O SebastianM

SebastianM
20 Polubień
36 Rozwiązań
127 Postów
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy - dostaniesz odpowiedź w terminie, który przekazaliśmy Ci podczas rejestracji zgłoszenia. Jeśli masz w tej kwestii pytania, napisz do nas na czacie w Moim ING.

1
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Przykro mi, że Cię to spotkało 😢 Dobrze, że zgłosiłaś reklamację, bo na jej podstawie sprawdzimy urządzenie i damy Ci znać o wpłacie. Takimi sprawami zajmujemy się priorytetowo, więc niedługo dostaniesz odpowiedź 😉

1
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Szybka płatność

Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rogu. Czatujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.

0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Brak powiadomień push o transakcjach kartą
W zakładce Ustawienia - Aplikacja Mobilna - Powiadomienia PUSH wyłącz i ponownie włącz powiadomienia. Sprawdź też, jak w tej sprawie ustawiony jest Twój telefon. Możesz również ponownie zainstalować aplikację. Jeśli to nie pomoże, napisz do nas na czacie w Moim ING Mobile.
1
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Ogromne problemy z prośbami o przelew BLIK
Napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Tutaj nie możemy tego sprawdzić.
1
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Propozycje ulepszenia aplikacji – personalizacja i funkcjonalność

Dziękuję za Wasze sugestie - przekazałem je do zespołu odpowiadającego za funkcjonowanie naszej aplikacji. Jeśli chodzi o ich wprowadzenie, to jest ono uzależnione od wielu czynników. Na ten moment nie mogę zapewnić, kiedy i czy w ogóle te sugerowane zmiany wejdą w życie.

0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Rezygnacja z 2 ostatnich transzy kredytu - aneks
Klient może zrezygnować z pozostałych transz po potwierdzeniu przez dewelopera, iż wszystkie wpłaty zostały już dokonane.
Rezygnacja z okresu karencji a tym samym rozpoczęcie spłat rat kapitałowo-odsetkowych jest możliwa w sytuacji, gdy na kredycie nie ma już żadnej kwoty do uruchomienia.
Nie musi czekać na odbiór nieruchomości, ale musi być albo cały kredyt uruchomiony albo wprowadzona już rezygn...
0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Tutaj nie możemy tego sprawdzić. Napisz do nas w tej sprawie na czacie, który znajdziesz w bankowości w zakładce Kontakt i pomoc.

1
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Kredyt na dokończenie inwestycji
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.

Na kontakt z naszym specjalistą może Pan umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Może Pan również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontak...
0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Bankomat widmo?
Dziękuję za Twoje zgłoszenie i jednocześnie przepraszam, że wcześniejsza obsługa nie była skuteczna. Skontaktowaliśmy się z firmą, która zajmuje się naszymi urządzeniami. Serwis sprawdzał urządzenie wczoraj i faktycznie doszło do awarii jednej z części wpłatomatu. Obecnie serwisanci czekają na brakującą - zepsutą - część i niebawem urządzenie będzie w pełni sprawne.
1
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Brak wpłaconych pieniędzy na koncie

Specjalista podał Ci maksymalny termin na rozpatrzenie reklamacji. Sprawami tego typu zajmujemy się priorytetowo - warto za każdym razem dodać specjaliście informację, że zależy Ci na szybkim rozpatrzeniu sprawy. Przekazałem numer Twojego zgłoszenia do działu reklamacji.

2
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: OKO dziecka

W aplikacji (zakładka Oferta ING - Oszczędności - Otwarte Konto Oszczędnościowe dla dziecka) oraz na stronie https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci/otwarte-konto-oszczednosciowe-dla-dziecka gdzie przedstawiamy ofertę konta oszczędnościowego dla dziecka w dwóch miejscach zapisaliśmy informację o limicie wypłat - do kwoty zwykłego zarządu. 

0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wypowiedzenie umowy rachunku za pomocą podpisu elektronicznego

Żeby zamknąć IKE konieczna jest wizyta w placówce. Listę dostępnych placówek znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial

0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: OKO Bonus na Start promocja do 21.08 do 1.10.2024
Żebyśmy mogli to sprawdzić, zapraszam do kontaktu na czacie w Moim ING.
0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Odblokowania dostępu

Karta powinna działać.

0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: wnioskowanie o kredyt

Dzień dobry. Przykro mi, nie prowadzimy takiego doradztwa 😢 Jeśli chodzi o ofertę kredytów hipotecznych, zajmują się nią eksperci hipoteczni w placówkach banku.


Na kontakt z naszym specjalistą możesz się umówić w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybier

...
0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Awaria bankomatu i utrata gotówki podczas wpłaty
Przykro mi z powodu tej sytuacji. Przekazałem prośbę o pilne rozpatrzenie zgłoszenia do działu reklamacyjnego.
0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Konto dodatkowe walutowe wspólne/indywidualne

ING Express obsługuje tylko osoby, które nie są jeszcze naszymi klienta. W sprawie dodania współwłaściciela zapraszam do stacjonarnej placówki.

0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Masz rację - jest to jeden ze sposobów, w jaki można było podejść do tego posta. Dodam, że w systemie iOS wchodzi w grę tylko ponowna instalacja aplikacji Emotikon: Szczęśliwy

1
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Przyjęcie jakiegoś założenia nie jest niczym złym tym bardziej, że tworzymy tutaj społeczność, która ma charakter relacyjny i... możemy dopytywać, dopowiadać. Jeśli rozwiązanie, które podałem jest nieodpowiednie lub jeśli "nie pomoże" zapraszamy na czat w aplikacji Emotikon: Szczęśliwy

3
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Spróbuj w swoim telefonie usunąć pamięć podręczną w aplikacji Moje ING - zrobisz to w ustawieniach telefonu, w szczegółach aplikacji. Jeśli to rozwiązanie nie pomoże, napisz do nas na czacie, który znajdziesz w aplikacji.

5
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Zdjęcia na stonie logowania

Dziękujemy za Twoją opinię Emotikon: Szczęśliwy 

0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Oko bonus dodatkowe warunki
Podsumowanie i spełnieniu warunków w bankowości pełnomocnika powinna pojawić się do kilku dni po założeniu. Żeby spełnić warunek promocji, wystarczą 3 logowania do aplikacji.

Do liczby transakcji kartą wliczamy tylko te, które się już rozliczą (zniknie blokada transakcji z historii).
0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue
Dzień dobry,
napisz do nas w tej sprawie na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Sprawdzimy to. Tutaj nie mamy dostępu do Twojego konta.
0
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Re.: Kółeczko się kręci

Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookies. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie prywatnym (incognito). Daj znać, czy to rozwiązanie pomogło?

4
SebastianM
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎03-03-2023 14:15
Data ostatnich odwiedzin ‎10-03-2025 16:50
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 127
Łączna liczba otrzymanych Lajków 20
Posty, które lubię