O DominikaW

47 Polubień
91 Rozwiązań
257 Postów
Re.: Koniec stałej stopy - nadpłata i nowe warunki

Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 57. Sprawdzimy to.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 

8
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re.: Propozycja usprawnień w Przelewach podatkowych (iOS)
Dziękujemy za Twoją sugestię, przekazałam ją do osób, które odpowiadają za rozwój naszej bankowości internetowej.
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re.: Spłata nie swojego kredytu

Tak, możesz dokonać przelewu na wskazany numer konta danej osoby nawet na rachunek do spłaty/nadpłaty kredytu. Kredytobiorca może podać Ci numer konta. 

1
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Awaria wpłatomatu

Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Dziękuję, za numer zgorzenia. Przekazałam informacje do działu reklamacji z prośbą o jak najszybsze rozpatrzenie zgłoszenia.

3
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re.: Nadpłata kredytu
Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Sprawdzimy dokładnie co się stało. Jeśli będzie konieczność przyjmiemy zgłoszenie reklamacyjne. Na społeczności nie mamy dostępu do systemu, tu nic nie jesteśmy w stanie dla Ciebie sprawdzić i wyjaśnić.
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re.: Problemy techniczne.
Przykro mi, że na samym początku współpracy napotykasz problemy. Niestety na społeczności nie mamy dostępu do systemu aby cokolwiek dla Ciebie sprawdzić czy wyjaśniać. Proszę skontaktuj się bezpośrednio z działem korporacji.
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re.: Brak możliwości ustawienia stałego zlecenia w euro - jak to rozwiązać?
Na chwilę obecną nie ma możliwości ustawienia stałego zlecenia w walucie. Nie mamy też informacji czy zlecenia z przyszłą datą, będą ją miały wydłużoną. Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego działu.
1
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re.: Dyspozycja na wypadek śmierci
Potrzebne dane zapisobiorcy to:
- imię i nazwisko
- imię ojca i matki
- PESEL (lub data urodzenia, jeśli zapisobiorca nie jest rezydentem podatkowym Polski)
- adres
- stopień pokrewieństwa
- wysokość zapisu

Te informacje będą wystarczające, do złożenia dyspozycji na wypadek śmierci.
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi
Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe w szczegółach karty. Po ich uruchomieniu, proszę dokonaj pierwszej transakcji z kodem PIN i kolejną zbliżeniowo. To powinno pomóc. Jeśli w dalszym ciągu płatności zbliżeniowe nie będą realizowane koni...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re.: Remont/przebudowa segmentu na kredyt
Jeśli planujesz zmiany w projekcie, konieczne jest złożenie wniosku o zmianę kosztorysu i wtedy taką zmianę rozpatruje analityk. Bez takiego wniosku istnieje ryzyko, że nie będziemy mogli rozliczyć warunku umowy dotyczącego zakończenia inwestycji.
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re.: Cashback BLIKIEM

Dziękujemy za sugestię, przekazałam ją do odpowiedniego działu.

1
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re.: Brak widoczności Karty Kredytowej VISA w Moje ING

Mieliśmy wczoraj awarię, o której pisaliśmy wczoraj tutaj: https://www.ing.pl/aktualnosci Obecnie z tego powodu są opóźnienia w księgowaniach na rachunkach, dlatego możesz nie widzieć transakcji w historii.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re.: Limity Transakcyjne propozycja
Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego działu. Każdy głos klienta jest dla nas ważny i analizujemy wprowadzanie nowych rozwiązań Emotikon: Szczęśliwy
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re.: Problem ze skonfigurowaniem karty Visa do płatności zbliżeniowych w moje ING i Google Pay

Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przyjmiemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. Specjaliści sprawdzą, dlaczego nie możesz aktywować karty w telefonie.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re.: Awaria modułu wpłat Planet Cash
Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Wysłałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu Emotikon: Szczęśliwy 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Nadpłata w okresie karencji

Chciałabym Ci pomóc, jednak przez Społeczność nie sprawdzimy szczegółów Twojego kredytu. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 57. Specjaliści sprawdzą to dla Ciebie. Specjaliści hipoteczni są dostępni w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00, w soboty: 8:00-16:00.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Bezpieczeństwo pieniędzy naszych klientów jest bardzo ważne. Posiadany szereg zabezpieczeń oraz nieustannie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które są zgodne z najnowszymi standardami bezpieczeństwa. W bankowości internetowej maksymalny dzienny limit bezpieczeństwa przelewów to 200 000 zł. W aplikacji mobilnej to 50 000 zł. O dodatkowej autoryzacji decyduje już nasz system bezpieczeństwa. Jeśli

...
1
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje Kredytowe 2024

W chwili obecnej nie jest jeszcze podpisana żadna ustawa, więc czekamy na więcej informacji w tym temacie, wtedy będziemy mogli odpowiedzieć na Twoje pytanie. 

8
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Blokada rachunku z powodu utraty waznosci dowodu

Możesz ustanowić do konta pełnomocnika. Jeśli będzie miała waży dowód osobisty, będzie mógł wykonywać transakcje z Twojego konta do którego będzie miał pełnomocnictwo. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią, sprawdzimy informacje o Twoim koncie szczegółowo Emotikon: Szczęśliwy 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Przekazałam Twoją opinię do odpowiedniego działu, rozumiem, że wygląd aplikacji nie spełnia Twoich oczekiwań. Cały czas pracujemy nad udoskonaleniem aplikacji, jej wyglądu i funkcjonalności. Mimo wszystko mam nadzieje,  że pozostaniesz w gronie naszych klientów. 

3
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zmiana w wyglądzie Mojego ING

Bardzo dokładnie słuchamy opinii naszych klientów i na pewno będziemy reagować na konkretne i merytoryczne uwagi. Już teraz widzimy potrzebę zmiany wielkości skrótów przed zalogowaniem czy też powrót do logowania poprzez wybór skrótu ze stanem konta – te zmiany pojawią się w wersji aplikacji na przełomie listopada i grudnia.

2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Zepsuta nowa aplikacja ING

Przykro mi, że podjąłeś taką decyzję. Jeżeli chodzi o nową wersję bankowości, to zrealizowaliśmy cykl badań jakościowych z 3 firmami świadczącymi usługi badawcze.
Badania realizowane były metodą zadaniowych testów użyteczności. Najpierw weryfikowaliśmy koncepcje, a następnie walidowaliśmy gotowe rozwiązania. W sumie na przestrzeni kilku miesięcy przeprowadziliśmy kilkadziesiąt sesji testowych. Wpro

...
4
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎11-02-2020 09:14
Data ostatnich odwiedzin ‎14-12-2024 12:28
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 257
Łączna liczba otrzymanych Lajków 47
Posty, które lubię