O ŁukaszW

199 Polubień
228 Rozwiązań
619 Postów
Re: Problem z Wydatkami i Budżetem

Sprawdziliśmy, że wydatki oraz budżet powinny działać poprawnie. Jeżeli korzystasz z aplikacji mobilnej w telefonie, to w ustawieniach telefonu wyczyść jej pamięć podręczną lub ją przeinstaluj. Gdyby to była przeglądarka internetowa, to wyczyść pliki cookies i pamięć podręczną. Jeżeli te rozwiązania nie pomogą, to napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357 00 69. Sprawdzimy to dla Ciebi

...
0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: nie mogę się zalogować

Przez społeczność nie mogę sprawdzić, dlaczego nie możesz się zalogować. Na początek spróbuj zmienić hasło do bankowości internetowej. Wystarczy, że na stronie logowania do Mojego ING wybierzesz Problemy z logowaniem > Nadaj nowe hasło. Jeżeli to nic nie zmieni, to zadzwoń do nas 32 357 00 69 (24/7). Nasi specjaliści to dla Ciebie wyjaśnią. 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Nic się w tej sprawie nie zmieniło. Odbiorca zobaczy Twoje imię i nazwisko łącznie z adresem. W najbliższym czacie nie planujemy zmian w tym zakresie. 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: limity

W naszym banku limitów do karty nie może zmienić niepełnoletni klient. Może to zrobić tylko jego rodzic lub opiekun. Nie musi jednak do nas dzwonić ani za każdym razem odwiedzać oddziału banku. Jako rodzic może korzystać bezpłatnie z naszej bankowości internetowej. Nie musi mieć do tego konta w naszym banku, ale widzi za to Twoje konto i kartę. Dzięki temu w dowolnej chwili przez internet może zmi

...
0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Mastercard w telefonie - problem

@LukaszING Niestety przez forum nie możemy dla Ciebie sprawdzić niczego w naszych systemach, ale otrzymałeś dobrą propozycję od @brajanusz . To może pomóc. Warto jednak, abyś zgłosił się do nas ponownie na czacie lub telefonicznie 32 357 00 69 i opisał, co się dzieje oraz co już sprawdziłeś. Dzięki temu będziemy mogli przyjrzeć się temu jeszcze raz. 

1
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Rozliczenie kosztorysu

Prace w kosztorysie mogą być wykonane w różnej kolejności i w różnym stopniu mogą być zrealizowane. Jeśli np. w punkcie okna i drzwi, będą tylko wprawione okna i drzwi zewnętrzne, to ten punkt będzie zaliczony na jakąś część.

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Kredyt hipoteczny plus drugi kredyt

Tak, dokładnie - łącznie Twoich i żony, bo takie były podane we wniosku. 

3
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Zwiększenie kredytu hipotetycznego

@Lukasz1991 Możesz złożyć wniosek o podwyższenie kwoty kredytu. Wniosek złożysz w oddziale banku. Minimalna kwota podwyższenia to 20 tysięcy. W trakcie analizy będziemy ponownie badać Twoją zdolność kredytową. Będzie również potrzebna ponowna wycena po przedstawieniu zaktualizowanego kosztorysu.

Ważne, aby kwota kredytu po podwyższeniu nie przekroczyła 80% wartości nieruchomości. Spotkanie w tej

...
2
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: BLIK dla konta firmowego

Płatności BLIK nie są niestety dostępne dla spółek z o.o. Jeżeli coś się zmieni, to damy o tym znać naszym klientom.

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: K@rta wirtualna i Google Pay

Karty wirtualnej nie da się podpiąć do Google Pay. Karty, których możesz użyć do płacenia w Google Pay, wymieniamy na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/indywidualni/karty/platnosci-telefonem/google-pay.

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Weryfikacja wniosku, kredyt konsolidacyjny

Wnioski o pożyczki gotówkowe standardowo weryfikujemy w 1-2 dni robocze. Napisz do nas, proszę, na czacie w Moim ING (dni robocze 8-24 i soboty 8-22) lub skontaktuj się z nami 32 357 00 69 (24/7). Nasi specjaliści to dla Ciebie sprawdzą. 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: logowanie pełnomocnika konta

Jest możliwe, że otrzymałeś pełnomocnictwo do konta, ale nie masz założonej bankowości internetowej. Gdybyś już miał taką usługę w takcie ustanawiania pełnomocnictwa, to konto Twoje żony automatycznie podpięlibyśmy do Twojej bankowości internetowej. Możemy sprawdzić dla Ciebie podczas rozmowy 32 357 00 69 czy masz założoną bankowość, ale nie będziemy tam mogli sprawdzić Twojego loginu (o ile masz

...
1
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Kolejność - imię i nazwisko

Napisz, proszę, w jakich usługach napotkałeś kłopot, który opisujesz? Przekazałem również Twoją sugestię do osób, które zajmują się rozwojem naszych systemów. 

