Zdolność kredytową w pełni oceniamy tylko na podstawie wniosku, dlatego zachęcam do jego złożenia i sprawdzenia, czy możemy zaproponować pożyczkę w Twojej sytuacji.
Oferta Private Banking skierowana jest do klientów, którzy zgromadzą w naszym banku minimum 1 mln zł aktywów lub ich równowartość w walucie wymienialnej. Jeśli na stronie widzisz inną informację, to prosimy o dokładny link, abyśmy mogli przekazać go do właściwego działu.
Realizację tych przelewów z konta VAT są regulowane ustawą Prawo Bankowe. Konkretnie zastosowanie mają tu:
art. 62b pkt 2 ppt b) b) [wpłaty] należności z tytułu składek, o których mowa w art. 24 dodatkowa opłata za nieopłacenie składek lub opłacenie ich w zaniżonej wysokości ust. 2 ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 497, 863 i 1243), o
Re: Dodanie karty przedplaconej mastercard do google/apple pay
Obecnie nie można podłączyć kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych do płatności telefonem, ale przekażę Twoją sugestię do odpowiedniej jednostki banku.
Nie mamy wytycznych w tym zakresie, które zmieniałyby warunki spłaty. Zachęcamy natomiast do kontaktu w tej sprawie z naszymi specjalistami hipotecznymi. Na spotkanie możesz się umówić na naszej stronie www.ing.pl/kontakt. Z dostępnych form kontaktu proponuję wygodne spotkanie wideo.
Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Wniosek o kartę możesz złożyć przez swoją bankowość w zakładce Oferta ING > Karty i płatności. Najczęściej decyzja jest od razu lub kolejnego dnia roboczego. U obecnego pracodawcy musisz być zatrudniony co najmniej 6 miesięcy, a ponieważ wspomniałeś, że wynagrodzenie wpływa na konto w ING, to być może nie będziesz musiał dostarczać innych dokumentów. Możem
Re.: Problem z założeniem konta przez selfie - błąd aplikacji przy robieniu zdjęcia
Przykro mi, że napotkałaś kłopot z założeniem konta. Proszę, podaj nam model telefonu oraz wersję systemu, przekażemy je do właściwego działu z prośbą o pomoc w tej sprawie.
Re.: Problem z otwieraniem i logowaniem się przez przeglądarkę Edge i chrome
Proszę, spróbuj jeszcze raz wyczyścić pliki cookie i pamięć podręczną w tych przeglądarkach zaznaczając opcję "od samego początku" oraz sprawdź, czy na pewno wersje przeglądarek są zaktualizowane. Jeśli to nie pomoże, to napisz do nas na czacie w Moim ING, zarejestrujemy zgłoszenie techniczne.
W Moim ING wciąż nie mamy możliwości zrobienia paczki przelewów Split Payment. JDG może przejść do ING Business w wyjątkowych przypadkach, po uzyskaniu zgody banku i resegmentacji. Oferta konta i usług ING Business jest inna. Klient może zostać zapoznany z warunkami oferty i wnioskowania o zmianę pod nr 32 357 00 24.
Re.: Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.
Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będziesz mógł dokończyć tą inwestycję.
Natomiast, Jeśli wcześniej spłacisz aktualnie uruchomioną transzę na kwotę 1000 zł - kredyt zamkniemy, otrzymasz od nas potwierdzenie spłaty kredytu i nie będziemy
Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Jeśli jesteś naszym klientem, to na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING, proszę, wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING.
Możesz skontaktować się z nami w tej sprawie na infolinii pod numerem 32 357 00 77 (w dni robocze między 8 a 18) lub na czacie w Moim ING (w dni robocze między 8 a 16).
Do czasu rozliczenia transakcji zakupu, którą na zlecenie banku realizuje Agent Transferowy, pieniądze nie są widoczne zarówno na rachunku bankowym, jak i na rejestrze. Może to potrwać do 5 dni roboczych. To jest prawidłowe działanie, nie musisz się martwić, pieniądze nie znikają, są zapisane u Agenta Transferowego, który proceduje Twoje zlecenie.
Możliwość złożenia wniosku zależy od wielu czynników. Jeśli spłaciłeś już pożyczkę, która była restrukturyzowana i dostałeś decyzję negatywną, to możesz złożyć dyspozycję z prośbą o wyjaśnienie tej decyzji. Zrobisz to np. na czacie dostępnym w Moim ING.