Dziękujemy za opinie, przekazaliśmy to do odpowiedniego działu.
0
0
Moderator
13-11-2024
O dodatkowe potwierdzenie SMSem możemy poprosić w dowolnym momencie. Natomiast taka sytuacja, jaką opisujesz, może się pojawiać przez jakiś czas (najczęściej kilka dni) po pobraniu nowej aplikacji, ze względów bezpieczeństwa. Samemu nie można sobie ustawiać, w jaki sposób będą potwierdzane transakcje w aplikacji. Prosimy o cierpliwość.
0
0
Moderator
11-10-2024
Po naszej stronie najważniejszy jest standard wykończenia jaki zadeklarowałeś w kosztorysie. I na jego podstawie będziemy rozliczać budowę. Jeśli jednak byłby problem z rozliczeniem inwestycji, możesz wtedy wystąpić o aneks i spojrzymy na zmiany, które dokonałeś.
0
0
Moderator
26-09-2024
Dziękujemy za zainteresowanie naszym wnioskiem kredytowym. Na Twoje pytania odpowiedzą nasi specjaliści hipoteczni w naszych placówkach bankowych. Zachęcam do umówienia spotkania wideo z takim doradcą. Możesz to zrobić na naszej stronie
https://www.ing.pl/kontakt - Spotkanie ze specjalistą - Umów spotkanie - Kredyt hipoteczny.
0
0
Moderator
26-09-2024
W dniu zawierania umowy oświadczasz, że nie masz innych zobowiązań finansowych niż te wymienione we wniosku o nasz kredyt. Nie sprawdzamy w późniejszym czasie dodatkowo raportu BIK.
Natomiast w samej umowie kredytowej jest zapis, gdzie również oświadczasz, że Twoje późniejsze zobowiązania nie przekroczą 65% Twojego dochodu netto.
0
0
Moderator
26-09-2024
@katpru1996 przeważnie faktycznie tyle to trwa, i najlepiej na taki okres się nastawiać. Trudno przewidzieć czy uda się wcześniej wypłacić gotówkę.
0
0
Moderator
26-09-2024
Zdajemy sobie sprawę, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa. Przesłaliśmy prośbę o pilne zajęcie się Twoją reklamacją. Mamy nadzieję, że uda się jak najszybciej sprawę wyjaśnić.
0
0
Moderator
13-09-2024
Skontaktuj się proszę z nami na czacie w aplikacji i postaramy się pomóc.
0
0
Moderator
30-08-2024
Tak, możesz posiadać konto Direct bez karty. I wtedy jest ono całkowicie darmowe. A korzystać ze środków możesz za pomocą blika i przelewów.
Natomiast w drugiej sprawie - za ten miesiąc rozliczeniowy pobierzemy opłatę, jeśli nie wykonałaś jeszcze transakcji na 300 zł.
0
0
Moderator
27-08-2024
Nie mieliśmy wczoraj żadnych opóźnień w wysyłce SMS. Skontaktuj się proszę nami na czacie w Moje ING, postaramy się sprawdzić, czy z naszej strony wiadomości zostały wysłane w prawidłowym czasie.
0
0
Moderator
12-09-2024
Rozumiemy, że ta sytuacja nie jest komfortowa. Jednak każdy wniosek rozpatrywany jest indywidualnie. Jeśli masz pytania dotyczące statusu swojego wniosku i czasu jego rozpatrzenia, skontaktuj się z doradcą, z którym go składałaś.
Mamy nadzieję, że już niedługo otrzymasz decyzję pozytywną.
0
0
Moderator
11-07-2024
Przykro nam, że spotkała Pana taka sytuacja. Na podstawie zgłoszonej reklamacji postaramy się to jak najszybciej dla Pana wyjaśnić. Dodatkowo zachęcam do kontaktu z nami na czacie w Moje ING, doradca postara się przyspieszyć weryfikację wysłanych dokumentów w bankowości.
0
0
Moderator
01-07-2024
Prosimy o kontakt Twojego rodzica, który zakładał dla Ciebie konto. Może napisać do nas na czacie w Moje ING - jeśli posiada swoją bankowość lub skontaktować się pod numerem 32 357 00 69.
0
0
Moderator
01-07-2024
W opisanej przez Ciebie sytuacji prosimy o kontakt z naszymi doradcami hipotecznymi. Możesz się w tej sprawie umówić na spotkanie
https://www.ing.pl/kontakt - Umów spotkanie ze specjalistą.
0
0
Moderator
19-06-2024
@MiG dziękujemy za Twoją opinię. Przekazałam ją do właściwego działu.
0
2
Moderator
03-11-2024
Wskazane przez Ciebie przepisy mają zastosowanie do postępowań przed sądami, nie dotyczą relacji pomiędzy podmiotami prywatnymi. Obecnie nie przyjmujemy skrytek pocztowych - zarówno jako adresu zamieszkania, jak i adresu do korespondencji.
0
0
Moderator
14-06-2024
Przy realizacji przelewów, powołujemy się na art. 21 ust. 1 Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości. Zgodnie, z którą:
1. Dowód księgowy powinien zawierać co najmniej:
a) określenie rodzaju dowodu i jego numeru identyfikacyjnego;
b) określenie stron (nazwy, adresy) dokonujących operacji gospodarczej;
c) opis operacji oraz jej wartość, jeżeli to możliwe, określoną także w jednostkach na
...
0
3
Moderator
13-10-2024
Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie jednak staramy się, odpowiedzieć wcześniej niż termin wskazany podczas rejestracji. Prosimy o cierpliwość.
0
0
Moderator
14-06-2024
Dziękujemy bardzo za sugestie. Przekazaliśmy je do odpowiedniego działu.
0
0
Moderator
11-06-2024
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Jeśli wyrazisz zgodę na zaciągnięcie zobowiązania na wspólnej nieruchomości, kredyt może zostać udzielony tylko jednej osobie. Nie będziemy sprawdzać Twojej zdolności kredytowej, jeśli dochody Twojej żony będą wystarczające do udzielenia kredytu.
0
0
Moderator
09-06-2024
0
1
Moderator
19-05-2024
Średni dochód netto gospodarstwa domowego wylicza się na podstawie ostatnich 3 miesięcy poprzedzających złożenie wniosku. Więc jeśli wniosek składasz w maju - nie bierzesz tego miesiąca pod uwagę.
0
0
Moderator
19-05-2024
Potwierdziliśmy to - ubezpieczenie nie jest wliczone do kosztów obsługi kredytu, składka jest płacona osobno i nie jest oprocentowana. Przepraszamy za błędnie udzielone informacje na infolinii.
0
0
Moderator
15-05-2024
Chcielibyśmy pomóc tutaj, niestety nie posiadamy możliwości sprawdzenia informacji o podpisanym upoważnieniu i wyjaśnieniu sytuacji w placówce bankowej. Prosimy o kontakt z nami przez kanały szyfrowane, w celu złożenia reklamacji w tej sprawie. Może Pani do nas zadzwonić na numer 32 357 00 57 lub napisać do nas na czacie w Moje ING.
0
0
Moderator
15-05-2024
Ubezpieczenie zawarte wraz z kredytem na zakup nieruchomości nie jest tutaj brane pod uwagę. Jeśli posiadasz wątpliwości co do poprawnego wyliczenia RdD zachęcamy do kontaktu z radcą prawnym.
0
2
Moderator
15-05-2024