O KarolinaM

127 Polubień
245 Rozwiązań
595 Postów
Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto

Przelew możesz zlecić z konta w złotych jako przelew walutowy lub bezpośrednio z konta walutowego. W przypadku trybu pilnego DZIŚ, przelew zostanie udostępniony w banku odbiorcy w tym samym dniu. Jeśli zlecisz przelew w trybie zwykłym, to czas realizacji wynosi 2-3 dni robocze.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Jeśli w ciągu 90 dni nie zalogujesz się do aplikacji na zaufanym urządzeniu, automatycznie usuniemy je z Twoich zaufanych ze względu bezpieczeństwa. W tej sytuacji faktycznie wymagana jest ponowna aktywacja aplikacji

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Powiadomienia PUSH dotyczące próśb o przelew BLIK

Otrzymaliśmy potwierdzenie, że powiadomienia działają obecnie prawidłowo. Jeśli ponownie zaobserwujesz kłopoty z nimi, prosimy napisz do nas na Czacie w Moim ING. Specjalista przekaże zgłoszenie do działu technicznego

1
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Jak przestać być klientem
Przykro nam, że podjęłaś decyzję o zamknięciu konta u nas Emotikon: Smutny Jeśli nie masz już kont ale nadal możesz logować się w bankowości internetowej - to do zamknięcia pozostaje jedynie ta usługa. Możesz ją zamknąć w zakładce Ustawienia - Bezpieczeństwo - Dostęp do bankowości - Zamykanie Mojego ING.

Usługi możesz też zamknąć w placówce bankowej. Na spotkanie zabierz aktualny dokument tożsamości.

Zachęcam do sk...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji
Przez Forum nie mamy wglądu do danych w systemie, nie możemy tutaj zweryfikować Twojej sprawy. Prosimy skontaktuj się z Centrum Wsparcia Biznesu pod numerem 323570024 lub poprzez Czat w ING Business.
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Maksymalny limit długości hasła???

Na ten moment nie wprowadziliśmy zmian. Hasło do bankowości internetowej powinno:

  • liczyć od 10 do 32 znaków,
  • składać się z co najmniej jednej dużej litery, jednej małej litery i cyfry.
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Niechciana sytuacja

Prosimy napisz w tej sprawie na Czacie w Moim ING. Specjaliści z zakresu zajęć egzekucyjnych są dzisiaj dostępni do 18:00. Sprawdzą Twoje konto w systemie

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Dopłata do kredytów - jakie są obecnie możliwości

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.


Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Dodatkowy filtr - ukryj przelewy wewnętrzne
Dziękujemy za pomysł, przekazaliśmy go do zespołu, który zajmuje się rozwojem naszej aplikacji
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Eksport wyciągu bankowego do XML dla księgowości

W ING Business opcje eksportu danych dostępne są w opcji Narzędzia - Import/Export, kolejno z lewej Szablony Eksportu. Jeśli będziesz miał dodatkowe pytania w tej sprawie, zachęcamy do kontaktu przez Czat w ING Business lub pod numerem +48323570024.

2
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Karta nagle zastrzeżona?
W tej sprawie prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy Twoją kartę.
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Resetowanie aplikacji podczas autoryzacji SMS

Może to oznaczać, że pamięć telefonu jest przeciążona. Prosimy, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną aplikacji i zamknąć nieużywane aplikacje, które działają w tle. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami przez Czat w Moim ING, wtedy przekażemy zgłoszenie do działu technicznego

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Konto 13-17 i skan dowodu

Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.

1
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Ciemne tło apki

Pracujemy nad udostępnieniem ciemnego motywu aplikacji, jednak nie możemy jeszcze określić, kiedy taka opcja będzie dostępna

3
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Autoryzacja sms

Przekazaliśmy Twoją sugestię do odpowiedniej jednostki w naszym banku

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Powiadomienia z aplikacji

Prosimy sprawdź w Ustawieniach telefonu:

  • w opcji Sieć komórkowa, czy zezwoliłeś aplikacji Moje ING na korzystanie z sieci komórkowej,
  • czy masz włączony "Tryb niskiego zużycia energii" - ten tryb ogranicza aktywność aplikacji, w tej sytuacji powinien być wyłączony,
  • w opcji "Odświeżanie aplikacji w tle" czy wskazałeś zarówno Wi-Fi jaki i sieć komórkową.
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Potwierdzenie Przelewu Karty Kredytowej.

Jeśli potrzebujesz potwierdzenia pojedynczej transakcji z karty kredytowej, prosimy skontaktuj się z nami na Czacie w Moim ING, zamówimy je dla Ciebie.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Zwrot przelewu

Teraz widzimy, że korzystasz z ING Business Emotikon: Smutny Niestety w przypadku tej usługi, nie ma opcji "Zwróć" dla otrzymanego przelewu. Istnieje możliwość powielenia zlecenia, jeśli wcześniej było wysyłane już do danego kontrahenta.

1
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Wpłatomat nie wydał pieniędzy mimo błędu transakcji

Otrzymaliśmy wiadomość, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je po zalogowaniu w Moim ING

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Wpłatomat nie wydał pieniędzy mimo błędu transakcji
Przykro nam, że wpłatomat nie zadziałał prawidłowo Emotikon: Smutny Przekazaliśmy numer reklamacji do analityków z prośbą o pilną weryfikację Twojego zgłoszenia.
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Czas rozpatrywania wniosku

Standardowo, czas to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów. Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące statusu swojego wniosku i czasu jego rozpatrzenia, skontaktuj się z doradcą, z którym go składałeś.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Karta wielowalutowa do konta a osoba poniżej 18 roku życia

Z tej opcji można już korzystać, zweryfikujemy i poprawimy informacje na naszej stronie - dziękujemy za zwrócenie uwagi Emotikon: Szczęśliwy

1
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Przelew na Ukrainę
W Moim ING nie można niestety wysłać przelewu w hrywnach.

W tej sytuacji najlepiej zorientować się, jakie waluty przyjmuje bank odbiorcy. Jeśli przyjmuje złotówki, przelew możesz zlecić w złotych, a przewalutowanie zrealizuje bank odbiorcy.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Skrytka pocztowa jako adres do korespondenci

Nie przyjmujemy skrytek pocztowych jako adresu do korespondencji, prosimy o wskazanie standardowego adresu.

2
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re.: Nowe konta w ING

Dziękujemy za sugestie 😊

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎19-03-2018 17:02
Data ostatnich odwiedzin ‎13-03-2025 13:41
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 595
Łączna liczba otrzymanych Lajków 127
Posty, które lubię