Regulamin Serwisu Internetowego „Społeczność ING”
- Postanowienia ogólne
- Serwis Internetowy „Społeczność ING” udostępniany jest Użytkownikom na zasadach określonych w niniejszym regulaminie (zwanym dalej „Regulaminem”) przez ING Bank Śląski S.A. z siedzibą przy ul. Sokolskiej 34, 40-086 Katowice, Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy Katowice Wschód w Katowicach, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, numer rejestru: KRS 0000005459, NIP: 634-013-54-75, kapitał zakładowy: 130 100 000 zł, kapitał wpłacony: 130 100 000 zł (w dalszej części Regulaminu zwany „Bankiem”).
- Poprzez przystąpienie do korzystania z Serwisu Użytkownik przyjmuje do wiadomości i akceptuje warunki niniejszego Regulaminu i zobowiązany jest do ich przestrzegania.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa powszechnie obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Wszelkie spory powstałe na tle korzystania z Serwisu mogą być rozstrzygane polubownie. W przypadku niemożności rozstrzygnięcia sporów polubownie, spór zostanie rozstrzygnięty przez właściwy sąd ustalony zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
- Definicje
- Społeczność ING/Serwis - zorganizowana platforma internetowa, dostępna pod adresem
spolecznosc.ing.pl, składająca się z dwóch części:
- Forum Serwisu,
- Blog Serwisu.
- Użytkownik - Użytkownik zarejestrowany lub Użytkownik niezarejestrowany
- Użytkownik zarejestrowany - osoba fizyczna korzystająca z Serwisu za pośrednictwem sieci Internet, która dokona uprzedniej rejestracji oraz logowania, na wyznaczonej do tego stronie w Serwisie.
- Użytkownik niezarejestrowany - każda niezalogowana osoba fizyczna, korzystająca z Serwisu za pośrednictwem sieci Internet.
- Partner - każdy podmiot współpracujący z Bankiem na podstawie stosownej umowy.
- Materiały - teksty, zdjęcia, grafiki, treści audiowizualne, treści multimedialne i inne treści udostępniane w Serwisie, w tym stanowiące utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Społeczność ING/Serwis - zorganizowana platforma internetowa, dostępna pod adresem
spolecznosc.ing.pl, składająca się z dwóch części:
- Rejestracja w Serwisie
- Dokonanie rejestracji Użytkownika w Serwisie, wymaga podania następujących danych:
- nazwa Użytkownika,
- adres e-mail,
- hasło, za pomocą którego Użytkownik będzie logował się do Serwisu.
- Warunkiem dokonania rejestracji jest akceptacja przez Użytkownika postanowień Regulaminu.
- Celem potwierdzenia rejestracji w Serwisie, Użytkownik powinien kliknąć link aktywacyjny, który otrzyma na podany przez niego adres e-mail.
- Rejestracja w Serwisie jest czynnością wykonywaną przez danego Użytkownika jednorazowo. Aby
korzystać z Usług dostępnych dla Użytkowników zarejestrowanych, wymagane jest dokonanie
logowania, co następuje poprzez podanie:
- nazwy Użytkownika,
- hasła za pomocą którego Użytkownik loguje się do Serwisu
- Użytkownik niezarejestrowany może korzystać z Serwisu anonimowo, z zastrzeżeniem pkt IV ust. 1lit. b) i c).
- Użytkownik zarejestrowany może korzystać z Serwisu przy użyciu pseudonimu.
- Rejestracja w serwisie i dołączenie do Społeczności ING jest niezależne od bycia Klientem Banku.
- Użytkownikami mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych.
- Dokonanie rejestracji Użytkownika w Serwisie, wymaga podania następujących danych:
- Zasady korzystania z Serwisu
- W ramach Serwisu, Bank umożliwia Użytkownikowi w szczególności:
- zapoznawanie się z Materiałami przygotowanymi przez Bank, Partnerów lub innych Użytkowników,
- umieszczanie tekstów na Forum Serwisu (dostępne wyłącznie dla Użytkowników zarejestrowanych),
- umieszczanie tekstów (komentarzy) na Blogu Serwisu (dostępna wyłącznie dla Użytkowników zarejestrowanych),
- uzyskiwanie informacji odnośnie prowadzonych przez Bank działań marketingowych, konkursów, promocji.
