Rozumiemy, że ta sytuacja nie jest komfortowa. Jednak każdy wniosek rozpatrywany jest indywidualnie. Jeśli masz pytania dotyczące statusu swojego wniosku i czasu jego rozpatrzenia, skontaktuj się z doradcą, z którym go składałaś.
Mamy nadzieję, że już niedługo otrzymasz decyzję pozytywną.
Re.: Wysłałem oświadczenie KYC, ale ING zablokował moje konto
Przykro nam, że spotkała Pana taka sytuacja. Na podstawie zgłoszonej reklamacji postaramy się to jak najszybciej dla Pana wyjaśnić. Dodatkowo zachęcam do kontaktu z nami na czacie w Moje ING, doradca postara się przyspieszyć weryfikację wysłanych dokumentów w bankowości.
Prosimy o kontakt Twojego rodzica, który zakładał dla Ciebie konto. Może napisać do nas na czacie w Moje ING - jeśli posiada swoją bankowość lub skontaktować się pod numerem 32 357 00 69.
Re.: Zaświadczenie Brutto - Netto do kredytu hipotecznego
W opisanej przez Ciebie sytuacji prosimy o kontakt z naszymi doradcami hipotecznymi. Możesz się w tej sprawie umówić na spotkanie https://www.ing.pl/kontakt - Umów spotkanie ze specjalistą.
Wskazane przez Ciebie przepisy mają zastosowanie do postępowań przed sądami, nie dotyczą relacji pomiędzy podmiotami prywatnymi. Obecnie nie przyjmujemy skrytek pocztowych - zarówno jako adresu zamieszkania, jak i adresu do korespondencji.
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu
Przy realizacji przelewów, powołujemy się na art. 21 ust. 1 Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości. Zgodnie, z którą:
1. Dowód księgowy powinien zawierać co najmniej: a) określenie rodzaju dowodu i jego numeru identyfikacyjnego; b) określenie stron (nazwy, adresy) dokonujących operacji gospodarczej; c) opis operacji oraz jej wartość, jeżeli to możliwe, określoną także w jednostkach na
Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie jednak staramy się, odpowiedzieć wcześniej niż termin wskazany podczas rejestracji. Prosimy o cierpliwość.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Jeśli wyrazisz zgodę na zaciągnięcie zobowiązania na wspólnej nieruchomości, kredyt może zostać udzielony tylko jednej osobie. Nie będziemy sprawdzać Twojej zdolności kredytowej, jeśli dochody Twojej żony będą wystarczające do udzielenia kredytu.
Bank nie wylicza dochodu i kryterium raty do dochodu. Nie prowadzimy też doradztwa w tym zakresie. Osoba wnioskująca odpowiada sama za wprowadzone we wniosku dane pod rygorem odpowiedzialności karnej. W razie wątpliwości zachęcamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi na naszej stronie: https://www.ing.pl/kontakt/pomoc-dla-kredytobiorcow/zawieszenie-splaty-kredytu-hipotecznego oraz stronach
Średni dochód netto gospodarstwa domowego wylicza się na podstawie ostatnich 3 miesięcy poprzedzających złożenie wniosku. Więc jeśli wniosek składasz w maju - nie bierzesz tego miesiąca pod uwagę.
Potwierdziliśmy to - ubezpieczenie nie jest wliczone do kosztów obsługi kredytu, składka jest płacona osobno i nie jest oprocentowana. Przepraszamy za błędnie udzielone informacje na infolinii.
Chcielibyśmy pomóc tutaj, niestety nie posiadamy możliwości sprawdzenia informacji o podpisanym upoważnieniu i wyjaśnieniu sytuacji w placówce bankowej. Prosimy o kontakt z nami przez kanały szyfrowane, w celu złożenia reklamacji w tej sprawie. Może Pani do nas zadzwonić na numer 32 357 00 57 lub napisać do nas na czacie w Moje ING.
Ubezpieczenie zawarte wraz z kredytem na zakup nieruchomości nie jest tutaj brane pod uwagę. Jeśli posiadasz wątpliwości co do poprawnego wyliczenia RdD zachęcamy do kontaktu z radcą prawnym.
Jako bank nie wyliczamy dochodu do wniosku i nie prowadzimy doradztwa w tym zakresie. Jeśli pojawiają się wątpliwości zachęcamy do konsultacji z radcą prawnym.
@Es1234 Jako bank nie wyliczamy dochodu do wniosku i nie prowadzimy doradztwa w tym zakresie. Jeśli pojawiają się wątpliwości zachęcamy do konsultacji z radcą prawnym.
Za wpłatę pieniędzy w kasie pobieramy prowizję 10 zł. Prowizji unikniesz, jeśli wpłatę zrobisz na konto Komfort lub Active. Jeśli do przewalutowania wybierzesz Kantor dostępy w bankowości w zakładce Usługi, to skorzystasz z indywidualnego przewalutowania bez prowizji. W Kantorze możesz sprawdzić aktualny kurs.
Re: Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję
Skontaktuj się proszę z naszymi doradcami hipotecznymi przez kanały szyfrowane w tej sprawie - czat w Moje ING lub nasza infolinia, pod numerem 32 357 00 57
Re: Wypowiedzenie umowy przez bank z powodu: pranie brudnych pieniędzy i terroryzm
Prosimy skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane (czat w aplikacji, nasza infolinia kub oddział), postaramy się sprawdzić co dokładnie było powodem wypowiedzenia.