08-10-2025 21:51
Nie korzystałem z mojego konta ING około 12 lat. Mieszkam w Kanadzie i chciałem wysłać przelew za kwiaty na Wszystkich Świętych.
Po wpisaniu loginu dostaję ekran do wpisania liter z mojego hasła i tu jest coś nie tak, moje hasło ma 14 znaków, a system pyta o 19 literę.
Chciałem zmienić hasło więc po wpisaniu loginu, pesela i nazwiska matki dostaję "coś poszło nie tak" i tak za każdym razem.
Zadzwoniłem na infolinię i pani (Osoba) po zadaniu kilku pytań mówi to samo "coś poszło nie tak".
Czy jest inny sposób weryfikacji mojej osoby niż przez zadawanie pytań generowanych przez komputer?
Bank ma mój email i nr telefonu komórkowego, który wciąż działa tylko nie wiem do kogo zadzwonić aby ktoś się zająl moim problemem.
Dziękuję z góry za pomoc.
09-10-2025 18:27
Kontaktując się z nami, mamy kilka metod na potwierdzenie tożsamości. W opisanej przez Ciebie sytuacji, możemy pomóc tylko po przeprowadzeniu poprawnego potwierdzenia Twoich danych na naszej infolinii.
Mamy nadzieję, że sprawa się szybko wyjaśni.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |