O DominikaW

13 Polubień
20 Rozwiązań
61 Postów
Re: Re.: Wniosek o kredyt czas oczekiwania

@marmus na ten moment zajmujemy się wnioskami składanymi około 18 grudnia. Prosimy o cierpliwość.

 

 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Analiza wydatków - kategorie - sugestia

Dziękuję za Twoją sugestię, przekazałam ją do odpowiedniego działu Emotikon: Szczęśliwy

1
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Karencja - rezygnacja gdy budowa jest w trakcie

Transze kredytu hipotecznego uruchomimy w terminie wskazanych w umowie z deweloperem. Okres karencji obowiązuje do czasu uruchomienia całości kredytu.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Czy jest pobierana opłata w momencie wypłaty z celów oszczędzania?

Z celu oszczędnościowego możesz zrobić tylko przelew między swoimi rachunkami. Wypłata z konta oszczędnościowego w oddziale banku wynosi 10 zł. Nie ma już pierwszej bezpłatnej wypłaty w cyklu rozliczeniowym. Jeśli masz konto rozliczeniowe, zawsze możesz wypłacić bezpłatnie kartą Emotikon: Szczęśliwy

2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: BIK przedłużenie udostępniania danych

Dane o kredycie są przetwarzane przez okres 5 lat po jego spłacie. Niestety nie ma możliwości wydłużenia tego okresu.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Księga Wieczysta

Wpis do Księgi Wieczystej powinieneś dostarczyć maksymalnie w ciągu 180 dni 🙂

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Zamiana jednstek uczestnictwa w funduszu w ramach konta IKE

Dyspozycje zamiany jednostek w ramach IKE jest bezpłatna. Możesz ją zrealizować w bankowości internetowej lub w oddziale banku.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Blokada Środków

Faktycznie, jeśli masz taką sytuację, to sklep powinien zwrócić Ci pieniądze. Skontaktuj się ze sklepem w celu zwrotu przelewu. Jeśli sklep nie będzie chciał dokonać zwrotu, możesz u nas złożyć reklamację.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat Legnica Wrocławska 27. Awaria modułu wpłat.

Cieszę się, że Twoja sprawa została załatwiona. Tobie również życzymy wszystkiego dobrego w Nowym Roku Emotikon: Szczęśliwy

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)

Tak, jak najbardziej. W oddziale banku potwierdzimy Twoją tożsamość, sprawdzimy poprawność danych i będziesz mógł założyć Profil Zaufany.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Zajęcie egzekucyjne

Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sytuacji, ale tu nie mam dostępu do Twoich danych i nie jestem w stanie tego sprawdzić i wyjaśnić dla Ciebie. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Proszę o kontakt w dni robocze w godzinach: 8:00-20:00 i w soboty: 8:00-16:00.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Pomyłka przy limicie zadłużenia

Przy wniosku kredytowym to Ty oświadczasz, że dane, które podjesz, są zgodne z prawdą. Jeśli jednak wkradł się błąd do Twojego wniosku, powinieneś zrezygnować z danego produktu i złożyć wniosek jeszcze raz, zwracając uwagę na dane, które podajesz. Pamiętaj, że my zawsze możemy Cię poprosić o wgląd do Twojej umowy.

2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Wpis hipoteki

W przypadku rynku pierwotnego rzeczywiście o wpis może wystąpić notariusz, u którego załatwiasz swoją sprawę. Będzie wtedy potrzebne zaświadczenie o udzieleniu kredytu. Możemy je wydać na Twój wniosek. W tej sprawie proszę o kontakt ze specjalistą, u którego podpisywałaś umowę. Na spotkanie możemy Cię umówić na naszej infolinii -  32 357 00 57.
W przypadku rynku wtórnego zaświadczenie wydajemy raz

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z zalogowaniem konta nastolatka 13-18

W takiej sytuacji skontaktuj się proszę z naszą całodobową infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie informacje, dlaczego prosimy Cię o podanie jednorazowego kodu do aktywacji. Taka sytuacja zdarza się jeśli sam zamówisz taki kod w procesie nadawania nowego hasła.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Dostarczenie podpisanej umowy deweloperskiej od razu po wstępnej analizie

Żebyśmy mogli podjąć decyzję ostateczną, potrzebujemy obu dokumentów. Powinieneś nam dostarczyć zarówno wycenę i umowę deweloperską. Inaczej nie ma podstaw do wydania decyzji.

 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu

@Tymcio Bardzo bym chciałabym Ci pomóc, ale na Społeczności nie mam takiej możliwości. Tu nie mam dostępu do danych w systemie. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu się do bankowości internetowej.

2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: nie dochodzą sms-y z kodami z banku

Widzę, że swoje zapytanie odznaczyłeś jako rozwiązane. Czy udało się wyjaśniać problem z kodami, które nie docierają na wskazany numer telefonu?

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Kredyt hipoteczny okres kredytowania, a wcześniejsza spłata i zwrot odsetek

Koszt kredytu będzie mniejszy, jeśli po nadpłacie skrócisz czas kredytowania. Po każdej, zleconej nadpłacie i zaksięgowaniu pieniędzy na kredycie hipotecznym aneks skracający okres kredytowania, możesz zamówić, dzwoniąc na infolinię kredytów hipotecznych pod numerem telefonu 32 357 00 57. Możesz podpisać go tylko w naszym oddziale. Jeśli zamówisz aneks, nie później, niż na 3 miesiące, od wykonanej

...
1
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny a umowa o prace

Wniosek o kredyt hipoteczny możesz złożyć, jak podpiszesz umowę o pracę na minimum 12 miesięcy.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Błąd modułu wpłat

Zgłoszenia reklamacyjne, rozpatrujemy tak szybko, jak to możliwe. Zachęcam Cię do sprawdzenia skrzynki wiadomości, czy przygotowaliśmy, dla Ciebie odpowiedź.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: bezciężarowe odłączenie działki

W tej sprawie, proszę, skontaktuj się z naszą infolinią. Poprosimy Cię o kilka szczegółów i postaramy się przedstawić odpowiednie rozwiązanie. Nasi specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Numer infolinii kredytów hipotecznych (32) 357 00 65.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana nr telef

Kopertę możesz zamówić po wejściu na stronę: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy następnie „Nadaj nowe hasło”. Na ostatnim kroku będzie odpowiedni odnośnik do zamówienia koperty. Od momentu zamówienia koperty do ponownego aktywowania usługi Twój dostęp do konta będzie zablokowany. W procesie aktywacji możesz podać nowy numer telefonu do autoryzacji. Może to być num

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: kredyt pod zastaw nieruchomości

Własnościowe mieszkanie spółdzielcze, może stanowić zabezpieczenie kredytu hipotecznego, jeżeli dla mieszkania została wydzielona księga wieczysta. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Pożyczka z konsolidacją

W każdej chwili możemy Cię poprosić o zaświadczenie, że Twoje zobowiązania, które były wskazane we wniosku kredytowym, zostały spłacone. Jeśli nie przedstawisz zaświadczenia o spłacie, wypowiemy Ci umowę kredytową.

2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Aktywacja karty za granicą

Kartę możesz aktywować w bankowości internetowej: klikając w kartę, a następnie „Aktywuj kartę”. Możesz też kartę aktywować telefonicznie. Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: 32 357 00 12. Infolinia jest całodobowa. Aktywacja karty polega na nadaniu 4 cyfrowego pinu. Ważne jest to, aby po aktywacji karty pierwszą transakcję dokonać za pomocą nadanego pinu, nie zbliżeniowo.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎11-02-2020 09:14
Data ostatnich odwiedzin ‎21-01-2021 20:35
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 61
Łączna liczba otrzymanych Lajków 13
Posty, które lubię