Bankowość internetowa

Odpowiedz

Odświeżanie listy transakcji po raz kolejny

Szanowni Państwo. 

 

Po raz kolejny zwracam się z prośbą, aby zrobić coś z odświeżaniem listy transakcji po zrealizowaniu paczki przelewów. Sytuacja jest kuriozalna i jak już to ująłem uwłaczająca dla przedsiębiorców.

 

Dodatkowo mam wrażenie, że jest jakieś niezrozumienie sytuacji ze strony ING, zatem przedstawiam dokładny scenariusz replikacji problemu.

 

Tło: mamy konto firmowe, z którego chcemy zlecić paczkę przelewów, na którym mamy np 10000

 

1) dodajemy paczkę przelewów na sumę 4000

2) zatwierdzamy paczkę przelewów 

3) na liście paczek przelewów paczka ma przycisk odśwież, można kliknąć, jeśli się zrealizuje status zmienia się poprawnie

4) przechodzę na historię transakcji - po transakcjach z paczki ani śladu

5) patrzę na stronę początkową, na stany kont, salda - wszędzie mam 10000 - czemu? powinno być 6000!

6) zlecam przelew ręczny na 1000, przechodzę do formularza - pokazuje mi stan konta 10000 - czemu? powinno być 6000!

7) zatwierdzam przelew

8) dzieje się magia - w historii pojawiają się transakcje z paczki, stan nagle aktualizuje się do 5000

 

Sytuacja występująca w punktach 4, 5 i 6 jest niepoprawna, myląca, szczególnie jeśli przedsiębiorca chce realizować kolejne przelewy, paczki albo najzwyczajniej sprawdzić status wysłanych właśnie transakcji.

 

Można to naprawić poprzez wylogowanie się i zalogowanie ponownie, ale na Boga - to jakieś średniowiecze uderzające w godność ludzką!

 

ING, naprawcie to wreszcie!

Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
24
11-04-2017
Wiadomość 1 z 5 (8 219 wyświetleń)

Re.: Odświeżanie listy transakcji po raz kolejny

Kolejny miesiąc, kolejne paczki przelewów i żadnych zmian.

Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
24
11-04-2017
Wiadomość 2 z 5 (7 401 wyświetleń)

Re.: Odświeżanie listy transakcji po raz kolejny

Chcesz zmian? Zmień bank Emotikon: Mrugający Przecież ING "słucha" użytkowników, czego dobitnym przykładem jest ten potworek pt. aplikacje bankowa.
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 3 z 5 (7 391 wyświetleń)

Re: Re.: Odświeżanie listy transakcji po raz kolejny

Dziękujemy bardzo za zgłoszenie, nasi specjaliści przyjrzą się temu i zaplanujemy potrzebne działania.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
125
20
03-03-2023
Wiadomość 4 z 5 (6 541 wyświetleń)

Re: Re.: Odświeżanie listy transakcji po raz kolejny

To trwa od lat, więc puste słowa nic nie pomogą. Problem jest za duży dla ING. Choć mam wrażenie, że lata temu tego problemu nie było. No ale zaczęły się zmiany na cukierkowatą grafikę. Że o rezygnacji z Sidomy nie wspomnę.

Odpowiedz
0 Lajków
vw06
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
5
28-04-2017
Wiadomość 5 z 5 (6 531 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Saldo z poprzedniego miesiąca przy zajęciu egzekucyjnym

Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za

...

28-01-2025
Re.: Wypowiedzenie konta

W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.

27-01-2025
Re.: Konto Active

Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie

...

27-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy