Jest kolejny dzień, a ja do tej pory nie mam żadnych informacji. Zaczyna to być irytujące, straciłam swoją pensje, a każdy tylko pisze ze mu przykro i twierdzi że wysyła ponaglenia. Jestem spychana od czatu do infolinii i nikt nie może udzielić żadnych informacji. Czy ja naprawdę muszę się prosić o zwrot moich pieniędzy?
Dzień dobry, czy coś wiadomo odnośnie mojej reklamacji? Nie mogę dodzwonić się na infolinię, a pilnie potrzebuje tych pieniędzy... pani na infolinii powiedziała żeby obserwowała aplikacje od godzin porannych, niestety nic się nie dzieje.. proszę o pomoc
W dniu 10 sierpnia założyłam konto w Państwa banku z poleceń znajomych, o godzinie 10:00 próbowałam wpłacić blikiem 4000zł gdyż jeszcze nie zamówiłam karty. Takie wpłaty w moim starym banku wykonywałam wielokrotnie bez żadnych problemów. Niestety maszyna po pobraniu banknotów zawiesiła się, ekran zgasł a pieniądze nie wróciły spowrotem jak również żadne potwierdzenie. Były to moje jedyne środki do