Odpowiedz

Bankomat widmo?

Serdecznie witam,
a pytanie mam jedno.
Czy banku ING nie stać na wymianę,sprzętu bądź firmy,która obsługuje bankomaty sygnowane logo ING?
Jest taki bankomat w Józefowie 05-420/jedyny należący do Ing w tym miasteczku/.Od dwóch miesięcy toczę bój o jego ustawiczne naprawianie.
Zgłaszam w banku na infolinii,zgłaszam reklamacje,bo zgłoszenie i reklamacja to nie to samo.
I tak w kółko,bankomat działa dzień lub kilka i przerwa dłuższa na usterkę.
Ostatnią próbę wpłaty zrobiłam w ostatni piątek.Zgłosiłam awarię.
Dziś jest wtorkowy wieczór,odchodzę z pieniędzmi,bo nadal wpłatomat/bankomat nie działa.
Na mojej poczcie na koncie w ING rośnie lista wiadomości o tym jak to jest bankowi przykro,że urządzenie nie działa.
Nikt tego nie analizuje,że urządzenie działa tylko kilka dni,a potem jest brak wpłat i wypłat?
Może warto zmienić firmę zewnętrzną,która obsługuje bankomaty ING,a może nie,bo kogo to obchodzi.
Pozdrawiam dział w banku ING,który w ogóle się takimi sprawami zajmuje,ale chyba takiego działu lub pracownika po prostu nie ma.
Elżbieta.
Odpowiedz
0 Lajków
telato
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
14-01-2025
Wiadomość 1 z 3 (1 652 wyświetleń)

Re.: Bankomat widmo?

Dziękuję za Twoje zgłoszenie i jednocześnie przepraszam, że wcześniejsza obsługa nie była skuteczna. Skontaktowaliśmy się z firmą, która zajmuje się naszymi urządzeniami. Serwis sprawdzał urządzenie wczoraj i faktycznie doszło do awarii jednej z części wpłatomatu. Obecnie serwisanci czekają na brakującą - zepsutą - część i niebawem urządzenie będzie w pełni sprawne.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Były moderator
Były moderator icon
132
21
03-03-2023
Wiadomość 2 z 3 (1 606 wyświetleń)

Re.: Bankomat widmo?

Witam ponownie,w tym tygodniu odebrałam pisemne info od ING z przeprosinami w sprawie "wciąż" uszkodzonego bankomatu/wpłatomatu w Józefowie 05-420 przy ulicy Piłsudskiego.
Rzeczywiście,w zeszły piątek udało mi się wpłacić pieniądze.
I wielkie zaskoczenie dziś czyli kolejny piątek znów awaria bankomatu.
Zawzięłam się z tym zgłaszaniem reklamacji na ten temat,ciekawe ile taka sytuacja jeszcze potrwa.
Przyjedzie firma zewnętrzna, pewnie we wtorek,a ja w kolejny piątek znów podejmę próbę wpłaty pieniędzy.
I czekam na kolejne tłumaczenie banku.E
Odpowiedz
0 Lajków
telato
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
14-01-2025
Wiadomość 3 z 3 (1 405 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy