O LukaszING

LukaszING
4 Polubień
0 Rozwiązań
18 Postów
Re.: Brak wibracji przy płatności telefonem

Zgłosiłem dwa dni temu, jednak udało mi się samemu rozwiązać problem. Dla potomnych: należy wejść w informacje o aplikacji Moje ING, następnie wejść w inne uprawnienia i zaznaczyć jak na obrazku. Domyślnie wszystkie te opcje są wyłączone.

 

0
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Brak wibracji przy płatności telefonem

Zrobiłem zgodnie z zaleceniem i niestety nie pomaga. W dalszym ciągu nie ma żadnego powiadomienia na ekranie telefonu.

2
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Brak wibracji przy płatności telefonem
Witam. Zmieniłem telefon z LG na Xiaomi i mam mały problem przy płatnościach telefonem poprzez NFC. Mianowicie po przyłożeniu telefonu do terminalu płatniczego nie otrzymuję ani wibracji ani powiadomienia na ekranie jak to było w przypadku telefonu LG. Po prostu nic się nie dzieje. Muszę odsunąć telefon od terminalu żeby zobaczyć na ekranie czy NFC zostało odczytane czy nie. Czy to normalne w przy...
4
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

Kto decyduje o tym, czy dla zakupów w danym sklepie wymagane jest potwierdzenie pinem czy też nie? Bo na pewno nie ma to związku z limitem kwotowym transakcji w danym dniu sądząc po tym co obserwuję na swoim przykładzie.

0
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

Nigdy nie loguję się do aplikacji, aby wygenerować kod blik. Po prostu odpalam apkę ING i na stronie głównej mam dodany skrót BLIK. Klikam skrót, wyświetla mi się kod, który wpisuję na terminalu w sklepie. Czasem prosi o zatwierdzenie kodem PIN, a czasem mam tylko przycisk "zatwierdź". Czy to jest prawidłowe działanie? Wolałbym mieć możliwość zatwierdzania pinem każdej transakcji, jeśli nie mam sk

...
2
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re: Re.: Mastercard w telefonie - problem

To takie obejście problemu, a nie rozwiązanie... Rzadko płacę kartą powyżej 100 zł, robię zakupy często, ale za kwoty 30-50 zł. Zróbcie z tym coś proszę, bo jest to irytujące. Albo problem jest po Waszej stronie, albo po stronie Mastercard.

2
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

Mam podobny problem... Od jakiegoś czasu zauważyłem, że płacąc blikiem w sklepach stacjonarnych nie zawsze muszę potwierdzać transakcję PINem do aplikacji ING. Tak jakbym miał dodane zaufane sklepy, ale nie mam. W zapamiętanych sklepach mam jedynie Allegro i nic więcej. Płacąc blikiem w sklepie Biedronka nigdy nie prosi mnie o zatwierdzenie... Trochę to słabe, zwłaszcza że kod BLIK mogę wywołać z

...
4
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re: Re.: Mastercard w telefonie - problem
Tak, zawsze na bieżąco aktualizuję aplikacje.
4
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re: Re.: Mastercard w telefonie - problem
Witam.
Niestety problem znowu wrócił. Znowu nie mogę płacić kartą. W jednym ze sklepów ekspedientka powiedziała mi, że nie tylko ja mam ten problem, także coś jest na rzeczy.
6
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re: Re.: Mastercard w telefonie - problem
Dzięki. Zamknąłem kartę i stworzyłem nową. Na razie wszystko działa ok.
7
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Mastercard w telefonie - problem

Cześć.
Mam od 25 sierpnia problem z płatnością zbliżeniową NFC dla karty Mastercard. Do 24 sierpnia wszystko działało bez zarzutu. 25.08 próbując zapłacić zbliżeniowo, po przyłożeniu telefonu do terminala na ekranie telefonu pojawiał się zielony znaczek "ok" i telefon wibrował tak, jakby wszystko przebiegło pomyślnie, natomiast na ekranie terminalu pojawiał się komunikat "wczytaj ponownie kartę". O

...
10
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Karta wirtualna
Sprawa została już rozwiązana. Tidal zwrócił mi środki, ale tylko dlatego, że nie minęło 14 dni od momentu pobrania środków z karty do momentu, kiedy złożyłem reklamację.

Bank nie poczuwa się do odpowiedzialności, jedynie przeprasza za błąd który wystąpił po ich stronie. Szkoda słów. Gdyby Tidal nie zwrócił mi środków to na pewno nie popuściłbym tego płazem. Kwota wprawdzie niewielka, ale chodzi o ...
0
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Karta wirtualna

Witam.
Moja karta wirtualna została obciążona kwotą 19,99 zł za usługę TIDAL, mimo że karta nie była zasilona żadną kwotą - było na niej 0 zł. Saldo na karcie po obciążeniu było na minusie. Sądziłem, że jeśli na karcie nie ma środków, to nie zostanie ona obciążona. Przynajmniej tak to działa w przypadku innych usług - nie pobierają środków jeśli na karcie ich nie ma, bądź są w niewystarczającej wys

...
2
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Rejestracja numeru telefonu na kartę

Witam.
Wczoraj kupiłem kartę SIM i chciałem ją zarejestrować poprzez konto ING - robiłem tak już kilka razy. Ku mojemu zdziwieniu nie znalazłem takiej opcji. Na stronie banku ING widnieje informacja:

"Możliwość rejestracji numeru telefonu w Moim ING została wyłączona. Dowiedz się, gdzie możesz zarejestrować numer."

 

Dlaczego? Było to spore udogodnienie...

2
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re: Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.

Witam.
Problem już nie występuje. Wczoraj wykonałem transakcję powyżej 50 zł i terminal wymagał podania kodu PIN.

1
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re: Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.

Nie na niektórych terminalach, tylko na wszystkich... Zrobiłem już trochę tych transakcji za kwotę powyżej 50 zł i ani razu terminal nie prosił o podanie pinu. Zakupy robiłem w różnych sklepach.
Problem jest odkąd wyszła aktualizacja aplikacji mobilnej, która wprowadziła jakąś "klawiaturę" i teraz wykonując płatność zbliżeniową w sklepie na ekranie telefonu wyświetla mi się logo ING oraz animacja w

...
3
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.

Witam.
W zeszłym tygodniu dokonałem dwóch płatności zbliżeniowych na kwotę ponad 50 zł i terminal nie wymagał podania pinu. Dlaczego? Płaciłem poprzez kartę MasterCard w telefonie poprzez aplikację mobilną.
Pisałem poprzez formularz kontaktowy na swoim koncie bankowym, ale nikt nie odpisuje od 5 dni... Na infolinię żeby się dodzwonić trzeba chyba czekać wieczność.

7
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Płatność zbliżeniowa tylko po odblokowaniu telefonu
Minął prawie rok od założenia tematu i nadal nic się nie zmieniło w temacie. Albo bank ING ma gdzieś zdanie klientów albo ma nieudolnych programistów, którzy potrafią dodać takiej funkcjonalności. Nie lubię jak nie daje się opcji wyboru tylko przymusza do korzystania z rozwiązania, które ktoś uznał, że będzie lepsze. Mi zależy na większym bezpieczeństwie i chciałbym aby płatności telefonem możliwe...
5
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎20-02-2018 20:27
Data ostatnich odwiedzin ‎17-10-2024 16:56
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 18
Łączna liczba otrzymanych Lajków 4
Posty, które lubię