O ElżbietaG

ElżbietaG
13 Polubień
34 Rozwiązań
65 Postów
Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Proszę, sprawdź, czy dostałeś odpowiedź na swoje zgłoszenie. 

2
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Wpłatomat

Poprosiliśmy o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.

1
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Czy da się jakoś połączyć kartę Pre-Paid z telefonem?

Do Apple Pay możesz dodać tylko karty debetowe i kredytowe. Karty przedpłacone nie mają takiej funkcji. 

 

Więcej informacji na temat płatności za pomocą tego portfela możesz znaleźć na naszej stronie tutaj https://www.ing.pl/indywidualni/karty/platnosci-telefonem/apple-pay.

0
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Wpis hipoteki

Nic się u nas nie zmieniło Emotikon: Szczęśliwy Będą potrzebne dokumenty, o których pisaliśmy wyżej. Czas oczekiwania także jest taki sam. 

 

0
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: zmiana pracy po podpisaniu umowy o kredyt

Dostarczenie nam zaświadczenia o dochodach nie może być warunkiem uruchomienia kolejnej transzy. Jednak o sam dokument możemy poprosić Cię w każdej chwili.

0
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Saszetki pieniężne

Witaj,

każda opinia i sugestia są dla nas cenne Emotikon: Szczęśliwy Dziękujemy za Twój głos. Przekazałam go do jednostki, która tym się zajmuje.

0
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Kategoryzowanie wydatków

Witaj,

przyjrzymy się Twojej propozycji Emotikon: Szczęśliwy

0
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Tryb ciemny

Witaj,

przekazałam Twoją propozycję dodania ciemnego motywu do odpowiedniego działu.

0
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Problem zaufany - błąd przy podpisywaniu dokumentu

Dzień dobry,

pozwól, że zapytam, czy oprócz czyszczenia ciastek i użycia trybu incognito próbowałeś podpisać dokument na innej przeglądarce?

0
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: wyciąg do subwencji PFR

Nie generujemy wyciągów z rachunku kredytowego subwencji.  
Jeśli potrzebne jest potwierdzenie spłat raty subwencji, można wygenerować potwierdzenie dokonania przelewu z rachunku bieżącego na rachunek przeznaczony do spłaty. 
Również ta informacja jest dostępna w opcji historii spłaty subwencji.
 

0
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Zapisani odbiorcy

Żebym mogła pomóc, potrzebuję kilku informacji.

- Kiedy robiłeś przelew o którym piszesz?

- Czy odbiorca ma konto w innym banku?

 

Jeśli zlecałeś przelew w weekend, a odbiorca ma konto w innym banku, to przelew do poniedziałku (czyli dnia roboczego) możesz znaleźć w płatnościach zaplanowanych. W tym czasie możesz go jeszcze edytować lub usunąć. Zrealizujemy go dopiero w dniu roboczym i wtedy z

...
2
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny a pożyczka w innym banku

Mając kredyt hipoteczny możesz wnioskować o inny produkt kredytowy. To, czy go otrzymasz zależy od Twojej zdolności kredytowej.

0
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Kolejność - imię i nazwisko

Najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji będzie zarejestrowanie zgłoszenia technicznego. Tutaj nie możemy go przyjąć, dlatego prozę, skontaktuj się z nami w tej sprawie:

- na czacie dostępnym po zalogowaniu do bankowości internetowej, lub

- na całodobowej infolinii. To jest numer: 32 357 00 69.

2
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Kolejność - imię i nazwisko

Chcielibyśmy to dla Ciebie wyjaśnić. Prosimy, podaj nam więcej informacji. Jaki dokładnie pojawia się komunikat, kiedy logujesz się do PUE ZUS przez Profil zaufany u nas?

6
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Wpłatomat wciągnął pieniądze...

Proszę, sprawdź czy Twoja reklamacja została już rozpatrzona.

0
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Aplikacja Makler

Nie mamy awarii, tylko zaplanowane prace. Potrwają dziś do 20:00. 

5
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Aplikacja Makler

Tak, trwają dziś prace, o których informowaliśmy wcześniej, np. tutaj: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1105154-niedostepnosc-modulu-makler-i-aplikacji-ing-makler-mobile-24-lipca 

0
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Czekiem BLIK

Nie mamy w planach wprowadzenia czeków BLIK. Mam nadzieję, że inne metody płatności, które udostępniamy, pozwolą Ci w wygodny sposób realizować transakcje.

0
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Czas oczekiwania

Decyzje kredytowe podejmujemy tak szybko jak jest to możliwe. Jednak każdy wniosek jest inny i wymaga indywidualnej oceny. Czasami wszystko jest jak należy, a czasem prosimy o dodatkowe dokumenty. To wszystko ma wpływ na czas oczekiwania.

Tutaj, na Społeczności nie mamy dostępu do waszych wniosków. Mimo szczerych chęci, niczego nie możemy sprawdzić. Dlatego najlepiej, żebyście pozostawali w konta

...
2
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Limit odnawialny

Przykro mi, lecz aneks o zmniejszenie limitu w rachunku możesz zrealizować tylko w oddziale naszego banku.

Listę dostępnych oddziałów i godziny ich pracy możesz odnaleźć pod linkiem: 

https://www.ing.pl/oddzialy-i-bankomaty

4
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: decyzja ostateczna

Tutaj nie mamy dostępu do systemu oraz dokumentów. Aby upewnić się czy to wszystkie dokumenty potrzebne do wniosku, proszę, skontaktuj się ze swoim doradcą.

0
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Karta do konta

@MreaperS tylko do konta walutowego w euro mamy możliwość wydania karty Mastercard w postaci fizycznej. 

 

Przekazałam do odpowiedniego działu Twoje propozycje dotyczące kart do konta osobistego Emotikon: Szczęśliwy

0
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Aktualizacja danych osobistych - nowy dowód

Witaj,

bez aktualnych danych nie będziesz mógł zakładać nowych produktów, a w ostateczności możemy również wypowiedzieć Ci umowę. Na szczęście zarówno w pełnej wersji bankowości jak i w aplikacji możesz zaktualizować swój dokument. Zrobisz to w zakładce Moje dane > Dane osobiste > Edytuj dane. 

0
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Rzeczoznawca

Kontakt ze strony rzeczoznawcy następuje po zleceniu wyceny, na początku. Po wykonaniu wyceny, rzeczoznawca wysyła dokumenty do Banku, a my przygotowujemy ostateczną decyzję. Pewnym sygnałem, że wycena wpłynęła, może być zmiana statusu wniosku na informację, że przygotowujemy decyzję ostateczną.

0
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: zakup działki budowlanej

@annikaf81 W przypadku działek gruntu, których przeznaczenie mieszkalne zostało określone na podstawie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, jest możliwość kredytowania, ale bez możliwości przyjęcia takiej nieruchomości jako zabezpieczenia. 

 

@Anna69 Jeśli pozwolenie jest starsze niż 2 lata, nie odrzucimy wniosku, natomiast  możemy poprosić o dodatkowe dokumenty,  np.

...
0
ElżbietaG
Były moderator
Były moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎14-12-2020 13:30
Data ostatnich odwiedzin ‎24-11-2021 10:12
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 65
Łączna liczba otrzymanych Lajków 13
Posty, które lubię