Dziękujemy za opinię, przekazaliśmy ją do odpowiedniego działu. Decyzja o zamykaniu naszych placówek zawsze podyktowana jest wieloma czynnikami. Mamy jednak nadzieję, że pozostaniesz z nami.
Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
Bank nie otrzyma informacji o zastrzeżeniu dowodu, jeśli zgłosisz to tylko w urzędzie. Osobno, w przypadku zagubienia możesz zastrzec dokument w naszej bankowości, dzięki czemu informacje otrzymają wszystkie bank i instytucje zrzeszone w Związku Banków Polskich.
Po zastrzeżeniu u nas, nie będziesz mógł otwierać nowych kont (do czasu aktualizacji, lub wprowadzenia innego dokumentu). Będą działać n
Re: pożyczka konsolidacyjna - a zdolność kredytowa
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Oczywiście możesz dodać również premię do swoich dochodów. Nie podajesz tego jako osobnego źródła - uwzględniasz to w wysokości średniego wynagrodzenia za ostatnie 6 miesięcy.
Prosimy skontaktuj się w tej sprawie z nami przez kanały szyfrowane, na czacie w Moje ING lub z naszą infolinią - 32 357 00 57. Sprawdzimy dokładnie sytuację i postaramy się szczegółowo odpowiedzieć na Twoje pytanie.
Kontaktując się z nami, mamy kilka metod na potwierdzenie tożsamości. W opisanej przez Ciebie sytuacji, możemy pomóc tylko po przeprowadzeniu poprawnego potwierdzenia Twoich danych na naszej infolinii.
Rozumiemy, że sytuacja nie jest komfortowa, jednak nie wszystkie zmiany możliwe są do prowadzenia od razu Pracujemy jednak nad wyprowadzeniem tej nieprawidłowej sytuacji. Przepraszamy i prosimy o cierpliwość.
Re: stan deweloperski domu - a rozliczenie kredytu hipotecznego
Jeśli budynek ma spełniać wymogi stanu deweloperskiego to musi to być stan który pozwoli na formalne zakończenie budowy. Oznacza to, że instalacja dotycząca ogrzewania musi być zamontowana.
Nie mamy tutaj dostępu do danych naszych klientów i do systemów bankowych. Nie sprawdzimy tutaj statusu reklamacji. Prosimy skontaktuj się z nami na czacie. Status reklamacji możesz również sprawdzić w Moje ING - Kontakt i pomoc - Reklamacje i zgłoszenia - Status reklamacji i zgłoszeń.
Prosimy w opisanej sytuacji skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane (czat w Moje ING, lub telefonicznie na numer 32 357 00 57) specjalista hipoteczny sprawdzi szczegóły Twojej umowy i kosztorysu i będzie mógł się odnieść do Twojej sytuacji.
Dziękujemy za złożenie wniosku o pożyczkę w naszym banku. Jeśli nadal nie otrzymałeś decyzji kredytowej, prosimy skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane - czat w aplikacji Moje ING. Postaramy się to wyjaśnić.
W bankowości internetowej i mobilnej możesz sprawdzić wyłącznie pełne dane tylko karty wirtualnej. Dane pozostałych kart, ze względów bezpieczeństwa, nie udostępniamy w bankowości internetowej. Możesz te dane sprawdzić wyłącznie na karcie.
Powinieneś natomiast mieć możliwość dodania karty Visa (debetową, kredytową) jak i przedpłaconą Mastercard do Google Pay (Portfel Google) i Apple Pay. Umożliwia
Re: Kredyt hipoteczny na dom nie odebrany przez dewelopera.
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z osobami zajmującymi się kredytami hipotecznymi może Pani umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Może Pani również umówić się na stronie www.ing.pl
Dziękujemy za zainteresowanie kontem w naszym banku. Mam nadzieję, że udało się już założyć konto, jednak jeśli sytuacja pojawia się nadal, proszę spróbuj przejść proces otwarcia konta przez inne urządzenie.
Re: Wpłatomat pobrał gotówkę ale nie zaksięgował jej
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Oczywiście podany termin rozpatrzenia reklamacji, to maksymalny, w jakim musimy zakończyć zgłoszenie. Każdą reklamację staramy się jednak rozpatrzyć jak najszybciej.
Przekazaliśmy numer reklamacji do odpowiedniego działu.