O ŁukaszW

221 Polubień
263 Rozwiązań
694 Postów
Re: Konto Direct - prognozowana prowizja

Przez naszą społeczność nie możemy sprawdzić tego w naszych systemach, ale wspomniałaś, że nie ma już karty do konta. Domyślam się, że ją zamknęłaś. Jeżeli nie spełniłaś w tym miesiącu, w którym zamknęłaś kartę, warunku, który pozwoli na anulowanie opłaty za kartę, to naliczamy wtedy prowizję, ale przeliczamy ją w stosunku do ilości dni, w którym karta była aktywna. W takich sytuacjach taka prowiz

...
1
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Płatności kartą w telefonie

Komunikat, który opisujesz wskazuje, jakby to jednak inna forma płatności, niż nasza, była ustawiona w Twoim telefonie jako domyślna. Spróbuj wejść w telefonie w ustawienia i znajdź opcję odpowiadającą za metody płatności telefonem. Upewnij się, że masz tam ustawioną do płatności naszą aplikację. Jeżeli tak, a mimo to komunikat się powtarza, to napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357

...
0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Czy mogę ze zwykłego OKO przenieść środki na OKO Bonus?

Jeżeli jesteś pełnomocnikiem do konta żony, a nie jest to współwłasność, to pieniędzy żony nie liczyliśmy do Twojego salda początkowego w promocji Otwartego Konta Oszczędnościowego Bonus. Do tego salda sprawdzaliśmy oszczędności tylko dla depozytów, których jesteś właścicielem lub współwłaścicielem. Pamiętaj, że saldo początkowe, ponad które naliczymy wyższe oprocentowanie, zobaczysz podczas zakła

...
4
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: opłata za limit zadłużenia

Opłata w wysokości 1,8% kwoty limitu, ale nie mniejsza niż 68 zł, to opłata roczna. Dotyczy tylko aktywnego limitu, którego używasz od minimum roku. Standardowo tę opłatę pobieramy w miesiącu, który wypada w rocznicę przyznania limitu. Jeżeli poprzedni debet już zamknąłeś i nie korzystałeś z niego minimum rok, to opłaty rocznej za tamten limit nie pobierzemy. 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Kantor ING

Kurs w kantorze pojawia się na podstawie analizy rynkowej. Strona odświeża się automatycznie co 5 sekund. Każdy klient może widzieć różny kurs w tym samym czasie i jest to poprawne działanie systemu. Wpływ na to ma wiele czynników. Może to wynikać między innymi z kwoty wymiany, ale dodatkowo z produktów, które posiada dany klient, czy też rodzaju transakcji. Nie ma tym samym gwarancji, że u dwóch

...
0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe gdy jeden z współkredytobiorców już z nich korzysta

Jeśli klient (w tej sytuacji współkredytobiorca) posiada więcej niż jedną umowę o kredyt hipoteczny, zawieszenie spłaty kredytu może dotyczyć tylko jednej z tych umów, zawartej w celu zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych. 

Jako Bank nie prowadzimy usługi indywidualnego doradztwa w tym zakresie.

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wakacje kredytowe - wybór raty a okres zawieszenia odsetek

Zawieszamy spłatę zgodnie z ustawą. Zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią: 32 357 00 57 oraz czatem w Moim ING. Specjaliści sprawdzą szczegóły kredytu i wyjaśnią zasady jego działania. Specjaliści hipoteczni są dostępni w dni robocze od godziny 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Jeśli masz zawieszoną większą liczbę rat, na harmonogramie zobaczysz, że tylko następna rata jest zawieszona. Kolejne raty zawiesimy zgodnie z Twoim wnioskiem. W najbliższej racie zobaczysz wyższą kwotę odsetek. Skorygujemy ją w dniu płatności raty. Aktualnie pracujemy nad rozwiązaniem, które zmieni wygląd harmonogramu na bardziej czytelny.

5
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana numeru telefonu

Numer telefonu do otrzymywania kodów autoryzacyjnych powinieneś zmienić w zakładce Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo. Ta opcja jest dostępna tylko jeśli masz dostęp do poprzedniego numeru telefonu.
W sytuacji jeśli nie masz poprzedniego numeru, najszybciej będzie jak przyjdziesz do naszego oddziału. Na miejscu wprowadzimy zmiany do naszego systemu Emotikon: Szczęśliwy 

Drugą możliwością jest zamówienie koperty z kodem

...
0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Przez naszą społeczność nie mamy dostępu do danych w naszych systemach. Ciężko nam się odnieść do tego, co opisałeś. Rzeczywiście nasi specjaliści podczas rozmowy nie mają bezpośredniego wglądu do poprzedniej rozmowy z innym specjalistą, ale zawsze starają się wyjaśnić sprawę klienta. Niestety niektóre przypadki są bardziej złożone i ich konsultacja może potrwać dłużej. Rozumiem jednak, że nie był

...
0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Obsługa kasowa w oddziale w Krakowie

W Krakowie punkt obsługi kasowej mamy jedynie przy ul. Kapelanka 42B. Jeżeli myślisz o wypłacie waluty euro i masz podpiętą kartę do konta w euro, to możesz bezpłatnie wypłacić gotówkę w naszym bankomacie walutowym przy ul. Pawiej 5 i al. Bora Komorowskiego 37. Inne waluty wypłacimy Ci jedynie w naszym punkcie obsługi kasowej. Wypłatę gotówki należy zgłosić, gdy chcesz wypłacić dziennie więcej niż

...
0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Wsparcie dla kredytobiorców - nowy harmonogram

W harmonogramie w Moim ING będzie widoczna pełna kwota raty. W dniu płatności pobierzemy dofinansowanie z BGK z konta technicznego, a jeśli rata jest wyższa niż maksymalna kwota dofinansowania (2000 zł/miesiąc), to resztę pobierzemy z konta podanego w umowie kredytu do pobierania rat.

