O NataliaKr

18 Polubień
44 Rozwiązań
102 Postów
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze, reklamacja odrzucona

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Proponuję ponowne odwołanie od reklamacji. Jeśli jednak to nie przyniesie skutku może Pani dodatkowo: 

- zwrócić się do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich – jeśli sprawa:
nie była wcześniej rozstrzygana w sądzie powszechnym ani polubownym, dotyczy kwoty do 12 000 zł,
- złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego,
- złożyć wn

...
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Zajęcie komornicze

Jest to sytuacja prawidłowa. Informacja o kwocie wolnej od zajęcia zmniejszy się po każdej Twojej operacji z konta.

Jednak jeśli wpłata przekroczy kwotę, która pozostała - wtedy nadpłatę od razu przekażemy na realizację zajęcia egzekucyjnego. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat Wilda Poznań brak

Dziękujemy za taką sugestię Emotikon: Szczęśliwy Przekazaliśmy już Twoją propozycję do odpowiedniego działu Emotikon: Szczęśliwy 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Brak wpłatomatów na poznańskiej Wildzie.

Dziękujemy za propozycję lokalizacji naszego urządzenia. Przekazałam sugestię do odpowiedniego działu.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana statusu

Nie mogę udzielić Ci odpowiedzi na te pytanie tutaj. W tej sprawie skontaktuj się ze swoim doradcą. Niestety nie znamy warunków Twojego wniosku Emotikon: Smutny 

5
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Ustanowienie hipoteki

 Jeśli podpisałeś już z nami umowę kredytową i powiedziałeś w oddziale, że notariusz będzie dla Ciebie w sądzie załatwiał wniosek o wpis hipoteki w Księdze wieczystej, to powinieneś od nas taki dokument otrzymać. Następnie przekazujesz notariuszowi.  
W Moje ING nie zamówisz takiego oświadczenia. Jeśli nie otrzymałeś tego dokumentu, najlepiej by było żebyś do nas zadzwonił i umówimy dla Ciebie kon

...
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wydłużenie terminu oddania budynku do uzytkowania,.

Jeśli wykorzystałeś już 36 miesięcy na budowę i potrzebujesz ten okres ponownie przedłużyć - to zawsze decyzję podejmujemy indywidualnie. Nie mamy gotowego szablonu, którym mogłabym Ci cokolwiek zasugerować Emotikon: Szczęśliwy  

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Xiaomi Mi Band 6 NFC

Na ten moment nie pracujemy nad Xiaomi Pay na opaskach.

 

*****

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

 

 

3
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: 55 dni i brak decyzji wstępnej

Niestety tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić Twojego wniosku, a każdy rozpatrujemy indywidualnie. Informacje o wniosku może Ci jedynie przekazać opiekun Twojego wniosku..

2
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Kredyt hipoteczny plus drugi kredyt

@Szymon8989 Jeśli wszystkie Twoje zobowiązania, łącznie nie przekroczą 65% miesięcznych dochodów podanych we wniosku - wszystko będzie zgodnie z umowąEmotikon: Szczęśliwy

5
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Zbieg egzekucji komorniczje

Prawdopodobnie do kwoty zajęcia masz doliczane odsetki, zgodnie z pismem jakie otrzymaliśmy od organu egzekucyjnego. 
W takiej sytuacji w godzinach nocnych następuje przeliczenie i dodanie odsetek za kolejny dzień.
System przelicza i sprawdza czy może założyć blokadę na większą kwotę. 
To jest powodem, że widzisz ściągane blokady z konta i ponowne ich zakładanie. 

