Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Brak uprawnień do obciążania rachunku

Witam. Tak jak w temacie mam brak uprawnień do korzystania z konta . otrzymalem wiadomość że muszę zweryfikowac tożsamość i uzasadnić dlaczego otrzymyałem przelew na rózne inne dane osobowe ? a Czy to jest Przestępstwo ? . odblokujją mi konto ? podedjrzenie prania pieniędzy, Jak się z tego wytłumaczyć aby odblokowali.?. Nic złego nie zrobiłem a otrzymywalem tylko przelewy na nie swoje dane .. 

Odpowiedz
0 Lajków
bladekxd
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
30-10-2020
Wiadomość 1 z 9 (13 999 wyświetleń)

Re: Brak uprawnień do obciążania rachunku

@baldekxd Na swoje konto powinieneś otrzymywać przelewy na swoje dane. W tej sprawie proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub na naszej infolinii. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
779
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 9 (13 951 wyświetleń)

Re: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Dobrze skontaktuje się
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
bladekxd
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
30-10-2020
Wiadomość 3 z 9 (13 845 wyświetleń)

Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Witam
Wyskoczył mi ten sam problem.
Brak uprawnień do obciążenia rachunku.
A w ten sam dzień jeszcze przelew robiłam, chciałam zrobić kolejny i niestety wyskakują mi takie informacje.
Do tego dochodzi jeszcze że nie mogę korzystać z karty?.
O co chodzi?
Co się stało?
Odpowiedz
0 Lajków
Kasica
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-03-2021
Wiadomość 4 z 9 (13 125 wyświetleń)

Re: Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

@Kasica Na naszej społeczności nie możemy sprawdzić niczego w naszych systemach. Sprawdzimy to dla Ciebie podczas kontaktu z nami na czacie, który możesz rozpocząć w swojej bankowości internetowej (dni robocze 8-24 i soboty 8-22) lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 (24/7). Nasi specjaliści odpowiedzą na Twoje pytania. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 5 z 9 (13 067 wyświetleń)

Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Witam

Przy próbie wykonania transakcji wyskakuje mi informacja Brak uprawnień do obciążania rachunku. Nie mogę również płacić kartą. Pieniądze na koncie mam. O co chodzi
Odpowiedz
0 Lajków
dagmaraziaja92
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-01-2022
Wiadomość 6 z 9 (11 092 wyświetleń)

Re: Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

@dagmaraziaja92 Przykro mi, natomiast przez to forum nie możemy sprawdzić w systemie bankowym, z jakiego powodu Twoje konto jest zablokowane do obciążenia. Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas na numer +48 32 357 00 69. Infolinia jest całodobowa. Wyjaśnimy to dla Ciebie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
548
120
12-04-2017
Wiadomość 7 z 9 (10 979 wyświetleń)

Re: Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Niesyty w sytuacjach kryzysowych jw. infolinia ING jest bardzo mało kompetentna. Od wczoraj rozmawiałem już z 4 konsultantami i każdy pyta o to samo, konsultuje się godzinami, a finalnie udziela błędnej informacji. Dodatkowo obsługa infolinii twierdzi, nie posiadają informacji na temat wcześniejszych rozmów i ustaleń jakie były poczynione. Nie tak powinna wyglądać obsługa w instytucji jaką jest bank.
Odpowiedz
0 Lajków
Szym_ek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-08-2022
Wiadomość 8 z 9 (8 954 wyświetleń)

Re: Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Przez naszą społeczność nie mamy dostępu do danych w naszych systemach. Ciężko nam się odnieść do tego, co opisałeś. Rzeczywiście nasi specjaliści podczas rozmowy nie mają bezpośredniego wglądu do poprzedniej rozmowy z innym specjalistą, ale zawsze starają się wyjaśnić sprawę klienta. Niestety niektóre przypadki są bardziej złożone i ich konsultacja może potrwać dłużej. Rozumiem jednak, że nie było to dla Ciebie komfortowe. Jeżeli temat klienta jest bardziej złożony i wymaga weryfikacji przez naszych analityków, to specjaliści zazwyczaj proponują wtedy reklamację, na którą analityk odpowiada zazwyczaj przez wiadomość w naszej bankowości internetowej lub pisemnie na adres do korespondencji. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 9 z 9 (8 873 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Przelew na Ukrainę

Witam,

 

Chciałbym wykonać przelew na Ukrainę, mam konto w złotówkach (PLN). Odbiorca ostatecznie będzie potrzebował hrywien (UAH).

Jak najlepiej zrobić taki przelew? Na liście obsługiwanych walut w ING

...

17-06-2024
Re.: Kredyt hipoteczny_czas analizy

Po kolejnym tygodniu czekania (w sumie już prawie miesiąc od dosłania dokumentów) ING obudziło się z prośbą o nowe zaświadczenia od pracodawcy. Śmiech na sali. Potem pewnie znowu czekałby nas kolejny

...

17-06-2024
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Ciekawostka - przed chwilą logowałem się do Mojego ING i prawidłowo zadziałało uzupełnianie nazwy użytkownika oraz hasła. Przy drugiej próbie było również poprawnie. Natomiast w ING Business nadal nie

...

16-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy