Odpowiedz

IKE - więcej niż jeden fundusz

Dzień dobry, mam IKE w ING. Przy założeniu wybrałem konkretny fundusz. Robię regularnie kolejne wpłaty, które idą na ten sam fundusz. Chciałbym jednak, żeby cześć moich wpłat szła na inny fundusz z oferty w IKE. Nie widzę takiej możliwości. Jest konwersja ale nie mogę zacząć wpłacać na inny fundusz w ramach mojego IKE. Regulamin IKE wskazuje na taką możliwość. Co więcej na ike w moim ing jest możliwość stworzenia portfela funduszy. Jak dokonać wpłaty na posiadane IKE, żeby zainwestować w inne jednostki finduszy dostępne w ramach IKE?
Nota bene na zwykłym rejestrze funduszowym poza IKE, który mam także w ING, nie ma problemu z posiadaniem portfela kilku finduszy w ramach rejestru.
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
poktam
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
10
12-11-2023
Wiadomość 1 z 4 (1 800 wyświetleń)

Re.: IKE - więcej niż jeden fundusz

Można zakupić kolejny fundusz przez opcję założenia IKE, czyli proszę wejść w Oferta ING następnie Emerytura – IKE- załóż IKE i wtedy system poinformuje o możliwości wybrania kolejnego funduszu, który wybieramy z listy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
603
128
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (1 667 wyświetleń)

Re.: IKE - więcej niż jeden fundusz

Dziękuję za odpowiedź, chyba działa, bo spróbowałem. Ale jest to bardzo nieintuicyjne rozwiązanie. Pod tym samym przyciskiem jest otwarcie IKZE (etc.).  Sugeruje to więc, że otwieramy nowy produkt, a nie dodajemy do swojego rejestru (IKE) kolejny fundusz. Z punktu widzenia użytkownika jest to bardzo mylące.

Odpowiedz
0 Lajków
poktam
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
10
12-11-2023
Wiadomość 3 z 4 (1 650 wyświetleń)

Re.: IKE - więcej niż jeden fundusz

Dziękujemy za opinię w tej sprawie. Skierujemy ją do odpowiedniego działu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (1 592 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

27-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy