O ElżbietaG

ElżbietaG
16 Polubień
39 Rozwiązań
93 Postów
Re: Zeskanuj i zapłać

Witaj,
w najbliższym czasie nie planujemy wdrażać kodów QR. Przekazałam Twoją sugestię do właściwego zespołu.

 

Udostępniliśmy jednak opcję "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", która pozwoli Ci szybko uzupełnić przelew bez przepisywania danych z faktury. Kiedy załadujesz plik z fakturą lub jej zdjęciem, my poszukamy w obrazie kluczowych danych. Następnie uzupełnimy pola z nazwą odbiorcy i jego n

...
1
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny na macierzyńskim

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.

 

Na kontakt z naszym specjalistą możesz się umówić w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając Kontakt (na dole strony) -> Umów spotkanie. 
 

Z dostępnych opcji pole

...
0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Błędna obsługa prośby o przelew BLIK

Dziękujemy za zgłoszenie. Funkcję o której piszesz naprawiliśmy 06.03 o 10:00. Poprawka działa dla nowych próśb, zachęcamy do sprawdzenia 😊

2
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Skrót przelewu szybkiego pozwala na zrobienie przelewu między kontem oszczędnościowym a osobistym. W tej chwili nie planujemy wprowadzenia możliwości zdefiniowania innej konfiguracji kont dla tego skrótu.

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat się pomylił

Witaj, rozumiem, że jest to trudna sytuacja. Możesz zgłosić odwołanie od reklamacji. Na tej podstawie ponownie przeanalizujemy wpłatę i oraz dane urządzenie.

 

1
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Pieniądze w kolejnym miesiącu są nadal zablokowane i będą do momentu, aż kwota na koncie pozwoli na spłatę zajęć dla których jest zbieg. Wraz z nowym miesiącem odnawia się natomiast kwota wolna od zajęcia. Jeśli masz jakieś wątpliwości związane z tym tematem, to możesz napisać do nas na czacie dostępnym w Moim ING. Pracownicy obsługujący zajęcia są dostępni w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00.

1
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Przykro mi, że masz takie doświadczenia. Pracownik na czacie lub infolinii, jeśli nie może udzielić informacji od razu, powinien zarejestrować odpowiednią dyspozycję lub umówić się na kontakt zwrotny. Zachęcam do przemyślenia decyzji o zamknięciu konta. Przygotowaliśmy też stronę z informacjami dotyczącymi oświadczeń, zachęcam do zapoznania się z nią tutaj: https://www.ing.pl/o-banku/kyc-poznaj-swojego-klienta

...
1
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Podstrona `Powiadomienia` nie działa

Przepraszam, ale nie zrozumieliśmy się Emotikon: Szczęśliwy Podobnie wyglądają powiadomienia w Moim ING, dlatego poprosiłam o kontakt na czacie. Proszę, spróbuj jeszcze usunąć pliki cookies w przeglądarce lub spróbuj na innej przeglądarce. 

1
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Błąd dla iOS 17

Wersja z poprawkami jest przewidziana na koniec listopada. Prosimy, jeszcze o chwilę oczekiwania

3
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Przekazanie/dopisanie kredytu

Dzień dobry,
nie mamy opcji przepisania pożyczki na inną osobę. W tej sytuacji dana osoba powinna zawnioskować o nową pożyczkę i sama przeznaczy kwotę na spłatę pożyczki innego klienta.

W trakcie trwania umowy nie ma możliwości dodania współkredytobiorcy. Jest to możliwe jedynie podczas składania wniosku. Czyli można w placówce złożyć wspólny wniosek o pożyczkę i po otrzymaniu kredytu przeznaczyć g

...
0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze bez zaksiegowania na koncie

Dziękuję za numer reklamacji. Przekazałam do właściwego zespołu prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia.

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat zabrał pieniądze bez zaksiegowania na koncie

Przykro mi, że spotkała Panią taka sytuacja. Społeczność jest kontaktem ogólnym. Tutaj nie możemy sprawdzić Pani reklamacji i wyjaśnić sytuacji, bo nie możemy potwierdzić danych. Możemy przekazać do właściwego zespołu prośbę o przyspieszenie Pani reklamacji. Chciałabym to zrobić, dlatego proszę Panią o numer reklamacji.

