Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będzie zatem zgłoszenie
Po pierwszym razie, który zgłosiłem wyżej, nie robiłem nic. Po dniach wróciło.
Dzisiaj działało rano ale godzinę temu znowu to samo - jak w załączniku wyżej. Po restarcie telefonu r
Nie, nie mam na myśli Keepassa. Korzystam z MacOS, ten ma wbudowany menadżer haseł Keychain/Passwords. Przeczytałem twoją odpowiedź i szczerze mówiąc, przez to że zahaczy
Awarię są co chwilę w każdym banku. Ostatnio dwa razy miał Alior a Millenium nawet dwa razy w ciągu tygodnia. I nie ma banku, który nie miał awarii.
Jeśli apka nie działa, to ją wyłączyć całkowicie (usunąć z działania w tle) i włączyć jeszcze raz. Albo zrestartować telefon. Czasami na samym telefonie się potrafi w takich sytuacjach zawiesić i najczęściej to nawet nie wina apki (bankowej czy jakiej
Czy ING w swojej aplikacji jest w stanie dodać opcję "ulubione numery"? Nie jest to wygodne, gdy się jeździ często tymi samymi numerami i za każdym razem trzeba ręcznie "wklepywać" numer autobusu czy tranwaju
Re.: Aplikacja mobilna - pomysły z innych banków do wzdrożenia w ING
U mnie nie ma opóźnień. Bym zauważył. Mam tylko powiadomienia dotyczące konta głównego czyli Direct (reszta odznaczona) i nie mam opóźnień.
Jedynie są tylko wtedy, gdy zrobię przelew wewnętrzny (aktualizacja konta głównego od razu) i zaraz zapłacę kartą. To nie ma odświeżania od razu (dopiero po kilkunastu sekundach).
Jeszcze uzupełnię, bo przyznaję, że trochę wypadłem z obiegu, z racji tego, iż tego nie używam na co dzień. I myślałem, że coś nowego wprowadzili na rynek i więcej rozwiązań przez ten czas natywnych. Ale dzisiaj raczej to idzie w kierunku chmurowych rozwiązań i jeden (bez wtyczek i swoich rozwiązań) pozostanie natywny.
Re.: Aplikacja mobilna - pomysły z innych banków do wzdrożenia w ING
A czy wszystkie banki mają dzisiaj tryb ciemny a tylko się ING wyróżnia pozytywnie?
Czy Revolut jest taki doskonały? Nie. Ich apka też ma swoje ułomności. Już pomijam ich "działalność i strukturę"
Czy znasz jakiś bank, który ma wszystko najlepsze? Obsługa klienta, wszystkie rozwiązania jakie są w ogóle, idealną apkę, najniższe ceny itp w jednym? Nie ma takiego i nie będzie.
Nie mam pojęcia. Nie znam też sposobu logowania do wszystkich bankow Natomiast co masz na myśli normalnie? Bo nie mają hasła maskowanego? Ale każdy bank zastrzega aby nie przekazywać haseł osobom trzecim! To jest podstawowa zasada bezpieczeństwa Jak się komuś włamią na konto i bank wyczai że logowałeś się z managera haseł, to co zrobi?
Po drugie - najwięcej wpadek z logowaniem (ogólnie z systemami bez...
Natomiast główny zapis w regulaminach banków wyraźnie "mówi": Nie udostępniaj osobom trzecim danych służących do logowania (login, hasło, kod PIN do bankowości)
Manager haseł jest w tym przypadku osobą trzecią..
Jeśli zdarzy się nieuprawniona operacja , i wyjdzie na jaw, że zapisałeś poświadczenia w jakimś programie/systemie, to bank nie weźmie pewnie odpowiedzialności.
Coraz więcej wpisów ludzi tutaj na forum z sugestiami aby wyłączyć hasło maskowane w bankowości ING, ponieważ przeszkadza w stosowaniu managera haseł.
Dzisiaj jednak ING powinno dać wybór - maskowane hasło lub manager haseł (klient sam sobie wybiera sposób logowania). Tylko niech maskowanego hasła nie wyłączają. A jeśli mają problem lub dystans do managerów haseł, to dając wybór obok maskowanego h
1. Ponieważ aktualnie tak to u nas wygląda. Nie mamy dyspozycji na przyszłe założone rachunki - dziękujemy za opinię.
To powinniście to przemyśleć. Jest to trochę bez sensu, aby co chwilę np od lokaty do lokaty składać dyspozycję. Wystarczy przecież tylko raz złożyć i nie mieć z tym problemu.
Dla ING to tez nie jest żaden problem. Wystarczy tylko zmienić formułkę dyspozycji i zmienić kilk
Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko natywnego, wbudowanego w system operacyjny, uznawanego za zaufany i z którym jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Między innymi to było priorytetem przy wyborze sprzętu na jakim pracuję. Po drugie, posiadam konto także w innym banku, w którym login i hasło podaję oddzielnie, a na końcu potwierdzam aplikację biometrią na s
1. Dlaczego nadal trzeba co chwilę składać dyspozycję po każdym nowym założonym rachunku, lokacie? Ale chyba powinno być tak jak jest z tych bankach, które
Naszą bankowość cały czas rozwijamy i udostępniamy w niej nowe funkcje. Niektóre pojawiają się szybciej, niektóre później, ale słuchamy Waszych głosów i staramy się podążać za Waszymi sugestiami i pomysłami 😊
Cieszy nas to, że jednak coś słuchacie ale wypadałoby wtedy w tematach dopisać o zmianach A tak ludzie zirytowani niepotrzebnie się irytują
Składający dyspozycję na wypadek śmierci może być posiadaczem jednego lub wielu rachunków o charakterze oszczędnościowym. Uprawnieniem składającego oświadczenie jest wybór rachunku, którego dotyczy dyspozycja. Aby oświadczenie woli dało się zrealizować przez bank, musi ono konkretnie wyrażać wolę posiadacza rachunku. Dlatego wymagane jest w