Re: REKLAMACJA 121228/112025 - Brak zwrotu środków po awarii wpłatomatu (5000 zł)
Przykro nam, że wpłatomat nie zadziałał prawidłowo. Zgłoszenia weryfikujemy i rozpatrujemy tak szybko jak to możliwe. Przekazaliśmy do działu reklamacji prośbę o pilną weryfikację Twojej sprawy.
Standardowo wpływ na konto może być przelewem własnym w ramach kont w naszym banku. Warto jednak spojrzeć do umowy, czy nie ma tam dodatkowej klauzuli, która mówi o wpływie z innego konta (banku) lub wynagrodzenia. W razie wątpliwości napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści z zakresu kredytów hipotecznych są dostępni od 8:00 do 18:00 w dni robocze
Wczoraj pojawiały się problemy z działaniem naszej aplikacji na systemach iOS 16. Dzisiaj już nie powinny się pojawiać. Daj znać, jeśli u Ciebie jest inaczej.
Przekazałam do działu reklamacji prośbę o pilną weryfikację Twojego zgłoszenia. Status reklamacji możesz sprawdzać również w Moim ING w zakładce Pomoc i kontakt - Reklamacje i zgłoszenia.
Zgodnie z przepisami (m.in. art. 62b Prawa bankowego), środki z rachunku VAT mogą być użyte wyłącznie do opłacenia określonych zobowiązań publicznoprawnych, takich jak:
VAT z faktur od kontrahentów,
ZUS - składki ubezpieczeniowe (tylko przy zwykłym przelewie, nie split payment),
W potwierdzeniu złożonej reklamacji powinieneś znaleźć maksymalny termin rozpatrzenia. Status swojej reklamacji możesz też weryfikować w zakładce Pomoc i kontakt - Reklamacje i zgłoszenia w Moim ING
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!
Szkoda, że tak uważasz. Wiele zmian, które wprowadziliśmy są odpowiedzią na opinie naszych klientów. Przekazaliśmy również Twoje zdanie do odpowiedniej jednostki w naszym banku
Proszę sprawdź, czy masz aktualną wersję aplikacji Moje ING. Jeśli tak, zaloguj się, kliknij w koło "Karty i płatności", następnie "BLIK" i na dole strony "Wyłącz BLIK". Wyloguj się, zaloguj ponownie, aktywuj BLIKA i BLIKA zbliżeniowego jeszcze raz. To powinno pomóc. Jeśli nadal będziesz miał kłopoty z płatnościami, proszę skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING - przekażemy w tej sprawie zgłos
W tej sprawie skontaktuj się z naszymi ekspertkami i ekspertami z zakresu kredytów hipotecznych. Spotkanie możesz umówić w Moim ING (Pomoc i kontakt - Skontaktuj się - Spotkania ze specjalistą) lub na stronie www.ing.pl w zakładce Kontakt - Umów spotkanie. Z dostępnych opcji polecam spotkanie wideo, na którym możesz porozmawiać z dowolnego miejsca, nie tracąc czasu na dojazd
Przykro nam, że wpłatomat nie zadziałał prawidłowo Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę do działu reklamacji o pilną weryfikację Twojej sprawy
Bardzo mi przykro, że spotkała Cię taka sytuacja Jeśli reklamacja została odrzucona, możesz jeszcze zgłosić odwołanie. Zrobisz to w Moim ING w zakładce Pomoc i kontakt - Reklamacje i zgłoszenia. Specjaliści ponownie zweryfikują Twoją sprawę.
Re: Własna karta bankowa do jednego konta bankowego
Możesz zamówić kartę do konta, którego jesteś współwłaścicielem. Zrobisz to w bankowości internetowej Moje ING w zakładce Oferta - Karty i płatności - Karty do konta i przedpłacone. Możesz zamówić kartę Visa do konta, którą wydajemy bezpłatnie lub Moją kartę ING, na której możesz wybrać wizerunek z galerii lub wgrać własne zdjęcie - za wydanie tej karty pobierzemy opłatę 15 zł.
Przykro nam, że wpłatomat nie zadziałał prawidłowo Prosimy podaj numer swojej reklamacji. Przekażemy prośbę o jej pilne rozpatrzenie do jednostki, która zajmuje się Twoim zgłoszeniem
Re: Koniec oprocentowania stalego i przejście na zmienne
Dzień dobry
1. Wskaźnik WIBOR jest aktualizowany w każdy dzień roboczy. Stawkę WIBOR 6M zgodnie z zapisami umowy weźmiemy z 8 sierpnia (10.08 wypada w niedzielę, w takiej sytuacji zawsze jest to piątek poprzedzający).
2. Nowi klienci mają w umowach WIBOR 1M + marża, jednak nie powoduje to zmian w zapisach umów zawartych wcześniej. W tej sytuacji nadal będzie kontynuacja WIBOR 6M + marża.
Po naszych pracach serwisowych w ostatnim czasie, u niektórych klientów może pojawić się błąd, skutkujący wymuszeniem ponownej aktywacji aplikacji. Przepraszamy za utrudnienia z tym związane.
Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto
Przelew możesz zlecić z konta w złotych jako przelew walutowy lub bezpośrednio z konta walutowego. W przypadku trybu pilnego DZIŚ, przelew zostanie udostępniony w banku odbiorcy w tym samym dniu. Jeśli zlecisz przelew w trybie zwykłym, to czas realizacji wynosi 2-3 dni robocze.
Jeśli w ciągu 90 dni nie zalogujesz się do aplikacji na zaufanym urządzeniu, automatycznie usuniemy je z Twoich zaufanych ze względu bezpieczeństwa. W tej sytuacji faktycznie wymagana jest ponowna aktywacja aplikacji
Re.: Powiadomienia PUSH dotyczące próśb o przelew BLIK
Otrzymaliśmy potwierdzenie, że powiadomienia działają obecnie prawidłowo. Jeśli ponownie zaobserwujesz kłopoty z nimi, prosimy napisz do nas na Czacie w Moim ING. Specjalista przekaże zgłoszenie do działu technicznego
Przykro nam, że podjęłaś decyzję o zamknięciu konta u nas Jeśli nie masz już kont ale nadal możesz logować się w bankowości internetowej - to do zamknięcia pozostaje jedynie ta usługa. Możesz ją zamknąć w zakładce Ustawienia - Bezpieczeństwo - Dostęp do bankowości - Zamykanie Mojego ING.
Usługi możesz też zamknąć w placówce bankowej. Na spotkanie zabierz aktualny dokument tożsamości.