14-01-2024 14:22
22-01-2024 14:03
@tomgacz dziękujemy za Twoje szczegółowe uwagi! Dzięki nim jesteśmy w stanie stale rozwijać aplikację i dostosowywać ją do potrzeb użytkowników. Odnosząc się do Twoich uwag:
1. Pojawiające się komunikaty są częścią naszej strategii komunikacyjnej, przekażemy Twoje uwagi do osób odpowiedzialnych za ten obszar.
2. Umożliwiliśmy już logowanie do bankowości poprzez kliknięcie skrótu „Stan konta”, aktualnie pracujemy nad poprawą tej funkcjonalności, aby klienci nie musieli wykonywać dodatkowych kliknięć.
3. Staramy się dostosowywać do trendów panujących na rynku aplikacji bankowych, dlatego też zdecydowaliśmy się na wprowadzenie scrollowania w poziomie.
4. Aktualnie pracujemy nad tym, żeby jeszcze w tym kwartale możliwe było dodawanie screenshotów z iPhone w kanałach komunikacji.
5. Nie przewidujemy wprowadzenia możliwości zrobienia szybkiego przelewu z celu oszczędnościowego. Z założenia szybki przelew powinien działać jako przelew z konta oszczędnościowego na ROR i nie zakładamy możliwości zdefiniowania innego rachunku.
6. W celu zweryfikowania problemu z opóźnionymi powiadomieniami oraz ładowaniem aplikacji, prosimy o kontakt przez czat w Moim ING. Dzięki temu będziemy mogli przekazać zgłoszenie do zespołu IT odpowiedzialnego za aplikację.
22-01-2024 15:08
A kiedy planują Państwo zmianę tych "migających" (przełączających się) kwot, jeśli klient ma rachunki w kilku walutach. Zgłaszałem to już jakiś czas temu i to nie jest kwestia jedynie estetyczna, ale możliwości korzystanie przez niektóre osoby z aplikacji.
22-01-2024 15:28 | Edytowano: 22-01-2024 15:28
Totalnie zepsuć aplikację, żeby potem miesiącami "stale rozwijać aplikację i dostosowywać ją do potrzeb użytkowników" którzy wcale nie chcieli zmian i robota w firmie się kręci Czas zmieniać bank, a Wy się tam bawcie dobrze
22-01-2024 16:04
Ktoś potrzebował wziąć za coś pieniążki to i robota się znalazła
22-01-2024 19:54
Super! To jak już pracujecie i staracie się to ile mam jeszcze czekać? Od listopada minęły już ponad 2 miesiące, a jedyną zmianę, którą wprowadziliście to większe ikony i możliwość przejścia bezpośrednio do konta po kliknięciu. Na chwilę obecną aplikacja jest bezużyteczna w porównaniu do poprzedniej wersji, szczególnie jak nie można wrzucić screenshota na czacie gdy potrzebujesz pomocy, a brak ciemnego motywu w 2024 to wstyd.
23-01-2024 14:44
@poktam Dziękujemy za Twoją opinię w tej kwestii. Planujemy również prace w tym obszarze, natomiast nie możemy jeszcze podać żadnych terminów.
25-01-2024 09:57
Witam,
trudno się dziwić, że aplikacja jest nieczytelna, skoro posługujecie się takim językiem
> Nie przewidujemy wprowadzenia możliwości zrobienia szybkiego przelewu z celu oszczędnościowego. Z założenia szybki przelew powinien działać jako przelew z konta oszczędnościowego na ROR i nie zakładamy możliwości zdefiniowania innego rachunku.
a tak na poważnie, to proszę o potwierdzenie, czy szybki przelew możliwy jest i będzie wyłącznie z konta oszczędnościowego?
Pozdrawiam
25-01-2024 12:24
Dokładnie, cele nie są innym rachunkiem przecież, jest to część konta oszczędnościowego, więc nie rozumiem dlaczego nie mają zamiaru wprowadzić wyboru.
25-01-2024 12:38 | Edytowano: 25-01-2024 12:40
To jak działa aktualnie ten bank nie ma nic wspólnego z potrzebami klientów. Ekipa ludzi oderwana od rzeczywistości coś sobie zakłada i tak wdraża, nowa aplikacja jest tego przykładem, zdanie "Z założenia szybki przelew powinien działać jako przelew z konta oszczędnościowego na ROR" potwierdza to samo - ktoś sobie coś założył i się tego trzyma, chociaż założenia klientów są całkowicie inne. Jest w tym banku ogrom korpoabsurdów.
Aha - i pierwsze info jakie dostajesz - możesz zgłosić reklamację. 30 dni i korpoodpowiedź o niczym.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal