Odpowiedz

IKE - więcej niż jeden fundusz

Dzień dobry, mam IKE w ING. Przy założeniu wybrałem konkretny fundusz. Robię regularnie kolejne wpłaty, które idą na ten sam fundusz. Chciałbym jednak, żeby cześć moich wpłat szła na inny fundusz z oferty w IKE. Nie widzę takiej możliwości. Jest konwersja ale nie mogę zacząć wpłacać na inny fundusz w ramach mojego IKE. Regulamin IKE wskazuje na taką możliwość. Co więcej na ike w moim ing jest możliwość stworzenia portfela funduszy. Jak dokonać wpłaty na posiadane IKE, żeby zainwestować w inne jednostki finduszy dostępne w ramach IKE?
Nota bene na zwykłym rejestrze funduszowym poza IKE, który mam także w ING, nie ma problemu z posiadaniem portfela kilku finduszy w ramach rejestru.
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
poktam
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
10
12-11-2023
Wiadomość 1 z 3 (183 wyświetleń)

Re.: IKE - więcej niż jeden fundusz

Można zakupić kolejny fundusz przez opcję założenia IKE, czyli proszę wejść w Oferta ING następnie Emerytura – IKE- załóż IKE i wtedy system poinformuje o możliwości wybrania kolejnego funduszu, który wybieramy z listy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
592
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (50 wyświetleń)

Re.: IKE - więcej niż jeden fundusz

Dziękuję za odpowiedź, chyba działa, bo spróbowałem. Ale jest to bardzo nieintuicyjne rozwiązanie. Pod tym samym przyciskiem jest otwarcie IKZE (etc.).  Sugeruje to więc, że otwieramy nowy produkt, a nie dodajemy do swojego rejestru (IKE) kolejny fundusz. Z punktu widzenia użytkownika jest to bardzo mylące.

Odpowiedz
0 Lajków
poktam
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
10
12-11-2023
Wiadomość 3 z 3 (34 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Również posiadam taki status, z tym, że wniosek został złożony wczoraj a już dzisiaj wskoczył na nr 5 (ku mojemu zdziwieniu). Podpinam się pod pytanieEmotikon: Szczęśliwy

08-01-2025
Czas oczekiwania na decyzję

Witam,

mój wniosek zmienił dzisiaj status na "Podejmujemy decyzję" ile może potrwać podejmowanie decyzji przez bank?

08-01-2025
Re.: Brak wpłaconych pieniędzy na koncie

Bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu oczywiście, ale mogłam być zbyt roztrzęsiona sytuacją i nie wiem czy wspomniałam o tym zgłaszając reklamację. Pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacjaEmotikon: Smutny

08-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy