10-09-2021 09:02
Cześć.
Mam od 25 sierpnia problem z płatnością zbliżeniową NFC dla karty Mastercard. Do 24 sierpnia wszystko działało bez zarzutu. 25.08 próbując zapłacić zbliżeniowo, po przyłożeniu telefonu do terminala na ekranie telefonu pojawiał się zielony znaczek "ok" i telefon wibrował tak, jakby wszystko przebiegło pomyślnie, natomiast na ekranie terminalu pojawiał się komunikat "wczytaj ponownie kartę". Oczywiście ponowne wczytanie nic nie pomaga. Problem występował w kilku sklepach. Mogłem zapłacić jedynie blikiem.
Problem zgłosiłem na czacie ING i zasugerowano mi, abym wykonał transakcję powyżej 100 zł żebym miał możliwość wpisać kod PIN. Tak zrobiłem i od tego czasu wszystkie płatności, nawet te poniżej 100 zł, przebiegały pomyślnie. Niestety do czasu, bo przedwczoraj czyli 8 września problem znowu wrócił - znowu ten sam monit na ekranie terminala po przyłożeniu telefonu. Czy ktoś mi może wyjaśnić co tu się dzieje? To zaczyna być irytujące... Czy ktoś ma jeszcze taki problem czy jestem w tym odosobniony?
10-09-2021 10:46
11-09-2021 10:59
@LukaszING Niestety przez forum nie możemy dla Ciebie sprawdzić niczego w naszych systemach, ale otrzymałeś dobrą propozycję od @brajanusz . To może pomóc. Warto jednak, abyś zgłosił się do nas ponownie na czacie lub telefonicznie 32 357 00 69 i opisał, co się dzieje oraz co już sprawdziłeś. Dzięki temu będziemy mogli przyjrzeć się temu jeszcze raz.
11-09-2021 19:24
01-10-2021 15:00
01-10-2021 19:51 | Edytowano: 01-10-2021 19:53
Czy aplikacja Moje ING jest zaktualizowana do najnowszej wersji - 4.1.0? Zobacz ostatni post @MonikaC tutaj:
02-10-2021 09:21
03-10-2021 09:39
Spróbuj ponownie wykonać transakcję powyżej 100 zł z kodem PIN. To powinno pomóc.
Jeśli problem będzie się powtarzał, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń +48 32 357 00 69. Przekażemy sprawę do serwisu.
12-10-2021 08:52
To takie obejście problemu, a nie rozwiązanie... Rzadko płacę kartą powyżej 100 zł, robię zakupy często, ale za kwoty 30-50 zł. Zróbcie z tym coś proszę, bo jest to irytujące. Albo problem jest po Waszej stronie, albo po stronie Mastercard.
12-10-2021 09:02 | Edytowano: 12-10-2021 09:05
@LukaszING:To takie obejście problemu, a nie rozwiązanie... Rzadko płacę kartą powyżej 100 zł, robię zakupy często, ale za kwoty 30-50 zł. Zróbcie z tym coś proszę, bo jest to irytujące. Albo problem jest po Waszej stronie, albo po stronie Mastercard.
Zgadza się. Ostatnio miałem rewelacji ciąg dalszy. Zawołało PIN, podałem i transakcja odrzucona. Druga próba - to samo. Podobno wyczerpaniu uległ losowy limit transakcji bezpinowych i potem znów powinno być w porzadku. Potem przeszły dwie mniejsze transakcje, więc chyba wróciło do normy. Niestety kolejna transakcja, PIN poprawny i odrzuciło.
Duet BLIK (internet + bankomat) + Mastercard w telefonie (płatności zbliżeniowe w sklepach) mógłby być idealny, ale drugie rozwiązanie musi być niezawodne. Dawno temu jak miałem inny plastik, nie pamiętam, żeby mi kiedykolwiek odrzuciło transakcję z PINem. Traktowanie Mastercard jako rozwiązania testowego (100 zł + PIN) albo usuwanie i zamawianie nowej karty co 1,5 miesiąca mija się z celem, to ma być niezawodne.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024