O KarolinaM

71 Polubień
109 Rozwiązań
285 Postów
Re: Re.: Decyzja ostateczna

Ostateczną decyzję w sprawie kredytu hipotecznego podejmujemy w ciągu 21 dni od dostarczenia kompletu dokumentów. Staramy się ją podjąć tak szybo, jak możemy 😉

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Aneks do umowy

Maksymalny czas w jakim sporządzimy dla Ciebie aneks do podpisu wynosi 10 dni roboczych. Zależy nam, aby udostępnić Ci go jak najszybciej 😉

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Blokada Blik

Na forum nie mamy niestety wglądu do danych w systemie - ciężko mi więc sprawdzić te transakcje. W tej sprawie, napisz proszę do nas na czacie w Moim ING. Znajdziesz go w dolnej części strony/aplikacji po zalogowaniu.

 

Proszę sprawdź również, czy nie masz zapamiętanych przeglądarek lub sklepów do zakupów bez kodu. Takie informacje znajdziesz w bankowości internetowej, w bąblu Karty i płatności

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Aplikacja ING na App Gallery Huawei 2021

Niestety nie mamy żadnych nowych informacji. Też czekamy 😕

Kiedy będziemy coś wiedzieć w tym temacie, damy znać.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Ing w Holandii

Gregallman21, niestety w tej sprawie nie możemy pomóc. Z holenderskim bankiem jesteśmy w jednej grupie kapitałowej, ale jesteśmy też różnymi bankami. Powinieneś skontaktować się z holenderskim ING, aby wyjaśnić kwestię karty i aplikacji.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Podpowiedź zbliżającej się płatności

W Moim ING możemy przypomnieć Ci o nadchodzących płatnościach, jeśli zauważymy, że jakieś transakcje wykonujesz regularnie. W aplikacji otrzymasz wtedy powiadomienie - możesz z tym nic nie robić, możesz zlecić przelew, który zaproponowaliśmy lub zaplanować stałe zlecenie czy polecenie zapłaty. 

Jeśli otrzymałaś powiadomienie, a w aplikacji nie masz żadnych podpowiedzi przelewów, prosimy zgłoś nam

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Propozycja - opcja uwag, notatek do transakcji

Dziękujemy za sugestię 😉 Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

Prosimy, spróbuj wyczyścić swoją przeglądarkę z plików cookie, plików tymczasowych i historii przeglądania. Następnie zresetuj ją i spróbuj zmienić wizerunek karty jeszcze raz. Jeśli to nie pomoże, skorzystaj z trybu incognito (prywatnego) lub innej przeglądarki.

 

Co do aplikacji, prosimy przeinstaluj ją i spróbuj wgrać wizerunek ponownie.

 

Daj znać, czy te działania pomogły.

5
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: ING konto walutowe w EUR- brak autoryzacji banku przy płatnościach online kartą

JeepersCreepers, nie stosujemy praktyk, o które nas podejrzewasz. Ciężko nam się tutaj odnieść do sytuacji na Twoim koncie, ponieważ nie mamy wglądu do danych w systemie i nie możemy sprawdzić Twoich transakcji. Więcej informacji nie będziemy Ci w stanie przekazać na forum. Proszę skontaktuj się z nami w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69 (infolinia jest całodobowa).

1
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Stałe zlecenia - ręczna aktywacja?

Jeśli wskazany przez Ciebie dzień stałego zlecenia wypada w niedzielę lub święto, próby realizacji zlecenia podejmiemy w najbliższym dniu roboczym. Sobotę traktujemy w tym przypadku jak dzień roboczy.

 

Obecnie nie udostępniliśmy opcji "ręcznego" aktywowania zlecenia, ale przekazałam Twój pomysł do odpowiedniej jednostki 😉

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Wysyłanie zdjęcia dowodu przy braku konta

Przepisy prawa nie zabraniają bankom skanowania dokumentów tożsamości. Bank jest prawnie zobowiązany do identyfikacji i weryfikacji klientów oraz zapewnienia, że posiadane dokumenty, dane lub informacje dotyczące stosunków gospodarczych Klienta są aktualne i na bieżąco aktualizowane. Obowiązek ten, zgodnie z art. 34 ust. 2 ustawy z dnia 1 marca 2018 o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finanso

...
3
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Awaria wpłatomatu

Damian9405, dostaliśmy sygnał, że są nowe informacje w Twojej sprawie. Sprawdź proszę Wiadomości w Moim ING 😉

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej

hop, zapisaliśmy Twoją opinię. Weźmiemy ją pod uwagę w czasie wypracowywania zmian.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Bankomat zabrał pieniadze

Proszę, podaj nam numer reklamacji, którą zgłosiłaś. Przekażemy go do zespołu, który zajmuje się tymi zgłoszeniami.

W trakcie zgłaszania reklamacji powinnaś też otrzymać informację o terminie rozpatrzenia.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Zajęcie komornicze i nie wyzerowana kwota wolna od zajęć

Proszę, skontaktuj się z nami w tej sprawie w Moim ING przez czat lub telefonicznie +48 32 357 00 69 (infolinia całodobowa). Sprawdzimy Twoją kwotę wolną.

Na społeczności niestety nie mamy wglądu do danych w systemie.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Terminal płatniczy - raporty

Zebrałam dla Ciebie kilka informacji w temacie, o którym piszesz:

- jeżeli nie wykonasz zamknięcia dnia na terminalu, to zrobi to on za Ciebie automatycznie o północy,

- terminal powinien być włączony,

- powinnaś przechowywać oryginały potwierdzeń transakcji przez minimum 2 lata od dnia przeprowadzenia ich, ponieważ zobowiązujesz się do dostarczenia ich na prośbę banku, akceptując regulamin świ

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Raporty i Alerty BIK

Niestety w procesie pojawiały się błędy, dlatego zdecydowaliśmy się wyłączyć usługę 🙁 Nasi specjaliści już nad tym pracują.

Kiedy opcja będzie znów dostępna, wrócimy z informacją 👍

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: problem z logowaniem do profilu zaufanego

maniek100, dzięki za informację 👍 

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Dziwna płatność kartą

JeepersCreepers, przykro nam, że tak uważasz. Niestety na społeczności nie mamy wglądu do danych w systemie, więc nie mogę sprawdzić Twojego konta i transakcji na nim.

Proszę, napisz do nas w tej sprawie w Moim ING lub zadzwoń +48 32 357 00 69 (infolinia całodobowa). Przyjrzymy się tym płatnościom.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana kolejności kont

Karolina_Ur, przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniej jednostki w naszym banku Emotikon: Szczęśliwy

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Zajęcie egzekucyjne

ktoś28x kwota wolna w tym roku wynosi dla kont prywatnych 1950 zł i jest odnawiana co miesiąc. Widoczna suma kwoty wolnej w Moim ING będzie się zmniejszać, jeśli będziesz wykonywał jakieś przelewy, płatności itp. Jeśli w tym miesiącu wydałeś ze swojego konta już 150 zł, to kwota z której możesz skorzystać do końca grudnia, zmniejszyła się do 1800 zł Emotikon: Szczęśliwy

2
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Wpis hipoteki

Powinieneś dostarczyć nam akt notarialny w Moim ING (Kredyty/Kredyt hipoteczny/Wnioski/Potwierdzenie warunków umowy) lub osobiście w oddziale banku. Do 14 dni roboczych otrzymasz informację zwrotną dotyczącą przesłanych dokumentów, w Moim ING w zakładce Wiadomości.

 

Po zatwierdzeniu aktu notarialnego, przygotujemy komplet dokumentów do 14 dni. Kiedy będą gotowe, skontaktuje się z Tobą specjalis

...
2
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Krok po kroku jak zgłosić (napisać)prośbę o zwrot prowizji?

Reklamację o zwrot prowizji za transakcje w listopadzie i grudniu do momentu awarii, możesz złożyć w Moim ING po wybraniu opcji: Makler/Wiadomości. Aby z tego skorzystać, wystarczy że wyślesz nam wiadomość o treści "Proszę o zwrot prowizji za dni od 1 listopada do 6 grudnia".

Możesz też taką dyspozycję zgłosić na infolinii Biura Maklerskiego w dni robocze, w godzinach 8:00 - 16:00 pod numerem 32

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Blokada płatności automatycznych

Niestety nie możemy anulować subskrypcji Emotikon: Smutny Możesz to zrobić tylko u usługodawcy, u którego ją wykupiłaś.

Z naszej strony możemy zaproponować zastrzeżenie karty i zamówienie nowej. Możesz to zrobić w Moim ING, w szczegółach karty (Karty i płatności telefonem/Karta (np Visa zbliżeniowa)/Zastrzeż) lub telefonicznie +48 323570012 (infolinia jest całodobowa.

Nowa karta będzie miała inny numer, datę wa

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nie działa makler

Batman_xp1, reklamacje złożone przez formularz na stronie będą widoczne tylko w bankowości internetowej Moje ING. Formularz był dostępny w czasie kiedy Makler nie działał, dlatego tam reklamacje nie będą widoczne - ale bez obaw, wszystkie zgłoszenia trafią do Biura Maklerskiego.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎19-03-2018 17:02
Data ostatnich odwiedzin ‎15-01-2021 15:57
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 285
Łączna liczba otrzymanych Lajków 71
Posty, które lubię