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Ponowne złożenie wniosku o zawieszenie raty kredytu

@aeth50 Tak, jak pisała WiolettaS, prosimy o kontakt po zawieszeniu ostatniej raty wskazanej we wniosku. 

2
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Dostarczenie wpisu hipoteki - zamiana oprocentowania

Na tym kanale kontaktu nie mamy dostępu do szczegółów Twojego kredytu. Jeśli warunek wpisu hipoteki widnieje jako spełniony w moje ING, to marża powinna być już obniżona. W sprawie potwierdzenia tego prosimy o kontakt z naszą infolinia pod nr 32 357 00 57.

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Na jakim etapie jest sprawdzany BIK?

Na tym kanale nie mamy dostępu do szczegółów Twojego wniosku o kredyt hipoteczny, ale standardowo raport BIK pobieramy bezpośrednio przed przekazaniem wniosku do kolejki do analizy finansowej. Na wcześniejszym etapie sprawdzamy, czy mamy komplet dokumentów potrzebnych do wykonania tej analizy. Wprowadzamy dane z formularzy.
 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Rezygnacja z karencji + wakacje kredytowe

Niestety, tutaj nie mamy dostępu do Twojego kredytu. Nie jesteśmy w stanie odnieść się również do szczegółów tej rozmowy.  Jeżeli była zarejestrowana reklamacja, powinieneś otrzymać jej numer i potwierdzenie zgłoszenia.  Prosimy, skontaktuj się ponownie z infolinią hipoteczną: 32 357 00 57 lub z czatem w Moim ING. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w

...
0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Odblokowanie dowodu osobistego

Przez Społeczność nie możemy odblokować Twojego dowodu osobistego. Jeżeli znalazłaś go w bezpiecznym miejscu, to prześlij nam jego zdjęcie przez Wiadomość w Moim ING. MateuszF powyżej podał sposób.

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Data przejścia na zmienny wibor a wakacje kredytowe

Tak - okres na stała stopę oprocentowania zostanie wydłużony o ilość miesięcy z zawieszoną ratą.

5
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego

Możesz taki wniosek złożyć w dowolnym momencie, bez żadnego ograniczenia w całym okresie spłaty.

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Wydłużenie karencji

Możesz wydłużyć okres karencji, jednak decyzja zależy od indywidualnej sytuacji kredytobiorcy.
Wymagane jest złożenie wniosku o aneks, wraz z dokumentami dotyczącej aktualnej sytuacji finansowej.
Listę niezbędnych dokumentów przedstawi Ci nasz specjalista. Skontaktuj się z nami w placówce bankowej - miejscu spotkań albo przez naszą infolinię pod numerem +48 32 357 00 57.
Koszt aneksu to 200 zł.

4
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Kantor w ING

Twoje sugestie przesłałem do osób, które zajmują się u nas tym tematem, natomiast dodam, że kurs w kantorze ustalamy na podstawie analizy rynkowej i jest indywidualnie prezentowany u każdego klienta. Strona odświeża się automatycznie co 5 sekund.
Różnice w kursach transakcji na kontach prywatnych mogą wynikać z kwoty wymiany - ale także z innych czynników, które zależą np. od:

- produktów, które ma

...
1
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Logowanie dwuetapowe

O tym, czy poprosimy Cię o dodatkowe potwierdzenie kodem sms, decyduje nasz system. Nie możesz tej opcji modyfikować we własnym zakresie. 

3
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Utrata/kradzież dokumentów - jakie wsparcie ING?

1) Nowy dowód możesz nam podać w dowolnym oddziale banku, ale zmienisz go również w swojej bankowości internetowej po wejściu w Opcje > Moje dane > Dane osobiste. 

2) Mając zastrzeżoną kartę i dokument tożsamości będziesz mógł w bankowości internetowej zamówić nową kartę. Nie zrobisz tego telefonicznie ani w oddziale banku przed aktualizacją dokumentu tożsamości.

3) My jako bank zastrzegamy jedyni

...
0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Jak do Was napisać?

Przekazałem Twoją sugestię do osób, które zajmują się u nas tym tematem. 

0
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Re: Potwierdzenia przelewu

Potwierdzenia przelewów generowane w Moim ING są czarno białe już od dłuższego czasu i nie planujemy wracać do poprzedniego wyglądu potwierdzeń transakcji. Sam kolor nie wpływa na to, czy jest to oryginał, czy też nie. Na wydruku jest dodatkowo widoczna informacja o czasie generowania dokumentu oraz na jakiej podstawie został wygenerowany. Dziękujemy jednak za Twoją opinię na ten temat. 

1
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎12-10-2015 12:25
Data ostatnich odwiedzin ‎23-09-2022 13:24
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 694
Łączna liczba otrzymanych Lajków 220
Posty, które lubię