Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z nami przez Czat w Moim ING. Specjalista sprawdzi Twój wniosek w systemie. Przez Forum niestety nie mamy takiej możliwości.
Kiedy Twój aktualny dokument straci ważność, nie będziesz mogła zawierać z nami nowych umów, np. otwierać nowych kont, wnioskować o kredyt itp. Natomiast jeśli zaktualizujesz dowód po 10 dniach, to dodatkowe ograniczenia nie zostaną wprowadzone. Nadal będziesz mogła wykonywać i odbierać przelewy, płacić kartą itp.
Faktycznie dla płatności rat na 9 i 10 styczeń nie wpłyną przelewy z FWK z BGK. Obecnie dofinansowanie zostało wypłacone i zaksięgowane na poczet spłaty raty kredytu hipotecznego. Prosimy, sprawdź informacje w Moim ING.
Korzystanie z funduszu wsparcia obecnie nie wyklucza możliwości skorzystania z zawieszenia spłaty kredytu hipotecznego. W okresie zawieszenia fundusz nadal wypłaca świadczenie,
To nie jest wiadomość od nas. Jest to próba wyłudzenia danych. Jeśli kliknęłaś w link zawarty w mejlu, prosimy skontaktuj się niezwłocznie z naszą całodobową infolinią +48 32 357 00 69.
Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z naszą całodobową infolinią +48 32 357 00 69. Specjalista zarejestruje dla Ciebie zgłoszenie i przekaże je do działu technicznego.
Przez Forum niestety nie mamy wglądu do danych w systemie
W Krakowie gotówkę możesz wypłacić w oddziale Kapelanka 42B. Oddział jest otwarty w dni robocze od 10:00 do 17:00, z wyjątkiem środy, kiedy godziny pracy to 10:00 - 15:00. Opłata za wypłatę gotówki w oddziale z konta walutowego to 10 zł.
Re: zwrot na zamknięta kartę kredytową i jej konto
Niestety na zamkniętym rachunku nie możemy zaksięgować przelewu ani przekierować go na inne konto. Skontaktuj się w tej sprawie ze sprzedawcą, aby wyjaśnić sytuację i podać inny numer konta do zwrotu.
Chciałabym sprawdzić Twoją sytuację, ale nie mam takiej możliwości przez Społeczność. Być może masz kilka zajęć egzekucyjnych od różnych instytucji i masz zbieg. Do póki nie otrzymamy informacji, która instytucja pierwsza będzie realizować zajęcie, to tylko blokujemy pieniądze na koncie bez realizacji.
Natomiast musimy sprawdzić jak dokładnie wygląda Twoja sytuacja. Proszę, napisz do nas na czaci
Re: Nie można zmienić kategorii transakcji w Analizie wydatków
Jeśli problem nadal u Ciebie występuje, proszę napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń +48 32 357 00 69. Sprawdzimy to w systemie i w razie potrzeby przekażemy zgłoszenie do działu technicznego.
Prosimy, skontaktuj się z naszymi specjalistami z zakresu zajęć egzekuycjnych - na czacie w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Odpowiedzą na Twoje pytania.
Przez forum Społeczność nie mamy wglądu do danych w systemie, nie możemy zweryfikować Twojej sprawy
W przypadku braku wystarczających środków na pokrycie składki ubezpieczeniowej, opłacimy tę składkę, jednak faktycznie przy kredycie będzie widniała informacja o zaległości przeterminowanej. Opłatę pobierzemy następnego dnia. Nie poniesiesz z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
Powinno więc dzisiaj się już wszystko wyświetlać prawidłowo przy Twoim kredycie.
Możesz wykonywać wpłaty raty w oddziale z obsługą gotówkową, wtedy wpłata będzie księgowana bezpośrednio na rachunek kredytu. Drugą opcją jest złożenie wniosku o aneks do pożyczki (opłata 200 zł). Przedmiotem aneksu jest zmiana rachunku do spłat i utworzenie dedykowanego do tego celu rachunku technicznego.
Przez Forum nie mamy wglądu do danych w systemie bankowym, nie możemy tutaj zweryfikować Twojej sytuacji Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z nami na Czacie w Moim ING, jak pisała wcześniej @MagdalenaD lub zadzwoń +48 32 357 00 77
Powinieneś zgłosić każdą sytuację, nawet jeśli jest incydentalna. Po zgłoszeniu, wsparcie jest przerywane i konieczne jest złożenie nowego wniosku (jeśli znów będziesz się kwalifikował)