Re: Czy jest pobierana opłata w momencie wypłaty z celów oszczędzania?
Z celu oszczędnościowego możesz zrobić tylko przelew między swoimi rachunkami. Wypłata z konta oszczędnościowego w oddziale banku wynosi 10 zł. Nie ma już pierwszej bezpłatnej wypłaty w cyklu rozliczeniowym. Jeśli masz konto rozliczeniowe, zawsze możesz wypłacić bezpłatnie kartą
Faktycznie, jeśli masz taką sytuację, to sklep powinien zwrócić Ci pieniądze. Skontaktuj się ze sklepem w celu zwrotu przelewu. Jeśli sklep nie będzie chciał dokonać zwrotu, możesz u nas złożyć reklamację.
Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sytuacji, ale tu nie mam dostępu do Twoich danych i nie jestem w stanie tego sprawdzić i wyjaśnić dla Ciebie. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Proszę o kontakt w dni robocze w godzinach: 8:00-20:00 i w soboty: 8:00-16:00.
Przy wniosku kredytowym to Ty oświadczasz, że dane, które podjesz, są zgodne z prawdą. Jeśli jednak wkradł się błąd do Twojego wniosku, powinieneś zrezygnować z danego produktu i złożyć wniosek jeszcze raz, zwracając uwagę na dane, które podajesz. Pamiętaj, że my zawsze możemy Cię poprosić o wgląd do Twojej umowy.
W przypadku rynku pierwotnego rzeczywiście o wpis może wystąpić notariusz, u którego załatwiasz swoją sprawę. Będzie wtedy potrzebne zaświadczenie o udzieleniu kredytu. Możemy je wydać na Twój wniosek. W tej sprawie proszę o kontakt ze specjalistą, u którego podpisywałaś umowę. Na spotkanie możemy Cię umówić na naszej infolinii - 32 357 00 57.
W przypadku rynku wtórnego zaświadczenie wydajemy raz
W takiej sytuacji skontaktuj się proszę z naszą całodobową infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie informacje, dlaczego prosimy Cię o podanie jednorazowego kodu do aktywacji. Taka sytuacja zdarza się jeśli sam zamówisz taki kod w procesie nadawania nowego hasła.
Re: Dostarczenie podpisanej umowy deweloperskiej od razu po wstępnej analizie
Żebyśmy mogli podjąć decyzję ostateczną, potrzebujemy obu dokumentów. Powinieneś nam dostarczyć zarówno wycenę i umowę deweloperską. Inaczej nie ma podstaw do wydania decyzji.
Re: Re.: Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu
@Tymcio Bardzo bym chciałabym Ci pomóc, ale na Społeczności nie mam takiej możliwości. Tu nie mam dostępu do danych w systemie. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu się do bankowości internetowej.
Re: Re.: Kredyt hipoteczny okres kredytowania, a wcześniejsza spłata i zwrot odsetek
Koszt kredytu będzie mniejszy, jeśli po nadpłacie skrócisz czas kredytowania. Po każdej, zleconej nadpłacie i zaksięgowaniu pieniędzy na kredycie hipotecznym aneks skracający okres kredytowania, możesz zamówić, dzwoniąc na infolinię kredytów hipotecznych pod numerem telefonu 32 357 00 57. Możesz podpisać go tylko w naszym oddziale. Jeśli zamówisz aneks, nie później, niż na 3 miesiące, od wykonanej
Zgłoszenia reklamacyjne, rozpatrujemy tak szybko, jak to możliwe. Zachęcam Cię do sprawdzenia skrzynki wiadomości, czy przygotowaliśmy, dla Ciebie odpowiedź.
W tej sprawie, proszę, skontaktuj się z naszą infolinią. Poprosimy Cię o kilka szczegółów i postaramy się przedstawić odpowiednie rozwiązanie. Nasi specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Numer infolinii kredytów hipotecznych (32) 357 00 65.
Kopertę możesz zamówić po wejściu na stronę: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy następnie „Nadaj nowe hasło”. Na ostatnim kroku będzie odpowiedni odnośnik do zamówienia koperty. Od momentu zamówienia koperty do ponownego aktywowania usługi Twój dostęp do konta będzie zablokowany. W procesie aktywacji możesz podać nowy numer telefonu do autoryzacji. Może to być num
W każdej chwili możemy Cię poprosić o zaświadczenie, że Twoje zobowiązania, które były wskazane we wniosku kredytowym, zostały spłacone. Jeśli nie przedstawisz zaświadczenia o spłacie, wypowiemy Ci umowę kredytową.
Kartę możesz aktywować w bankowości internetowej: klikając w kartę, a następnie „Aktywuj kartę”. Możesz też kartę aktywować telefonicznie. Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: 32 357 00 12. Infolinia jest całodobowa. Aktywacja karty polega na nadaniu 4 cyfrowego pinu. Ważne jest to, aby po aktywacji karty pierwszą transakcję dokonać za pomocą nadanego pinu, nie zbliżeniowo.