O KarolinaM

123 Polubień
238 Rozwiązań
577 Postów
Re.: Wpłatomat nie wydał pieniędzy mimo błędu transakcji

Otrzymaliśmy wiadomość, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je po zalogowaniu w Moim ING

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Wpłatomat nie wydał pieniędzy mimo błędu transakcji
Przykro nam, że wpłatomat nie zadziałał prawidłowo Emotikon: Smutny Przekazaliśmy numer reklamacji do analityków z prośbą o pilną weryfikację Twojego zgłoszenia.
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Czas rozpatrywania wniosku

Standardowo, czas to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów. Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące statusu swojego wniosku i czasu jego rozpatrzenia, skontaktuj się z doradcą, z którym go składałeś.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Karta wielowalutowa do konta a osoba poniżej 18 roku życia

Z tej opcji można już korzystać, zweryfikujemy i poprawimy informacje na naszej stronie - dziękujemy za zwrócenie uwagi Emotikon: Szczęśliwy

1
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Przelew na Ukrainę
W Moim ING nie można niestety wysłać przelewu w hrywnach.

W tej sytuacji najlepiej zorientować się, jakie waluty przyjmuje bank odbiorcy. Jeśli przyjmuje złotówki, przelew możesz zlecić w złotych, a przewalutowanie zrealizuje bank odbiorcy.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Skrytka pocztowa jako adres do korespondenci

Nie przyjmujemy skrytek pocztowych jako adresu do korespondencji, prosimy o wskazanie standardowego adresu.

2
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Nowe konta w ING

Dziękujemy za sugestie 😊

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Kredyt hipoteczny - zdolność kredytowa.

Temat wnioskowania o kredyt hipoteczny jest dosyć złożony i nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na zadane przez Ciebie pytania. Zapraszamy do umówienia się na spotkanie z naszym doradcą, aby porozmawiać szczegółowo o kredycie hipotecznym i również określić zdolność kredytową. Umówić spotkanie możesz przez stronę w zakładce kredyt hipoteczny: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje Kredytowe 2024

Informacje w zakresie zawieszenia raty kredytu znajdziesz na naszej stronie tutaj: https://www.ing.pl/kontakt/pomoc-dla-kredytobiorcow/zawieszenie-splaty-kredytu-hipotecznego

3
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Decyzja a umowa przedwstepna

Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z doradcą u którego składałaś wniosek. Przez forum nie możemy zweryfikować szczegółów dotyczących Twojego wniosku

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Czas oczekiwania

Tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić Twojego wniosku, prosimy skontaktuj się z doradcą, z którym go składałaś, żeby dopytać o szczegóły.

3
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Funkcja "Analiza wydatków" - brak możliwości wyboru zakresu dat z kalendarza

Dziękujemy za sugestię, przekazaliśmy ją do zespołu odpowiadającego za rozwój Mojego ING 😊

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wnioski o wakacje kredytowe

Informacje o procesie zawieszenia spłaty wkrótce udostępnimy na stronie banku. Na ten moment nie można jeszcze składać wniosków

9
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Wniosek o Wakacje kredytowe

Informacje o procesie zawieszenia spłaty wkrótce udostępnimy na stronie banku. Na ten moment nie można jeszcze składać wniosków

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Moje promocje - czyli co?

W zakładce Usługi - Moje promocje wyświetlamy tylko te oferty, w których bierzesz już udział. Aby sprawdzić jakie promocje przygotowaliśmy dla Ciebie, przejdź do zakładki Oferta ING - Promocje 😊

1
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Decyzja ostateczna własny operat

Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z specjalistą, który przyjmował Twój wniosek, aby sprawdzić te informacje. 
Możesz także skontaktować się z nami na czacie w Moim ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.

5
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Pobranie raty w dniu wypłaty

Standardowo środki na płatność raty blokujemy rano, a wieczorem księgujemy. Jeśli pieniądze na płatność wpływają w tym samym dniu, to wszystko jest w porządku.

Możesz też zmienić płatność raty np. na 1 dzień miesiąca - zrobisz to w dowolnym oddziale naszego banku.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Fundusz wsparcia kredytowego

W przypadku prowadzonej działalności gospodarczej należy podać dochód z ostatniego rozliczonego PIT, więc jeśli rozliczasz się na podstawie PIT16A, możesz przedstawić nam ten dokument. Natomiast rozdzielność majątkowa w kontekście Funduszu Wsparcia Kredytobiorców nie jest brana pod uwagę, jeśli tworzycie wspólne gospodarstwo domowe.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Jak skorzystać z API i pobrać stan konta?

Potwierdzenie przelewu możesz pobrać wyłączenie po zalogowaniu do bankowości internetowej. Nie mamy usługi automatycznej wysyłki potwierdzeń na adres email itp. 

Przekazałam Twoje sugestie co do takiego rozwiązania do odpowiedniej jednostki w naszym banku

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Dobranie kredytu hipotecznego ze stałym oprocentowaniem

Przy stałym oprocentowaniu nie ma możliwości wnioskowania o dodatkowe pieniądze. Taka opcja jest tylko przy zmiennym oprocentowaniu. 
Przy stałej stopie pozostaje wniosek o nowy kredyt lub pożyczkę.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Zajęcie egzekucyjne a zwrot środków z odwołanego przelewu

Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z naszymi specjalistami z zakresu zajęć egzekucyjnych. Są dostępni w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00 na Czacie w Moim ING oraz pod telefonem +48323570069.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: połączenie kredytów

Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie ze specjalistą z zakresu kredytów hipotecznych. W Moim ING po zalogowaniu wybierz "Pomoc i kontakt", potem "Skontaktuj się", następnie "Spotkania ze specjalistą ING". 

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Zajmie nam to nieco mniej czasu niż dekadę 😉 Kiedy wprowadzimy zmiany, będziemy o tym informować.

3
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Spłata zadłużenie na zamkniętą kartę

Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na Czacie w Moim ING. Jeśli na karcie powstała nadpłata, specjalista przyjmie dyspozycję przeksięgowania na Twoje konto

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎19-03-2018 17:02
Data ostatnich odwiedzin ‎18-07-2024 12:22
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 577
Łączna liczba otrzymanych Lajków 123
Posty, które lubię