Re: Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat
Czy to prawda, że w najbliższym czasie jednak wdrożą Państwo dostęp do bankowości internetowej / aplikacji dla małoletnich 6-13? Taką informację słyszałem w jednej z placówek w związku z ostatnimi zmianami / pracami technicznymi? Czy jest już konkretna data takiej funkcjonalności?
Re.: Karta wielowalutowa do konta a osoba poniżej 18 roku życia
Dziękuję za odpowiedź, właśnie zauważyłem w aplikacji w sekcji Co nowego informację, że ING udostępnia kartę wielowalutowa dla nastolatków, ale nadal na stronie w ofercie jest informacja, że nastolatki nie mogą korzystać z tego rozwiązania. Więc jest niespójność. Co więcej w placówce ostatnio mi też powiedziano, że nie ma takiej opcji.
Tak przy okazji, mam pytanie, czy ta funkcjonalność już jest do
Karta wielowalutowa do konta a osoba poniżej 18 roku życia
Dzień dobry, czy są jakieś rozsądne powody - poza koniecznością opłaty za drugą kartę, żeby dla osób małoletnich (13-17 lat), które mają ROR w PLN i w innej walucie np. EUR nie można było utworzyć posiadanej karty jako wielowalutowej. Jeśli taka osoba może mieć dwa RORy, może wykonywać na nich wszystkie transakcje, co więcej może korzystać z kantoru (informacja ze strony), to jaki jest sens, że ni
Re: Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat
No tak, czy po pół roku od wprowadzenia zapisów do regulaminu umożliwiających bankowość internetową dla małoletnich 6-13 lat, praktycznie coś się zadziało w tej kwestii? Czy sprawa dojrzewa i czeka aż wszystkie moje dzieci jednak osiągnął 13 lat.
Dopytują się, dlaczego w innych bankach można (koledzy mają) a w ING nie.
Chciałem dodać jeszcze - nieco off topic - do wszystkich powyższych uwag, z którymi się zasadniczo zgadzam - że bardzo dziwi mnie jak Bank traktuje klientów. Czy ING można nadal traktować poważnie?
Chodzi mi o powiadomienia w aplikacji. Dziś informacja o niedostępności systemu zaczyna się tak: "Daaj mi tę noc, tęę jedną noc ...". Tyle właściwie widziałem na ekranie telefonu. Zastanawiałem się, czy
A kiedy planują Państwo zmianę tych "migających" (przełączających się) kwot, jeśli klient ma rachunki w kilku walutach. Zgłaszałem to już jakiś czas temu i to nie jest kwestia jedynie estetyczna, ale możliwości korzystanie przez niektóre osoby z aplikacji.
Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat
Dzień dobry, czy można prosić o bliższe szczegóły wprowadzenia dostępu dla dzieci 6-13 lat do bankowości internetowej / aplikacji w związku ze zmianami regulaminu od 4.02.2024? Co będzie obejmował taki dostęp? Czy będzie obejmował karty przedpłacone dla dziecka poniżej 13 r.ż.? Czy będzie umożliwiał tylko podgląd czy też jakieś operacje? Od kiedy taki dostęp będzie możliwy?
Re: Re.: Powiadomienie na telefonie po skorzystaniu z blika.
Szanowna Pani (@NataliaKr), może to nie jest niebezpieczne, że pojawia się niepotrzebnie dalsza informacja o bliku, ale niebezpieczne jest to, że nie umieją tego Państwo ogarnąć już kilka dobrych dni i nie wiedzą skąd się to bierze. Jeśli takiego procesu nie umieją Państwa programiści opanować, to "diabli wiedzą", co jeszcze jest równolegle uruchomione i jakie procesy są aktywne (które nie dają ża
Dobrze, że jakieś kwestie poruszane na tym forum zostaną zmienione, krok w dobrym kierunku, ale nie tylko ja zgłaszałem (też inni użytkownicy) te "mrygające" kwoty po zalogowaniu w przypadku kont w kilku walutach. Zmiana tego na coś statycznego to już nie jest kwestia drobnostki, wygody, ale kwestia możliwości lub nie korzystania z aplikacji (banku) przez pewną grupę osób. To jest ewidentnie do zm
dwie krytyczne uwagi ode mnie na temat nowego wyglądu, choć generalnie zmiana w dobrym kierunku, ale ...
1) Nie do zaakceptowania jest na ekranie po zalogowaniu naprzemienne wyświetlanie w sekcji Moje Finanse sald na kontach, jeśli mamy konta w dwóch walutach. Co 5 sekund na ekranie coś się zmienia co automatycznie odwraca uwagę (i ogromnie denerwuje), jeśli szukamy sobie w innym miejsc