Pracownicy Banku mają dostęp do systemów bankowych, a tym samym do danych klienta zgodnie z wykonywanymi obowiązkami. Bank bardzo poważnie podchodzi do tematyki ochrony danych osobowych oraz obowiązku przestrzegania tajemnicy bankowej. W związku z czym, pracownicy Banku są regularnie szkoleni w zakresie bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych, a także zagrożeń związanych z wyciekiem danych osobo
W celu sprawdzenia zaistniałej sytuacji skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 32 w dni robocze od 8:00 do 18:00 lub napisz do nas za pośrednictwem rachunku maklerskiego.
Re: Re.: Ustawa o zwrocie ubezpieczenia pomostowego
Tak. Otrzymasz zwrot do 60 dni od dokonania wpisu. Jeśli nie nastąpi on automatycznie, prosimy o kontakt z naszą infolinią hipoteczną: 32 357 00 57. Przyjmiemy zlecenie zwrotu na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego. Specjaliści hipoteczni są dostępni w dni robocze od godziny 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.
Powinieneś zobaczyć to polecenie zapłaty po jego akceptacji u usługodawcy. Swoje polecenia zobaczysz po wejściu w Usługi > Polecenia zapłaty. Jeżeli chcesz to z nami sprawdzić, to zadzwoń 32 357 00 69 lub napisz na czacie w Moim ING. Nasi specjaliści to dla Ciebie wyjaśnią.
W najbliższym czasie wprowadzimy dla naszej bankowości internetowej kolejne zmiany w autoryzacji mobilnej. Pracujemy również nad udostępnieniem autoryzacji z użyciem kluczy U2F i planujemy ją wdrożyć w 2023 roku.
Niestety, tutaj nie mamy wglądu do Twojego kredytu. Jeśli nie wykorzystałeś pełnych 36 miesięcy, tylko na przykład, 20, a rata ze wsparcia wynosiła 2000 zł, to mnożymy liczbę tych miesięcy razy 2000 zł. W tym przypadku byłoby to 40 000 zł. Następnie dzielimy to na 144. Dlatego kwota zwrotu nie zawsze wyjdzie po 500 zł. W przykładzie, który podaliśmy, byłoby to 277,78 zł. Istnieje zatem możliwość p
To bardziej pytanie do Revoluta. O ile będzie to zasilenie na zasadzie płatności kartą, to karty kredytowe również pozwalają na płatności nimi w internecie. Dodatkowo płatności naszymi kartami kredytowymi za granicą są bezpłatne i nie ma w nich prowizji za przewalutowanie.
Przez naszą społeczność nie możemy sprawdzić tego w naszych systemach, ale wspomniałaś, że nie ma już karty do konta. Domyślam się, że ją zamknęłaś. Jeżeli nie spełniłaś w tym miesiącu, w którym zamknęłaś kartę, warunku, który pozwoli na anulowanie opłaty za kartę, to naliczamy wtedy prowizję, ale przeliczamy ją w stosunku do ilości dni, w którym karta była aktywna. W takich sytuacjach taka prowiz
Komunikat, który opisujesz wskazuje, jakby to jednak inna forma płatności, niż nasza, była ustawiona w Twoim telefonie jako domyślna. Spróbuj wejść w telefonie w ustawienia i znajdź opcję odpowiadającą za metody płatności telefonem. Upewnij się, że masz tam ustawioną do płatności naszą aplikację. Jeżeli tak, a mimo to komunikat się powtarza, to napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357
Re: Czy mogę ze zwykłego OKO przenieść środki na OKO Bonus?
Jeżeli jesteś pełnomocnikiem do konta żony, a nie jest to współwłasność, to pieniędzy żony nie liczyliśmy do Twojego salda początkowego w promocji Otwartego Konta Oszczędnościowego Bonus. Do tego salda sprawdzaliśmy oszczędności tylko dla depozytów, których jesteś właścicielem lub współwłaścicielem. Pamiętaj, że saldo początkowe, ponad które naliczymy wyższe oprocentowanie, zobaczysz podczas zakła
Opłata w wysokości 1,8% kwoty limitu, ale nie mniejsza niż 68 zł, to opłata roczna. Dotyczy tylko aktywnego limitu, którego używasz od minimum roku. Standardowo tę opłatę pobieramy w miesiącu, który wypada w rocznicę przyznania limitu. Jeżeli poprzedni debet już zamknąłeś i nie korzystałeś z niego minimum rok, to opłaty rocznej za tamten limit nie pobierzemy.
Kurs w kantorze pojawia się na podstawie analizy rynkowej. Strona odświeża się automatycznie co 5 sekund. Każdy klient może widzieć różny kurs w tym samym czasie i jest to poprawne działanie systemu. Wpływ na to ma wiele czynników. Może to wynikać między innymi z kwoty wymiany, ale dodatkowo z produktów, które posiada dany klient, czy też rodzaju transakcji. Nie ma tym samym gwarancji, że u dwóch
Re: Wakacje kredytowe gdy jeden z współkredytobiorców już z nich korzysta
Jeśli klient (w tej sytuacji współkredytobiorca) posiada więcej niż jedną umowę o kredyt hipoteczny, zawieszenie spłaty kredytu może dotyczyć tylko jednej z tych umów, zawartej w celu zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych.
Jako Bank nie prowadzimy usługi indywidualnego doradztwa w tym zakresie.
Re: Re.: Wakacje kredytowe - wybór raty a okres zawieszenia odsetek
Zawieszamy spłatę zgodnie z ustawą. Zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią: 32 357 00 57 oraz czatem w Moim ING. Specjaliści sprawdzą szczegóły kredytu i wyjaśnią zasady jego działania. Specjaliści hipoteczni są dostępni w dni robocze od godziny 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.
Jeśli masz zawieszoną większą liczbę rat, na harmonogramie zobaczysz, że tylko następna rata jest zawieszona. Kolejne raty zawiesimy zgodnie z Twoim wnioskiem. W najbliższej racie zobaczysz wyższą kwotę odsetek. Skorygujemy ją w dniu płatności raty. Aktualnie pracujemy nad rozwiązaniem, które zmieni wygląd harmonogramu na bardziej czytelny.
Numer telefonu do otrzymywania kodów autoryzacyjnych powinieneś zmienić w zakładce Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo. Ta opcja jest dostępna tylko jeśli masz dostęp do poprzedniego numeru telefonu. W sytuacji jeśli nie masz poprzedniego numeru, najszybciej będzie jak przyjdziesz do naszego oddziału. Na miejscu wprowadzimy zmiany do naszego systemu
Przez naszą społeczność nie mamy dostępu do danych w naszych systemach. Ciężko nam się odnieść do tego, co opisałeś. Rzeczywiście nasi specjaliści podczas rozmowy nie mają bezpośredniego wglądu do poprzedniej rozmowy z innym specjalistą, ale zawsze starają się wyjaśnić sprawę klienta. Niestety niektóre przypadki są bardziej złożone i ich konsultacja może potrwać dłużej. Rozumiem jednak, że nie był
W Krakowie punkt obsługi kasowej mamy jedynie przy ul. Kapelanka 42B. Jeżeli myślisz o wypłacie waluty euro i masz podpiętą kartę do konta w euro, to możesz bezpłatnie wypłacić gotówkę w naszym bankomacie walutowym przy ul. Pawiej 5 i al. Bora Komorowskiego 37. Inne waluty wypłacimy Ci jedynie w naszym punkcie obsługi kasowej. Wypłatę gotówki należy zgłosić, gdy chcesz wypłacić dziennie więcej niż
Re: Wsparcie dla kredytobiorców - nowy harmonogram
W harmonogramie w Moim ING będzie widoczna pełna kwota raty. W dniu płatności pobierzemy dofinansowanie z BGK z konta technicznego, a jeśli rata jest wyższa niż maksymalna kwota dofinansowania (2000 zł/miesiąc), to resztę pobierzemy z konta podanego w umowie kredytu do pobierania rat.
Na tym kanale kontaktu nie mamy dostępu do szczegółów Twojego kredytu. Jeśli warunek wpisu hipoteki widnieje jako spełniony w moje ING, to marża powinna być już obniżona. W sprawie potwierdzenia tego prosimy o kontakt z naszą infolinia pod nr 32 357 00 57.
Na tym kanale nie mamy dostępu do szczegółów Twojego wniosku o kredyt hipoteczny, ale standardowo raport BIK pobieramy bezpośrednio przed przekazaniem wniosku do kolejki do analizy finansowej. Na wcześniejszym etapie sprawdzamy, czy mamy komplet dokumentów potrzebnych do wykonania tej analizy. Wprowadzamy dane z formularzy.
Re: Re.: Rezygnacja z karencji + wakacje kredytowe
Niestety, tutaj nie mamy dostępu do Twojego kredytu. Nie jesteśmy w stanie odnieść się również do szczegółów tej rozmowy. Jeżeli była zarejestrowana reklamacja, powinieneś otrzymać jej numer i potwierdzenie zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ponownie z infolinią hipoteczną: 32 357 00 57 lub z czatem w Moim ING. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w
Przez Społeczność nie możemy odblokować Twojego dowodu osobistego. Jeżeli znalazłaś go w bezpiecznym miejscu, to prześlij nam jego zdjęcie przez Wiadomość w Moim ING. MateuszF powyżej podał sposób.