Istnieje możliwość przyjmowania wymaganych dokumentów tj. np.: zaświadczenia o dochodzie, zaświadczenia z Urzędu Skarbowego/ZUS/KRUS z kwalifikowanym podpisem elektronicznym/kwalifikowaną pieczęcią. Taki dokument podczas spotkania w placówce proszę przesłać na adres mejlowy pracownika.
Re.: Nadpłata pożyczki - Zmiany bez poinformowania
Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Specjaliści firmowy są dostępni w dni robocze od 8 do 18 i sprawdzą dla Ciebie te informacje.
Nie mamy informacji o awarii tego formularza. Jeśli dalej nie możesz otworzyć u nas konta, to prosimy, skontaktuj się z naszymi specjalistami z Centrum Wsparcia Biznesu na numer 32 357 00 24. Infolinia czynna w dni robocze od 8:00 do 18:00.
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób
@KINJUR3661 Prosimy, zadzwoń do nas na naszą infolinię32 357 00 69. Przez forum nie jesteśmy w stanie sprawdzić Twojego dostępu do bankowości internetowej.
Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmienione na czarno-białe. Główny argument dotyczył kosztów wydruku dokumentów księgowych w kolorze oraz bardzo zła jakość wydruku, gdy klienci zmieniali ustawienia drukarki na wydruk czarno-biały lub skalę
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony przez naszych specjalistów o wyjaśnienie źródła pochodzenia pieniędzy, które wpływają na jego konto – czyli te, które wpływają na konto, z którego kredyt jest spłacany. Współwłaściciele kredytu w świ
Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów spotkanie. Z dostępnych opcji polecam wy
1. Ponieważ aktualnie tak to u nas wygląda. Nie mamy dyspozycji na przyszłe założone rachunki - dziękujemy za opinię.
2 i 5. Złożone dyspozycje są widoczne w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Możesz je złożyć i odwołać tu i tu. Nasze funkcjonalności tu i tu są praktycznie takie same. Różnica jest chyba jedynie w bliku. Także pisząc w bankowości internetowej mamy również na myśli aplika
W skrócie: można już u nas złożyć i odwołać dyspozycję wkładem na wypadek śmierci zdalnie - w bankowości internetowej Moje ING. Dyspozycję można złożyć prawie dla wszystkich kont indywidualnych i lokat. Z
Re: dyspozycja na wypadek śmierci bez wizyty w oddziale
Aktualizując wątek, obecnie można już u nas złożyć i odwołać dyspozycję wkładem na wypadek śmierci zdalnie - w bankowości internetowej Moje ING. Dyspozycję można złożyć prawie dla wszystkich kont indywidualnych i lokat. Znajdziecie ją w zakładce Usługi> Sprawy dotyczące śmierci> Złóż dyspozycję na wypadek śmierci. Dyspozycja złożona zdalnie jest darmowa. Naszą bankowość cały czas rozwijamy i udost
Klient zobowiązany jest do samodzielnej weryfikacji faktu, czy przesłanka na podstawie której wsparcie zostało przyznane nadal obowiązuje. Jeżeli przestaje obowiązywać powinien nas o tym poinformować wysyłać informację na skrzynkę: fundusz.wsparcia.kredytobiorcow@ing.pl.
Wsparcie wówczas zostaje wstrzymane. Jeżeli ponownie zaistniej przesłanka na podstawie, której wsparcie może zostać przyznane -
Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.
Nie zlecisz wypłaty transferowej drogą korespondencyjną. Takie zlecenie przyjmiemy tylko w placówce.
Jeśli masz IKZE Oszczędnościowe w ING Banku i z jakiegoś powodu chcesz przenieść zgromadzone na nim pieniądze do innej instytucji finansowej, w każdej chwili masz taką możliwość. Pamiętaj jednak, jeśli przeniesienie (Wypłata transferowa) będzie miało miejsce przed upływem 12 miesięcy od dnia zawar
Przez forum nie mamy możliwości zapoznać się z Twoją umową kredytową. Żeby odpowiedzieć na Twoje pytania, prosimy o kontakt z naszymi specjalistami na czacie w Moim ING.
Prosimy, zadzwoń do nas na numer +48 32 357 00 69 lub napisz na czacie w Moim ING. Przez forum nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić. Jeśli zgłosiłaś już nam ten kłopot i mamy przyjęte zgłoszenie techniczne, to proszę Cię o cierpliwość.
W trakcie spłaty produktu restrukturyzowanego klient nie może wnioskować o nowe zobowiązanie kredytowe (takie wnioski zakończą się decyzją negatywną). Po spłacie nie możemy jednoznacznie określić jak długo to potrwa, ponieważ jest to weryfikowane przez nasz system.
Aplikacja jest projektowana i optymalizowana na używanie jej w normalnym środowisku bazowym Androida, a nie w kontenerach aplikacyjnych jakimi jest sejf. Nie mamy dostępu do informacji jak działa sejf i co wykorzystuje. Nie zalecamy korzystania z naszej aplikacji w sejfie. Nie możemy odpowiadać również za stabilność aplikacji w tym kontenerze i jej bezpieczeństwo. Nie zapewniamy też, że aplikacja