Serdecznie witam,
a pytanie mam jedno.
Czy banku ING nie stać na wymianę,sprzętu bądź firmy,która obsługuje bankomaty sygnowane logo ING?
Jest taki bankomat w Józefowie 05-420/jedyny należący do Ing w tym miasteczku/.Od dwóch miesięcy toczę bój o jego ustawiczne naprawianie.
Zgłaszam w banku na infolinii,zgłaszam reklamacje,bo zgłoszenie i reklamacja to nie to samo.
I tak w kółko,bankomat działa dzień lub kilka i przerwa dłuższa na usterkę.
Ostatnią próbę wpłaty zrobiłam w ostatni piątek.Zgłosiłam awarię.
Dziś jest wtorkowy wieczór,odchodzę z pieniędzmi,bo nadal wpłatomat/bankomat nie działa.
Na mojej poczcie na koncie w ING rośnie lista wiadomości o tym jak to jest bankowi przykro,że urządzenie nie działa.
Nikt tego nie analizuje,że urządzenie działa tylko kilka dni,a potem jest brak wpłat i wypłat?
Może warto zmienić firmę zewnętrzną,która obsługuje bankomaty ING,a może nie,bo kogo to obchodzi.
Pozdrawiam dział w banku ING,który w ogóle się takimi sprawami zajmuje,ale chyba takiego działu lub pracownika po prostu nie ma.
Elżbieta.