O MateuszS

31 Polubień
55 Rozwiązań
155 Postów
Re.: Dramatyczny sposób rozpatrywania reklamacji

Proszę, by podał Pan nam numer reklamacji jaką Pan złożył - wyślemy prośbę o jej pilne rozpatrzenie.

2
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Rata kredytu

Tutaj nie mamy dostępu do Twojego kredytu, żeby móc to wyjaśnić. Prosimy skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane. Nasi specjaliści hipoteczni są dostępni od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Możesz do nas zadzwonić na numer 32 357 00 57 lub napisać na czacie, dostępnym po zalogowaniu do Mojego ING. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: 800 plus

Szczegółowe informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej: www.ing.pl/zawieszenie oraz na naszej infolinii pod numerem 32 356 22 98.

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

Od pierwszych odpowiedzi, przygotowywaniem przez nas systemów - do teraz - zmieniły się przepisy. 

Działania banku zawsze są zgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, stąd zmiana. 

2
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Wniosek o Wakacje kredytowe

Ustawa o tzw. "wakacjach kredytowych" nie została jeszcze podpisana przez prezydenta. 

2
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Revolut

Tutaj nie będziemy w stanie sprawdzić powodu odrzucenia wniosku. Prosimy w tej sprawie o kontakt z doradcą, u którego go składałeś.

2
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Możliwość skrócenia okresu kredytowania w Moje ING

Zawsze kiedy podwyższasz ratę, to rośnie jedynie kapitał, dlatego okres kredytowania się skraca.

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt na dom bez KW

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. 


Na kontakt z naszym specjalistą możesz się umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów spotkanie. 

Z dostępnych opcji pole

...
1
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękujemy za sugestie, przekażemy je do działu odpowiedzialnego za naszą aplikację Moje ING.

5
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: ING - Aplikacja - Błednie działające skróty, fatalny schemat ikon, ankieta oceny aplikacji os...

1. Skrót stan konta na prelogin działa prawidłowo, zgodnie z założeniami – daje możliwość szybkiego wglądu w stan swojego rachunku oraz zalogować się do bankowości, do widoku strony głównej.
2. Przyjmujmy uwagę i zachęcamy do ustawienia indywidulanych skrótów, które pozwolą na łatwy i szybki dostęp do wielu dodatkowych usług, które mamy do naszych klientów.
3. Co do ocen – nie mamy wpływy na wartość

...
0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: KYC a działalność nierejestrowana

W tej sytuacji możesz uzupełnić oświadczenie jako wynagrodzenie za pracę.

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana poręczyciela w kredycie firmowym

W tej sprawie skontaktuj się z naszymi specjalistami firmowymi pod numerem 32 357 00 96 w dni robocze od 8:00-18:00. Postaramy się pomóc. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Ogrodzenie/płot - kosztorys

Trudno nam to określić, najlepszym rozwiązaniem będzie wykonanie dokumentacji fotograficznej i przesłanie nam do weryfikacji. Dokument możesz dołączyć przez Moje ING w zakładce "obsługa kredytu".

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Jak wylączyć powiadominia o oszuatch

Nie ma możliwości wyłączenia tych powiadomień, nie są to powiadomienia marketingowe, są one związane z bezpieczeństwem. Opinię w tej sprawie przekażę do odpowiedniego działu. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Błąd wczytywania danych

Wejdź proszę w zakładkę "Moje dane"-> Dane osobiste, a przy oświadczeniu FATCA/CRS wybierz opcję "Zmień". Zapisz zmiany, nawet jeśli nic nie zmieniasz, a następnie spróbuj założyć konto. Powinno pomóc. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Spłata kredytu hipotecznego

Po spłacie kredytu otrzymasz od nas dokumenty potrzebne do wykreślenia hipoteki. Zaświadczenie o poniesionych kosztach kredytowych (np. odsetki za okres kredytu, koszty ubezpieczenia), możesz zamówić samodzielnie. Możesz to zrobić kontaktując się z infolinią 32 357 00 57 albo przez Moje ING (w zakładce : Usługi - Dokumenty i zaświadczenia - Zaświadczenia -  Kredyt spłacony i tam wybierasz jakie in

...
0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat przywłaszczył gotówkę nie aktualizując stanu konta + długi czas odpowiedzi na rekla...

Przekażę numer Twojej reklamacji z prośbą o przyspieszenie odpowiedzi do odpowiedniego działu w naszym banku. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z Pay Pal

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do bankowości internetowej - sprawdzimy dla Ciebie co jest powodem tej sytuacji. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Płatność na ubezpieczenie

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej - sprawdzimy to dla Ciebie. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Aktualizowanie dokumentu tożsamości i konto zablokowany

Przekazane przez Ciebie dokumenty właściwa jednostka stara się sprawdzić jak najszybciej. Tutaj nie mamy możliwości analizy Twojej sytuacji. Prosimy, napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Sprawdzimy jakie widzimy informacje w temacie Twojej sprawy i przekażemy zgłoszenie do odpowiedniej jednostki. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny na nieuregulowanym gruncie

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. 


Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -

...
0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: kredyt hipoteczny, a praca zagranicą

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. 


Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -

...
0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Odbiorcy przelewu na telefon blik

Odbiorcę do Przelewu na telefon BLIK wybierasz z listy kontaktów w swoim telefonie, w trakcie, kiedy zlecasz przelew.
Aplikacja Moje ING pokaże Ci tylko kontakty, do których możesz wysłać Przelew na telefon BLIK. Numer możesz też wpisać ręcznie.

Zgodę na dostęp do kontaktów w ramach przelewów na telefon BLIK ustawisz w aplikacji Moje ING.
Przejdź do ustawień BLIKA. Pod pozycją Numery do przelewów na

...
0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Konto firmowe

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Obecnie jednak nie udostępniamy możliwości założenia takiego konta.

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Fitbit pay

Nie planujemy wdrożenia usługi Fitbit Pay. 

5
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎02-09-2021 16:49
Data ostatnich odwiedzin ‎12-06-2024 14:55
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 155
Łączna liczba otrzymanych Lajków 31
Posty, które lubię