O DominikaW

40 Polubień
78 Rozwiązań
209 Postów
Re: Aplikacja

Niestety, na chwilę obecną nie planujemy udostępnienia naszej aplikacji w AppGallery Emotikon: Smutny Przekazuję Twoją sugestię do odpowiedniego działu. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Awaria modułu wpłatomatu planet cash

Cieszymy się, że Twoja sprawa została rozwiązana Emotikon: Szczęśliwy 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nadpłata kredytu - skrócenie okresu

Świetnie, cieszę się , że sprawa się wyjaśniła. Dziękujemy za informacje. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Brak zaksięgowanej wpłaty- reklamacja

Przekazaliśmy prośbę o przyśpieszenie Twojej reklamacji, to wszystko, co tu możemy dla Ciebie zrobić. Na społeczności nie mamy dostępu do informacji w naszym systemie. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Odnowienie kwoty wolnej od zajęcia na rachunku - dlaczego nie pierwszego dnia miesiąca?

Limit odnawia się zawsze 1 każdego miesiąca. Jeśli zajęliśmy środki, których wg. Twoich obliczeń nie powinniśmy, proszę skontaktuj się z naszym działem zajęć egzekucyjnych, którzy to dla Ciebie sprawdzą i wyjaśnią.

Możesz to zrobić na czacie, po zalogowaniu do Mojego ING lub na naszej infolinii - 32 357 00 69.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Aktualne czasy oczekiwania na analizę wniosku

Miło nam, że zdecydowałeś się na złożenie wniosku w naszym banku. Każda decyzja zależy od indywidualnej analizy. Mamy 21 dni na przekazanie Ci naszej decyzji, od momentu otrzymania kompletu dokumentów.

Dodam, że jeśli jesteś już naszym klientem i masz dostęp do bankowości, status swojego wniosku sprawdzisz na liście "Moje wnioski kredytowe" w części Usługi.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat nie wpłacił pieniędzy

Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Zwiększenie limitu karty kredytowej ("Nie możesz zwiększyć limitu dla tego produktu")

Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sytuacji, ale tu nie mam dostępu do Twoich danych i nie jestem w stanie tego sprawdzić i wyjaśnić dla Ciebie. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy, co jest przyczyną tego, że nie możesz zwiększyć limitu na karcie kredytowej. Proszę o kontakt w dni robocze w godzina

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat nie wpłacił pieniędzy

Reklamacje rozpatrujemy tak szybko, jak to możliwe. Proszę podaj numer zgłoszenia. Przekażę prośbę do działu reklamacji z prośba o pilne jej rozpatrzenie. 

2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Galeria Renova brakuje bankomatu ing

W takiej sytuacji proszę skontaktuj się bezpośrednio z właścicielem urządzenia czyli Planet Cash pod numerem: 801 501 601 lub 86 216 11 04. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: UWAGA NA ING BANK BLOKUJE KONTA POMIMO SPEŁNIENIA WARUNKÓW BANKU

Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Przez Społeczność nie mamy wglądu do naszego systemu, aby się odnieś do tej sytuacji. Zależy mi jednak, aby Ci pomóc. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Postaramy się przyspieszyć sprawdzenie dokumentów przesłanych przez Ciebie.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: znikające posty w temacie ING żąda bez wyraźnego powodu oświadczeń o źródłach pochodzenia maj...

Sprawdziliśmy to i Twoje wpisy trafiły automatycznie do spamu. Już je przywróciliśmy. 

3
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: BLIK a bankomaty

Dziękujemy za Twoją sugestie, przekazałam ją do odpowiedniego działu. Darmowe bankomaty dla wypłat kodem BLIK mamy na chwilę obecną dla konta Komfort i Mobi do 26 lat. 

1
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Moje kredyty zniknęły

Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sytuacji, ale tu nie mam dostępu do Twoich danych i nie jestem w stanie tego sprawdzić i wyjaśnić dla Ciebie. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Przyjmiemy dla Ciebie odpowiednie zgłoszenie.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Aplikacja ING na App Gallery Huawei 2021

Dziękujemy za Twoją sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego działu. Na chwilę obecną nie planujemy wprowadzenia aplikacji do AppGalelery. Każdy sygnał  naszych klientów jest dla nas ważny. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z widgetem aplikacji mobilnej na IOS

Mamy zgorszony błąd z odświeżaniem wyświetlanych informacji na widgetie. Przepraszam za kłopot. Nasz dział IT już pracuje nad rozwiązaniem tego problemu. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Przelew a komornik

Zależy nam na wyjaśnieniu Twojej sprawy i znalezieniu odpowiedniego rozwiązania. Proszę o kontakt na czacie w bankowości internetowej. Dzięki temu będziemy mieć dostęp do Twoich danych i postaramy się pomóc. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. 

2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe nadpłata

Możesz zamówić bezpłatny aneks o skrócenie okresu kredytowania. Ważne jest to, abyś zrobił to minimum 10 dni roboczych przed terminem grudniowej raty. Wtedy ustawimy ratę z pierwotnego harmonogramu z momentu zawarcia umowy (pod warunkiem, że do tego czasu nie nastąpi zmiana oprocentowania i nowa prognozowana rata nie będzie wyższa niż ta pierwotna). 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: ING żąda bez wyraźnego powodu oświadczeń o źródłach pochodzenia majątku i środków pienię...

Zależy mi, na wyjaśnieniu Twojego problemu, dlatego proszę o podanie numeru reklamacji. Przekażę prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia. 

14
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

@mjnck proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Musimy sprawdzić, dlaczego otrzymałeś wiadomość przy korzystaniu z aplikacji ściągniętej ze Sklepu Play. 

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

Przykroi mi, ale obecnie nie planujemy udostępnienia Mojego ING w AppGallery Emotikon: Smutny Niestety, ale nie mamy innego rozwiązania, jeśli korzystasz z kodów BLIK. 

2
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Aplikacja ING na Huawei

Aby bezpiecznie korzystać z aplikacji Moje ING należy ją  pobierać z autoryzowanych przez nas źródeł. Są to sklepy Google Play dla telefonów z systemem Android oraz AppStore dla telefonów iPhone. Ze względów bezpieczeństwa nie zalecamy pobierania aplikacji z innych źródeł niż wyżej wymienione sklepy.

3
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: w ipad nie widać sredniej zakupionych akcji

Dziękujemy za zgłoszenie, jest to błąd. Zgłosiliśmy go do nadawcy naszego oprogramowania, czekamy na rozwiązanie problemu. 

1
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Jak założyć firmę? Instrukcja krok po kroku

Skontaktuj się w tej sprawie bezpośrednio z iMoje pod numerem 32 357 47 42. Sprawdzimy dokładnie Twoją sytuację.

0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Re: Błąd logowania konto i aplikacja

Bankowość internetowa jest blokowana po 5 błędnych próbach logowania. Zależy mi, aby to dla Ciebie sprawdzić, ale przez Społeczność nie mam dostępu do systemu. Proszę w pierwszej kolejności wypełnij wniosek o odblokowanie bankowości internetowej na naszej stronie: Centrum Pomocy: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Następnie zaloguj się do bankowości internetowej no

...
0
DominikaW
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎11-02-2020 09:14
Data ostatnich odwiedzin ‎25-01-2023 20:50
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 209
Łączna liczba otrzymanych Lajków 40
Posty, które lubię