O NataliaKr

85 Polubień
208 Rozwiązań
475 Postów
Re: Wpłatomat pobrał gotówkę ale nie zaksięgował jej

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Oczywiście podany termin rozpatrzenia reklamacji, to maksymalny, w jakim musimy zakończyć zgłoszenie. Każdą reklamację staramy się jednak rozpatrzyć jak najszybciej. 

Przekazaliśmy numer reklamacji do odpowiedniego działu. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Dziękujemy za przesłaną opinię Emotikon: Szczęśliwy

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z otwarciem lokaty z funduszem

W opisanej przez Ciebie sprawie prosimy o kontakt z nami przez kanały szyfrowane (czat w aplikacji lub nasz infolinia - 32357 00 69). Tutaj nie mamy dostępu do danych klientów. 
Ponieważ sprawdziliśmy, że sam proces zakładania loty działa poprawnie. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wypłata kredytu hipotecznego vs przeniesienie własności i wzmianki w KW

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą kredytu hipotecznego. Na te pytania odpowie Ci nasz specjalista hipoteczny z placówki bankowej. Dla swojej wygody możesz umówić się na spotkanie Wideo z doradcą, przez naszą stronę www.ing.pl/kontakt .

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Kontakt z ksiegowa
W opisanej sytuacji prosimy skontaktuj się z naszym wsparciem klientów firmowych przez kanały szyfrowane. Postaramy się to dla Ciebie wyjaśnić. Możesz napisać do nas na czacie w bankowości, lub skontaktować się z nami pod numerem 32 357 00 24.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Błędny adres odbiorcy w przelewie walutowym.
Standardowo w formularzu przelewu podajesz tylko dane odbiorcy i jego adres. Dodatkowe dane banku wpisujesz tylko, jeśli odbiorca ich wymaga. Więc najlepiej skontaktować się z nim i dopytać, czy te dane są konieczne, aby jego bank mógł zaksięgować ten przelew.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Zdolność kredytowa
Do wyliczenia zdolności kredytowej bierzemy również pod uwagę premie. Jednak aby uzyskać szczegółowe informacje dotyczące sposobu wyliczenia, skontaktuj się proszę z naszymi specjalistami hipotecznymi.
Na naszej stronie www.ing.pl/kontakt możesz się umówić na spotkanie wideo.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub coś innego wydarzy się w trakcie płatności i nie mogą jej zakończyć po swojej stronie. 

Jeśli hotel potwierdza, że nie otrzymał środków, transakcję trzeba ponowić. My, jeśli nie otrzymamy rozliczenia

...
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Limit zadłużenia
Jeśli Twoja umowa odnowi się automatycznie, to w takiej sytuacji limit nie musi być spłacony w tym dniu. Korzystasz z niego tak jak do tej pory Emotikon: Szczęśliwy
1
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Refinansowanie kredytu/przejście na zmienne?
Zachęcamy do kontaktu z naszymi doradcami hipotecznymi, którzy mogą przybliżyć różne warianty związane z oprocentowaniem. Na takie spotkanie możesz się umówić na naszej stronie: https://www.ing.pl/kontakt - Umów spotkanie.

Możesz też wybrać spotkanie wideo
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Terminy podpisania umowy

Przykro nam, że miała miejsce taka sytuacja i nie udało się umówić takiego spotkania w dogodnym terminie i oddziale. Dostępność naszych specjalistów jest uzależniona od wielu czynników. Mamy jednak nadzieję, że pozostaniesz naszym klientem.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.

