Nie mamy wytycznych w tym zakresie, które zmieniałyby warunki spłaty. Zachęcamy natomiast do kontaktu w tej sprawie z naszymi specjalistami hipotecznymi. Na spotkanie możesz się umówić na naszej stronie www.ing.pl/kontakt. Z dostępnych form kontaktu proponuję wygodne spotkanie wideo.
Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Wniosek o kartę możesz złożyć przez swoją bankowość w zakładce Oferta ING > Karty i płatności. Najczęściej decyzja jest od razu lub kolejnego dnia roboczego. U obecnego pracodawcy musisz być zatrudniony co najmniej 6 miesięcy, a ponieważ wspomniałeś, że wynagrodzenie wpływa na konto w ING, to być może nie będziesz musiał dostarczać innych dokumentów. Możem
Re.: Problem z założeniem konta przez selfie - błąd aplikacji przy robieniu zdjęcia
Przykro mi, że napotkałaś kłopot z założeniem konta. Proszę, podaj nam model telefonu oraz wersję systemu, przekażemy je do właściwego działu z prośbą o pomoc w tej sprawie.
Re.: Problem z otwieraniem i logowaniem się przez przeglądarkę Edge i chrome
Proszę, spróbuj jeszcze raz wyczyścić pliki cookie i pamięć podręczną w tych przeglądarkach zaznaczając opcję "od samego początku" oraz sprawdź, czy na pewno wersje przeglądarek są zaktualizowane. Jeśli to nie pomoże, to napisz do nas na czacie w Moim ING, zarejestrujemy zgłoszenie techniczne.
W Moim ING wciąż nie mamy możliwości zrobienia paczki przelewów Split Payment. JDG może przejść do ING Business w wyjątkowych przypadkach, po uzyskaniu zgody banku i resegmentacji. Oferta konta i usług ING Business jest inna. Klient może zostać zapoznany z warunkami oferty i wnioskowania o zmianę pod nr 32 357 00 24.
Re.: Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.
Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będziesz mógł dokończyć tą inwestycję.
Natomiast, Jeśli wcześniej spłacisz aktualnie uruchomioną transzę na kwotę 1000 zł - kredyt zamkniemy, otrzymasz od nas potwierdzenie spłaty kredytu i nie będziemy
Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Jeśli jesteś naszym klientem, to na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING, proszę, wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING.
Możesz skontaktować się z nami w tej sprawie na infolinii pod numerem 32 357 00 77 (w dni robocze między 8 a 18) lub na czacie w Moim ING (w dni robocze między 8 a 16).
Do czasu rozliczenia transakcji zakupu, którą na zlecenie banku realizuje Agent Transferowy, pieniądze nie są widoczne zarówno na rachunku bankowym, jak i na rejestrze. Może to potrwać do 5 dni roboczych. To jest prawidłowe działanie, nie musisz się martwić, pieniądze nie znikają, są zapisane u Agenta Transferowego, który proceduje Twoje zlecenie.
Możliwość złożenia wniosku zależy od wielu czynników. Jeśli spłaciłeś już pożyczkę, która była restrukturyzowana i dostałeś decyzję negatywną, to możesz złożyć dyspozycję z prośbą o wyjaśnienie tej decyzji. Zrobisz to np. na czacie dostępnym w Moim ING.
Re.: Odnawialny limit zadłużenia oraz pożyczka gotówkowa
W opisanej przez Ciebie sytuacji pobierzemy ratę z limitu zadłużenia, nie będziesz miał z tego powodu nieprzyjemności. Pamiętaj tylko, że warunkiem utrzymania limitu zadłużenia są regularne wpływy na konto.
Re: Kredy hipoteczny a umowa o pracę na czas określony
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz też również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów spotkanie. Z dostępnych opcji poleca
Re.: Historia transakcji - dostęp do innych TFI przez ING
Jeśli IKE jest zamknięte, to po takie informacje możesz zwrócić się do Goldman Sachs.
Jeśli Twoje IKE nadal jest otwarte, to historię możesz sprawdzić w swojej bankowości. Jeśli w ramach IKE masz kilka funduszy, to powinieneś wejść na poszczególne fundusze osobno i sprawdzić ich historię w ten sposób.
Kredytobiorca jest zobowiązany do samodzielnej weryfikacji, aktualności przesłanki na podstawie której wsparcie zostało przyznane. Jeżeli przesłanka wygaśnie klient powinien nas o tym poinformować wysyłając wiadomość na skrzynkę: fundusz.wsparcia.kredytobiorców@ing.pl. Jeżeli przesłanka wygasa wsparcie zostaje wstrzymane. Po wstrzymaniu następuje 24 miesiąca karencja w spłacie otrzymanej w ramach ...
Zanim skończy się pierwszy okres ze stałym oprocentowaniem, wyślemy Ci propozycję oprocentowania stałego na kolejne 60 miesięcy. Jeśli nie zaakceptujesz nowej wysokości stałego oprocentowania, Twój kredyt hipoteczny przeliczymy z oprocentowaniem zmiennym. Będzie oparte o marżę z Twojej umowy kredytowej oraz stawkę WIRON 1M Stopa Składana, która będzie wtedy obowiązywała.
Tutaj, bez dostępu do systemu nie mamy jak tego sprawdzić, stąd nasza prośba o kontakt z infolinią - tam specjalista może zarejestrować zgłoszenie konkretnie dla danego przelewu i numeru telefonu i będziemy mogli na tej podstawie prześledzić jak to technicznie wygląda.