Odpowiedz

Przelewy - jakaś masakra

Nie sądziłem, że po 15 latach bycia klientem banku zostane alfa testerem bankowości internetowej.

 

Dzisiaj po zmianach przestało działać:

 

Przelew zwykły w PLN - wyszukiwanie odbiorców nie działa, zamiast tego jest lista odbiorców niewiadomo jak wytworzona i nieedytowalna.
Na pewno ta lista jest wytworzona błędnie, bo nie ma na niej odbiorców przelewów z ostatniego miesiąca czy ostatnich 3 miesięcy, za to pojawia się odbiorca, do którego wysłałem przelew ponad roku temu. Mam konto bankowe stałego odbiorcy wpisywać z palca !? Serio!?

 

Konto firmowe -> Karta kredytowa -> spłać karte -> pojawia się okno przelewu BEZ wypełnionych danych
Dopiero po wybraniu "przelew wewnętrzny" dane się uzupełniają - serio!? Nei da sie tego okna od razu wypełnić danych karty i kwotami, jak to dziąłało do tej pory?

 

Jedno i drugie to podstawowa funkcjonalność!

Opamiętajcie się do ^%#^#@#$ i TESTUJCIE zmiany przed ich wprowadzeniem.




Odpowiedz
0 Lajków
oxo
oxo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
01-08-2024
Wiadomość 1 z 2 (650 wyświetleń)

Re: Przelewy - jakaś masakra

Dziękujemy za przekazane sugestię. Przekazałem je do działu odpowiedzialnego za naszą bankowość internetową. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
218
44
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (582 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Makler giełdowy

Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona. 

12-11-2025
Re: Makler giełdowy

Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.

12-11-2025
Makler giełdowy

Jest błąd w aplikacji ING  za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki 

12-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy