Przeniosłem się z kilkoma rzeczami do Pekao SA. Totalnie bezproblemowy bank, nie napotkalem żadnego absurdu, korporacyjnych, jałowych bzdur, aplikacja działa tak jakby napisał ją programista, a nie student informatyki.
Odwrotność ING, tu mam wrażenie, że bank chciałby nam powiedzieć, żebysmy sobie poszli, tylko nie wprost, a sugestiami.
Dokładnie! Tak musiało być. A na koniec poprosili w listach o ukrycie dostępu do swoich produktów bankowych, żeby móc widzieć "Dzisiaj życzymy Ci miłego dnia".
ciekawe których Klientów? tych w opłaconych testach?
Jak proponowałem byście zrobili tu - na otwartym forum - ankietę czy Klienci wolą nową czy starą aplikację, to cisza. Co w sumie rozumiem, bo wynik byłby dla Was miażdżący, a trzeba było zrobić miejsce na słup z reklamami, których nie można wyłączyć.
MiG, znam kilka osob, ktore już pozegnały sie z tym bankiem. Ze względu na ten koszmarny informatyczny fakap ale i ze względu na korporacyjny bełkot, cyniczny, jałowy, który ten bank zaczął uprawiać. Sztuczna inteligencja poradziłaby sobie o niebo lepiej niż ludzie ograniczeni przez tę korporację do trzech komunikatów: - przekażemy uwagi do odpowiedniego działu - napisz, co konkretnie Ci sie nie pod...
ING miało aplikację z funkcją szybkiego przelewu między kontami. Użytkownicy chwalili funkcję, robili szybkie przelewy między kontami, ale.... bank nic na tym nie zarabiał. Dlatego przy okazji modyfikacji aplikacji zmienili zasady szybkiego przelewu. Chcesz mieć szybkie przelewy załóż konto oszczędnościowe. Ponieważ zasilanie konta oszczędnościowego
To jak działa aktualnie ten bank nie ma nic wspólnego z potrzebami klientów. Ekipa ludzi oderwana od rzeczywistości coś sobie zakłada i tak wdraża, nowa aplikacja jest tego przykładem, zdanie "Z założenia szybki przelew powinien działać jako przelew z konta oszczędnościowego na ROR" potwierdza to samo - ktoś sobie coś założył i się tego trzyma, chociaż założenia klientów są całkowicie inne. Jest w
Totalnie zepsuć aplikację, żeby potem miesiącami "stale rozwijać aplikację i dostosowywać ją do potrzeb użytkowników" którzy wcale nie chcieli zmian i robota w firmie się kręci Czas zmieniać bank, a Wy się tam bawcie dobrze
A ja przypominam sie z tematem, że przysłuchujecie się opiniom Klientów. Jeśli tak - po prostu przywróćcie poprzednią wersję aplikacji. Dajcie znać, czy dalej bedziecie podtrzymywać bzdurną teorię, że ktokolwiek chce korzystać z tego bubla i czy zmieniać już bank.
ING, jeśli wydaliście pieniądze na testy, w których ktoś powiedział Wam, że nowy interfejs jest lepszy od starego, to koncertowo wyrzuciliście pieniądze w błoto.
Drogie ING, często tu powtarzacie, że przysłuchujecie się opiniom Klientów. Jeśli tak - po prostu przywróćcie poprzednią wersję aplikacji. Mieliście jedną z najlepszych, macie jedną z najgorszych aplikacji. Jeśli ważniejsze dla Was jest robienie miejsca na reklamy, a rozsmakowaliście się w tym ostatnio bardzo, nie zdziwcie się gdy Klienci będą od Was odchodzić. Ja już szukałem alternatyw.