O NataliaKr

80 Polubień
193 Rozwiązań
403 Postów
Re: Wpłatomat nie wydał pieniędzy

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Przesłaliśmy prośbę o przyspieszenie. Proszę sprawdź, czy otrzymałeś już odpowiedź z naszej strony. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: iOS 17.4 - BLIK zbliżeniowy

Jeśli cokolwiek się zmieni będziemy informować o nowościach przy okazji o aktualizacji aplikacji oraz na naszej stronie.

1
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: kredyt dla osoby z dochodem zagranicznym

dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. 

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem, kontakt ze specjalistą możesz umówić na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów spotkanie. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Zamknij konto

Tak, jeśli zamkniesz swoje konto, nie spowoduje to od razu zamknięcia konta dla dziecka. Jeśli córka ma już więcej niż 13 lat i ma swoją bankowość internetową, będzie mogła z niej korzystać jak do tej pory. Warto jednak żebyś miał dostęp do swojej bankowości, dzięki temu masz wgląd w konto córki. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat pobrał pieniądze nie wydał potwierdzenia, kasy na koncie brak.

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Proszę zgłoś nam reklamację, możesz to zrobić na naszej infolinii - 32 357 00 69. W niedzielę również nasi doradcy są dostępni.  Jak będziesz posiadać już numer zgłoszenia, proszę napisz go tutaj, postaramy się pomóc w przyspieszeniu rozpatrzenia. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny a JDG

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów i pożyczek hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. 

Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się na stronie https://www.ing.pl/ wybierając Kontakt (na dole strony) -> Umów spotkanie. 

Z dostępnych opcji polecam wybór spotkania wideo, na którym możesz porozmawiać z dowolnego miejsca, nie tracąc czasu na

...
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt uruchomienie

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą kredytu hipotecznego. Tak, zgodnie z zapisem umowy, konieczne jest zmniejszenie zadłużenia do kwoty zawartej w umowie. Dopiero wtedy będziemy mogli uruchomić nowy kredyt dla Ciebie. W celu uzyskania szczegółowych informacji zachęcam do kontaktu z naszymi doradcami hipotecznymi, w naszej placówce bankowej lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 57. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Ze względów bezpieczeństwa, po rozpoczęciu parkowania, możesz zostać poproszony o wprowadzenie PINu lub w niektórych sytuacjach kodu SMS. Zakup biletu może również się odbyć bez autoryzacji. O tym w jaki sposób należy potwierdzić operacje decyduje specjalny algorytm bezpieczeństwa. 

7
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Udział w garażu poziemnym - finansowanie miejsca parkingowego

Tutaj trudno nam jest się jednoznacznie odnieść do Twojej sprawy. 
Standardowo w opisanej sytuacji należ przedstawić w oddziale ING dokumenty od dewelopera wyjaśniające opisane zmiany (np. pismo od dewelopera, aneks do umowy z deweloperem itp.).
Dokumenty skierujemy do analityka, który po zapoznaniu się z dokumentacją i wyjaśnieniami może podjąć decyzję o konieczności zawarcia aneksu do umowy kredyt

...
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Bankomat nie wypłacił mi pieniędzy

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Wysłaliśmy do naszego zespołu reklamacji prośbę o przyspieszenie Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że uda się to szybko wyjaśnić.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Powiadomienie na telefonie po skorzystaniu z blika.

@poktam jesteśmy w tracie udostępniania aktualizacji naszej aplikacji, gdzie ta sytuacja już nie występuje. Możesz sprawdzać w sklepie play, czy nowa wersja 4.13.1 jest już u Ciebie dostępna.

1
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat zabrał pieniądze, zgłoszenie

Przykro nam, że spotkała Pana taka sytuacja. Wysłaliśmy do naszego działu reklamacji prośbę o przyspieszenie Pana reklamacji. Mamy nadzieję, że uda się szybko sytuację wyjaśnić. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Powiadomienie na telefonie po skorzystaniu z blika.

Ta sytuacja nie ma wpływu na bezpieczeństwo. Po wejściu w BLIKA kod jest dostępny zawsze i ta sytuacja jest prawidłowa. Kod generuje się automatycznie nowy co 120 sekund. A samo powiadomienie o aktywnym kodzie możesz wyłączyć w ustawieniach swojego telefonu. 

3
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wypowiedzenie umowy kredytu

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Prosimy skontaktuj się z naszym działem który zajmuje się obsługą zaległości. Możesz napisać do nas w tej sprawie na czacie w aplikacji, do godziny 16:00, lub zadzwonić na numer 32 357 00 77. Telefonicznie specjaliści są dostępni do godziny 18:00. 

 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Powiadomienie na telefonie po skorzystaniu z blika.

Ten kłopot z blikiem jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem. Przepraszamy za niedogodności. Do czasu rozwiązania, mogę zalecić dezaktywacje opcji Powiadomienia o aktywnym kodzie BLIK. Ścieżka: Aplikacje -> Moje ING -> Powiadomienia ->kategoria powiadomień ( rożnie zależne od tel. ) ->powiadomienia o aktywnym kodzie.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wniosek kredytowy, splata hipoteki

Możemy poprosić o dokument potwierdzający, że sprzedający nieruchomość otrzymał zgodę na wykreślenie hipoteki. Prosimy skontaktuj się ze sprzedawcą nieruchomości z prośbą, żeby przekazał Ci te dokumenty. Jeżeli on ich jeszcze od nas nie otrzymał, to prosimy, żeby sprzedawca skontaktował się z naszą infolinią hipoteczną 32 357 00 57 od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00 i w sobotę od 8:00 do 1

...
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Zakup mieszkania

Sprzedający mieszkanie z kredytem w naszym banku może zamówić i pobrać zaświadczenie o kredycie samodzielnie w usłudze Moje ING – Kredyty / kredyt hipoteczny / zaświadczenia - (podstawowe dane takie jak: stan zadłużenia na konkretny dzień, rachunek do wcześniejszej spłaty i informacje o dokumentach do zwolnienia hipoteki po spłacie kredytu). 
Taki dokument może być odebrany jako dokument elektronic

...
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: skrócenie okresu kredytowania, a nadpłaty

Nadpłacasz zawsze kapitał i są do wyboru 2 opcje. 
W 1 przypadku przy nadpłacie nie skraca się z automatu okres kredytowania, tylko otrzymujesz niższą ratę. 
W drugim przypadku: jeżeli chcesz po nadpłacie płacić taką samą wysokość raty, to możesz skrócić bezpłatnie okres kredytowania. 
Możemy przyjąć (zakładając w całym okresie takie samo oprocentowanie), że uzyskasz taki sam, lub bardzo podobny efek

...
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt ze stałą stopą vs sprzedaż mieszkania

Możesz spłacić kredyt hipoteczny w każdym momencie trwania umowy kredytowej. 
Wspominałeś o roku 2019 – wcześniejsza spłata kredytu byłaby zatem bez prowizji.
Możesz spłacić kredyt samodzielnie korzystając z usługi Moje ING – Kredyty / kredyt hipoteczny / nadpłać kredyt.
Po zamknięciu / spłacie kredytu do 14 dni kalendarzowych przygotujemy dokumenty do zwolnienia hipoteki (bezpłatnie) i następnie wyś

...
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Podstrona `Powiadomienia` nie działa

Niestety nie mamy żadnego zdjęcia czy załącznika. Prosimy o edycję posta i postaramy się pomóc. 

5
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękujemy za wszystkie Wasze uwagi i opinie, przekazaliśmy je do odpowiedniego działu. 

@Ysiek Z ekranu przed zalogowaniem jak wejdziesz w BLIK, to pod kodem, na dole masz opcję wykonania przelewu na telefon.

2
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Własny operat szacunkowy z decyzja wstępna

Sam fakt posiadania operatu nie oznacza, że taka decyzja wstępna nie będzie wydana. Do wydania decyzji ostatecznej potrzebujemy kompletu danych i dokumentów. Więc wszystko zależy od indywidualnego wniosku.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Klucz U2F i konto współdzielone

Naszego klucza używasz tylko podczas logowania do bankowości internetowej w wybranej przez Ciebie metodzie, np. przez przeglądarkę lub aplikację. I dotyczy tylko Twojego loginu. Nie ma ten sposób logowania wpływu w żaden sposób na bankowość internetową Twojej żony.

@Ares jeśli zagubisz klucz konieczna jest szybka reakcja. Dlatego możemy to zrobić telefonicznie, po potwierdzeniu Twojej tożsamości.

3
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Oświadczenie o źrodle środków

Jeśli wszystkie dane i oświadczenia zostaną przez nas przyjęte, nie otrzymasz więcej komunikacji z naszej strony w tym temacie. Natomiast już sama weryfikacja zajmuje nam przeważnie około kilku dni roboczych. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Upływ ważności dowodu

Rozumiemy, że sprawa jest dla Ciebie ważna, odpowiedzi udzieliliśmy w wątkach tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/Utrata-wa%C5%BCno%C5%9Bci-dowodu/m-p/41950#M3367 oraz tutaj:  https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/Czemu-po-terminie-wa%C5%BCno%C5%9Bci-Dowodu-Osobistego-mam-zablokowane/m-p/41942#M3365 .

Skontaktuj się proszę z nami na czacie w Moje ING, posta

...
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎18-01-2021 17:43
Data ostatnich odwiedzin ‎16-12-2023 14:24
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 403
Łączna liczba otrzymanych Lajków 80
Posty, które lubię