Re: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych
Bezpieczeństwo pieniędzy naszych klientów jest bardzo ważne. Posiadany szereg zabezpieczeń oraz nieustannie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które są zgodne z najnowszymi standardami bezpieczeństwa. W bankowości internetowej maksymalny dzienny limit bezpieczeństwa przelewów to 200 000 zł. W aplikacji mobilnej to 50 000 zł. O dodatkowej autoryzacji decyduje już nasz system bezpieczeństwa. Jeśli
W chwili obecnej nie jest jeszcze podpisana żadna ustawa, więc czekamy na więcej informacji w tym temacie, wtedy będziemy mogli odpowiedzieć na Twoje pytanie.
Re: Blokada rachunku z powodu utraty waznosci dowodu
Możesz ustanowić do konta pełnomocnika. Jeśli będzie miała waży dowód osobisty, będzie mógł wykonywać transakcje z Twojego konta do którego będzie miał pełnomocnictwo. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią, sprawdzimy informacje o Twoim koncie szczegółowo
Przekazałam Twoją opinię do odpowiedniego działu, rozumiem, że wygląd aplikacji nie spełnia Twoich oczekiwań. Cały czas pracujemy nad udoskonaleniem aplikacji, jej wyglądu i funkcjonalności. Mimo wszystko mam nadzieje, że pozostaniesz w gronie naszych klientów.
Bardzo dokładnie słuchamy opinii naszych klientów i na pewno będziemy reagować na konkretne i merytoryczne uwagi. Już teraz widzimy potrzebę zmiany wielkości skrótów przed zalogowaniem czy też powrót do logowania poprzez wybór skrótu ze stanem konta – te zmiany pojawią się w wersji aplikacji na przełomie listopada i grudnia.
Przykro mi, że podjąłeś taką decyzję. Jeżeli chodzi o nową wersję bankowości, to zrealizowaliśmy cykl badań jakościowych z 3 firmami świadczącymi usługi badawcze. Badania realizowane były metodą zadaniowych testów użyteczności. Najpierw weryfikowaliśmy koncepcje, a następnie walidowaliśmy gotowe rozwiązania. W sumie na przestrzeni kilku miesięcy przeprowadziliśmy kilkadziesiąt sesji testowych. Wpro
Bardzo dokładnie słuchamy opinii naszych klientów i na pewno będziemy reagować na konkretne i merytoryczne uwagi. Już teraz widzimy potrzebę zmiany wielkości skrótów przed zalogowaniem czy też powrót do logowania poprzez wybór skrótu ze stanem konta – te zmiany pojawią się w wersji aplikacji na przełomie listopada i grudnia.
Re: Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej
Dziękujemy za Twoją sugestię. Przekazałam ja do odpowiedniego działu. Bezpieczeństwo bankowości internetowej jest dla nas bardzo ważne. Nieustannie pracujemy nad rozwiązaniami, które chronią finanse i które są zgodne z najnowszymi standardami bezpieczeństwa. Dodatkowo udostępniliśmy logowanie kluczem U2F. Informacje o tym dostępne są na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/bezpieczenstwo/klucze-zabezpieczen-u2f
Dla konta OKO w walucie wpłaty możesz dokonać tylko w punkcie obsługi gotówkowej. Każda taka wpłata kosztuje 10 zł, niezależnie od wpłacanej kwoty. Do konta OKO nie da się podpiąć karty. Możesz założyć bezpłatne konto indywidualne w euro i ten rachunek podpiąć pod kartę. Natomiast nie mamy wpłatomatów w walucie.
Nasza aplikacja działa na systemie Android 8.0. Proszę sprawdź czy Twój telefon ma aktywny system operacyjny Android. Jeśli nie, zaktualizuj go i wtedy ponownie aktywuj aplikację mobilną.
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Prosimy skontaktuj się z firmą Kaczmarski celem wyjaśnienie tego. Jeśli masz jakieś przeterminowane zadłużenie możemy przekazywać pieniądze na ich spłatę.
17 sekund na zakup biletu, potwierdzenie PINem oraz przepisanie kodu z SMSa to mało – zgadzamy się. Mechanizm potwierdzenia SMS-em jest czasowy i nie zawsze wymagany. Natomiast trwają prace nad wycofaniem elementu SMS jako dodatkowa metoda weryfikacji przy zakupie biletu.
Jeśli chodzi o potwierdzenie biometrią – niestety w najbliższym czasie nie będzie to możliwe
Proporcjonalny zwrot prowizji przysługuje w przypadku kredytów hipotecznych zaciągniętych od 22 lipca 2017 roku, więc niestety w tym przypadku nie otrzymasz takiego zwrotu.
Nie pobieramy prowizji za wcześniejszą spłatę. Jeżeli rata Twojego kredytu jest pobierana z rachunku technicznego i z niego będzie zlecona spłata, to wpłata w placówce na takie konto jest darmowa. Możesz też wpłacić za darmo w placówce na numer konta do wcześniejszej spłaty: 20 1050 0044 1000 0022 9340 0608. Po wpłacie gotówki na wskazane konto trzeba zlecić dyspozycję zamknięcia kredytu. Możemy j
Re: Korzystanie z bankowości internetowej z systemu linux
Nie mamy ograniczeń systemowych w korzystaniu z naszej bankowośic internetowej. Przeglądarki wskazane przez bank dla korzystania z systemu bankowości internetowej Moje ING: - Microsoft Edge (wersja 43+ i nowsze) - Mozilla Firefox (wersja 76+ i nowsze) - Chrome (wersja 82+ i nowsze) - Safari (wersja 12.1.2+ i nowsze)
Błąd jest nam znany, pracujemy nad jego wyprowadzeniem. W kolejnej aktualizacji aplikacji opcja zapisania pliku powinna już działać. Przepraszamy za kłopot. Do tego czasu proponuję zapisanie plików w wersji przeglądarkowej na swoim urządzeniu.
Re: Re.: Brak uprawnień do zapisu potwierdzenia przelewu
Błąd jest nam znany, pracujemy nad jego wyprowadzeniem. W kolejnej aktualizacji aplikacji opcja zapisania pliku powinna już działać. Przepraszamy za kłopot. Do tego czasu proponuję zapisanie plików w wersji przeglądarkowej na swoim urządzeniu.
Do konta możesz posiadać jedna kartę plastikową. Jeśli do konta jest pełnomocnik lub współwłaściciel, może on zamówić kartę dla siebie w swojej bankowości internetowej.
Re: Problem z aplikacją ING na telefonie Ralme 7 pro
Przekazałam Twoje zgłodzenie do osób zajmujących się naszą aplikacja mobilną. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej, przyjmiemy szczegółowe zgłoszenie do działu IT i przyjrzymy się temu.
Dziękujemy za Twoją sugestię, przekazałam ją do odpowiedniego działu. W przyszłości nie wykluczamy takiego rozwiązania. Natomiast na chwilę obecną, nie pracujemy nad nim.