Dostarczenie nam zaświadczenia o dochodach nie może być warunkiem uruchomienia kolejnej transzy. Jednak o sam dokument możemy poprosić Cię w każdej chwili.
Nie generujemy wyciągów z rachunku kredytowego subwencji.
Jeśli potrzebne jest potwierdzenie spłat raty subwencji, można wygenerować potwierdzenie dokonania przelewu z rachunku bieżącego na rachunek przeznaczony do spłaty.
Również ta informacja jest dostępna w opcji historii spłaty subwencji.
Jeśli zlecałeś przelew w weekend, a odbiorca ma konto w innym banku, to przelew do poniedziałku (czyli dnia roboczego) możesz znaleźć w płatnościach zaplanowanych. W tym czasie możesz go jeszcze edytować lub usunąć. Zrealizujemy go dopiero w dniu roboczym i wtedy z
Najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji będzie zarejestrowanie zgłoszenia technicznego. Tutaj nie możemy go przyjąć, dlatego prozę, skontaktuj się z nami w tej sprawie:
- na czacie dostępnym po zalogowaniu do bankowości internetowej, lub
- na całodobowej infolinii. To jest numer: 32 357 00 69.
Chcielibyśmy to dla Ciebie wyjaśnić. Prosimy, podaj nam więcej informacji. Jaki dokładnie pojawia się komunikat, kiedy logujesz się do PUE ZUS przez Profil zaufany u nas?
Nie mamy w planach wprowadzenia czeków BLIK. Mam nadzieję, że inne metody płatności, które udostępniamy, pozwolą Ci w wygodny sposób realizować transakcje.
Decyzje kredytowe podejmujemy tak szybko jak jest to możliwe. Jednak każdy wniosek jest inny i wymaga indywidualnej oceny. Czasami wszystko jest jak należy, a czasem prosimy o dodatkowe dokumenty. To wszystko ma wpływ na czas oczekiwania.
Tutaj, na Społeczności nie mamy dostępu do waszych wniosków. Mimo szczerych chęci, niczego nie możemy sprawdzić. Dlatego najlepiej, żebyście pozostawali w konta
Tutaj nie mamy dostępu do systemu oraz dokumentów. Aby upewnić się czy to wszystkie dokumenty potrzebne do wniosku, proszę, skontaktuj się ze swoim doradcą.
bez aktualnych danych nie będziesz mógł zakładać nowych produktów, a w ostateczności możemy również wypowiedzieć Ci umowę. Na szczęście zarówno w pełnej wersji bankowości jak i w aplikacji możesz zaktualizować swój dokument. Zrobisz to w zakładce Moje dane > Dane osobiste > Edytuj dane.
Kontakt ze strony rzeczoznawcy następuje po zleceniu wyceny, na początku. Po wykonaniu wyceny, rzeczoznawca wysyła dokumenty do Banku, a my przygotowujemy ostateczną decyzję. Pewnym sygnałem, że wycena wpłynęła, może być zmiana statusu wniosku na informację, że przygotowujemy decyzję ostateczną.
@annikaf81 W przypadku działek gruntu, których przeznaczenie mieszkalne zostało określone na podstawie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, jest możliwość kredytowania, ale bez możliwości przyjęcia takiej nieruchomości jako zabezpieczenia.
@Anna69 Jeśli pozwolenie jest starsze niż 2 lata, nie odrzucimy wniosku, natomiast możemy poprosić o dodatkowe dokumenty, np.