O DominikaW

18 Polubień
33 Rozwiązań
81 Postów
Re: Pełnomocnictwo i widok nazwiska pełnomocnika w przelewach wchodzących

W koncie, gdzie jedna osoba jest właścicielem, a druga pełnomocnikiem na potwierdzeniu przelewu widoczne są dane tylko właściciela konta. Nie ma możliwości, aby dane pełnomocnika były widoczne na potwierdzeniu przelewu. Mimo że pełnomocnik wykonał przelew ze swojej bankowości internetowej.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Niemożność złożenia wniosku o restrukturyzację przez Moje ING

W tym temacie proszę skontaktuj się z działem restrukturyzacji pod numerem: 32 357 00 76. Infolinia jest czynna w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00.   

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Złożenie reklamacji przez Moje ING

W takiej sytuacji możesz złożyć reklamację. Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Możesz również zadzwonić na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Przyjmiemy Twoje zgłoszenie.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: numer kredytu

Jeśli wniosek był składany w oddziale banku, numer wniosku możemy Ci podać również na naszej infolinii pod numerem: 32 357 00 57. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Decyzja wstępna a zmiany

Możemy wydłużyć okres budowlany maksymalnie do 36 miesięcy. Konieczny jest w tej sprawie kontakt z naszą infolinią: 32 357 00 57. Telefonicznie będziemy mogli zamówić dla Ciebie dokument. Następnie umówimy dla Ciebie spotkanie w oddziale banku, w którym go podpiszesz.  

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny a podział działki

W sytuacji, jeśli działka ma swoją księgę wieczystą, jest to działka budowlana, a Ty masz pozwolenie na budowę, to nie powinno być kłopotu z otrzymaniem kredytu. Pamiętaj, że zawsze przed decyzją badamy Twoją zdolność kredytową oraz sprawdzamy wszystkie dokumenty. 
Trudno mi się odnieść do informacji, jakie przekazał Ci doradca kredytowy, ponieważ znamy za mało szczegółów. Chętnie odpowiemy na Two

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Płatność kartą

Tak, jak napisaliśmy wcześniej, zgłoś nam nieudane płatności na czacie w bankowości internetowej lub na naszej infolinii. Sprawdzimy to. Na Społeczności nie mamy dostępu do systemu, aby to dla Ciebie wyjaśnić.

3
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Nie udało się pobrać danych


Mamy zgłoszenie, że występują problemy ze złożeniem wniosku kredytowego. Proszę, spróbuj później złożyć taki wniosek. Jeśli błąd będzie nadal występował, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Wniosek możemy przyjąć telefonicznie lub w oddziale banku.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Konto MOBI pow. 26 roku życia

Jeśli posiadasz konto Mobi i zbliżają się Twoje 26 urodziny lub już je świętowałeś - nie musisz się niczym przejmować.
Sami zmienimy opłaty na Twoim koncie na zgodne z tymi, które obowiązują dla konta Direct.  

Co się dla Ciebie zmieni?
•W koncie Mobi nie pobieraliśmy od Ciebie opłaty za kartę, niezależnie od tego, czy była używana, czy nie.
 W koncie Direct również nie pobierzemy tej opłaty, pod

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: ile jest ważna "Informacja o wstępnej analizie możliwości przyznania kredytu hipotecznego"

Ten dokument będzie ważny przez 30 dni, licząc od daty wstępnej. Jednak jest to czas maksymalny i najlepiej, jeżeli nie będziesz czekała do końca. Jeżeli ten termin przekroczysz, wniosek straci ważność i będziesz musiała wypełniać wszystko od nowa.

1
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Formularz transferu środków z IKE

Przykro mi, nadal nie możemy przyjąć zgłoszenia odkupienia jednostek z IKE w inny sposób. Dziękuję za Twój głos w tej sprawie. Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego działu. Zarówno odnośnie udostępnienia takiej możliwość w bankowości internetowej, jak i jasności informacji dostępnych na naszej stronie. Nie mam informacji, kiedy udostępnimy taką możliwość w naszej usłudze internetowej. W poni

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny-decyzja

Ten dokument będzie ważny przez 30 dni, licząc od daty wstępnej. Jednak jest to czas maksymalny i najlepiej, jeżeli nie będziesz czekała do końca. Jeżeli ten termin przekroczysz, wniosek straci ważność i będziesz musiała wypełniać wszystko od nowa.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Brak nowej karty, a opłaty lecą

Do karty odnowionej nie trzeba nadawać nowego PINu. Faktycznie Twoja mama powinna otrzymać nową kartę na adres korespondencyjny, który ma u nas podany. W takiej sytuacji proponuję, aby Twoja mama skontaktowała się z nami telefonicznie pod numerem: 32 357 00 12 lub na czacie w bankowości internetowej. Sprawdzimy dokładnie, kiedy i na jaki adres wysłaliśmy kartę. Dodatkowo zastrzeżemy kartę i zgłosi

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Źle rozliczona reklamacja

Prosimy, podaj nam numer Twojego zgłoszenia. Przekażemy go do odpowiedniego zespołu, który zajmuje się Twoją reklamacją. 

