Odpowiedz

Awaria wpłatomatu

[ Edytowane ]

Dzień dobry, w dniu 15 maja około godziny 17.30 we wpłatomacie przy ul. Kruczej 46 blikiem na konto osobiste wpłacane zostały środki w kwocie 9.000,00 zł. Po włożeniu pieniędzy do wpłatomatu pojawił się komunikat ''awaria modułu wpłat'', a następnie informacja, że urządzenie jest chwilowo nieczynne. Chwilę po zdarzeniu została złożona reklamacja nr 110754/052024, a czas jej rozpoznania to 6 czerwca 2024 r. Nie mam możliwości czekania na pieniądze przez tak długi okres czasu, zwłaszcza, że prowadzę firmę i posiadam w ING również konto firmowe. Wysłałem na czacie kilka próśb o przyspieszenie rozpoznania reklamacji, niemniej jednak bezskutecznie, ponieważ środki w dalszym ciągu nie zostały zwrócone na moje konto. Co ciekawe wpłatomat był czynny następnego dnia, a środki nadal nie są zaksięgowane. Jeśli urządzenie miało wątpliwości co do stanu banknotów lub było przepełnione, powinno je zwrócić. . Nie jest to również pierwsza taka sytuacja, ponieważ w sierpniu 2023 r. podczas wpłaty środków we wpłatomacie Planet Cash na Dworcu Wschodnim miała miejsce dokładanie taka sama sytuacja, z tym, że reklamacja została rozpoznana już po 3 dniach, a środki zwrócone na konto. Proszę o podjęcie działań mających na celu zwrot środków, ponieważ nie mogę sobie pozwolić na tak długie oczekiwanie na rozpoznanie reklamacji, tym bardziej, że posiadam w ING zobowiązania finansowe do spłaty.

Odpowiedz
0 Lajków
jarmac5548
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
20-05-2024
Wiadomość 1 z 7 (4 433 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Przykro mi w związku z tą sytuacją. Przekazałem do działu reklamacyjnego prośbę o jak najszybszą analizę Twojego zgłoszenia.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
SebastianM
Moderator
Moderator icon
99
16
03-03-2023
Wiadomość 2 z 7 (4 424 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

W dniu 10 sierpnia założyłam konto w Państwa banku z poleceń znajomych, o godzinie 10:00 próbowałam wpłacić blikiem 4000zł gdyż jeszcze nie zamówiłam karty. Takie wpłaty w moim starym banku wykonywałam wielokrotnie bez żadnych problemów. Niestety maszyna po pobraniu banknotów zawiesiła się, ekran zgasł a pieniądze nie wróciły spowrotem jak również żadne potwierdzenie. Były to moje jedyne środki do życie i niestety nie bez nich mam jak funkjonować. 13.08 mam termin płatności zobowiązań, a za zwłokę będą pobierane odsetk, nie mam również możliwości wykonania np. zakupów spożywczych. Na infolinii dowiedziałam się że mogę zawnioskować o uznanie warunkowe na czas rozpatrywania reklamacji, o co serdecznie proszę. Jestem zrozpaczona, zostałam bez środków do życia. Proszę o priorytetowe potraktowane mojej spawy. Nr mojej reklamacji 106845/082024

Odpowiedz
0 Lajków
KARZIE6501
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
10-08-2024
Wiadomość 3 z 7 (2 009 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Dziękuję, za numer zgorzenia. Przekazałam informacje do działu reklamacji z prośbą o jak najszybsze rozpatrzenie zgłoszenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
247
47
11-02-2020
Wiadomość 4 z 7 (1 999 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Dzień dobry, czy coś wiadomo odnośnie mojej reklamacji? Nie mogę dodzwonić się na infolinię, a pilnie potrzebuje tych pieniędzy... pani na infolinii powiedziała żeby obserwowała aplikacje od godzin porannych, niestety nic się nie dzieje.. proszę o pomoc
Odpowiedz
0 Lajków
KARZIE6501
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
10-08-2024
Wiadomość 5 z 7 (1 894 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Przykro mi, natomiast nie mamy tutaj wglądu w dane w systemie bankowym i w dane naszych klientów. W Twojej sprawie przekazaliśmy prośbę o pilne rozpatrzenie zgłoszenia. To wszystko, co możemy tutaj zrobić. Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING i specjaliści sprawdzą dla Ciebie szczegóły zgłoszenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
572
122
12-04-2017
Wiadomość 6 z 7 (1 887 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Jest kolejny dzień, a ja do tej pory nie mam żadnych informacji. Zaczyna to być irytujące, straciłam swoją pensje, a każdy tylko pisze ze mu przykro i twierdzi że wysyła ponaglenia. Jestem spychana od czatu do infolinii i nikt nie może udzielić żadnych informacji. Czy ja naprawdę muszę się prosić o zwrot moich pieniędzy?
Odpowiedz
0 Lajków
KARZIE6501
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
10-08-2024
Wiadomość 7 z 7 (1 806 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zmiana rodzaju oprocentowania po złożeniu wniosku

Dzień dobry. 20.09.2024r. złożyłam wniosek w procesie NWH. Trwa analiza. Dziś przeczytałam, że od 30.09 przywracacie oprocentowanie zmienne do kredytów hipotecznych. Czy w trakcie analizy można będzie

...

27-09-2024
Weryfukacja dwuetapowa przy płatnościach BLIK

Dzień dobry,

moja partnerka założyła właśnie konto osobiste Direct w ING. Za każdym razem, gdy chce zrobić przelew BLIKiem na nr telefonu, musi nie tylko wpisywać PIN (co jest uzasadnione), ale także p

...

26-09-2024
Re.: Zmiana istotna w trakcie trwającego kredytu hipotecznego

Po naszej stronie najważniejszy jest standard wykończenia jaki zadeklarowałeś w kosztorysie. I na jego podstawie będziemy rozliczać budowę. Jeśli jednak byłby problem z rozliczeniem inwestycji, możesz...

26-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy