Możesz skontaktować się z nami w tej sprawie na infolinii pod numerem 32 357 00 77 (w dni robocze między 8 a 18) lub na czacie w Moim ING (w dni robocze między 8 a 16).
Do czasu rozliczenia transakcji zakupu, którą na zlecenie banku realizuje Agent Transferowy, pieniądze nie są widoczne zarówno na rachunku bankowym, jak i na rejestrze. Może to potrwać do 5 dni roboczych. To jest prawidłowe działanie, nie musisz się martwić, pieniądze nie znikają, są zapisane u Agenta Transferowego, który proceduje Twoje zlecenie.
Możliwość złożenia wniosku zależy od wielu czynników. Jeśli spłaciłeś już pożyczkę, która była restrukturyzowana i dostałeś decyzję negatywną, to możesz złożyć dyspozycję z prośbą o wyjaśnienie tej decyzji. Zrobisz to np. na czacie dostępnym w Moim ING.
Re.: Odnawialny limit zadłużenia oraz pożyczka gotówkowa
W opisanej przez Ciebie sytuacji pobierzemy ratę z limitu zadłużenia, nie będziesz miał z tego powodu nieprzyjemności. Pamiętaj tylko, że warunkiem utrzymania limitu zadłużenia są regularne wpływy na konto.
Re: Kredy hipoteczny a umowa o pracę na czas określony
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz też również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów spotkanie. Z dostępnych opcji poleca
Re.: Historia transakcji - dostęp do innych TFI przez ING
Jeśli IKE jest zamknięte, to po takie informacje możesz zwrócić się do Goldman Sachs.
Jeśli Twoje IKE nadal jest otwarte, to historię możesz sprawdzić w swojej bankowości. Jeśli w ramach IKE masz kilka funduszy, to powinieneś wejść na poszczególne fundusze osobno i sprawdzić ich historię w ten sposób.
Kredytobiorca jest zobowiązany do samodzielnej weryfikacji, aktualności przesłanki na podstawie której wsparcie zostało przyznane. Jeżeli przesłanka wygaśnie klient powinien nas o tym poinformować wysyłając wiadomość na skrzynkę: fundusz.wsparcia.kredytobiorców@ing.pl. Jeżeli przesłanka wygasa wsparcie zostaje wstrzymane. Po wstrzymaniu następuje 24 miesiąca karencja w spłacie otrzymanej w ramach ...
Zanim skończy się pierwszy okres ze stałym oprocentowaniem, wyślemy Ci propozycję oprocentowania stałego na kolejne 60 miesięcy. Jeśli nie zaakceptujesz nowej wysokości stałego oprocentowania, Twój kredyt hipoteczny przeliczymy z oprocentowaniem zmiennym. Będzie oparte o marżę z Twojej umowy kredytowej oraz stawkę WIRON 1M Stopa Składana, która będzie wtedy obowiązywała.
Tutaj, bez dostępu do systemu nie mamy jak tego sprawdzić, stąd nasza prośba o kontakt z infolinią - tam specjalista może zarejestrować zgłoszenie konkretnie dla danego przelewu i numeru telefonu i będziemy mogli na tej podstawie prześledzić jak to technicznie wygląda.
W dniu złożenia wniosku o pożyczkę powinieneś mieć umowę o pracę od min. 12 miesięcy wstecz i na co najmniej 12 miesięcy do przodu, żeby wnioskować na czas dłuższy niż aktualna umowa. Czyli w Twojej sytuacji będzie taka opcja jak będziesz miał przedłużoną umowę na czas nieokreślony.
Jeżeli masz obecną umowę na rok i zostało 5 miesięcy jej ważności, to tylko na taki czas możemy teraz zaproponować p
Witaj, w najbliższym czasie nie planujemy wdrażać kodów QR. Przekazałam Twoją sugestię do właściwego zespołu.
Udostępniliśmy jednak opcję "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", która pozwoli Ci szybko uzupełnić przelew bez przepisywania danych z faktury. Kiedy załadujesz plik z fakturą lub jej zdjęciem, my poszukamy w obrazie kluczowych danych. Następnie uzupełnimy pola z nazwą odbiorcy i jego n
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz się umówić w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając Kontakt (na dole strony) -> Umów spotkanie.
Skrót przelewu szybkiego pozwala na zrobienie przelewu między kontem oszczędnościowym a osobistym. W tej chwili nie planujemy wprowadzenia możliwości zdefiniowania innej konfiguracji kont dla tego skrótu.
Witaj, rozumiem, że jest to trudna sytuacja. Możesz zgłosić odwołanie od reklamacji. Na tej podstawie ponownie przeanalizujemy wpłatę i oraz dane urządzenie.
Pieniądze w kolejnym miesiącu są nadal zablokowane i będą do momentu, aż kwota na koncie pozwoli na spłatę zajęć dla których jest zbieg. Wraz z nowym miesiącem odnawia się natomiast kwota wolna od zajęcia. Jeśli masz jakieś wątpliwości związane z tym tematem, to możesz napisać do nas na czacie dostępnym w Moim ING. Pracownicy obsługujący zajęcia są dostępni w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00.
Przykro mi, że masz takie doświadczenia. Pracownik na czacie lub infolinii, jeśli nie może udzielić informacji od razu, powinien zarejestrować odpowiednią dyspozycję lub umówić się na kontakt zwrotny. Zachęcam do przemyślenia decyzji o zamknięciu konta. Przygotowaliśmy też stronę z informacjami dotyczącymi oświadczeń, zachęcam do zapoznania się z nią tutaj: https://www.ing.pl/o-banku/kyc-poznaj-swojego-klienta
Przepraszam, ale nie zrozumieliśmy się Podobnie wyglądają powiadomienia w Moim ING, dlatego poprosiłam o kontakt na czacie. Proszę, spróbuj jeszcze usunąć pliki cookies w przeglądarce lub spróbuj na innej przeglądarce.
Dzień dobry, nie mamy opcji przepisania pożyczki na inną osobę. W tej sytuacji dana osoba powinna zawnioskować o nową pożyczkę i sama przeznaczy kwotę na spłatę pożyczki innego klienta.
W trakcie trwania umowy nie ma możliwości dodania współkredytobiorcy. Jest to możliwe jedynie podczas składania wniosku. Czyli można w placówce złożyć wspólny wniosek o pożyczkę i po otrzymaniu kredytu przeznaczyć g