1. Ponieważ aktualnie tak to u nas wygląda. Nie mamy dyspozycji na przyszłe założone rachunki - dziękujemy za opinię.
2 i 5. Złożone dyspozycje są widoczne w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Możesz je złożyć i odwołać tu i tu. Nasze funkcjonalności tu i tu są praktycznie takie same. Różnica jest chyba jedynie w bliku. Także pisząc w bankowości internetowej mamy również na myśli aplika
W skrócie: można już u nas złożyć i odwołać dyspozycję wkładem na wypadek śmierci zdalnie - w bankowości internetowej Moje ING. Dyspozycję można złożyć prawie dla wszystkich kont indywidualnych i lokat. Z
Re: dyspozycja na wypadek śmierci bez wizyty w oddziale
Aktualizując wątek, obecnie można już u nas złożyć i odwołać dyspozycję wkładem na wypadek śmierci zdalnie - w bankowości internetowej Moje ING. Dyspozycję można złożyć prawie dla wszystkich kont indywidualnych i lokat. Znajdziecie ją w zakładce Usługi> Sprawy dotyczące śmierci> Złóż dyspozycję na wypadek śmierci. Dyspozycja złożona zdalnie jest darmowa. Naszą bankowość cały czas rozwijamy i udost
Klient zobowiązany jest do samodzielnej weryfikacji faktu, czy przesłanka na podstawie której wsparcie zostało przyznane nadal obowiązuje. Jeżeli przestaje obowiązywać powinien nas o tym poinformować wysyłać informację na skrzynkę: fundusz.wsparcia.kredytobiorcow@ing.pl.
Wsparcie wówczas zostaje wstrzymane. Jeżeli ponownie zaistniej przesłanka na podstawie, której wsparcie może zostać przyznane -
Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.
Nie zlecisz wypłaty transferowej drogą korespondencyjną. Takie zlecenie przyjmiemy tylko w placówce.
Jeśli masz IKZE Oszczędnościowe w ING Banku i z jakiegoś powodu chcesz przenieść zgromadzone na nim pieniądze do innej instytucji finansowej, w każdej chwili masz taką możliwość. Pamiętaj jednak, jeśli przeniesienie (Wypłata transferowa) będzie miało miejsce przed upływem 12 miesięcy od dnia zawar
Przez forum nie mamy możliwości zapoznać się z Twoją umową kredytową. Żeby odpowiedzieć na Twoje pytania, prosimy o kontakt z naszymi specjalistami na czacie w Moim ING.
Prosimy, zadzwoń do nas na numer +48 32 357 00 69 lub napisz na czacie w Moim ING. Przez forum nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić. Jeśli zgłosiłaś już nam ten kłopot i mamy przyjęte zgłoszenie techniczne, to proszę Cię o cierpliwość.
W trakcie spłaty produktu restrukturyzowanego klient nie może wnioskować o nowe zobowiązanie kredytowe (takie wnioski zakończą się decyzją negatywną). Po spłacie nie możemy jednoznacznie określić jak długo to potrwa, ponieważ jest to weryfikowane przez nasz system.
Aplikacja jest projektowana i optymalizowana na używanie jej w normalnym środowisku bazowym Androida, a nie w kontenerach aplikacyjnych jakimi jest sejf. Nie mamy dostępu do informacji jak działa sejf i co wykorzystuje. Nie zalecamy korzystania z naszej aplikacji w sejfie. Nie możemy odpowiadać również za stabilność aplikacji w tym kontenerze i jej bezpieczeństwo. Nie zapewniamy też, że aplikacja
Aktualnie prowadzimy testy tej funkcjonalności i jeśli wszystko będzie działać prawidłowo, to niedługo ponownie udostępnimy proces dla wszystkich klientów. Nie chcemy podawać konkretnej daty, żeby nie wprowadzić klientów w błąd (gdyby coś poszło nie tak), ale będzie to już niedługo. Prosimy o jeszcze trochę cierpliwości.
madlen_tuscany Przelew dowolny i przelew własny zrobiony z rachunku karty kredytowej przez Moje ING jest z prowizją 2% przelewanej kwoty, min. 5 zł. Nie obowiązuje okres bezodsetkowy. Odsetki naliczamy od dnia wykonania przelewu do spłaty całkowitej karty kredytowej.
@Krizz88 Aktualnie nie mamy informacji o planowanych zmianach w tym temacie. Jeśli coś będziemy zmieniać, to poinformujemy Was o tym w bankowości internetowej i np. na stronie www.ing.pl
Aby faktura za import usług wykazywała się prawidłowo w księgowaniu i w deklaracjach JPK_V7 oraz VAT-UE należy w systemie ING Księgowość prawidłowo ustawić kategorię księgową i wykorzystać ją podczas księgowania dokumentu. Zachęcamy do kontaktu z naszym wsparciem technicznym pod numerem telefonu 32 356 22 23.
Re.: Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING
Przykro nam, że tak uważasz. Ruchy kadrowe nie mają wpływu na działanie naszej bankowości internetowej. Sytuacje, które opisujesz związane są z awariami bankowości, które mieliśmy w ostatnim czasie. Awarii się nie planuje, a dostęp przywracaliśmy najszybciej jak to możliwe. Cały czas pracujemy nad Moim ING, stabilnością działania bankowości i dostępnymi usługami.
Przykro mi, natomiast nie mamy tutaj wglądu w dane w systemie bankowym i w dane naszych klientów. W Twojej sprawie przekazaliśmy prośbę o pilne rozpatrzenie zgłoszenia. To wszystko, co możemy tutaj zrobić. Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING i specjaliści sprawdzą dla Ciebie szczegóły zgłoszenia.
Re.: Zajęcie egzekucyjne a wpływ środków ustawowo wolnych od egzekucji
Standardowo alimenty są zwolnione z zajęcia egzekucyjnego. Przez forum nie mamy jednak dostępu do systemu i Twojego konta, dlatego proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Specjaliści od zajęć są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18 i szczegółowo odpowiedzą na Twoje pytanie po przeanalizowaniu danych z systemu.
Re.: Brak możliwości założenia konta metodą przez selfie
W sytuacji, gdy pojawia się informacja z zaproszeniem do wizyty w placówce może to oznaczać, że mamy Twoje dane w systemie. Możliwe, że miałeś u nas kiedyś konto lub upoważnienie do innego konta osobistego lub firmowego lub kredytu. Taką informację możemy sprawdzić i potwierdzić jedynie w placówce. Jeśli tam okaże się, że nie mamy Twoich danych i jest to błąd po stronie systemu, to specjaliści prz