O KarolinaM

80 Polubień
131 Rozwiązań
320 Postów
Re: Re.: Kompetencje pośrednika kredytowego

@Antiba89 Po dostarczeniu nam dokumentów, decyzję podejmujemy najszybciej jak to możliwe. Najczęściej trwa to około 5 dni. Wszystkie szczegóły powinien podać Ci specjalista, u którego kompletowałaś dokumenty.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Płatność telefonem Redme Note 8T

Prosimy, sprawdź jeszcze w ustawieniach telefonu: Połączenie i udostępnianie/Komunikacja NFC/Układ zabezpieczający - powinna być zaznaczona opcja "Użyj mobilnego portfela HCE" 😉

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: brak środków na koncie - wpłatomat pobrał gotówkę

Dostaliśmy sygnał, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Sprawdź w Moim ING.

1
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Brak gotówki na koncie pomimo potwierdzenia wpłaty

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja 😢 Takie zgłoszenia staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe.

Aby przyspieszenie realizacji Twojej reklamacji było możliwe, proszę prześlij w Moim ING (Profil/Wiadomości/Napisz do nas/Prześlij dokumenty) potwierdzenie wpłaty z wpłatomatu wraz z krótkim opisem sprawy (warto wskazać też numer zgłoszonej reklamacji). Informację o numerze reklamacji

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: zajęcie komornicze

Kwota wolna od zajęcia egzekucyjnego dla kont prywatnych wynosi 2100 zł w 2021 r. i jest odnawiana co miesiąc. Możesz dysponować pieniędzmi na swoim koncie tylko do łącznej wysokości kwoty wolnej.
Jeśli suma przekroczy kwotę wolną, nadwyżka będzie podlegać egzekucji.

 

Tutaj nie mamy wglądu do Twojego konta, więc ciężko nam się odnieść do sprawy Emotikon: Smutny Proszę skontaktuj się z naszymi specjalistami z z

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Błąd nazwy beneficjenta.

Dziękujemy za Twoje sugestie. Przeanalizujemy temat i weźmiemy Twoje propozycje pod uwagę 😊

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: brak środków na koncie - wpłatomat pobrał gotówkę

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja 😢 

Każdą sprawę staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Dziękujemy, że przekazałeś nam swój numer zgłoszenia. Przekazałam Twoją prośbę do odpowiedniej jednostki w naszym banku.

 

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew walutowy pilny nie doszedł

Jeśli zleciłeś przelew w euro w trybie pilnym, w dniu roboczym do godziny 15:30, to w tym samym dniu udostępnimy przelew w banku odbiorcy.

Czas księgowania przelewu przez ten bank na koncie odbiorcy, nie jest już niestety nam znany Emotikon: Smutny

 

Informacje o tym w jakim czasie realizujemy przelewy znajdziesz też na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/platnosci/kiedy-dojdzie-przelew#kiedy_dojdzie_przelew=3&terminy=3

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpływ na konto 2000zł. Pytanie.

Sebastian777, liczy się wpływ na konto, nie musisz utrzymywać konkretnego salda na rachunku. Najwygodniej będzie przekierować pensję do naszego banku, ale to już oczywiście Twoja decyzja 😉

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Katowice osiedle Giszowiec - brak wpłatomatu po likwidacji oddziału ING

CukturistLukL, w Biedronce przy Wojciecha 57 planujemy wymienić urządzenie na bankomat i wpłatomat. Nie mamy jeszcze jednak konkretnej daty - pracujemy nad tym, aby stało się to jak najszybciej 😉

1
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Staż w drugim źródle dochodów

Miło nam czytać, że nasza oferta Cię zainteresowała 😊

Akceptujemy dochód z działalności gospodarczej (wykluczając cztery branże wg PKD obejmujących: gastronomię, kulturę/rozrywkę/rekreację, turystykę, zakwaterowanie). Działalność powinna być prowadzona przez Ciebie od co najmniej 12 miesięcy.

 

Co do umowy o pracę na czas nieokreślony, ten dochód weźmiemy pod uwagę, jeśli na tej podstawie będz

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana oprocentowania po decyzji

Jeśli podjęliśmy już decyzję, to nie można zmieniać żadnych warunków umowy, w tym oprocentowania. Natomiast, jeśli czekasz na decyzję, to w zależności od tego na jakim etapie jest Twój wniosek, może być opcja zmiany. Skontaktuj się w tej sprawie ze specjalistą, u którego kompletowałeś dokumenty. Sprawdzi to dla Ciebie. 
 

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Zamknięcie karty kredytowej a termin spłaty.

piotreq niestety w ten sposób nie przyjmiemy wypowiedzenia umowy.

Oprócz wizyty w oddziale, kartę kredytową możesz wypowiedzieć też poprzez przesłanie pisemnego oświadczenia na adres naszej siedziby (Katowice 40-086, ul. Sokolska 34). Wypowiedzenie powinno zawierać takie informacje jak: dane osobowe posiadacza karty (imię i nazwisko, pesel, rodzaj oraz seria i numer dokumentu tożsamości, numer te

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Płatność kartą

Problemy o których piszesz wynikają z nowych regulacji w zakresie transakcji kartowych obowiązujących od początku roku. Jesteśmy w kontakcie ze sprzedawcami i wspólnie pracujemy nad poprawnym działaniem procesu płatności kartą w internecie. Do tego czasu zachęcamy do płatności BLIK, Apple Pay, Google Pay oraz płatności w kasie.

Prosimy też o zgłaszanie nieudanych płatności, np. w Moim ING lub tel

...
5
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Błędnie wystawione zaświadczenie o dochodach

Rzeczywiście w ostatnim czasie mamy wiele wniosków i czas rozpatrywania jest dłuższy Emotikon: Smutny Wszystkie informacje na ten temat powinieneś otrzymać od specjalisty, u którego kompletowałeś dokumenty. 
 

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Termin do rozpatrzenia wniosku

INGa78, ciężko mi jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie, ponieważ na sposób weryfikacji wniosku ma wpływ wiele czynników.

Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Jeśli nie możemy podjąć decyzji automatycznie i wniosek wymaga dalszej analizy, przekazujemy go do weryfikacji na wyższy szczebel decyzyjny.

3
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję kredytową

Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie Emotikon: Szczęśliwy Faktycznie dzisiaj rozpatrujemy wnioski z 4 lutego. Jednak terminy te nie uwzględniają wniosków, które trafiają na Wyższy Szczebel Decyzyjny lub które są kompletne i mogą od razu zostać skierowane do decyzji ostatecznej bez decyzji wstępnej. Potrzebujemy dodatkowo 2-3 dni aby zweryfikować wartość nieruchomości z operatu.

4
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: 21 dni oczekiwania na decyzje

Rabb, wspomniany przez Ciebie termin 21 dni liczymy od momentu dostarczenia kompletu dokumentów łącznie z operatem szacunkowym. Jeżeli analityk prosił Cię o dostarczenie dodatkowych dokumentów, okres 21 dni liczy się od tego momentu dostarczenia nam nowych dokumentów.  


Najwięcej informacji na temat statusu wniosku uzyskasz u osoby, u której składałaś wniosek o kredyt hipoteczny. Ta osoba powinn

...
17
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: ING żąda bez jakiegokolwiek powodu oświadczeń o źródłach pochodzenia majątku i środków pienię...

Zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, bank ma obowiązek spełnić środki bezpieczeństwa finansowego w celu weryfikacji klienta oraz środków, którymi dysponuje. Bank sam określa, w jaki sposób te środki spełnia, a jako że ustawa daje możliwość kopiowania dokumentów tożsamości, bank z niej korzysta, uznając za najlepszy sposób potwierdzenia danych z dokumentów

...
1
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Cykliczne doładowanie telefonu

Dziękujemy za opinię o bankowości internetowej i sugestię co do cyklicznych doładowań 😊 

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Opóźnienie 2 warunków po uruchomieniu niezależnie od transz

Jeżeli jest to 5 dni, to nie będzie to związane z konsekwencjami. Proszę doślij dokumenty tak szybko, jak to możliwe 😊
 

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Decyzja o przyznaniu kredytu

Beatka123, prosimy skontaktuj się z opiekunem kredytu żeby to wyjaśnić.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Decyzja ostateczna

Karolin_ka, decyzję podejmujemy do 21 dni od dnia złożenia kompletu dokumentów 😊

3
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z profilem zaufanym

Czy dowód osobisty aktualizowałeś też w naszym banku? Jeśli nie, możesz to zrobić w Moim ING: Profil/Moje dane/Dane osobiste/Edytuj. Daj znać, czy aktualizacja pomogła 😊

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Zwrot prowizji za udzielenie kredytu.

maniekman86, rozliczamy pobraną prowizję za udzielenie kredytów proporcjonalnie do rzeczywistego okresu spłaty, tylko w przypadku wcześniejszej całkowitej spłaty kredytów wykonanej od 11 września 2019. Jeśli swoje kredyty spłaciłeś przed tym terminem, nie otrzymasz zwrotu.

 

Sytuacja ta dotyczy pożyczek konsumenckich udzielonych od dnia 18.12.2011 r. oraz kredytów hipotecznych udzielonych od 22.

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎19-03-2018 17:02
Data ostatnich odwiedzin ‎18-04-2021 14:13
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 320
Łączna liczba otrzymanych Lajków 80
Posty, które lubię