O DominikaW

42 Polubień
84 Rozwiązań
225 Postów
Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Dziękujemy za informacje, przekazujemy je do odpowiedniego działu. Przepraszamy za niedogodności. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Całkowita przedterminowa spłata kredytu hipotecznego

Proporcjonalny zwrot prowizji przysługuje w przypadku kredytów hipotecznych zaciągniętych od 22 lipca 2017 roku, więc niestety w tym przypadku nie otrzymasz takiego zwrotu.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Błąd modułu wpłat

Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Dziękuję, za numer zgłoszenia. Przesyłam informacje do działu reklamacji. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z wyświetlaniem ikonek

Nasi informatycy pracują nad wyprowadzeniem błędu, nie mamy informacji, ile to może potrwać ☹

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nie przechodzi płatność internetowa

Świetnie, cieszę się, że udało się rozwiązać problem. Dziękuję za informacje 👍

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Spłata kredytu hipotecznego gotówką

Nie pobieramy prowizji za wcześniejszą spłatę. Jeżeli rata Twojego kredytu jest pobierana z rachunku technicznego i z niego będzie zlecona spłata, to wpłata w placówce na takie konto jest darmowa. Możesz też wpłacić za darmo w placówce na numer konta do wcześniejszej spłaty: 20 1050 0044 1000 0022 9340 0608. Po wpłacie gotówki na wskazane konto trzeba zlecić dyspozycję zamknięcia kredytu. Możemy j

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Korzystanie z bankowości internetowej z systemu linux

Nie mamy ograniczeń systemowych w korzystaniu z naszej bankowośic internetowej. Przeglądarki wskazane przez bank dla korzystania z systemu bankowości internetowej Moje ING: 
- Microsoft Edge (wersja 43+ i nowsze)
- Mozilla Firefox (wersja 76+ i nowsze)
- Chrome (wersja 82+ i nowsze)
- Safari (wersja 12.1.2+ i nowsze)

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Uprawnienia do zapisu

Błąd jest nam znany, pracujemy nad jego wyprowadzeniem. W kolejnej aktualizacji aplikacji opcja zapisania pliku powinna już działać. Przepraszamy za kłopot. Do tego czasu proponuję zapisanie plików w wersji przeglądarkowej na swoim urządzeniu.

2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Brak uprawnień do zapisu potwierdzenia przelewu

Błąd jest nam znany, pracujemy nad jego wyprowadzeniem. W kolejnej aktualizacji aplikacji opcja zapisania pliku powinna już działać. Przepraszamy za kłopot. Do tego czasu proponuję zapisanie plików w wersji przeglądarkowej na swoim urządzeniu.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Dwie karty do jednego konta

Do konta możesz posiadać jedna kartę plastikową. Jeśli do konta jest pełnomocnik lub współwłaściciel, może on zamówić kartę dla siebie w swojej bankowości internetowej. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z aplikacją ING na telefonie Ralme 7 pro

Przekazałam Twoje zgłodzenie do osób zajmujących się naszą aplikacja mobilną. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej, przyjmiemy szczegółowe zgłoszenie do działu IT i przyjrzymy się temu. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Dziękujemy za Twoją sugestię, przekazałam ją do odpowiedniego działu. W przyszłości nie wykluczamy takiego rozwiązania. Natomiast na chwilę obecną, nie pracujemy nad nim. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłata bilonu - konto 13-17

Można dokonać wpłaty monet na swoje konto. Wybrane placówki mają obsługę kasową. Dostępność placówek z kasą, możesz sprawdzić na naszej stronie: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial&filter=kasa

Prosimy o posegregowanie i przeliczenie monet przed wpłatą. Opłata za wpłatę na konto osobiste to 10 zł. Również na konto Mobi 13-17 lat.  Za wpłatę gotówki z udziałem bilonu w ilości

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Profil zaufany zakładanie konta- problem z potwierdzeniem tożsamości

Profil Zaufany zakładasz w naszej bankowości internetowej czy na stronie pz.gov.pl? 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Bankomat nie wypłacił pieniędzy ale zabrał z konta

Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Dziękuję, za numer zgorzenia. Przesyłam informacje do działu reklamacji z prośba o jak najszybszą odpowiedź na Twoja reklamację.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Zakup działki budowlanej na kredyt hipoteczny, a budowa domu

Jeśli działka będzie zabezpieczeniem tego kredytu, to należy zgłosić do banku zamiar rozpoczęcia budowy na podstawie pozwolenia na budowę Emotikon: Szczęśliwy

2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Aplikacja

Niestety, na chwilę obecną nie planujemy udostępnienia naszej aplikacji w AppGallery Emotikon: Smutny Przekazuję Twoją sugestię do odpowiedniego działu. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Awaria modułu wpłatomatu planet cash

Cieszymy się, że Twoja sprawa została rozwiązana Emotikon: Szczęśliwy 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nadpłata kredytu - skrócenie okresu

Świetnie, cieszę się , że sprawa się wyjaśniła. Dziękujemy za informacje. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Brak zaksięgowanej wpłaty- reklamacja

Przekazaliśmy prośbę o przyśpieszenie Twojej reklamacji, to wszystko, co tu możemy dla Ciebie zrobić. Na społeczności nie mamy dostępu do informacji w naszym systemie. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Odnowienie kwoty wolnej od zajęcia na rachunku - dlaczego nie pierwszego dnia miesiąca?

Limit odnawia się zawsze 1 każdego miesiąca. Jeśli zajęliśmy środki, których wg. Twoich obliczeń nie powinniśmy, proszę skontaktuj się z naszym działem zajęć egzekucyjnych, którzy to dla Ciebie sprawdzą i wyjaśnią.

Możesz to zrobić na czacie, po zalogowaniu do Mojego ING lub na naszej infolinii - 32 357 00 69.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Aktualne czasy oczekiwania na analizę wniosku

Miło nam, że zdecydowałeś się na złożenie wniosku w naszym banku. Każda decyzja zależy od indywidualnej analizy. Mamy 21 dni na przekazanie Ci naszej decyzji, od momentu otrzymania kompletu dokumentów.

Dodam, że jeśli jesteś już naszym klientem i masz dostęp do bankowości, status swojego wniosku sprawdzisz na liście "Moje wnioski kredytowe" w części Usługi.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat nie wpłacił pieniędzy

Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Zwiększenie limitu karty kredytowej ("Nie możesz zwiększyć limitu dla tego produktu")

Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sytuacji, ale tu nie mam dostępu do Twoich danych i nie jestem w stanie tego sprawdzić i wyjaśnić dla Ciebie. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy, co jest przyczyną tego, że nie możesz zwiększyć limitu na karcie kredytowej. Proszę o kontakt w dni robocze w godzina

...
4
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat nie wpłacił pieniędzy

Reklamacje rozpatrujemy tak szybko, jak to możliwe. Proszę podaj numer zgłoszenia. Przekażę prośbę do działu reklamacji z prośba o pilne jej rozpatrzenie. 

2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎11-02-2020 09:14
Data ostatnich odwiedzin ‎16-05-2023 11:02
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 225
Łączna liczba otrzymanych Lajków 42
Posty, które lubię