Dziękujemy za wszystkie opinie. W najbliższej aktualizacji zmienimy wielkość skrótów przed i po zalogowaniu, umożliwimy logowanie poprzez wybór skrótu. Pozostałe głosy również analizujemy.
Re: Niewidoczna karta kredytowa a polecenie przelewu/wypłata
Cześć,
nową kartę kredytową w miejsce zastrzeżonej możesz zamówić tylko do 90 dni od jej zastrzeżenia. Nie da się w placówce zlecić przelewu z zamkniętej karty. Rachunek może być ciągle aktywny ze względu na konieczną spłatę zadłużenia karty - tego tutaj nie mogę sprawdzić. Jeśli chcesz posiadać nową kartę konieczna będzie spłata poprzedniej, zamknięcie aktywnego rachunku karty i złożyć wniosku o
@Artur71 przeksięgowanie środków na tzw. rachunek techniczny następuje w rzadkich sytuacjach, w których ustaje możliwość dalszego przechowywania środków na rachunku klienta. Z taką sytuacją mamy do czynienia w razie rozwiązania umowy rachunku, połączoną z koniecznością dalszego przechowywania środków np. na cele nierozstrzygniętego zbiegu lub w razie braku zajęć, z powodu braku wskazania przez kli
Wszystko zależy od wniosku, jaki złożyłeś - tej informacji zabrakło. Prośba o dodatkowe dokumenty oznacza, że analiza jest w trakcie, a przedstawienie dodatkowych dokumentów ma umożliwić jej dokończenie.
Po każdym wprowadzeniu kodu BLIK w płatności/wypłacie lub wpłacie potwierdzenie transakcji pojawia się w aplikacji. Domyślnie otrzymujesz powiadomienie push z prośbą o weryfikację transakcji i zatwierdzenie. Za dostarczanie i poprawne wyświetlenie powiadomienia push odpowiada system Twojego telefonu. Jeśli nie dostajesz powiadomienia, możesz się zalogować do aplikacji i potwierdzenie transakcji bę
Skontaktuj się z naszym działem egzekucyjnym. Specjaliści dostępni są na czacie w bankowości w dni robocze od godz. 8:00 do 18:00. Czat znajdziesz w prawym, dolnym rogu. Możesz także skontaktować się z infolinią pod numerem +48 32 357 00 69 w takich samych godzinach jak na czacie.
tak, opłata miesięczna za kartę to 10 zł. Borykamy się obecnie z kłopotem, który dotyczy błędnie prezentowanej opłaty. Nie martw się, proszę, pracujemy nad tym. Przepraszamy za niedogodności.
w bankowości prezentujemy produkty, których klient jest właścicielem, współwłaścicielem lub pełnomocnikiem. Jeśli mąż jest współkredytobiorcą, to pożyczka będzie również widoczna w jego bankowości internetowej. Mąż może ukrywać produkty w Ustawieniach - wystarczy, że wybierze opcję Widok - Widoczność kont, tam będzie opcja "Ukryj".
Rekomendacja KNF tyczy się refinansowania kredytu ze stałym oprocentowaniem na oprocentowanie zmienne, czyli nie jest możliwe przejście ze stopy stałej na zmienną jeszcze zanim zakończył się okres przewidziany w umowie. Przejście na zmienne oprocentowanie może być zatem dopiero po ustalonym w umowie terminie nie wcześniej.
Jeśli wycofujesz całość zgromadzonych pieniędzy z IKE przed osiągnieciem uprawnień do wypłaty, to jest to równoznaczne z zamknięciem IKE. Pobierzemy wtedy podatek Belki - czyli 19%. Zwrot nastąpi w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia dyspozycji. Taką dyspozycję możesz złożyć w dowolnej placówce bankowej.
żeby to wyjaśnić, skontaktuj się z działem zajęć egzekucyjnych, bo tutaj nie mamy wglądu w Twoje konto. Możesz napisać na czacie, który w aplikacji znajdziesz w prawym, dolnym rogu. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00
Re: konto active - warunek bezpłatnego korzystania dla b2b
Cieszę się, że jesteś zainteresowany naszą ofertą. Jeśli konto jest wspólne, to sumujemy wpływy obu współwłaścicieli. Nie sprawdzamy, do którego współwłaściciela należą wpływy, tylko sumuje się wszystkie wpływy w danym miesiącu kalendarzowym.
Jako wpływy uznajemy:
- wpływ z konta własnego z innego banku - wpływ z konta własnego firmowego w ING Banku - wpływ z konta osoby trzeciej / firmy z innego ba
Re: Wniosek o kredyt hipoteczny - wprowadzenie konsumenta w błąd i żądanie nieistniejących dokume...
Pracujemy zgodnie ze standardami i w zgodzie z Ustawą o kredycie hipotecznym. Każda sprawa klienta jest indywidualna, dlatego zapraszamy do kontaktu ze specjalista prowadzącym wniosek. Jesteśmy przekonani, że sprawa jest do wyjaśnienia.
Pensja na już jest formą jednorazowego debetu i na jej spłatę masz 15 dni. Za udzielenie Pensji na już pobieramy opłatę 40 zł. Jeśli Twoje wynagrodzenie wpływa na konto w naszym banku, to limit standardowo przyznawany jest od ręki, ale zależy to też od Twojej zdolności kredytowej, która jest badana dopiero w momencie składania wniosku. Z pieniędzy z Pensji na już możesz korzystać tak, jak chcesz.
Re: Strata czasu i pieniędzy przez dziury w systemie.
Dziękujemy za obszerny i rzeczowy komentarz. Założenie konta firmowego może wiązać się z dodatkową analizą i jest to wymóg, który jako bank musimy spełnić zgodnie z obowiązująca nas „Ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu”. W Pana sytuacji zawiodła komunikacja z naszej strony. Przepraszamy i wyciągamy lekcję na przyszłość. Będziemy kładli większy nacisk na efektywn
Jeśli przesłana instrukcja nie pomogła, połącz się z nami na czacie, który znajdziesz w aplikacji, w prawym, dolnym rogu. Zgłosimy Twoją sprawę do działu technicznego.
Jeśli korzystałeś z karty wydanej przez nasz bank, skontaktuj się z nami poprzez czat - znajdziesz go w aplikacji, w prawy, dolnym rogu. Sprawdzimy tę wypłatę.