23-10-2018 18:19
Witam
Czy bank wspiera HBCI/FinTS ? Kolejne pytanie, czy bank wspiera bezpośrednie połączenia OFX ?
25-10-2018 14:12
Napisz proszę co dokładnie masz na myśli? Z czym wiąże się Twoje pytanie?
25-10-2018 14:36
06-11-2018 15:00
Do obsługi przez systemy zewnętrzne spróbuj wykorzystać format MT940, w którym również udostępniamy wyciągi w Moim ING. Dodatkowo listę transakcji możesz pobrać w formacie CSV z poziomu historii transakcji po wybraniu opcji: „Pobierz listę transakcji”.
Wspomniane przez Ciebie formaty dotyczą indywidualnych nazw plików zewnętrznego programu i tych plików obecnie nie wspieramy. Dodałam jednak tę informację, jako Twoja sugestię na usprawnienie naszych usług.
18-01-2019 14:50
Inną sprawą jest, że nie ma obecnie możliwości automatyzacji pobierania plików MT940 czy CSV - za każdym razem trzeba się przeklikiwać przez filtry, żeby sobie pobrać to, o co chodzi - efektywność pracy przy takim podejściu jest znikoma.
18-01-2019 16:48
Dziękujemy za Twoją sugestię - zapisaliśmy ją. Cały czas rozwijamy system i weryfikujemy opinie naszych klientów. Niestety w najbliższym czasie nie przewidujemy opcji zapisywania ustawień filtrów na historii transakcji.
19-01-2019 20:14
W ING Business funkcjonalności co do formatu eksportu plików i tworzenia szablonów jest więcej i tu wielki plus dla ING
19-01-2019 21:03
Tyle, że ING Business nie jest dostępny dla małych przedsiębiorców, którzy dzisiaj nie są już kolesiami z warzywniaków, ale często to firmy technologiczne, sprzedające produkty elektronicznie, a więc mające wymagania związane z jakąś automatyzacją rozliczeń.
Brak tego typu narzędzi w ING dla firm, brak dostępu do ING Business skutecznie utrudnia im działalność.
Ciężko nam się odnieść do informacji, o których piszesz w tym miejscu. Napisz proszę, gdzie i jakie dokładnie informacje odszukałeś? Podaj proszę dokładne źródło pochodzenia tych wiadomości.
22-05-2022
Chciałabym pomóc i przekazać Ci więcej szczegółów o Twoim koncie, jednak przez Społeczność nie mam wglądu do oferty, z jakiej u nas skorzystałeś.
W Moim ING, jak wejdziesz w zakładkę Oszczędności i na
... 22-05-2022Przyczyną tego komunikatu może być właśnie brak aktualnych danych w systemie lub brak jednego z oświadczeń.
Jeśli uważasz, że Twoje dane są aktualne, to proszę, skontaktuj się z nami na czacie w banko
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
1 | |
1 |