08-01-2025 15:21
Wpłacałam dzisiaj rano pieniądze do wpłatomatu. Pobrało je, wyświetliła się informacja, że w tej chwili nie można wpłacić gotówki i awaria. Po chwili, bankomat pobuczał tak jak przy liczeniu pieniędzy i pojawił się panel startowy. Bankomat działał w najlepsze, a pieniędzy na koncie brak
Złożyłam reklamacje 104254/012025.Czas na rozpatrzenie do 29.01 - tyle, że ja potrzebuję tych wpłaconych pieniędzy. Wpłaciłam je aby dokonać opłaty rachunku i co teraz
Czy można proces zwrotu środków jakoś przyspieszyć?
08-01-2025 15:25
Specjalista podał Ci maksymalny termin na rozpatrzenie reklamacji. Sprawami tego typu zajmujemy się priorytetowo - warto za każdym razem dodać specjaliście informację, że zależy Ci na szybkim rozpatrzeniu sprawy. Przekazałem numer Twojego zgłoszenia do działu reklamacji.
08-01-2025 15:31
Bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu oczywiście, ale mogłam być zbyt roztrzęsiona sytuacją i nie wiem czy wspomniałam o tym zgłaszając reklamację. Pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacja![]()
11-01-2025 17:09
Cześć, i jak ta sprawa się zakończyła ?
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025Witam
zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |