O ElżbietaG

ElżbietaG
9 Polubień
21 Rozwiązań
50 Postów
Re: Re.: Aplikacja Makler

Nie mamy awarii, tylko zaplanowane prace. Potrwają dziś do 20:00. 

5
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Aplikacja Makler

Tak, trwają dziś prace, o których informowaliśmy wcześniej, np. tutaj: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1105154-niedostepnosc-modulu-makler-i-aplikacji-ing-makler-mobile-24-lipca 

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Czekiem BLIK

Nie mamy w planach wprowadzenia czeków BLIK. Mam nadzieję, że inne metody płatności, które udostępniamy, pozwolą Ci w wygodny sposób realizować transakcje.

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Czas oczekiwania

Decyzje kredytowe podejmujemy tak szybko jak jest to możliwe. Jednak każdy wniosek jest inny i wymaga indywidualnej oceny. Czasami wszystko jest jak należy, a czasem prosimy o dodatkowe dokumenty. To wszystko ma wpływ na czas oczekiwania.

Tutaj, na Społeczności nie mamy dostępu do waszych wniosków. Mimo szczerych chęci, niczego nie możemy sprawdzić. Dlatego najlepiej, żebyście pozostawali w konta

...
2
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Limit odnawialny

Przykro mi, lecz aneks o zmniejszenie limitu w rachunku możesz zrealizować tylko w oddziale naszego banku.

Listę dostępnych oddziałów i godziny ich pracy możesz odnaleźć pod linkiem: 

https://www.ing.pl/oddzialy-i-bankomaty

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: decyzja ostateczna

Tutaj nie mamy dostępu do systemu oraz dokumentów. Aby upewnić się czy to wszystkie dokumenty potrzebne do wniosku, proszę, skontaktuj się ze swoim doradcą.

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Karta do konta

@MreaperS tylko do konta walutowego w euro mamy możliwość wydania karty Mastercard w postaci fizycznej. 

 

Przekazałam do odpowiedniego działu Twoje propozycje dotyczące kart do konta osobistego Emotikon: Szczęśliwy

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Aktualizacja danych osobistych - nowy dowód

Witaj,

bez aktualnych danych nie będziesz mógł zakładać nowych produktów, a w ostateczności możemy również wypowiedzieć Ci umowę. Na szczęście zarówno w pełnej wersji bankowości jak i w aplikacji możesz zaktualizować swój dokument. Zrobisz to w zakładce Moje dane > Dane osobiste > Edytuj dane. 

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Rzeczoznawca

Kontakt ze strony rzeczoznawcy następuje po zleceniu wyceny, na początku. Po wykonaniu wyceny, rzeczoznawca wysyła dokumenty do Banku, a my przygotowujemy ostateczną decyzję. Pewnym sygnałem, że wycena wpłynęła, może być zmiana statusu wniosku na informację, że przygotowujemy decyzję ostateczną.

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: zakup działki budowlanej

@annikaf81 W przypadku działek gruntu, których przeznaczenie mieszkalne zostało określone na podstawie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, jest możliwość kredytowania, ale bez możliwości przyjęcia takiej nieruchomości jako zabezpieczenia. 

 

@Anna69 Jeśli pozwolenie jest starsze niż 2 lata, nie odrzucimy wniosku, natomiast  możemy poprosić o dodatkowe dokumenty,  np.

...
0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Płatne subskrypcje

W opisanej sytuacji powinieneś skontaktować się z odbiorcą płatności. Sprawdzą czy jest włączona jakaś subskrypcja i mam nadzieję, będą mogli ją wyłączyć.

Jeśli się to nie uda, należy zastrzec kartę i zamówić nową. Kartę możesz zastrzec na całodobowej infolinii (numer to 32 357 00 69) lub na kilka sposobów w Moim ING:
- w zakładce Ustawienia i następnie opcja Bezpieczeństwo, lub
- na stronie głów

...
0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Konto osobiste/oszczędnościowe dla dziecka pow. 1 roku

Konto dla dziecka poniżej 13 r.ż możesz założyć tylko w oddziale. Oprócz swojego dowodu osobistego powinieneś mieć także akt urodzenia lub dowód osobisty dziecka (jeśli nazwisko jest to samo).

 

Jeśli zdecydujesz się otworzyć drugie konto oszczędnościowe dla siebie, to możesz to zrobić przez swoją bankowość internetową. Założysz je wchodząc w zakładkę Oferta > Oszczędności > Otwarte Konto Oszczę

...
0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Samsung Galaxy J3 2016

Aby zainstalować aplikację mobilną, musisz mieć telefon z systemem:
- Android (od wersji 7.0), lub
- iOS (od wersji 11).


Jeśli Twój telefon nie spełnia tych wymagań, możesz korzystać z systemu Moje ING w przeglądarce Twojego telefonu. 

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Płatność zbliżeniowa telefonem

Witaj, jeśli masz kartę Mastercard w telefonie, to problem już znamy i  pracujemy nad jego rozwiązaniem.

 

To, co mogę Ci zaproponować teraz, to usunięcie i ponowne dodanie karty w aplikacji.

 

Jak to zrobić?

Po zalogowaniu, proszę, kliknij na bąbel „Karty i płatności telefonem”, następnie kliknij bąbel Mastercard w telefonie. Rozwiń menu Płatności w telefonie z napisem Aktywna, następnie wyb

...
0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Jutro być może decyzja

Poniżej odpowiem na Twoje pytania Emotikon: Szczęśliwy

 

1. Po akceptacji wstępnej analizy i braku konieczności dostarczenia dodatkowych dokumentów, decyzję ostateczną podejmiemy w około 5 dni roboczych.
2. W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej umówimy dla Ciebie spotkanie najszybciej jak to możliwe. Specjalista, u którego kompletowałeś dokumenty znajdzie dla Ciebie wygodny termin, najszybciej jak będzie to moż

...
0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Udział w garażu poziemnym - finansowanie miejsca parkingowego

Tak, kredytujemy takie inwestycje. Wymagany będzie jednak wkład własny w wysokości co najmniej 20%. 
 

2
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Jak długo czekać na ruszenie procesu w punkcie 3

Rzeczywiście, jeśli dostarczysz nam od razu operat, często od razu wydajemy decyzję ostateczną. Robimy to najszybciej jak jest to możliwe. Zazwyczaj po akceptacji wstępnej analizy i braku konieczności dostarczenia dodatkowych dokumentów, decyzję ostateczną podejmujemy do 5 dni roboczych. Jeśli poprosimy Cię o jakieś dodatkowe dokumenty, to poinformuje Cię o tym specjalista, u którego je kompletowa

...
0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Wplatomat ukradł pieniądze!

@SebaOla Dziękuję, przekazałam sprawę do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że szybko odzyskasz pieniądze. 

2
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

@SebaOla Odpowiedzieliśmy na Twój pierwszy komentarz

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Wplatomat ukradł pieniądze!

@SebaOla Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Niestety, wpłatomaty, to również urządzenia elektroniczne- mogą się zepsuć. Proszę, podaj nam numer Twojej reklamacji, a wyślemy prośbę o przyśpieszenie jej realizacji. 

4
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Profil zaufany - Problem z podpisaniem dokumentu

Proszę, skontaktuj się z nami telefonicznie (32 357 00 69 – działa całą dobę) lub na czacie dostępnym po zalogowaniu do bankowości, żebyśmy to mogli sprawdzić i zarejestrować zgłoszenie techniczne.

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Wypowiedziane umowy KK

1. Karta standardowo jest widoczna w Moim ING przez 100 dni. W sytuacjach niestandardowych rachunek karty kredytowej może być zamknięty wcześniej.
Aby dokładnie sprawdzić jak to wyglądało w przypadku Twojej karty, prosimy zgłoś nam reklamację.


2. Jeśli karta kredytowa nie jest już widoczna w Moim ING to informacje o stanie zadłużenia otrzymasz podczas kontaktu z naszą infolinią, na czacie w Moim

...
0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Ekran startowy, pole "Mam" a świadomość finansowa

@admg Po zalogowaniu pokazujemy saldo dostępne. Uwzględnia ono pieniądze, z których możesz aktualnie skorzystać, co za tym idzie nie da się tego zmienić. Nie uwzględniamy w saldzie dostępnym pożyczek, ponieważ te zostały od razu przelane na konto po uruchomieniu. Dziękuję za Twoją opinię w tej sprawie, przekazałam ją do odpowiedniego działu.

2
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Katowice osiedle Giszowiec - brak wpłatomatu po likwidacji oddziału ING

Mamy informację, że 400m dalej, w Biedronce możesz skorzystać z wpłatomatu Emotikon: Szczęśliwy

5
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Scoring BIK kredyt hipoteczny

Wspomniane opóźnienie nie powinno mieć wpływu na brak możliwości wnioskowania o kredyt. Dokładną jednak informację przekażemy po analizie dokumentów. 

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎14-12-2020 13:30
Data ostatnich odwiedzin ‎29-07-2021 21:24
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 50
Łączna liczba otrzymanych Lajków 9
Posty, które lubię