O MagdalenaD

MagdalenaD
52 Polubień
91 Rozwiązań
241 Postów
Re: Aplikacja Mobilna Problem

Poczekaj zatem na odpowiedź z naszej strony. Specjaliści przeanalizują kłopot i postarają się pomóc w opisanej sytuacji.

5
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: zmiana limitu polecenia zapłaty

Niestety w aktywnych poleceniach zapłaty nie jest możliwe edytowanie limitu. W tym przypadku należy odwołać polecenie zapłaty i założyć je ponownie z nowymi danymi. 

2
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Czy mogę ze zwykłego OKO przenieść środki na OKO Bonus?

Wszystko uzależnione jest od salda początkowego. W tej edycji oferty OKO Bonus wyliczamy je na dzień 25.04.2022 r. Wówczas sprawdziliśmy Twoje saldo oszczędności. Jeśli te pieniądze już były na koncie OKO na 25.04., to nie będą one traktowane jako nowe. Wszystko co przewyższy saldo z danego dnia można przenieść na OKO Bonus. Twoje saldo początkowe znajdziesz w szczegółach konta bonusowego. 

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Całkowita przedterminowa spłata kredytu hipotecznego

@barman1234, automatycznie po spłacie reszty kredytu obliczymy kwotę przysługującego zwrotu za prowizję i przelejemy ją na konto w ciągu 14 dni roboczych po spłacie. 

2
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Zlecenie stałe a brak środków na koncie

Stałe zlecenie możesz usunąć lub zmienić najpóźniej do końca dnia roboczego poprzedzającego dzień wykonania zlecenia. Tak jak napisałeś, danego dnia nie będzie to już możliwe. 

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Potwierdzenie przelewu

Jeśli jesteś osobą, która czeka na taki przelew, to nie będziemy w stanie po numerze transakcji sprawdzić poprawności jego wykonania na infolinii. Jeśli przelew do Ciebie nie dotrze, to nadawca może z nami się skontaktować, abyśmy sprawdzili co się z nim stało

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Wniosek o zmianę oprocentowania

W opisanej przez Ciebie sytuacji musimy sprawdzić złożony wniosek o aneks. Skontaktuj się proszę, w tej sprawie z doradcą, u którego składałeś ten wniosek. On sprawdzi dla Ciebie, czy może go anulować wcześniej.

Standardowo aneks jest ważny 30 dni od przygotowania, jeśli go nie podpiszesz.

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Potwierdzenie PDF

Tak, takie potwierdzenie jest już dostępne w zakładce historia. Wystarczy, że wejdziesz w szczegóły przelewu.

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

Przesłałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia. Dziękuję za jego numer. Mam nadzieję, że uda nam się szybo wyjaśnić to zdarzenie

4
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Rezygnacja z kredytu

@Tommikrk złożenie rezygnacji z kredytu (jeśli nie było jeszcze uruchomienia) w oddziale nic nie kosztuje

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Terminale płatnicze ING to jakaś kpina

Bardzo mi przykro, że masz takie odczucia, jeśli chodzi o korzystanie z naszego terminala. Zachęcam do kontaktu z naszą infolinią 32 357 47 37. Sprawdzimy co możemy zaproponować w tej sytuacji. Może rozwiązaniem będzie wymiana tego modelu na inny. 

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

Spróbuj proszę odblokować Moje ING za pomocą formularza na stronie

https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy

Jeśli w ten sposób Ci się nie uda, to skontaktuj się z naszą całodobową infolinią 32 357 00 60. Sprawdzimy co jest powodem Twoich kłopotów

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Nowy wygląd karty w Apple Pay

@batum nadal  wykorzystujemy standardowe wizerunki kart. Niestety nie ma możliwości wykorzystania indywidulanych wizerunków 

 

 

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Brak usługi wybrania gotówki bankomacie

Tak, oprócz opcji wypłaty w bankomacie pozostaje jeszcze możliwość wypłaty bezpośrednio w placówce kasowej.

