Re.: Karta wielowalutowa do konta a osoba poniżej 18 roku życia
Udostępniamy możliwość podłączenia konta walutowego do karty Visa wydanej do konta Mobi 13-17. Wymagana jest zgoda rodzica na zarządzanie kartą Visa zbliżeniowa.
Jeśli jest to przelew w walucie PLN, to można dokonać zwrotu przelewu przez opcję "Zwróć transakcję". Ta opcja jest dostępna po wejściu w historię na dany przelew przychodzący, pojawia się on przy kwocie transakcji.
Przez formularz kontaktowy nie jesteśmy w stanie sprawdzić dla Ciebie wniosku kredytowego. W tej sprawie skontaktuj się bezpośrednio z osobą, u której składałaś wniosek.
Tutaj nie mamy dostępu do Twojego kredytu, żeby móc to wyjaśnić. Prosimy skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane. Nasi specjaliści hipoteczni są dostępni od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Możesz do nas zadzwonić na numer 32 357 00 57 lub napisać na czacie, dostępnym po zalogowaniu do Mojego ING.
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz się umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów spotkanie.
1. Skrót stan konta na prelogin działa prawidłowo, zgodnie z założeniami – daje możliwość szybkiego wglądu w stan swojego rachunku oraz zalogować się do bankowości, do widoku strony głównej. 2. Przyjmujmy uwagę i zachęcamy do ustawienia indywidulanych skrótów, które pozwolą na łatwy i szybki dostęp do wielu dodatkowych usług, które mamy do naszych klientów. 3. Co do ocen – nie mamy wpływy na wartość
Trudno nam to określić, najlepszym rozwiązaniem będzie wykonanie dokumentacji fotograficznej i przesłanie nam do weryfikacji. Dokument możesz dołączyć przez Moje ING w zakładce "obsługa kredytu".
Nie ma możliwości wyłączenia tych powiadomień, nie są to powiadomienia marketingowe, są one związane z bezpieczeństwem. Opinię w tej sprawie przekażę do odpowiedniego działu.
Wejdź proszę w zakładkę "Moje dane"-> Dane osobiste, a przy oświadczeniu FATCA/CRS wybierz opcję "Zmień". Zapisz zmiany, nawet jeśli nic nie zmieniasz, a następnie spróbuj założyć konto. Powinno pomóc.
Po spłacie kredytu otrzymasz od nas dokumenty potrzebne do wykreślenia hipoteki. Zaświadczenie o poniesionych kosztach kredytowych (np. odsetki za okres kredytu, koszty ubezpieczenia), możesz zamówić samodzielnie. Możesz to zrobić kontaktując się z infolinią 32 357 00 57 albo przez Moje ING (w zakładce : Usługi - Dokumenty i zaświadczenia - Zaświadczenia - Kredyt spłacony i tam wybierasz jakie in
Re: Aktualizowanie dokumentu tożsamości i konto zablokowany
Przekazane przez Ciebie dokumenty właściwa jednostka stara się sprawdzić jak najszybciej. Tutaj nie mamy możliwości analizy Twojej sytuacji. Prosimy, napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Sprawdzimy jakie widzimy informacje w temacie Twojej sprawy i przekażemy zgłoszenie do odpowiedniej jednostki.
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -