czy nie - jest to kwestia bezpieczeństwa. Decyzja o tym, czy dodatkowa autoryzacja będzie wymagana jest po stronie systemu. 

Twoją opinię przekazałam do odpowiedniej jednostki w naszym banku.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Rawq, miło nam to czytać! Dzięki, że dałeś znać 😊

4
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Decyzja ostateczna a umowa deweloperska

Warunki decyzji się nie zmienią - marża i prowizja będą takie same. Jeśli zdecydowałeś się na kredyt z oprocentowaniem zmiennym, to w zależności od stawki wiboru, rata może się zmienić. Wibor aktualizujemy co 6 miesięcy.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: projekt z poddaszem do adaptacji a wysokość kredytu

W opisanej sytuacji decyzję podejmie analityk. Najpierw musimy zapoznać się z wszystkimi dokumentami, między innymi kosztorysem i projektem. Dopiero po tym będziemy mogli jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Zachęcamy do złożenia wniosku 😊

 

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Decyzja ostateczna

Kiedy otrzymasz decyzję ostateczną, powinnaś do:

  • 90 dni podpisać umowę kredytową i później masz do 180 dni na pierwsze uruchomienie kredytu w przypadku oprocentowania zmiennego,
  • 30 dni podpisać umowę kredytową i do 60 dni uruchomić kredyt w przypadku oprocentowania stałego.
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Oferta pożyczki

Marszy4283, okres kredytowania jaki możemy przyznać jest uzależniony od indywidualnej zdolności kredytowej. Tutaj niestety nie mamy wglądu do Twoich wniosków.

Jeśli chcesz poznać powód takiej decyzji, proszę napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń +48 32 357 00 69. Specjalista przyjmie odpowiednie zgłoszenie w Twojej sprawie.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

kmacon, odpowiedzieliśmy już na Twój post tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Aplikacja-mobilna/Aplikacja-Android-5-0/m-p/32584#M3784. Zachęcam do kontynuowania dyskusji w jednym wątku 😉

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Aplikacja ING na Huawei

kmacon, odpowiedzieliśmy już na Twój post tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Aplikacja-mobilna/Aplikacja-Android-5-0/m-p/32584#M3784. Zachęcam do kontynuowania dyskusji w jednym wątku 😉

2
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Aplikacja Android 5.0

Przykro mi, niestety nie mamy takiej możliwości. Do poprawnego działania aplikacji wymagany jest system Android w wersji co najmniej 7.0.

Jeśli masz starszy system, wciąż możesz korzystać z Mojego ING w przeglądarce internetowej swojego telefonu.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Krok 5 / kredyt hipoteczny

Decyzję kredytową podejmujemy do 21 dni roboczych otrzymania kompletu dokumentów Emotikon: Szczęśliwy 

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎19-03-2018 17:02
Data ostatnich odwiedzin ‎29-07-2021 12:41
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 351
Łączna liczba otrzymanych Lajków 86
Posty, które lubię