O KarolinaM

91 Polubień
157 Rozwiązań
372 Postów
Re: Wpłynięcie zajęcia egzekucyjnego w trakcie miesiąca a kwota wolna

Jeśli nie masz zajęcia na swoim koncie, możesz korzystać swobodnie z pieniędzy.
Od momentu wpływu zajęcia tj. 13 października, sprawdzamy saldo konta i do tego salda dodajemy wszystkie wpływy do końca października. Jeśli suma pieniędzy przekracza 2100 zł, nadwyżkę blokujemy na zajęcie egzekucyjne.


Kwota wolna przysługuje do kont osobistych i wynosi 2100 zł w każdym miesiącu kalendarzowym.
Jeśli

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Pożyczka hipoteczna

Aby otrzymać pożyczkę hipoteczną klient musi być właścicielem mieszkania lub innej nieruchomości, na której będziemy zabezpieczać kredyt. 

 

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Powierzchnia użytkowa

Z powierzchni piwnicy przyjmiemy tylko wspomniane 25m2, na pomieszczenie hobby. Powierzchnię na poddaszu określamy i przyjmujemy z uwzględnieniem skosów:

  • powierzchnię do wysokości 1,4m pomija się, 
  • od 1,4 do 2,2m przyjmuje się w 50%,
  • powyżej wysokości 2,20m przyjmuje się w 100%.
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Dodanie płatności z pliku PLI dla Split Payment - Nieprawidłowy format Elixir

alopot1385, dziękujemy za głos w sprawie Emotikon: Szczęśliwy Nadal pracujemy nad wprowadzeniem możliwości importowania transakcji split payment w paczkach przelewów. Damy znać, kiedy uda nam się udostępnić tę opcję.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: zmiana konta bankowego na które wpływa świadczenie 500+

W Moim ING możesz wygenerować Dyspozycję przelewu wynagrodzenia, którą przekażesz świadczeniodawcy.

W przypadku świadczeń społecznych (np. ZUS/MOPS) potrzebny będzie Twój podpis, więc dyspozycję powinieneś dostarczyć osobiście do urzędu.

1
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt w CHF - ugody

Prowadzimy prace nad propozycją Przewodniczącego Komisji Nadzoru Finansowego w sprawie ugód dotyczących kredytów indeksowanych kursem franka szwajcarskiego. 
Obecnie trwa pilotaż w tym zakresie oraz konsultacje z odpowiednimi instytucjami.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Mastercard w telefonie - problem

Spróbuj ponownie wykonać transakcję powyżej 100 zł z kodem PIN. To powinno pomóc.

Jeśli problem będzie się powtarzał, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń +48 32 357 00 69. Przekażemy sprawę do serwisu.

3
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Zajęcie egzekucyjne

Tak, nowe konto zostanie objęte zajęciem egzekucyjnym automatycznie.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Reklamacja - awaria modułu wpłaty

Rzeczywiście to stresująca sytuacja Emotikon: Smutny Przykro mi, że Cię spotkała. Jeśli chcesz dodać komentarz do swojej reklamacji, proszę skontaktuj się z nami przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Tutaj niestety nie mamy wglądu do danych w systemie.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z logowaniem

Jeśli kilka razy z rzędu Twoje hasło nie zostało rozpoznane, mogliśmy zablokować Twoją bankowość internetową ze względu bezpieczeństwa. Na początek spróbuj ją odblokować przez formularz na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy. Wybierz przycisk "Odblokuj dostęp online".

 

Później, przejdź do aplikacji i skorzystaj z opcji "Nie pamiętam kodu PIN".

D

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Pelnomocnik

Mąż zobaczy tylko te konta, do których nadasz mu pełnomocnictwo 😉 Pozostałych nie będzie widział.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpływ na konto 2000zł. Pytanie.
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Wpływ na konto przy kredycie hipotecznym.

Może być to zarówno wpływ w formie przelewu, jak i wpłata własna we wpłatomacie 😊

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: 55 dni i brak decyzji wstępnej

Każdy wniosek staramy się rozpatrywać najszybciej jest to możliwe. W ostatnim czasie takich wniosków mamy jednak bardzo dużo i ten okres może być faktycznie wydłużonyEmotikon: Smutny Niestety nie jesteśmy w stanie przewidzieć, w jakim czasie rozpatrzymy Twój. Bądź na bieżąco w kontakcie z opiekunem wniosku, na pewno będzie Cię o wszystkim informował Emotikon: Szczęśliwy

8
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Co oznacza zagospodarowanie działki

Wszystko zależy od tego, co zostało ujęte w kosztorysie oraz co wynika z projektu. Jeżeli jest tam uwzględniony bruk, to powinien zostać zrobiony.

Niestety przez społeczność nie mamy dostępu do Twoich dokumentów, żeby to dla Ciebie sprawdzić. Możesz w tej sprawie skontaktować się ze specjalistą, u którego kompletowałeś dokumenty.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: 40 dni na decyzję wstępną

@brx123 jeśli będziemy mieć już wydaną decyzję kredytową - również nie wpłynie to na jej warunki Emotikon: Szczęśliwy Wystarczy, że poinformujesz nas o tym w oddziale banku lub przez Moje ING. 

2
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Doładowania stałe w portalu transakcyjnym.

kshyhu w najbliższym czasie nie planujemy wdrażać kodów QR.

 

Udostępniliśmy jednak opcję "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", która pozwoli Ci szybko uzupełnić przelew bez przepisywania danych z faktury. Kiedy załadujesz plik z fakturą lub jej zdjęciem, my poszukamy w obrazie kluczowych danych. Następnie uzupełnimy pola z nazwą odbiorcy i jego numerem konta, tytułem i kwotą przelewu. Jeśli n

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Sytuacja.

Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z nami przez Czat w Moim ING lub zadzwoń +48 32 357 00 69. Tylko tam możemy sprawdzić Twoje konto.

Na Forum nie mamy wglądu do systemów bankowych.

O to samo poprosiliśmy Cię pod Twoim poprzednim wpisem: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/B%C5%82%C4%85d-na-koncie-ci%C4%85g%C5%82y-debet/td-p/34160

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Kolejność - imię i nazwisko

Proszę daj jeszcze znać - czy konta w tych portalach utworzyłeś w Moim ING, przez zakładkę Usługi, czy korzystałeś z innego banku lub urzędu?

4
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Zwrot przelewu na konto, pomimo dobrego numeru

Proszę, skontaktuj się z nami w tej sprawie przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Sprawdzimy Twój przelew w systemie Emotikon: Szczęśliwy
Niestety przez forum nie mamy wglądu do danych.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Podgląd konta IKZE w aplikacji sugestia

Dziękujemy za ciekawą sugestię 👍☺ Weźmiemy Twoją opinię pod uwagę przy pracach nad doskonaleniem obsługi IKZE w Moim ING.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zmiana adresu zamieszkania na umowie

ewajab9581, usunęliśmy podany przez Ciebie adres we wpisie ze względów bezpieczeństwa. Napisaliśmy też do Ciebie wiadomość prywatną w tej sprawie Emotikon: Szczęśliwy

W powyższych odpowiedziach podaliśmy już w jaki sposób można zmienić adres. W przypadku adresu zamieszkania zmienisz go na dwa sposoby:

  • w Moim ING: Profil/Moje dane/Dane osobiste/Edytuj lub
  • osobiście w naszym oddziale w Polsce.

Adres do korespond

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Co slychać

My? Nie możemy narzekać 🌞 A jak u Ciebie?

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Prosimy, skontaktuj się z nami ponownie na czacie w Moim ING lub telefonicznie. Podczas rozmowy, poproś pracownika o przyjęcie zgłoszenia, w którym koniecznie podaj datę i np. orientacyjną godzinę, kiedy wysłałeś do nas wiadomość, na którą nie otrzymałeś odpowiedzi. Warto też dodać do zgłoszenia PESEL lub imię i nazwisko + datę urodzenia. Pomoże to nam w odszukaniu Twojej wiadomości.

Niestety nie

...
1
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat wciągnął pieniądze...

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe, a podany termin jest maksymalnym czasem odpowiedzi.

Przekazałam numer Twojej reklamacji do odpowiedniej jednostki w naszym banku z prośbą o pilną realizację.

3
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎19-03-2018 17:02
Data ostatnich odwiedzin ‎18-10-2021 17:53
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 372
Łączna liczba otrzymanych Lajków 91
Posty, które lubię