1
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Konto indywidualne - aktualizacja danych

@Marek_Zegarek Zgłoszenie sprawy przez telefon czasami wiąże się z koniecznością przyjęcia dyspozycji do specjalistów IT lub reklamacji. Cieszę się, że w Twoim przypadku udało nam się w końcu rozwiązać ten kłopot.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: ING żąda bez jakiegokolwiek powodu oświadczeń o źródłach pochodzenia majątku i środków pienię...

@eniek09 Przykro nam, że chcesz podjąć taką decyzję. Mamy obowiązek badania źródeł pochodzenia środków finansowych będących w dyspozycji naszych klientów. Wynika on z przepisów o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.

6
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew walutowy

Przelew walutowy realizowany jest maksymalnie do 3 dni roboczych. W takiej sytuacji, skontaktuj się z nami na czacie, ale po zalogowaniu się do bankowości internetowej. Możesz również zadzwonić na naszą infolinię pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie, czy mamy jakieś informację zwrotną odnośnie Twojego przelewu. Jeśli nie będziemy mieć takich informacji, przyjmiemy zgłoszenie, aby prześ

...
2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Aktualizacja danych

Tak, jak pisaliśmy wcześniej przelewy wychodzące, przychodzące i karta będą aktywne mimo braku ważności dokumentu tożsamości. Nie ograniczamy w takiej sytuacji podglądu do konta i realizacji transakcji. W poniedziałki nasze oddziały czynne są do 17:00. W niektórych miastach w centrach handlowych również mamy oddziały i są one czynne dłużej. Zachęcam Cię do sprawdzenia naszych oddziałów na stronie:

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: kolejna transza

Wypłatę transzy może zgłosić jeden z kredytobiorców. Każdorazowo o wszystkich zmianach powinniście nas poinformować. Jeśli nastąpi zgon jednego z kredytobiorców, należy to zgłosić w naszym oddziale. W przypadku utraty pracy wystarczy, że skontaktujesz się z nami w tej sprawie na czacie w Moim ING.

 

1
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: transza 2

karola130,kolejne transze możesz uruchomić samodzielnie przez bankowość. Informację o dokumentach do uruchomiania transzy znajdziesz w „Załączniku nr 3” do Twojej umowy kredytowej. Jeśli masz do spełniania jakieś warunki - wejdź na szczegóły Twojego kredytu hipotecznego, wybierz "Wnioski”, a następnie "Potwierdzenie spełnienia warunków umownych”. Dodaj pliki (również skany albo zdjęcia) i wyślij.

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wniosek o kredyt czas oczekiwania

@marmus na ten moment zajmujemy się wnioskami składanymi około 18 grudnia. Prosimy o cierpliwość.

 

 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Analiza wydatków - kategorie - sugestia

Dziękuję za Twoją sugestię, przekazałam ją do odpowiedniego działu Emotikon: Szczęśliwy

1
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Karencja - rezygnacja gdy budowa jest w trakcie

Transze kredytu hipotecznego uruchomimy w terminie wskazanych w umowie z deweloperem. Okres karencji obowiązuje do czasu uruchomienia całości kredytu.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Czy jest pobierana opłata w momencie wypłaty z celów oszczędzania?

Z celu oszczędnościowego możesz zrobić tylko przelew między swoimi rachunkami. Wypłata z konta oszczędnościowego w oddziale banku wynosi 10 zł. Nie ma już pierwszej bezpłatnej wypłaty w cyklu rozliczeniowym. Jeśli masz konto rozliczeniowe, zawsze możesz wypłacić bezpłatnie kartą Emotikon: Szczęśliwy

2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: BIK przedłużenie udostępniania danych

Dane o kredycie są przetwarzane przez okres 5 lat po jego spłacie. Niestety nie ma możliwości wydłużenia tego okresu.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎11-02-2020 09:14
Data ostatnich odwiedzin ‎10-04-2021 21:48
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 81
Łączna liczba otrzymanych Lajków 18
Posty, które lubię