O DominikaW

36 Polubień
68 Rozwiązań
184 Postów
Re: Pozostała kwota kredytu do spłaty

Zgadza się, w poprzedniej odpowiedzi jest błąd. Przepraszamy za błędną informacje.

Zamiast słowo kapitał powinno być kwota do całkowitej spłaty kredytu hipotecznego.

 

Kapitał w kwocie do całkowitej spłaty uzależniony jest tylko od kapitału spłaconego w ratach kredytu hipotecznego. W związku ze zmianą Wiboru ulega zmianie wysokość naliczanych odsetek. Jeśli Wibor idzie do góry wartość odsetek wzra

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Autoryzacja sms

Za każdym razem, gdy użytkownik loguje się lub zleca dyspozycje w Moje ING/Moje ING mobile, nasz system bezpieczeństwa błyskawicznie analizuje sytuację i dobiera odpowiedni sposób autoryzacji. Ocenia też, czy dodatkowa autoryzacja jest potrzebna. Po instalacji aplikacji na nowym telefonie ta autoryzacja jest wzmocniona tzn. może być potwierdzenie kodem PIN i SMS-em. Po czasie autoryzacja wróci do

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Wplatomat kradnie!!

Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Dziękuję, za numer zgorzenia. Przesyłam informacje do odpowiedniego działu z prośbą o przyśpieszenie rozpatrzenia Twojej reklamacji. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Dyspozycja wkładem na wypadek śmierci

Dyspozycja na wypadek śmierci jest uprawnieniem, które swe źródło ma w ustawie, jednak które występuje wyłącznie w ramach istniejącego umownego stosunku prawnego umowy rachunku bankowego. 

2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Nadpłata kredytu przed wakacjami kredytowymi i zmianą oprocentowania

Wniosek o skrócenie okresu spłaty możesz złożyć w dowolnym momencie, tutaj zmiana harmonogramu nie będzie miała wpływu, 

jeśli nie przekroczysz okresu 3 miesięcy, od ostatniej nadpłaty, za taki aneks nie pobierzemy żadnej opłaty. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: przeniesienie hipoteki, kredytu

1. Tak możesz przenieść hipotekę na inną nieruchomość (nawet takiej której nie jesteś właścicielem) wtedy zgodę muszą wyrazić wszyscy właściciele „nowej” nieruchomości.
Co do dokumentów, to wniosek o aneks (zmiana zabezpieczenia hipoteki) składają wszyscy kredytobiorcy oraz wszyscy właściciele (obecnej nieruchomości i tą którą chcą zastąpić)
Dla nowej nieruchomości będzie potrzeba wykonania operatu

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Aplikacja mobilna to jakaś kpina

Jeżeli pojawia Ci się problem ze sprawnym funkcjonowaniem naszej aplikacji spróbuj proszę usunąć i zainstalować nasz aplikację ponownie. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną naszej aplikacji. Sprawdź, czy Twoja przeglądarka mobilna jest aktualna. Warto też upewnić się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji systemowej Android System WebView. Jeśli to nie pomoże, proszę skontaktuj się z nam

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Odmowa wypłaty drugiej transzy, mimo prac zgodnie z harmonogramem

Dziękuję, za numer zgłoszenia. Przekazałam ją do osób z działu reklamacji z prośbą o jak najszybszą odpowiedz z naszej strony. Mam nadzieje, że sprawa zostanie wyjaśniona. 

2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wakacje kredytowe - wybór raty a okres zawieszenia odsetek

Ustawa mówi o okresach zawieszenia – nie wspomina o miesiącach rozumianych kalendarzowo. W procesie zawieszenia spłaty kredytu zawieszamy wybraną ratę, a sama rata zawiera w sobie odsetki za konkretny okres - który nie pokrywa miesiąca kalendarzowego, ale jest to okres miesięczny. W potwierdzeniu prezentujemy okres/okresy, w którym bank nie pobiera zawieszonych odsetek (zgodnie ze zgłoszonym wnios

...
8
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: ING Bank Śląski udostępnił usługę podpisu elektronicznego mSzafir

Usługa dostępna jest na dla klientów korzystających z bankowości Moje ING. Zarówno klientów indywidualnych i firmowych Emotikon: Szczęśliwy 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Przepraszamy za niedogodności. Pracujemy nad rozwiązaniem. Prosimy jeszcze o trochę czasu.

2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Nie może udzielić kredytu

Zależy mi, aby to dla Ciebie wyjaśnić. Tu nie mamy dostępu do systemu, aby to dla Ciebie sprawdzić i wyjaśnić. Proszę napisz do nas na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią. Na zdolność kredytową wpływa wiele współczynników, a każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe - zmiana oprocentowania

@MatysXX Cykl zmiany stopy nie ulega zmianie. Zaktualizujemy je w terminie w którym miało być pierwotnie zaktualizowane.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Fundusz wsparcia kredytobiorców

Zachęcamy do wypełnienia ankiety na naszej stronie: https://www.ing.pl/kontakt/pomoc-dla-kredytobiorcow/fundusz-wsparcia-kredytobiorcow . Na jej podstawie sprawdzimy czy możesz takie wsparcie uzyskać. 

Dochody Twojej żony będą brane pod uwagę, jako członka gospodarstwa domowego. Wsparcie możesz uzyskać tylko na jeden posiadany kredyt.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z aplikacją na nowym telefonie

Moje ING mobile możesz zainstalować na trzech zaufanych urządzeniach. W pierwszej kolejności zaloguj się do bankowości internetowej przez przeglądarkę internetową. Następnie ponownie spróbuj przejść proces aktywacji aplikacji mobilnej. Jeśli w dalszym ciągu będziesz miała problem, proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Przez społeczność nie mam możliwości sprawdzenia in

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Dziękujemy za Twoją sugestię, przekazuję ją do osób odpowiedzialnych za rozwój naszej bankowości internetowej Emotikon: Szczęśliwy

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe a karencja

Na tę chwilę trudno jest nam przedstawić jednoznaczną odpowiedź na pytania dotyczące nowych wakacji kredytowych. Ustawa jeszcze nie weszła w życie.

 

Jak tylko będziemy wiedzieć coś więcej, umieścimy odpowiednie informacje na naszej stronie. 

2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Rezygnacja z transzy, a spłata

W pierwszej opcji, będziemy potrzebować poświadczenia, że takie środki zostały przekazane do dewelopera, bądź, że masz je na koncie aby zrezygnować z transzy.

Natomiast druga opcja nie wymaga dodatkowych formalności. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Blokowanie środków na koncie na przyszłe przelewy

Dziękujemy za twoją sugestię, przekazuję ją do osób odpowiedzialnych za rozwój naszej bankowości internetowej Emotikon: Szczęśliwy
Faktycznie, nie mamy takiej opcji, żeby zablokować pieniądze na płatność, z przyszłą datą realizacji. Rozwiązaniem, które może Ci to ułatwić, to założenie dodatkowego konta rozliczeniowego np. Direct, bez karty. Wtedy będzie ono bezpłatne. Odłożenie konkretnej kwoty na dane płatności i utw

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Dzień dobry

Login możesz sprawdzić na kilka sposobów:
• w aktywnej aplikacji Moje ING: Profil – Moje dane – Dane osobowe,
• w umowie,
• osobiście w naszym oddziale.
Składa się on z 6 liter i 4 cyfr.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Robót inwestycyjny

Do czasu rozliczenia transakcji zakupu, którą na zlecenie banku realizuje Agent Transferowy, pieniądze nie będą widoczne zarówno na rachunku bankowym, jak i na rejestrze. Może to potrwać od 4 do maksymalnie 7 dni. To jest prawidłowe działanie, nie musisz się martwić, pieniądze nie znikają, są zapisane u Agenta Transferowego, który proceduje Twoje zlecenie.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Wypłata euro

Pieniądze z konta w euro w walucie euro, bez przewalutowania wypłacisz w:
• bankomatach obsługujących wypłaty w euro
• naszych punktach obsługi kasowej
Listę naszych placówek i bankomatów w euro możesz sprawdzić na naszej stronie: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&filter=euro
 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: ing lokata

Czy masz założone konto oszczędnościowe? Jest to warunek, aby skorzystać z Lokaty. Jeśli nie, w pierwszej kolejności załóż konto oszczędnościowe, a następnie Lokatę terminową. Gdyby problemy nadal występował proszę skontaktuj się naszą infolinią lub napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Sprawdzimy, co dokładnie się dzieje. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Spełnienie warunków umowy

Trudno jest nam się odnieść do Twojego pytania, nie znając szczegółów warunków oraz Twojej umowy. Skontaktuj się proszę z nami na czacie w Moje ING albo z naszymi doradcami telefonicznie (32 357 00 57), Ustalimy co będzie najlepszym rozwiązaniem w Twojej sytuacji. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Pożyczka hipoteczna a wakacje kredytowe

Aktualnie Fundusz Wsparcia Kredytobiorców obejmuje kredyty hipoteczne lub budowlano-hipoteczne. Ustawa jednak nie weszła jeszcze w życie i trudno jest nam się odnieść czy zostanie to rozszerzone o inne zobowiązania.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎11-02-2020 09:14
Data ostatnich odwiedzin ‎05-10-2022 15:50
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 184
Łączna liczba otrzymanych Lajków 36
Posty, które lubię