O NataliaKr

82 Polubień
200 Rozwiązań
431 Postów
Re.: Czas oczekiwania na decyzję banku
Rozumiemy, że ta sytuacja nie jest komfortowa. Jednak każdy wniosek rozpatrywany jest indywidualnie. Jeśli masz pytania dotyczące statusu swojego wniosku i czasu jego rozpatrzenia, skontaktuj się z doradcą, z którym go składałaś.

Mamy nadzieję, że już niedługo otrzymasz decyzję pozytywną.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Wysłałem oświadczenie KYC, ale ING zablokował moje konto
Przykro nam, że spotkała Pana taka sytuacja. Na podstawie zgłoszonej reklamacji postaramy się to jak najszybciej dla Pana wyjaśnić. Dodatkowo zachęcam do kontaktu z nami na czacie w Moje ING, doradca postara się przyspieszyć weryfikację wysłanych dokumentów w bankowości.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Brak loginu do konta w umowie

Prosimy o kontakt Twojego rodzica, który zakładał dla Ciebie konto. Może napisać do nas na czacie w Moje ING - jeśli posiada swoją bankowość lub skontaktować się pod numerem 32 357 00 69.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Zaświadczenie Brutto - Netto do kredytu hipotecznego
W opisanej przez Ciebie sytuacji prosimy o kontakt z naszymi doradcami hipotecznymi. Możesz się w tej sprawie umówić na spotkanie https://www.ing.pl/kontakt - Umów spotkanie ze specjalistą.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@MiG dziękujemy za Twoją opinię. Przekazałam ją do właściwego działu. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Skrytka pocztowa jako adres do korespondenci

Wskazane przez Ciebie przepisy mają zastosowanie do postępowań przed sądami, nie dotyczą relacji pomiędzy podmiotami prywatnymi. Obecnie nie przyjmujemy skrytek pocztowych - zarówno jako adresu zamieszkania, jak i adresu do korespondencji.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Przy realizacji przelewów, powołujemy się na art. 21 ust. 1 Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości. Zgodnie, z którą:

 

1. Dowód księgowy powinien zawierać co najmniej:
a)  określenie rodzaju dowodu i jego numeru identyfikacyjnego;
b)  określenie stron (nazwy, adresy) dokonujących operacji gospodarczej;
c)  opis operacji oraz jej wartość, jeżeli to możliwe, określoną także w jednostkach na

...
2
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Dramatyczny sposób rozpatrywania reklamacji
Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie jednak staramy się, odpowiedzieć wcześniej niż termin wskazany podczas rejestracji. Prosimy o cierpliwość.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Katowice Szopienice - brak wpłatomatu

Dziękujemy bardzo za sugestie. Przekazaliśmy je do odpowiedniego działu.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Kredyt na jednego współwłaściciela
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Jeśli wyrazisz zgodę na zaciągnięcie zobowiązania na wspólnej nieruchomości, kredyt może zostać udzielony tylko jednej osobie. Nie będziemy sprawdzać Twojej zdolności kredytowej, jeśli dochody Twojej żony będą wystarczające do udzielenia kredytu.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje Kredytowe-weryfikacja banku

Bank nie wylicza dochodu i kryterium raty do dochodu. Nie prowadzimy też doradztwa w tym zakresie. Osoba wnioskująca odpowiada sama za wprowadzone we wniosku dane pod rygorem odpowiedzialności karnej. W razie wątpliwości zachęcamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi na naszej stronie: https://www.ing.pl/kontakt/pomoc-dla-kredytobiorcow/zawieszenie-splaty-kredytu-hipotecznego oraz stronach

...
1
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Miesiace do wyliczeni dochodu

Średni dochód netto gospodarstwa domowego wylicza się na podstawie ostatnich 3 miesięcy poprzedzających złożenie wniosku. Więc jeśli wniosek składasz w maju  - nie bierzesz tego miesiąca pod uwagę. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe a ubezpieczenie kredytu

Potwierdziliśmy to - ubezpieczenie nie jest wliczone do kosztów obsługi kredytu, składka jest płacona osobno i nie jest oprocentowana. Przepraszamy za błędnie udzielone informacje na infolinii. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Pełnomocnictwo do zawarcia umowy - problemy.

Chcielibyśmy pomóc tutaj, niestety nie posiadamy możliwości sprawdzenia informacji o podpisanym upoważnieniu i wyjaśnieniu sytuacji w placówce bankowej. Prosimy o kontakt z nami przez kanały szyfrowane, w celu złożenia reklamacji w tej sprawie. Może Pani do nas zadzwonić na numer 32 357 00 57 lub napisać do nas na czacie w Moje ING. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe a ubezpieczenie kredytu

Ubezpieczenie zawarte wraz z kredytem na zakup nieruchomości nie jest tutaj brane pod uwagę. Jeśli posiadasz wątpliwości co do poprawnego wyliczenia RdD zachęcamy do kontaktu z radcą prawnym.

2
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe a zaległe płatności

Jako bank nie wyliczamy dochodu do wniosku i nie prowadzimy doradztwa w tym zakresie. Jeśli pojawiają się wątpliwości zachęcamy do konsultacji z radcą prawnym.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wnioski o wakacje kredytowe

@Es1234 Jako bank nie wyliczamy dochodu do wniosku i nie prowadzimy doradztwa w tym zakresie. Jeśli pojawiają się wątpliwości zachęcamy do konsultacji z radcą prawnym.

3
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wypłata Euro w Polsce z konta walutowego Euro

Za wpłatę pieniędzy w kasie pobieramy prowizję 10 zł. Prowizji unikniesz, jeśli wpłatę zrobisz na konto Komfort lub Active. Jeśli do przewalutowania wybierzesz Kantor dostępy w bankowości w zakładce Usługi, to skorzystasz z indywidualnego przewalutowania bez prowizji. W Kantorze możesz sprawdzić aktualny kurs. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Cieszymy się, że udało się sprawę wyjaśnić.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Rozumiemy, że taka sytuacja może nie być komfortowa. Jednak każdy wniosek rozpatrujemy indywidualne i może wymagać dodatkowej weryfikacji. 

Dziękujemy za Twoje opinie dotyczące statusów wniosków. Przekazaliśmy je do odpowiedniego działu. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Skontaktuj się proszę z naszymi doradcami hipotecznymi przez kanały szyfrowane w tej sprawie - czat w Moje ING lub nasza infolinia, pod numerem 32 357 00 57

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wypowiedzenie umowy przez bank z powodu: pranie brudnych pieniędzy i terroryzm

Prosimy skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane (czat w aplikacji, nasza infolinia kub oddział), postaramy się sprawdzić co dokładnie było powodem wypowiedzenia. 

6
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Oświadczenie o ustanowieniu hipoteki na rzecz banku

Trudno mi odpowiedzieć jednoznacznie na Twoje pytanie. Nie wiemy czy kupujesz mieszkanie na rynku wtórnym czy pierwotnym. 

W przypadku rynku wtórnego wszystkie dokumenty potrzebne do złożenia w sądzie otrzymujesz przy podpisaniu umowy.

Dla rynku pierwotnego możliwe są dwie sytuacje:

1. taki wpis może dla Ciebie przygotować notariusz przy okazji podpisania aktu własności, wtedy od nas potrzebujesz

...
2
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Regularna nadpłata małe kwoty a skrócenie okresu kredytowania

Możesz nadpłacać kredyt w dowolnej kwocie, nie mamy tutaj ograniczenia. Natomiast w kwestii skrócenia okresu kredytowania, więcej przeczytasz na naszej stronie  https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny/mam-juz-kredyt#mamkredyt=4&aneksy=10

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Invis Pay

Obecnie nie mamy planów wdrożenia Invis Pay w naszym banku. Przekazaliśmy Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎18-01-2021 17:43
Data ostatnich odwiedzin ‎10-07-2024 13:17
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 431
Łączna liczba otrzymanych Lajków 82
Posty, które lubię