O viggen

viggen
50 Polubień
2 Rozwiązań
351 Postów
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

@SebastianM:

 


Napisałem w jednej z wypowiedzi, że sprawa dotyczy IOS Emotikon: Mrugający

 

Zgłosilem reklamację przez aplikację. Mam nadzieję, że to naprawicie Emotikon: Mrugający

 

0
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Emotikon: Mrugający Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoich Maklerze. Czekamy na zmiany na lepsze Emotikon: Mrugający

0
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie chce zakładać nowego wątku.

Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.

Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żądanie kanara w komunikacji) już nie wyświetla biletu i pojawia się błąd, taki jak na screenie który załączałem.

 

Proszę o działanie, bo dzisiaj nie ma sensu kupowania biletu przez apkę ING.

6
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Re.: Wyciągi w kolorze

To, że ktoś nie umie drukować to od razu argument, że logo ING nie w kolorze? Przecież tylko głównie o logo chodzi.

Jakoś w mBanku mamy w kolorze do dzisiaj Emotikon: Mrugający

0
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Widzę, że się coś zmienia. Czy ING może potwierdzić te wiadomości o zwiększeniu limitu na BLIK?

 

https://www.bankier.pl/wiadomosc/ING-Bank-Slaski-zwiekszyl-limity-wybranych-przelewow-8850500.html

 

1
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będzie zatem zgłoszenie Emotikon: Mrugający

Po pierwszym razie, który zgłosiłem wyżej, nie robiłem nic. Po dniach wróciło.

Dzisiaj działało rano ale godzinę temu znowu to samo - jak w załączniku wyżej. Po restarcie telefonu r

...
7
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Re.: Karta debetowa do wyboru VISA/MC

Czy ING coś w tym temacie robi w ogóle, że taka cisza, czy cisza dlatego, że nic nie robicie w tym temacie?

1
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione
Macie jakąś awarię?
Po zakupie biletu i próbie wejścia w szczegóły , nie można pobrać danych jak w załączniku
9
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Re.: Nowe karty debetowe i kredytowe

ING Emotikon: Szczęśliwy To kiedy te nowe karty ?

1
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Re.: Hasło maskowane / partial password

@maszaikasza:

Nie, nie mam na myśli Keepassa. Korzystam z MacOS, ten ma wbudowany menadżer haseł Keychain/Passwords.

 


No tak. Wbudowany w systemy Apple, który od najnowszego IOS jest teraz Pękiem Kluczy jako osobna apka

 


@maszaikasza:

Nie, nie mam na myśli Keepassa. Korzystam z MacOS, ten ma wbudowany menadżer haseł Keychain/Passwords.
Przeczytałem twoją odpowiedź i szczerze mówiąc, przez to że zahaczy

...
0
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Dzięki. To czekamy na szybkie wprowadzenie Emotikon: Mrugający

0
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Re.: Aplikacja mobilna - pomysły z innych banków do wzdrożenia w ING

Na to wychodzi Emotikon: Mrugający

0
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Re.: problem z aplikacja banku

Awarię są co chwilę w każdym banku. Ostatnio dwa razy miał Alior a Millenium nawet dwa razy w ciągu tygodnia. I nie ma banku, który nie miał awarii.

Jeśli apka nie działa, to ją wyłączyć całkowicie (usunąć z działania  w tle) i włączyć jeszcze raz. Albo zrestartować telefon. Czasami na samym telefonie się potrafi w takich sytuacjach zawiesić i najczęściej to nawet nie wina apki (bankowej czy jakiej

...
1
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Czy ING w swojej aplikacji jest w stanie dodać opcję "ulubione numery"? Nie jest to wygodne, gdy się jeździ często tymi samymi numerami i za każdym razem trzeba ręcznie "wklepywać" numer autobusu czy tranwaju

13
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Re.: Aplikacja mobilna - pomysły z innych banków do wzdrożenia w ING

U mnie nie ma opóźnień. Bym zauważył. Mam tylko powiadomienia dotyczące konta głównego czyli Direct (reszta odznaczona) i nie mam opóźnień.

Jedynie są tylko wtedy, gdy zrobię przelew wewnętrzny (aktualizacja konta głównego od razu) i zaraz zapłacę kartą. To nie ma odświeżania od razu (dopiero po kilkunastu sekundach).

2
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Re.: Aplikacja mobilna - pomysły z innych banków do wzdrożenia w ING

O tym piszę. Nie mają wszystkie banki, więc brak ciemnego motywu nie wyróżnia ING. Co też nad tym ubolewam, że nadal apka ING nie ma ciemnego motywu.

 

Każda apka każdego banku ma coś lub coś działa lepiej niż innego banku. Tego nie przeskoczysz.

Apka ING jest taka sama jak ich bankowość www.

Masz rację, że nie wszystko działa dobrze w ING i jest przemyślane ale w każdym banku się do czegoś również mo

...
4
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@tomgacz:

Nie wiem czego nie rozumiesz w zdaniu "Aby konto firmowe było darmowe wymaga wyrażenia zgód marketingowych".


Nie czytałem całego wątku (11 podstron), więc w poprzednim poście nie miałeś napisane, że firmowe darmowe równa się wyrażeniem zgód.

Dla prywatnego usera tego nie ma.

1
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Re.: Hasło maskowane / partial password

Jeszcze uzupełnię, bo przyznaję, że trochę wypadłem z obiegu, z racji tego, iż tego nie używam na co dzień. I myślałem, że coś nowego wprowadzili na rynek i więcej rozwiązań przez ten czas natywnych. Ale dzisiaj raczej to idzie w kierunku chmurowych rozwiązań i jeden (bez wtyczek i swoich rozwiązań) pozostanie natywny.


@maszaikasza:

Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko naty

...
3
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Kiedyś miał mBank i za czasów na pewno systemu, gdy wyglądał tak

https://interaktywnie.com/biznes/artykuly/trendy/nowy-mbank-zapowiadany-jest-jako-rewolucja-czy-faktycznie-245421

 

Dzisiaj wygląda inaczej i tak jest to w analizie. Nie mam tam konta, więc tutaj musiałby się ktoś wypowiedzieć kto jest posiadaczem konta w mBank.

Na pierwszy rzut oka, wygląda, że go chyba okrolili w kategoriach i możliwoś

...
0
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Wyłączasz zgody na marketing i reklam nie masz. Nigdy nie miałem reklam na ING.

3
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Re.: Aplikacja mobilna - pomysły z innych banków do wzdrożenia w ING

A czy wszystkie banki mają dzisiaj tryb ciemny a tylko się ING wyróżnia pozytywnie?

Czy Revolut jest taki doskonały? Nie. Ich apka też ma swoje ułomności. Już pomijam ich "działalność i strukturę"

 

Czy znasz jakiś bank, który ma wszystko najlepsze? Obsługa klienta, wszystkie rozwiązania jakie są w ogóle, idealną apkę, najniższe ceny itp w jednym? Nie ma takiego i nie będzie. 

Ostatnio nawet tutaj się

...
6
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Re.: Manager haseł zamiast hasła maskowanego
Nie mam pojęcia. Nie znam też sposobu logowania do wszystkich bankow
Natomiast co masz na myśli normalnie? Bo nie mają hasła maskowanego?
Ale każdy bank zastrzega aby nie przekazywać haseł osobom trzecim! To jest podstawowa zasada bezpieczeństwa
Jak się komuś włamią na konto i bank wyczai że logowałeś się z managera haseł, to co zrobi?

Po drugie - najwięcej wpadek z logowaniem (ogólnie z systemami bez...
0
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Re.: Manager haseł zamiast hasła maskowanego

Natomiast główny zapis w regulaminach banków wyraźnie "mówi":
Nie udostępniaj osobom trzecim danych służących do logowania (login, hasło, kod PIN do bankowości)

Manager haseł jest w tym przypadku osobą trzecią..

 

Jeśli zdarzy się nieuprawniona operacja , i wyjdzie na jaw, że zapisałeś poświadczenia w jakimś programie/systemie, to bank nie weźmie pewnie odpowiedzialności.

Więc uważam, że konto bankowe

...
2
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Manager haseł zamiast hasła maskowanego

Coraz więcej wpisów ludzi tutaj na forum z sugestiami aby wyłączyć hasło maskowane w bankowości ING, ponieważ przeszkadza w stosowaniu managera haseł.

 

Dzisiaj jednak ING powinno dać wybór - maskowane hasło lub manager haseł (klient sam sobie wybiera sposób logowania). Tylko niech maskowanego hasła nie wyłączają. A jeśli mają problem lub dystans do managerów haseł, to dając wybór obok maskowanego h

...
3
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Re: Dyspozycja wkładem na wypadek śmierci

@MateuszF:

1. Ponieważ aktualnie tak to u nas wygląda. Nie mamy dyspozycji na przyszłe założone rachunki - dziękujemy za opinię.

 


To powinniście to przemyśleć. Jest to trochę bez sensu, aby co chwilę np od lokaty do lokaty składać dyspozycję. Wystarczy przecież tylko raz złożyć i nie mieć z tym problemu.

Dla ING to tez nie jest żaden problem. Wystarczy tylko zmienić formułkę dyspozycji i zmienić kilk

...
1
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎03-02-2016 18:12
Data ostatnich odwiedzin ‎29-11-2024 21:26
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 351
Łączna liczba otrzymanych Lajków 50
Posty, które lubię