07-11-2024 22:03
nie mozna sie zalogowac - komunikat "nie udalo sie pobrac danych" - co tu sie dzieje?
07-11-2024 22:16
07-11-2024 22:24
07-11-2024 22:57
mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach
07-11-2024 23:14
08-11-2024 09:47
Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024 11:23
Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
10-11-2024 16:51
Awarię są co chwilę w każdym banku. Ostatnio dwa razy miał Alior a Millenium nawet dwa razy w ciągu tygodnia. I nie ma banku, który nie miał awarii.
Jeśli apka nie działa, to ją wyłączyć całkowicie (usunąć z działania w tle) i włączyć jeszcze raz. Albo zrestartować telefon. Czasami na samym telefonie się potrafi w takich sytuacjach zawiesić i najczęściej to nawet nie wina apki (bankowej czy jakiejkolwiek) ale samego telefonu czy systemu.
12-11-2024 02:27
Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
16-07-20251. Możesz wystąpić z wnioskiem o podwyższenie raty – wymagane będzie do tego zbadanie zdolności kredytowej. Wniosek składa się w placówce - miejscu spotkań. Po pozytywnej decyzji będzie potrzebna kole
... 16-07-2025W aplikacji mobilnej nie udostępniamy pełnych danych kart. Pełne dane kart są dostępne tylko na jej fizycznej formie. Kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych powyżej 13 roku życia nie można do
... 15-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |