08-01-2025 15:21
Wpłacałam dzisiaj rano pieniądze do wpłatomatu. Pobrało je, wyświetliła się informacja, że w tej chwili nie można wpłacić gotówki i awaria. Po chwili, bankomat pobuczał tak jak przy liczeniu pieniędzy i pojawił się panel startowy. Bankomat działał w najlepsze, a pieniędzy na koncie brak
Złożyłam reklamacje 104254/012025.Czas na rozpatrzenie do 29.01 - tyle, że ja potrzebuję tych wpłaconych pieniędzy. Wpłaciłam je aby dokonać opłaty rachunku i co teraz
Czy można proces zwrotu środków jakoś przyspieszyć?
08-01-2025 15:25
Specjalista podał Ci maksymalny termin na rozpatrzenie reklamacji. Sprawami tego typu zajmujemy się priorytetowo - warto za każdym razem dodać specjaliście informację, że zależy Ci na szybkim rozpatrzeniu sprawy. Przekazałem numer Twojego zgłoszenia do działu reklamacji.
08-01-2025 15:31
Bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu oczywiście, ale mogłam być zbyt roztrzęsiona sytuacją i nie wiem czy wspomniałam o tym zgłaszając reklamację. Pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacja![]()
11-01-2025 17:09
Cześć, i jak ta sprawa się zakończyła ?
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |