Pieniądze w kolejnym miesiącu są nadal zablokowane i będą do momentu, aż kwota na koncie pozwoli na spłatę zajęć dla których jest zbieg. Wraz z nowym miesiącem odnawia się natomiast kwota wolna od zajęcia. Jeśli masz jakieś wątpliwości związane z tym tematem, to możesz napisać do nas na czacie dostępnym w Moim ING. Pracownicy obsługujący zajęcia są dostępni w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00.
Przykro mi, że masz takie doświadczenia. Pracownik na czacie lub infolinii, jeśli nie może udzielić informacji od razu, powinien zarejestrować odpowiednią dyspozycję lub umówić się na kontakt zwrotny. Zachęcam do przemyślenia decyzji o zamknięciu konta. Przygotowaliśmy też stronę z informacjami dotyczącymi oświadczeń, zachęcam do zapoznania się z nią tutaj: https://www.ing.pl/o-banku/kyc-poznaj-swojego-klienta
Przepraszam, ale nie zrozumieliśmy się Podobnie wyglądają powiadomienia w Moim ING, dlatego poprosiłam o kontakt na czacie. Proszę, spróbuj jeszcze usunąć pliki cookies w przeglądarce lub spróbuj na innej przeglądarce.
Dzień dobry, nie mamy opcji przepisania pożyczki na inną osobę. W tej sytuacji dana osoba powinna zawnioskować o nową pożyczkę i sama przeznaczy kwotę na spłatę pożyczki innego klienta.
W trakcie trwania umowy nie ma możliwości dodania współkredytobiorcy. Jest to możliwe jedynie podczas składania wniosku. Czyli można w placówce złożyć wspólny wniosek o pożyczkę i po otrzymaniu kredytu przeznaczyć g
Re: Wpłatomat zabrał pieniądze bez zaksiegowania na koncie
Przykro mi, że spotkała Panią taka sytuacja. Społeczność jest kontaktem ogólnym. Tutaj nie możemy sprawdzić Pani reklamacji i wyjaśnić sytuacji, bo nie możemy potwierdzić danych. Możemy przekazać do właściwego zespołu prośbę o przyspieszenie Pani reklamacji. Chciałabym to zrobić, dlatego proszę Panią o numer reklamacji.
Dzień dobry, rozumiem, że masz na myśli to, że obecny sposób ukrywania i przywracania kont do wykonania transakcji, jest niewygodny? Przekazałam uwagi do osób zajmujących się Moim ING.
Rozumiem, że jest to trudna sytuacja. Każdą reklamację staramy się rozpatrzyć jak najszybciej. Po zgłoszeniu podajemy maksymalny czas, który pozwoli nam sprawdzić dany wpłatomat.
Dobrze, że podałaś numer reklamacji. Przekazałam prośbę o szybsze rozpatrzenie do zespołu reklamacji.
Dobrze, że już masz zgłoszoną reklamację w tej sprawie. Jeżeli podasz mi numer reklamacji, to przekażę prośbę do zespołu reklamacji, o jej szybsze rozpatrzenie.
Witaj, wygląda to na płatność kartą. Być może ktoś skopiował dane z Twojej karty w jakimś urządzeniu, jeżeli sama nie podawałaś jej danych przez internet.
Dobrze, że zgłosiłaś już nam tę sprawę. Rozumiem, że karta też jest zastrzeżona?
Dobrze, że tę transakcję zgłosiłaś też na policji. Jak będzie płatność zaksięgowana, to zgłoś też u nas reklamację. Na jej podstawie będziemy odzyskiwać Twoje pienią
Rozumiem. Niestety przez Społeczność nie mogę sprawdzić co się stało oraz co jest powodem podanego błędu. Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam będziemy mogli przyjąć zgłoszenie techniczne.
W tej chwili o zwiększenie limitu na karcie kredytowej można wnioskować tylko w oddziale. Możemy umówić dla Ciebie spotkanie w tej sprawie, jeśli napiszesz do nas na czacie, który jest dostępny w Moje ING.
Po zamknięciu wszystkich swoich produktów i bankowości internetowej wniosek o konto możesz ponownie złożyć po 14 dniach. Przepraszamy za nieprecyzyjną poprzednią odpowiedź. Odnosiła się ona do czasu przetwarzania danych osobowych w okresie archiwizacji ustalonym zgodnie z przepisami prawa - zasadniczy okres archiwizacyjny wynosi 6 lat.
W Moim ING przedsiębiorcy mogą wykonać Split Payment, nie mamy możliwości zrobienia paczki takich przelewów w tej bankowości. Sugestię o jej zaimplementowaniu przekazałam do odpowiedniego działu.
o pożyczkę możesz wnioskować w najwygodniejszy dla siebie sposób - w bankowości, na infolinii lub w oddziale. Jeśli najwygodniejszą opcją jest dla Ciebie rozmowa telefoniczna lub wizyta w oddziale, to możesz napisać do nas na czacie w bankowości internetowej - umówimy ją dla Ciebie 😊 Jeśli złożysz wniosek w bankowości, a Twoja zdolność kredytowa będzie mniejsza - otrzymasz taką informację
Obecnie możesz mieć dodane dwa urządzenia zaufane. Swoje obecne urządzenia możesz usunąć w Moim ING po wejściu w ikonę osoby (prawy górny róg) - Ustawienia - Aplikacja mobilna - Zaufane urządzenia. Po usunięciu urządzenia możesz dodać nowe - tak, aby były maksymalnie dwa aktywne.