Zdajemy sobie sprawę, że sytuacja jest bardzo wyjątkowa. Dlatego też podjęcie decyzji nie jest automatyczne. Przykro nam, że tyle to trwa. Prosimy o cierpliwość.
Zazwyczaj jako domyślne konto wyświetla się to, które otworzyłeś jako pierwsze. Możesz zawsze podczas zlecania przelewu je zmienić. Rozumiem, że czasami jest to uciążliwe. Szczególnie jak zależy na szybkim wykonaniu transakcji. Zanotuję sygnał od Ciebie w tej sprawie i prześlę do odpowiedniego działu. Każda taka wiadomość jest dla nas ważna. Na podstawie głosów od naszych klientów dokonuje wiele z
Re: Re.: Uwaga na BANK ŚLĄSKI ING blokuje z dnia na dzień wszystkie dotychczasowe i przyszłe środ...
Przykro nam, że znalazłaś się w takiej sytuacji. Blokady nakładamy w momencie kiedy nie otrzymamy dokumentów czy też oświadczeń, o które wcześniej prosiliśmy. Przez Społeczność nie mamy wglądu do naszego systemu, aby się odnieś do tej sytuacji. Zależy mi jednak, aby Ci pomóc. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią 32 357 00 69
Niestety bez sprawdzenia informacji w systemie bankowym nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń na infolinię 32 357 00 57.
Jeśli zlecałeś przelew natychmiastowy i nie widzisz go w Historii konta, to możesz zlecić go ponownie. Ze względów technicznych 4 grudnia nie wysłaliśmy komunikacji o braku realizacji przelewów natychmiastowych . Przepraszamy za utrudnienia
Saldo na widżecie prezentujemy tylko w formie procentowej. Możesz ustalić jaka kwota będzie u Ciebie wyrażona jako 100%. Zrobisz to bezpośrednio w aplikacji. Przed zalogowaniem kliknij na swoje konto i przytrzymaj chwilę. Pojawi się opcja Edytuj. Po wyborze opcji Zmień możesz określić jaka kwota będzie wyrażona jako maksymalna.
Rozumiem, że jesteś rozczarowany, że nie możesz zamknąć konta bezpośrednio przez bankowość elektroniczną. Obecnie jest to możliwe w Oddziale ds. Przedsiębiorców banku lub korespondencyjnie. Jeśli interesuje Cię ta druga opcja, to pismo napisane odręcznie należy wysłać na adres ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice. Nie musisz potwierdzać podpisu notarialnie.
W zakładce Ustawienia/Bezpieczeństwo/Udostępnianie informacji o kontach zobaczysz jakim podmiotom jako klient udostępniasz dane o rachunku w ramach usługi AIS opisanej w dyrektywie PSD2. Mowa tutaj o podmiotach posiadających licencje na świadczenie usługi AIS.
Trudno mi się odnieść czy podmiot, który odpowiada za program lojalnościowy w tej galerii, który pozyskuje dane o rachunku robi to na pods
Przykro mi, że napotkałeś na kłopot z urządzeniem. Wysłałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojej reklamacji. Postaramy się wysłać odpowiedź najszybciej jak to będzie możliwe.
Nadpłacać kredyt można w dowolnym momencie, natomiast jeśli ma zostać skrócony okres kredytowania po nadpłacie, to ważna będzie wysokość najwyższej zapłaconej raty w historii, żeby aneks był bezpłatny. Najlepiej skontaktować się z infolinią, żeby sprawdzić, kiedy taka rata się pobrała, czy lepiej będzie zaczekać i zapłacić ratę po zakończeniu zawieszenia. Ważna tu jest data zmiany oprocentowania,
Tak, jeśli konto firmowe jest objęte zajęciem egzekucyjnym, to jak cokolwiek na nie wpłynie zostanie zablokowane. W przypadku kont firmowych nie ma kwoty wolnej. Wykorzystaj zatem inną możliwość na wykonanie płatności do Urzędu Skarbowego
Tak, mając kredyt hipoteczny możesz starać się także o pożyczkę gotówkową. Jeśli chodzi o kwotę pożyczki, to niestety nie będziemy w stanie tego wskazać tutaj. Wpływ na kwotę będzie miała m.in. zdolność kredytowa. Możemy ją wyliczyć po uzupełnieniu danych we wniosku. Zachęcam zatem do jego złożenia w Moje ING, na infolinii lub w placówce bankowej.
Napisz proszę do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń na infolinię kart pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzimy czy ten komunikat dotyczył Twojej karty. Tu nie mamy takiej możliwości
Do każdej takiej sytuacji podchodzimy poważnie i skrupulatnie weryfikujemy wskazane urządzenie. Analiza takiej sytuacji trwa niejednokrotnie tyle ze względu na potrzebę kontaktu również z innymi dostawcami czy też zarządcami danych urządzeń. Dziękujemy za Twoją opinię w tej kwestii. Jest ona dla nas bardzo ważna. Domyślamy się, że każda taka sytuacja jest niekomfortowa i wiąże się z ogromnym stres
Przesłałam numer Twojego zgłoszenia do działu, który zajmuje się reklamacjami. Postaramy się skrócić czas, w którym otrzymasz odpowiedź. Nie każda nasza placówka ma obsługę kasową, dlatego też zachęcamy do wpłat w urządzeniach. Przykro mi, że napotkałeś na taki kłopot podczas takiej wpłaty.
Dobrze, że zgłosiłeś reklamację ponownie. Jeszcze raz zweryfikujemy wskazane urządzenie. Jeśli posiadasz numer nowego zgłoszenia również możesz nam go podesłać.
Zgodnie z art. 56 ust. 1 pr. bank. w zw. z art. 725 k.c. złożenie dyspozycji na wypadek śmierci przysługuje tylko posiadaczowi rachunku, a więc osobie, która w chwili składania oświadczenia woli jest stroną umowy o rachunek bankowy.
Re: Czy mogę ze zwykłego OKO przenieść środki na OKO Bonus?
Saldo nowych oszczędności aktualizuje się kolejnego dnia po wpłynięciu pieniędzy na konto OKO Bonus. Sprawdź proszę dzisiaj w szczegółach konta czy saldo nowych środków się zmieniło
Bardzo mi przykro, że napotkałeś na kłopot podczas wpłaty gotówki. Przesłałam prośbę do działu, który zajmuje się takimi zgłoszenia o szybszą weryfikację tej sprawy
Re: Czy mogę ze zwykłego OKO przenieść środki na OKO Bonus?
Tak, będą to dla Ciebie nowe oszczędności. Po założeniu OKO Bonus i wpłaceniu na nie oszczędności będzie widział w szczegółach jaka dokładnie kwota pracuje na 7%. Jest to saldo nowych oszczędności.
Abyśmy mogli zrealizować jakiekolwiek dyspozycje bankowe, w tym zamknięcie konta musimy posiadać w systemie aktualny dokument tożsamości. Może to być dowód osobisty lub paszport. Bez takiego dokumentu nie jesteśmy w stanie Ciebie obsłużyć. Jeśli chodzi o rezydencje podatkową, to jako instytucja finansowa mamy obowiązek identyfikować i przekazywać Szefowi Krajowej Administracji Skarbowej informacje
@Aleksandra93 napisz proszę do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Będziemy wówczas mogli skierować Cię do specjalisty, który odpowiada za restrukturyzację. Są oni dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Napisz zatem w tych godzinach. Postaramy się sprawdzić kiedy możesz spodziewać się dokumentów.