Odpowiedz

problem z aplikacja banku

nie mozna sie zalogowac - komunikat "nie udalo sie pobrac danych" - co tu sie dzieje?

magda-adgam
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
1
06-01-2021
Wiadomość 1 z 9 (6 275 wyświetleń)

Re.: problem z aplikacja banku

Mam dokładnie to samo, zarówno na aplikacji jak i w przeglądarce na laptopie...
rpawel110
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
07-11-2024
Wiadomość 2 z 9 (6 181 wyświetleń)

Re.: problem z aplikacja banku

Chyba system im się sypnął…może robią wdrożenie czegoś…i musieli wyłączyć wersje produkcyjną
Odpowiedz
0 Lajków
sosnomi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-11-2024
Wiadomość 3 z 9 (6 115 wyświetleń)

Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

Odpowiedz
0 Lajków
rpawel110
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
07-11-2024
Wiadomość 4 z 9 (5 921 wyświetleń)

Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie
Odpowiedz
0 Lajków
zgryzu__
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-11-2024
Wiadomość 5 z 9 (5 897 wyświetleń)

Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
132
21
03-03-2023
Wiadomość 6 z 9 (5 794 wyświetleń)

Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

Odpowiedz
0 Lajków
maciejn
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-11-2024
Wiadomość 7 z 9 (5 715 wyświetleń)

Re.: problem z aplikacja banku

Awarię są co chwilę w każdym banku. Ostatnio dwa razy miał Alior a Millenium nawet dwa razy w ciągu tygodnia. I nie ma banku, który nie miał awarii.

Jeśli apka nie działa, to ją wyłączyć całkowicie (usunąć z działania  w tle) i włączyć jeszcze raz. Albo zrestartować telefon. Czasami na samym telefonie się potrafi w takich sytuacjach zawiesić i najczęściej to nawet nie wina apki (bankowej czy jakiejkolwiek) ale samego telefonu czy systemu.

viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
351
55
03-02-2016
Wiadomość 8 z 9 (5 437 wyświetleń)

Re.: problem z aplikacja banku

W tym przypadku była to wina ING.
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
184
50
02-12-2022
Wiadomość 9 z 9 (5 330 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Czekanie na karte

Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.

16-07-2025
Re: Koniec oprocentowania stalego i przejście na zmienne

1. Możesz wystąpić z wnioskiem o podwyższenie raty – wymagane będzie do tego zbadanie zdolności kredytowej. Wniosek składa się w placówce - miejscu spotkań. Po pozytywnej decyzji będzie potrzebna kole

...

16-07-2025
Re: Zobaczenie danych kart platniczych w Moim ING

W aplikacji mobilnej nie udostępniamy pełnych danych kart. Pełne dane kart są dostępne tylko na jej fizycznej formie. Kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych powyżej 13 roku życia nie można do

...

15-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy