Odpowiedz

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@AndroS, mhm, uważaj że to zrobią.

Jeśli dobrze pójdzie napiszą Ci, że przekażą do odpowiedniego działu, na tym koniec.

Odpowiedz
0 Lajków
bee
bee
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
8
02-12-2023
Wiadomość 81 z 86 (1 714 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Pół roku minęło, żaden problem nie został naprawiony… Czy możecie ruszyć dupę i naprawić aplikację?

1. Dalej są ***iane reklamy przed produktami, które posiadam
2. Gdy mam tylko jedno konto, powinno wejść od razu po kliknięciu, aktualnie trzeba kliknąć 2 razy aby się do niego dostać
3. Po zalogowaniu brak informacji o wszystkich kontach - są ukryte i trzeba przewijać
4. Brak możliwości dodania screenshota na iPhonie na czat support z powodu nie obsługiwanych formatów plików (aktualnie trzeba konwertować zrzuty ekranu)
5. Po kilku latach nadal brak ciemnego motywu
6. Powiadomienia przychodzą z opóźnieniem w porównaniu do starej aplikacji
7. Wcześniejsza wersja ładowała się nawet przy słabym połączeniu internetowym, aktualnie nawet się nie włącza (jest biały ekran)
tomgacz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
12
23-12-2023
Wiadomość 82 z 86 (1 381 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Potwierdzam ING, odwaliliście fuszerkę i nie robicie nic, aby aplikację naprawić.
Powiadomienia przychodzą z ogromnym opóźnieniem, oczywiście pomijając te marketingowe…
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
121
42
02-12-2022
Wiadomość 83 z 86 (1 337 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękuję za Wasze opinie. Przekazałem je do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
553
120
12-04-2017
Wiadomość 84 z 86 (1 295 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Żeby wątek zbyt szybko nie odszedł do lamusa, ponarzekam znowu: poza wszystkimi, wymienionymi powyżej mankamentami aplikacji, z których chyba nic nie zostało poprawione (przynajmniej nie w zakresie, z którego na co dzień korzystam), dorzucę:

1. przesadnie rozdęty tytuł aplikacji w powiadomieniach: "Moje ING. Twój Asystent" (Asystent z wielkiej litery?). W efekcie na nierozwiniętych powiadomieniach widzę "Moje ING. Twój Asystent 1..." i tyle da się zobaczyć na szybko jeśli nie chce się / nie można rozwinąć powiadomienia. Czy nie wystarczy napisać po prostu: Moje ING: <treść powiadomienia>?

2. Powiadomienia nadal nie odsyłają nigdzie konkretnie: powodują tylko otwarcie aplikacji zamiast otworzyć konkretny zapis z historii.

3. Aliasy kont: skoro pozwalacie je ustawiać, dlaczego nie obowiązują w całej aplikacji? Pod ikonką tak, ale już w historii transakcji nie. W rezultacie trzeba rozpoznawać po numerach kont z którego, na które konto dziecko zrobiło przelew (dwa konta oszczędnościowe + zwykłe). Może można by było, dla chcących, dodać możliwość przełączenia: albo dodatkowo alias konta oprócz numeru, albo wręcz zamiast.

4. O tym, że treść powiadomień nie pomaga w niczym, bo podaje właściwie tylko kwotę już pisałem wcześniej, więc nie będę się powtarzał.

Z resztą właściwie nie wiem, po co to piszemy, bo to jak walenie grochem o ścianę: ludzie skarżą się, podpowiadają rozwiązania, a bank ma to w poważaniu, bo przecież wdrożył najlepszego na świecie Twojego Asystenta.

Kiedyś to była fajna aplikacja.

Szkoda.

Odpowiedz
0 Lajków
MiG
MiG
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
3
13-11-2023
Wiadomość 85 z 86 (711 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@MiG dziękujemy za Twoją opinię. Przekazałam ją do właściwego działu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
429
82
18-01-2021
Wiadomość 86 z 86 (653 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy