Re.: List mazalny i wniosek do sądu - uruchomienie II transzy kredytu.
Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, że ten czas wypłaty II transzy będzie się zbliżać skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi, na czacie w aplikacji lub w telefonicznie Sprawdzą dokładnie Twoją sytuację i postarają się pomóc w rozwiązaniu sytuacji.
Ze względów bezpieczeństwa nie zalecamy korzystania z takich rozwiązań. Klienci bez dostępu do aplikacji mobilnej mogą korzystać ze swojego konta logując się przez przeglądarkę internetową.
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów spotkanie. Z dostępnych opcji polecam wybór sp...
Wnioski kredytowe weryfikujemy tak szybko jak to tylko możliwe, zazwyczaj do 2-3 dni roboczych od złożenia wniosku. O dodatkowe dokumenty prosimy w sytuacji, gdy np. oświadczona kwota wynagrodzenia przez klienta różni się od tej, która rzeczywiście wpływa na konto. Takich powodów może być też więcej, bo każdy wniosek sprawdzamy pod kątem zdolności kredytowej.
Można zakupić kolejny fundusz przez opcję założenia IKE, czyli proszę wejść w Oferta ING następnie Emerytura – IKE- załóż IKE i wtedy system poinformuje o możliwości wybrania kolejnego funduszu, który wybieramy z listy.
Istnieje możliwość przyjmowania wymaganych dokumentów tj. np.: zaświadczenia o dochodzie, zaświadczenia z Urzędu Skarbowego/ZUS/KRUS z kwalifikowanym podpisem elektronicznym/kwalifikowaną pieczęcią. Taki dokument podczas spotkania w placówce proszę przesłać na adres mejlowy pracownika.
Re.: Nadpłata pożyczki - Zmiany bez poinformowania
Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Specjaliści firmowy są dostępni w dni robocze od 8 do 18 i sprawdzą dla Ciebie te informacje.
Nie mamy informacji o awarii tego formularza. Jeśli dalej nie możesz otworzyć u nas konta, to prosimy, skontaktuj się z naszymi specjalistami z Centrum Wsparcia Biznesu na numer 32 357 00 24. Infolinia czynna w dni robocze od 8:00 do 18:00.
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób
@KINJUR3661 Prosimy, zadzwoń do nas na naszą infolinię32 357 00 69. Przez forum nie jesteśmy w stanie sprawdzić Twojego dostępu do bankowości internetowej.
Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmienione na czarno-białe. Główny argument dotyczył kosztów wydruku dokumentów księgowych w kolorze oraz bardzo zła jakość wydruku, gdy klienci zmieniali ustawienia drukarki na wydruk czarno-biały lub skalę
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony przez naszych specjalistów o wyjaśnienie źródła pochodzenia pieniędzy, które wpływają na jego konto – czyli te, które wpływają na konto, z którego kredyt jest spłacany. Współwłaściciele kredytu w świ
Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów spotkanie. Z dostępnych opcji polecam wy
1. Ponieważ aktualnie tak to u nas wygląda. Nie mamy dyspozycji na przyszłe założone rachunki - dziękujemy za opinię.
2 i 5. Złożone dyspozycje są widoczne w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Możesz je złożyć i odwołać tu i tu. Nasze funkcjonalności tu i tu są praktycznie takie same. Różnica jest chyba jedynie w bliku. Także pisząc w bankowości internetowej mamy również na myśli aplika
W skrócie: można już u nas złożyć i odwołać dyspozycję wkładem na wypadek śmierci zdalnie - w bankowości internetowej Moje ING. Dyspozycję można złożyć prawie dla wszystkich kont indywidualnych i lokat. Z
Re: dyspozycja na wypadek śmierci bez wizyty w oddziale
Aktualizując wątek, obecnie można już u nas złożyć i odwołać dyspozycję wkładem na wypadek śmierci zdalnie - w bankowości internetowej Moje ING. Dyspozycję można złożyć prawie dla wszystkich kont indywidualnych i lokat. Znajdziecie ją w zakładce Usługi> Sprawy dotyczące śmierci> Złóż dyspozycję na wypadek śmierci. Dyspozycja złożona zdalnie jest darmowa. Naszą bankowość cały czas rozwijamy i udost