O MateuszF

89 Polubień
146 Rozwiązań
385 Postów
Re: nieznane próby transakcji na koncie

@nbiernat Możliwe, że ktoś próbuje skorzystać z Twojej karty przez internet i dlatego dostajesz powiadomienia. W tej sprawie skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING lub zadzwoń do nas na numer 32 357 00 69 i specjaliści sprawdzą to dla Ciebie. Przez Społeczność nie mamy dostępu do danych w systemie.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Czy gdy wykonujesz transakcje z Google Pay to widzisz historię transakcji w Moje ING

@Pomysłowyklient Tak, informacja o tym jaką kartą zrobiliśmy płatność jest widoczna w historii transakcji. Znajdziesz ją po rozwinięciu szczegółów danej transakcji na samym dole. Będzie tam dodatkowa informacja i opis dla płatności wykonanych kartą w telefonie, Google Pay lub Apple Pay.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Oddzielny Blik dla konta firmowego - inny numer telefonu

@jarrecky Aktualnie nie ma u nas takiej możliwości. Przekazaliśmy tę sugestię do zespołu odpowiedzialnego za rozwój płatności mobilnych Emotikon: Szczęśliwy

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Konto maklerskie znikęło

@mili888 Tak, mieliśmy prace serwisowe, o czym informowaliśmy np. na stronie www.ing.pl

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Czy da się kupić zbliżeniową naklejkę do karty pre paid?

@Client-102 Przykro mi, natomiast aktualnie nie mamy takiej naklejki w swojej ofercie. Więcej informacji o naszych produktach i usługach znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/karty

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

@miebaj4341 Prosimy, nigdy nie podawaj danych ze swojej karty w tym kodu PIN na forum Emotikon: Szczęśliwy

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Prosba o pomoc

Odpisałem na Twoją wiadomość prywatną. Proszę Cię o cierpliwość.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Prosba o pomoc

@barbarasie Przekazałem prośbę o pilne rozpatrzenie zgłoszenia do naszego zespołu od reklamacji. Proszę Cię o trochę cierpliwości.

2
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny

@zuk112 Tutaj nie sprawdzimy Twojej zdolności kredytowej Emotikon: Smutny Skontaktuj się w tym celu z naszymi doradcami hipotecznymi pod numerem 32 357 00 65. 
Przed rozmową możesz przygotować potrzebne dokumenty:
- dane dotyczące umowy o pracę: okres minimalny otrzymywania dochodu to 3 miesiące,
- dane dotyczące firmy: a więc pit za rok ubiegły i informacje o rozliczeniach z zakończonych miesiącach tego roku.

 

...
3
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wplatomat ING nie przyjmuje banknotów 200 zł, ale wypłaca

@krakow2021 Prosimy, napisz nam dokładnie, w jaki sposób wpłatomat nie przyjmuje od Ciebie banknotu 200 zł? Czy na ekranie pojawia się jakiś błąd, czy urządzenie nie chce zaksięgować tych banknotów? Co masz na myśli pisząc: "Serdecznie gratuluję podsypywania do bankomatu niechcianych 200 złotówek."? Standardowo nasze wpłatomaty przyjmują wszystkie dostępne nominały w PLN. Jeśli wpłata jest niedost

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Dyspozycja II transzy kredytu po terminie harmonogramu w bankowości internetowej

@Pinczyk we wcześniejszej wiadomości pisałeś, że jest już miesiąc po terminie - w takiej sytuacji zostaje jedynie wizyta w oddziale z oświadczeniem dewelopera. Nie ma innej możliwości Emotikon: Smutny
Jeśli jednak okres 30 dni nie minął - możesz złożyć wniosek zarówno przez Moje ING jak i w oddziale, bez dodatkowych formalności. O ile oczywiście spełnione są pozostałe warunki.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: AWARIA WPŁATOMATU

@Rafik87 Przepraszam Cię za tę sytuację i kłopoty z wpłatą pieniędzy na swoje konto. Przekazałem prośbę o przyśpieszenie realizacji zgłoszenia do odpowiedniego zespołu.

2
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Błąd na koncie - ciągły debet.

@barbarasie Prosimy, nie podawaj swojego loginu na forum. Jest to wrażliwa informacja. W sprawie blokady pieniędzy i kont proszę Cię o kontakt z naszą infolinią 32 357 00 69 lub możesz napisać do nas na czacie w Moim ING, który znajdziesz po zalogowaniu się do bankowości na dole strony. Infolinia jest czynna całodobowo. Tutaj niestety nie mamy dostępu do systemu żeby to sprawdzić, a sprawa jest ba

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Nie działa płatność zbliżeniowa kartą oraz telefonem

@Boch Proszę, sprawdź w Moim ING w szczegółach swojej karty, czy funkcję zbliżeniową na karcie masz włączoną. Jeśli nie, to włącz ją. Jeśli to nie pomoże, to chciałbym Ci bardziej pomóc, natomiast przez forum nie mamy dostępu do danych w systemie. W tej sytuacji napisz do nas na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do konta. Specjaliści sprawdzą dla Ciebie te informacje

...
5
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Brak przelewu

@PIKOL3 W tej sytuacji najlepiej będzie, gdy porozmawiasz jeszcze raz z żoną. Jeśli to nie pomoże, to skontaktuj się z ZUS z zapytaniem, czy oni mogą w tej sprawie pomóc. Jeśli nie, to pozostanie Ci zgłoszenie na policji o przywłaszczeniu tych pieniędzy przez Twoją żonę. Mam nadzieję, że tę sprawę wyjaśnisz pozytywnie bez dodatkowych zgłoszeń.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Rezygnacja z operatu

@Jojojo Standardowo wycenę realizuje rzeczoznawca do 10 dni. 

5
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wplatomat zabral pieniadze

@amaciolek Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji na pewno podał Ci specjalista przyjmujący zgłoszenie. Mam nadzieję, że uda nam się szybko zakończyć to zgłoszenie. Proszę o cierpliwość.

1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wplatomat zabral pieniadze

@amaciolek Uznanie warunkowe, to sytuacja, w której udostępniamy Ci pieniądze na koncie z takiej wpłaty, a w między czasie do końca rozpatrujemy reklamację np. musimy przeliczyć urządzenie. Z tych pieniędzy uznanych warunkowo możesz korzystać.

3
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Problem przy wejściu na stronę ing.pl

@Grzegorz_n Wygląda to na komunikat z jakiegoś dodatkowego programu np. antywirusa lub dodatku z przeglądarki. Spróbuj zalogować się do bankowości przez okno prywatne/incognito po wyłączeniu antywirusa lub zapory ogniowej i napisz mi, czy ten komunikat dalej się pojawia. Nasza bankowość działa aktualnie prawidłowo i nie mamy podobnych zgłoszeń.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Księgowość ING - Zapłać z ING "Nie udało się wykonać płatności...."

@assocati Klient posiadający konto w ING Księgowość jeśli zaloguje się do portalu z poziomu konta firmowego może zlecić płatność za faktury bezpośrednio z ING Księgowość. Należy wejść na zakładkę Dokumenty> Wydatki przy danym dokumencie kliknąć Opcje> Dodaj płatność> Zapłać z Moje ING. Jeśli klient wybierze tę opcję zostanie przelogowany do Moje ING gdzie będzie mógł wykonać przelew za wskazany do

...
2
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wypłata euro w polskim bankomacie?

@ramaram Bankomaty w euro mamy jedynie dla naszych klientów. Kartą Revolut nie wypłacisz pieniędzy z naszego bankomatu.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@Grzesiek717 Przykro nam, że spotkał Cię ten kłopot z zaksięgowaniem pieniędzy na koncie. Mamy nadzieję, że sprawa jest już załatwiona Emotikon: Szczęśliwy

4
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

@markowicz Przykro mi, że tak oceniasz naszą pracę. W końcu prośbę o udostępnienie pieniędzy na Twoim koncie wcześniej specjaliści przyjęli od razu. Uznanie warunkowe tak działa, że udostępniamy Ci pieniądze na koncie, a reklamację dalej rozpatrujemy. Sprawdzenie i przeliczenie bankomatu/ wpłatomatu zazwyczaj trochę trwa i nie robimy tego od ręki. Żeby jednak zminimalizować dyskomfort związany z b

...
5
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat

@katiga Dziękuję Ci za informację. Mam nadzieję, że teraz już będzie z górki Emotikon: Szczęśliwy

2
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat

@katiga Prosimy, napisz nam, czy otrzymałaś od nas dodatkowe informacje w tej sprawie lub udało nam się zamknąć Twoje zgłoszenie? Emotikon: Szczęśliwy

4
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎12-04-2017 16:52
Data ostatnich odwiedzin ‎20-10-2021 20:47
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 385
Łączna liczba otrzymanych Lajków 89
Posty, które lubię