O ElżbietaG

ElżbietaG
17 Polubień
40 Rozwiązań
111 Postów
Re.: Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będziesz mógł dokończyć tą inwestycję.

Natomiast, Jeśli wcześniej spłacisz aktualnie uruchomioną transzę na kwotę 1000 zł - kredyt zamkniemy, otrzymasz od nas potwierdzenie spłaty kredytu i nie będziemy

...
0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re.: Awaria wpłatomatu

Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re.: Ubezpieczenie spłaty kredytu hipotecznego

dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.

 

Jeśli jesteś naszym klientem, to na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING, proszę, wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING.

 

Jeśli nie jesteś naszym klientem, to m

...
0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re.: Dług i komornik

Możesz skontaktować się z nami w tej sprawie na infolinii pod numerem 32 357 00 77 (w dni robocze między 8 a 18) lub na czacie w Moim ING (w dni robocze między 8 a 16).

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re.: Oprogramowanie aplikacji to tragedia
Wczoraj w godzinach popołudniowych wgraliśmy poprawkę. Ten kłopot nie powinien już występować.
0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował mojej wpłaty.

Przekazałam Twoją prośbę do odpowiedniego działu.

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re.: IKE - pierwszy przelew z założeniem konta
Do czasu rozliczenia transakcji zakupu, którą na zlecenie banku realizuje Agent Transferowy, pieniądze nie są widoczne zarówno na rachunku bankowym, jak i na rejestrze. Może to potrwać do 5 dni roboczych. To jest prawidłowe działanie, nie musisz się martwić, pieniądze nie znikają, są zapisane u Agenta Transferowego, który proceduje Twoje zlecenie.
0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re.: Restrukturyzacja

Możliwość złożenia wniosku zależy od wielu czynników. Jeśli spłaciłeś już pożyczkę, która była restrukturyzowana i dostałeś decyzję negatywną, to możesz złożyć dyspozycję z prośbą o wyjaśnienie tej decyzji. Zrobisz to np. na czacie dostępnym w Moim ING.

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re.: Zwiększenie limitu KK nie działa

Przekazałam Twoją uwagę do odpowiedniego działu.

5
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re.: Odnawialny limit zadłużenia oraz pożyczka gotówkowa

W opisanej przez Ciebie sytuacji pobierzemy ratę z limitu zadłużenia, nie będziesz miał z tego powodu nieprzyjemności. Pamiętaj tylko, że warunkiem utrzymania limitu zadłużenia są regularne wpływy na konto.

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Kredy hipoteczny a umowa o pracę na czas określony

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.

Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz też również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów spotkanie. 
Z dostępnych opcji poleca

...
1
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Przesłaliśmy w tej sprawie pytanie, jak tylko dostaniemy odpowiedź, to umieścimy ją w tym wątku.

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re.: Historia transakcji - dostęp do innych TFI przez ING

Jeśli IKE jest zamknięte, to po takie informacje możesz zwrócić się do Goldman Sachs.

Jeśli Twoje IKE nadal jest otwarte, to historię możesz sprawdzić w swojej bankowości. Jeśli w ramach IKE masz kilka funduszy, to powinieneś wejść na poszczególne fundusze osobno i sprawdzić ich historię w ten sposób.

2
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re.: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców omówienie przykładu
Kredytobiorca jest zobowiązany do samodzielnej weryfikacji, aktualności przesłanki na podstawie której wsparcie zostało przyznane.
Jeżeli przesłanka wygaśnie klient powinien nas o tym poinformować wysyłając wiadomość na skrzynkę: fundusz.wsparcia.kredytobiorców@ing.pl.
Jeżeli przesłanka wygasa wsparcie zostaje wstrzymane. Po wstrzymaniu następuje 24 miesiąca karencja w spłacie otrzymanej w ramach ...
5
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re.: Zmiana oprocentowania po 5 latach
Zanim skończy się pierwszy okres ze stałym oprocentowaniem, wyślemy Ci propozycję oprocentowania stałego na kolejne 60 miesięcy. Jeśli nie zaakceptujesz nowej wysokości stałego oprocentowania, Twój kredyt hipoteczny przeliczymy z oprocentowaniem zmiennym. Będzie oparte o marżę z Twojej umowy kredytowej oraz stawkę WIRON 1M Stopa Składana, która będzie wtedy obowiązywała.
2
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: SMS US i ZUS nie dochodzi, inne tak

