Dziękujemy za sygnał i zgłoszenie. Przekazaliśmy je do działu, zajmującego się naszymi urządzeniami.
0
4
Moderator
14-07-2025
Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.
0
0
Moderator
26-04-2025
Szczegóły dotyczące dochodu, jaki należy uwzględnić składając wniosek o wsparcie określa Ustawa o Pomocy Społecznej.
Nie świadczymy usług w zakresie interpretacji zapisów Ustawy.
W przypadku wątpliwości możesz się skontaktować np. z osobą, która prowadzi księgowość firmy.
0
0
Moderator
17-04-2025
Ofertą i warunkami kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie
www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów spotkanie.
Z dostępnych opcji polec...
0
0
Moderator
17-04-2025
Aktywa to suma sald środków zgromadzonych na rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych, oszczędnościowych, terminowych lokatach oszczędnościowych prowadzonych w Banku w PLN lub w walutach obcych (równowartość w PLN wg kursu średniego NBP) oraz suma wartości inwestycji posiadanych w Banku lub nabytych za jego pośrednictwem.
W przypadku rachunków wspólnych brane są pod uwagę łączne aktywa zgromadzon...
0
2
Moderator
27-01-2025
Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 57. Sprawdzimy to.
0
0
Moderator
14-12-2024
Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
0
8
Moderator
29-11-2024
Dziękujemy za Twoją sugestię, przekazałam ją do osób, które odpowiadają za rozwój naszej bankowości internetowej.
0
0
Moderator
17-10-2024
Tak, możesz dokonać przelewu na wskazany numer konta danej osoby nawet na rachunek do spłaty/nadpłaty kredytu. Kredytobiorca może podać Ci numer konta.
0
1
Moderator
05-10-2024
Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Dziękuję, za numer zgorzenia. Przekazałam informacje do działu reklamacji z prośbą o jak najszybsze rozpatrzenie zgłoszenia.
0
3
Moderator
18-12-2024
Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Sprawdzimy dokładnie co się stało. Jeśli będzie konieczność przyjmiemy zgłoszenie reklamacyjne. Na społeczności nie mamy dostępu do systemu, tu nic nie jesteśmy w stanie dla Ciebie sprawdzić i wyjaśnić.
0
0
Moderator
11-09-2024
Przykro mi, że na samym początku współpracy napotykasz problemy. Niestety na społeczności nie mamy dostępu do systemu aby cokolwiek dla Ciebie sprawdzić czy wyjaśniać. Proszę skontaktuj się bezpośrednio z działem korporacji.
0
0
Moderator
08-08-2024
Na chwilę obecną nie ma możliwości ustawienia stałego zlecenia w walucie. Nie mamy też informacji czy zlecenia z przyszłą datą, będą ją miały wydłużoną. Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego działu.
0
1
Moderator
01-10-2024
Potrzebne dane zapisobiorcy to:
- imię i nazwisko
- imię ojca i matki
- PESEL (lub data urodzenia, jeśli zapisobiorca nie jest rezydentem podatkowym Polski)
- adres
- stopień pokrewieństwa
- wysokość zapisu
Te informacje będą wystarczające, do złożenia dyspozycji na wypadek śmierci.
1
0
Moderator
31-07-2024
Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe w szczegółach karty. Po ich uruchomieniu, proszę dokonaj pierwszej transakcji z kodem PIN i kolejną zbliżeniowo. To powinno pomóc. Jeśli w dalszym ciągu płatności zbliżeniowe nie będą realizowane koni...
0
0
Moderator
26-07-2024
Jeśli planujesz zmiany w projekcie, konieczne jest złożenie wniosku o zmianę kosztorysu i wtedy taką zmianę rozpatruje analityk. Bez takiego wniosku istnieje ryzyko, że nie będziemy mogli rozliczyć warunku umowy dotyczącego zakończenia inwestycji.
0
0
Moderator
16-07-2024
Dziękujemy za sugestię, przekazałam ją do odpowiedniego działu.
0
1
Moderator
11-10-2024
Mieliśmy wczoraj awarię, o której pisaliśmy wczoraj tutaj: https://www.ing.pl/aktualnosci Obecnie z tego powodu są opóźnienia w księgowaniach na rachunkach, dlatego możesz nie widzieć transakcji w historii.
0
0
Moderator
27-06-2024
Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego działu. Każdy głos klienta jest dla nas ważny i analizujemy wprowadzanie nowych rozwiązań
0
0
Moderator
15-06-2024
Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przyjmiemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. Specjaliści sprawdzą, dlaczego nie możesz aktywować karty w telefonie.
0
0
Moderator
15-06-2024
Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Wysłałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
1
0
Moderator
12-06-2024
Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu
0
0
Moderator
30-04-2024
Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT.
0
0
Moderator
07-07-2025
Chciałabym Ci pomóc, jednak przez Społeczność nie sprawdzimy szczegółów Twojego kredytu. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 57. Specjaliści sprawdzą to dla Ciebie. Specjaliści hipoteczni są dostępni w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00, w soboty: 8:00-16:00.
0
0
Moderator
17-04-2024
Bezpieczeństwo pieniędzy naszych klientów jest bardzo ważne. Posiadany szereg zabezpieczeń oraz nieustannie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które są zgodne z najnowszymi standardami bezpieczeństwa. W bankowości internetowej maksymalny dzienny limit bezpieczeństwa przelewów to 200 000 zł. W aplikacji mobilnej to 50 000 zł. O dodatkowej autoryzacji decyduje już nasz system bezpieczeństwa. Jeśli
...
0
1
Moderator
20-07-2024