O DominikaW

23 Polubień
43 Rozwiązań
109 Postów
Re: Przelew międzynarodowy

Koszt przelewu walutowego po naszej stronie to 40 zł. Niezależnie od kwoty wykonanego przelewu. Nie wiemy, czy bank odbiorcy pobiera dodatkowe opłaty za przyjęcie przelewu. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Operat szacunkowy

@Uyctcyvg faktycznie czas rozpatrzenia wniosków w ostatnim czasie jest dłuższy. Bardzo przepraszamy i prosimy o cierpliwość. Jest to związane z tym, że nasza oferta jest bardzo konkurencyjna i mamy bardzo dużą ilość takich wniosków.
Jeżeli zaakceptowałeś decyzję wstępną, nie musisz się obawiać, że będziesz musiał składać wszystkie dokumenty od nowa. W sytuacji, gdy powód przekroczenia czasu nie je

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Bardzo chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie mam możliwości. Nie mam tu dostępu do systemu bankowego, nie jestem w stanie odnieść się do Twojego zgłoszenia. Nie mając numeru reklamacji, nie jestem w stanie przekazać prośby o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia. Twoją sprawę możemy wyjaśnić, kiedy potwierdzimy Twoje dane. Proponuje kontakt na jeden z poniższych sposobów:
- na czacie po

...
3
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Konto walutowe w USD

Za zaksięgowanie przelewu na koncie walutowym dalej nie pobieramy żadnych opłat. Pieniądze możesz bezpłatnie przewalutować i przelać na konto złotówkowe dzięki kantorowi, który dostępny jest całodobowo w bankowości internetowej. 
 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re.: Wpłatomat
Wysłałam prośbę o jak najszybsze sprawdzenia urządzenia, w którym dokonywałaś wpłaty. Sprawdzimy, co będziemy mogli zrobić.
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Rezygnacja z operatu

Uyctcyvg - jest to uśredniony czas, jaki ma rzeczoznawca na sporządzenie pełnej wersji operatu i odesłanie dokumentów do banku.

Oczywiście może to trwać krócej lub dłużej, głównie wpływ ma termin, w jaki uda się rzeczoznawcy umówić z właścicielem na zrobienie zdjęć nieruchomości.

 

Jojojo - jeżeli operat szacunkowy nie jest przygotowany i nie było jeszcze inspekcji nieruchomości, możesz wnosić

...
2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: zakup działki budowlanej

Jeśli działka ma mniej niż 10 000 m2 to musi posiadać:

  • przeznaczenie mieszkaniowe jednorodzinne, albo
  • warunki zabudowy wydane dla budowy domu jednorodzinnego, albo
  • działka musi już posiadać pozwolenie na budowę.

Więc jeśli nie wiesz kiedy będziesz się budować, przedstaw nam Miejski Plan Zagospodarowania Przestrzennego.

1
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Karta do konta

Do kont indywidualnych wydajemy tylko karty Visa i Mastercard. Przykro mi, ale nie mamy kart Maestro w naszej ofercie Emotikon: Smutny Niestety nie mamy wpływu na to, w jakich punktach karty Mastercard są akceptowane. Jeśli masz u nas konto w złotówkach i wydaną do niego kartę Visa, możesz podpiąć ją pod konto w euro. Zrobisz to w bankowości internetowej, klikając w kartę, a następnie „Podłącz konta walutowe”. Mo

...
3
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Aneks do umowy o kredyt hipoteczny

Na podstawie tej wiadomości, nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Potrzebujemy więcej informacji.

Czy będzie wyłączona jedna osoba z kredytu i nadal będzie dwóch właścicieli nieruchomości? Czy będzie wyłączony kredytobiorca i będzie jeden właściciel nieruchomości?

Jeżeli nieruchomość ma być przepisana na jedną osobę i tym samym ma być wyłączony kredytobiorca, to potrzebna jest um

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Kolejny kredyt hipoteczny w ING odstępstwo

Każdy wniosek rozpatrywany jest indywidualnie. Niestety, na społeczności nie mamy dostępu do Twojego wniosku. Jeżeli został złożony wniosek, w tej sprawie otrzymasz informację zwrotną. Proszę, skieruj zapytania w sprawie złożonego wniosku, do osoby, u której został on złożony.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Księgowość ING - nowy dział forum

Dziękuję za sugestię, przekazałam Twój pomysł dalej Emotikon: Szczęśliwy 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Księgowość ING - usprawnienia funkcji

Dziękuję za Twoją sugestię, przekazałam ją do odpowiedniego działu, który zajmuje się ING księgowością Emotikon: Szczęśliwy

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Decyzja Ostateczna ile czasu?

simple, decyzję podejmujemy tak szybko jak to możliwe, jednak w ostatnim czasie mamy tych wniosków bardzo dużo 😢 Zależy nam aby to sprawdzić i wyjaśnić, dlatego prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, u którego kompletowałeś dokumenty.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Przykro mi, że masz taką opinię o nas Emotikon: Smutny Zależy mi, na wyjaśnieniu Twojego problemu. Złóż proszę reklamację na wyjaśnienie problemów z płatnościami. Na Społeczności nie mam możliwości zanotowania reklamacji, ani sprawdzenie informacji po naszej stronie. Nie mam tu dostępu do systemu bankowego. Możesz to zrobić kontaktując się z nami:
- na czacie po zalogowaniu do Moje ING,
- na całodobowej infolinii

...
2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: decyzji ostateczna

Staramy się jak najszybciej rozpatrzyć każdy wniosek, niestety w ostatnim czasie mamy ich wiele. Tutaj niestety nie mam dostępu do danych w systemie, jednak zależy mi na tym, żebyś miał kompletne informacje. Dlatego proszę, skontaktuj się w tej sprawie ze specjalistą, u którego kompletowałeś dokumenty.

2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Płatność podpiętej karty

Proszę napisz do nas na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem: 32 357 00 12. Po potwierdzeniu Twoich danych będziemy mieć dostęp do naszych systemów i sprawdzimy dlaczego te płatności są odrzucane. Na Społeczności, niestety nie mam możliwości sprawdzenia takich informacji Emotikon: Smutny

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Błąd nazwy beneficjenta.

Zawsze sugestie naszych klientów przekazujemy do odpowiednich zespołów. Chcemy, aby nasze usługi, produkty i obsługa były na jak najwyższym poziomie Emotikon: Szczęśliwy 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Przelew walutowy - z ING do Czech

Koszt przelewu walutowego po naszej stronie to 40 zł. Niezależnie od kwoty wykonanego przelewu. Nie wiemy, czy bank odbiorcy pobiera dodatkowe opłaty za przyjęcie przelewu. W bankowości internetowej wykonując taki przelew po wpisaniu kwoty w koronach czeskich system od razu przeliczy je z konta złotówkowego po aktualnym kursie. Pojawi się informacja, po jakim kursie będzie wymiana i jaka kwota w z

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: wcześniejsza spłata pożyczki

W każdej chwili możesz nadpłacić lub całkowicie spłacić kredyt gotówkowy. Przy nadpłacie kredytu, spłacasz raty od końca, tym samym skracasz czas kredytowania i zmniejsza się kapitał kredytu oraz  odsetki od kapitału. Przy spłacie całkowitej, spłacasz sam kapitał kredytu i odsetki naliczone do dnia spłaty. Nie płacisz wtedy odsetek przyszłościowych, tych które powinny być naliczone do okresu umowy

...
1
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: dyspozycja na wypadek śmierci bez wizyty w oddziale

Faktycznie, nasze oddziały mają skrócone godziny pracy. W niektórych miejscowościach są oddziały czynne dłużej, zlokalizowane są w centrach handlowych. Ich dostępność możesz sprawdzić tutaj: https://www.ing.pl/oddzialy-i-bankomaty?type=oddzial
Przekazałam Twoją sugestię o udostepnieniu dyspozycji na wypadek śmierci w bankowości internetowej, aby tą kwestię móc załatwiać zdalnie. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Wniosek kredytowy

Dzień dobry,
w tej sprawie skontaktuj się z opiekunem swojego wniosku. Możesz go dopytać, czy są potrzebne dodatkowe dokumenty. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: aneks do umowy

Skontaktuj się w tej sprawie z doradcą, z którym podpisywałaś umowę. Każdy taki wniosek o aneks rozpatrujemy indywidualnie.

2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Źle rozliczona reklamacja

Specjalista na infolinii może przyjąć od Ciebie reklamacje mimo zastrzeżonego dowodu osobistego. Jednak nie udzielimy Ci żadnych informacji odnośnie Twoich produktów, usług czy złożonych reklamacji.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: akt notarialny opoznienie

Jeśli opóźnienie wydania aktu wynika z sytuacji związanej z COVID, jednorazowo możemy przedłużyć warunki o 60 dni. 
Wystarczy do nas zadzwonić, a przekażemy wszystkie szczegóły Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli deweloper daje sobie dłuższy czas na ostateczny akt, to trzeba pobrać od niego oświadczenie wyznaczające nową maksymalną datę aktu i zadzwonić na infolinię 32 357 00 57. 
Umówimy kontakt ze specjalistą z oddziału w

...
2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: NFC przestało działać.

Rzeczywiście po ostatniej aktualizacji, mogą występować kłopoty z płatnościami kartą Mastercard w telefonie. Rozwiązaniem jest:
1. Usunięcie karty z tego urządzenia
2. Wyczyszczenie danych aplikacji w telefonie
3. Ponowna aktywacja aplikacji
4. Ponowna aktywacja karty Mastercard.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎11-02-2020 09:14
Data ostatnich odwiedzin ‎28-07-2021 20:10
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 109
Łączna liczba otrzymanych Lajków 23
Posty, które lubię