Odpowiedz

Re: Zeskanuj i zapłać

Witam serdecznie, czy po roku rozważyliście Państwo za i przeciw tej usługi i co udalo sie ustalic?

Przyznam szczerze, że w temacie kodów QR odstajecie od reszty banków...

qwisnia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
4
05-06-2025
Wiadomość 11 z 16 (2 287 wyświetleń)

Re: Zeskanuj i zapłać

Minął miesiąc i brak odpowiedzi - trzeba przyznać, że poszanowanie klienta na przyzwoitym korporacyjnym poziomie.

qwisnia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
4
05-06-2025
Wiadomość 12 z 16 (2 049 wyświetleń)

Re: Zeskanuj i zapłać

Przepraszamy, że tak długo czekałeś na informację. Obecnie nie planujemy takiego rozwiązania.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 13 z 16 (2 018 wyświetleń)

Re: Zeskanuj i zapłać

Piszę jako developer integrujący płatności na fakturach dla firmy, która co miesiąc wystawia tysiące faktur zawierających kod 2D/QR w standardzie rekomendowanym przez Związek Banków Polskich (ZBP). Ten format jest obsługiwany przez większość dużych banków w Polsce, m.in.:
Alior Bank, BNP Paribas, PKO BP, Santander Bank Polska, Credit Agricole, Pekao S.A., mBank, Citibank, Millennium oraz Getin Bank.

 

Niestety, jedynym dużym bankiem, który wciąż nie obsługuje tego standardu, jest ING mimo zgłaszanych już wcześniej uwag, znalazłem jeszcze posty z 2017r. Efektem tego jest, że klienci ING, którzy próbują zapłacić za fakturę skanując kod QR, nie mogą tego zrobić - muszą ręcznie przepisywać numer rachunku, kwotę i tytuł. Dla wielu osób to niezrozumiałe, bo w innych aplikacjach bankowych działa to bez problemu.

 

Trudno nam znaleźć odpowiedź dla klientów ING w związku z brakiem możliwości skorzystania z tego udogodnienia jakim jest skanowanie danych do płatności poprzez 2D/QR, dlatego pytam otwarcie czy ING planuje wdrożenie obsługi standardu 2D/QR dla płatności faktur, zgodnie z rekomendacją ZBP? Jeśli nie to prosimy o jasną deklarację, czy bank sugeruje firmom takim jak nasza odsyłać klientów do innych banków, które obsługują ten standard?

 

Nie chcielibyśmy tego robić, ale w tej chwili nie jesteśmy w stanie zapewnić klientom ING tej samej wygody, jaką mają użytkownicy innych banków.

Z naszej perspektywy wdrożenie obsługi kodu 2D/QR byłoby korzystne dla wszystkich stron:

- uproszczenie procesu płatności,

- mniejsza liczba błędów przy przepisywaniu danych,

- pozytywny odbiór klientów i firm korzystających z ING.

 

Zwracamy się z prośbą o potraktowanie tej sprawy poważnie i przekazanie informacji do zespołu produktowego. To temat, który realnie wpływa na komfort tysięcy klientów.

 

Dziękuję i liczę na konkretną odpowiedź lub deklarację ze strony ING.

Odpowiedz
0 Lajków
stage24
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-10-2025
Wiadomość 14 z 16 (1 315 wyświetleń)

Re: Zeskanuj i zapłać

Nie będę się brzydko wyrażał gdzie ING ma opinie swoich klientów Emotikon: Mrugający Na żadne zmiany bym nie liczył.

Obecny kierunek "rozwoju" ING jest nakreślony w głowie jakiegoś managera i z wygodą korzystania nie ma nic wspólnego. Dodatkowym kuriozum jest to, że zmian nikt nie testuje przed wrzuceniem na produkcję.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
204
55
02-12-2022
Wiadomość 15 z 16 (1 281 wyświetleń)

Re: Zeskanuj i zapłać

stage24 Na ten moment nie mamy nowych informacji w tym temacie. Przekazałam Twoją wiadomość do zespołu produktowego. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 16 z 16 (1 020 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy