Odpowiedz

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@AndroS, mhm, uważaj że to zrobią.

Jeśli dobrze pójdzie napiszą Ci, że przekażą do odpowiedniego działu, na tym koniec.

Odpowiedz
0 Lajków
bee
bee
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
8
02-12-2023
Wiadomość 81 z 105 (4 147 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Pół roku minęło, żaden problem nie został naprawiony… Czy możecie ruszyć dupę i naprawić aplikację?

1. Dalej są ***iane reklamy przed produktami, które posiadam
2. Gdy mam tylko jedno konto, powinno wejść od razu po kliknięciu, aktualnie trzeba kliknąć 2 razy aby się do niego dostać
3. Po zalogowaniu brak informacji o wszystkich kontach - są ukryte i trzeba przewijać
4. Brak możliwości dodania screenshota na iPhonie na czat support z powodu nie obsługiwanych formatów plików (aktualnie trzeba konwertować zrzuty ekranu)
5. Po kilku latach nadal brak ciemnego motywu
6. Powiadomienia przychodzą z opóźnieniem w porównaniu do starej aplikacji
7. Wcześniejsza wersja ładowała się nawet przy słabym połączeniu internetowym, aktualnie nawet się nie włącza (jest biały ekran)
tomgacz
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
12
23-12-2023
Wiadomość 82 z 105 (3 813 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Potwierdzam ING, odwaliliście fuszerkę i nie robicie nic, aby aplikację naprawić.
Powiadomienia przychodzą z ogromnym opóźnieniem, oczywiście pomijając te marketingowe…
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
155
45
02-12-2022
Wiadomość 83 z 105 (3 769 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękuję za Wasze opinie. Przekazałem je do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 84 z 105 (3 727 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Żeby wątek zbyt szybko nie odszedł do lamusa, ponarzekam znowu: poza wszystkimi, wymienionymi powyżej mankamentami aplikacji, z których chyba nic nie zostało poprawione (przynajmniej nie w zakresie, z którego na co dzień korzystam), dorzucę:

1. przesadnie rozdęty tytuł aplikacji w powiadomieniach: "Moje ING. Twój Asystent" (Asystent z wielkiej litery?). W efekcie na nierozwiniętych powiadomieniach widzę "Moje ING. Twój Asystent 1..." i tyle da się zobaczyć na szybko jeśli nie chce się / nie można rozwinąć powiadomienia. Czy nie wystarczy napisać po prostu: Moje ING: <treść powiadomienia>?

2. Powiadomienia nadal nie odsyłają nigdzie konkretnie: powodują tylko otwarcie aplikacji zamiast otworzyć konkretny zapis z historii.

3. Aliasy kont: skoro pozwalacie je ustawiać, dlaczego nie obowiązują w całej aplikacji? Pod ikonką tak, ale już w historii transakcji nie. W rezultacie trzeba rozpoznawać po numerach kont z którego, na które konto dziecko zrobiło przelew (dwa konta oszczędnościowe + zwykłe). Może można by było, dla chcących, dodać możliwość przełączenia: albo dodatkowo alias konta oprócz numeru, albo wręcz zamiast.

4. O tym, że treść powiadomień nie pomaga w niczym, bo podaje właściwie tylko kwotę już pisałem wcześniej, więc nie będę się powtarzał.

Z resztą właściwie nie wiem, po co to piszemy, bo to jak walenie grochem o ścianę: ludzie skarżą się, podpowiadają rozwiązania, a bank ma to w poważaniu, bo przecież wdrożył najlepszego na świecie Twojego Asystenta.

Kiedyś to była fajna aplikacja.

Szkoda.

Odpowiedz
0 Lajków
MiG
MiG
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
3
13-11-2023
Wiadomość 85 z 105 (3 143 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@MiG dziękujemy za Twoją opinię. Przekazałam ją do właściwego działu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
439
82
18-01-2021
Wiadomość 86 z 105 (3 083 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

[ Edytowane ]

Aktualizacje i aktualizacje. Ale czasami niepotrzebne.

Niedawno zmieniliście wygląd. Czcionka mniejsza. Ale żeby zrobić jakiś przelew to nie mieści się na ekranie "potwierdzenie" i trzeba przesuwać ekran.

Nie każdy ma tablet, że mu się wszystko na ekranie zmieści.

Na starym Iphonie 7, z mniejszym ekranem (4/7') przed zmianami się mieściło wszystko. Teraz jakimś cudem się nie mieści....

 

Kolejna rzecz. Od jakiegoś czasu, po zalogowaniu się jest problem. W lewym górnym rogu jest logo ING i napis MOJE ING. Gdy wchodziło się dalej - w rachunki, karty itd a nawet gdy się robiło jakiś przelew, przy tym logo z napisem MOJE ING pojawia się mała strzałka, która jest opcją - powrót.

A teraz raz jest, raz jej nie ma. I zrobię jakiś przelew, chce się cofnąć albo wrócić to nie mam jak. Bo raz ona z jakiś powodów jest, a raz z jakiś powodów jej nie ma.  Bezsensu? Czy jakiś błąd?

 

Ponadto. Po wejściu w kartę, gdzie jest "opłata za kartę za bieżący okres" i kliknięciu tego małego znaku zapytania - tekst nie wyświetla się cały na ekranie i nie da się go przeczytać Przesunięcie tego wyświetlonego zdania nie pomaga. Kończy się możliwość przesunięcia ekranu a zdanie urwane w połowie.

 

Ogółnie mam wrażenie, że wpychacie funkcji ile się da, które powodują większy bałagan i utrudnienie w aplikacji niż jakiś korzyści. Po co?

W apce nie musi być wszystko. Tylko te rzeczy, które są potrzebne. Reszta "głupot" z których korzysta się raz na rok, to powinno być tylko w systemie ING przez www.

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
348
49
03-02-2016
Wiadomość 87 z 105 (1 964 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

To ja również a propos bezsensowych aktualizacji: czemu służy zaśmiecanie aplikacji funkcją 'Panel rodzica'? Jak ona ma działać? Spodziewałbym się, że znajdę tam miejsce do wygodnego zarządzania produktami dzieci: saldo/-a rachunków, karty, limity, itp.. I niby to wszystko jest, tyle tylko, że mi to pokazuje wszystkie produkty, do których mam dostęp. Łącznie z moimi oraz tymi, których jestem współwłaścicielem pomimo tego, że w nagłówku rzeczywiście pokazuje się tylko ikona dziecka. Jaki sens ma taka funkcjonalność?

Poza tym, dobrze by było widzieć tam coś w rodzaju pulpitu aplikacji dziecka: konta z saldami, karty, niech będzie że w postaci tych kółek choćby, a nie listę opcji dotyczących powiadomień, zgód na reklamy i limitów. Chyba, że przeznaczenie tego miało być takie właśnie, ale wtedy z panelem rodzica ma to niewiele wspólnego.

Odpowiedz
0 Lajków
MiG
MiG
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
3
13-11-2023
Wiadomość 88 z 105 (1 854 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Mija 8 miesiąc od pojawienia się nowej wersji, nadal żaden problem nie został naprawiony… Czy ktoś poleciał ze stołka od odwalenie takiej fuszerki?

1. Dalej są ***iane reklamy przed produktami, które posiadam
2. Gdy mam tylko jedno konto, powinno wejść od razu po kliknięciu, aktualnie trzeba kliknąć 2 razy aby się do niego dostać
3. Po zalogowaniu brak informacji o wszystkich kontach - są ukryte i trzeba przewijać
4. Brak możliwości dodania screenshota na iPhonie na czat support z powodu nie obsługiwanych formatów plików (aktualnie trzeba konwertować zrzuty ekranu)
5. Po kilku latach nadal brak ciemnego motywu
6. Powiadomienia przychodzą z opóźnieniem w porównaniu do starej aplikacji
7. Wcześniejsza wersja ładowała się nawet przy słabym połączeniu internetowym, aktualnie nawet się nie włącza (jest biały ekran)
Odpowiedz
0 Lajków
tomgacz
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
12
23-12-2023
Wiadomość 89 z 105 (1 593 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Jestem pod wrażeniem, że masz jeszcze nadzieję, że kogokolwiek w tym banku interesuje zdanie klientów Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
bee
bee
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
8
02-12-2023
Wiadomość 90 z 105 (1 587 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

Jak długo czekasz? Znasz powód wcześniejszej odmowy?

09-12-2024
Re.: Kredyt dokumenty elektroniczny podpis

Istnieje możliwość przyjmowania wymaganych dokumentów tj. np.: zaświadczenia o dochodzie, zaświadczenia z Urzędu Skarbowego/ZUS/KRUS z kwalifikowanym podpisem elektronicznym/kwalifikowaną pieczęcią. T

...

09-12-2024
Re.: Awaria bankomatu i utrata gotówki podczas wpłaty

Przykro mi z powodu tej sytuacji. Przekazałem prośbę o pilne rozpatrzenie zgłoszenia do działu reklamacyjnego.

09-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy