O MateuszS

36 Polubień
64 Rozwiązań
177 Postów
Re.: Pożyczka
Nie, nie dzwonimy do pracodawcy w celu weryfikacji, w tym celu możemy poprosić Cię o zaświadczenie o źródle i wysokości dochodu od pracodawcy.
0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Kredyt hipoteczny przy rozdzielności majatkowej

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.

Na kontakt z naszym specjalistą może Pan umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Może Pan również umówić się na stronie http://www.ing.pl wybierając kolejno:

...
0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Cele oszczędnościowe - cele wspólne
Cel można utworzyć jedynie z własnego konta oszczędnościowego, więc zmiana na konto wspólne umożliwi drugiemu współwłaścicielowi zakładanie oraz podgląd do celów oszczędnościowych.
0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Zmiana proporcji pierwszej i drugiej transzy kredytu hipotecznego na zakup domu z rynku wtórneg
ad. 1. W sytuacji, w której nabywa Pan nieruchomość, ustala Pan ze sprzedającym warunki transakcji. Bank wydając decyzję kredytową musi odnieść się do przedstawionych dokumentów tj. m.in. zaświadczenie o wysokości salda do spłaty kredytu hipotecznego. Nie ma możliwości skorygowania wysokości transz. Dodatkowe opłaty wynikające z przedterminowej spłaty kredytu zbywcy, które nie zostały ujawnione n...
0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Kredyt dla pary bez małżeństwa z własnością 50/50 % a różne kwoty wkładu własnego.

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.


Na kontakt z naszym specjalistą może Pan umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Może Pan również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontak

...
0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Zmiana wariantu ubezpieczenia
Jeśli kwota kredytu przewyższa 700tyś, to musi być ubezpieczenie spłaty rozszerzone. Natomiast będzie ono naliczane tylko od kwoty uruchomionego kapitału na dzień spłaty raty, a nie od razu od całej kwoty przyznanego kredytu.
0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Koniec stałej stopy - nadpłata i nowe warunki

Ofertę kredytu na zmienne oprocentowanie otrzymasz na 60 dni przed jego zmianą. A wykonywane przez Ciebie nadpłaty nie mają wpływu na naszą propozycję. W sprawie wakacji kredytowych skontaktuj się proszę, z naszymi specjalistami hipotecznymi na czacie w Moje ING.

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Zamknięcie rachunku bankowego

Jeśli rachunek jest nieużywany, to zamykamy go zazwyczaj po około 24 miesiącach.

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: WPŁATOMAT ,,ZJADŁ,, PIENIĄDZE
Przekazałem prośbę o pilną analizę Twojej reklamacji.
7
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Konto firmowe dla spółek a eksport wyciągu bankowego

Należy utworzyć szablon exportu, aby wygenerować historię operacji do formatu CSV - czytanego przez Excel. Proszę wejść w zakładkę Narzędzia -> Import Export -> Szablony Exportu -> Dodaj szablon. W polu "Rodzaj szablonu" proszę wskazać "Historia operacji".
Następnie w "Nazwie szablonu" proszę wskazać nazwę własną, na tworzony szablon. Pozostałe dane w pierwszej części pozostają bez zmian.
W "Polach

...
0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Wpłatomat pobrał pieniądze nie księgując wpłaty
Przekazałem prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego działu.
1
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Konto Future

Klient w ramach Konta Future wybiera projekt wspierający zrównoważony rozwój. To Bank przekazuje środki w wysokości 10 PLN co miesiąc na wybrany przez klienta projekt. W związku z tym klient nie ma możliwości ujęcia tej kwoty w ramach PIT'u, a także nie widzi tej transakcji na historii swojego konta (gdyż jest to transakcja realizowana przez bank na rzecz wybranego przez klienta projektu).

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Konto 13-17 i skan dowodu

Do założenia konta konieczne jest zdjęcie dla weryfikacji wpisanych danych w formularzu. Bez przesłania nam zdjęcia, które to potwierdza nie ma możliwości założenia konta.

3
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Przelewy ZUS i US bez konieczności potwierdzania w aplikacji
Nie ma możliwości pominięcia potwierdzenia dla danego przelewu. Algorytm decyduje o tym, czy potwierdzenie będzie wymagane, czy też nie. Nie ma na to wpływu dodanie odbiorcy do listy zaufanych.
2
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Zajęcie egzekucyjne a wpływ środków ustawowo wolnych od egzekucji
Jeśli spodziewasz się wpływów pieniędzy na swoje konto z tytułu alimentów, prosimy żebyś wcześniej nam to zgłosiła razem z dokumentem potwierdzającym uprawnienie do takiego świadczenia. Skoro wpływ ma pochodzić od komornika to oznacza, że alimenty są stwierdzone tytułem wykonawczym (ugodą lub wyrokiem wraz z klauzulą wykonalności). W oparciu o taki dokument, będziemy mogli odznaczyć wpływ jako wol...
0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Datepicker w Historii konta ma irytujący layout

Dziękujemy za sygnał - przyjrzymy się temu.

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Zawieszona DG, wypowiedzenie umowy konta

Tutaj nie jesteśmy w stanie dla Ciebie tego wyjaśnić. Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING - sprawdzimy to.

1
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Format daty
Dziękujemy za zwrócenie uwagi na tę sprawę. Przyjrzymy się normom w tym zakresie.
1
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Karta wielowalutowa do konta a osoba poniżej 18 roku życia
Udostępniamy możliwość podłączenia konta walutowego do karty Visa wydanej do konta Mobi 13-17. Wymagana jest zgoda rodzica na zarządzanie kartą Visa zbliżeniowa.
3
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Zwrot przelewu
Jeśli jest to przelew w walucie PLN, to można dokonać zwrotu przelewu przez opcję "Zwróć transakcję". Ta opcja jest dostępna po wejściu w historię na dany przelew przychodzący, pojawia się on przy kwocie transakcji.
3
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Status wniosku
Przez formularz kontaktowy nie jesteśmy w stanie sprawdzić dla Ciebie wniosku kredytowego. W tej sprawie skontaktuj się bezpośrednio z osobą, u której składałaś wniosek.
0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Bilety Komunikacyjne Trójmiasto
Pracujemy nad wyprowadzeniem tego błędu. Przepraszamy za utrudnienia.
0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re.: Dramatyczny sposób rozpatrywania reklamacji

Proszę, by podał Pan nam numer reklamacji jaką Pan złożył - wyślemy prośbę o jej pilne rozpatrzenie.

2
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Rata kredytu

Tutaj nie mamy dostępu do Twojego kredytu, żeby móc to wyjaśnić. Prosimy skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane. Nasi specjaliści hipoteczni są dostępni od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Możesz do nas zadzwonić na numer 32 357 00 57 lub napisać na czacie, dostępnym po zalogowaniu do Mojego ING. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: 800 plus

Szczegółowe informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej: www.ing.pl/zawieszenie oraz na naszej infolinii pod numerem 32 356 22 98.

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎02-09-2021 16:49
Data ostatnich odwiedzin ‎07-11-2024 10:33
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 177
Łączna liczba otrzymanych Lajków 36
Posty, które lubię