Tutaj, bez dostępu do systemu nie mamy jak tego sprawdzić, stąd nasza prośba o kontakt z infolinią - tam specjalista może zarejestrować zgłoszenie konkretnie dla danego przelewu i numeru telefonu i będziemy mogli na tej podstawie prześledzić jak to technicznie wygląda.

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe 2024 -dochód

Ustawa z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, określa co jest dochodem w artykule 8. 

 

Inne informacje możesz uzyskać też na naszej stronie internetowej: www.ing.pl/zawieszenie oraz na naszej infolinii pod numerem 32 356 22 98.

2
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Pożyczka gotówkowa

W dniu złożenia wniosku o pożyczkę powinieneś mieć umowę o pracę od min. 12 miesięcy wstecz i na co najmniej 12 miesięcy do przodu, żeby wnioskować na czas dłuższy niż aktualna umowa. Czyli w Twojej sytuacji będzie taka opcja jak będziesz miał przedłużoną umowę na czas nieokreślony.

Jeżeli masz obecną umowę na rok i zostało 5 miesięcy jej ważności, to tylko na taki czas możemy teraz zaproponować p

...
0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Zeskanuj i zapłać

Witaj,
w najbliższym czasie nie planujemy wdrażać kodów QR. Przekazałam Twoją sugestię do właściwego zespołu.

 

Udostępniliśmy jednak opcję "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", która pozwoli Ci szybko uzupełnić przelew bez przepisywania danych z faktury. Kiedy załadujesz plik z fakturą lub jej zdjęciem, my poszukamy w obrazie kluczowych danych. Następnie uzupełnimy pola z nazwą odbiorcy i jego n

...
1
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny na macierzyńskim

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.

 

Na kontakt z naszym specjalistą możesz się umówić w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając Kontakt (na dole strony) -> Umów spotkanie. 
 

Z dostępnych opcji pole

...
0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Błędna obsługa prośby o przelew BLIK

Dziękujemy za zgłoszenie. Funkcję o której piszesz naprawiliśmy 06.03 o 10:00. Poprawka działa dla nowych próśb, zachęcamy do sprawdzenia 😊

2
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Skrót przelewu szybkiego pozwala na zrobienie przelewu między kontem oszczędnościowym a osobistym. W tej chwili nie planujemy wprowadzenia możliwości zdefiniowania innej konfiguracji kont dla tego skrótu.

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat się pomylił

Witaj, rozumiem, że jest to trudna sytuacja. Możesz zgłosić odwołanie od reklamacji. Na tej podstawie ponownie przeanalizujemy wpłatę i oraz dane urządzenie.

 

1
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Pieniądze w kolejnym miesiącu są nadal zablokowane i będą do momentu, aż kwota na koncie pozwoli na spłatę zajęć dla których jest zbieg. Wraz z nowym miesiącem odnawia się natomiast kwota wolna od zajęcia. Jeśli masz jakieś wątpliwości związane z tym tematem, to możesz napisać do nas na czacie dostępnym w Moim ING. Pracownicy obsługujący zajęcia są dostępni w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00.

1
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Przykro mi, że masz takie doświadczenia. Pracownik na czacie lub infolinii, jeśli nie może udzielić informacji od razu, powinien zarejestrować odpowiednią dyspozycję lub umówić się na kontakt zwrotny. Zachęcam do przemyślenia decyzji o zamknięciu konta. Przygotowaliśmy też stronę z informacjami dotyczącymi oświadczeń, zachęcam do zapoznania się z nią tutaj: https://www.ing.pl/o-banku/kyc-poznaj-swojego-klienta

...
1
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎14-12-2020 13:30
Data ostatnich odwiedzin ‎18-12-2024 22:30
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 111
Łączna liczba otrzymanych Lajków 17
Posty, które lubię