Po raz kolejny zwracam się z prośbą, aby zrobić coś z odświeżaniem listy transakcji po zrealizowaniu paczki przelewów. Sytuacja jest kuriozalna i jak już to ująłem uwłaczająca dla przedsiębiorców.
Dodatkowo mam wrażenie, że jest jakieś niezrozumienie sytuacji ze strony ING, zatem przedstawiam dokładny scenariusz replikacji problemu.
Też się przyłączę. Maskowane hasło to raczej przeżytek - zamiast niego moglibyście zwiększyć wagę użycia 2FA, np choćby włączając autoryzację niezaufanych urządzeń każdorazowym zatwierdzeniem przez aplikację mobilną/SMS/klucz
Edycję tych skrótów robi się raz, może dwa razy w życiu - przechodzenie na kartę konta to coś, co robi się po każdym uruchomieniu aplikacji. Waga tej drugiej ścieżki użycia jest wydawało by się oczywista.
Jeśli chodzi o szybkie przelewy to mamy tu regres funkcjonalności. I dodatkowo podobną sytuację - konfiguruje się to raz, jeśli chcecie wizualnie podczas konfiguracji wyróżnić konta OKO, to po pr
Nie da się zrobić "szybkiego przelewu własnego" z kont firmowych na prywatne. Nie ma na liście wyboru kont żadnego konta firmowego - wcześniej to działało.
Pierwszy ekran przed zalogowaniem - tapnięcie w kółeczko konta przerzuca do konfiguracji tego skrótu, otwiera się "Dostosuj widok" - czy tylko ja myślę, że to bez sensu? Powinno raczej otwierać kartę informacyjną ko
Nie spodziewaj się wiele kolego, ten temat wałkowany jest na forum od lat
Żeby chociaż wysyłali mailem jakieś ustrukturyzowane zestawienie dziennych transakcji. SMS dla systemów automatycznych jest bezwartościowy - tym bardziej powiadomienie PUSH.
Pani Karolino, dużo się pomylę, jeśli zapytam: czy ta sytuacja ma jakiś związek z tym, że sprzedajecie własną aplikację do księgowości, która o dziwo jest...
Odświeżanie stanu i historii konta po realizacji tranakcji
Drogie ING.
Chciałbym napisać, że fakt, iż nie jest odświeżana historia salda, oraz niekiedy stan konta po realizacji transakcji, np. z paczki przelewów, i zmuszacie nas do wylogowania i powtórnego zalogowania, aby ustalić bieżącą sytuację jest nieprofesjonalne, męczące, a nawet upokarzające, dla godności i rozumu.
Skoro macie system online, aktualizujcie go online!
W końcu nie macie już kont oszczędnościowych. Ok, są, z nazwy, ale nie mają nic wspólnego z oszczędzaniem, bardziej z traceniem, bo przy niemal zerowym oprocentowaniu inflacja zżera pieniądze
Przy okazji, to nic osobistego, żaden zrzut - to nie wina ING, taka sytuacja na rynku... ale grupę warto zamknąć, może nawet produkt - może nawet sami dojdziecie do takich wniosków, w końcu Polacy masowo wyc
Ktoś miał może taką transakcję na koncie powiązanym z kartą wirtualną? Opis niezrozumiały, choć sugerowałby coś powiązanego z odsetkami, co samo w sobie jest absurdalne, bo konto karty wirtualnej jest kontem technicznym, nieoprocentowanym.
Aha, nie kieruję tego pytania do doradców z ING, zadałem wam je już w zeszłym tygodniu, na chacie, wiadomością - bez żadnej odpowiedzi z waszej strony, liczę, ż
Zapomnij mały przedsiębiorco, że cokolwiek zautomatyzujesz. Przecież masz mnóstwo czasu na codzienne logowanie, klikanie po saldzie.
A tak na serio to ING ma to gdzieś, temat jakiegoś podstawowego API, pozwalającego przynajmniej na dostęp do historii salda kont firmowych jest tutaj poruszany od lat, bez żadnego efektu.
A czy cokolwiek się pojawi w jakimś zdefiniowanym przedziale czasowym? Bo ten wątek powstał w 2017, po drodze padło kilka zapowiedzi, ale w sumie nikt do dzisiaj nie doczekał się żadnej rozsądnej odpowiedzi. No może poza propozycją certyfikacji PSD, która jest jest poza zasięgiem małych firm.
Re.: ING księgowość ostrzeżenie przed użytkowaniem
Zamiast spalać czas na faktury mogliście zrobić otwarte API - teraz nie ma ani jednego, ani drugiego - bo wygląda na to, że księgowość nie jest rozwijana.
W gruncie rzeczy nie chodziło tylko o to, żeby wytrącić argument mbankowi, który w podobnym czasie zaoferował podobną funkcję załatwiając przy okazji trochę danych dla zespołu big data?
Autorowi wątki współczuję, bo prowadzenie księgowości na pr
Tak, w przypadku karty do konta firmowego. W zasadzie aż dziwne, że pytasz - zgubioną/skradzioną kartę możesz zastrzec w ING online lub na infolinii w dowolnym momencie - po zastrzeżeniu karta jest dezaktywowana - trudno abyś płacił za coś, czego nie ma.
Kiedykolwiek się opłacało? Inflacja zżera kasę na tych kontach.
Mam co prawda kilka kont oszczędnościowych, ale nigdy nie traktowałem tego jak coś, na czym można zarobić - bardziej jako darmowy "zimny portfel", a przyznam, i tego po niedawnych przygodach powoli mi się odechciewa.
Otóż szanowni Państwo, są limity na wypłaty w okienkach - limity większej gotówki należy zapowiadać z dniowym wyprzedze
Re.: brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej
Podpinam się pod temat: problem wydaje się dość poważny - na 3 różnych telefonach dotknęło mnie to samo i to kilkukrotnie, zazwyczaj po aktualizacji aplikacji.
Nie pomaga czyszczenie pamięci podręcznej - należy usunąć wszystkie dane aplikacji co jest równoznaczne z koniecznością ponownej aktywacji aplikacji, kart NFC, etc.
Mocno uciążliwe.
W moim przypadku wspólny mianownik: telefony huawei - róż
A tak jeszcze w ramach dygresji - zakrawa na hipokryzję sytuacja w której ING organizuje corocznie hakatony kreując się na bank nowoczesny i otwarty równocześnie nie proponując w rzeczywistości żadnego rozwiązania, które by potwierdzały owe samo-nominacje.
Ja bym się cudów nie spodziewał. W przypływie naiwności dodałem ten wątek, ale po zaczerpnięciu odrobiny realizmu przestałem wierzyć w szanse na wyposzczenie takiego API i najzwyczajniej zmigrowałem swoje płatności na pośrednika oferującego szybkie przelewy, karty i blika miimializując ilość bezpośrednich przelewów.
Wypuszczenie API dla detalistów jest mało realne bo popyt jest za mały, a bankom n
Tyle, że ING Business nie jest dostępny dla małych przedsiębiorców, którzy dzisiaj nie są już kolesiami z warzywniaków, ale często to firmy technologiczne, sprzedające produkty elektronicznie, a więc mające wymagania związane z jakąś automatyzacją rozliczeń.
Brak tego typu narzędzi w ING dla firm, brak dostępu do ING Business skutecznie utrudnia im działalność.
Inną sprawą jest, że nie ma obecnie możliwości automatyzacji pobierania plików MT940 czy CSV - za każdym razem trzeba się przeklikiwać przez filtry, żeby sobie pobrać to, o co chodzi - efektywność pracy przy takim podejściu jest znikoma.