O MateuszF

79 Polubień
128 Rozwiązań
335 Postów
Re: Usuwanie powiązanych produktów - błąd - Księgowość ING

@HES Dziękujemy za zgłoszenie. Działa to tak, że w takiej sytuacji należy usunąć pozycję na fakturze, na której jest powiązanie z nieistniejącym produktem, a następnie dodać ją ponownie i zrobić nowe powiązanie.
Jeżeli na fakturze jest tylko jedna pozycja, to nie będzie można jej od razu usunąć. Także najpierw możesz dodać drugą pozycję, a potem usunąć tą pierwszą.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Dodanie środków na konto REVOLUT z konta ING

@DjLucky Wszystko zależy od tego, na jakie konto będziesz robił doładowanie przelewem lub danymi z karty, gdy ją zamówisz. Różnica może być w zależności od  transakcji krajowej i zagranicznej. Tutaj znajdziesz informacje o tym, jak działają nasze karty za granicą: https://www.ing.pl/indywidualni/karty/karty-za-granica  tutaj z kolei informacje o przelewach: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/przelewy 

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Droższy kredyt dla klienta?

@rogacz88 Sprawdziłem podane przez Ciebie symulacje i za każdym razem otrzymałem kwotę 668,94 zł (bez względu na wariant zalogowany/ niezalogowany i kalkulator na stronie). Ta kwota może się trochę różnić, gdy do spłaty raty wybierzemy inny dzień niż dzisiejszy, bo dla takiego dnia zawsze sprawdzamy symulacje. Dla pewności możesz wyczyścić pliki ccokies lub skorzystać z opcji incognito/okna prywat

...
2
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Potwierdzenie "że to ty"

@Żaneta0624 Bezpieczeństwo pieniędzy klientów jest dla nas bardzo ważne. Zmiany, o których piszesz, pojawiły się u nas w odpowiedzi na dodatkowe regulacje prawne takie jak dyrektywa PSD2. Musieliśmy dostosować swoje systemy do obowiązujących przepisów. Więcej informacji o 3D Secure i bezpieczeństwu transakcji w internecie znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/karty/3d-secure Mamy nadzi

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

@ANNSUL Dziękujemy za informację i przepraszamy, że tak długo to trwało. Zawsze staramy się, żeby uznanie zrobić jak najszybciej, żeby klient miał dostęp do swoich pieniędzy. Mamy nadzieję, że mimo tego 4-dniowego braku dostępu do pieniędzy zmienisz swoje zdanie i pozostaniesz dalej naszą klientką Emotikon: Szczęśliwy

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny-status wniosku

@Otador W opisanej sytuacji przypuszczam, że trzeba dostarczyć nam jakiś dokument. Powinien to dla Ciebie sprawdzić specjalista, u którego kompletujesz dokumenty, bo rzeczywiście na infolinii ani w naszych oddziałach nie mamy dostępu do wniosków, które są składane u pośredników. Proszę, żebyś jeszcze raz wyjaśniła tę sprawę ze swoim specjalistą. 

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Zaginione 1000 zł

@Łukasz1 Przepraszam Cię, że tak długo to trwa i nie dotrzymaliśmy terminu. Niestety w tej sytuacji zapewne nie był on zależny jedynie od nas. Proszę, sprawdzaj swoją bankowość na bieżąco. Mam nadzieję, że weekend zaczniesz od zamknięcia u nas tej sprawy.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Bankomat proszę o pomoc

@forumowiczwegie Przepraszam Cię za kłopot z zaksięgowaniem pieniędzy na Twoim koncie. Przekazałem prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu. Proszę Cię o jeszcze trochę cierpliwości.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Aktualizacja danych

@Pawellos Przelewy wychodzące, przychodzące i karta będą aktywne mimo braku ważności dokumentu tożsamości. Nie ograniczamy w takiej sytuacji podglądu do konta i realizacji transakcji. Zdjęcia lub skany dokumentu tożsamości wymagamy związku z Ustawą z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Takie dane zapisujemy na bezpiecznych bankowych serwerach i ni

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

 

@igrzysk Dziękuję za Twoją sugestię. Przekazałem ją do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy 

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zmiana dnia spłaty pożyczki gotówkowej

@dziadekmirek11 Dzień płatności raty zmienimy dla Ciebie w dowolnym naszym oddziale za darmo. Zapraszam Cię do oddziału z aktualnym dokumentem tożsamości.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Kredyt na budowę domu

@Michał5 Chciałbym to dla Ciebie wyjaśnić niestety nie mam wglądu do danych w systemie. Proszę skontaktuj się z opiekunem Twojego wniosku. Opiekun wyjaśni Ci szczegóły na przykładzie Twojego wniosku.

1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wyłączenie analizy wydatków

@orbit011 Aktualnie nie możesz wyłączyć analizy wydatków lub ustawić jednej kategorię dla wszystkich przyszłych transakcji. Kategorię nie analizuj możesz zaznaczyć dla transakcji, która pojawi się w historii Twojego konta. W tej sytuacji musiałbyś klikać i zmieniać ręcznie kategorię każdej transakcji osobno.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

@Bartosz574gnfd Dziękuję za Twój wpis i sugestię. Jeśli będziemy mieli wprowadzić tę opcję autoryzacji, to na pewno wcześniej o tym poinformujemy. Zachęcamy do bezpiecznego bankowania. Więcej informacji w tym temacie znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/bezpieczenstwo

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt inwestycyjny dla branży fryzjerskiej z gwarancją de minimis

@Radek1994 Decyzję o przyznaniu kredytu podejmujemy jedynie po złożeniu wniosku wraz z wymaganymi dokumentami. Nie udzielamy informacji na temat wykluczonych branż w naszym banku. Zachęcam Cię do złożenia u nas wniosku kredytowego.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Zastrzeżona karta

@sansof93 Proszę, zadzwoń do nas w tej sprawie - (32) 357 00 12 (24/7). Jesteśmy też dostępni na czacie w Moim ING (po zalogowaniu do konta na dole strony). Sprawdzimy, gdzie ktoś próbował płacić Twoją kartą, po jej zastrzeżeniu. 

 

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: wniosek o uruchomienie transzy w Moim ING

@czarna666 Wystarczy, że do nas zadzwonisz. Znajdziemy wniosek Emotikon: Szczęśliwy 

 

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Czy jest pobierana opłata w momencie wypłaty z celów oszczędzania?

@student Nie możesz do kodów BLIK i wypłat z bankomatu podłączyć celu oszczędnościowego. Możesz podłączyć standardowe konto oszczędnościowe.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: 1

@giobuk Bankowość internetową odblokujesz przez uzupełnienie wniosku na naszej stronie internetowej. Wejdź na stronę https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy i następnie opcja Nadaj nowe hasło. Jeśli masz aktualny numer telefonu do autoryzacji, to wyślemy do Ciebie SMS-a z kodem do odblokowania konta. Jeśli SMS do Ciebie nie dojdzie, to wyłącz i włącz telefon i spróbuj

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Pożyczka Gotówkowa

@Kal94 Cieszę się, że zainteresowałeś się naszą propozycją. Przykro mi, ale przed złożeniem wniosku kredytowego niestety nie jesteśmy w stanie sprawdzić Twojej zdolności kredytowej. Zachęcam Cię do złożenia wniosku w Moim ING w zakładce> Oferta ING> Kredyty i pożyczki> Pożyczka gotówkowa lub pod numerem 32 357 00 69 lub w oddziale. Dzięki temu decyzję kredytową poznasz maksymalnie do dwóch dni rob

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Alerty BIK

 

@vw06 Alerty i raporty BIK już działają Emotikon: Szczęśliwy

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Dobranie kredytu

@Drillek Miło mi czytać, że korzystasz z naszej oferty Emotikon: Szczęśliwy W opisanej sytuacji konieczne jest zawnioskowanie o nowy kredyt, ponieważ cel kredytowania jest inny niż w poprzedni. 
Zachęcam do kontaktu z naszą infolinia (32 357 00 65) lub czatem. Chętnie przedstawimy Ci wszystkie szczegóły.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wymiana banknotów na większy nominał w oddziale banku.

@vocus Nie prowadzimy usługi wymiany banknotów na większe nominały. Możesz wpłacić je w oddziale z obsługą kasową lub we wpłatomacie (za darmo) i następnie wypłacić większy nominał w kasie (o ile będzie taki dostępny). Prowizja za wpłatę i wypłatę gotówki w kasie jest uzależniona od typu konta jakie u nas masz. Takie prowizje sprawdzisz w Tabeli Opłat i Prowizji na naszej stronie tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/tabela-oplat-i-prowizji

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Decyzja negatywna.

@Dzanar Przykro mi, że otrzymałaś negatywną decyzję kredytową. Tutaj niestety nie możemy sprawdzić powodu tej decyzji. Jeśli zależy Ci na dodatkowych informacjach, to zgłoś nam reklamację na tę decyzję przez czat w Moim ING, telefon na numer 32 357 00 69 lub w oddziale.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Zapłata w euro

@Source To co jest korzystniejsze zależy od tego, z czego sam chcesz skorzystać. Prowizje związane z transakcjami kartą lub kwoty przewalutowania sprawdzisz na naszej stronie. Dokładne wyliczenia możesz zrobić samodzielnie Emotikon: Szczęśliwy 

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎12-04-2017 16:52
Data ostatnich odwiedzin ‎16-04-2021 00:26
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 335
Łączna liczba otrzymanych Lajków 79
Posty, które lubię