O DominikaW

34 Polubień
61 Rozwiązań
160 Postów
Re: Pożyczka hipoteczna a wakacje kredytowe

Aktualnie Fundusz Wsparcia Kredytobiorców obejmuje kredyty hipoteczne lub budowlano-hipoteczne. Ustawa jednak nie weszła jeszcze w życie i trudno jest nam się odnieść czy zostanie to rozszerzone o inne zobowiązania.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zmiany widoku w Moim ING

@Mitchris, @viggen: Dziękuję za przesłane uwagi na temat zmiany prezentowania danych w koncie oszczędnościowym i celach oszczędnościowych. Przekazałam opinię do osób, które zajmują się Moim ING. Każda opinia klienta jest dla nas ważna i bierzemy je pod uwagę przy kolejnych zmianach.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Prowizje - konto firmowe ING

Trudno nam jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, mamy za mało informacji. Nie mamy też dostępu do systemów aby to sprawdzić.

Jeśli wpływy są z terminala płatniczego, to są pobierane prowizje od transakcji w zależności od tego jaką masz umowę o terminal i jakie rodzaje transakcji są realizowane.

Opłaty za konto i za przelewy są pobierane raz w miesiącu, ostatniego dnia kalendarzowego miesiąca.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe w okresie karencji (przed ostatnią transzą)

Ustawa została uchwalona w Sejmie. Czeka na zatwierdzenie przez Senat i podpis Prezydenta. Według aktualnych zapisów ustawy: Wakacje kredytowe
To rozwiązanie dla osób posiadających kredyty hipoteczne w złotówkach, które zaciągnęły kredyt na własny cel mieszkaniowy.
Dotyczą one zarówno części kapitałowej, jak i odsetkowej kredytu.

Będziemy się odnosić do jej zapisów w momencie zatwierdzania przez wsz

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Wysokość raty po zmianie oprocentowania na stałe

W paragrafie 6 aneksu jest zapis:

„Aneks wchodzi w życie z dniem jego podpisania z mocą obowiązującą od dnia (wpisana jest konkretna data).”

Czyli od daty wpisanej w aneksie obowiązuje oprocentowanie stałe, pierwsza rata z tym nowym oprocentowaniem wchodzi od następnego miesiąca po wejściu w życie aneksu.

Czyli wszystko zależy, jaką masz wpisaną datę w aneksie.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Fundusz Wsparcia Kredytobiorcow

Zgodnie z wytycznymi FWK spłata tej pożyczki rozpoczyna się po 2 latach od zakończenia wsparcia. Jeśli w tym okresie nadal będzie aktywny nasz kredyt hipoteczny to tak trzeba będzie  spłacać dwie raty, ratę naszego kredytu hipotecznego i ratę z wsparcia FWK.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Limit zadłużenia na koncie

Przy limicie w koncie po roku pobierana jest opłata roczna, która wynosi 1,8% przyznanej kwoty. W Twoim wypadku jest to 90 zł. Natomiast odsetki pobierane są raz w miesiącu i zależą od oprocentowania limitu i kwoty wykorzystanego limitu. Jeśli nie korzystasz z limitu, nie zapłacisz odsetek Emotikon: Szczęśliwy 

2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Okres budowlany

Skrócenie okresu budowlanego to po prostu rozliczenie inwestycji. Jeśli przedstawisz dokumenty potwierdzające zakończenie inwestycji, wtedy automatycznie okres budowy zostanie skrócony.
Możesz nadpłacić kredyt w czasie budowy, ważne jest tylko to, żeby nadpłata nie spłacała kredytu całkowicie, ponieważ zostanie on zamknięty.
Dokumenty, jakie akceptujemy do rozliczenia budowy, znajdziesz w załączniku

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Skrócenie okresu kredytowania.

Mamy 10 dni roboczych na przygotowanie aneksu. Jeśli nadpłaciłeś kredyt hipoteczny to w ciągu 3 miesięcy od nadpłaty możesz nam zgłosić i przygotujemy darmowy aneks. 

2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Pożyczka gotówkowa

Jeśli kwota Twojego dochodu będzie się różnic od kwoty zadeklarowanej we wniosku kredytowym, to Twój wniosek zostanie zamknięty. Możesz złożyć nowy wniosek. Do podpisania umowy konieczne jest dostarczenie: zaświadczenia od pracodawcy lub wyciągu z konta na które otrzymujesz wynagrodzenie z 3 ostatnich miesięcy (dla umowy o pracę). PIT 11 akceptujemy do końca maja, chyba, że wniosek składałaś jeszc

...
2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Karencja a nadpłacanie

Nadpłatę realizujemy w ten sposób, że kwotę nadpłaty odejmujemy od kapitału kredytu, pozostawiamy ten sam okres kredytowania, tym samym zmniejsza się rata kredytu(dotyczy to również raty odsetkowej). Przeliczenie następuje od razu od dnia nadpłaty. Nadpłatę możesz zgłosić w szybki i wygodny sposób w bankowości internetowej. Harmonogram po nadpłacie jest również dostępny, zaraz po zaksięgowaniu nad

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: wypowiedzenie umowy o prace w trakcie oczekiwania na decyzje

Zgłoszenie utraty pracy przez jednego ze współkredytobiorców jest bardzo istotne. Jednak proszę skonsultuj to ze swoim doradcą, który przyjmował od Ciebie wniosek. Są to sytuacje rozpatrywane bardzo indywidualne. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Reklamacja

Na reklamację odpowiadamy tak szybko, jak to możliwe. Termin podany w zgłoszeniu jest terminem maksymalnym odpowiedzi z naszej strony. Mamy informacje w sprawie Twojego zgorzenia. Sprawdź, proszę szczegóły w zakładce wiadomości w bankowości internetowej. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Problem dla obcokrajowców, który łatwo poprawi

Dziękuję za Twoją wiadomość i sugestię. Przekażę ją do osób, które odpowiadają za dany proces. Na chwilę obecną, taka weryfikacja jest na podstawie karty pobytu. Jeśli coś się zmieni będziemy informować na bieżąco. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Zbieg egzekucji - ING ponad innymi?

Przykro mi, że tak uważasz. Stosujemy się do przepisów prawa i zasad obowiązujących, dla kont objętych zajęciem egzekucyjnym. 

1
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Brak wpłaty we wpłatomacie

Na Twój wpis odpowiedziałam w tym miejscu.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Dziękuję za numer zgłoszenia. Przesyłam informacje do działu reklamacji. 

1
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Rachunek

Z kodów BLIK możesz korzystać, jeśli masz ukończone 13 lat i dostęp do aplikacji mobilnej.
BLIK aktywuje się automatycznie w aplikacji Moje ING mobile.
Jeżeli nie widzisz BLIKA, przejdź do ustawień BLIKA i wybierz Aktywuj.
Jeśli w dalszym ciągu nie możesz korzystać z BLIKA napisz do nas na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy, co

...
3
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z wyświetlaniem się ofert z Visa Oferty

Prosimy, usuń pamięć podręczną aplikacji i zrestartuj telefon. Dodatkowo, na przeglądarce internetowej usuń historię przeglądania i pliki cooki. Jeżeli nie zauważysz różnicy, to napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357 00 69. Sprawdzimy to dla Ciebie i przyjmiemy zgłoszenie do działu technicznego. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzje

Jeśli wniosek składałeś u pośrednika nasi doradcy w oddziale czy na infolinii nie mają do niego wglądu Emotikon: Smutny Skontaktuj się ponownie z pośrednikiem i poproś o przekazanie aktualnych informacji o Twojej sprawie. 

2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Nadplata kh skrócenie okresu kredytowania

Możemy to dla Ciebie obliczyć, jednak skontaktuj się proszę z naszymi doradcami na czacie w Moje ING lub z naszą infolinią 32 357 00 57 (poniedziałek - piątek 8:00 - 20:00, sobota 8:00 - 16:00)  Emotikon: Szczęśliwy 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zawieszanie się aplikacji ING

Proszę, przeinstaluj naszą aplikację i aktywuj ją na nowo. Jeśli to nie pomoże skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub na naszej infolinii pod numerem: 32 357 00 69. Dzięki temu będziemy mieć dostęp do Twoich danych i przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z aplikacją ING na Iphonie

Prosimy, usuń pamięć podręczną aplikacji i zrestartuj telefon. Daj znać, czy to pomogło. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Oszustwo blik

Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Stale informujemy naszych klientów o istniejących zagrożeniach oraz oszustwach, które się pojawiają. Bezpieczeństwo finansów naszych klientów jest naszym priorytetem. Wszystkie informacje są dostępne na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/bezpieczenstwo.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Zlecenie stałe a brak środków na koncie

Dziękujemy za sugestię, przekazałam ją do osób, które są odpowiedzialne za rozwój naszej bankowości internetowej 👍

2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎11-02-2020 09:14
Data ostatnich odwiedzin ‎26-06-2022 21:12
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 160
Łączna liczba otrzymanych Lajków 34
Posty, które lubię