06-10-2025 16:46
Nie sądziłem, że po 15 latach bycia klientem banku zostane alfa testerem bankowości internetowej.
Dzisiaj po zmianach przestało działać:
Przelew zwykły w PLN - wyszukiwanie odbiorców nie działa, zamiast tego jest lista odbiorców niewiadomo jak wytworzona i nieedytowalna.
Na pewno ta lista jest wytworzona błędnie, bo nie ma na niej odbiorców przelewów z ostatniego miesiąca czy ostatnich 3 miesięcy, za to pojawia się odbiorca, do którego wysłałem przelew ponad roku temu. Mam konto bankowe stałego odbiorcy wpisywać z palca !? Serio!?
Konto firmowe -> Karta kredytowa -> spłać karte -> pojawia się okno przelewu BEZ wypełnionych danych
Dopiero po wybraniu "przelew wewnętrzny" dane się uzupełniają - serio!? Nei da sie tego okna od razu wypełnić danych karty i kwotami, jak to dziąłało do tej pory?
Jedno i drugie to podstawowa funkcjonalność!
Opamiętajcie się do ^%#^#@#$ i TESTUJCIE zmiany przed ich wprowadzeniem.
07-10-2025 16:51
Dziękujemy za przekazane sugestię. Przekazałem je do działu odpowiedzialnego za naszą bankowość internetową.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |