Przekazaliśmy prośbę o przyśpieszenie Twojej reklamacji, to wszystko, co tu możemy dla Ciebie zrobić. Na społeczności nie mamy dostępu do informacji w naszym systemie.
Re: Odnowienie kwoty wolnej od zajęcia na rachunku - dlaczego nie pierwszego dnia miesiąca?
Limit odnawia się zawsze 1 każdego miesiąca. Jeśli zajęliśmy środki, których wg. Twoich obliczeń nie powinniśmy, proszę skontaktuj się z naszym działem zajęć egzekucyjnych, którzy to dla Ciebie sprawdzą i wyjaśnią.
Możesz to zrobić na czacie, po zalogowaniu do Mojego ING lub na naszej infolinii - 32 357 00 69.
Miło nam, że zdecydowałeś się na złożenie wniosku w naszym banku. Każda decyzja zależy od indywidualnej analizy. Mamy 21 dni na przekazanie Ci naszej decyzji, od momentu otrzymania kompletu dokumentów.
Dodam, że jeśli jesteś już naszym klientem i masz dostęp do bankowości, status swojego wniosku sprawdzisz na liście "Moje wnioski kredytowe" w części Usługi.
Re: Zwiększenie limitu karty kredytowej ("Nie możesz zwiększyć limitu dla tego produktu")
Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sytuacji, ale tu nie mam dostępu do Twoich danych i nie jestem w stanie tego sprawdzić i wyjaśnić dla Ciebie. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy, co jest przyczyną tego, że nie możesz zwiększyć limitu na karcie kredytowej. Proszę o kontakt w dni robocze w godzina
Reklamacje rozpatrujemy tak szybko, jak to możliwe. Proszę podaj numer zgłoszenia. Przekażę prośbę do działu reklamacji z prośba o pilne jej rozpatrzenie.
Re: UWAGA NA ING BANK BLOKUJE KONTA POMIMO SPEŁNIENIA WARUNKÓW BANKU
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Przez Społeczność nie mamy wglądu do naszego systemu, aby się odnieś do tej sytuacji. Zależy mi jednak, aby Ci pomóc. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Postaramy się przyspieszyć sprawdzenie dokumentów przesłanych przez Ciebie.
Dziękujemy za Twoją sugestie, przekazałam ją do odpowiedniego działu. Darmowe bankomaty dla wypłat kodem BLIK mamy na chwilę obecną dla konta Komfort i Mobi do 26 lat.
Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sytuacji, ale tu nie mam dostępu do Twoich danych i nie jestem w stanie tego sprawdzić i wyjaśnić dla Ciebie. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Przyjmiemy dla Ciebie odpowiednie zgłoszenie.
Dziękujemy za Twoją sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego działu. Na chwilę obecną nie planujemy wprowadzenia aplikacji do AppGalelery. Każdy sygnał naszych klientów jest dla nas ważny.
Mamy zgorszony błąd z odświeżaniem wyświetlanych informacji na widgetie. Przepraszam za kłopot. Nasz dział IT już pracuje nad rozwiązaniem tego problemu.
Zależy nam na wyjaśnieniu Twojej sprawy i znalezieniu odpowiedniego rozwiązania. Proszę o kontakt na czacie w bankowości internetowej. Dzięki temu będziemy mieć dostęp do Twoich danych i postaramy się pomóc. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00.
Możesz zamówić bezpłatny aneks o skrócenie okresu kredytowania. Ważne jest to, abyś zrobił to minimum 10 dni roboczych przed terminem grudniowej raty. Wtedy ustawimy ratę z pierwotnego harmonogramu z momentu zawarcia umowy (pod warunkiem, że do tego czasu nie nastąpi zmiana oprocentowania i nowa prognozowana rata nie będzie wyższa niż ta pierwotna).
Re: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła
@mjnck proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Musimy sprawdzić, dlaczego otrzymałeś wiadomość przy korzystaniu z aplikacji ściągniętej ze Sklepu Play.
Aby bezpiecznie korzystać z aplikacji Moje ING należy ją pobierać z autoryzowanych przez nas źródeł. Są to sklepy Google Play dla telefonów z systemem Android oraz AppStore dla telefonów iPhone. Ze względów bezpieczeństwa nie zalecamy pobierania aplikacji z innych źródeł niż wyżej wymienione sklepy.
Bankowość internetowa jest blokowana po 5 błędnych próbach logowania. Zależy mi, aby to dla Ciebie sprawdzić, ale przez Społeczność nie mam dostępu do systemu. Proszę w pierwszej kolejności wypełnij wniosek o odblokowanie bankowości internetowej na naszej stronie: Centrum Pomocy: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy Następnie zaloguj się do bankowości internetowej no