O MateuszS

44 Polubień
72 Rozwiązań
218 Postów
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING - przekażemy sprawę technikom do sprawdzenia. 

2
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Zmina ze zmiennego na stałe oprocentowanie.

Tak, jest taka możliwość. Zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami hipotecznymi na czacie w Moje ING lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 57. Kontakt możliwy jest w dni robocze od 8:00 do 18:00.

Specjalista przygotuje ofertę i będzie mógł umówić spotkanie z doradcą w oddziale, w celu podpisania aneksu do umowy kredytowej. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Przeniesienie karty Visa do Google Pay (Portfela)

Zgłoś nam tę sytuację na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Przekażemy sprawę do techników, by wyjaśnić sytuację. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew Ekspresowy Ciągle nie Działa Powiadomienie o tym bardzo ukryte

Wystarczy, że po wybraniu opcji Czat w Moim ING wybierzesz opcję "Zajmuje miejsce w kolejce do specjalisty".

1
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew Ekspresowy Ciągle nie Działa Powiadomienie o tym bardzo ukryte

Tutaj nie mamy dostępu do systemów bankowych, by wyjaśnić dla Ciebie powód odrzucenia przelewu natychmiastowego. Napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING - sprawdzimy to dla Ciebie. Opinię w tej sprawie przekazałem do odpowiedniego działu w naszym banku. 

3
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd aplikacji

Dziękujemy za opinię w tej sprawie. Przekazałem Twoją sugestię do odpowiedniego działu w naszym banku. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Awaria wpłatomatu

Zgłoś nam tę sprawę na czacie po zalogowaniu do Mojego ING.

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Przelewy - jakaś masakra

Dziękujemy za przekazane sugestię. Przekazałem je do działu odpowiedzialnego za naszą bankowość internetową. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Kiedy będzie można we wpłatomarach dokonywać wpłaty w funtach.

Dziękujemy za opinię. Sugestię w sprawie wpłatomatów w obcych walutach przekazałem do odpowiedniego działu. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: zmiana terminu płatności raty kredytu hipotecznego

Prosimy skontaktuj się z nami w tej sprawie z działem hipotecznym na czacie po zalogowaniu do Mojego ING w godzinach 8:00 - 18:00 w dni robocze oraz soboty od 8:00 do 16:00 lub pod numerem 32 357 00 54. Sprawdzimy to dla Ciebie.  

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt ECO

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów spotkanie.
Z dostępnych opcji polecam wybór spo

...
0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Brak możliwości założenia konta direct

Podczas zakładania konta dla osoby w wieku 18-26 masz do wyboru konto Mobi lub konto Komfort. Poprzez aplikację nie założysz w tej sytuacji konta Direct.

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Konto mobi, karta przedplacona a konto w euro

Możesz przesłać nam zrzuty ekranu z wersji przeglądarkowej, po zalogowaniu na ing.pl

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców

Wszystkie dochody są brane pod uwagę. Jeśli przesłanka, którą podałeś jako powód do złożenia wniosku o FWK jest nieważna, prosimy o informację na adres mailowy fundusz.wsparcia.kredytobiorcow@ing.pl .

Zachęcamy do zapoznana się z informacjami o Funduszy Wsparcia Kredytobiorców na naszej stronie https://www.ing.pl/kontakt/pomoc-dla-kredytobiorcow/fundusz-wsparcia-kredytobiorcow .

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Blik kontakty

Prosimy skontaktuj się w tej sprawie z nami przez kanały szyfrowane, czat w Moje ING lub nasza infolinia. Postaramy się to sprawdzić.

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Awaria wpłatomatu

Przekazałem prośbę o zajęcie się Twoją reklamacją. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: PARKOWANIE Z ING - FAKTURA

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Zgłosimy sprawę technikom, by to wyjaśnić.

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Przyglądamy się temu, dziękujemy za zwrócenie uwagi na istotny problem i będziemy pracować nad jego rozwiązaniem, jeśli znajdziemy realne bezpieczne rozwiązanie.

4
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Decyzja pozytywna - brak możliwości umowienia wizyty w banku

Tym tematem zajmują się specjaliści hipoteczni. Specjaliści hipoteczni są dostępni na czacie i infolinii pod numerem 32 357 00 57 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00, oraz w soboty do 16:00.

1
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Książeczka mieszkaniowa PKO a kredyt hipoteczny w ING

Aktualnie nadal nie przyjmujemy środków z książeczek mieszkaniowych jako wkład własny. Aby uzyskać szczegółowe informacja dotyczące warunków wypłaty - skontaktuj się proszę z wystawcą. 
Natomiast, każde środki gotówkowe jakie będziesz posiadał, możesz wpłacić jako nadpłatę swojego kredytu. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: dyspozycja na wypadek śmierci a kredyt w banku ING
W przypadku śmierci właściciela konta dyspozycja zostanie wypłacona zgodnie z zapisem osobie, która została w niej wpisana. Reszta kwoty, jeśli zostanie i ewentualne pożyczki wpadają w masę spadkową i to spadkobierca jest zobowiązany do spłaty ewentualnych pożyczek.

W momencie zgłoszenia zgonu pożyczka jest „zawieszana”, czyli nie naliczamy odsetek. Sprawdzamy, czy jest ubezpieczenie i czekamy na s...
1
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Wypłata na konto ING

Sesje przychodzące w PLN realizujemy w dni robocze o 11:00, 15:00 i 17:30. Żeby to dla Ciebie wyjaśnić, zgłoś proszę reklamację na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, lub nadawca przelewu może zlecić prześledzenie przelewu w swoim banku, by to sprawdzić.

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Ponowna aktywacja aplikacji może być spowodowana np. aktualizacją systemu operacyjnego. Jeśli aplikację pobrałeś z zaufanego źródła, tj. Sklep Play lub App Store, to nie musisz się obawiać, możesz ponownie ją aktywować. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie. 

2
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎02-09-2021 16:49
Data ostatnich odwiedzin ‎10-11-2025 12:04
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 218
Łączna liczba otrzymanych Lajków 44
Posty, które lubię