W zakładce Usługi - Moje promocje wyświetlamy tylko te oferty, w których bierzesz już udział. Aby sprawdzić jakie promocje przygotowaliśmy dla Ciebie, przejdź do zakładki Oferta ING - Promocje 😊
Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z specjalistą, który przyjmował Twój wniosek, aby sprawdzić te informacje. Możesz także skontaktować się z nami na czacie w Moim ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.
Standardowo środki na płatność raty blokujemy rano, a wieczorem księgujemy. Jeśli pieniądze na płatność wpływają w tym samym dniu, to wszystko jest w porządku.
Możesz też zmienić płatność raty np. na 1 dzień miesiąca - zrobisz to w dowolnym oddziale naszego banku.
W przypadku prowadzonej działalności gospodarczej należy podać dochód z ostatniego rozliczonego PIT, więc jeśli rozliczasz się na podstawie PIT16A, możesz przedstawić nam ten dokument. Natomiast rozdzielność majątkowa w kontekście Funduszu Wsparcia Kredytobiorców nie jest brana pod uwagę, jeśli tworzycie wspólne gospodarstwo domowe.
Potwierdzenie przelewu możesz pobrać wyłączenie po zalogowaniu do bankowości internetowej. Nie mamy usługi automatycznej wysyłki potwierdzeń na adres email itp.
Przekazałam Twoje sugestie co do takiego rozwiązania do odpowiedniej jednostki w naszym banku
Re: Dobranie kredytu hipotecznego ze stałym oprocentowaniem
Przy stałym oprocentowaniu nie ma możliwości wnioskowania o dodatkowe pieniądze. Taka opcja jest tylko przy zmiennym oprocentowaniu. Przy stałej stopie pozostaje wniosek o nowy kredyt lub pożyczkę.
Re: Zajęcie egzekucyjne a zwrot środków z odwołanego przelewu
Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z naszymi specjalistami z zakresu zajęć egzekucyjnych. Są dostępni w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00 na Czacie w Moim ING oraz pod telefonem +48323570069.
Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie ze specjalistą z zakresu kredytów hipotecznych. W Moim ING po zalogowaniu wybierz "Pomoc i kontakt", potem "Skontaktuj się", następnie "Spotkania ze specjalistą ING".
Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na Czacie w Moim ING. Jeśli na karcie powstała nadpłata, specjalista przyjmie dyspozycję przeksięgowania na Twoje konto
Re: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat
Na ten moment nie znamy jeszcze szczegółów. Kiedy będziemy wprowadzać nowości, z pewnością informacja pojawi się na naszej stronie. Zachęcamy do sprawdzania jej 😊
Standardowo przelew bez przewalutowania powinien od razu być zrealizowany między kontami w naszym banku. Jeśli u Ciebie jest inaczej, proszę napisz do nas w tej sprawie na Czacie w Moim ING, zweryfikujemy to w systemie.
Miło nam, że korzystasz z blika i samej funkcjonalności prośby o przelew BLIK. Dziękujemy za Twoje zgłoszenie. Tak, jest to błąd po naszej stronie i wyprowadzimy go w niedługim czasie.
Re: Bank chciał pobrać dwie raty w jednym terminie
Przykro mi, jednak przez Forum nie możemy sprawdzić Twojej sytuacji w systemie. Proszę skontaktuj się z naszymi specjalistami na czacie w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 57.
Historia czatu zapisuje się automatycznie po zakończonej rozmowie, znajdziesz ją w zakładce Usługi - Dokumenty i zaświadczenia - Moje dokumenty.
Przykro nam, że podjęłaś decyzję o zamknięciu konta w naszym banku Niestety przez forum nie mamy wglądu do Twojego konta i nie możemy zweryfikować tej sytuacji. Jeśli chcesz coś jeszcze wyjaśnić, prosimy napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjalista zweryfikuje również status Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że pozostaniesz naszą klientką.
Re: Nowy telefon nie można dokończyć aktywacji aplikacji.
Prosimy, spróbuj skorzystać z tych rozwiązań:
sprawdź w Moim ING, czy Twój numer do autoryzacji ma wprowadzony numer kierunkowy kraju. Możesz to zrobić w Moim ING w zakładce Ustawienia - Bezpieczeństwo,
sprawdź w swoim telefonie, czy masz włączoną blokadę na połączenia przychodzące od nieznanych nadawców (niezapisanych w książce) - jeśli tak, wyłącz tę opcję i dodaj nasz numer do swoich kontakt
Ustawa o przeniesienie OFE do IKE nie została zatwierdzona, nie możesz więc posiadać dwóch IKE. Powinieneś dowiedzieć się, gdzie aktualnie znajdują się Twoje pieniądze - prawdopodobnie mogły zostać przekazane do ZUS, jednak tego nie jesteśmy w stanie zweryfikować. Najlepiej jeśli skontaktujesz się z instytucją, w której zakładałeś OFE.
Re: Re.: Twoja karta *XXXX jest nieaktywna. Aktywuj kartę aby zapłacić. Kliknij.
Aniam, dzisiaj na czacie jesteśmy do 16:00, zapraszamy do kontaktu w sprawie karty. Niestety przez Społeczność nie sprawdzimy informacji o Twojej karcie w systemie.
Przekazałam Twoją sugestię o wysokości opłat do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Co do powiadomień, u nas również możesz włączyć przesyłanie informacji o transakcjach w formie SMS - zrobisz to w zakładce: Administracja i narzędzia -> Administracja -> Ustawienia powiadomień.
W najbliższym czasie planujemy także udostępnić powiadomienia push na telefon o uznaniach i obciążeniach.