Tak, jest to prawidłowa sytuacja, że BIK weryfikowany jest parę razy. Jeśli chodzi o czasy, niestety nie jestem w stanie sprawdzić kiedy podejmiemy decyzję ostateczną.
Re: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców - dopłata a zmiana wysokości raty / wakacje kredytowe
W przypadku zmiany wysokości raty - konieczne będzie abyś złożył nowy wniosek. Ta kwota nie jest automatycznie aktualizowana. Natomiast w kwestii wakacji kredytowych, nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie teraz. Nie ma jeszcze ustawy, przez co nie znamy żadnych wytycznych dla korzystających z funduszy wsparcia.
Re: Re.: ile mogą wyniesc mnie maksymalnie raty za kredyt hipoteczny
Jak już pisaliśmy wcześniej, maksymalna kwota raty jaką prezentujemy w umowie, podana jest zgodnie z oprocentowaniem na dzień zawarcia umowy. I jest to tylko przykład.
Jeśli jednak stopy procentowe rosną - rośnie również kwota odsetek maksymalnych.
Re: Re.: Aneks do umowy kredytowej - likwidacja WIBOR
Na tę chwilę obowiązuje w naszym banku wskaźnik WIBOR6M. Nie posiadamy informacji o nowych wskaźnikach oraz ich wartościach. Trudno jest więc nam się odnieść do Twojego pytania.
Na dzień złożenia wniosku umowa musi być ważna przez min. 12 miesięcy.
W związku z tym, wniosek możesz złożyć tylko w jednym dniu - podpisania nowej umowy o pracę. Rozwiązaniem może być umowa np. na 13 miesięcy. Porozmawiaj z pracodawcą, być może będzie taka możliwość, przez co nie będziesz musiał czekać całego roku, aby złożyć wniosek
Re: W historii transakcji komunikat - Prezentowana historia może być niepełna
Dzisiaj, pomiędzy godzinami 13:40 a 15:15 wystąpił błąd w Moje ING. Polegał on na tym, że część transakcji na rachunkach firmowych nie była prezentowana w historii konta. Najpóźniej jutro rano, dane zostaną skorygowane i wszystkie transakcje będą widniały w systemie. Za utrudnienia przepraszamy.
Do zapłacenia naszą kartą, podpiętą w naszej aplikacji Moje ING, wystarczy, że masz aktywny ekran telefonu. Może się jednak zdarzyć i jest to sytuacja prawidłowa, że ze względów bezpieczeństwa poprosimy Cię o odblokowanie telefonu
Skontaktuj się proszę z naszą całodobową infolinią +48 32 357 00 69. Postaramy się pomóc rozwiązać tę sytuację. Jednak jeśli mamy w systemie ważny dokument, pomimo tego komunikatu o konieczności aktualizacji Karty Pobytu, powinieneś mieć cały czas dostęp do wszystkich operacji na koncie.
Re: Wniosek o kredy hipoteczny na dom w stanie surowym zamkniętym z kosztorysem stanu dewelopersk...
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą Odpowiedź na Twoje pytanie zależy od tego, czy inwestor jest prywatny czy też jest to deweloper
Jeśli deweloper - to możesz złożyć wniosek już teraz i otrzymasz środki na budowę, na podstawie umowy deweloperskiej. Lub jeśli min. 90% prac jest wykonane, to możemy Ci udzielić środków na nabycie nieruchomości na podstawie umowy przedwstępnej.
Rozumiem, ostateczna decyzja należy do Ciebie. Możesz porozmawiać z doradcą kredytowym w naszej placówce lub pod numerem 32 357 00 57, na temat Twojej sytuacji. Mając więcej danych dotyczących Twoich dochodów i planowanych wydatków, będzie mógł znaleźć najlepsze rozwiązanie
Sytuacja, którą opisujesz wymaga sprawdzenia przez nas dokładnie tych dokumentów, które posiadasz. Skontaktuj się proszę z naszymi doradcami hipotecznymi (telefonicznie pod numerem 32 357 00 57 lub czacie w Moje ING). Możesz również porozmawiać z doradcą, który przyjmował wniosek
Wniosek o zamianę oprocentowania kredytu staramy się rozpatrzyć do 2-3 tygodni. Jednak aktualnie mamy bardzo wiele takich zgłoszeń do weryfikacji, dlatego czas oczekiwania na akceptację aneksu może się wydłużyć. Przepraszamy i prosimy o cierpliwość. Możesz też skontaktować się, z doradcą, który przyjmował od Ciebie wniosek o aneks
Re: Zmiana oprocentowania kredytu hipotecznego na stałe
Wniosek o zamianę oprocentowania kredytu staramy się rozpatrzyć do 2-3 tygodni. Jednak aktualnie mamy bardzo wiele takich zgłoszeń do weryfikacji, dlatego czas oczekiwania na akceptację aneksu może się wydłużyć. Przepraszamy i prosimy o cierpliwość.
Spłata i zamknięcie kredytu realizujemy automatycznie, jeśli ją zlecisz. W sytuacji gdy nadal kwota nie została pobrana, skontaktuj się proszę z naszymi doradcami hipotecznymi na czacie w Moje ING. Sprawdzą co się dzieje na Twoim kredycie.
Z uwagi na bardzo duże zainteresowanie wnioskami o przejście na oprocentowanie stałe, czas zaktualizowania tej informacji w Moje ING może być wydłużony - za co przepraszamy.
Jednak zmiany wprowadzimy od terminu, wskazanego na aneksie i zgodnie z nim skorygujemy pobrane raty.
Re: Okres karencji a okres budowlany - kredyt hipoteczny.
Tak możesz skrócić okres karencji i zacząć już płacić pełne raty kapitałowo odsetkowe, jeśli uruchomisz całość kredytu. I jak najbardziej, bez przeszkód dopuszczamy możliwość wydłużenia okresu budowlanego. Oba wnioski złożysz przez swoją bankowość internetową, w szczegółach swojego kredytu.
Re: Podniesienie marży z powodu braku wpłat środków na konto.
Tak jak napisała @czarna666 , jeśli w umowie nie ma wyszczególnionego dokładnego typu wpływów, przelej lub wpłać gotówkę z innego konta. Natomiast, w przypadku braku dotrzymania takiego warunku, nie podniesiemy marży od razu, jak tylko nie będzie wpłaty. Na początku wyślemy Ci przypomnienie o konieczności spełnienia warunku i będziemy monitorować dalej co się dzieje
Re: Re.: Zmiana oprocentowania i 1000zł wyższy kredyt
W przypadku trudności ze spłatą kredytu, możesz złożyć wniosek o restrukturyzację Twojego zobowiązania. W tej sprawie skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 76 (godziny kontaktu: pon. -pt.: 8:00 - 18:00). W przypadku utraty pracy zawieszenie rat jest możliwe w ramach Funduszu Wsparcia Kredytobiorców ( https://www.ing.pl/kontakt/restrukturyzacja-zadluzenia#restrukturyzacja=4 ) oraz Tarczy 4.0.
Re: Decyzja wstępna a decyzja ostateczna kredyt hipoteczny
Tak, po uzupełnieniu dokumentów na tym etapie, decyzja ostateczna banku może ulec zmianie. O jej wyniku poinformuje Cię specjalista, który obsługuje Twój wniosek.
W tej sytuacji proszę skonsultuj tę zmianę z kierownikiem budowy, czy zmiany, o których piszesz wymagają zmian w projekcie. Jeśli tak, konieczne jest powiadomienie nas o takiej zmianie.
Wtedy możesz umówić się do oddziału na podpisanie aneksu do umowy, sprawdzimy dokładnie nowe warunki i będziemy mogli przygotować nowy kosztorys.