Nie spodziewaj się wiele kolego, ten temat wałkowany jest na forum od lat
Żeby chociaż wysyłali mailem jakieś ustrukturyzowane zestawienie dziennych transakcji. SMS dla systemów automatycznych jest bezwartościowy - tym bardziej powiadomienie PUSH.
Pani Karolino, dużo się pomylę, jeśli zapytam: czy ta sytuacja ma jakiś związek z tym, że sprzedajecie własną aplikację do księgowości, która o dziwo jest...
Odświeżanie stanu i historii konta po realizacji tranakcji
Drogie ING.
Chciałbym napisać, że fakt, iż nie jest odświeżana historia salda, oraz niekiedy stan konta po realizacji transakcji, np. z paczki przelewów, i zmuszacie nas do wylogowania i powtórnego zalogowania, aby ustalić bieżącą sytuację jest nieprofesjonalne, męczące, a nawet upokarzające, dla godności i rozumu.
Skoro macie system online, aktualizujcie go online!
W końcu nie macie już kont oszczędnościowych. Ok, są, z nazwy, ale nie mają nic wspólnego z oszczędzaniem, bardziej z traceniem, bo przy niemal zerowym oprocentowaniu inflacja zżera pieniądze
Przy okazji, to nic osobistego, żaden zrzut - to nie wina ING, taka sytuacja na rynku... ale grupę warto zamknąć, może nawet produkt - może nawet sami dojdziecie do takich wniosków, w końcu Polacy masowo wyc
Ktoś miał może taką transakcję na koncie powiązanym z kartą wirtualną? Opis niezrozumiały, choć sugerowałby coś powiązanego z odsetkami, co samo w sobie jest absurdalne, bo konto karty wirtualnej jest kontem technicznym, nieoprocentowanym.
Aha, nie kieruję tego pytania do doradców z ING, zadałem wam je już w zeszłym tygodniu, na chacie, wiadomością - bez żadnej odpowiedzi z waszej strony, liczę, ż
Zapomnij mały przedsiębiorco, że cokolwiek zautomatyzujesz. Przecież masz mnóstwo czasu na codzienne logowanie, klikanie po saldzie.
A tak na serio to ING ma to gdzieś, temat jakiegoś podstawowego API, pozwalającego przynajmniej na dostęp do historii salda kont firmowych jest tutaj poruszany od lat, bez żadnego efektu.
A czy cokolwiek się pojawi w jakimś zdefiniowanym przedziale czasowym? Bo ten wątek powstał w 2017, po drodze padło kilka zapowiedzi, ale w sumie nikt do dzisiaj nie doczekał się żadnej rozsądnej odpowiedzi. No może poza propozycją certyfikacji PSD, która jest jest poza zasięgiem małych firm.
Re.: ING księgowość ostrzeżenie przed użytkowaniem
Zamiast spalać czas na faktury mogliście zrobić otwarte API - teraz nie ma ani jednego, ani drugiego - bo wygląda na to, że księgowość nie jest rozwijana.
W gruncie rzeczy nie chodziło tylko o to, żeby wytrącić argument mbankowi, który w podobnym czasie zaoferował podobną funkcję załatwiając przy okazji trochę danych dla zespołu big data?
Autorowi wątki współczuję, bo prowadzenie księgowości na pr
Tak, w przypadku karty do konta firmowego. W zasadzie aż dziwne, że pytasz - zgubioną/skradzioną kartę możesz zastrzec w ING online lub na infolinii w dowolnym momencie - po zastrzeżeniu karta jest dezaktywowana - trudno abyś płacił za coś, czego nie ma.
Kiedykolwiek się opłacało? Inflacja zżera kasę na tych kontach.
Mam co prawda kilka kont oszczędnościowych, ale nigdy nie traktowałem tego jak coś, na czym można zarobić - bardziej jako darmowy "zimny portfel", a przyznam, i tego po niedawnych przygodach powoli mi się odechciewa.
