O MateuszS

30 Polubień
52 Rozwiązań
145 Postów
Re: KYC a działalność nierejestrowana

W tej sytuacji możesz uzupełnić oświadczenie jako wynagrodzenie za pracę.

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana poręczyciela w kredycie firmowym

W tej sprawie skontaktuj się z naszymi specjalistami firmowymi pod numerem 32 357 00 96 w dni robocze od 8:00-18:00. Postaramy się pomóc. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Ogrodzenie/płot - kosztorys

Trudno nam to określić, najlepszym rozwiązaniem będzie wykonanie dokumentacji fotograficznej i przesłanie nam do weryfikacji. Dokument możesz dołączyć przez Moje ING w zakładce "obsługa kredytu".

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Jak wylączyć powiadominia o oszuatch

Nie ma możliwości wyłączenia tych powiadomień, nie są to powiadomienia marketingowe, są one związane z bezpieczeństwem. Opinię w tej sprawie przekażę do odpowiedniego działu. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Błąd wczytywania danych

Wejdź proszę w zakładkę "Moje dane"-> Dane osobiste, a przy oświadczeniu FATCA/CRS wybierz opcję "Zmień". Zapisz zmiany, nawet jeśli nic nie zmieniasz, a następnie spróbuj założyć konto. Powinno pomóc. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Spłata kredytu hipotecznego

Po spłacie kredytu otrzymasz od nas dokumenty potrzebne do wykreślenia hipoteki. Zaświadczenie o poniesionych kosztach kredytowych (np. odsetki za okres kredytu, koszty ubezpieczenia), możesz zamówić samodzielnie. Możesz to zrobić kontaktując się z infolinią 32 357 00 57 albo przez Moje ING (w zakładce : Usługi - Dokumenty i zaświadczenia - Zaświadczenia -  Kredyt spłacony i tam wybierasz jakie in

...
0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat przywłaszczył gotówkę nie aktualizując stanu konta + długi czas odpowiedzi na rekla...

Przekażę numer Twojej reklamacji z prośbą o przyspieszenie odpowiedzi do odpowiedniego działu w naszym banku. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z Pay Pal

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do bankowości internetowej - sprawdzimy dla Ciebie co jest powodem tej sytuacji. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Płatność na ubezpieczenie

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej - sprawdzimy to dla Ciebie. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Aktualizowanie dokumentu tożsamości i konto zablokowany

Przekazane przez Ciebie dokumenty właściwa jednostka stara się sprawdzić jak najszybciej. Tutaj nie mamy możliwości analizy Twojej sytuacji. Prosimy, napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Sprawdzimy jakie widzimy informacje w temacie Twojej sprawy i przekażemy zgłoszenie do odpowiedniej jednostki. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny na nieuregulowanym gruncie

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. 


Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -

...
0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: kredyt hipoteczny, a praca zagranicą

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. 


Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -

...
0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Odbiorcy przelewu na telefon blik

Odbiorcę do Przelewu na telefon BLIK wybierasz z listy kontaktów w swoim telefonie, w trakcie, kiedy zlecasz przelew.
Aplikacja Moje ING pokaże Ci tylko kontakty, do których możesz wysłać Przelew na telefon BLIK. Numer możesz też wpisać ręcznie.

Zgodę na dostęp do kontaktów w ramach przelewów na telefon BLIK ustawisz w aplikacji Moje ING.
Przejdź do ustawień BLIKA. Pod pozycją Numery do przelewów na

...
0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Konto firmowe

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Obecnie jednak nie udostępniamy możliwości założenia takiego konta.

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Fitbit pay

Nie planujemy wdrożenia usługi Fitbit Pay. 

2
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Jedna aplikacja - dwa konta

Loginy wydajemy indywidualnie dla każdego użytkownika. Jeśli posiadacie z żoną osobne loginy, to kolejnego (osobnego) loginu nie założymy dla osobnego konta.

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Jak zablokować przelew przychodu (wpływ) na konto?

Nie ma możliwości zablokowania pojedynczego numeru rachunku. W takiej sytuacji jedyną opcją jest zamknięcie obecnego numeru konta i otwarcie nowego rachunku, który będzie miał inny numer. 

1
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Blokada konta oszczędnościowego

Trudno określić mi co dokładnie stało się na Twoim koncie oszczędnościowym. Na zgłoszenia odpowiadamy najszybciej jak to możliwe, podając maksymalny termin rozpatrzenia. Proszę, poczekaj na odpowiedź w tej sprawie.

4
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Smart Saver 2024

Na ten moment nie planujemy podniesienia limitu na koncie Smart Saver. Twoją opinię przekażę do odpowiedniego działu w naszym banku. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Analiza dokumentów

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą kredytu hipotecznego. Wszystkie takie decyzje są podejmowane indywidualnie. Z wspomnianej przez Ciebie rekomendacji analityka wynika, że spełnienie tych warunków może wpłynąć na naszą pozytywną decyzję kredytową. Trudno mi jednak odpowiedzieć jednoznacznie tutaj na Twoje pytanie. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z logowaniem (menedżer haseł)

„Nie rekomendujemy” w tym przypadku nie oznacza, że nie zalecamy, tylko że nie rekomendujemy konkretnego narzędzia (na rynku jest ich wiele). W ostatnich dniach, po wprowadzaniu nowej wersji Mojego ING wykonaliśmy kilka zmian, mających na celu umożliwienie działania managerów haseł.

13
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat zjadł wpłatę

Przesłałem numer Twojej reklamacji do odpowiedniego działu w naszym banku z prośbą o szybsze rozpatrzenie sprawy. 

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: ..Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania Zrobisz to, gdy zakończymy poprzedni wniosek ...

Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub na infolinii: 32 357 00 57. Sprawdzimy Twój kredyt. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00.

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana nazwiska a wniosek o kredyt

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. 


Na kontakt z naszym specjalistą może się Pani umówić w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Może Pani również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając Kontakt (na

...
0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Re: Wypowiedzenie umowy rachunku bankiwego

W tej sprawie skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane, czyli na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej lub infolinią pod numerem 32 357 00 69.

0
MateuszS
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎02-09-2021 16:49
Data ostatnich odwiedzin ‎07-03-2024 19:08
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 145
Łączna liczba otrzymanych Lajków 30
Posty, które lubię