Odpowiedz

Odświeżanie listy transakcji po raz kolejny

Szanowni Państwo. 

 

Po raz kolejny zwracam się z prośbą, aby zrobić coś z odświeżaniem listy transakcji po zrealizowaniu paczki przelewów. Sytuacja jest kuriozalna i jak już to ująłem uwłaczająca dla przedsiębiorców.

 

Dodatkowo mam wrażenie, że jest jakieś niezrozumienie sytuacji ze strony ING, zatem przedstawiam dokładny scenariusz replikacji problemu.

 

Tło: mamy konto firmowe, z którego chcemy zlecić paczkę przelewów, na którym mamy np 10000

 

1) dodajemy paczkę przelewów na sumę 4000

2) zatwierdzamy paczkę przelewów 

3) na liście paczek przelewów paczka ma przycisk odśwież, można kliknąć, jeśli się zrealizuje status zmienia się poprawnie

4) przechodzę na historię transakcji - po transakcjach z paczki ani śladu

5) patrzę na stronę początkową, na stany kont, salda - wszędzie mam 10000 - czemu? powinno być 6000!

6) zlecam przelew ręczny na 1000, przechodzę do formularza - pokazuje mi stan konta 10000 - czemu? powinno być 6000!

7) zatwierdzam przelew

8) dzieje się magia - w historii pojawiają się transakcje z paczki, stan nagle aktualizuje się do 5000

 

Sytuacja występująca w punktach 4, 5 i 6 jest niepoprawna, myląca, szczególnie jeśli przedsiębiorca chce realizować kolejne przelewy, paczki albo najzwyczajniej sprawdzić status wysłanych właśnie transakcji.

 

Można to naprawić poprzez wylogowanie się i zalogowanie ponownie, ale na Boga - to jakieś średniowiecze uderzające w godność ludzką!

 

ING, naprawcie to wreszcie!

Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
37
11-04-2017
Wiadomość 1 z 5 (12 558 wyświetleń)

Re.: Odświeżanie listy transakcji po raz kolejny

Kolejny miesiąc, kolejne paczki przelewów i żadnych zmian.

Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
37
11-04-2017
Wiadomość 2 z 5 (11 740 wyświetleń)

Re.: Odświeżanie listy transakcji po raz kolejny

Chcesz zmian? Zmień bank Emotikon: Mrugający Przecież ING "słucha" użytkowników, czego dobitnym przykładem jest ten potworek pt. aplikacje bankowa.
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 3 z 5 (11 730 wyświetleń)

Re: Re.: Odświeżanie listy transakcji po raz kolejny

Dziękujemy bardzo za zgłoszenie, nasi specjaliści przyjrzą się temu i zaplanujemy potrzebne działania.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Były moderator
Były moderator icon
132
21
03-03-2023
Wiadomość 4 z 5 (10 880 wyświetleń)

Re: Re.: Odświeżanie listy transakcji po raz kolejny

To trwa od lat, więc puste słowa nic nie pomogą. Problem jest za duży dla ING. Choć mam wrażenie, że lata temu tego problemu nie było. No ale zaczęły się zmiany na cukierkowatą grafikę. Że o rezygnacji z Sidomy nie wspomnę.

Odpowiedz
0 Lajków
vw06
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
5
28-04-2017
Wiadomość 5 z 5 (10 870 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy