O ŁukaszW

187 Polubień
223 Rozwiązań
597 Postów
Re: Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

Problemy z profilem zaufanym, o których pisaliśmy w środę, skończyły się tego samego dnia około 11:30. Jeżeli w Twoim przypadku nadal nie działa on poprawnie, to proszę, sprawdź, czy tak samo wygląda to na innej przeglądarce oraz wyczyść pamięć podręczną i pliki cookies w przeglądarce, na której masz ten błąd. Gdyby to nie pomogło, to zapraszam Cię do kontaktu z nami na czacie w Moim ING (dni robo

...
0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Cele oszczędnościowe - czyli na co najczęściej oszczędzamy. Infografika

Wystarczy, że po zalogowaniu do bankowości internetowej wejdziesz w konto oszczędnościowe, do którego masz przypisany cel/cele. W opcjach konta oszczędnościowego wybierz Pokaż wszystkie cele > Naciśnij na wybrany cel > Zakończ cel wcześniej. W ten sposób możesz zamknąć cel oszczędnościowy w bankowości internetowej. 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Wplatomat

Przykro mi, że tak się stało Emotikon: Smutny Przekazałem Twoją prośbę o szybsze rozpatrzenie reklamacji do naszych analityków. Mam nadzieję, że dzięki temu szybciej otrzymasz odpowiedź na swoje zgłoszenie. 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Pożyczka online.

Poprosiliśmy analityków o szybsze rozpatrzenie Twojego zgłoszenia. Dziękuję, że przekazałeś nam numer tej reklamacji. 

3
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat wciągnął gotówkę

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja 😢 

Każdą sprawę staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Dziękujemy, że przekazałaś nam swój numer zgłoszenia. Przekazałem Twoją prośbę do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Standardowo odpowiedź przesyłamy w formie wiadomości w Moim ING. 

3
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Dowód osobisty + zgubiony numer

Rzeczywiście dane z paszportu możemy wprowadzić tylko podczas wizyty w oddziale banku. Jeżeli Twój dokument tożsamości wygaśnie, to konto nadal będzie aktywne i będzie można z niego płacić kartą lub wysyłać przelewy, ale nie założysz u nas nowych produktów. Ta możliwość wróci, gdy aktualizujesz dane w naszych systemach. 

Jeżeli chodzi o zmianę numeru telefonu do autoryzacji, to możesz go zmienić

...
0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: ING Bergamotki 1 - awaria bankomatu-wpłatomatu i brak pieniędzy na koncie

@ElizaHazelKarat Cieszę się, że Twoja sprawa się wyjaśniła Emotikon: Szczęśliwy 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z logowaniem przez profil zaufany

W tej sytuacji Twój mąż jako właściciel bankowości internetowej powinien się z nami skontaktować telefonicznie 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING, aby nasi specjaliści to dla niego sprawdzili. Pamiętaj również, że konto może być wspólne, ale bankowość internetowa jest zawsze wydawana imiennie. Ty i Twój mąż nie powinniście korzystać z loginów innych niż własne. Bankowości internetowej nie da si

...
1
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Płatność kartą

Jeżeli nie zgadzasz się z odpowiedzią naszego analityka i chcesz, aby Twoje zgłoszenie było ponownie sprawdzone, to możesz odwołać się od tej decyzji. Odwołanie od reklamacji przyjmiemy od Ciebie na czacie w naszej bankowości internetowej Moje ING (dni robocze 8-24 i soboty 8-22) lub telefonicznie 32 357 00 69 (24/7).

1
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Profil zaufany w innym banku i przeniesienie do ING

W tej sytuacji wystarczy, że przez naszą bankowość internetową założysz profil zaufany. Dane Twojego profilu zaufanego z poprzedniego konta będą nadpisane, a termin ważności wydłuży się o 3 lata Emotikon: Szczęśliwy Profil zaufany możesz założyć w Moim ING w zakładce Usługi > Profil zaufany.

2
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Termin wypłaty 1. transzy kredytu a wniosek- terminy

@bartsaleta Wszystko zależy od oferty, którą wybierzesz. W przypadku oferty z oprocentowaniem zmiennym, od momentu wydania decyzji kredytowej (do 2 miesięcy), masz 90 dni na podpisanie umowy. A od momentu podpisania umowy - 180 na jego uruchomienie.

Dla oferty z oprocentowaniem stałym — masz 30 dni od podjęcia decyzji kredytowej na podpisanie umowy i 60 dni na uruchomienie kredytu.

 

 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Umowa do podpisania w oddziale

Jeżeli we wniosku kredytowym dostałaś informację o tym, że umowę możesz podpisać w oddziale, to nie da się tej formy podpisania umowy kredytowej zmienić. Nasze oddziały w poniedziałki są otwarte w godzinach 10-17. W kolejne dni robocze nasi specjaliści są dla Ciebie dostępni w oddziale w godzinach 10-15. Nie w każdym wniosku kredytowym możemy zaproponować klientowi podpisanie umowy online. Jeżeli

...
0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat wciągnął moje środki

Dziękuję Ci za numer zgłoszenia. Przekazałem go do działu reklamacji z prośbą o przyspieszenie realizacji Twojej sprawy. Podczas rejestracji reklamacji nasi specjaliści podają maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji, natomiast nasi analitycy starają się, aby każde takie zgłoszenie było rozpatrzone tak szybko, jak to możliwe. Mam nadzieję, że pozostaniesz w gronie naszych klientów. 

2
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat wciągnął moje środki

Domyślam się, że pieniądze wpłacałeś w nocy wczoraj, czyli 13.03.2021 roku. Chciałbym Ci pomóc, ale przez naszą społeczność nie mamy dostępu do danych w naszych systemach. Reklamację najszybciej możesz złożyć telefonicznie 32 357 00 69 (24/7) lub na czacie w Moim ING/aplikacji mobilnej (dni robocze 8-24 i soboty 8-22). Tam nasi specjaliści przekażą Ci od razu numer Twojej reklamacji. Jeżeli wysłał

...
0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Aplikacja ING na App Gallery Huawei 2021

Tak jak już pisała Ilona, mocno analizujemy temat wejścia naszej aplikacji do AppGallery. Nie rekomendujemy jednak korzystania z żadnej innej formy instalacji naszej aplikacji niż Sklep Play lub App Store. Nie jesteśmy w stanie zagwarantować poprawnego działania Mojego ING Mobile instalowanego z innych źródeł. Jeżeli coś się w tej sprawie zmieni, to damy o tym znać naszym klientom. 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

@pomarańcza Przez społeczność nie mamy dostępu do danych w naszych systemach. Jeżeli na koncie masz pieniądze, a limity dla karty są odpowiednie, a mimo to Twoje płatności były odrzucone, to proszę Cię o kontakt z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie 32 357 00 12. Nasi specjaliści sprawdzą te transakcje w naszych systemach. 

4
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: 21 dni oczekiwania na decyzje

@Booster Rozumiemy, że zależy Ci na tym, aby Twój wniosek był już rozpatrzony, natomiast przez naszą społeczność nie możemy napisać Ci więcej, niż to co padło do tej pory. Tu nie mamy dostępu do danych naszych klientów. W tej sprawie prosimy Cię o kontakt z osobą, u której złożyłeś swój wniosek. 

14
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: operat

Wycenę nieruchomości wykonuje rzeczoznawca majątkowy, odnosimy się do otrzymanego operatu szacunkowego - wartość przyjmiemy z operatu.

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Uzupełnienie dokumentów do kredytu

Przy wniosku o kredyt możemy prosić o dodatkowe dokumenty do weryfikacji sytuacji finansowej. Dokumenty z ZUS-u wymagamy za ostanie 6 miesięcy, ale dochód weryfikujemy na podstawie ostatnich 3 miesięcy
Natomiast szczegółowe informacje otrzymasz po analizie przesłanych dokumentów.

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zamknięcie konta ikze.

W tej kwestii powinieneś skontaktować się z Urzędem Skarbowym lub radcą podatkowym. My nie będziemy mogli Ci pomóc w tej sprawie. 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

@Kasica Na naszej społeczności nie możemy sprawdzić niczego w naszych systemach. Sprawdzimy to dla Ciebie podczas kontaktu z nami na czacie, który możesz rozpocząć w swojej bankowości internetowej (dni robocze 8-24 i soboty 8-22) lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 (24/7). Nasi specjaliści odpowiedzą na Twoje pytania. 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wydanie nowej karty

Kartę do konta wysyłamy automatycznie na adres korespondencyjny, który widzimy w naszych systemach. Robimy to w ostatnim miesiącu ważności obecnej karty do konta. Analogicznie postępujemy z kartami kredytowymi. Jeżeli adres korespondencyjny w naszych systemach nie jest aktualny, to możesz go zmienić w swojej bankowości internetowej Moje ING po wejściu w opcjach w Moje dane > Dane osobiste lub tele

...
0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Kwota wolna od zajęcia.

@Asia17 Kwota wolna odnawia się z początkiem miesiąca kalendarzowego Emotikon: Szczęśliwy 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: saldo rachunku-blokady

Kwota wolna i cykl rozliczeniowy dla konta to dwie inne kwestie. Kwota wolna dotyczy miesiąca kalendarzowego, a nie cyklu rozliczeniowego. Odnawia się z początkiem miesiąca. 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Doładowanie konta EUR Revolut kartą VISA ING podłączoną do konta EUR

Twoje pytanie wymaga sprawdzenia danych w naszych systemach. Przez społeczność nie będziemy mogli Ci pomóc. Napisz do nas, proszę, na czacie w Moim ING (dni robocze 8-24 i soboty 8-22) lub zadzwoń 32 357 00 12 (24/7). Nasi specjaliści to sprawdzą. Przed kontaktem z naszymi specjalistami upewnij się, że w Sklepie Play nie masz do pobrania aktualizacji naszej aplikacji. 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎12-10-2015 12:25
Data ostatnich odwiedzin ‎13-06-2021 07:06
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 597
Łączna liczba otrzymanych Lajków 186
Posty, które lubię