Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Brak uprawnień do obciążania rachunku

Witam. Tak jak w temacie mam brak uprawnień do korzystania z konta . otrzymalem wiadomość że muszę zweryfikowac tożsamość i uzasadnić dlaczego otrzymyałem przelew na rózne inne dane osobowe ? a Czy to jest Przestępstwo ? . odblokujją mi konto ? podedjrzenie prania pieniędzy, Jak się z tego wytłumaczyć aby odblokowali.?. Nic złego nie zrobiłem a otrzymywalem tylko przelewy na nie swoje dane .. 

Odpowiedz
0 Lajków
bladekxd
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
30-10-2020
Wiadomość 1 z 9 (17 750 wyświetleń)

Re: Brak uprawnień do obciążania rachunku

@baldekxd Na swoje konto powinieneś otrzymywać przelewy na swoje dane. W tej sprawie proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub na naszej infolinii. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 9 (17 702 wyświetleń)

Re: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Dobrze skontaktuje się
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
bladekxd
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
30-10-2020
Wiadomość 3 z 9 (17 594 wyświetleń)

Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Witam
Wyskoczył mi ten sam problem.
Brak uprawnień do obciążenia rachunku.
A w ten sam dzień jeszcze przelew robiłam, chciałam zrobić kolejny i niestety wyskakują mi takie informacje.
Do tego dochodzi jeszcze że nie mogę korzystać z karty?.
O co chodzi?
Co się stało?
Odpowiedz
0 Lajków
Kasica
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-03-2021
Wiadomość 4 z 9 (16 872 wyświetleń)

Re: Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

@Kasica Na naszej społeczności nie możemy sprawdzić niczego w naszych systemach. Sprawdzimy to dla Ciebie podczas kontaktu z nami na czacie, który możesz rozpocząć w swojej bankowości internetowej (dni robocze 8-24 i soboty 8-22) lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 (24/7). Nasi specjaliści odpowiedzą na Twoje pytania. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
230
12-10-2015
Wiadomość 5 z 9 (16 814 wyświetleń)

Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Witam

Przy próbie wykonania transakcji wyskakuje mi informacja Brak uprawnień do obciążania rachunku. Nie mogę również płacić kartą. Pieniądze na koncie mam. O co chodzi
Odpowiedz
0 Lajków
dagmaraziaja92
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-01-2022
Wiadomość 6 z 9 (14 838 wyświetleń)

Re: Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

@dagmaraziaja92 Przykro mi, natomiast przez to forum nie możemy sprawdzić w systemie bankowym, z jakiego powodu Twoje konto jest zablokowane do obciążenia. Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas na numer +48 32 357 00 69. Infolinia jest całodobowa. Wyjaśnimy to dla Ciebie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 7 z 9 (14 723 wyświetleń)

Re: Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Niesyty w sytuacjach kryzysowych jw. infolinia ING jest bardzo mało kompetentna. Od wczoraj rozmawiałem już z 4 konsultantami i każdy pyta o to samo, konsultuje się godzinami, a finalnie udziela błędnej informacji. Dodatkowo obsługa infolinii twierdzi, nie posiadają informacji na temat wcześniejszych rozmów i ustaleń jakie były poczynione. Nie tak powinna wyglądać obsługa w instytucji jaką jest bank.
Odpowiedz
0 Lajków
Szym_ek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-08-2022
Wiadomość 8 z 9 (12 697 wyświetleń)

Re: Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Przez naszą społeczność nie mamy dostępu do danych w naszych systemach. Ciężko nam się odnieść do tego, co opisałeś. Rzeczywiście nasi specjaliści podczas rozmowy nie mają bezpośredniego wglądu do poprzedniej rozmowy z innym specjalistą, ale zawsze starają się wyjaśnić sprawę klienta. Niestety niektóre przypadki są bardziej złożone i ich konsultacja może potrwać dłużej. Rozumiem jednak, że nie było to dla Ciebie komfortowe. Jeżeli temat klienta jest bardziej złożony i wymaga weryfikacji przez naszych analityków, to specjaliści zazwyczaj proponują wtedy reklamację, na którą analityk odpowiada zazwyczaj przez wiadomość w naszej bankowości internetowej lub pisemnie na adres do korespondencji. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
230
12-10-2015
Wiadomość 9 z 9 (12 615 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Re.: Private banking - kryteria (suma inwestycji)

Inwestycje to suma wartości wynikających z inwestycji w fundusze inwestycyjne lub produkty oparte o fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjny

...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy