Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Czy ING w swojej aplikacji jest w stanie dodać opcję "ulubione numery"? Nie jest to wygodne, gdy się jeździ często tymi samymi numerami i za każdym razem trzeba ręcznie "wklepywać" numer autobusu czy tranwaju

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
352
59
03-02-2016
Wiadomość 1 z 14 (11 404 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Przekazałem Twój pomysł do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
132
12-04-2017
Wiadomość 2 z 14 (11 350 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Dzięki. To czekamy na szybkie wprowadzenie Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
352
59
03-02-2016
Wiadomość 3 z 14 (10 951 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Haha Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
204
55
02-12-2022
Wiadomość 4 z 14 (10 898 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Macie jakąś awarię?
Po zakupie biletu i próbie wejścia w szczegóły , nie można pobrać danych jak w załączniku
Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
352
59
03-02-2016
Wiadomość 5 z 14 (10 866 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
262
48
11-02-2020
Wiadomość 6 z 14 (10 803 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będzie zatem zgłoszenie Emotikon: Mrugający

Po pierwszym razie, który zgłosiłem wyżej, nie robiłem nic. Po dniach wróciło.

Dzisiaj działało rano ale godzinę temu znowu to samo - jak w załączniku wyżej. Po restarcie telefonu również nie działało.

Nie jest to seryjne ale często się zdarza, że nie można po zakupie "pobrać" biletu. Aplikacja na IOS aktualna. Widnieje prze zalogowaniem, że bilet zakupiony (zielona kropka) ale szczegółów nie można pobrać. Tylko czekać na pech, gdy kanar się uprze........

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
352
59
03-02-2016
Wiadomość 7 z 14 (10 605 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

[ Edytowane ]

Nie chce zakładać nowego wątku.

Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.

Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żądanie kanara w komunikacji) już nie wyświetla biletu i pojawia się błąd, taki jak na screenie który załączałem.

 

Proszę o działanie, bo dzisiaj nie ma sensu kupowania biletu przez apkę ING.

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
352
59
03-02-2016
Wiadomość 8 z 14 (10 246 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Spróbuj w swoim telefonie usunąć pamięć podręczną w aplikacji Moje ING - zrobisz to w ustawieniach telefonu, w szczegółach aplikacji. Jeśli to rozwiązanie nie pomoże, napisz do nas na czacie, który znajdziesz w aplikacji.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Były moderator
Były moderator icon
132
21
03-03-2023
Wiadomość 9 z 14 (10 151 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Dlaczego zakładasz, że autor ma telefon z Androidem?
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
204
55
02-12-2022
Wiadomość 10 z 14 (10 141 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy