O MateuszF

132 Polubień
208 Rozwiązań
646 Postów
Re: Re.: Kwota wolna - wprowadzenie w błąd

Prosimy, w sprawie zajęcia na koncie napisz do nas na czacie w Moim ING w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Cash Planet - wplata blik - brak pieniędzy na koncie

Przesłałem prośbę o pilne rozpatrzenie Twojej reklamacji. Przepraszamy za kłopot z urządzeniem.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: List z nową kartą

Standardowo kartę wysyłamy listem zwykłym pocztą polską. Karta powinna do Ciebie dojść do 8 dni roboczych.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję -kredyt hipoteczny

Na to, aby przekazać Ci naszą decyzję kredytową, potrzebujemy 21 dni kalendarzowych od chwili, gdy przekażesz nam wszystkie dokumenty.

2
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Konto dla dziecka

Przykro nam, że tak uważasz. Rozumiemy, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa, natomiast Informację o tym, że taka wypłata miesięcznie jest ograniczona prezentujemy na stronie konta oszczędnościowego przed jego otwarciem.  Dodatkowo, tak jak wspomnieliśmy też wcześniej zarządzanie kontem dziecka w ramach kwoty zwykłego zarządu jest określone w naszym Regulaminie oraz w Kodeksie Cywilnym i

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wprowadzenie Samsung Pay

Zgadza się. Na ten moment nie mamy planu wdrożenia Samsung Pay. Będziemy obserwować rynek i nie wykluczamy takiej możliwości w przyszłości.

4
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Niezaksięgowane pieniądze na Moim Koncie !

Ponowiłem prośbę o przyspieszenie do analityków od reklamacji. Prosimy o cierpliwość.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wypłata z bankomatów na Chorwacji

Dodatkowa opłata, o której wspominasz to opłata surcharge - niektóre sieci bankomatów za granicą mogą pobierać dodatkową opłatę za wypłatę gotówki. Nie zależy ona od nas i zostanie doliczana do kwoty transakcji. Na ekranie urządzenia pojawia się informacja o wysokości tej opłaty. Możesz zdecydować się na skorzystanie z tej opcji lub przerwać wypłatę i poszukać bankomatu innej sieci. 

Prowizje

Maste

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Aktywacja aplikacji i podanie kodu z numeru 32 357 00 69

Przepraszamy za kłopot. Prosimy, spróbuj ponownie. Jeśli to nie pomoże, to spróbuj dodać nasz numer infolinii do książki telefonicznej - 32 357 00 69. Jeśli korzystasz z telefonu dual sim i masz dwie karty aktywne, to na czas aktywacji aplikacji wyłącz drugą kartę. To powinno pomóc. 

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dziękuję za Twoją opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wprowadzenie Samsung Pay

Aktualnie nie planujemy wprowadzić tej metody płatności. Przekazałem Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu.

2
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: tytuł przelewu, dane odbiorcy

Proszę, sprawdź, czy masz zainstalowane dodatkowe wtyczki/rozszerzenia w swojej przeglądarce internerowej np. Spellcheck lub LanguageTool lub inne. Jeśli tak, to wyłącz je i spróbuj ponownie.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana w pozwoleniu na budowe

Tak, zmiany powinny być zgłoszone, oczywiście najlepiej dodać notatkę informującą o zakresie zmian i ich ew. wpływu na rozliczenie inwestycji. Możesz to zrobić przez wiadomość w Moim ING. Taką wiadomość wyślesz w Moim ING po wejściu w menu - ikona ludzika> Wiadomości> Napisz do nas> Prześlij dokumenty. Dodaj załącznik z informacją o zakresie zmian. W tej sytuacji nie powinno to mieć wpływu na kwes

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Default'owy numer kierunkowy przy perzelewie BLIK ustawiony na Wielką Brytanię

Przepraszam Cię za ten kłopot. Przekazałem zgłoszenie do działu technicznego. Sprawdzimy to.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: tytuł przelewu, dane odbiorcy

Przepraszamy za kłopot. Pracujemy nad tym, żeby to poprawić. Prosimy, ponów przelew, ale dane do przelewu wpisz samodzielnie.

2
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiany w przelewach, jedno miejsce o którym nikt chyba nie wie

Sprawdziliśmy to i w Moim ING przy skorzystaniu z funkcjonalności Płać z ING widać nazwy kont nadanych przez użytkownika. 
Indywidualne nazwy kont nadane przez danego użytkownika są widoczne dla kont indywidualnych i kont firmowych.
Ważne: 
1. Jeśli klient nie zmieni nazwy w ustawieniach konta, albo jeśli jego wszystkie konta nazywają się tak samo, to trudno będzie je rozpoznać.
2. Nazwa jest przypisa

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Nowy wygląd aplikacji

Dziękujemy za opinie. Przekazałem je do odpowiedniego zespołu, natomiast nie mamy w planach powrotu do wcześniejszego wyglądu. Wiemy, że niektóre kwestie potrzebują poprawek - aktualizacji, dlatego każda opinia jest dla nas ważna. Pracujemy już nad mechanizmem powiększania czcionki w całej aplikacji.

3
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Mikro czcionka i mikro piktogramy

Dziękuję za Twoją opinię. Przekazałem ją do odpowiedniego zespołu.

1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Formularz przelewów

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem to do sprawdzenia.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Karta przedpłacona dla dziecka

Tak, różnica wynika z tego powodu, że Ty jesteś właścicielem karty, a dziecko użytkownikiem. Żona nie może do swojego widoku podłączyć Twojej karty przedpłaconej wydanej dla dziecka. Zmieni się to po ukończeniu przez dziecko 13 lat. Wtedy do konta Mobi można zamówić kartę Visę i oboje będziecie widzieć tę kartę dziecka. Sama karta będzie już bezpośrednio powiązana z kontem Mobi.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Oświadczenie o zarobkach a paski

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z osobami zajmującymi się kredytami hipotecznymi możesz się umówić w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając Kontakt (na dole strony) -> Umów spot

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Bankomat Planet Cash

Przepraszam Cię za tę sytuację i kłopot z wpłatą. Przekazałem prośbę do odpowiedniego zespołu o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Płatność Apple/Google Pay

Po stronie Google są pewne różnice w obsłudze procesów i nie można tych dwóch portfeli porównywać 1:1. Uwierzytelnienie 3D Secure zależy nie tylko od sposobu autoryzacji transakcji, ale również samego odbiorcy płatności lub pośrednika, bo to oni mogą poprosić o dodatkową autoryzację ze względów bezpieczeństwa. Ze sposobu procesowania transakcji wykonanej karta zapisaną przez użytkownika na koncie

...
1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Dane osobowe na umowie

To nie będzie kłopotem przy podpisaniu umowy. Będąc w placówce zwróćcie na to uwagę specjaliście i przy okazji tej wizyty zaktualizujemy dane żony w systemie bankowym tak, żeby mieć oba imiona zgodnie z dowodem osobistym.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Dłuższy czas odpowiedzi na reklamację jest z tego powodu, że musimy urządzenie sprawdzić i przeliczyć. To jest maksymalny czas na odpowiedź. Specjaliści zawsze starają się rozpatrywać takie zgłoszenia najszybciej jak to możliwe. Poprosiłem ich o pilne zajęcie się Twoją reklamacją.

1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎12-04-2017 16:52
Data ostatnich odwiedzin ‎11-11-2025 21:09
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 646
Łączna liczba otrzymanych Lajków 132
Posty, które lubię