Otóż szanowni Państwo, są limity na wypłaty w okienkach - limity większej gotówki należy zapowiadać z dniowym wyprzedze
Re.: brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej
Podpinam się pod temat: problem wydaje się dość poważny - na 3 różnych telefonach dotknęło mnie to samo i to kilkukrotnie, zazwyczaj po aktualizacji aplikacji.
Nie pomaga czyszczenie pamięci podręcznej - należy usunąć wszystkie dane aplikacji co jest równoznaczne z koniecznością ponownej aktywacji aplikacji, kart NFC, etc.
Mocno uciążliwe.
W moim przypadku wspólny mianownik: telefony huawei - róż
A tak jeszcze w ramach dygresji - zakrawa na hipokryzję sytuacja w której ING organizuje corocznie hakatony kreując się na bank nowoczesny i otwarty równocześnie nie proponując w rzeczywistości żadnego rozwiązania, które by potwierdzały owe samo-nominacje.
Ja bym się cudów nie spodziewał. W przypływie naiwności dodałem ten wątek, ale po zaczerpnięciu odrobiny realizmu przestałem wierzyć w szanse na wyposzczenie takiego API i najzwyczajniej zmigrowałem swoje płatności na pośrednika oferującego szybkie przelewy, karty i blika miimializując ilość bezpośrednich przelewów.
Wypuszczenie API dla detalistów jest mało realne bo popyt jest za mały, a bankom n
Tyle, że ING Business nie jest dostępny dla małych przedsiębiorców, którzy dzisiaj nie są już kolesiami z warzywniaków, ale często to firmy technologiczne, sprzedające produkty elektronicznie, a więc mające wymagania związane z jakąś automatyzacją rozliczeń.
Brak tego typu narzędzi w ING dla firm, brak dostępu do ING Business skutecznie utrudnia im działalność.
Inną sprawą jest, że nie ma obecnie możliwości automatyzacji pobierania plików MT940 czy CSV - za każdym razem trzeba się przeklikiwać przez filtry, żeby sobie pobrać to, o co chodzi - efektywność pracy przy takim podejściu jest znikoma.
Nie mam wątpliwości co do samych potwierdzeń - cieszę się, że zaprzęgacie do tego wysoce inteligentny algorytm i nie muszę potwierdzać za każdym razem przelewów, które robię regularnie.
Piszę o wątpliwym w obecnych okolicznościach bezpieczeństwie jednego z kanałów którym wysyłacie potwierdzenia.
SMS nie jest już bezpieczny, tak jak piszesz. Jeśli to
Czemu pomimo, iż mam i aktywnie korzystam z aplikacji mobilnej ING wciąż dostaję większość autoryzacji przelewów i innych operacji na SMS? Autoryzacje poprzez aplikacje mobilne są sporadyczne, na tyle, że nie wiem nawet czy jest tu jakaś reguła.
Kiedy planujecie rezygnację z niezbyt bezpiecznej metody autoryzacji SMS na rzecz autoryzacji w aplikacji mobilnej? Ostatnio nasiliły się ataki
Ile czasu rozpatrujecie reklamację? W szczególnie trudnych przypadkach 60 dni?
Wydaje mi się, że nie uspokoicie tym ludzi, którzy zostali bez środków do życia - jakieś rodziny, jakieś dzieci będą dziś głodne.
Smutne, że sami się w to wkopaliśmy - obecnie nie opłaca się trzymać oszczędności w banku - nie ma to żadnego uzasadnienia ekonomicznego - oprocentowanie na kontach oszczędnościowych zjadane je...
TL;DR - bank omyłkowo przelał developerowi 2x tę samą kwotę raty za zakup mieszkania.
O ile pierwszy przelew miał pokrycie we wcześniejszym przelewie z kredytu hipotecznego, o tyle kolejny już nie i nie dość, że zajął człowiekowi środki przeznaczone na życie, to jeszcze zablokował konto sporym debetem.