Odpowiedz

Brak połączenia

Dzień dobry
Mam problem z zamianą jednostek funduszy ponieważ występuje jakiś błąd (napis w okienku: brak połączenia) wynikający z braku dostępu do internetu lub że serwer nie odpowiada proszę spróbować później.
Internet mam bo loguję się przez telefon więc zakładam że wszystko jest ok. Dodam że bankowość internetowa działa.
O pracach serwisowych nie informowano.
Problem mam od wczoraj (tj. 07.03)
Mam pytanie jak mogę rozwiązać ten problem?
A jeśli jest jakaś awaria to kiedy się zakończy?

Odpowiedz
0 Lajków
Marcin8
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-03-2024
Wiadomość 1 z 3 (3 607 wyświetleń)

Re: Brak połączenia

Awarii czy też prac serwisowych obecnie nie prowadzimy. Nie jestem w stanie pomóc tutaj. Napisz proszę do nas na czacie w Moim ING. Skierujemy Cię wówczas  do specjalisty z zakresu funduszy, który postara się pomóc.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (3 603 wyświetleń)

Re: Brak połączenia

W moim ING mam komunikat o awarii a detektor awarii pokazuje prawie 500 zgłoszeń z dziś. Trochę prawdy by nie zaszkodziło.

Odpowiedz
0 Lajków
vw06
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
5
28-04-2017
Wiadomość 3 z 3 (3 564 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
konto a kredyt hipoteczny

Dzień dobry. Jestem przed podpisaniem umowy kredytowej, ale muszę założyć konto w banku ING. O udzielenie kredytu wnioskowałam z Małżonkiem. Jakie konto powinniśmy założyć? Wspólne czy osobiste z pełn

...

25-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy