28-10-2024 20:10
Czy ING w swojej aplikacji jest w stanie dodać opcję "ulubione numery"? Nie jest to wygodne, gdy się jeździ często tymi samymi numerami i za każdym razem trzeba ręcznie "wklepywać" numer autobusu czy tranwaju
29-10-2024 20:59
Przekazałem Twój pomysł do odpowiedniego zespołu.
10-11-2024 17:54
Dzięki. To czekamy na szybkie wprowadzenie
12-11-2024 02:26
12-11-2024 15:04
13-11-2024 19:47
Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
18-11-2024 18:51
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będzie zatem zgłoszenie
Po pierwszym razie, który zgłosiłem wyżej, nie robiłem nic. Po dniach wróciło.
Dzisiaj działało rano ale godzinę temu znowu to samo - jak w załączniku wyżej. Po restarcie telefonu również nie działało.
Nie jest to seryjne ale często się zdarza, że nie można po zakupie "pobrać" biletu. Aplikacja na IOS aktualna. Widnieje prze zalogowaniem, że bilet zakupiony (zielona kropka) ale szczegółów nie można pobrać. Tylko czekać na pech, gdy kanar się uprze........
27-11-2024 14:28 | Edytowano: 27-11-2024 14:29
Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żądanie kanara w komunikacji) już nie wyświetla biletu i pojawia się błąd, taki jak na screenie który załączałem.
Proszę o działanie, bo dzisiaj nie ma sensu kupowania biletu przez apkę ING.
28-11-2024 15:10
Spróbuj w swoim telefonie usunąć pamięć podręczną w aplikacji Moje ING - zrobisz to w ustawieniach telefonu, w szczegółach aplikacji. Jeśli to rozwiązanie nie pomoże, napisz do nas na czacie, który znajdziesz w aplikacji.
28-11-2024 15:37