Re.: Koniec stałej stopy - nadpłata i nowe warunki
Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 57. Sprawdzimy to.
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione
Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
Tak, możesz dokonać przelewu na wskazany numer konta danej osoby nawet na rachunek do spłaty/nadpłaty kredytu. Kredytobiorca może podać Ci numer konta.
Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Dziękuję, za numer zgorzenia. Przekazałam informacje do działu reklamacji z prośbą o jak najszybsze rozpatrzenie zgłoszenia.
Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Sprawdzimy dokładnie co się stało. Jeśli będzie konieczność przyjmiemy zgłoszenie reklamacyjne. Na społeczności nie mamy dostępu do systemu, tu nic nie jesteśmy w stanie dla Ciebie sprawdzić i wyjaśnić.
Przykro mi, że na samym początku współpracy napotykasz problemy. Niestety na społeczności nie mamy dostępu do systemu aby cokolwiek dla Ciebie sprawdzić czy wyjaśniać. Proszę skontaktuj się bezpośrednio z działem korporacji.
Re.: Brak możliwości ustawienia stałego zlecenia w euro - jak to rozwiązać?
Na chwilę obecną nie ma możliwości ustawienia stałego zlecenia w walucie. Nie mamy też informacji czy zlecenia z przyszłą datą, będą ją miały wydłużoną. Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego działu.
Potrzebne dane zapisobiorcy to: - imię i nazwisko - imię ojca i matki - PESEL (lub data urodzenia, jeśli zapisobiorca nie jest rezydentem podatkowym Polski) - adres - stopień pokrewieństwa - wysokość zapisu
Te informacje będą wystarczające, do złożenia dyspozycji na wypadek śmierci.
Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe w szczegółach karty. Po ich uruchomieniu, proszę dokonaj pierwszej transakcji z kodem PIN i kolejną zbliżeniowo. To powinno pomóc. Jeśli w dalszym ciągu płatności zbliżeniowe nie będą realizowane koni...
Jeśli planujesz zmiany w projekcie, konieczne jest złożenie wniosku o zmianę kosztorysu i wtedy taką zmianę rozpatruje analityk. Bez takiego wniosku istnieje ryzyko, że nie będziemy mogli rozliczyć warunku umowy dotyczącego zakończenia inwestycji.
Re.: Brak widoczności Karty Kredytowej VISA w Moje ING
Mieliśmy wczoraj awarię, o której pisaliśmy wczoraj tutaj: https://www.ing.pl/aktualnosci Obecnie z tego powodu są opóźnienia w księgowaniach na rachunkach, dlatego możesz nie widzieć transakcji w historii.
Re.: Problem ze skonfigurowaniem karty Visa do płatności zbliżeniowych w moje ING i Google Pay
Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przyjmiemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. Specjaliści sprawdzą, dlaczego nie możesz aktywować karty w telefonie.
Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu
Chciałabym Ci pomóc, jednak przez Społeczność nie sprawdzimy szczegółów Twojego kredytu. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 57. Specjaliści sprawdzą to dla Ciebie. Specjaliści hipoteczni są dostępni w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00, w soboty: 8:00-16:00.
Re: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych
Bezpieczeństwo pieniędzy naszych klientów jest bardzo ważne. Posiadany szereg zabezpieczeń oraz nieustannie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które są zgodne z najnowszymi standardami bezpieczeństwa. W bankowości internetowej maksymalny dzienny limit bezpieczeństwa przelewów to 200 000 zł. W aplikacji mobilnej to 50 000 zł. O dodatkowej autoryzacji decyduje już nasz system bezpieczeństwa. Jeśli
W chwili obecnej nie jest jeszcze podpisana żadna ustawa, więc czekamy na więcej informacji w tym temacie, wtedy będziemy mogli odpowiedzieć na Twoje pytanie.
Re: Blokada rachunku z powodu utraty waznosci dowodu
Możesz ustanowić do konta pełnomocnika. Jeśli będzie miała waży dowód osobisty, będzie mógł wykonywać transakcje z Twojego konta do którego będzie miał pełnomocnictwo. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią, sprawdzimy informacje o Twoim koncie szczegółowo
Przekazałam Twoją opinię do odpowiedniego działu, rozumiem, że wygląd aplikacji nie spełnia Twoich oczekiwań. Cały czas pracujemy nad udoskonaleniem aplikacji, jej wyglądu i funkcjonalności. Mimo wszystko mam nadzieje, że pozostaniesz w gronie naszych klientów.
Bardzo dokładnie słuchamy opinii naszych klientów i na pewno będziemy reagować na konkretne i merytoryczne uwagi. Już teraz widzimy potrzebę zmiany wielkości skrótów przed zalogowaniem czy też powrót do logowania poprzez wybór skrótu ze stanem konta – te zmiany pojawią się w wersji aplikacji na przełomie listopada i grudnia.
Przykro mi, że podjąłeś taką decyzję. Jeżeli chodzi o nową wersję bankowości, to zrealizowaliśmy cykl badań jakościowych z 3 firmami świadczącymi usługi badawcze. Badania realizowane były metodą zadaniowych testów użyteczności. Najpierw weryfikowaliśmy koncepcje, a następnie walidowaliśmy gotowe rozwiązania. W sumie na przestrzeni kilku miesięcy przeprowadziliśmy kilkadziesiąt sesji testowych. Wpro