08-01-2025 15:21
Wpłacałam dzisiaj rano pieniądze do wpłatomatu. Pobrało je, wyświetliła się informacja, że w tej chwili nie można wpłacić gotówki i awaria. Po chwili, bankomat pobuczał tak jak przy liczeniu pieniędzy i pojawił się panel startowy. Bankomat działał w najlepsze, a pieniędzy na koncie brak Złożyłam reklamacje 104254/012025.Czas na rozpatrzenie do 29.01 - tyle, że ja potrzebuję tych wpłaconych pieniędzy. Wpłaciłam je aby dokonać opłaty rachunku i co teraz Czy można proces zwrotu środków jakoś przyspieszyć?
08-01-2025 15:25
Specjalista podał Ci maksymalny termin na rozpatrzenie reklamacji. Sprawami tego typu zajmujemy się priorytetowo - warto za każdym razem dodać specjaliście informację, że zależy Ci na szybkim rozpatrzeniu sprawy. Przekazałem numer Twojego zgłoszenia do działu reklamacji.
08-01-2025 15:31
Bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu oczywiście, ale mogłam być zbyt roztrzęsiona sytuacją i nie wiem czy wspomniałam o tym zgłaszając reklamację. Pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacja
11-01-2025 17:09
Cześć, i jak ta sprawa się zakończyła ?
Czy limit odnawialny to jest debet ?
Czy to zalicza się pod kredyt ?
Mam propozycję w banku limitu odnawialnego i zastanawiam się czy to będzie widniało jako kredyt ?
11-01-2025Założyłem konto oszczędnościowe w promocji, aplikacja działa i jest numer nowego konta.
Po wysłaniu przelewu na nowe konto jest on odrzucany (zwracany) z dopiskiem "konto zamknięte".
W aplikacji jest in
... 11-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |