Re.: bardzo kiepska jakość wykonania odnowionej karty debetowej - reklamować?
Przykro mi, że karta, która do Ciebie trafiła była złej jakości. Zależy nam, aby karty były trwałe i wizualnie dobrze wyglądały. W takiej sytuacji prosimy zareklamuj nam tę kartę. Możesz to zrobić na czacie w Moje ING, na infolinii + 48 32 357 00 12 lub w oddziale.
Standardowo powinieneś na ekranie widzieć potwierdzenie, ze transakcja się udała podczas przyłożenia do terminala. Jeśli korzystasz z systemu Android, to spróbuj proszę odinstalować aplikację i pobrać ją od nowa ze Sklep Play. Najlepiej przed pobraniem aplikacji usunąć możliwość płatności telefonem i po ponownej instalacji na nowo ją uruchomić.
Tak, możesz dokonać takiej wpłaty. Jeśli rata pobierana jest z konta bieżącego, to najlepiej wykonać przelew na te konto. Wówczas zostanie rata pobrana zgodnie z harmonogramem z konta.
@Seebson000 bardzo serdecznie dziękujemy za Twoją opinię w tych kwestiach. Zawsze zależy nam, aby nasze produkty i usługi były przejrzyste i konkurencyjne. Dziękujemy za Twój głos.
10 dni roboczych na uruchomienie jest terminem maksymalnym. Jest możliwość, że pieniądze zostaną przelane do sprzedającego wcześniej. Dyspozycja jest w oddziale składana w formie pisemnej i otrzymasz swój egzemplarz wniosku o uruchomienie kredytu hipotecznego.
Re.: Brak możliwości założenia konta metodą przez selfie
@stuiverka przykro nam, ale tutaj tego nie sprawdzimy i zapraszamy Cię do wizyty w placówce.
@nabijaczleweli przekazałem Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Prosimy, odinstaluj aplikację i zainstaluj ją ponownie. Dodatkowo zrestartuj telefon.
Nie dokonywaliśmy zmian w sposobie prezentacji opłat przy realizacji przelewów expressowych z konta Active. Jeśli te informacje nie pojawiają się poprawnie w Twojej bankowości, to napisz proszę do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING.
Przykro nam, że natrafiłeś na kłopot z wpłatą w urządzeniu. Zawsze staramy się w przypadku takich zgłoszeń jak najszybciej je rozwiązać i odpowiedzieć. Mamy nadzieję, że zmienisz zdanie i zostaniesz naszym klientem.
Re.: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców a zdolność kredytowa
Fundusz Wsparcia Kredytobiorcy przeznaczony jest dla osób, które znalazły się w trudnej sytuacji finansowej i muszą spłacać raty kredytu mieszkaniowego. W konsekwencji może oznaczać wyłączenie kredytobiorcy z akcji kredytowych, co najmniej na czas trwania wypłaty wsparcia i może mieć wpływ na wnioski rozpatrywane po zakończeniu programu wsparcia.
Nieudane wpłaty powinny zostać już zaksięgowane na koncie. Jeśli jeszcze ich nie masz, to napisz do nas na czacie w Moim ING. Przepraszamy za wczorajsze utrudnienia.
Możliwość przeniesienia kredytu do ING Banku Hipotecznego zawarta jest w umowie o kredyt hipoteczny. Abyśmy mogli wskazać dokładny punkt w Twojej umowie musielibyśmy mieć do niej wgląd. Tutaj niestety nie mamy takiej możliwości.
Przenosimy kredyty na podstawie umowy przelewu wierzytelności zawartej między ING Bankiem Śląskim oraz ING Bankiem Hipotecznym zgodnie z art. 509 §1 kodeksu cywilnego. Wed
Re.: Zaświadczenie o dochodach a zasiłek macierzyński
W przypadku szczegółowych pytań związanych z wypełnieniem dokumentów do wniosku o kredyt zapraszam do kontaktu z Twoim doradcą hipotecznym, który opiekuje wniosek.
Przez bank składasz tylko wniosek i odpowiadasz za poprawność wprowadzonych danych. W przypadku gdy nie prowadzisz już wspólnego gospodarstwa z drugim kredytobiorcą, to liczysz dochód tylko dla swojego gospodarstwa.
Przykro mi, że napotykacie na taki kłopot. Tu niestety nie jestem w stanie zanotować zgłoszenia technicznego, aby zostało to zweryfikowane. Nie mam też dostępu do wcześniejszych zgłoszeń. Zadzwoń proszę na naszą infolinię +48 32 357 00 24. Postaramy się pomóc. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00.
Re: Stałe przelewy - ilość sztuk - (FAKTYCZNIE) zrealizowanych
Witaj,
dziękujemy za Twoją opinię w tej sprawie. W przypadku stałego zlecenia jeśli danego dnia nie możemy go zrealizować, to wówczas wysyłamy informację, że nie doszło ono do skutku. Wówczas już samodzielnie musisz wykonać taki przelew. My nie ponawiamy go w innym terminie. Dzieje się tak niezależnie czy masz wybraną ilość sztuk czy też nie. Ważna jest tu data zakończenia stałego zlecenia. Może z
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. W kwestiach związanych z wnioskiem i wyliczeniem wartości prosimy o kontakt z naszym specjalistą hipotecznym. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów spotkanie. Z dostępnych opcji pol
Wnioski są oceniane całościowo na podstawie wszystkich złożonych danych. W przypadku poszczególnych, zakończonych wniosków rekomendujemy kontakt ze specjalistą obsługującym Twój wniosek, aby uzyskać szczegóły.
Zgodnie z informacją decyzja powinna zostać podjęta dzisiaj. Tutaj nie jestem w stanie sprawdzić Twojego wniosku. W razie potrzeby napisz do nas w tej sprawie na czacie po zalogowaniu do Mojego ING.
Cześć, miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz się umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz też umówić się na stronie www.ing.pl wybiera
Re: Re.: Warunki polisy ubezpieczeniowej nieruchomości
Konieczność uwzględnienia w zakresie ubezpieczenia od ryzyka powodzi dotyczy wszystkich polis ubezpieczenia nieruchomości, które stanowią zabezpieczenie kredytu hipotecznego. Niezależnie od daty zawarcia umowy kredytowej.