O NataliaKr

82 Polubień
203 Rozwiązań
441 Postów
Re.: Karta debetowa do wyboru VISA/MC

Dziękujemy za opinie, przekazaliśmy to do odpowiedniego działu.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Weryfukacja dwuetapowa przy płatnościach BLIK
O dodatkowe potwierdzenie SMSem możemy poprosić w dowolnym momencie. Natomiast taka sytuacja, jaką opisujesz, może się pojawiać przez jakiś czas (najczęściej kilka dni) po pobraniu nowej aplikacji, ze względów bezpieczeństwa. Samemu nie można sobie ustawiać, w jaki sposób będą potwierdzane transakcje w aplikacji. Prosimy o cierpliwość.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Zmiana istotna w trakcie trwającego kredytu hipotecznego
Po naszej stronie najważniejszy jest standard wykończenia jaki zadeklarowałeś w kosztorysie. I na jego podstawie będziemy rozliczać budowę. Jeśli jednak byłby problem z rozliczeniem inwestycji, możesz wtedy wystąpić o aneks i spojrzymy na zmiany, które dokonałeś.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Zarobki za jaki okres?
Dziękujemy za zainteresowanie naszym wnioskiem kredytowym. Na Twoje pytania odpowiedzą nasi specjaliści hipoteczni w naszych placówkach bankowych. Zachęcam do umówienia spotkania wideo z takim doradcą. Możesz to zrobić na naszej stronie https://www.ing.pl/kontakt - Spotkanie ze specjalistą - Umów spotkanie - Kredyt hipoteczny.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Weryfikacja BIK po podpisaniu umowy
W dniu zawierania umowy oświadczasz, że nie masz innych zobowiązań finansowych niż te wymienione we wniosku o nasz kredyt. Nie sprawdzamy w późniejszym czasie dodatkowo raportu BIK.
Natomiast w samej umowie kredytowej jest zapis, gdzie również oświadczasz, że Twoje późniejsze zobowiązania nie przekroczą 65% Twojego dochodu netto.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Druga transza
@katpru1996 przeważnie faktycznie tyle to trwa, i najlepiej na taki okres się nastawiać. Trudno przewidzieć czy uda się wcześniej wypłacić gotówkę.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Bankomat zabrał wpłacane pieniądze/brak księgowania wpłaty na koncie
Zdajemy sobie sprawę, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa. Przesłaliśmy prośbę o pilne zajęcie się Twoją reklamacją. Mamy nadzieję, że uda się jak najszybciej sprawę wyjaśnić.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: HyperOS i płatności NFC

Skontaktuj się proszę z nami na czacie w aplikacji i postaramy się pomóc.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: konto Direct bez karty

Tak, możesz posiadać konto Direct bez karty. I wtedy jest ono całkowicie darmowe. A korzystać ze środków możesz za pomocą blika i przelewów.

Natomiast w drugiej sprawie - za ten miesiąc rozliczeniowy pobierzemy opłatę, jeśli nie wykonałaś jeszcze transakcji na 300 zł.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Brak SMS odnośnie autoryzacji przelewu, za mało środków przy BLIK

Nie mieliśmy wczoraj żadnych opóźnień w wysyłce SMS. Skontaktuj się proszę nami na czacie w Moje ING, postaramy się sprawdzić, czy z naszej strony wiadomości zostały wysłane w prawidłowym czasie.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Czas oczekiwania na decyzję banku
Rozumiemy, że ta sytuacja nie jest komfortowa. Jednak każdy wniosek rozpatrywany jest indywidualnie. Jeśli masz pytania dotyczące statusu swojego wniosku i czasu jego rozpatrzenia, skontaktuj się z doradcą, z którym go składałaś.