- Użytkownik może korzystać z Serwisu w miejscu i czasie przez siebie wybranym, z zastrzeżeniem pkt IX Regulaminu.
- Korzystanie przez Użytkownika z Serwisu jest bezpłatne.
- Bank ma prawo zamieszczania w Serwisie treści reklamowych, marketingowych, dotyczących usług oraz produktów Banku lub Partnerów. Treści reklamowe, o których mowa w zdaniu poprzednim, stanowią integralną część Blogu Serwisu.
- Użytkownikowi przysługuje w każdym czasie prawo do rezygnacji z korzystania z Serwisu. Oświadczenie o rezygnacji należy nadesłać na adres e-mail: spolecznosc@ing.pl
- Bank zastrzega sobie prawo do zakończenia udostępniania Serwisu o czym powiadomi Użytkowników z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem, za pośrednictwem informacji umieszczonej w Serwisie oraz wiadomości e-mail przesyłanych na podane podczas rejestracji adresy poczty elektronicznej Użytkowników zarejestrowanych.
- Bank ma prawo do czasowego zaprzestania udostępniania Serwisu z przyczyn technicznych.
- W ramach Serwisu, Bank umożliwia Użytkownikowi w szczególności:
- Prawa i obowiązki Użytkowników
- W zakresie Serwisu zabrania się zamieszczania przez Użytkowników treści sprzecznych z
obowiązującymi przepisami prawa, normami obyczajowymi, moralnymi i społecznymi oraz postanowieniami
niniejszego Regulaminu. W szczególności zabrania się umieszczania Materiałów,
które:
- zawierają wulgaryzmy,
- naruszają prawa autorskie,
- wzywają do łamania prawa
- zawierają treści pornograficzne,
- zawierają treści propagujące używanie narkotyków bądź niedozwolonych środków odurzających,
- zawierają treści rasistowskie, antysemickie, nacjonalistyczne, pobudzające do agresji, homofobiczne;
- wiadomości powszechnie uznawane za „spam”,
- rozpowszechniają lub nakłaniają do pobierania wirusów komputerowych lub złośliwego/szkodliwego oprogramowania,
- są bezpośrednimi atakami na innych Użytkowników
- zawierają dane osobowe, w tym teleadresowe lub adresy poczty elektronicznej;
- służą agitacji politycznej, religijnej lub innej;
- nie mają związku z tematyką poruszaną w zakresie Forum Serwisu lub Blogu Serwisu,
- są kopią uprzednio zamieszczonych komentarzy lub wpisów,
- naruszają dobra osobiste osób trzecich,
- zawierają linki do stron poza domeną ing.pl,
- zawierają sekwencje logowania lub opisy ścieżek dostępów do zewnętrznych narzędzi nieautoryzowanych przez ING.
- Zabronione jest używanie Serwisu w sposób utrudniający korzystanie z niego przez pozostałych Użytkowników lub powodującego zakłócenia w jego działaniu.
- Zabronione jest zamieszczanie pod swoją nazwą Użytkownika Materiałów osób trzecich lub podszywanie się pod inne osoby.
- Zabronione jest zamieszczanie przez Użytkowników w Serwisie bez zgody Banku przekazów reklamowych w każdej postaci lub treści zmierzających do promowania usług lub towarów. Zabrania się promowania podmiotów konkurencyjnych wobec Banku, a także ich produktów lub usług.
- Zabronione jest składanie oczywiście bezzasadnych lub powtarzających się zgłoszeń lub skarg bez uzasadnienia.
- Publikowanie przez użytkownika treści, które naruszają prawo, mogą być zgłaszane przez Bank do odpowiednich instytucji.
- Użytkownik serwisu ma prawo do zgłaszania niewłaściwych treści przez wybranie opcji „Zgłoś nieodpowiednią zawartość”.
