O MateuszF

126 Polubień
196 Rozwiązań
581 Postów
Re: Dyspozycja wkładem na wypadek śmierci

1. Ponieważ aktualnie tak to u nas wygląda. Nie mamy dyspozycji na przyszłe założone rachunki - dziękujemy za opinię.

2 i 5. Złożone dyspozycje są widoczne w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Możesz je złożyć i odwołać tu i tu. Nasze funkcjonalności tu i tu są praktycznie takie same. Różnica jest chyba jedynie w bliku. Także pisząc w bankowości internetowej mamy również na myśli aplika

...
2
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Dyspozycja wkładem na wypadek śmierci

Odpowiedziałem na posty w tej samej sprawie tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/dyspozycja-na-wypadek-%C5%9Bmierci-bez-wizyty-w-oddziale/m-p/44417/highlight/false#M2182

 

W skrócie: można już u nas złożyć i odwołać dyspozycję wkładem na wypadek śmierci zdalnie - w bankowości internetowej Moje ING. Dyspozycję można złożyć prawie dla wszystkich kont indywidualnych i lokat. Z

...
4
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: dyspozycja na wypadek śmierci bez wizyty w oddziale

Aktualizując wątek, obecnie można już u nas złożyć i odwołać dyspozycję wkładem na wypadek śmierci zdalnie - w bankowości internetowej Moje ING. Dyspozycję można złożyć prawie dla wszystkich kont indywidualnych i lokat. Znajdziecie ją w zakładce Usługi> Sprawy dotyczące śmierci> Złóż dyspozycję na wypadek śmierci. Dyspozycja złożona zdalnie jest darmowa. Naszą bankowość cały czas rozwijamy i udost

...
2
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: Oko bonus nowe warunki

Tak. Możesz dodać kartę do Google Pay, Apple Pay lub płacić kartą Visa w telefonie. Aktualny regulamin znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/_fileserver/item/1104887

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców omówienie przykładu

Klient zobowiązany jest do samodzielnej weryfikacji faktu, czy przesłanka na podstawie której wsparcie zostało przyznane nadal obowiązuje. Jeżeli przestaje obowiązywać powinien nas o tym poinformować wysyłać informację na skrzynkę: fundusz.wsparcia.kredytobiorcow@ing.pl.

Wsparcie wówczas zostaje wstrzymane. Jeżeli ponownie zaistniej przesłanka na podstawie, której wsparcie może zostać przyznane -

...
3
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Ostrzeżenie przed aktywacją U2F w aplikacji mobilnej!

Dziękujemy za opinię. Aktualnie nie planujemy zmian w tym zakresie.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty
Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.
2
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: wypłata transferowa IKZE

Nie zlecisz wypłaty transferowej drogą korespondencyjną. Takie zlecenie przyjmiemy tylko w placówce. 
 

Jeśli masz IKZE Oszczędnościowe w ING Banku i z jakiegoś powodu chcesz przenieść zgromadzone na nim pieniądze do innej instytucji finansowej, w każdej chwili masz taką możliwość.
Pamiętaj jednak, jeśli przeniesienie (Wypłata transferowa) będzie miało miejsce przed upływem 12 miesięcy od dnia zawar

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: obowiązkowe ubezpieczenie kredytu
Przez forum nie mamy możliwości zapoznać się z Twoją umową kredytową. Żeby odpowiedzieć na Twoje pytania, prosimy o kontakt z naszymi specjalistami na czacie w Moim ING.
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: Problem Z potwierdzeniem przelewu
Prosimy, zadzwoń do nas na numer +48 32 357 00 69 lub napisz na czacie w Moim ING. Przez forum nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić. Jeśli zgłosiłaś już nam ten kłopot i mamy przyjęte zgłoszenie techniczne, to proszę Cię o cierpliwość.
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: Brak SMS odnośnie autoryzacji przelewu, za mało środków przy BLIK

Prosimy, zadzwoń do nas na numer +48 32 357 00 69 lub napisz na czacie w Moim ING. Przez forum nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: WPŁATOMAT ,,ZJADŁ,, PIENIĄDZE

Przekazaliśmy prośbę do odpowiedniego zespołu. Przepraszamy, natomiast to wszystko, co możemy tutaj zrobić.