2
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Cele oszczędnościowe - przelew na cel z innego banku
Nie mamy takiej możliwości. Cel ustalasz na swoim koncie oszczędnościowym, nie ma osobnego numeru rachunku. Wpłatę zrobisz, albo przez przelew własny w Moje ING, albo po wejściu w dany cel.
2
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Przewidywany czas analizy i decyzji
Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Rozumiemy, że zależy Ci na czasie. Jeśli jednak masz szczegółowe pytania dotyczące Twojego wniosku, skontaktuj się z doradcą, który go przyjmował.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Umowa kredytowa a uruchomienie kredytu
Jeśli spotkanie jeszcze się nie odbyło najlepiej dopytaj pośrednika, jakie dokumenty powinieneś ze sobą zabrać.
Na uruchomienie pierwszej transzy możesz się umówić na naszej infolinii hipotecznej - 32 357 00 57. Specjalista też odpowie na dodatkowe pytania w kwestii ubezpieczenia.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Elewacja - kredyt hipoteczny
Prosimy w tej sprawie skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi. Przez naszą stronę możesz się umówić na spotkanie wideo z dowolnego miejsca. Skorzystać z naszej strony www.ing.pl/kontakt : Spotkanie ze specjalistą : Umów spotkanie.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Długi proces decyzyjności

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Jeśli chcesz wyjaśnić tę sprawę skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 57 lub z najbliższym oddziałem banku i złóż reklamację. Mając wtedy dostęp do tych dokumentów postaramy się to wyjaśnić.

1
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Dramat - procesowanie wniosku ponad 6 tygodni i cisza
Zdajemy sobie sprawę, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa.
Jednak każda decyzja jest podejmowana indywidualnie. Nasza oferta jest taka sama dla wszystkich klientów, nie posiadamy preferencyjnych warunków, o czym informujemy na naszej stronie.

Mamy jednak nadzieję, że ta sytuacja nie wpłynie na relacje z nami i pozostaniesz naszym klientem.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Rozpatrzenie wniosku

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i przepraszamy, że tyle to trwa. Jednak każdy wniosek rozpatrywany jest indywidulanie i taki termin może być różny. Jednak po otrzymaniu kompletu dokumentów, czas na podjęcie decyzji to 21 dni kalendarzowych.

Jeśli nadal nie macie decyzji skontaktujcie się z doradcami, którzy przyjmowali od Was wnioski.

2
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Ugoda dla Frankowiczów
W trakcie weryfikacji dokumentów możemy poprosić Cię o informacje do zbadania Twojej zdolności kredytowej.
Jeśli jednak w wyniku Twojej sytuacji finansowej okaże się, że nie masz wystarczającej zdolności kredytowej, nie będziesz mógł skorzystać z mediacji.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Kredyt na dom letniskowy, całoroczny
Trudno nam jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie tutaj, ponieważ każdy przypadek traktujemy indywidualnie. Z wstępnych informacji jakie przekazujesz - o ile dom letniskowy spełnia warunki domu całorocznego - taki wniosek będziemy mogli przyjąć.
Jednak prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z naszym doradcą hipotecznym. Możesz umówić się na spotkanie wideo: https://www.ing.pl/kontakt .
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Długi proces decyzyjności
Dziękujemy za złożenie u nas wniosku i przepraszamy, że tyle to trwa. Każdy jednak wniosek rozpatrujemy indywidualnie.
Zachęcam do kontaktu z doradcą, którzy przyjmował wniosek, aby uzyskać więcej informacji na temat statusu wniosku.
3
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

Trudno nam tutaj jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie, nie posiadając dostępu do Twojej reklamacji i danych Twojego kredytu. Prosimy skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: FWK - co zaliczać do dochodów
Szczegóły dotyczące klasyfikacji poszczególnych dochodów reguluje Ustawa o Pomocy Społecznej i w przypadku wątpliwości z tym związanych prosimy wspierać się właśnie tą ustawą.
Każdorazowo w przypadku wygaśnięcia przesłanki, na podstawie której wsparcie zostało przyznane prosimy o powiadomienie nas – wiadomość na skrzynkę: fundusz.wsparcia.kredytobiorcow@ing.pl .
Jeżeli przesłanka zaistnieje ponownie...
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Kredyt - problem ze statusem wniosku i pośrednikiem

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja, jednocześnie cieszymy się, że udało się to wyjaśnić. Mamy też nadzieję, że zdecydujesz się na ponowne złożenie wniosku z naszym doradcą.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎18-01-2021 17:43
Data ostatnich odwiedzin ‎09-07-2025 13:39
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 475
Łączna liczba otrzymanych Lajków 85
Posty, które lubię