 

3
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Zapytanie do BIK i czas do decyzji

Dane z BIK pobieramy przed podjęciem decyzji wstępnej. Niestety, nie oznacza to podjęcia samej decyzji. Prosimy o cierpliwość, jak tylko będziemy mieć informacje w sprawie Twojego wniosku, powiadomimy Cię o tym Emotikon: Szczęśliwy 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Decyzja wstępna

@Fryderyk1234 nasza decyzja wstępna jest ważna 30 dni. W tym czasie musisz nam dostarczyć niezbędne dokumenty. Jednak, jeśli po otrzymaniu kompletu dokumentów w terminie, my nie zdążymy wydać decyzji ostatecznej, nie anulujemy tego wniosku Emotikon: Szczęśliwy

2
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: ubezpieczenie wariant rozszerzony

@brx123  Jeśli umowę będziesz już miał podpisaną  i zmienisz pracę - zgodnie z warunkami umowy, pamiętaj o poinformowaniu nas o tym Emotikon: Szczęśliwy Nie zmieni to warunków wydanej decyzji.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Płatność kartą wirtualną

Prawdopodobnie o oprogramowanie danego terminala. Niestety nie obsługujemy tych terminali, więc trudno mi cokolwiek więcej napisać Emotikon: Smutny

2
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Płatność kartą wirtualną

@Eracyh taka sytuacja może być związana z terminalem, w którym płaciłeś. W przypadku tej karty, nie umożliwiamy innej metody transakcji i taki komunikat nie wyszedł z naszej strony. 

4
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Jeśli żadna z powyższych metod nie zadziałała, skontaktuj się z nami przez kanał szyfrowany (czat w Moje ING lub kontakt z naszą infolinią 32 357 00 69). Na podstawie Twojego indywidualnego zgłoszenia przekażemy tę sytuację do naszego wsparcia IT.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

@arkgus przelewy BLIK na telefon są ograniczone tylko w wysokości, a nie w ilości. Jeden taki przelew to maksymalnie 500 zł. A w ciągu dnia przelejesz maksymalnie 1 000 zł. Są to limity stałe, których nie można edytować.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Dyspozycja II transzy kredytu po terminie harmonogramu w bankowości internetowej

@Pinczyk jeśli termin wypłaty transzy został przekroczony, potrzebujemy oświadczenia dewelopera, że wyraża zgodę na wypłatę transzy po terminie. Przez Moje ING niestety nie przyjmiemy takiego wniosku Emotikon: Smutny Skontaktuj się z nami telefonicznie (32 357 00 57) i umówimy Cię na spotkanie w oddziale Emotikon: Szczęśliwy

2
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Zdolność kredytowa programisty na ryczałcie 15%

@J-23 W przypadku dochodu, o którym piszesz zdolność wyliczamy zawsze indywidualnie. Nie mamy odgórnie takiej wartości. Skontaktuj się z nami, żebyśmy mogli przedstawić Ci więcej szczegółów - 32 357 00 57 Emotikon: Szczęśliwy  

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wpis hipoteki

@j0celyne nie potrzebujemy od Ciebie dodatkowych dokumentów. Sąd po wpisie do hipoteki wysyła o tym zawiadomienie.

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Zbieg egzekucji

@Kasiaczek jeśli masz zajęcie egzekucyjne, to Twoje środki blokujemy tylko do wysokości zajęcia. Z pozostałej kwoty możesz w pełni korzystać.

W przypadku wystąpienia zbiegu egzekucji, nie realizujemy przelewu na zajęcia. Pieniądze zablokujemy na ich realizację. Czekamy na informacje od organu egzekucyjnego, który przejmuje całość zadłużenia i dopiero wtedy możemy zrealizować zajęcie.

 

***

Jeś

...
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny a umowa o pracę

Witaj Emotikon: Szczęśliwy
Jeśli obecnie masz umowę o pracę na czas nieokreślony i przelewy otrzymujemy na konto w naszym banku, to bierzemy pod uwagę okres 3 miesięcy. W sytuacji, gdybyś miała umowę na czas określony, wtedy badamy dłuższą historię wpływów - 6 miesięcy.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Budowa domu, a transzę kredytu

@ostek Tak, pierwsza transza to maksymalnie 40%. Jeśli wykonawca oczekuje pierwszej wpłaty w wysokości 30%, pozostałą kwotę bez problemu możemy udostępnić w  drugiej transzy.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: kredyt hipoteczny

@xbadi13x Niestety nie przyjmujemy wniosków kredytowych, jeżeli otrzymujesz dochód z zagranicznej firmy Emotikon: Smutny 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎18-01-2021 17:43
Data ostatnich odwiedzin ‎18-10-2021 06:07
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 102
Łączna liczba otrzymanych Lajków 18
Posty, które lubię