Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Oczywiście podany termin rozpatrzenia reklamacji, to maksymalny, w jakim musimy zakończyć zgłoszenie. Każdą reklamację staramy się jednak rozpatrzyć jak najszybciej.
Przekazaliśmy numer reklamacji do odpowiedniego działu.
0
0
Moderator
04-07-2025
Dziękujemy za przesłaną opinię 
0
0
Moderator
20-06-2025
W opisanej przez Ciebie sprawie prosimy o kontakt z nami przez kanały szyfrowane (czat w aplikacji lub nasz infolinia - 32357 00 69). Tutaj nie mamy dostępu do danych klientów.
Ponieważ sprawdziliśmy, że sam proces zakładania loty działa poprawnie.
0
0
Moderator
05-06-2025
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą kredytu hipotecznego. Na te pytania odpowie Ci nasz specjalista hipoteczny z placówki bankowej. Dla swojej wygody możesz umówić się na spotkanie Wideo z doradcą, przez naszą stronę www.ing.pl/kontakt .
0
0
Moderator
05-06-2025
W opisanej sytuacji prosimy skontaktuj się z naszym wsparciem klientów firmowych przez kanały szyfrowane. Postaramy się to dla Ciebie wyjaśnić. Możesz napisać do nas na czacie w bankowości, lub skontaktować się z nami pod numerem 32 357 00 24.
0
0
Moderator
17-05-2025
Standardowo w formularzu przelewu podajesz tylko dane odbiorcy i jego adres. Dodatkowe dane banku wpisujesz tylko, jeśli odbiorca ich wymaga. Więc najlepiej skontaktować się z nim i dopytać, czy te dane są konieczne, aby jego bank mógł zaksięgować ten przelew.
0
0
Moderator
09-05-2025
Do wyliczenia zdolności kredytowej bierzemy również pod uwagę premie. Jednak aby uzyskać szczegółowe informacje dotyczące sposobu wyliczenia, skontaktuj się proszę z naszymi specjalistami hipotecznymi.
Na naszej stronie
www.ing.pl/kontakt możesz się umówić na spotkanie wideo.
0
0
Moderator
07-05-2025
Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub coś innego wydarzy się w trakcie płatności i nie mogą jej zakończyć po swojej stronie.
Jeśli hotel potwierdza, że nie otrzymał środków, transakcję trzeba ponowić. My, jeśli nie otrzymamy rozliczenia
...
0
0
Moderator
25-04-2025
Jeśli Twoja umowa odnowi się automatycznie, to w takiej sytuacji limit nie musi być spłacony w tym dniu. Korzystasz z niego tak jak do tej pory
0
1
Moderator
24-04-2025
Zachęcamy do kontaktu z naszymi doradcami hipotecznymi, którzy mogą przybliżyć różne warianty związane z oprocentowaniem. Na takie spotkanie możesz się umówić na naszej stronie:
https://www.ing.pl/kontakt - Umów spotkanie.
Możesz też wybrać spotkanie wideo
0
0
Moderator
24-04-2025
Przykro nam, że miała miejsce taka sytuacja i nie udało się umówić takiego spotkania w dogodnym terminie i oddziale. Dostępność naszych specjalistów jest uzależniona od wielu czynników. Mamy jednak nadzieję, że pozostaniesz naszym klientem.
0
0
Moderator
24-04-2025
Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.
0
2
Moderator
21-05-2025
Nie mamy takiej możliwości. Cel ustalasz na swoim koncie oszczędnościowym, nie ma osobnego numeru rachunku. Wpłatę zrobisz, albo przez przelew własny w Moje ING, albo po wejściu w dany cel.
1
2
Moderator
16-05-2025
Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Rozumiemy, że zależy Ci na czasie. Jeśli jednak masz szczegółowe pytania dotyczące Twojego wniosku, skontaktuj się z doradcą, który go przyjmował.
0
0
Moderator
15-06-2025
Jeśli spotkanie jeszcze się nie odbyło najlepiej dopytaj pośrednika, jakie dokumenty powinieneś ze sobą zabrać.
Na uruchomienie pierwszej transzy możesz się umówić na naszej infolinii hipotecznej - 32 357 00 57. Specjalista też odpowie na dodatkowe pytania w kwestii ubezpieczenia.
0
0
Moderator
11-04-2025
Prosimy w tej sprawie skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi. Przez naszą stronę możesz się umówić na spotkanie wideo z dowolnego miejsca. Skorzystać z naszej strony
www.ing.pl/kontakt : Spotkanie ze specjalistą : Umów spotkanie.
0
0
Moderator
31-03-2025
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Jeśli chcesz wyjaśnić tę sprawę skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 57 lub z najbliższym oddziałem banku i złóż reklamację. Mając wtedy dostęp do tych dokumentów postaramy się to wyjaśnić.
0
1
Moderator
31-03-2025
Zdajemy sobie sprawę, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa.
Jednak każda decyzja jest podejmowana indywidualnie. Nasza oferta jest taka sama dla wszystkich klientów, nie posiadamy preferencyjnych warunków, o czym informujemy na naszej stronie.
Mamy jednak nadzieję, że ta sytuacja nie wpłynie na relacje z nami i pozostaniesz naszym klientem.
0
0
Moderator
31-03-2025
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i przepraszamy, że tyle to trwa. Jednak każdy wniosek rozpatrywany jest indywidulanie i taki termin może być różny. Jednak po otrzymaniu kompletu dokumentów, czas na podjęcie decyzji to 21 dni kalendarzowych.
Jeśli nadal nie macie decyzji skontaktujcie się z doradcami, którzy przyjmowali od Was wnioski.
0
2
Moderator
01-04-2025
W trakcie weryfikacji dokumentów możemy poprosić Cię o informacje do zbadania Twojej zdolności kredytowej.
Jeśli jednak w wyniku Twojej sytuacji finansowej okaże się, że nie masz wystarczającej zdolności kredytowej, nie będziesz mógł skorzystać z mediacji.
0
0
Moderator
31-03-2025
Trudno nam jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie tutaj, ponieważ każdy przypadek traktujemy indywidualnie. Z wstępnych informacji jakie przekazujesz - o ile dom letniskowy spełnia warunki domu całorocznego - taki wniosek będziemy mogli przyjąć.
Jednak prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z naszym doradcą hipotecznym. Możesz umówić się na spotkanie wideo:
https://www.ing.pl/kontakt .
0
0
Moderator
27-03-2025
Dziękujemy za złożenie u nas wniosku i przepraszamy, że tyle to trwa. Każdy jednak wniosek rozpatrujemy indywidualnie.
Zachęcam do kontaktu z doradcą, którzy przyjmował wniosek, aby uzyskać więcej informacji na temat statusu wniosku.
0
3
Moderator
31-03-2025
Trudno nam tutaj jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie, nie posiadając dostępu do Twojej reklamacji i danych Twojego kredytu. Prosimy skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane.
0
0
Moderator
27-03-2025
Szczegóły dotyczące klasyfikacji poszczególnych dochodów reguluje Ustawa o Pomocy Społecznej i w przypadku wątpliwości z tym związanych prosimy wspierać się właśnie tą ustawą.
Każdorazowo w przypadku wygaśnięcia przesłanki, na podstawie której wsparcie zostało przyznane prosimy o powiadomienie nas – wiadomość na skrzynkę: fundusz.wsparcia.kredytobiorcow@ing.pl .
Jeżeli przesłanka zaistnieje ponownie...
0
0
Moderator
14-03-2025
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja, jednocześnie cieszymy się, że udało się to wyjaśnić. Mamy też nadzieję, że zdecydujesz się na ponowne złożenie wniosku z naszym doradcą.
0
0
Moderator
13-03-2025