5
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: Restrukturyzacja
W trakcie spłaty produktu restrukturyzowanego klient nie może wnioskować o nowe zobowiązanie kredytowe (takie wnioski zakończą się decyzją negatywną). Po spłacie nie możemy jednoznacznie określić jak długo to potrwa, ponieważ jest to weryfikowane przez nasz system.
2
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: Niedziałająca aplikacja WRP0000

Aplikacja jest projektowana i optymalizowana na używanie jej w normalnym środowisku bazowym Androida, a nie w kontenerach aplikacyjnych jakimi jest sejf. Nie mamy dostępu do informacji jak działa sejf i co wykorzystuje. Nie zalecamy korzystania z naszej aplikacji w sejfie. Nie możemy odpowiadać również za stabilność aplikacji w tym kontenerze i jej bezpieczeństwo. Nie zapewniamy też, że aplikacja

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: Zwiększenie limitu KK nie działa

Aktualnie prowadzimy testy tej funkcjonalności i jeśli wszystko będzie działać prawidłowo, to niedługo ponownie udostępnimy proces dla wszystkich klientów. Nie chcemy podawać konkretnej daty, żeby nie wprowadzić klientów w błąd (gdyby coś poszło nie tak), ale będzie to już niedługo. Prosimy o jeszcze trochę cierpliwości.

1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: Ciemne tło apki
Dziękujemy za Twoją opinię w tej sprawie. Wiemy, że klienci czekają na tę opcję. Przekazałem Twoją opinię do odpowiedniego zespołu.
2
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: Karta kredytowa a przelew własny

madlen_tuscany Przelew dowolny i przelew własny zrobiony z rachunku karty kredytowej przez Moje ING jest z prowizją 2% przelewanej kwoty, min. 5 zł. Nie obowiązuje okres bezodsetkowy. Odsetki naliczamy od dnia wykonania przelewu do spłaty całkowitej karty kredytowej.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: Nowe karty debetowe i kredytowe

@Krizz88 Aktualnie nie mamy informacji o planowanych zmianach w tym temacie. Jeśli coś będziemy zmieniać, to poinformujemy Was o tym w bankowości internetowej i np. na stronie www.ing.pl

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: Aplikacja ING na Huawei

Nie planujemy udostępniać aplikacji w AppGallery.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: ING Księgowość - faktura z reklamy Facebook
Aby faktura za import usług wykazywała się prawidłowo w księgowaniu i w deklaracjach JPK_V7 oraz VAT-UE należy w systemie ING Księgowość prawidłowo ustawić kategorię księgową i wykorzystać ją podczas księgowania dokumentu. Zachęcamy do kontaktu z naszym wsparciem technicznym pod numerem telefonu 32 356 22 23.
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: Zajecie egzekucyjne, a zablokowane srodki.
Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Specjaliści od zajęć wyjaśnią to.
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING

Przykro nam, że tak uważasz. Ruchy kadrowe nie mają wpływu na działanie naszej bankowości internetowej. Sytuacje, które opisujesz związane są z awariami bankowości, które mieliśmy w ostatnim czasie. Awarii się nie planuje, a dostęp przywracaliśmy najszybciej jak to możliwe. Cały czas pracujemy nad Moim ING, stabilnością działania bankowości i dostępnymi usługami.

1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Awaria wpłatomatu

Przykro mi, natomiast nie mamy tutaj wglądu w dane w systemie bankowym i w dane naszych klientów. W Twojej sprawie przekazaliśmy prośbę o pilne rozpatrzenie zgłoszenia. To wszystko, co możemy tutaj zrobić. Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING i specjaliści sprawdzą dla Ciebie szczegóły zgłoszenia.

1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: Zajęcie egzekucyjne a wpływ środków ustawowo wolnych od egzekucji
Standardowo alimenty są zwolnione z zajęcia egzekucyjnego. Przez forum nie mamy jednak dostępu do systemu i Twojego konta, dlatego proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Specjaliści od zajęć są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18 i szczegółowo odpowiedzą na Twoje pytanie po przeanalizowaniu danych z systemu.
1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: Brak możliwości założenia konta metodą przez selfie

W sytuacji, gdy pojawia się informacja z zaproszeniem do wizyty w placówce może to oznaczać, że mamy Twoje dane w systemie. Możliwe, że miałeś u nas kiedyś konto lub upoważnienie do innego konta osobistego lub firmowego lub kredytu. Taką informację możemy sprawdzić i potwierdzić jedynie w placówce. Jeśli tam okaże się, że nie mamy Twoich danych i jest to błąd po stronie systemu, to specjaliści prz

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎12-04-2017 16:52
Data ostatnich odwiedzin ‎18-10-2024 18:50
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 581
Łączna liczba otrzymanych Lajków 126
Posty, które lubię