6
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny a urlop macierzyński

@Monika_dz Tak, akceptujemy zasiłek macierzyński i rodzicielski, wypłacany przez zakład pracy lub ZUS w przypadku zatrudnienia na umowę o pracę. Wymagamy wtedy takich samych dokumentów jak w przypadku dochodów z tytułu umowy o pracę.
Jeżeli świadczenie wypłaca Ci ZUS, ale nie wpływa na konto bankowe, to wymagamy zaświadczenie z ZUS o wysokości dochodu oraz zaświadczenie od pracodawcy w celu określ

...
0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana nr telefonu do autoryzacji

Jeżeli zmienisz numer telefonu do autoryzacji, to od tej pory wszelkie wiadomości dotyczące realizowanych dyspozycji będziemy Ci wysyłać na nowy numer telefonu. Powinieneś jednak dodatkowo zmienić swój numer telefonu do kontaktu. Znajdziesz go i zmienisz w bankowości internetowej Moje ING. Naciśnij po zalogowaniu na swoje imię i nazwisko, następnie wybierz Moje dane > Dane osobiste. Tam możesz zmi

...
0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Zmniejszenie kwoty kredytu po złożeniu wniosku

Skontaktuj się jak najszybciej z doradcą, który obsługuje Twój wniosek. Sprawdzimy jakie mamy jeszcze możliwości. W najgorszej sytuacji konieczne będzie ponowne złożenie wniosku kredytowego.

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: decyzja ostateczna

@Judka Na decyzję kredytową ma wpływ wiele czynników. Może zdarzyć się tak, że decyzja później będzie negatywna. Nie możemy tego teraz przewidzieć. Trzymamy jednak kciuki, żeby wszystko ułożyło się zgodnie z Twoim planem Emotikon: Szczęśliwy 
 

5
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z kredytem hipotecznym

Chciałbym Ci pomóc, ale tutaj możemy odpowiedzieć jedynie na ogólne pytania. Z tym pytaniem powinieneś się zwrócić do swojego opiekuna lub napisać do nas na czacie w Moim ING. Warto również wyczyścić pamięć podręczną w swojej przeglądarce internetowej/mobilnej i sprawdzić to ponownie. 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: decyzja ostateczna

@Judka Chciałbym wyjaśnić dla Ciebie tę sytuację tutaj. Niestety nie mamy takiej możliwości, żeby sprawdzić cokolwiek więcej niż status wniosku na naszej infolinii. Wszystkie szczegółowe informacje powinien dla Ciebie przedstawić i uzyskać pośrednik, u którego składałaś wniosek.

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przekazałem Twoją prośbę o przyspieszenie reklamacji do naszych analityków. Trzymam kciuki, aby to pozwoliło na skrócenie czasu oczekiwania na ich odpowiedź. 

2
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Cofnięcie przelewu

Jeżeli udało Ci się wycofać przelew, to nie dotarł on do odbiorcy Emotikon: Szczęśliwy Tym samym tamta osoba nie zobaczy danych tego przelewu. 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: zakup działki budowlanej

O wszelkich potrzebnych dokumentach powinien poinformować Cię opiekun kredytowy. Dlatego prosimy Cię o kontakt z opiekunem, aby wyjaśnił Twoje wątpliwości. 

Warunki zabudowy, to jest dokument, który jest ważny czasowo (24 miesiące). Jeżeli jest starszy, to prosimy o zaświadczenie.

4
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

Problemy z profilem zaufanym, o których pisaliśmy w środę, skończyły się tego samego dnia około 11:30. Jeżeli w Twoim przypadku nadal nie działa on poprawnie, to proszę, sprawdź, czy tak samo wygląda to na innej przeglądarce oraz wyczyść pamięć podręczną i pliki cookies w przeglądarce, na której masz ten błąd. Gdyby to nie pomogło, to zapraszam Cię do kontaktu z nami na czacie w Moim ING (dni robo

...
0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Cele oszczędnościowe - czyli na co najczęściej oszczędzamy. Infografika

Wystarczy, że po zalogowaniu do bankowości internetowej wejdziesz w konto oszczędnościowe, do którego masz przypisany cel/cele. W opcjach konta oszczędnościowego wybierz Pokaż wszystkie cele > Naciśnij na wybrany cel > Zakończ cel wcześniej. W ten sposób możesz zamknąć cel oszczędnościowy w bankowości internetowej. 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Wplatomat

Przykro mi, że tak się stało Emotikon: Smutny Przekazałem Twoją prośbę o szybsze rozpatrzenie reklamacji do naszych analityków. Mam nadzieję, że dzięki temu szybciej otrzymasz odpowiedź na swoje zgłoszenie. 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎12-10-2015 12:25
Data ostatnich odwiedzin ‎15-09-2021 08:04
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 619
Łączna liczba otrzymanych Lajków 198
Posty, które lubię