01-03-2024 14:28
Powiadomienia w tej aplikacji to jest jedna, wielka porażka. Kiedyś już podnosiłem ten temat: wg mnie są niemal bezużyteczne. Przychodzi informacja np. o obciążeniu na koncie. Nie wiadomo nic więcej: kiedy obciążenie zostało zaksięgowane (wiadomo, że powiadomienia nie zawsze pokazują się na bieżąco i potrafią pokazać się kilkadziesiąt minut po operacji), nie wiadomo "z jakiej okazji" zostałem obciążony - ani tytułu obciążenia, ani informacji na czyją rzecz. Generalnie zero przydatności. Podobnie z powiadomieniami o transakcjach kartami - bank ma się za super bezpieczny, a przysyła powiadomienie z kwotą i nazwą karty. Nie wiem teraz czy to płatność cykliczna, czy transakcja sprzed godziny, czy ktoś może w Bułgarii czyści mi konto. Jakby nie można było napisać np. w jakiej firmie bądź bankomacie dokonano transakcji.
Chyba wszystko to ma spowodować, żeby otworzyć aplikację i obejrzeć reklamy. Może niedługo doczekamy się ekranów z reklamami w aplikacji i odliczaniem przed obejrzeniem informacji o produktach?
Można za to pisać wierszyki, reklamy i inne śmieszne treści.
01-03-2024 16:15
Też odczułam ciarki żenady na widok "daaj mi tę noc". A potem otworzyłam apkę i ciśnienie mi się podniosło od scrollowania tych małych ikonek i omijania śmietnika z ofertami. Mam wrażenie jakby ta aplikacja powstała w ramach projektu licealistów, którzy uczą się kodowania.
05-03-2024 00:47
Gratuluję nowych zmian w interfejsie wprowadzonych w nocy z soboty na niedzielę. Albo działają źle, albo wywalają cały interfejs.
Czy ktoś w ING w ogóle testuje te zmiany przed wprowadzeniem na produkcję?!
05-03-2024 08:06
Proszę, kłopoty związane z działaniem Mojego ING zgłoś nam przez czat w bankowości internetowej lub na naszej infolinii pod numerem 32 357 00 69.
18-03-2024 23:41
20-03-2024 09:43
Dziękuję Ci za wpis. Zanotuję Twoje spostrzeżenia i opinię prześle do działu, który odpowiada za rozwijanie naszej bankowości.
03-04-2024 18:09
03-04-2024 18:37
Pekao jest bardzo spoko, ale mnie osobiście odrzuca to, że transakcje na liście są pokazywane po dacie rozliczenia, a nie faktycznej dacie ich wykonania.
04-04-2024 18:49
Dziękujemy za sugestie, przekażemy je do działu odpowiedzialnego za naszą aplikację Moje ING.
06-04-2024 12:53
Jest jeszcze jeden poważny mankament nowej wersji aplikacji.
Salda rachunków na ekranie startowym nie odświeżają się bezpośrednio po wykonaniu operacji. Czasami zaraz po wykonaniu transakcji jest poprawne saldo, a czasami, nawet po godzinie jest nieaktualne saldo i nie pomaga zamknięcie aplikacji i uruchomienie jej ponownie. Jedynym rozwiązaniem jest zalogowanie się do dowolnego konta, wtedy salda się aktualizują. Dzisiaj drugi już raz zdarzyło mi się, że transakcja płatności została odrzucona z uwagi brak środków na rachunku, mimo, że przed jej wykonaniem zerknąłem na ekran startowy i środki wg aplikacji były. Jest to trochę irytujące, zaufanie do aplikacji bardzo mi się obniżyło. Rozwiążcie ten problem lub zróbcie jakiś przycisk na ekranie startowym do odświeżenia sald, a pod saldami dodajcie komunikat: "Salda wyświetlane na ekranie mogą być niepoprawne.". W obecnym stanie aplikacja wprowadza w błąd, wyświetlając nieprawdziwe dane.
Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr
... 17-11-2024Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.
Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".
Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj
... 17-11-2024Witam. Robiłam już kilka nadpłat, w różnych kwotach i dniach. Jak skrócić okres kredytowania? Niestety za każdym razem otrzymuje informację „Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania”. Nie chce mni
... 17-11-2024