- Użytkownik serwisu oznaczony jako pracownik ING, może zamieszczać w serwisie zweryfikowane linki do stron zewnętrznych.
- W zakresie Serwisu zabrania się zamieszczania przez Użytkowników treści sprzecznych z
obowiązującymi przepisami prawa, normami obyczajowymi, moralnymi i społecznymi oraz postanowieniami
niniejszego Regulaminu. W szczególności zabrania się umieszczania Materiałów,
które:
- Zasady przeciwdziałania nadużyciom, moderacja i skutki naruszenia postanowień Regulaminu
- Bank dokłada wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczne i uczciwe korzystanie z usług oferowanych w ramach Serwisu. W celu ochrony przed nadużyciami stosowane są odpowiednie procedury oceny i reagowania na niezgodne z regulaminem lub szkodliwe działania Użytkowników.
- Bank zastrzega sobie prawo zawieszenia dostępu do Serwisu na rozsądny okres nie dłuższy jednak niż 12 miesięcy Użytkownikowi naruszającemu postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Bank ma prawo zawieszenia, na rozsądny okres nie dłużej jednak niż na okres 12 miesięcy i po wydaniu uprzedniego ostrzeżenia - rozpatrywania zgłoszeń przez osoby lub podmioty dokonujące często oczywiście bezzasadnych zgłoszeń lub przez skarżących wnoszących często oczywiście bezzasadne skargi, przy czym pierwsze zawieszenie nie będzie przekraczać 3 miesięcy.
- Moderatorzy przy ocenie naruszeń biorą pod uwagę wszystkie istotne fakty i okoliczności, w tym w
szczególności:
- skalę naruszeń lub niezasadnych zgłoszeń,
- stosunek liczby naruszeń do całkowitej liczby zamieszczonych treści lub zgłoszeń dokonanych przez użytkownika,
- ciężar nadużycia, w tym charakter nielegalnych treści oraz konsekwencje ich publikacji dla innych użytkowników i społeczności platformy,
- zamiar użytkownika, jeśli można go określić, oraz czy działania użytkownika są celowym naruszeniem zasad platformy.
- W przypadku uznania aktywności Użytkownika za nadużycie moderatorzy mają prawo do gradacji sankcji
za naruszenia:
- pierwsze naruszenie: ostrzeżenie lub zawieszenie konta na okres do 1 miesiąca,
- drugie naruszenie: zawieszenie konta na okres od 1 do 3 miesięcy,
- trzecie i kolejne naruszenie: zawieszenie konta na okres od 3 do 12 miesięcy w przypadku poważnych naruszeń (np. łamanie prawa, powtarzający się spam)
- Okres zawieszenia świadczenia usług ustalany jest na podstawie oceny ciężaru nadużycia oraz jego konsekwencji, przy czym Użytkownik zostanie poinformowany o powodach zawieszenia oraz przewidywanym czasie jego trwania.
- Bank ma prawo, po dokonaniu weryfikacji, do usuwania treści zamieszczonych przez Użytkowników w Serwisie w przypadku ich sprzeczności z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Bank w Serwisie może stosować zautomatyzowaną selekcję wpisów podejrzanych o spam, naruszenie regulaminu bądź wpisów naruszających prawo, które następnie są weryfikowane przez moderatorów, jak również w sposób zautomatyzowany maskuje wulgaryzmy.
- Moderatorzy rozpatrują poszczególne przypadki naruszeń bez zbędnej zwłoki, w sposób terminowy (do 14 dni od dnia zgłoszenia), niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności.
- Bank umożliwia użytkownikom zgłaszanie nieodpowiednich treści przez opcję „Zgłoś nieodpowiednią zawartość”. Zgłoszenie trafia do weryfikacji przez moderatorów. Moderatorzy rozpatrują wszystkie zgłoszenia, które otrzymują w sposób terminowy (do 14 dni od dnia zgłoszenia), niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności. Zgłaszający jest informowany o wyniku rozpatrzenia zgłoszenia w wiadomości prywatnej w Społeczności ING.
- Zgłoszenie, o jakim mowa w ust. 10 powinno zawierać:
- wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że odpowiednie informacje stanowią nielegalne treści,
- jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści,
- imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/92/UE z dnia 13 grudnia 2011 r. w sprawie zwalczania niegodziwego traktowania w celach seksualnych i wykorzystywania seksualnego dzieci oraz pornografii dziecięcej,
- oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
- W przypadku nałożenia ograniczeń, o jakich mowa w powyżej Bank przekazuje Użytkownikowi jasne i
konkretne uzasadnienie nałożenia na niego takiego ograniczenia. Możliwe ograniczenia i konsekwencje
dla Użytkownika i/lub nielegalnej treści mogą obejmować:
- usunięcie nielegalnej treści,
- ograniczenie w zakresie jej widoczności w Serwisie,
- uniemożliwienie dostępu do treści lub depozycjonowanie treści,
- zawieszenie dostępu do konta Użytkownika.
- Bank w uzasadnieniu podjętej decyzji wskaże Użytkownikowi następujące informacje:
- jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie nielegalnych treści, wskazanie podstawy prawnej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane informacje za nielegalne treści,
- jakie konsekwencje lub ograniczenia zostały przez niego podjęte co to nielegalnej treści,
- wszelkie fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację, czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia dokonanego przez osobę lub podmiot zgłaszający, czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z własnej inicjatywy Banku oraz, gdy jest absolutnie niezbędne, tożsamość zgłaszającego,
- w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację, czy decyzję podjęto w odniesieniu do treści wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych narzędzi,
- jeżeli decyzja opiera się na zarzucanej niezgodności informacji z Regulaminem, wskazanie podstawy, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których uznaje się dane informacje za niezgodne z Regulaminem.
- informacje na temat przysługujących Użytkownikowi możliwości odwołania się od decyzji, w szczególności w stosownych przypadkach za pośrednictwem wewnętrznych mechanizmów rozpatrywania skarg, pozasądowego rozstrzygania sporów i sądowych środków odwoławczych.
- Użytkownik ma prawo odwołania się od decyzji Banku nakładającej ograniczenia (złożyć reklamację) w trybie przewidzianym w pkt XI w terminie 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o nałożeniu ograniczenia.
- Użytkownik, który dokonał zgłoszenia, o jakim mowa w ust. 10 ma prawo odwołania się od decyzji Banku (złożyć reklamację) w przedmiocie rozpoznania zgłoszenia w trybie przewidzianym w pkt XI w terminie 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o decyzji Banku w przedmiocie dokonanego przez niego zgłoszenia.
- Własność intelektualna
- Zarówno Serwis jak i znajdujące się w nim Materiały, są chronione na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. ( Dz.U. Nr 24, poz. 83 z poźn. zm.) oraz Ustawy prawo własności przemysłowej z dnia 30 czerwca 2000 r. (Dz.U. 2001 Nr 49, poz. 508 z późn. zm.).
- Prawa do Materiałów umieszczonych przez Bank przysługują Bankowi lub Partnerom z tym zastrzeżeniem, że w sytuacji gdy przedmiotowe prawa przysługują Partnerom, Bank prezentuje je w Serwisie na podstawie stosownych umów zawartych z tymi osobami, w szczególności umów licencyjnych lub na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. Użytkownik umieszczając Materiały w Serwisie wyraża zgodę na ich nieodpłatną publikację w Serwisie.
- Bez uprzedniej zgody Banku, korzystanie przez Użytkowników z Serwisu, może nastąpić wyłącznie w ramach dozwolonego użytku przewidzianego w ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Użytkownik oświadcza, że zamieszczone przez niego Materiały są wolne od wszelkich wad prawnych oraz roszczeń osób trzecich oraz że posiada wszelkie prawa do Materiałów, w szczególności majątkowe prawa autorskie i/albo prawa pokrewne. Użytkownik gwarantuje, że posiada zgodę na rozpowszechnienie wizerunku wszelkich osób znajdujących się na zamieszczanych przez siebie w Serwisie Materiałach, a także oświadcza, że ich umieszczenie w Serwisie nie narusza jakichkolwiek praw osób trzecich.
