Szczegóły dotyczące klasyfikacji poszczególnych dochodów reguluje Ustawa o Pomocy Społecznej i w przypadku wątpliwości z tym związanych prosimy wspierać się właśnie tą ustawą.
Każdorazowo w przypadku wygaśnięcia przesłanki, na podstawie której wsparcie zostało przyznane prosimy o powiadomienie nas – wiadomość na skrzynkę: fundusz.wsparcia.kredytobiorcow@ing.pl .
Jeżeli przesłanka zaistnieje ponownie...
0
0
Moderator
14-03-2025
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja, jednocześnie cieszymy się, że udało się to wyjaśnić. Mamy też nadzieję, że zdecydujesz się na ponowne złożenie wniosku z naszym doradcą.
0
0
Moderator
13-03-2025
Aktualnie w ING Business nie posiadamy logowania kluczem U2F. Jest taka możliwość jeśli logujesz się za pomocą Moje ING. Aby otrzymać więcej informacji zachęcam do kontaktu z naszymi specjalistami wsparcia biznesu - 32 357 00 24.
0
0
Moderator
04-02-2025
Proszę skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane - na czacie w Moje ING. Specjalista dokładnie sprawdzi sytuację na Twoim koncie i postara się pomóc.
0
0
Moderator
04-02-2025
Sytuację mamy zgłoszoną i pracujemy już nad jej rozwiązaniem. Przepraszamy za niedogodności. Aktualnie możesz się zalogować się do bankowości przez przeglądarkę internetową.
0
1
Moderator
22-01-2025
0
0
Moderator
21-01-2025
@ziarkowm przesłaliśmy prośbę o przyspieszenie do naszego działu reklamacji. Przepraszamy za tę sytuację i mamy nadzieję, że szybko uda się to wyjaśnić.
0
1
Moderator
21-01-2025
Oprocentowanie na naszym koncie obliczamy wg salda na koniec każdego dnia. Więc w tym przypadku, który opisujesz - za dwa miesiące wypłacimy Ci odsetki od kwoty 20 000 zł. A za ostatni miesiąc od kwoty 5 000 zł.
1
1
Moderator
21-01-2025
Dbamy o jakość naszych urządzeń i staramy się aby działały jak najlepiej, niestety nie wszystkie sytuacje da się przewidzieć. Kontakt z właścicielem bankomatu wykonamy my - na podstawie tej złożonej reklamacji. Mam nadzieję, że uda się szybko wyjaśnić tę sytuację.
0
1
Moderator
19-01-2025
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Jeśli zgłosiłeś reklamację, proszę podaj jej numer, przekażemy prośbę o jej przyspieszenie.
0
3
Moderator
19-01-2025
Tak, może. Natomiast oferta jest taka sama, bez względu na to jak klient składa wniosek (bank/pośrednik).
Prowizja bankowa dla pośrednika to nasz koszt, nie podnosi on kosztu kredytu Klienta.
Rezygnacja z tej prowizji przez pośrednika nie wpłynie na zmianę warunków oferty.
1
0
Moderator
30-12-2024
Dziękujemy za opinie, przekazaliśmy to do odpowiedniego działu.
0
0
Moderator
13-11-2024
O dodatkowe potwierdzenie SMSem możemy poprosić w dowolnym momencie. Natomiast taka sytuacja, jaką opisujesz, może się pojawiać przez jakiś czas (najczęściej kilka dni) po pobraniu nowej aplikacji, ze względów bezpieczeństwa. Samemu nie można sobie ustawiać, w jaki sposób będą potwierdzane transakcje w aplikacji. Prosimy o cierpliwość.
0
0
Moderator
11-10-2024
Po naszej stronie najważniejszy jest standard wykończenia jaki zadeklarowałeś w kosztorysie. I na jego podstawie będziemy rozliczać budowę. Jeśli jednak byłby problem z rozliczeniem inwestycji, możesz wtedy wystąpić o aneks i spojrzymy na zmiany, które dokonałeś.
0
0
Moderator
26-09-2024
Dziękujemy za zainteresowanie naszym wnioskiem kredytowym. Na Twoje pytania odpowiedzą nasi specjaliści hipoteczni w naszych placówkach bankowych. Zachęcam do umówienia spotkania wideo z takim doradcą. Możesz to zrobić na naszej stronie
https://www.ing.pl/kontakt - Spotkanie ze specjalistą - Umów spotkanie - Kredyt hipoteczny.
0
0
Moderator
26-09-2024
W dniu zawierania umowy oświadczasz, że nie masz innych zobowiązań finansowych niż te wymienione we wniosku o nasz kredyt. Nie sprawdzamy w późniejszym czasie dodatkowo raportu BIK.
Natomiast w samej umowie kredytowej jest zapis, gdzie również oświadczasz, że Twoje późniejsze zobowiązania nie przekroczą 65% Twojego dochodu netto.
0
0
Moderator
26-09-2024
@katpru1996 przeważnie faktycznie tyle to trwa, i najlepiej na taki okres się nastawiać. Trudno przewidzieć czy uda się wcześniej wypłacić gotówkę.
0
0
Moderator
26-09-2024
Zdajemy sobie sprawę, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa. Przesłaliśmy prośbę o pilne zajęcie się Twoją reklamacją. Mamy nadzieję, że uda się jak najszybciej sprawę wyjaśnić.
0
0
Moderator
13-09-2024
Skontaktuj się proszę z nami na czacie w aplikacji i postaramy się pomóc.
0
0
Moderator
30-08-2024
Tak, możesz posiadać konto Direct bez karty. I wtedy jest ono całkowicie darmowe. A korzystać ze środków możesz za pomocą blika i przelewów.
Natomiast w drugiej sprawie - za ten miesiąc rozliczeniowy pobierzemy opłatę, jeśli nie wykonałaś jeszcze transakcji na 300 zł.
0
0
Moderator
27-08-2024
Nie mieliśmy wczoraj żadnych opóźnień w wysyłce SMS. Skontaktuj się proszę nami na czacie w Moje ING, postaramy się sprawdzić, czy z naszej strony wiadomości zostały wysłane w prawidłowym czasie.
0
0
Moderator
12-09-2024
Rozumiemy, że ta sytuacja nie jest komfortowa. Jednak każdy wniosek rozpatrywany jest indywidualnie. Jeśli masz pytania dotyczące statusu swojego wniosku i czasu jego rozpatrzenia, skontaktuj się z doradcą, z którym go składałaś.
Mamy nadzieję, że już niedługo otrzymasz decyzję pozytywną.
0
0
Moderator
11-07-2024
Przykro nam, że spotkała Pana taka sytuacja. Na podstawie zgłoszonej reklamacji postaramy się to jak najszybciej dla Pana wyjaśnić. Dodatkowo zachęcam do kontaktu z nami na czacie w Moje ING, doradca postara się przyspieszyć weryfikację wysłanych dokumentów w bankowości.
0
0
Moderator
09-01-2025
Prosimy o kontakt Twojego rodzica, który zakładał dla Ciebie konto. Może napisać do nas na czacie w Moje ING - jeśli posiada swoją bankowość lub skontaktować się pod numerem 32 357 00 69.
0
0
Moderator
01-07-2024
W opisanej przez Ciebie sytuacji prosimy o kontakt z naszymi doradcami hipotecznymi. Możesz się w tej sprawie umówić na spotkanie
https://www.ing.pl/kontakt - Umów spotkanie ze specjalistą.
0
0
Moderator
19-06-2024