Re: Oświadczenie o ustanowieniu hipoteki na rzecz banku
Zaświadczenie o udzieleniu kredytu hipotecznego otrzymasz tylko na spotkaniu przy podpisaniu umowy kredytowej. Dla inwestycji deweloperskich możesz je otrzymać dopiero po nadaniu docelowego adresu nieruchomości. Przygotuj dokument potwierdzający nadanie adresu (np. protokół zdawczo-odbiorczy, oświadczenie dewelopera, decyzję o nadaniu numeru). Jeśli sąd wymaga pełnomocnictw dla pracowników banku,
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu
@Szkot Wszystkie informacje w sprawie danych przekazaliśmy we wcześniejszej korespondencji. Dziękujemy bardzo za wszystkie przekazane informacje w tej sprawie. Z naszej strony dokonamy analizy kwestii minimalizacji danych prezentowanych na przelewach.
Przykro mi, natomiast przez forum nie jestem w stanie odnieść się do tych informacji i Twojego wniosku. Żeby to wyjaśnić możesz zgłosić reklamację i analitycy odpowiedzą na Twoje zgłoszenie. Szczegółowe informacje o sposobach złożenia reklamacji znajdziesz na naszej stronie internetowej w zakładce Kontakt i pomoc/Reklamacje.
Re.: Kredyt w rachunku bieżącym a zmiana właścicielska
Chcielibyśmy pomóc, natomiast przez forum nie mamy wglądu w dane w systemie bankowym. Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z naszymi specjalistami pod numerem 32 357 00 24. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 18:00.
Chcielibyśmy wyjaśnić sytuację, jednak na naszym forum nie możemy sprawdzić co było powodem wypowiedzenia umowy. Jako bank mamy obowiązek weryfikować tożsamość, dlatego ważne jest, aby dokument tożsamości był u nas aktualny. Dlatego w sprawie aktualizacji danych kontaktujemy się m.in. w Moim ING (zakładka Wiadomości), pisemnie, SMS-em. Pierwszą komunikację wysyłamy na pół roku przed utratą ważnośc...
Jeśli dane karty zostały podane na fałszywej stronie, to zalecamy kartę zastrzec. Tylko wtedy będzie pewność, że karta nie będzie wykorzystana do nieuprawnionych płatności.
Zapraszamy również do kontaktu na czacie po zalogowaniu do Moje ING. Sprawdzimy czy konto i pozostałe dane są bezpieczne. W bankowości internetowej można sprawdzić gdzie są aktywne subskrypcje lub w jakich serwisach, sklepach k...
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Trudno nam tutaj odnieść się do informacji podanej na stronie, bo musieliby to zweryfikować specjaliści hipoteczni. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz r...
Nie podajemy takich informacji i nie wyliczamy dochodu. Informacje na temat akceptowanych dochodów są w ustawie z dnia 12.03.2024 r. o pomocy społecznej, określa co jest dochodem w artykule 8. Z pozostałymi ogólnymi informacjami możesz zapoznać się na stronie
Re: Problem z przelewem na telefon BLIK - błąd serwera
Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Jesteśmy dostępni w dni robocze od godz. 8:00 do 22:00 i w sobotę od 8:00 do 16:00.
Przez forum nie mamy możliwości sprawdzić danych związanych z Twoją kartą w systemie bankowym. Napisz do nas w tej sprawie jutro na czacie w Moim ING i sprawdzimy to dla Ciebie. Specjaliści są również dostępni pod numerem 32 357 00 12.
Re: Czy w kosztorysie na budowę domu muszę zaznaczyć garaż ?
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów i pożyczek hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się na stronie https://www.ing.pl/ wybierając Kontakt (na dole strony) -> Umów spotkanie. Z dostępnych opcji polecam wybór spotkania wideo, na którym możesz porozmawiać z dowolnego miejsca, nie tracąc czasu na d
Nie ma możliwości aneksowania umowy w obrębie zmiany (czy dodania) celu kredytowania. Istnieje natomiast możliwość złożenia wniosku o kolejne zobowiązanie.
Nasza karta wielowalutowa działa dla tych 3 walut. Transakcje w innych walutach z karty Visy są rozliczane przez organizację płatniczą Visa z danej waluty na złotówki. Kalkulator transakcji walutowych znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/karty/karty-za-granica
Uznanie warunkowe to sytuacja, w której wpłacamy pieniądze na Twoje konto, jeszcze zanim rozpatrzymy reklamację. Dzięki temu masz do dyspozycji pieniądze, a my mamy czas, by spokojnie wyjaśnić Twoją sprawę. W odpowiedzi na zgłoszenie znajdziesz informację, do kiedy udostępnimy pieniądze na Twoim koncie więc wydaje mi się, że nie wygląda to tak źle. Zdarza się, że musimy wydłużyć reklamację, gdy np
Wszystkie informacje znajdują się w wiadomości w Moim ING, którą od nas dostałaś. Proszę, zapoznaj się z nią, a w przypadku dodatkowych pytań napisz do nas na czacie w Moim ING.