O KarolinaM

102 Polubień
186 Rozwiązań
434 Postów
Re: Limit zadłużenia na koncie

Odsetki wpisane na umowie zakładają albo czas umowy (jeśli limit został udzielony na czas określony) albo są przeliczone na rok, gdyby limit był cały czas wykorzystany (przy założeniu, że w tym czasie nie zmieniłyby się stopy procentowe).

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Blik a subkonto

BLIKA możesz przypisać do swojego konta rozliczeniowego lub oszczędnościowego w złotych Emotikon: Szczęśliwy 

Konto przydzielone do transakcji BLIK możesz zmienić w Moim ING: zakładka Karty i płatności telefonem/BLIK.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew zagraniczny. Problem!

Przez nasze forum nie mamy wglądu do danych w systemie, ciężko nam się odnieść do Twojej sprawy i reklamacji, które złożyłeś. Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z nami przez infolinię +48 32 357 00 69 lub czat w Moim ING.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Aktywacja bankowości elektronicznej - nieletni

Witaj,

jeśli rodzicie nie założyli dla Ciebie bankowości internetowej, to niestety nie możesz jeszcze sam założyć tej usługi. Powinien zrobić to Twój rodzic lub opiekun prawny w dowolnym oddziale naszego banku.

W przypadku gdy korzystałeś już z Mojego ING i Twój dostęp został zablokowany bo np. podałeś wiele razy błędnie hasło - możesz odblokować usługę przez formularz na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy.

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana zmiennej raty opartej o WIBOR na stałą

Jeśli obecnie oprocentowanie Twojego kredytu jest zmienne, możesz zmienić je na oprocentowanie stałe, jeśli do spłaty pozostały Ci przynajmniej 62 raty.
 

Zmiana będzie wymagała ponownego przeliczenia zdolności kredytowej. Dlatego konieczne będzie złożenie odpowiednich dokumentów.
Wniosek o aneks zmieniający oprocentowanie złożysz w dowolnej placówce bankowej - miejscu spotkań. Nie pobierzemy za to

...
1
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Częsty problem z wylogowywaniem się z aplikacji

Prosimy spróbuj odinstalować naszą aplikację i zainstalować ją na nowo. Dobrze będzie też zresetować telefon, na którym korzystasz z Mojego ING. Daj znać, czy to pomogło Emotikon: Szczęśliwy

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Pakiet wypłat gotówki za granicą

Jak sama napisałaś, prowizja 3% za przewalutowanie dotyczy płatności bezgotówkowej, czyli np. płatności kartą w terminalu w sklepie lub w internecie. Jeśli wypłacasz gotówkę z bankomatu - jest to transakcja gotówkowa i dotyczy Cię tylko jedna prowizja 3% Emotikon: Szczęśliwy

 

W przypadku gdy skorzystasz z Pakietu wypłat gotówki, jesteś zwolniona z opłat po naszej stronie za wypłaty gotówki😊 Jednak niektóre sieci ba

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: 2 przedłużenie wywiązania się z warunków umowy hipotecznej

Jeśli potrzebujesz wydłużyć okres budowlany i okres budowlany przewyższy 36 miesięcy - konieczne będzie podpisanie aneksu przez wszystkich kredytobiorców 
Aneks możesz zamówić na infolinii kredytów hipotecznych lub umówić się na spotkanie w placówce bankowej - miejscu spotkań.

Przygotowanie aneksu zajmie kilka dni. Będą potrzebne dokumenty (np. pismo o opóźnieniach w budowie, przesunięcie terminu po

...
2
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Częsty problem z wylogowywaniem się z aplikacji

Czy możesz napisać, jaki dokładnie problem pojawia się u Ciebie przy wylogowaniu z aplikacji? Postaramy się pomóc 😊

2
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Błąd aktywacji aplikacji na komórce

Cieszymy się, że skorzystałaś z naszej oferty Emotikon: Szczęśliwy Prosimy spróbuj jeszcze aktywować aplikację na połączeniu z internetem przez WiFi.

Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią +48 32 357 00 69 lub napisz do nas na czacie w Moim ING. Zgłosimy sprawę do serwisu technicznego. 

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: AutoPay czas procesowania

Spróbuj dodać pojazdy jeszcze raz. Jeśli to nie pomoże, prosimy skontaktuj się z dostawcą usługi czyli Blue Media.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Uruchomienie na nowym urządzeniu Redmi Note 10 Pro

Prosimy spróbuj aktywować aplikację jeszcze raz, korzystając ze stabilnego łącza wifi np. w domu, będąc niedaleko routera. Daj znać, czy to pomogło Emotikon: Szczęśliwy

1
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: kredyt konsolidacyjny

Miło nam, że nasza oferta pożyczki konsolidacyjnej Cię zainteresowała Emotikon: Szczęśliwy Możesz przenieść do nas maksymalnie 7 zobowiązań z innych banków. Jeden kredyt oczywiście też 😊 Wymagamy tylko, abyś przenoszone kredyty spłacała regularnie od co najmniej 6 miesięcy.

 

Wniosek o pożyczkę konsolidacyjną możesz złożyć na kilka sposobów:

  • w Moim ING: Oferta ING/Kredyty i pożyczki/Pożyczka konsolidacyjna,
  • telef
...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wejście w życie aneksu

Jak pisaliśmy zainteresowanie takimi wnioskami jest bardzo duże i mamy wiele takich wniosków Emotikon: Smutny Bardzo prosimy o cierpliwość. Jeśli chcesz sprawdzić status swojego wniosku możesz skontaktować się z doradcą, u którego go składałeś. 

2
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Rezygnacja z okresu karencji

Wniosek o rezygnację z okresu karencji będziesz mógł złożyć dopiero, jak zostanie uruchomiony cały kredyt. 
W ramach obsługi kredytu w Moim ING, możesz skorzystać z wniosku rezygnacji z karencji w Moje ING: sekcja "Wnioski" -> "Rezygnacja z karencji".

Tak złożona dyspozycja będzie obowiązywać od następnego miesiąca.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Aktualizacja oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej

Aby odpowiedzieć, musimy sprawdzić informacje w systemie bankowym. Prosimy, skontaktuj się z naszymi specjalistami z zakresu kredytów hipotecznych:
- na czacie w Moim ING lub
- telefonicznie +48 32 357 00 57.

Są dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 i w soboty 8:00 - 16:00 Emotikon: Szczęśliwy

 

 

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzje

@Michal_K, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą kredytu Emotikon: Szczęśliwy Na wydanie decyzji mamy 21 dni roboczych od otrzymania kompletu dokumentów. Skontaktuj się proszę z doradcą, u którego składałeś wniosek on przekaże Ci szczegółowe informacje dotyczące Twojej sprawy Emotikon: Szczęśliwy 

4
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt

Prosimy, wyślij nam wiadomość w Moim ING po zalogowaniu - sprawdzimy, czy wymaga to naniesienia zmian w kosztorysie do Twojego kredytu czy nie. Jeśli będą konieczne u nas jakieś zmiany, odpiszemy to w wiadomości zwrotnej. 

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Wcześniejsze spłata kredytu hipotecznego

Odpowiadamy Emotikon: Szczęśliwy

 

  1. Nie ma to znaczenia, po nadpłacie kredytu nie trzeba wnioskować o zmniejszenie wpisu
  2. Ubezpieczenie spłaty kredytu (na życie) wygasa od razu; ubezpieczenie nieruchomości jest ważne do końca miesiąca, w którym została opłacona ostatnia składka
  3. Tak, jedyne co trzeba zrobić to złożyć wniosek o wykreślenie hipoteki - koszt to około 100 zł. Dodatkowo, jeśli ubezpieczenie nieruchomości
...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Nie pamiętam hasła i loginu

soemil009, na Twój podobny post odpowiedzieliśmy już tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa/Nie-pami%C4%99tam-has%C5%82a/m-p/36711#M6329.

Zachęcamy do prowadzenia rozmowy w jednym wątku Emotikon: Szczęśliwy

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Resetowanie aplikacji podczas autoryzacji SMS

soemil009, na Twój podobny post odpowiedzieliśmy już tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa/Nie-pami%C4%99tam-has%C5%82a/m-p/36711#M6329.

Zachęcamy do prowadzenia rozmowy w jednym wątku Emotikon: Szczęśliwy

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Nie pamiętam hasła.

Login możesz sprawdzić na kilka sposobów:

  • w aktywnej aplikacji Moje ING mobile: Profil/Moje dane/Dane osobiste,
  • w umowie,
  • osobiście w naszym oddziale.

Adresy i godziny pracy placówek znajdziesz na stronie: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty.

 

Kiedy będziesz już znał login, hasło zmienisz przez formularz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy.

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Aneks do umowy hipotecznej

Skontaktuj się proszę w tej sprawie z doradcą, z którym podpisywałaś umowę kredytową. Jeśli opóźnienia po stronie dewelopera związane są pandemią, doradca oceni czy mamy możliwość przedłużenia okresu o kolejne 30 dni. 

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Pelnomocnictwo, dwie karty, konto Mobi (18-26)

Tak, tzn. każdy właściciel karty musi spełnić warunek płatności swoją kartą, aby mieć ją za 0 zł.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Kod do karty i aplikacji ustalasz sama, jednak rekomendujemy aby były to dwie różne kombinacje ze względu bezpieczeństwa Emotikon: Szczęśliwy

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎19-03-2018 17:02
Data ostatnich odwiedzin ‎12-06-2022 12:58
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 434
Łączna liczba otrzymanych Lajków 102
Posty, które lubię