O ŁukaszW

176 Polubień
212 Rozwiązań
574 Postów
Re: Doładowanie konta EUR Revolut kartą VISA ING podłączoną do konta EUR

Twoje pytanie wymaga sprawdzenia danych w naszych systemach. Przez społeczność nie będziemy mogli Ci pomóc. Napisz do nas, proszę, na czacie w Moim ING (dni robocze 8-24 i soboty 8-22) lub zadzwoń 32 357 00 12 (24/7). Nasi specjaliści to sprawdzą. Przed kontaktem z naszymi specjalistami upewnij się, że w Sklepie Play nie masz do pobrania aktualizacji naszej aplikacji. 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Płatność kartą kredytową Visa w euro

Płacąc kartą płatniczą Visą Zbliżeniową w innej walucie niż nasza, przewalutowaniem zajmie się organizacja płatnicza. Na naszej stronie udostępniamy kalkulator, który pozwoli Ci oszacować, ile zapłacisz za transakcję w obcej walucie naszymi kartami. Kalkulator uwzględnia już prowizję. Pamiętaj, że płacąc kartą płatniczą, przewalutowanie jest bezpośrednio z danej waluty na złotówki (zakładając, że

...
0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Sposób złożenia wniosku a szybkość rozpatrzenia

Proces złożenia wniosku jest zautomatyzowany - nie ma znaczenia, w jaki sposób go złożysz. W oddziale, przez internet czy telefon - czas rozpatrzenia wniosku będzie taki sam. Obecnie, w zależności od złożonych i wymaganych dokumentów, czas oczekiwania na decyzję to od 1 do 2 miesięcy.

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Błąd na stronie i aplikacji, brak pomocy

Chciałbym Ci pomóc, ale przez naszą społeczność nie mamy żadnego dostępu do danych w naszych systemach. Jeżeli nie miałeś możliwości dodania załączników w Moim ING, a analitycy poprosili Cię o dostarczenie dodatkowych dokumentów, to najlepiej będzie, jeżeli złożysz ten wniosek wraz z dokumentami bezpośrednio w oddziale banku. Możesz również podczas rozmowy na czacie w Moim ING lub telefonicznie po

...
0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Wypowiedzenie umowy rachunku za pomocą podpisu elektronicznego

Aktualnie przez naszą bankowość internetową można zamknąć konta osobiste i oszczędnościowe w złotówkach. Kont firmowych nie da się zamknąć przez internet. Możliwe, że w przyszłości się to zmieni. Ciągle wprowadzamy nowe udogodnienia dla klientów. Prawdą jest, że można to aktualnie zrobić tylko w oddziale banku lub korespondencyjne. Możliwe, że w przyszłości pojawią się kolejne ułatwienia w tej kwe

...
0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Co z decyzjami

Zapewniam, że wnioski rozpatrujemy tak szybko jak jest to możliwe. Decyzję ostateczną otrzymasz maksymalnie do 21 dni roboczych licząc od złożenia kompletu dokumentów wraz z operatem szacunkowym. O szczegóły zapytaj swojego specjalistę.

 

 

3
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nie działa makler

Pracujemy jeszcze nad ustawieniami systemu. W związku z tym dziś jeszcze mogą pojawiać się u niektórych osób czasowe niedostępności konta maklerskiego. Wtedy zazwyczaj pomaga wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki lub wylogowanie się z Mojego ING na około pół godziny.

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nie działa makler

Dziś ustawiamy jeszcze nasz system i może to być związane właśnie z naszymi pracami. Jeżeli do jutra nic się nie zmieni, to proszę zadzwoń do naszych maklerów pod numer 32 357 00 32 w godzinach 8-18 lub wyślij im wiadomość w module makler. Warto również wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej. 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Awaria Maklera

Jeżeli nie widzisz modułu makler, to możliwe, że jest to spowodowane naszym ustawianiem systemu i pracami, które nad nim jeszcze prowadzimy. Prosimy Cię, wyczyść pamięć podręczną przeglądarki lub wyloguj się z Mojego ING i zaloguj do niego ponownie za około 30 minut. To powinno pomóc. 

4
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Chargeback a zapłata za zakup rzeczy kartą VISA za pobraniem u kuriera

Chargeback dotyczy transakcji kartą w terminalach, bankomatach oraz w internecie. Ten przypadek wpisuje się w transakcje kartą w terminalu. Więcej informacji o tej formie reklamacji znajdziesz na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/indywidualni/karty/chargeback.

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Brak przelewu pieniędzy

Jeżeli umowę podpisałeś dziś, to pieniądze powinny być na Twoim koncie najpóźniej w najbliższym dniu roboczym, czyli jutro. Gdyby się tak nie stało, to wystarczy, że napisz do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

1
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nie działa makler

Moduł makler jest już dostępny, ale w trakcie dnia mogą pojawiać się jeszcze utrudnienia z dostępem do kont maklerskich ze względu na prace nad naszymi systemami. Nie powinny być one długie. 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Brak ikony karty kredytowej

W nocy mieliśmy małe prace serwisowe związane z naszymi kartami. Prawdopodobnie z tego właśnie powodu nie widziałeś/widziałaś swojej karty. Możesz sprawdzić, czy wszystko wróciło już do normy? 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Błąd w dokumentach po decyzji ostatecznej, ile czasu na poprawę?

Kicu123 sytuację, o której piszesz rzeczywiście należy wyjaśnić. Chciałbym Ci pomóc, ale przez forum nie mam takiej możliwości. Jeśli wniosek składałeś u pośrednika, proszę, żebyś skontaktował się w tej sprawie ponownie z nim. On odpowiada za wniosek i powinien uzyskać dla Ciebie wszystkie informacje.

3
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Płatność z zagranicy

Do otrzymania przelewu z zagranicy rzeczywiście musisz podać nadawcy swój numer konta w formacie IBAN (PL i 26 cyfr numeru konta) oraz kod BIC/SWIFT naszego banku czyli INGBPLPW, jak również swoje imię i nazwisko. Taki przelew otrzymujemy zazwyczaj w około 2 dni robocze. 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Konsolidacja

Obecnie mamy promocję, w ramach której możesz zapłacić 0 zł prowizji za udzielenie pożyczki konsolidacyjnej. Warunkiem jest, aby minimum 1 konsolidowane zobowiązanie pochodziło z innego banku i było spłacane regularnie od minimum 6 miesięcy. Więcej informacji o tej promocji znajdziesz na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/pozyczka-z-konsolidacja. Jeżeli

...
0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: jak sprawdzić czy mam upoważnienie do konta

@wiesio_1963 Jeżeli korzystasz u nas z konta osobistego i pytasz również o upoważnienie do konta dla klienta indywidualnego, to możesz to sprawdzić po zalogowaniu do swojej bankowości internetowej w naszym banku. Wtedy takie konto standardowo zobaczysz po prostu w zakładce Moje finanse. Możemy to również dla Ciebie sprawdzić telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 (24/7) lub podczas wizyty w dowoln

...
0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Nadplata w aplikacji mobilnej

Nadwyżka zostaje na koncie, z którego płacisz raty. Jeśli chcesz nadpłacić kredyt, powinnaś wybrać taką dyspozycję w bankowości internetowej.
Możesz sprawdzić całą historię kredytu. W tym celu powinnaś wybrać Kredyty/Kredyt hipoteczny/Historia spłaty. Nie udostępniamy w bankowości informacji o sumie wszystkich Twoich nadpłat.  

 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

@M51 Przekazałem Twoją sugestię do osób zajmujących się zdalnym zakładaniem kont w naszym banku. 

5
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję kredytową


Jeśli wniosek składałeś u pośrednika to tylko on będzie mógł udzielić Ci szczegółowych informacji. Faktycznie, wniosek powinien być już na kolejnych krokach analizy. Mam nadzieję, że to wyjaśnisz. 

26
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

W najbliższym czasie nie planujemy udostępnienia takiej funkcji. Możliwe, że pojawi się w przyszłości. Jeżeli coś się zmieni, to damy o tym znać naszym klientom. 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Aktywacja karty

Przez społeczność nie mamy żadnego dostępu do danych w naszych systemach. Tutaj nie mogę się odnieść do Twojego wpisu. Jeżeli jest to odnowiona karta (stara traci ważność), to aktywujesz ją w bankomacie lub w terminalu płatniczym używając dotychczasowego kodu PIN (ze starej karty). Wtedy stara karta przestaje działać. Jeżeli jest to nowa karta kredytowa, to powinnaś móc ją aktywować w bankowości i

...
0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Aplikacja na zegarek

Przekazałem Twoją sugestię do osób zajmujących się rozwojem naszej bankowości mobilnej. W najbliższej przyszłości nie mamy jednak takich planów. Jeżeli coś się zmieni, to damy znać.

1
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: problem z logowaniem

Sprawdziłem, że logowanie do naszej bankowości internetowej i mobilnej działają poprawnie. Nie mieliśmy dziś żadnych prac serwisowych. Wyczyść, proszę, swoją przeglądarkę internetową lub skorzystaj z innej. To powinno pomóc. Gdybyś nie zauważył różnicy, to zadzwoń do nas, proszę, na numer 32 357 00 69. Nasi specjaliści to dla Ciebie sprawdzą. 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Pożyczka z konsolidacją

To, co opisałeś, jest jak najbardziej możliwe Emotikon: Szczęśliwy Ważne, żeby ten kredyt ratalny, o którym wspomniałeś, był widoczny w Biurze Informacji Kredytowej (tylko takie zobowiązania możemy konsolidować). Ważne jest również to, aby Wasze umowy z pracodawcami były ważne na minimum ten okres, na jaki chcecie rozłożyć spłatę pożyczki. Co do konsolidacji, to aktualnie ten warunek, który przytoczyłeś na końcu, nie

...
1
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎12-10-2015 12:25
Data ostatnich odwiedzin ‎15-01-2021 18:15
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 574
Łączna liczba otrzymanych Lajków 175
Posty, które lubię