Re: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców - dochód z działalności
Jeśli działalność została zamknięta to nie bierze się jej pod uwagę przy składaniu wniosku, jeśli działalność jest teraz zawieszona, to bierze się pod uwagę dochód wykazany w zeznaniu rocznym za 2021 r. (czyli złożonym w US w 2022 r.). Jeśli składasz teraz wniosek, to podajesz dochód otrzymany w styczniu 2023 r. (a jeśli go nie otrzymałeś to możesz podać ten z lutego).
Re: Dokumenty z banku do wniosku o wpis hipoteki w KW
Dokumenty są zwykle przygotowane do tygodnia od akceptacji aktu notarialnego. Biorąc pod uwagę czas, jaki upłynął od weryfikacji aktu notarialnego, z pewnością tak jest. Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 57, sprawdzimy czy dokument jest gotowy i umówimy spotkanie na jego odbiór.
Jeśli chciałaby Pani przenieść hipotekę z mieszkania które Pani już posiada na hipotekę nowego mieszkania to można to zrobić.
Natomiast musicie Państwo być właścicielami tego nowego mieszkania, zatem nie wystarczy żeby mieszkanie było oddane do użytkowania, tylko należy podpisać akt notarialny przeniesienia własności.
Oczywiście nowa nieruchomości nie może mieć hipoteki oraz drugi właściciel czyl
Zdolności kredytową będziemy wyliczać na podstawie aktualnej raty którą Pan płaci.
Natomiast stałe oprocentowanie będzie Pana obowiązywało zgodnie z pierwotną umową, tutaj się nic nie zmienia.
Jeśli prowadzi Pan działalność gospodarczą minimum dwa lata bez żadnych przerw i zawieszeń a z tego co Pan pisze to tak jest wtedy akceptujemy takie źródło dochodu.
W tej sprawie skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 88 lub napisz do nas na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej. Sprawdzimy Twoją sprawę i postaramy się dobrać odpowiednie rozwiązanie dla Ciebie.
Potrzebujemy czasu, aby zaktualizować listę o nowopowstałe ulice w miastach. Jeśli nazwa Twojej ulicy jest nowa, spróbuj ponownie wpisać swój adres po upływie kilku tygodni. Jeśli po tym czasie nadal nie możesz wyszukać swojej ulicy, zmień ją w placówce bankowej - miejscu spotkań.
Przekazaliśmy Wasze zgłoszenia do działu IT. Analizujemy temat, możecie też zgłosić nam to na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, wtedy będziemy mogli odnieść się indywidualnie do każdego zgłoszenia.
@Andrew Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING lub zadzwoń na naszą infolinię pod numer 32 357 00 57. Specjaliści od kredytów hipotecznych zapoznają się z Twoimi warunkami kredytu i udzielą Ci dokładnych informacji. Przykro mi, że planujesz zamknąć konto. Mam nadzieję, że uda się znaleźć rozwiązanie i pozostaniesz naszym klientem.
Nie mamy wglądu w reklamację z innego banku. Wyjaśnienie Twojej sytuacji leży po stronie Twojego banku. Skontaktuj się z nimi z prośbą o przyśpieszenie Twojego zgłoszenia.
Nie, nie ma możliwości otrzymywania SMS'ów przy wpłatach na to konto. Możesz otrzymywać powiadomienia PUSH z aplikacji Moje ING. By włączyć powiadomienia wystarczy wejść w aplikację-> Ustawienia-> Aplikacja-> Powiadomienia PUSH, a tam zaznaczyć konta z których chcesz otrzymywać powiadomienia. Jeśli pytasz o konto firmowe dla JDG, to tak - BLIK jest dostępny.
Wczoraj w godzinach porannych występowały problemy z maklerem. W tej sprawie skontaktuj się z biurem maklerskim pod numerem 32 357 00 32 (Od poniedziałki do piątku w godzinach 8:00-18:00)
Re: Re.: Wakacje kredytowe, a liczba pozostalych rat do splaty
Jeśli zawiesiłeś ratę kredytu Twój harmonogram może nie prezentować się poprawnie. Pracujemy na tym. Możesz skontaktować się z naszymi doradcami hipotecznymi na czacie w Moje ING lub naszej infolinii (32 357 00 57) - doradca sprawdzi z Tobą harmonogram.
W tej sprawie proszę skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do bankowości z działem hipotecznym lub naszą infolinią pod numerem 32 357 00 57 od poniedziałku do piątku 8:00-20:00 i soboty 8:00-16:00. Postaramy się wyjaśnić tę sytuację.
Re: Próba założenia konta firmowego -> coś poszło nie tak
Proszę w tej sprawie złóż reklamację na naszym czacie lub infolinii pod numerem 32 357 00 96. Na jej podstawie sprawdzimy, co jest powodem takiego komunikatu. Tutaj niestety nie jesteśmy w stanie dla Ciebie tego wyjaśnić.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą Na tym etapie możesz złożyć wniosek, jednak będziemy mogli przygotować jedynie wstępną analizę - to znaczy potwierdzimy Twoją zdolność kredytową. Do wydania decyzji ostatecznej, oprócz wyceny wykonanej przez rzeczoznawcę będziemy potrzebować potwierdzenia odbioru.
Nasza wstępna decyzja będzie ważna przez około 21 dni. W tym czasie po potwierdzeniu zdolno