O MateuszF

73 Polubień
110 Rozwiązań
308 Postów
Re: Hello!

@SteveWaype Hello! Emotikon: Szczęśliwy

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Awaria wpłatomatu

@Damian9405 Dziękuję i proszę Cię o trochę cierpliwości.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Awaria wpłatomatu

@Damian9405 Przepraszam Cię za kłopoty z wpłatą pieniędzy na swoje konto. Podaj mi numer Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. Prześlę prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że to pomoże Emotikon: Szczęśliwy

3
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wypowiedzenie umowy rachunku za pomocą podpisu elektronicznego

@JoannaLBN Konto indywidualne i firmowe możesz zamknąć przez wysłanie nam załącznika w formacie PDF z podpisem kwalifikowanym. Jeśli podpis będzie prawidłowy, to zamkniemy konto. Nie zaakceptujemy jednak wysłanie do nas takiego pliku na nośniku danych np. na płycie CD-R. Plik z podpisem kwalifikowanym można do nas wysłać przez bankowość internetową> Twoje dane> Wiadomości> Napisz do nas> Prześlij

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Zapłata w euro

@Oki99 Tak, kalkulator na stronie https://www.ing.pl/indywidualni/karty/karty-za-granica podaje prawidłowe dane. Za transakcje w innej walucie z konta w złotówkach pobierzemy prowizję 3% kwoty transakcji i przewalutowanie jest po kursie organizacji płatniczej Visa. Dobrym rozwiązaniem będzie, gdy otworzysz u nas darmowe konto w euro, podłączysz je do swojej karty Visy Zbliżeniowej i dopiero wtedy

...
1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Kantor

Aktualnie kantor jest wyłączony, dlatego kursy są niedostępne. Kantor włączymy jutro od 8:00. Prosimy o trochę cierpliwości.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: naprawda funkcjonalnosci budget

@undsame Dziękuję za wszystkie informacje. Przekazałem Twój wpis do odpowiedniego zespołu. Błędy dalej możesz zgłaszać nam bezpośrednio w Moim ING przez czat lub wysłanie wiadomości. Wiadomość jest dostępna po zalogowaniu do konta> Twoje dane> Wiadomości> Napisz do nas> Prześlij dokumenty. Tutaj musisz dołączyć załącznik np. zrzut ekranu lub inny, bo bez niego nie wyślesz wiadomości.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: BLOKADA NA RACHUNKU

@Adam7419 Moje Usługi jest dodatkowym serwisem transakcyjnym do opłacania rachunków. Nasi klienci również mogą korzystać z innych rozwiązań, ale tutaj padło pytanie o standardową fizyczną płatność kartą i możliwość pobrania potwierdzenia transakcji. Słuchamy swojej społeczności, ale naszym zadaniem jest udzielanie prawidłowych odpowiedzi i kontrolowanie tych, które zamieszczają inni użytkownicy. P

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: BLOKADA NA RACHUNKU

@Adam7419 Zdajemy sobie sprawię z tego, że nie ma banku idealnego. Słuchamy głosów klientów i staramy się wprowadzać nowe funkcje oraz rozwiązania, żeby sprostać ich oczekiwaniom. Nie mogę zgodzić się z Twoją informacją, ponieważ na samej stronie mBanku podają inną informację. Proszę więc, żebyś nie wprowadzał innych użytkowników naszego forum w błąd. Informacja z FAQ mBanku poniżej:

 

https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/pytania-i-odpowiedzi/platnosci-i-wyplaty-karta/

...
4
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Komornik a konto direct

@agakmiecik944 Przykro mi, ale tutaj nie możemy tego sprawdzić. Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas na numer 32 357 00 69. Infolinia działa 24/7. Specjaliści sprawdzą to dla Ciebie w systemie.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Zajęcie komornicze a przelew w Sylwestra

@montelinio Przy zajęciu komorniczym pieniądze na koncie udostępniamy od poniedziałku do soboty od 8:00 do 20:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Jeśli taki przelew do 20:00 został zlecony na Twoje konto wczoraj, to pieniądze w ramach kwoty wolnej powinny pojawić się na Twoim koncie.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wypowiedzenie umowy rachunku za pomocą podpisu elektronicznego

@JoannaLBN Chcemy to dla Ciebie dokładnie wyjaśnić. Pytasz o zamkniecie konta indywidualnego, czy firmowego?

2
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Zajęcie komornicze rachunku z linią kredytową

@Szuba Chcemy to dla Ciebie dokładnie wyjaśnić. Mimo braku wglądu do danych w systemie postaramy się to zrobić tutaj. Opisujesz sytuację dla konta indywidualnego, czy firmowego? 

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana w ofercie produktów hipotecznych

@jarek-t Jeśli podpisałeś umowę o kredyt hipoteczny po 1.04.2020 r. nie możesz obecnie wnioskować o kolejny kredyt.

 

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat Legnica Wrocławska 27. Awaria modułu wpłat.

@Kondi76 Przykro nam, że tak długo to trwa. Mamy nadzieję, że niebawem otrzymasz od nas dodatkowe informacje w Moim ING.

2
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: BLOKADA NA RACHUNKU

@Karola123 Rozliczenie transakcji zawsze wygląda tak, że najpierw zakładana jest blokada pod daną transakcję, a dopiero, gdy dostaniemy rozliczenie transakcji księgujemy ją na koncie. Po zaksięgowaniu transakcji można pobrać potwierdzenie. Zazwyczaj trwa to 1-3 dni. Gdy nie dostaniemy potwierdzenia po 8 dniach roboczych licząc od dnia następnego po nałożeniu blokady, to ściągamy blokadę automatycz

...
6
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Kończący sie termin karty kredytowej a komornik

@Sylwus047 Nową kartę powinniśmy do Ciebie wysłać w ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego miesiąc ważności karty. Dla nowej karty nie składasz osobnego wniosku kredytowego, tylko odnawia się plastik.

1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Nie działa ING turbo

@loscik82 Wszystko powinno działać już prawidłowo. Dziękujemy za sygnał, temat przekazaliśmy do kolegów z ING N.V. zajmujących się stroną.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wyciąg/historia z karty kredytowej

@rom_tom Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Znajdziesz go na dole strony po zalogowaniu do swojego konta.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat Legnica Wrocławska 27. Awaria modułu wpłat.

@Karla1977 Wysłałem prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że to pomoże Emotikon: Szczęśliwy

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nie działa makler

@Krismis Prosimy, zaloguj się do konta przez inną przeglądarkę internetową lub w trybie prywatnym/ incognito. Jeśli korzystasz z aplikacji to wyłącz i włącz telefon. To powinno pomóc.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nie działa makler

@Batman_xp1 Tak. Nie pobierzemy opłaty za konto aktywne do końca marca 2021 roku.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nie działa makler

Jeśli chcesz skontaktować się z maklerami lub zgłosić reklamację, zaloguj się do Mojego ING, przejdź do konta maklerskiego i w Wiadomościach wybierz opcję Nowa wiadomość. Opisz sprawę. To będzie Twoje zgłoszenie.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Awaria Maklera

Zgodnie z informacją na stronie:

Kontakt z Biurem Maklerskim

Jeśli chcesz skontaktować się z nami lub zgłosić reklamację, zaloguj się do Mojego ING, przejdź do konta maklerskiego i w Wiadomościach wybierz opcję Nowa wiadomość.

Możesz również skontaktować się z infolinią Biura Maklerskiego od pon.-pt. w godz. 8:00 – 16:00: 32 357 00 32 lub 801 127 301.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Decyzja ostateczne

Czasy podane na naszej stronie są szacunkowe i mogą się zmienić. Szczegóły w tej sprawie przekaże Ci opiekun Twojego wniosku. Proszę, skontaktuj się z nim.

10
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎12-04-2017 16:52
Data ostatnich odwiedzin ‎08-01-2021 09:18
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 308
Łączna liczba otrzymanych Lajków 73
Posty, które lubię