Trudno nam to określić, najlepszym rozwiązaniem będzie wykonanie dokumentacji fotograficznej i przesłanie nam do weryfikacji. Dokument możesz dołączyć przez Moje ING w zakładce "obsługa kredytu".
Nie ma możliwości wyłączenia tych powiadomień, nie są to powiadomienia marketingowe, są one związane z bezpieczeństwem. Opinię w tej sprawie przekażę do odpowiedniego działu.
Wejdź proszę w zakładkę "Moje dane"-> Dane osobiste, a przy oświadczeniu FATCA/CRS wybierz opcję "Zmień". Zapisz zmiany, nawet jeśli nic nie zmieniasz, a następnie spróbuj założyć konto. Powinno pomóc.
Po spłacie kredytu otrzymasz od nas dokumenty potrzebne do wykreślenia hipoteki. Zaświadczenie o poniesionych kosztach kredytowych (np. odsetki za okres kredytu, koszty ubezpieczenia), możesz zamówić samodzielnie. Możesz to zrobić kontaktując się z infolinią 32 357 00 57 albo przez Moje ING (w zakładce : Usługi - Dokumenty i zaświadczenia - Zaświadczenia - Kredyt spłacony i tam wybierasz jakie in
Re: Aktualizowanie dokumentu tożsamości i konto zablokowany
Przekazane przez Ciebie dokumenty właściwa jednostka stara się sprawdzić jak najszybciej. Tutaj nie mamy możliwości analizy Twojej sytuacji. Prosimy, napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Sprawdzimy jakie widzimy informacje w temacie Twojej sprawy i przekażemy zgłoszenie do odpowiedniej jednostki.
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -
Odbiorcę do Przelewu na telefon BLIK wybierasz z listy kontaktów w swoim telefonie, w trakcie, kiedy zlecasz przelew. Aplikacja Moje ING pokaże Ci tylko kontakty, do których możesz wysłać Przelew na telefon BLIK. Numer możesz też wpisać ręcznie.
Zgodę na dostęp do kontaktów w ramach przelewów na telefon BLIK ustawisz w aplikacji Moje ING. Przejdź do ustawień BLIKA. Pod pozycją Numery do przelewów na
Loginy wydajemy indywidualnie dla każdego użytkownika. Jeśli posiadacie z żoną osobne loginy, to kolejnego (osobnego) loginu nie założymy dla osobnego konta.
Re: Jak zablokować przelew przychodu (wpływ) na konto?
Nie ma możliwości zablokowania pojedynczego numeru rachunku. W takiej sytuacji jedyną opcją jest zamknięcie obecnego numeru konta i otwarcie nowego rachunku, który będzie miał inny numer.
Trudno określić mi co dokładnie stało się na Twoim koncie oszczędnościowym. Na zgłoszenia odpowiadamy najszybciej jak to możliwe, podając maksymalny termin rozpatrzenia. Proszę, poczekaj na odpowiedź w tej sprawie.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą kredytu hipotecznego. Wszystkie takie decyzje są podejmowane indywidualnie. Z wspomnianej przez Ciebie rekomendacji analityka wynika, że spełnienie tych warunków może wpłynąć na naszą pozytywną decyzję kredytową. Trudno mi jednak odpowiedzieć jednoznacznie tutaj na Twoje pytanie.
„Nie rekomendujemy” w tym przypadku nie oznacza, że nie zalecamy, tylko że nie rekomendujemy konkretnego narzędzia (na rynku jest ich wiele). W ostatnich dniach, po wprowadzaniu nowej wersji Mojego ING wykonaliśmy kilka zmian, mających na celu umożliwienie działania managerów haseł.
Re: ..Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania Zrobisz to, gdy zakończymy poprzedni wniosek ...
Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub na infolinii: 32 357 00 57. Sprawdzimy Twój kredyt. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00.
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą może się Pani umówić w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Może Pani również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając Kontakt (na
W tej sprawie skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane, czyli na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej lub infolinią pod numerem 32 357 00 69.