Odpowiedz

Awaria wpłatomatu

[ Edytowane ]

Dzień dobry, w dniu 15 maja około godziny 17.30 we wpłatomacie przy ul. Kruczej 46 blikiem na konto osobiste wpłacane zostały środki w kwocie 9.000,00 zł. Po włożeniu pieniędzy do wpłatomatu pojawił się komunikat ''awaria modułu wpłat'', a następnie informacja, że urządzenie jest chwilowo nieczynne. Chwilę po zdarzeniu została złożona reklamacja nr 110754/052024, a czas jej rozpoznania to 6 czerwca 2024 r. Nie mam możliwości czekania na pieniądze przez tak długi okres czasu, zwłaszcza, że prowadzę firmę i posiadam w ING również konto firmowe. Wysłałem na czacie kilka próśb o przyspieszenie rozpoznania reklamacji, niemniej jednak bezskutecznie, ponieważ środki w dalszym ciągu nie zostały zwrócone na moje konto. Co ciekawe wpłatomat był czynny następnego dnia, a środki nadal nie są zaksięgowane. Jeśli urządzenie miało wątpliwości co do stanu banknotów lub było przepełnione, powinno je zwrócić. . Nie jest to również pierwsza taka sytuacja, ponieważ w sierpniu 2023 r. podczas wpłaty środków we wpłatomacie Planet Cash na Dworcu Wschodnim miała miejsce dokładanie taka sama sytuacja, z tym, że reklamacja została rozpoznana już po 3 dniach, a środki zwrócone na konto. Proszę o podjęcie działań mających na celu zwrot środków, ponieważ nie mogę sobie pozwolić na tak długie oczekiwanie na rozpoznanie reklamacji, tym bardziej, że posiadam w ING zobowiązania finansowe do spłaty.

Odpowiedz
0 Lajków
jarmac5548
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
20-05-2024
Wiadomość 1 z 9 (9 215 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Przykro mi w związku z tą sytuacją. Przekazałem do działu reklamacyjnego prośbę o jak najszybszą analizę Twojego zgłoszenia.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
SebastianM
Moderator
Moderator icon
127
20
03-03-2023
Wiadomość 2 z 9 (9 206 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

W dniu 10 sierpnia założyłam konto w Państwa banku z poleceń znajomych, o godzinie 10:00 próbowałam wpłacić blikiem 4000zł gdyż jeszcze nie zamówiłam karty. Takie wpłaty w moim starym banku wykonywałam wielokrotnie bez żadnych problemów. Niestety maszyna po pobraniu banknotów zawiesiła się, ekran zgasł a pieniądze nie wróciły spowrotem jak również żadne potwierdzenie. Były to moje jedyne środki do życie i niestety nie bez nich mam jak funkjonować. 13.08 mam termin płatności zobowiązań, a za zwłokę będą pobierane odsetk, nie mam również możliwości wykonania np. zakupów spożywczych. Na infolinii dowiedziałam się że mogę zawnioskować o uznanie warunkowe na czas rozpatrywania reklamacji, o co serdecznie proszę. Jestem zrozpaczona, zostałam bez środków do życia. Proszę o priorytetowe potraktowane mojej spawy. Nr mojej reklamacji 106845/082024

Odpowiedz
0 Lajków
KARZIE6501
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
10-08-2024
Wiadomość 3 z 9 (6 791 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Dziękuję, za numer zgorzenia. Przekazałam informacje do działu reklamacji z prośbą o jak najszybsze rozpatrzenie zgłoszenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
252
47
11-02-2020
Wiadomość 4 z 9 (6 781 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Dzień dobry, czy coś wiadomo odnośnie mojej reklamacji? Nie mogę dodzwonić się na infolinię, a pilnie potrzebuje tych pieniędzy... pani na infolinii powiedziała żeby obserwowała aplikacje od godzin porannych, niestety nic się nie dzieje.. proszę o pomoc
Odpowiedz
0 Lajków
KARZIE6501
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
10-08-2024
Wiadomość 5 z 9 (6 676 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Przykro mi, natomiast nie mamy tutaj wglądu w dane w systemie bankowym i w dane naszych klientów. W Twojej sprawie przekazaliśmy prośbę o pilne rozpatrzenie zgłoszenia. To wszystko, co możemy tutaj zrobić. Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING i specjaliści sprawdzą dla Ciebie szczegóły zgłoszenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 6 z 9 (6 669 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Jest kolejny dzień, a ja do tej pory nie mam żadnych informacji. Zaczyna to być irytujące, straciłam swoją pensje, a każdy tylko pisze ze mu przykro i twierdzi że wysyła ponaglenia. Jestem spychana od czatu do infolinii i nikt nie może udzielić żadnych informacji. Czy ja naprawdę muszę się prosić o zwrot moich pieniędzy?
Odpowiedz
0 Lajków
KARZIE6501
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
10-08-2024
Wiadomość 7 z 9 (6 588 wyświetleń)

Re.: Awaria wpłatomatu

w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?

Odpowiedz
0 Lajków
rozczarowany999
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-12-2024
Wiadomość 8 z 9 (3 337 wyświetleń)

Re.: Awaria wpłatomatu

Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
115
17
14-12-2020
Wiadomość 9 z 9 (3 330 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Xiaomi pay kiedy w końcu?

Ja tam migrowalem na mbank, na ing wyplata przychodzi i zostawiam tyle co na hipoteczny+rachunki i nic wiecej tu nie mam, reszta blikiem idzie na mbank. Nawet z karty zrezygnowalem, ten bank to porazk...

23-03-2025
Re.: Limit wejść Priority Pass (jak rozliczany okres roczny)

Dzień dobry,
wejście do saloniku dla użytkownika Platynowej karty kredytowej Mastercard (4 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD) oraz osób towarzyszących (2 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD z

...

23-03-2025
Re.: Usluga platnosci za parkowanie w Gdyni nie działa

Dzień dobry,
w tej chwili nie wyszukasz i nie opłacisz parkingów w Gdyni. Jeśli chcesz parkować w tym mieście, skorzystaj z tradycyjnego parkomatu. W pozostałych miastach nasza usługa działa prawidłowo

...

23-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy