O SebastianM

SebastianM
18 Polubień
32 Rozwiązań
112 Postów
Re.: wnioskowanie o kredyt

Dzień dobry. Przykro mi, nie prowadzimy takiego doradztwa 😢 Jeśli chodzi o ofertę kredytów hipotecznych, zajmują się nią eksperci hipoteczni w placówkach banku.


Na kontakt z naszym specjalistą możesz się umówić w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybier

...
0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Awaria bankomatu i utrata gotówki podczas wpłaty
Przykro mi z powodu tej sytuacji. Przekazałem prośbę o pilne rozpatrzenie zgłoszenia do działu reklamacyjnego.
0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Konto dodatkowe walutowe wspólne/indywidualne

ING Express obsługuje tylko osoby, które nie są jeszcze naszymi klienta. W sprawie dodania współwłaściciela zapraszam do stacjonarnej placówki.

0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Masz rację - jest to jeden ze sposobów, w jaki można było podejść do tego posta. Dodam, że w systemie iOS wchodzi w grę tylko ponowna instalacja aplikacji Emotikon: Szczęśliwy

1
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Przyjęcie jakiegoś założenia nie jest niczym złym tym bardziej, że tworzymy tutaj społeczność, która ma charakter relacyjny i... możemy dopytywać, dopowiadać. Jeśli rozwiązanie, które podałem jest nieodpowiednie lub jeśli "nie pomoże" zapraszamy na czat w aplikacji Emotikon: Szczęśliwy

3
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Spróbuj w swoim telefonie usunąć pamięć podręczną w aplikacji Moje ING - zrobisz to w ustawieniach telefonu, w szczegółach aplikacji. Jeśli to rozwiązanie nie pomoże, napisz do nas na czacie, który znajdziesz w aplikacji.

5
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Zdjęcia na stonie logowania

Dziękujemy za Twoją opinię Emotikon: Szczęśliwy 

0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Oko bonus dodatkowe warunki
Podsumowanie i spełnieniu warunków w bankowości pełnomocnika powinna pojawić się do kilku dni po założeniu. Żeby spełnić warunek promocji, wystarczą 3 logowania do aplikacji.

Do liczby transakcji kartą wliczamy tylko te, które się już rozliczą (zniknie blokada transakcji z historii).
0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue
Dzień dobry,
napisz do nas w tej sprawie na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Sprawdzimy to. Tutaj nie mamy dostępu do Twojego konta.
0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Kółeczko się kręci

Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookies. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie prywatnym (incognito). Daj znać, czy to rozwiązanie pomogło?

1
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".

0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta
Dane, które podajesz w zleceniu przelewu powinny odpowiadać faktycznym danym odbiorcy, któremu przypisany jest numer rachunku. Jeśli dane będą się różniły, transakcja może zostać odrzucona. Znajomość imienia i nazwiska oraz powiązanego z nimi numeru konta, nie jest niebezpieczna.
0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

3
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: AWARIA MODUŁU WPŁAT

Termin, który podajemy przy zgłoszeniu jest ostatecznym (najpóźniej do). Sprawy związane z awariami urządzeń rozwiązujemy tak szybko, jak to możliwe - zwykle do kilku dni. Numer Twojej reklamacji przekazałem do działu reklamacyjnego celem pilnego rozpatrzenia.

0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Wakacje Kredytowe

Karta podatkowa jest uregulowana w art. 23 ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne.
W związku z tym, do karty podatkowej stosujemy zapis z art. 8.  ustawy o pomocy społecznej dotyczącego podatku zryczałtowanego.

0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje Kredytowe 2024

Informacje o tym, jak obliczyć stosunek raty do dochodzi, znajdziesz na naszej stronie: https://www.ing.pl/kontakt/pomoc-dla-kredytobiorcow/zawieszenie-splaty-kredytu-hipotecznego#faq=1

1
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re: Odbiorcy przelewów

Wygląda na to, że nie masz uprawnień do dodawania kontrahentów. Te uprawnienia, o których wspominasz dotyczą wprowadzania przelewów w bankowości mobilnej.
Nasi specjaliści sprawdzą to dla Ciebie dokładnie. Proszę, skorzystaj w tej sprawie z czatu dostępnego w systemie ING Business – po zalogowaniu ikona w prawym dolnym rogu ekranu lub wyślij do nas wiadomość w systemie ING Business – Dokumenty i wi

...
0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew w aplikacji ing business

Wygląda na to, że nie masz uprawnień do dodawania kontrahentów. Te uprawnienia, o których wspominasz dotyczą wprowadzania przelewów w bankowości mobilnej.
Nasi specjaliści sprawdzą to dla Ciebie dokładnie. Proszę, skorzystaj w tej sprawie z czatu dostępnego w systemie ING Business – po zalogowaniu ikona w prawym dolnym rogu ekranu lub wyślij do nas wiadomość w systemie ING Business – Dokumenty i wi

...
0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re: Awaria wpłatomatu

Przykro mi w związku z tą sytuacją. Przekazałem do działu reklamacyjnego prośbę o jak najszybszą analizę Twojego zgłoszenia.

5
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re: Telefon do aplikacji e-terminal.

Nie ma ograniczenia w liczbie posiadanych Aplikacji eTerminal od ING. Ale jedna aplikacja może działać tylko na jednym telefonie. To znaczy, że jeśli potrzebujesz kilku eTerminali, musisz podać tę liczbę we wniosku o eTerminal i zapewnić tyle telefonów, ile zamawiasz aplikacji.

0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re: Czas oczekiwania na pożyczkę gotowkowa

Nie mamy tutaj dostępu do Twoich danych i nie możemy sprawdzić wniosku. Skontaktuj się z nami na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Po akceptacji wniosku, przelew zwykle następuje natychmiast - maksymalnie może to jednak potrwać do 4 dni.

0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Dziękuję. Przekazałem prośbę o pilne rozpatrzenie reklamacji. 

1
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Jeśli zgłosiłeś reklamację, przekaż tutaj jej numer. Prześlę go do działu reklamacyjnego, prosząc o szybkie wyjaśnienie.

3
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Trudno tutaj się do niej odnieść, dlatego skontaktuj się z naszym czatem, który znajdziesz po zalogowaniu się do aplikacji na dole.
6
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re: parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem. 

0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎03-03-2023 14:15
Data ostatnich odwiedzin ‎10-12-2024 08:45
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 112
Łączna liczba otrzymanych Lajków 18
Posty, które lubię