Można prosić o aktualizację? Czy coś w tym temacie drgnęło? Jestem nowym klientem i bardzo niemiło mnie zaskoczyło to przestarzałe i nazwijmy sprawę jasno, u***liwe dla użytkownika i obniżające poziom bezpieczeństwa, rozwiązanie. Szczerze mówiąc, mam ochotę zamknąć konto zanim tak na dobrą sprawę przelałem tam pierwsze pieniądze.
Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej
To ja tylko dodam, że jako świeży klient Państwa banku, przez tak idiotyczne podejście do bezpieczeństwa, najprawdopodobniej zamknę swoje konta zanim zdążę przelać na nie choćby złotówkę. Myślałem, że mój dotychczasowy bank ma kiepskich projektantów systemów, ale w porównaniu do ING to bajka.
Jestem świeżym klientem Państwa banku i pierwsze, co mnie bardzo nieprzyjemnie zaskoczyło, to archaiczne podejście do bezpieczeństwa logowania. Prośba do moderatorów o aktualizację w sprawie maskowania hasła. Temat był wałkowany wielokrotnie - nie poprawia to bezpieczeństwa klientów, wręcz pogarsza przez brak możliwości korzystania z menadżerów haseł lub pchanie użytkownika w stronę ustawiania jak