1
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Klucz U2F i konto współdzielone

Dziękujemy za opinię, przekazałam ją do odpowiedniego działu.

1
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Konta z upoważnieniem

Dzień dobry,
rozumiem, że masz na myśli to, że obecny sposób ukrywania i przywracania kont do wykonania transakcji, jest niewygodny?
Przekazałam uwagi do osób zajmujących się Moim ING.

 

Pozdrawiam

2
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Powiadomienia e-mail o przelewach przychodzących

Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego działu.

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Bład w aplikacji

Pracujemy nad naprawieniem błędu, w tej chwili wniosek z tym dochodem można złożyć przez infolinię lub w oddziale.

1
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat brak wpłaconych pieniędzy

Rozumiem, że jest to trudna sytuacja. Każdą reklamację staramy się rozpatrzyć jak najszybciej. Po zgłoszeniu podajemy maksymalny czas, który pozwoli nam sprawdzić dany wpłatomat.

Dobrze, że podałaś numer reklamacji. Przekazałam prośbę o szybsze rozpatrzenie do zespołu reklamacji.

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Dziwna płatność kartą

Dobrze, że już masz zgłoszoną reklamację w tej sprawie. Jeżeli podasz mi numer reklamacji, to przekażę prośbę do zespołu reklamacji, o jej szybsze rozpatrzenie.

4
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Dziwna płatność kartą

Witaj,
wygląda to na płatność kartą. Być może ktoś skopiował dane z Twojej karty w jakimś urządzeniu, jeżeli sama nie podawałaś jej danych przez internet.

Dobrze, że zgłosiłaś już nam tę sprawę. Rozumiem, że karta też jest zastrzeżona?

Dobrze, że tę transakcję zgłosiłaś też na policji. Jak będzie płatność zaksięgowana, to zgłoś też u nas reklamację. Na jej podstawie będziemy odzyskiwać Twoje pienią

...
7
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Próbuje zamówić kartę przez ING

Rozumiem. Niestety przez Społeczność nie mogę sprawdzić co się stało oraz co jest powodem podanego błędu. Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam będziemy mogli przyjąć zgłoszenie techniczne.

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Limit na karcie kredytowej.

W tej chwili o zwiększenie limitu na karcie kredytowej można wnioskować tylko w oddziale. Możemy umówić dla Ciebie spotkanie w tej sprawie, jeśli napiszesz do nas na czacie, który jest dostępny w Moje ING.

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

Po zamknięciu wszystkich swoich produktów i bankowości internetowej wniosek o konto możesz ponownie złożyć po 14 dniach. Przepraszamy za nieprecyzyjną poprzednią odpowiedź. Odnosiła się ona do czasu przetwarzania danych osobowych w okresie archiwizacji ustalonym zgodnie z przepisami prawa - zasadniczy okres archiwizacyjny wynosi 6 lat.

2
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Brak widoku karty kredytowej oraz debetowej w aplikacji mobilnej

Wczoraj mieliśmy problem z widocznością kart w bankowości, teraz powinno być już ok.

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: import przelewów split payment (MPP)

W Moim ING przedsiębiorcy mogą wykonać Split Payment, nie mamy możliwości zrobienia paczki takich przelewów w tej bankowości. Sugestię o jej zaimplementowaniu przekazałam do odpowiedniego działu. 

0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Re: Pożyczka gotówkowa

Witaj,

o pożyczkę możesz wnioskować w najwygodniejszy dla siebie sposób - w bankowości, na infolinii lub w oddziale. Jeśli najwygodniejszą opcją jest dla Ciebie rozmowa telefoniczna lub wizyta w oddziale, to możesz napisać do nas na czacie w bankowości internetowej - umówimy ją dla Ciebie 😊 Jeśli złożysz wniosek w bankowości, a Twoja zdolność kredytowa będzie mniejsza - otrzymasz taką informację

...
0
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎14-12-2020 13:30
Data ostatnich odwiedzin ‎25-03-2024 21:35
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 93
Łączna liczba otrzymanych Lajków 16
Posty, które lubię