O NataliaKr

58 Polubień
133 Rozwiązań
301 Postów
Re: Nadpłata przy stałym oprocentowaniu

Zgodnie z zapisami naszej Tabeli Opłat i Prowizji, minęło już 5 lat od podpisania umowy, w związku z tym, możesz śmiało nadpłacać swój kredyt w każdej chwili, bez dodatkowych kosztów Emotikon: Szczęśliwy

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Nadpłata kredytu

Zapis do którego się tutaj odwołujesz związany jest z wysokością opłat i prowizji dla Twojego kredytu. A nie ze zmianą/uzupełnieniem zapisów Tabeli Opłat i Prowizji naszego banku. 

W przypadku np. opłat za nadpłatę kredytu, w tabeli opłat znajdują się odpowiednie odnośniki, dla umów zawieranych w konkretnych okresach czasu, tak aby obejmowały wszystkie umowy zgodnie z tym zapisem. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wakacje kredytowe - definicja własnych celów mieszkaniowych.

O wakacje kredytowe mogą ubiegać się klienci, którzy posiadają kredyt hipoteczny czy pożyczkę hipoteczną, których środki pokrywają ich własny cel mieszkaniowy. Celem mieszkaniowym nie zawsze jest tylko kupno nowego lokum. 

Jednak jak pisaliśmy wcześniej, nasz bank nie podejmuje decyzji w sprawie przyznania wakacji kredytowych. Tym samym trudno nam się jednoznacznie odnieść do Twojego pytania. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Nadpłata przy stałym oprocentowaniu

Jeśli umowę o kredyt podpisałaś po lipcu 2017 roku nie pobierzemy żadnej opłaty za nadpłatę czy wcześniejszą spłatę kredytu hipotecznego. 

Niezależnie od tego czy aktualnie masz oprocentowanie stałe czy zmienne. 

2
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Ustawa o zwrocie ubezpieczenia pomostowego

Zwroty dokonywane są dla klientów po tym, jak nastąpił wpis do Księgi Wieczystej (licząc od 17.09). Dokonamy go do 60 dni od daty wpisu. Zwrot dotyczy okresu od uruchomienia kredytu do ostatniego dnia, w którym stosowaliśmy podwyższone oprocentowanie.
Dla umów podpisanych od 17.09 nie pobieramy już takiego ubezpieczenia. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Dodanie płatności z pliku PLI dla Split Payment - Nieprawidłowy format Elixir?

Na tę chwilę nadal nie mamy możliwości potwierdzenia konkretnych terminów. Taką funkcjonalność posiadamy obecnie dla klientów korzystających z ING Business. Zachęcamy do kontaktu z naszymi doradcami firmowymi (32 357 00 69), w celu sprawdzenia, czy mamy możliwość udostępnienia bankowości ING Business dla Twojej firmy. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Nadpłata pożyczki gotówkowej - jak liczone są odsetki

Jeśli nadpłacasz pożyczkę, zmniejszamy kapitał. Będzie więc mniejsza kwota od której naliczamy odsetki. Harmonogram zaktualizujemy po zaksięgowaniu nadpłaty.

 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Ustawa o zwrocie ubezpieczenia pomostowego

Wykonamy automatyczny zwrot poniesionego  kosztu zabezpieczenia tymczasowego. Obejmiemy nim kredyty oczekujące na wpis hipoteki, a także te których hipoteka wpisana zostanie w dniu lub po 17 września 2022 r.
Zwrot nastąpi na rachunek służący do obsługi kredytu.

2
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zakonczenie budowy, koniec terminu

Zagospodarowanie działki będziemy weryfikować na podstawie realizacji projektu budowy. Nie jesteśmy w stanie jednoznacznie odpowiedzieć tutaj, jak będzie to wyglądało, w przypadku Twojej inwestycji. Co do elewacji - nie musi mieć elementów ozdobnych - wystarczy tynk. 

Gdyby okazało się, że nie zdążysz wykończyć budowy w określonym terminie możesz złożyć wniosek o wydłużenie okresu budowlanego, pow

...
1
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: CashBack i limit dzienny

Do karty są osobne limity dla płatności kartą i osobny dla transakcji gotówkowych. Limit cashback wchodzi w limit transakcji gotówkowych. 

Aktualnie możesz jednorazowo wypłacić nawet 1 000 zł dzięki usłudze cashback

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Ing OKO Bonus 7 %

Dziękujemy za skorzystanie z naszej oferty Emotikon: Szczęśliwy Saldo początkowe obliczyliśmy dla każdego klienta tego samego dnia - 15.08. Jego wysokość dla Twoich oszczędności, sprawdzisz w szczegółach konta oszczędnościowego OKO Bonus. 

Jeśli posiadasz nowe środki, możesz przelać je od razu na to konto oszczędnościowe lub najpierw na konto ROR i z niego przelew własny na konto promocyjne. Sposób zasilenia tego kon

...
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wzrost raty przy nadpłacie

Rozumiem, bardzo możliwe, że miała miejsce aktualizacja Twojego oprocentowania kredytu, przez co rata wzrosła, mimo wcześniejszej nadpłaty. Niestety tutaj tego nie sprawdzę. Skontaktuj się proszę z nami ponownie, a jeśli wyjaśnienia doradcy nie będą dla Ciebie wystarczające, poproś o przyjęcie reklamacji. Sprawdzimy i dokładnie wyjaśnimy Twoją sprawę. 

2
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Dyspozycja wkładem na wypadek śmierci

Składający dyspozycję na wypadek śmierci może być posiadaczem jednego lub wielu rachunków o charakterze oszczędnościowym. Uprawnieniem składającego oświadczenie jest wybór rachunku, którego dotyczy dyspozycja. Aby oświadczenie woli dało się zrealizować przez bank, musi ono konkretnie wyrażać wolę posiadacza rachunku. Dlatego wymagane jest wskazanie konkretnych rachunków, z których bank ma zrealizo

...
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania

Nasz kredyty hipoteczny skonstruowany jest w taki sposób, że nadpłata zawsze powoduje zmniejszenie wysokości raty. Aneks możesz złożyć w placówce do 3 miesięcy od ostatniej wykonanej nadpłaty. Wtedy będzie darmowy. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wniosek o zmianę oprocentowania na stałe - kredyt hipoteczny

Czasy oczekiwania faktycznie są obecnie krótsze, jednak nadal wniosków mamy bardzo dużo. Trudno jest nam wskazać konkretny termin. Robimy wszystko, żeby ten czas oczekiwania był możliwe jak najszybszy. Bardzo prosimy o cierpliwość Emotikon: Szczęśliwy

1
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Nowy wniosek kredytowy

Jeśli wniosek złożyłeś w naszej placówce bankowej możemy jego status sprawdzić dla Ciebie na czasie oraz infolinii. 

Taki wniosek sprawdzisz też sam na naszej stronie https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Płatności kartą w telefonie

Rozumiemy, że brak tej opcji może być dla Ciebie niekomfortowy. 
Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną naszej aplikacji, w ustawieniach swojego telefonu. Możesz też zmienić połączenie internetowe z wifi na sieciowe lub odwrotnie. To powinno pomóc Emotikon: Szczęśliwy 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: FWK a wakacje kredytowe

Na dzień dzisiejszy nadwyżka, która powstanie z wakacji kredytowych będzie przeznaczona na bieżącą spłatę rat, w przypadku gdy rata kredytu jest wyższa niż kwota przekazywana z BGK do banku. 

Jeśli środki skumulowane w czasie trwania wakacji kredytowych nie zostaną wykorzystane w czasie wypłaty rat wsparcia to będą przeznaczane na opłacanie rat w czasie trwania karencji (jako rata nr 37, 38, 39 ec

...
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Ustawa o zwrocie ubezpieczenia pomostowego

Na tę chwilę nadal nie posiadamy nowych informacji. Jak tylko ustawa zostanie podpisana, będziemy informować naszych klientów. 

4
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Powiadomienia Push o moich przelewach u pełnomocnika czy mogę wyłaczyć?

Powiadomienia Push przypisane są do konkretnego loginu i aplikacji. Pełnomocnik tylko u siebie w ustawieniach może wyłączyć otrzymywanie na swój telefon powiadomień dotyczących Twojego konta. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Aktualizacja harmonogramu po nadpłacie

Z uwagi na bardzo dużą ilość wniosków o aneks, jego wprowadzenie do systemu jest obecnie wydłużone. Jak tylko go wprowadzimy zaktualizujemy harmonogram i dokonamy korekty od dnia podpisania dokumentu. Przepraszamy za utrudnienia.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Blokada blik

Zablokowana płatności BLIK powinna zostać odblokowana do następnego dnia roboczego, jeśli tak się nie stało, napisz proszę do nas na czacie w Moje ING. Sprawdzimy tę sytuację i postaramy się pomóc wyjaśnić tę sytuację.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Operat za pośrednictwem banku

W tej sytuacji najlepiej skontaktuj się z doradcą, który przyjmował od Ciebie wniosek, będzie mógł sprawdzić szczegóły takiego statusu. 
Życzymy pozytywnej decyzji ostatecznej Emotikon: Szczęśliwy 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Aplikacja ING na Huawei

Obecnie nasza aplikacja dostępna jest tylko ze sklepu Google Play lub AppStore

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: moje finanse

Ciągle ulepszamy naszą ofertę i aplikację dlatego wprowadzamy zmiany min. na podstawie opinii i sugestii klientów. Dziękujemy za Twoją, przekażę ją do odpowiedniego działu.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎18-01-2021 17:43
Data ostatnich odwiedzin ‎15-09-2022 20:40
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 301
Łączna liczba otrzymanych Lajków 58
Posty, które lubię