1
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Brak usługi wybrania gotówki bankomacie

Bankomaty staramy się uzupełniać nasze bankomaty na bieżąco. Z uwagi na dużą ilość wypłat w ostatnim czasie, mogą się pojawić chwilowe przerwy w dostępie do gotówki w bankomatach. Przypominamy jednak, że nie ma potrzeby gromadzenia gotówki. Pieniądze są bezpieczne i cały czas można płacić bezgotówkowo.

13
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: ile mogą wyniesc mnie maksymalnie raty za kredyt hipoteczny

Obowiązują aktualne odsetki maksymalne. Te, które podajemy w umowie są tylko przykładem.

2
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: awaria modułu wpłat - Reklamacja wpłatomat

Cieszę się, że tak szybko spawa się zakończyła. Miłego dnia

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Zwrot pieniedzy z paypal na karte Visa Ing.

Czas takiego zwrotu zwykle zależy od strony, która tego dokonuje. Skontaktuj się jeszcze raz z paypal i dopytaj czy na pewno taki zwrot już nastąpił. Jeśli to potwierdzą, to napisz do nas w tej sprawie na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię 32 357 00 69. Spróbujemy zweryfikować to wówczas w naszych systemach

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Oczekiwanie na zatwierdzenie transakcji

W przypadku płatności BLIK od razu powinna być opcja jej potwierdzenia w aplikacji. Czasami pojawia się ona automatycznie, a czasami wystarczy, że klikniesz na powiadomienie push jakie pojawi się w Twoim telefonie o transakcji BLIK. Jeśli wówczas nie potwierdziłaś tej płatności, to niestety już ona nie dojdzie do skutku, Musiałabyś ją wykonać ponownie. W razie pytań napisz do nas na czacie w Moim

...
0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Nadpłata kredyty a najbliższa rata

Jeśli nadpłacasz kredyt hipoteczny, ratę zmniejszymy już tego samego miesiąca. Tak więc 15 zapłacisz już mniejszą ratę. 
A rata po skróceniu okresu kredytowania, wejdzie w życie dopiero po podpisaniu aneksu w naszej placówce.

Aneks możesz zamówić na naszej infolinii hipotecznej 32 357 00 57. Od razu umówimy Cię na spotkanie z doradcą w oddziale Emotikon: Szczęśliwy
Zapraszamy więc do kontaktu.


 

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy

Nie mam możliwości sprawdzenia statusu tej reklamacji. Przesłałam jednak numer zgłoszenia do działu, który zajmuje się tymi sprawami. Postaramy się w pierwszej kolejności się nią zająć i przyspieszyć jej rozpatrzenie. 

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Drugie konto bankowe

@Martys03 możesz otworzyć dodatkowe konto Mobi 18-26. Po zalogowaniu do Mojego ING wystarczy, że wybierzesz Oferta ING - Konta osobiste - Konto Mobi 18-26 - Więcej - Otwórz konto. Zasady korzystania z niego są takie same jak z obecnego konta.. 

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Historia z zamkniętego konta

Możemy odnaleźć dla Ciebie taką transakcję. Napisz w tej sprawie do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING (jeśli posiadasz jeszcze dostęp) lub zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69. Jest ona czynna całodobowo. Możesz także zgłosić się do naszego dowolnego oddziału banku. Przyjmiemy dyspozycje i odszukamy takiej transakcji.

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Kilka słów o standardach ING

Zapraszamy zatem do zgłoszenia nam tego na całodobowej infolinii 32 357 00 69 lub na czacie w Moje ING. Czat jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 24:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 -22:00. Jeszcze raz przyjrzymy się sprawie 

15
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Kilka słów o standardach ING

Czy kontaktowałeś się z nami w tej sprawie i zanotowaliśmy nowy numer zgłoszenia?

17
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:24
Data ostatnich odwiedzin ‎06-04-2022 15:53
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 241
Łączna liczba otrzymanych Lajków 52
Posty, które lubię