- Odpowiedzialność Banku
- Z zastrzeżeniem przepisów prawa powszechnie obowiązującego przewidujących odpowiedzialność
Banku - Bank nie ponosi odpowiedzialności za:
- sposób, korzystania przez Użytkowników z Serwisu, ani za jakiekolwiek wynikłe z tego skutki;
- materiały, w tym komentarze lub wpisy zamieszczane w Serwisie przez Użytkowników zarejestrowanych;
- szkody powstałe w wyniku korzystania z Serwisu lub braku możliwości korzystania z Serwisu, jeżeli są one spowodowane przez osoby trzecie lub siłę wyższą. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, dotyczy także odpowiedzialności z tytułu szkód spowodowanych przez wirusy komputerowe, włamania do systemu Użytkownika, przejęcia haseł przez osoby trzecie, jeśli do zdarzeń tych doszło bez winy Banku;
- zdarzenia, które pozostają poza kontrolą Banku.
- Materiały umieszczone w Blogu Serwisu mogą stanowić materiały marketingowe i informacyjno-edukacyjne. Bank nie gwarantuje przydatności Materiałów umieszczonych w Serwisie do określonych celów.
- Materiały umieszczone w Blogu Serwisu nie stanowią interpretacji prawnej, porady prawnej, nie są opinią prawną ani nie stanowią porady inwestycyjnej. Nie stanowią one również oficjalnego stanowiska ING Banku Śląskiego S.A. oraz wiążącej oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego dla jakichkolwiek podmiotów, w szczególności oferty jakichkolwiek usług, w tym usług bankowych, świadczonych Użytkownikom Serwisu oraz usług doradztwa inwestycyjnego.
- Z zastrzeżeniem przepisów prawa powszechnie obowiązującego przewidujących odpowiedzialność
Banku - Bank nie ponosi odpowiedzialności za:
- Warunki techniczne
- Do korzystania z Serwisu niezbędne jest posiadanie przez Użytkownika urządzenia mającego dostęp do
sieci Internet oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron WWW.
Użytkownik zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie:
- hardware,
- połączenie z siecią Internet,
- przeglądarkę internetową (zalecana najnowsza wersja Chrome, Firefox, Internet Explorer 8, 9, 10 lub 11, Safari).
- Bank zastrzega, że w przypadku niektórych stron Serwisu dla skorzystania z pełnej ich funkcjonalności, może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Javascript, Java, Flash oraz cookies.
- Do korzystania z Serwisu niezbędne jest posiadanie przez Użytkownika urządzenia mającego dostęp do
sieci Internet oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron WWW.
Użytkownik zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie:
- Dane osobowe
- Bank jest Administratorem danych osobowych, więcej w Informacji o przetwarzaniu danych osobowych https://www.ing.pl/_fileserver/item/1130538
- Postępowowanie reklamacyjne
- Serwis nie jest kanałem reklamacyjnym usług i produktów Banku. Celem złożenia reklamacji dotyczących produktów i usług Banku należy posługiwać się dedykowanymi do tego kanałami reklamacyjnymi - każdorazowo wskazywanymi przez Bank. Tym samym zamieszczenie w Serwisie wypowiedzi o charakterze reklamacyjnym nie będzie uznawane za rozpoczęcie procesu reklamacyjnego.
- Użytkownik może złożyć reklamację:
- w postaci elektronicznej:
- na skrzynkę e-mail: spolecznosc@ing.pl,
- przez system bankowości internetowej ING Banku - dla Użytkownika będącego stroną umowy o ten system,
- na adres do doręczeń elektronicznych wpisany do bazy adresów elektronicznych AE:PL-69368-51081-ERVRU-12, o ile usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego jest aktywna zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa oraz umowami zawartymi przez Uczestnika i Bank.
- ustnie:
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 − dla telefonów stacjonarnych i komórkowych (koszt połączenia wg stawek operatora),
- osobiście w placówce bankowej, realizującej tę czynność
- na piśmie:
- pocztą na adres ING Bank Śląski S.A., ul. Sokolska 34, Super Circle Contact Centre, 40-086 Katowice,
- osobiście w placówce bankowej wykonującej tę czynność.
- w postaci elektronicznej:
- W treści reklamacji Użytkownik powinien podać swoje:
- imię i nazwisko,
- adres korespondencyjny,
- numer telefonu,
- uzasadnienie reklamacji.
- Użytkownik może wybrać następujące sposoby odpowiedzi:
- w postaci elektronicznej:
- przez system bankowości internetowej – dla Użytkownika będącego stroną umowy o ten system;
- na skrzynkę e-mail Użytkownika, wskazaną w zgłoszonej reklamacji,
- na adres doręczeń elektronicznych wskazany przez Użytkownika, o ile Bank posiada możliwość odpowiedzi na ten adres,
- w formie papierowej listem na adres korespondencyjny
- w postaci elektronicznej:
- Serwis przesyła odpowiedź w sposób, jaki Użytkownik wybierze podczas składania reklamacji.
- Serwis udzieli odpowiedzi niezwłocznie - nie później niż 30 dni od daty otrzymania reklamacji. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w tym terminie, może on zostać wydłużony - nie może przekroczyć 60 dni od daty otrzymania reklamacji. Poinformujemy Cię o przyczynach opóźnienia, wskażemy okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia reklamacji i przedstawimy nowy termin zakończenia postępowania reklamacyjnego.
- W trakcie postępowania reklamacyjnego Serwis może zwrócić się do Ciebie o przedstawienie dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów. W takim przypadku Serwis może się z Tobą skontaktować telefonicznie.
- W przypadku nieuznania reklamacji przez Serwis Użytkownik ma prawo złożenia odwołania do Serwisu.
- Użytkownik ma prawo do zwrócenia się o rozstrzygnięcie jego sprawy do dowolnego organu pozasądowego rozstrzygania sporów certyfikowanego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 Października 2022 r. w sprawie Jednolitego Rynku Usług Cyfrowych oraz zmiany Dyrektywy 2000/31/We (Akt o usługach cyfrowych) z dnia 19 października 2022 r.
- Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin może być zmieniany przez Bank. Zmiany będą publikowane w postaci ujednoliconego tekstu Regulaminu w zakresie Serwisu.
- Jeżeli Użytkownik jest zarejestrowany na stronie spolecznosc.ing.pl otrzyma wiadomość e-mail z informacją o zmianie Regulaminu najpóźniej na 30 dni przed planowaną datą zmiany Regulaminu.
- Do zdarzeń mających miejsce przed wejściem zmiany Regulaminu w życie stosuje się Regulamin obowiązujący w chwili zdarzenia.
- Jeżeli Użytkownik nie akceptuje zmiany Regulaminu może zrezygnować z korzystania z Serwisu składając oświadczenie o jakim mowa w pkt IV ust.5.
- Zmiany Regulaminu nie wpływają na prawa nabyte przez Użytkownika przed dniem wejścia zmiany w życie.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.03.2025 r.
- Korzystanie przez Użytkownika niezarejestrowanego z Serwisu po wprowadzeniu zmian Regulaminu oznacza jego akceptację.
- Wszelkie uwagi, komentarze i pytania związane z Serwisem, kwestiami dotyczącymi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 Października 2022 r. w sprawie Jednolitego Rynku Usług Cyfrowych oraz zmiany Dyrektywy 2000/31/We (Akt o usługach cyfrowych) z dnia 19 października 2022 r. należy kierować drogą elektroniczną na adres: spolecznosc@ing.pl lub pisemnie na adres: ING Bank Śląski, CECBE, ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim i angielskim.
- Pozyskanie, utrwalenie lub odtworzenie aktualnej wersji Regulaminu jest możliwe na stronie internetowej pod adresem: www.ing.pl/spolecznosc