Odpowiedz

IKE - więcej niż jeden fundusz

Dzień dobry, mam IKE w ING. Przy założeniu wybrałem konkretny fundusz. Robię regularnie kolejne wpłaty, które idą na ten sam fundusz. Chciałbym jednak, żeby cześć moich wpłat szła na inny fundusz z oferty w IKE. Nie widzę takiej możliwości. Jest konwersja ale nie mogę zacząć wpłacać na inny fundusz w ramach mojego IKE. Regulamin IKE wskazuje na taką możliwość. Co więcej na ike w moim ing jest możliwość stworzenia portfela funduszy. Jak dokonać wpłaty na posiadane IKE, żeby zainwestować w inne jednostki finduszy dostępne w ramach IKE?
Nota bene na zwykłym rejestrze funduszowym poza IKE, który mam także w ING, nie ma problemu z posiadaniem portfela kilku finduszy w ramach rejestru.
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
poktam
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
10
12-11-2023
Wiadomość 1 z 4 (1 697 wyświetleń)

Re.: IKE - więcej niż jeden fundusz

Można zakupić kolejny fundusz przez opcję założenia IKE, czyli proszę wejść w Oferta ING następnie Emerytura – IKE- załóż IKE i wtedy system poinformuje o możliwości wybrania kolejnego funduszu, który wybieramy z listy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (1 564 wyświetleń)

Re.: IKE - więcej niż jeden fundusz

Dziękuję za odpowiedź, chyba działa, bo spróbowałem. Ale jest to bardzo nieintuicyjne rozwiązanie. Pod tym samym przyciskiem jest otwarcie IKZE (etc.).  Sugeruje to więc, że otwieramy nowy produkt, a nie dodajemy do swojego rejestru (IKE) kolejny fundusz. Z punktu widzenia użytkownika jest to bardzo mylące.

Odpowiedz
0 Lajków
poktam
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
10
12-11-2023
Wiadomość 3 z 4 (1 547 wyświetleń)

Re.: IKE - więcej niż jeden fundusz

Dziękujemy za opinię w tej sprawie. Skierujemy ją do odpowiedniego działu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (1 489 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Terminy podpisania umowy

Cześć,

próbuję podpisać umowę o kredyt hipoteczny. Natomiast w Warszawie jest całkowity brak terminów przez 2 tygodnie. A ja w przyszłym tygodniu mam wyznaczony termin podpisania aktu notarialnego. Nik...

19-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.

19-04-2025
Re.: Problem z założeniem konta przez selfie - błąd aplikacji przy robieniu zdjęcia

Przykro mi, że napotkałaś kłopot z założeniem konta. Proszę, podaj nam model telefonu oraz wersję systemu, przekażemy je do właściwego działu z prośbą o pomoc w tej sprawie.

19-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy