O NataliaKr

84 Polubień
207 Rozwiązań
452 Postów
Re.: FWK - co zaliczać do dochodów
Szczegóły dotyczące klasyfikacji poszczególnych dochodów reguluje Ustawa o Pomocy Społecznej i w przypadku wątpliwości z tym związanych prosimy wspierać się właśnie tą ustawą.
Każdorazowo w przypadku wygaśnięcia przesłanki, na podstawie której wsparcie zostało przyznane prosimy o powiadomienie nas – wiadomość na skrzynkę: fundusz.wsparcia.kredytobiorcow@ing.pl .
Jeżeli przesłanka zaistnieje ponownie...
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Kredyt - problem ze statusem wniosku i pośrednikiem

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja, jednocześnie cieszymy się, że udało się to wyjaśnić. Mamy też nadzieję, że zdecydujesz się na ponowne złożenie wniosku z naszym doradcą.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Klucz u2f
Aktualnie w ING Business nie posiadamy logowania kluczem U2F. Jest taka możliwość jeśli logujesz się za pomocą Moje ING. Aby otrzymać więcej informacji zachęcam do kontaktu z naszymi specjalistami wsparcia biznesu - 32 357 00 24.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Zajecie egzekucyjne, a zablokowane srodki.
Proszę skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane - na czacie w Moje ING. Specjalista dokładnie sprawdzi sytuację na Twoim koncie i postara się pomóc.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Błąd U2F w Moje ING

Sytuację mamy zgłoszoną i pracujemy już nad jej rozwiązaniem. Przepraszamy za niedogodności. Aktualnie możesz się zalogować się do bankowości przez przeglądarkę internetową. 

1
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Nie moge zalozyc konta od 3 dni
Spróbuj odinstalować aplikację i pobierz ją jeszcze raz. Jeśli jednak sytuacja się powtórzy, zapraszam do naszej placówki bankowej w celu założenia konta. Adresy naszych oddziałów znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial .
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, a pieniądze z konta zniknęły
@ziarkowm przesłaliśmy prośbę o przyspieszenie do naszego działu reklamacji. Przepraszamy za tę sytuację i mamy nadzieję, że szybko uda się to wyjaśnić.
1
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Obliczanie oprocentowania dla nowych środków przy ich pomniejszeniu

Oprocentowanie na naszym koncie obliczamy wg salda na koniec każdego dnia. Więc w tym przypadku, który opisujesz - za dwa miesiące wypłacimy Ci odsetki od kwoty 20 000 zł. A za ostatni miesiąc od kwoty 5 000 zł.

1
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat Planet Cash pobrał gotówkę ale nie zaksięgował.

Dbamy o jakość naszych urządzeń i staramy się aby działały jak najlepiej, niestety nie wszystkie sytuacje da się przewidzieć. Kontakt z właścicielem bankomatu wykonamy my - na podstawie tej złożonej reklamacji. Mam nadzieję, że uda się szybko wyjaśnić tę sytuację.

1
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat Planet Cash pobrał gotówkę ale nie zaksięgował.

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Jeśli zgłosiłeś reklamację, proszę podaj jej numer, przekażemy prośbę o jej przyspieszenie.

3
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Prowizja pośrednika hipotecznego
Tak, może. Natomiast oferta jest taka sama, bez względu na to jak klient składa wniosek (bank/pośrednik).
Prowizja bankowa dla pośrednika to nasz koszt, nie podnosi on kosztu kredytu Klienta.
Rezygnacja z tej prowizji przez pośrednika nie wpłynie na zmianę warunków oferty.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Karta debetowa do wyboru VISA/MC

Dziękujemy za opinie, przekazaliśmy to do odpowiedniego działu.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Weryfukacja dwuetapowa przy płatnościach BLIK
O dodatkowe potwierdzenie SMSem możemy poprosić w dowolnym momencie. Natomiast taka sytuacja, jaką opisujesz, może się pojawiać przez jakiś czas (najczęściej kilka dni) po pobraniu nowej aplikacji, ze względów bezpieczeństwa. Samemu nie można sobie ustawiać, w jaki sposób będą potwierdzane transakcje w aplikacji. Prosimy o cierpliwość.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Zmiana istotna w trakcie trwającego kredytu hipotecznego
Po naszej stronie najważniejszy jest standard wykończenia jaki zadeklarowałeś w kosztorysie. I na jego podstawie będziemy rozliczać budowę. Jeśli jednak byłby problem z rozliczeniem inwestycji, możesz wtedy wystąpić o aneks i spojrzymy na zmiany, które dokonałeś.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Zarobki za jaki okres?
Dziękujemy za zainteresowanie naszym wnioskiem kredytowym. Na Twoje pytania odpowiedzą nasi specjaliści hipoteczni w naszych placówkach bankowych. Zachęcam do umówienia spotkania wideo z takim doradcą. Możesz to zrobić na naszej stronie https://www.ing.pl/kontakt - Spotkanie ze specjalistą - Umów spotkanie - Kredyt hipoteczny.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Weryfikacja BIK po podpisaniu umowy
W dniu zawierania umowy oświadczasz, że nie masz innych zobowiązań finansowych niż te wymienione we wniosku o nasz kredyt. Nie sprawdzamy w późniejszym czasie dodatkowo raportu BIK.
Natomiast w samej umowie kredytowej jest zapis, gdzie również oświadczasz, że Twoje późniejsze zobowiązania nie przekroczą 65% Twojego dochodu netto.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Druga transza
@katpru1996 przeważnie faktycznie tyle to trwa, i najlepiej na taki okres się nastawiać. Trudno przewidzieć czy uda się wcześniej wypłacić gotówkę.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Bankomat zabrał wpłacane pieniądze/brak księgowania wpłaty na koncie
Zdajemy sobie sprawę, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa. Przesłaliśmy prośbę o pilne zajęcie się Twoją reklamacją. Mamy nadzieję, że uda się jak najszybciej sprawę wyjaśnić.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: HyperOS i płatności NFC

Skontaktuj się proszę z nami na czacie w aplikacji i postaramy się pomóc.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: konto Direct bez karty

Tak, możesz posiadać konto Direct bez karty. I wtedy jest ono całkowicie darmowe. A korzystać ze środków możesz za pomocą blika i przelewów.

Natomiast w drugiej sprawie - za ten miesiąc rozliczeniowy pobierzemy opłatę, jeśli nie wykonałaś jeszcze transakcji na 300 zł.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Brak SMS odnośnie autoryzacji przelewu, za mało środków przy BLIK

Nie mieliśmy wczoraj żadnych opóźnień w wysyłce SMS. Skontaktuj się proszę nami na czacie w Moje ING, postaramy się sprawdzić, czy z naszej strony wiadomości zostały wysłane w prawidłowym czasie.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Czas oczekiwania na decyzję banku
Rozumiemy, że ta sytuacja nie jest komfortowa. Jednak każdy wniosek rozpatrywany jest indywidualnie. Jeśli masz pytania dotyczące statusu swojego wniosku i czasu jego rozpatrzenia, skontaktuj się z doradcą, z którym go składałaś.

Mamy nadzieję, że już niedługo otrzymasz decyzję pozytywną.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Wysłałem oświadczenie KYC, ale ING zablokował moje konto
Przykro nam, że spotkała Pana taka sytuacja. Na podstawie zgłoszonej reklamacji postaramy się to jak najszybciej dla Pana wyjaśnić. Dodatkowo zachęcam do kontaktu z nami na czacie w Moje ING, doradca postara się przyspieszyć weryfikację wysłanych dokumentów w bankowości.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Brak loginu do konta w umowie

Prosimy o kontakt Twojego rodzica, który zakładał dla Ciebie konto. Może napisać do nas na czacie w Moje ING - jeśli posiada swoją bankowość lub skontaktować się pod numerem 32 357 00 69.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Zaświadczenie Brutto - Netto do kredytu hipotecznego
W opisanej przez Ciebie sytuacji prosimy o kontakt z naszymi doradcami hipotecznymi. Możesz się w tej sprawie umówić na spotkanie https://www.ing.pl/kontakt - Umów spotkanie ze specjalistą.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎18-01-2021 17:43
Data ostatnich odwiedzin ‎14-03-2025 19:51
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 452
Łączna liczba otrzymanych Lajków 84
Posty, które lubię