O NataliaKr

88 Polubień
215 Rozwiązań
499 Postów
Re: Ustroń, wpłatomaty

Dziękujemy za opinię, przekazaliśmy ją do odpowiedniego działu. Decyzja o zamykaniu naszych placówek zawsze podyktowana jest wieloma czynnikami. Mamy jednak nadzieję, że pozostaniesz z nami. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Makler giełdowy

Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.

6
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię, przekazaliśmy ją do odpowiedniego działu. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: zagubienie dowodu osobistego

Bank nie otrzyma informacji o zastrzeżeniu dowodu, jeśli zgłosisz to tylko w urzędzie. Osobno, w przypadku zagubienia możesz zastrzec dokument w naszej bankowości, dzięki czemu informacje otrzymają wszystkie bank i instytucje zrzeszone w Związku Banków Polskich. 

Po zastrzeżeniu u nas, nie będziesz mógł otwierać nowych kont (do czasu aktualizacji, lub wprowadzenia innego dokumentu). Będą działać n

...
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Niezaksięgowane pieniądze na Moim Koncie !

Przykro nam, że miała miejsce taka sytuacja. Wysłaliśmy już prośbę o przyspieszenie reklamacji. Mamy nadzieję, że sytuacja się szybko zakończy. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: pożyczka konsolidacyjna - a zdolność kredytowa

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Oczywiście możesz dodać również premię do swoich dochodów. Nie podajesz tego jako osobnego źródła - uwzględniasz to w wysokości średniego wynagrodzenia za ostatnie 6 miesięcy. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana parametrów działki

Prosimy skontaktuj się w tej sprawie z nami przez kanały szyfrowane, na czacie w Moje ING lub z naszą infolinią - 32 357 00 57. Sprawdzimy dokładnie sytuację i postaramy się szczegółowo odpowiedzieć na Twoje pytanie.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z logowaniem do Moje ING

Kontaktując się z nami, mamy kilka metod na potwierdzenie tożsamości. W opisanej przez Ciebie sytuacji, możemy pomóc tylko po przeprowadzeniu poprawnego potwierdzenia Twoich danych na naszej infolinii. 

Mamy nadzieję, że sprawa się szybko wyjaśni. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłata USD na konto

Akceptujemy wszystkie nominały, które nie zostały wycofane z obiegu. Jeśli takimi dysponujesz - możesz je wpłacić na nasze konto. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Nowy wygląd aplikacji

Dziękujemy za opinię, przekazaliśmy do odpowiedniego działu. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny na zakup domu i remont.

W opisanej sytuacji wystarczą nam zdjęcia "po" wykonanych prac, które były uwzględnione w kosztorysie prac. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Awaria wpłatomatu

Prosimy podaj nam numer zarejestrowanej reklamacji, prześlemy prośbę w jej sprawie do naszego działu reklamacji. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Błąd w wyszukiwarce przelewów

Rozumiemy, że sytuacja nie jest komfortowa, jednak nie wszystkie zmiany możliwe są do prowadzenia od razu Pracujemy jednak nad wyprowadzeniem tej nieprawidłowej sytuacji. Przepraszamy i prosimy o cierpliwość. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Klucz u2f

Na tę chwilę nadal usługa kluczy U2F nie jest udostępniona dla systemu ING Business. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: stan deweloperski domu - a rozliczenie kredytu hipotecznego

Jeśli budynek ma spełniać wymogi stanu deweloperskiego to musi to być stan który pozwoli na formalne zakończenie budowy.
Oznacza to, że instalacja dotycząca ogrzewania musi być zamontowana. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat zabrał mi moje pieniądze

Nie mamy tutaj dostępu do danych naszych klientów i do systemów bankowych. Nie sprawdzimy tutaj statusu reklamacji. Prosimy skontaktuj się z nami na czacie. Status reklamacji możesz również sprawdzić w Moje ING - Kontakt i pomoc - Reklamacje i zgłoszenia - Status reklamacji i zgłoszeń.

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wykończenie a rozliczenie

Prosimy w opisanej sytuacji skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane (czat w Moje ING, lub telefonicznie na numer 32 357 00 57) specjalista hipoteczny sprawdzi szczegóły Twojej umowy i kosztorysu i będzie mógł się odnieść do Twojej sytuacji. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Zezwolenie na wykreślenie hipoteki

Dokumenty wysyłamy tylko na adres korespondencyjny. Nie mamy możliwości udostepnienia ich innym kanałem. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Analiza wniosku - pożyczka dla przedsiębiorcy

Dziękujemy za złożenie wniosku o pożyczkę w naszym banku. Jeśli nadal nie otrzymałeś decyzji kredytowej, prosimy skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane - czat w aplikacji Moje ING. Postaramy się to wyjaśnić. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Zobaczenie danych kart platniczych w Moim ING

W bankowości internetowej i mobilnej możesz sprawdzić wyłącznie pełne dane tylko karty wirtualnej. Dane pozostałych kart, ze względów bezpieczeństwa, nie udostępniamy w bankowości internetowej. Możesz te dane sprawdzić wyłącznie na karcie.

Powinieneś natomiast mieć możliwość dodania karty Visa (debetową, kredytową) jak i przedpłaconą Mastercard do Google Pay (Portfel Google) i Apple Pay. Umożliwia

...
2
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny na dom nie odebrany przez dewelopera.

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.

Na kontakt z osobami zajmującymi się kredytami hipotecznymi może Pani umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Może Pani również umówić się na stronie www.ing.pl

...
0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Najlepszy bank stał się najgorszym...

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Każda taka informacja jest dla nas cenna. Informacje przekazaliśmy do odpowiedniego działu. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Przekazaliśmy prośbę w sprawie Twojej reklamacji do odpowiedniego działu. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z założeniem konta przez aplikację

Dziękujemy za zainteresowanie kontem w naszym banku. Mam nadzieję, że udało się już założyć konto, jednak jeśli sytuacja pojawia się nadal, proszę spróbuj przejść proces otwarcia konta przez inne urządzenie. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat pobrał gotówkę ale nie zaksięgował jej

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Oczywiście podany termin rozpatrzenia reklamacji, to maksymalny, w jakim musimy zakończyć zgłoszenie. Każdą reklamację staramy się jednak rozpatrzyć jak najszybciej. 

Przekazaliśmy numer reklamacji do odpowiedniego działu. 

0
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎18-01-2021 17:43
Data ostatnich odwiedzin ‎28-09-2025 12:44
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 499
Łączna liczba otrzymanych Lajków 88
Posty, które lubię