Przykro nam, że tak uważasz. Rozumiemy, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa, natomiast Informację o tym, że taka wypłata miesięcznie jest ograniczona prezentujemy na stronie konta oszczędnościowego przed jego otwarciem. Dodatkowo, tak jak wspomnieliśmy też wcześniej zarządzanie kontem dziecka w ramach kwoty zwykłego zarządu jest określone w naszym Regulaminie oraz w Kodeksie Cywilnym i
Dodatkowa opłata, o której wspominasz to opłata surcharge - niektóre sieci bankomatów za granicą mogą pobierać dodatkową opłatę za wypłatę gotówki. Nie zależy ona od nas i zostanie doliczana do kwoty transakcji. Na ekranie urządzenia pojawia się informacja o wysokości tej opłaty. Możesz zdecydować się na skorzystanie z tej opcji lub przerwać wypłatę i poszukać bankomatu innej sieci.
Re: Re.: Aktywacja aplikacji i podanie kodu z numeru 32 357 00 69
Przepraszamy za kłopot. Prosimy, spróbuj ponownie. Jeśli to nie pomoże, to spróbuj dodać nasz numer infolinii do książki telefonicznej - 32 357 00 69. Jeśli korzystasz z telefonu dual sim i masz dwie karty aktywne, to na czas aktywacji aplikacji wyłącz drugą kartę. To powinno pomóc.
Proszę, sprawdź, czy masz zainstalowane dodatkowe wtyczki/rozszerzenia w swojej przeglądarce internerowej np. Spellcheck lub LanguageTool lub inne. Jeśli tak, to wyłącz je i spróbuj ponownie.
Tak, zmiany powinny być zgłoszone, oczywiście najlepiej dodać notatkę informującą o zakresie zmian i ich ew. wpływu na rozliczenie inwestycji. Możesz to zrobić przez wiadomość w Moim ING. Taką wiadomość wyślesz w Moim ING po wejściu w menu - ikona ludzika> Wiadomości> Napisz do nas> Prześlij dokumenty. Dodaj załącznik z informacją o zakresie zmian. W tej sytuacji nie powinno to mieć wpływu na kwes
Re: Zmiany w przelewach, jedno miejsce o którym nikt chyba nie wie
Sprawdziliśmy to i w Moim ING przy skorzystaniu z funkcjonalności Płać z ING widać nazwy kont nadanych przez użytkownika. Indywidualne nazwy kont nadane przez danego użytkownika są widoczne dla kont indywidualnych i kont firmowych. Ważne: 1. Jeśli klient nie zmieni nazwy w ustawieniach konta, albo jeśli jego wszystkie konta nazywają się tak samo, to trudno będzie je rozpoznać. 2. Nazwa jest przypisa
Dziękujemy za opinie. Przekazałem je do odpowiedniego zespołu, natomiast nie mamy w planach powrotu do wcześniejszego wyglądu. Wiemy, że niektóre kwestie potrzebują poprawek - aktualizacji, dlatego każda opinia jest dla nas ważna. Pracujemy już nad mechanizmem powiększania czcionki w całej aplikacji.
Tak, różnica wynika z tego powodu, że Ty jesteś właścicielem karty, a dziecko użytkownikiem. Żona nie może do swojego widoku podłączyć Twojej karty przedpłaconej wydanej dla dziecka. Zmieni się to po ukończeniu przez dziecko 13 lat. Wtedy do konta Mobi można zamówić kartę Visę i oboje będziecie widzieć tę kartę dziecka. Sama karta będzie już bezpośrednio powiązana z kontem Mobi.
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z osobami zajmującymi się kredytami hipotecznymi możesz się umówić w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając Kontakt (na dole strony) -> Umów spot
Po stronie Google są pewne różnice w obsłudze procesów i nie można tych dwóch portfeli porównywać 1:1. Uwierzytelnienie 3D Secure zależy nie tylko od sposobu autoryzacji transakcji, ale również samego odbiorcy płatności lub pośrednika, bo to oni mogą poprosić o dodatkową autoryzację ze względów bezpieczeństwa. Ze sposobu procesowania transakcji wykonanej karta zapisaną przez użytkownika na koncie
To nie będzie kłopotem przy podpisaniu umowy. Będąc w placówce zwróćcie na to uwagę specjaliście i przy okazji tej wizyty zaktualizujemy dane żony w systemie bankowym tak, żeby mieć oba imiona zgodnie z dowodem osobistym.
Dłuższy czas odpowiedzi na reklamację jest z tego powodu, że musimy urządzenie sprawdzić i przeliczyć. To jest maksymalny czas na odpowiedź. Specjaliści zawsze starają się rozpatrywać takie zgłoszenia najszybciej jak to możliwe. Poprosiłem ich o pilne zajęcie się Twoją reklamacją.