Nie, nie dzwonimy do pracodawcy w celu weryfikacji, w tym celu możemy poprosić Cię o zaświadczenie o źródle i wysokości dochodu od pracodawcy.
0
0
Moderator
07-11-2024
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą może Pan umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Może Pan również umówić się na stronie http://www.ing.pl wybierając kolejno:
...
0
0
Moderator
07-10-2024
Cel można utworzyć jedynie z własnego konta oszczędnościowego, więc zmiana na konto wspólne umożliwi drugiemu współwłaścicielowi zakładanie oraz podgląd do celów oszczędnościowych.
1
0
Moderator
07-10-2024
ad. 1. W sytuacji, w której nabywa Pan nieruchomość, ustala Pan ze sprzedającym warunki transakcji. Bank wydając decyzję kredytową musi odnieść się do przedstawionych dokumentów tj. m.in. zaświadczenie o wysokości salda do spłaty kredytu hipotecznego. Nie ma możliwości skorygowania wysokości transz. Dodatkowe opłaty wynikające z przedterminowej spłaty kredytu zbywcy, które nie zostały ujawnione n...
0
0
Moderator
02-10-2024
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą może Pan umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Może Pan również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontak
...
0
0
Moderator
30-09-2024
Jeśli kwota kredytu przewyższa 700tyś, to musi być ubezpieczenie spłaty rozszerzone. Natomiast będzie ono naliczane tylko od kwoty uruchomionego kapitału na dzień spłaty raty, a nie od razu od całej kwoty przyznanego kredytu.
0
0
Moderator
24-09-2024
Ofertę kredytu na zmienne oprocentowanie otrzymasz na 60 dni przed jego zmianą. A wykonywane przez Ciebie nadpłaty nie mają wpływu na naszą propozycję. W sprawie wakacji kredytowych skontaktuj się proszę, z naszymi specjalistami hipotecznymi na czacie w Moje ING.
0
0
Moderator
17-09-2024
Jeśli rachunek jest nieużywany, to zamykamy go zazwyczaj po około 24 miesiącach.
1
0
Moderator
17-09-2024
Przekazałem prośbę o pilną analizę Twojej reklamacji.
1
7
Moderator
16-09-2024
Należy utworzyć szablon exportu, aby wygenerować historię operacji do formatu CSV - czytanego przez Excel. Proszę wejść w zakładkę Narzędzia -> Import Export -> Szablony Exportu -> Dodaj szablon. W polu "Rodzaj szablonu" proszę wskazać "Historia operacji".
Następnie w "Nazwie szablonu" proszę wskazać nazwę własną, na tworzony szablon. Pozostałe dane w pierwszej części pozostają bez zmian.
W "Polach
...
0
0
Moderator
27-08-2024
Przekazałem prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego działu.
0
1
Moderator
27-08-2024
Klient w ramach Konta Future wybiera projekt wspierający zrównoważony rozwój. To Bank przekazuje środki w wysokości 10 PLN co miesiąc na wybrany przez klienta projekt. W związku z tym klient nie ma możliwości ujęcia tej kwoty w ramach PIT'u, a także nie widzi tej transakcji na historii swojego konta (gdyż jest to transakcja realizowana przez bank na rzecz wybranego przez klienta projektu).
0
0
Moderator
26-08-2024
Do założenia konta konieczne jest zdjęcie dla weryfikacji wpisanych danych w formularzu. Bez przesłania nam zdjęcia, które to potwierdza nie ma możliwości założenia konta.
0
3
Moderator
09-09-2024
Nie ma możliwości pominięcia potwierdzenia dla danego przelewu. Algorytm decyduje o tym, czy potwierdzenie będzie wymagane, czy też nie. Nie ma na to wpływu dodanie odbiorcy do listy zaufanych.
0
2
Moderator
22-08-2024
Jeśli spodziewasz się wpływów pieniędzy na swoje konto z tytułu alimentów, prosimy żebyś wcześniej nam to zgłosiła razem z dokumentem potwierdzającym uprawnienie do takiego świadczenia. Skoro wpływ ma pochodzić od komornika to oznacza, że alimenty są stwierdzone tytułem wykonawczym (ugodą lub wyrokiem wraz z klauzulą wykonalności). W oparciu o taki dokument, będziemy mogli odznaczyć wpływ jako wol...
0
0
Moderator
09-08-2024
Dziękujemy za sygnał - przyjrzymy się temu.
1
0
Moderator
09-08-2024
Tutaj nie jesteśmy w stanie dla Ciebie tego wyjaśnić. Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING - sprawdzimy to.
0
1
Moderator
02-08-2024
Dziękujemy za zwrócenie uwagi na tę sprawę. Przyjrzymy się normom w tym zakresie.
0
1
Moderator
09-09-2024
Udostępniamy możliwość podłączenia konta walutowego do karty Visa wydanej do konta Mobi 13-17. Wymagana jest zgoda rodzica na zarządzanie kartą Visa zbliżeniowa.
0
3
Moderator
14-07-2024
Jeśli jest to przelew w walucie PLN, to można dokonać zwrotu przelewu przez opcję "Zwróć transakcję". Ta opcja jest dostępna po wejściu w historię na dany przelew przychodzący, pojawia się on przy kwocie transakcji.
1
3
Moderator
29-07-2024
Przez formularz kontaktowy nie jesteśmy w stanie sprawdzić dla Ciebie wniosku kredytowego. W tej sprawie skontaktuj się bezpośrednio z osobą, u której składałaś wniosek.
0
0
Moderator
09-07-2024
Pracujemy nad wyprowadzeniem tego błędu. Przepraszamy za utrudnienia.
0
0
Moderator
27-06-2024
Proszę, by podał Pan nam numer reklamacji jaką Pan złożył - wyślemy prośbę o jej pilne rozpatrzenie.
0
2
Moderator
14-06-2024
Tutaj nie mamy dostępu do Twojego kredytu, żeby móc to wyjaśnić. Prosimy skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane. Nasi specjaliści hipoteczni są dostępni od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Możesz do nas zadzwonić na numer 32 357 00 57 lub napisać na czacie, dostępnym po zalogowaniu do Mojego ING.
1
0
Moderator
20-05-2024
Szczegółowe informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej: www.ing.pl/zawieszenie oraz na naszej infolinii pod numerem 32 356 22 98.
0
0
Moderator
16-05-2024