21-01-2025 08:18
Jestem Państwa klientem już od wielu lat. Posiadam konto zarówno osobiste jak i firmowe. W dniu 17.01.2025 próbowałam wybrać gotówkę z bankomatu numer: SRNASJ9R. Kwota, którą chciałam wybrać to 800zł. Bankomat nie wydał mi gotówki, ani potwierdzenia transakcji. Natomiast kwota w wysokości 800zł została pobrana z konta. Jeszcze tego samego dnia złożyłam reklamację poprzez aplikację ING - numer zgłoszenia 112556/012025. Wczoraj (20.01.2025) Bank przyznał mi do dyspozycji środki warunkowe w wysokości 800zł. Drodzy Państwo, w tej całej sytuacji to ja (klient) jestem osobą poszkodowaną. Moje pieniądze w magiczny sposób wyparowały, ponieważ ich nie otrzymałam z bankomatu, jak i również nie wrociły na moje konto. Czas na odpowiedź z Państwa strony to 07.02.2025 - nie ukrywam dość długo jak na odzyskanie swoich ciężko zarobionych pieniędzy. A co jeśli Państwo rozpatrzycie reklamację negatywnie? Czy tak wygląda rozwiązywanie spraw osoby poszkodowanej, która musi udowadniać swoją niewinność?
Jeżeli istnieje jakakolwiek szansa przyspieszenia mojej sprawy będę ogrmnie wdzięczna. Pieniądze miały być przeznaczone na ferie dla syna, mam mu teraz powiedzieć że "warunkowo" wyjedzie?
21-01-2025 08:49 | Edytowano: 21-01-2025 08:50
21-01-2025 08:58
21-01-2025 10:04
Bardzo dziekuje, za przesłanie prośby. Jeśli jednak chodzi o numer bankomatu to mam zrobione zdjęcie i jest on dokładnie taki jak podałam wyżej. Rozmawiając z Państwa konsultantem, zostałam również poproszona o odczytanie numeru bankomatu i podałam właśnie taki. Nikt wówczas nie zwrócił uwagi, że numer bankomatu jest nieprawidłowy.
Mimo wszystko dziękuję, za próby przyspiesznia mojej reklamacji.
W zakresie danych dla przelewów oraz przelewów na telefon udzieliliśmy informacji w naszych poprzednich komentarzach.
20-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |