Re: Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję
Skontaktuj się proszę z naszymi doradcami hipotecznymi przez kanały szyfrowane w tej sprawie - czat w Moje ING lub nasza infolinia, pod numerem 32 357 00 57
Re: Wypowiedzenie umowy przez bank z powodu: pranie brudnych pieniędzy i terroryzm
Prosimy skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane (czat w aplikacji, nasza infolinia kub oddział), postaramy się sprawdzić co dokładnie było powodem wypowiedzenia.
Aktualnie możemy wymagać zgody małżonka na udzielenie pożyczki, karty kredytowej i limitu zadłużenia, jeżeli suma posiadanych przez Ciebie zobowiązań i kwoty wnioskowanej przekracza 100 tys. zł.
Chcielibyśmy to dla Ciebie wyjaśnić, jednak tutaj nie mamy dostępu do informacji o Twoim koncie w systemie. Napisz proszę nas przez czat w Moje ING lub skontaktuj się z naszą infolinią. Nasi specjaliści, którzy zajmują się tematem zajęć egzekucyjnych są dostępni od 8:00 do 18:00 w dni robocze.
Tak, jeśli zamkniesz swoje konto, nie spowoduje to od razu zamknięcia konta dla dziecka. Jeśli córka ma już więcej niż 13 lat i ma swoją bankowość internetową, będzie mogła z niej korzystać jak do tej pory. Warto jednak żebyś miał dostęp do swojej bankowości, dzięki temu masz wgląd w konto córki.
Re: Wpłatomat pobrał pieniądze nie wydał potwierdzenia, kasy na koncie brak.
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Proszę zgłoś nam reklamację, możesz to zrobić na naszej infolinii - 32 357 00 69. W niedzielę również nasi doradcy są dostępni. Jak będziesz posiadać już numer zgłoszenia, proszę napisz go tutaj, postaramy się pomóc w przyspieszeniu rozpatrzenia.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą kredytu hipotecznego. Tak, zgodnie z zapisem umowy, konieczne jest zmniejszenie zadłużenia do kwoty zawartej w umowie. Dopiero wtedy będziemy mogli uruchomić nowy kredyt dla Ciebie. W celu uzyskania szczegółowych informacji zachęcam do kontaktu z naszymi doradcami hipotecznymi, w naszej placówce bankowej lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 57.
Ze względów bezpieczeństwa, po rozpoczęciu parkowania, możesz zostać poproszony o wprowadzenie PINu lub w niektórych sytuacjach kodu SMS. Zakup biletu może również się odbyć bez autoryzacji. O tym w jaki sposób należy potwierdzić operacje decyduje specjalny algorytm bezpieczeństwa.
Re: Udział w garażu poziemnym - finansowanie miejsca parkingowego
Tutaj trudno nam jest się jednoznacznie odnieść do Twojej sprawy. Standardowo w opisanej sytuacji należ przedstawić w oddziale ING dokumenty od dewelopera wyjaśniające opisane zmiany (np. pismo od dewelopera, aneks do umowy z deweloperem itp.). Dokumenty skierujemy do analityka, który po zapoznaniu się z dokumentacją i wyjaśnieniami może podjąć decyzję o konieczności zawarcia aneksu do umowy kredyt
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Wysłaliśmy do naszego zespołu reklamacji prośbę o przyspieszenie Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że uda się to szybko wyjaśnić.
Re: Re.: Powiadomienie na telefonie po skorzystaniu z blika.
@poktam jesteśmy w tracie udostępniania aktualizacji naszej aplikacji, gdzie ta sytuacja już nie występuje. Możesz sprawdzać w sklepie play, czy nowa wersja 4.13.1 jest już u Ciebie dostępna.
Przykro nam, że spotkała Pana taka sytuacja. Wysłaliśmy do naszego działu reklamacji prośbę o przyspieszenie Pana reklamacji. Mamy nadzieję, że uda się szybko sytuację wyjaśnić.
Re: Re.: Powiadomienie na telefonie po skorzystaniu z blika.
Ta sytuacja nie ma wpływu na bezpieczeństwo. Po wejściu w BLIKA kod jest dostępny zawsze i ta sytuacja jest prawidłowa. Kod generuje się automatycznie nowy co 120 sekund. A samo powiadomienie o aktywnym kodzie możesz wyłączyć w ustawieniach swojego telefonu.
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Prosimy skontaktuj się z naszym działem który zajmuje się obsługą zaległości. Możesz napisać do nas w tej sprawie na czacie w aplikacji, do godziny 16:00, lub zadzwonić na numer 32 357 00 77. Telefonicznie specjaliści są dostępni do godziny 18:00.
Re: Re.: Powiadomienie na telefonie po skorzystaniu z blika.
Ten kłopot z blikiem jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem. Przepraszamy za niedogodności. Do czasu rozwiązania, mogę zalecić dezaktywacje opcji Powiadomienia o aktywnym kodzie BLIK. Ścieżka: Aplikacje -> Moje ING -> Powiadomienia ->kategoria powiadomień ( rożnie zależne od tel. ) ->powiadomienia o aktywnym kodzie.
Możemy poprosić o dokument potwierdzający, że sprzedający nieruchomość otrzymał zgodę na wykreślenie hipoteki. Prosimy skontaktuj się ze sprzedawcą nieruchomości z prośbą, żeby przekazał Ci te dokumenty. Jeżeli on ich jeszcze od nas nie otrzymał, to prosimy, żeby sprzedawca skontaktował się z naszą infolinią hipoteczną 32 357 00 57 od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00 i w sobotę od 8:00 do 1