O MateuszF

87 Polubień
140 Rozwiązań
372 Postów
Re: Nie działa płatność zbliżeniowa kartą oraz telefonem

@Boch Proszę, sprawdź w Moim ING w szczegółach swojej karty, czy funkcję zbliżeniową na karcie masz włączoną. Jeśli nie, to włącz ją. Jeśli to nie pomoże, to chciałbym Ci bardziej pomóc, natomiast przez forum nie mamy dostępu do danych w systemie. W tej sytuacji napisz do nas na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do konta. Specjaliści sprawdzą dla Ciebie te informacje

...
5
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Brak przelewu

@PIKOL3 W tej sytuacji najlepiej będzie, gdy porozmawiasz jeszcze raz z żoną. Jeśli to nie pomoże, to skontaktuj się z ZUS z zapytaniem, czy oni mogą w tej sprawie pomóc. Jeśli nie, to pozostanie Ci zgłoszenie na policji o przywłaszczeniu tych pieniędzy przez Twoją żonę. Mam nadzieję, że tę sprawę wyjaśnisz pozytywnie bez dodatkowych zgłoszeń.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Rezygnacja z operatu

@Jojojo Standardowo wycenę realizuje rzeczoznawca do 10 dni. 

5
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wplatomat zabral pieniadze

@amaciolek Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji na pewno podał Ci specjalista przyjmujący zgłoszenie. Mam nadzieję, że uda nam się szybko zakończyć to zgłoszenie. Proszę o cierpliwość.

1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wplatomat zabral pieniadze

@amaciolek Uznanie warunkowe, to sytuacja, w której udostępniamy Ci pieniądze na koncie z takiej wpłaty, a w między czasie do końca rozpatrujemy reklamację np. musimy przeliczyć urządzenie. Z tych pieniędzy uznanych warunkowo możesz korzystać.

3
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Problem przy wejściu na stronę ing.pl

@Grzegorz_n Wygląda to na komunikat z jakiegoś dodatkowego programu np. antywirusa lub dodatku z przeglądarki. Spróbuj zalogować się do bankowości przez okno prywatne/incognito po wyłączeniu antywirusa lub zapory ogniowej i napisz mi, czy ten komunikat dalej się pojawia. Nasza bankowość działa aktualnie prawidłowo i nie mamy podobnych zgłoszeń.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Księgowość ING - Zapłać z ING "Nie udało się wykonać płatności...."

@assocati Klient posiadający konto w ING Księgowość jeśli zaloguje się do portalu z poziomu konta firmowego może zlecić płatność za faktury bezpośrednio z ING Księgowość. Należy wejść na zakładkę Dokumenty> Wydatki przy danym dokumencie kliknąć Opcje> Dodaj płatność> Zapłać z Moje ING. Jeśli klient wybierze tę opcję zostanie przelogowany do Moje ING gdzie będzie mógł wykonać przelew za wskazany do

...
2
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wypłata euro w polskim bankomacie?

@ramaram Bankomaty w euro mamy jedynie dla naszych klientów. Kartą Revolut nie wypłacisz pieniędzy z naszego bankomatu.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@Grzesiek717 Przykro nam, że spotkał Cię ten kłopot z zaksięgowaniem pieniędzy na koncie. Mamy nadzieję, że sprawa jest już załatwiona Emotikon: Szczęśliwy

1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

@markowicz Przykro mi, że tak oceniasz naszą pracę. W końcu prośbę o udostępnienie pieniędzy na Twoim koncie wcześniej specjaliści przyjęli od razu. Uznanie warunkowe tak działa, że udostępniamy Ci pieniądze na koncie, a reklamację dalej rozpatrujemy. Sprawdzenie i przeliczenie bankomatu/ wpłatomatu zazwyczaj trochę trwa i nie robimy tego od ręki. Żeby jednak zminimalizować dyskomfort związany z b

...
5
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat

@katiga Dziękuję Ci za informację. Mam nadzieję, że teraz już będzie z górki Emotikon: Szczęśliwy

2
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat

@katiga Prosimy, napisz nam, czy otrzymałaś od nas dodatkowe informacje w tej sprawie lub udało nam się zamknąć Twoje zgłoszenie? Emotikon: Szczęśliwy

4
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Rozliczenie części kredytu przeznaczonego na remont

@TommyBoy36 Jeśli kredyt brałeś na remont mieszkania, wystarczy, że wyślesz nam zdjęcia po zakończeniu inwestycji Emotikon: Szczęśliwy Nie potrzebujemy dodatkowych formalności Emotikon: Szczęśliwy

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

@markowicz Mam nadzieję, że udało nam się pomóc i skorzystasz z wyczekiwanego urlopu Emotikon: Szczęśliwy 

1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

@markowicz Przekazałem prośbę. Mam nadzieję, że się wyrobimy 👍

3
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Brak możliwości kontaktu / wysłania wiadomości!

@wojciech Dziękujemy za sugestię Emotikon: Szczęśliwy 

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

@markowicz Przykro mi z powodu tej sytuacji. Przekażemy prośbę o pilne rozpatrzenie zgłoszenia tylko podaj nam numer swojej reklamacji. Bez tego nic nie zrobimy Emotikon: Smutny

5
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: zakup działki budowlanej

@MB1 Pełną odpowiedź wysłaliśmy Ci we wcześniejszych postach. Opisaliśmy tam wszystkie szczegóły. 
Warunki zabudowy muszą być wydane dla domu jednorodzinnego, decyzja jest ważna 24 miesiące, jednak możliwe jest przyjęcie decyzji wydanej przed 24 miesiącem. Warunkiem jest to, że nie wystąpiły określone prawem przesłanki do wygaśnięcia tej decyzji (nie uchwalono MPZP lub na terenie objętym decyzją n

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: umawianie wizyt w oddziale

@Kermit Aktualnie w sprawach ogólnych nie ma obowiązku umawiania się na spotkanie w oddziale. Zachęcamy jednak do umówienia takiego spotkania, aby wizyta przebiegła sprawnie. Spotkanie możemy umówić na czacie w Moim ING, na czacie na stronie www.ing.pl/kontakt lub pod numerem 32 357 00 69.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

@inna888 Przykro nam, że nadal występują kłopoty z płatnościami do niektórych obiorców i chcesz podjąć decyzję o zamknięciu u nas konta. Prosimy, każdy taki przypadek zgłaszaj nam przez Czat w Moim ING lub infolinię. Dzięki temu specjaliści będą mogli bliżej przyjrzeć się tej sytuacji. Niestety przez samą Społeczność nie możemy więcej zrobić Emotikon: Smutny

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: pożyczka - przedłużona umowa okresu próbnego

@Jerry11 Wniosek o pożyczkę będziesz mógł złożyć, gdy Twoja nowa umowa wejdzie w życie, czyli po 21 czerwca. Do zdolności kredytowej bierzemy średnią z wynagrodzenia za 3 ostatnie pełne miesiące więc, żeby ta brakująca część wynagrodzenia nie obniżyła Twojej zdolności zaczekaj na pozostałą część. Każdy wniosek sprawdzamy indywidualnie. Decyzję kredytową udzielimy Ci maksymalnie do dwóch dni robocz

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Budowa Domu - podstawa finansowania JDG

@Brajnoo Do każdego wniosku kredytowego nasi specjaliści podchodzą indywidualnie. Przykro nam, że otrzymaliście decyzję negatywną. Prosimy, skontaktujcie się z nami przez czat w Moim ING lub telefon na numer 32 357 00 65 i przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie, aby uzyskać więcej informacji o tej decyzji.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Franki szwajcarskie - seria 8

@MartinPi Przykro mi, ale my nie wymieniamy takich banknotów. Zgłoś się z tą sprawą do NPB. Możliwe, że oni będą mogli pomóc.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Ulepszenie

@Tomrus0510 Funkcjonują jeszcze bankomaty, z których możliwa jest wypłata niskich nominałów, tj. 10 i 20 PLN. Nie wszystkie bankomaty mają jednak taką opcję. Lokalizację darmowych bankomatów sprawdzisz tutaj:

https://www.ing.pl/oddzialy-i-bankomaty?type=bankomat W tej sytuacji możesz samodzielnie sprawdzić, czy w Twojej okolicy są urządzenia, które wypłacają jeszcze niskie nominały.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Aplikacja na Huawei bez google

@JoannaP79 Cały czas przyglądamy się tej możliwości. Nie podjęliśmy jeszcze ostatecznej decyzji. Prosimy o cierpliwość i sprawdzanie naszej strony internetowej, gdzie podajemy wszystkie najważniejsze informacje.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎12-04-2017 16:52
Data ostatnich odwiedzin ‎15-07-2021 22:59
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 372
Łączna liczba otrzymanych Lajków 87
Posty, które lubię