O MateuszF

120 Polubień
189 Rozwiązań
553 Postów
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

@Szkot Wszystkie informacje w sprawie danych przekazaliśmy we wcześniejszej korespondencji. Dziękujemy bardzo za wszystkie przekazane informacje w tej sprawie. Z naszej strony dokonamy analizy kwestii minimalizacji danych prezentowanych na przelewach.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: Kredyt hipoteczny - wykończenie domu

Przykro mi, natomiast przez forum nie jestem w stanie odnieść się do tych informacji i Twojego wniosku. Żeby to wyjaśnić możesz zgłosić reklamację i analitycy odpowiedzą na Twoje zgłoszenie. Szczegółowe informacje o sposobach złożenia reklamacji znajdziesz na naszej stronie internetowej w zakładce Kontakt i pomoc/Reklamacje.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: Metoda Blik zbliżeniowa usuwa się automatycznie z telefonu
Prosimy, zgłoś nam tę sytuację na czacie w Moim ING w godzinach jego dostępności. Postaramy się to sprawdzić.
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: Kredyt w rachunku bieżącym a zmiana właścicielska
Chcielibyśmy pomóc, natomiast przez forum nie mamy wglądu w dane w systemie bankowym. Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z naszymi specjalistami pod numerem 32 357 00 24. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 18:00.
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: LikwidacjaKontaOsobyObłożnieChorej
Chcielibyśmy wyjaśnić sytuację, jednak na naszym forum nie możemy sprawdzić co było powodem wypowiedzenia umowy. Jako bank mamy obowiązek weryfikować tożsamość, dlatego ważne jest, aby dokument tożsamości był u nas aktualny. Dlatego w sprawie aktualizacji danych kontaktujemy się m.in. w Moim ING (zakładka Wiadomości), pisemnie, SMS-em. Pierwszą komunikację wysyłamy na pół roku przed utratą ważnośc...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: OKO Bonus, a zastrzeżenie PESEL

Nie otworzysz nowego OKO Bonus z zastrzeżonym numerem PESEL. Żeby otworzyć to konto będziesz musiał odblokować PESEL.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: Ujawnienie danych karty wirtualnej
Jeśli dane karty zostały podane na fałszywej stronie, to zalecamy kartę zastrzec. Tylko wtedy będzie pewność, że karta nie będzie wykorzystana do nieuprawnionych płatności.

Zapraszamy również do kontaktu na czacie po zalogowaniu do Moje ING. Sprawdzimy czy konto i pozostałe dane są bezpieczne. W bankowości internetowej można sprawdzić gdzie są aktywne subskrypcje lub w jakich serwisach, sklepach k...
2
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: NWH a czasy procesowe
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Trudno nam tutaj odnieść się do informacji podanej na stronie, bo musieliby to zweryfikować specjaliści hipoteczni. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz r...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: Wakacje Kredytowe
Nie podajemy takich informacji i nie wyliczamy dochodu. Informacje na temat akceptowanych dochodów są w ustawie z dnia 12.03.2024 r. o pomocy społecznej, określa co jest dochodem w artykule 8. Z pozostałymi ogólnymi informacjami możesz zapoznać się na stronie

https://www.ing.pl/kontakt/pomoc-dla-kredytobiorcow/zawieszenie-splaty-kredytu-hipotecznego
2
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re.: Rata do dochodu a gospodarstwo domowe
Nie wyliczamy dochodów do wniosków oraz raty do dochodu. W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią +48 32 356 22 98.
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny

Proszę skontaktuj się w tej sprawie ze swoim doradcą kredytowym. Tutaj nie mamy możliwości sprawdzenia tych informacji.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękuję za Wasze opinie. Przekazałem je do odpowiedniego zespołu.

2
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z przelewem na telefon BLIK - błąd serwera

Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Jesteśmy dostępni w dni robocze od godz. 8:00 do 22:00 i w sobotę od 8:00 do 16:00.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wirtualna karta platnicza dla biznesu

Dziękuje za zainteresowanie naszą ofertą. Obecnie nie mamy jednak takiej karty dla klienta biznesowego.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Przepraszam za kłopot. Przekazałem prośbę o przyspieszenie tej sprawy do odpowiedniego zespołu.

1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Usługa Visa Mobile została zamknięta...

Przez forum nie mamy możliwości sprawdzić danych związanych z Twoją kartą w systemie bankowym. Napisz do nas w tej sprawie jutro na czacie w Moim ING i sprawdzimy to dla Ciebie. Specjaliści są również dostępni pod numerem 32 357 00 12.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Czy w kosztorysie na budowę domu muszę zaznaczyć garaż ?

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów i pożyczek hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się na stronie https://www.ing.pl/ wybierając Kontakt (na dole strony) -> Umów spotkanie. Z dostępnych opcji polecam wybór spotkania wideo, na którym możesz porozmawiać z dowolnego miejsca, nie tracąc czasu na d

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny na rozbudowę nieruchomości

Nie ma możliwości aneksowania umowy w obrębie zmiany (czy dodania) celu kredytowania. Istnieje natomiast możliwość złożenia wniosku o kolejne zobowiązanie.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowe konta w ING

Nasza karta wielowalutowa działa dla tych 3 walut. Transakcje w innych walutach z karty Visy są rozliczane przez organizację płatniczą Visa z danej waluty na złotówki. Kalkulator transakcji walutowych znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/karty/karty-za-granica

8
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat wciągnął pieniądze

Uznanie warunkowe to sytuacja, w której wpłacamy pieniądze na Twoje konto, jeszcze zanim rozpatrzymy reklamację. Dzięki temu masz do dyspozycji pieniądze, a my mamy czas, by spokojnie wyjaśnić Twoją sprawę. W odpowiedzi na zgłoszenie znajdziesz informację, do kiedy udostępnimy pieniądze na Twoim koncie więc wydaje mi się, że nie wygląda to tak źle. Zdarza się, że musimy wydłużyć reklamację, gdy np

...
1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat wciągnął pieniądze

Mam nadzieję, że kłopot z wpłatą udało się już wyjaśnić. W przypadku dodatkowych kwestii zapraszam Cię do kontaktu z naszym czatem w Moim ING Emotikon: Szczęśliwy

3
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Przekazałem Wasze opinie do odpowiedniego zespołu. Prosimy o cierpliwość.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Błąd z przelewem na telefon z opcji odbiorcy

Dziękuję za Twoje zgłoszenie. Sprawdzimy to.

1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Blokada konta - przeciwdziałanie terroryzmowi

Wszystkie informacje znajdują się w wiadomości w Moim ING, którą od nas dostałaś. Proszę, zapoznaj się z nią, a w przypadku dodatkowych pytań napisz do nas na czacie w Moim ING.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Proszę, kłopoty związane z działaniem Mojego ING zgłoś nam przez czat w bankowości internetowej lub na naszej infolinii pod numerem 32 357 00 69. 

12
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎12-04-2017 16:52
Data ostatnich odwiedzin ‎19-07-2024 02:50
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 553
Łączna liczba otrzymanych Lajków 120
Posty, które lubię