Mamy nadzieję, że już niedługo otrzymasz decyzję pozytywną.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Wysłałem oświadczenie KYC, ale ING zablokował moje konto
Przykro nam, że spotkała Pana taka sytuacja. Na podstawie zgłoszonej reklamacji postaramy się to jak najszybciej dla Pana wyjaśnić. Dodatkowo zachęcam do kontaktu z nami na czacie w Moje ING, doradca postara się przyspieszyć weryfikację wysłanych dokumentów w bankowości.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Brak loginu do konta w umowie

Prosimy o kontakt Twojego rodzica, który zakładał dla Ciebie konto. Może napisać do nas na czacie w Moje ING - jeśli posiada swoją bankowość lub skontaktować się pod numerem 32 357 00 69.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Zaświadczenie Brutto - Netto do kredytu hipotecznego
W opisanej przez Ciebie sytuacji prosimy o kontakt z naszymi doradcami hipotecznymi. Możesz się w tej sprawie umówić na spotkanie https://www.ing.pl/kontakt - Umów spotkanie ze specjalistą.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@MiG dziękujemy za Twoją opinię. Przekazałam ją do właściwego działu. 

2
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Skrytka pocztowa jako adres do korespondenci

Wskazane przez Ciebie przepisy mają zastosowanie do postępowań przed sądami, nie dotyczą relacji pomiędzy podmiotami prywatnymi. Obecnie nie przyjmujemy skrytek pocztowych - zarówno jako adresu zamieszkania, jak i adresu do korespondencji.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Przy realizacji przelewów, powołujemy się na art. 21 ust. 1 Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości. Zgodnie, z którą:

 

1. Dowód księgowy powinien zawierać co najmniej:
a)  określenie rodzaju dowodu i jego numeru identyfikacyjnego;
b)  określenie stron (nazwy, adresy) dokonujących operacji gospodarczej;
c)  opis operacji oraz jej wartość, jeżeli to możliwe, określoną także w jednostkach na

...
3
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Dramatyczny sposób rozpatrywania reklamacji
Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie jednak staramy się, odpowiedzieć wcześniej niż termin wskazany podczas rejestracji. Prosimy o cierpliwość.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Katowice Szopienice - brak wpłatomatu

Dziękujemy bardzo za sugestie. Przekazaliśmy je do odpowiedniego działu.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re.: Kredyt na jednego współwłaściciela
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Jeśli wyrazisz zgodę na zaciągnięcie zobowiązania na wspólnej nieruchomości, kredyt może zostać udzielony tylko jednej osobie. Nie będziemy sprawdzać Twojej zdolności kredytowej, jeśli dochody Twojej żony będą wystarczające do udzielenia kredytu.
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje Kredytowe-weryfikacja banku

Bank nie wylicza dochodu i kryterium raty do dochodu. Nie prowadzimy też doradztwa w tym zakresie. Osoba wnioskująca odpowiada sama za wprowadzone we wniosku dane pod rygorem odpowiedzialności karnej. W razie wątpliwości zachęcamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi na naszej stronie: https://www.ing.pl/kontakt/pomoc-dla-kredytobiorcow/zawieszenie-splaty-kredytu-hipotecznego oraz stronach

...
1
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Miesiace do wyliczeni dochodu

Średni dochód netto gospodarstwa domowego wylicza się na podstawie ostatnich 3 miesięcy poprzedzających złożenie wniosku. Więc jeśli wniosek składasz w maju  - nie bierzesz tego miesiąca pod uwagę. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe a ubezpieczenie kredytu

Potwierdziliśmy to - ubezpieczenie nie jest wliczone do kosztów obsługi kredytu, składka jest płacona osobno i nie jest oprocentowana. Przepraszamy za błędnie udzielone informacje na infolinii. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Pełnomocnictwo do zawarcia umowy - problemy.

Chcielibyśmy pomóc tutaj, niestety nie posiadamy możliwości sprawdzenia informacji o podpisanym upoważnieniu i wyjaśnieniu sytuacji w placówce bankowej. Prosimy o kontakt z nami przez kanały szyfrowane, w celu złożenia reklamacji w tej sprawie. Może Pani do nas zadzwonić na numer 32 357 00 57 lub napisać do nas na czacie w Moje ING. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe a ubezpieczenie kredytu

Ubezpieczenie zawarte wraz z kredytem na zakup nieruchomości nie jest tutaj brane pod uwagę. Jeśli posiadasz wątpliwości co do poprawnego wyliczenia RdD zachęcamy do kontaktu z radcą prawnym.

2
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎18-01-2021 17:43
Data ostatnich odwiedzin ‎12-12-2024 19:00
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 441
Łączna liczba otrzymanych Lajków 82
Posty, które lubię